Viikonloppusuunnitelmia?

Free Fanny

Niin, millaisia?

Pelkään pahoin, että tämä on kesän viimeinen helleviikonloppu, joten itse