Nyt viimeinkin pääsin töihin firmaan, missä töitä riittää mukavasti ja ylitöitäkin saa tehdä ihan tarpeeksi. Ei ehdi tällainen 34-vuotias ikisinkku ATM -mies paljoa yksinäisyydestään murehtia kun saa tehdä töitä. Viikonloput ja lomat tosin hieman koettelevat kärsivällisyyttä, kun naisenkaipuu iskee. Mutta pääosin olen jo oppinut hyväksymään sen, että elän elämäni yksin ja että tässä maailmassa ei ole minulle ketään naista. Joten yksin elän ja siinä on hyvänä apuna viimeinkin tämä kunnon työpaikka. Töitä riittää ja on hommaa! Itsetunto ja omanarvontuntokin nousee tästä kun sentään töissä tarvitaan minua.
Mites muut ikisinkut ATM:t / ATN:t ajattelette tästä? Sen ainakin tiedän, että työttömänä yksinäisenä on aikasta sietämätöntä kun se työttömyys vie ne vähäisetkin rippeet itsetunnosta ja omanarvontunnosta. Silloin kokee olevansa tarpeeton ja arvoton.
Mutta onneksi nyt näin!
IsompiLuuseriM34v
Työnteko peittää naisenkaipuuta
17
146
Vastaukset
- Älyn haamu
Mä taas en jaksa aamulla herätä ja lähteä duuniin kun yksinäisyys niin masentaa.
- miehenkuvotus
Viime kevään painoin koulua hullun lailla ja siinä ei jäänyt juuri aikaa muuhun. Nyt sain kesätyön, missä on mahdollisuus painaa töitä reilusti. Tässä heinäkuun aikana tulossa 31 vuoroa. Tälleenhän tämä menee. Toivottavasti vain valmistumisen jälkeen saisi kanssa työpaikan, jossa töitä saisi tehdä reilusti. Eiköhän se aika siinä sujuisi liikaa miettimättä. Paljon töitä ja loput ajat olisi hieman rahaa harrastaa, valitettavasti muuta ei voi elämältä odottaa.
En tiedä nostaako työ itsetuntoa, ainakaan tämä homma. Olen kesän esimiehenä ja paskaa tulee niskaan molemmilta puolin, koska opetus oli hyvin lyhyt ja työtä ei pysty kesässä täysin omaksumaan. Työnhän pystyy tekemään kuka tahansa, kukaan ei ole korvaamaton. En usko että on olemassa niin mielekästä työtä että sillä korvaisi läheisyyden kaipuuta.
- miehenkuvotus
En minäkään usko työn sitä korvaavan, mutta jollain elämä täytyy täyttää, kun parisuhteeseen ei ole mahdollisuutta.
- IsompiLuuseriM34v
Pointti olikin, että työnteko PEITTÄÄ, mutta ei korvaa läheisyydenkaipuuta. Nimenomaan nämä viikonloput ja lomat ovat juuri tuon naisenkaipuun / läheisyydenkaipuun takia aika rankkoja. Mutta kun saa tehdä töitä, olipa mielekästä tai ei, niin ei ajattele sitä naisen- ja läheisyydenkaipuuta. Siis työnteko PEITTÄÄ sitä naisenkaipuuta.
IsompiLuuseriM34v IsompiLuuseriM34v kirjoitti:
Pointti olikin, että työnteko PEITTÄÄ, mutta ei korvaa läheisyydenkaipuuta. Nimenomaan nämä viikonloput ja lomat ovat juuri tuon naisenkaipuun / läheisyydenkaipuun takia aika rankkoja. Mutta kun saa tehdä töitä, olipa mielekästä tai ei, niin ei ajattele sitä naisen- ja läheisyydenkaipuuta. Siis työnteko PEITTÄÄ sitä naisenkaipuuta.
IsompiLuuseriM34vNo joo, jos työ on fyysisesti tarpeeksi rasittavaa.
- Aina Ylitöissä
Näinhän se on.
- fwefwefwfwes
Kai sitä muutakin tekemistä itselleen keksii kuin työnteon? Ainakaan itsellä ole mitään eroja työtuntien määrissä riippumattaf olenko vapaa vai parisuhteessa.
- Sir Von Baughen
Kyllä,itsekkin olen sinkku,enkä ikinä seurustellut(26v) mutta en todellakaan mieti sitä asiaa joka päivä.
Tästä syystä en jaksa ymmärtää tätä teidän valittamista.
Ja jos asia rassaa noin paljon niin miksi ette sitten mene sinne baariin hakemaan itsellenne naista.Jos on siistin näköinen ja puhuu asiallisia niin kyllä varmasti jollekkin jossain vaiheessa kelpaa.
Tässäkään asiassa pitää varmaan itse toimia jos meinaa saada jotakin niinkuin aina elämässä.- FF
Precis. Kotoa harvoin tullaan hakemaan.
- miehenkuvotus
Eipä itselläkään enää päivittäin tule mietittyä, välillä vain iskee tietyn sorttinen masennus päälle. Nyt iski taas kun pyydettiin kummiksi kaveripariskunnan lapselle. Tottakai olin otettu kunniasta, mutta tuli vain ajatus taas mieleen, että itse en tule koskaan kokemaan lapsen saamista.
Kyllähän sieltä baarista saattaisi yhden illan seuraa saada, mutta se vain ei kiinnosta. Mielessä olisi hieman vakavampi suhde, en tietenkään ole kehenkään heti tarrautumassa, pitäisi tutustua rauhassa. Parisuhteeseen kun on kelpaamaton niin se on vain hyväksyttävä. Se on välillä vaikeampaa, mutta suurimman osan ajasta sen pystyy hyväksymään ilman ahdistusta. "Ja jos asia rassaa noin paljon niin miksi ette sitten mene sinne baariin hakemaan itsellenne naista."
Ujolle mahdoton tehtävä. Noin kolmen vuoden aikana kävin lähes joka viikonloppu baarissa ja usein vielä kahtena iltana. Mitään ei jäänyt käteen. Ei auttanut viina tai muutkaan konstit, en vain pystynyt lähestymään ketään.- Siistit kledjutkin
Ei kelpaa kun ei kelpaa. Nimim. 15 vuotta meni kapakoissa.
- IsompiLuuseriM34v
"a jos asia rassaa noin paljon niin miksi ette sitten mene sinne baariin hakemaan itsellenne naista.Jos on siistin näköinen ja puhuu asiallisia niin kyllä varmasti jollekkin jossain vaiheessa kelpaa."
Heh, taas huima osoitus siitä että jotkut ihmiset eivät ymmärrä mistä ATM:ssä on oikeastaan kysymys. Yleensä ATM ei halua pelkkää seksiseuraa. Itse en edes voisi harrastaa seksiä ilman tunteita. En vain pysty. Tahdon vakavan rakkauteen perustuvan parisuhteen. Baarissakäymiset ei kiinnosta.
Toiseksi, varmasti on paljon ATM:iä, jotka käyvät aktiiviisesti baareissa. Ja vuosien yrityksestä huolimatta, SEURAA EI LÖYDY joten he ovat lopulta luovuttaneet kovien FAKTOJEN edessä. Eli FAKTA on etteivät he naista saa.
Ja siis meille ATM:lle työnteko on yksi kaipuuta peittävä asia. Samoin voi harrastuksien puolelta olla liikunta. Esim kuntosali, itsepuolustus jne. Itse ajattelin aloittaa uudestaan treenaamaan yhtä itsepuolustuslajia, jota treenasin 10 vuotta sitten jonkin aikaa. Sekin auttaa pitämään kaipuun poissa.
IsompiLuuseriM34v
- jackaroo
Kyllähän se yksi hyvä puoli siinä työssäkäynnissä olisi varmasti se ettei sitä omaa yksinäisyyttään ehtisi miettimään niin paljoa kuin työttömänä. Itse uskon myös siihen että työssäkäynti "nostaa" osakkeitani naisten silmissä ja työpaikka tarjoaa usein paljon uusia sosiaalisia kontakteja, joten sen kumppanin löytyminen tulisi varmasti nykyistä todennäköisemmäksi.
- Älyn haamu
minä taas olen tällä viikolla yrittänyt hukuttaa yksinäisyyteni himourheiluun ja dokaamiseen. Paino on pudonnut viikossa noin kolme kiloa ja tavoitteena olisi tällä viikolla juosta yhteensä 60-70 kilsaa.
Joo ja joillain se on parisuhteessa pakopaikka pahaa oloa. Eli ei varatuillakaan aina niin hyvin pyyhi. :-) Tosinaan jotkut sinkut vaan tuppaa sen unohtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203764
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243139En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322355- 922139
- 191976
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411611- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414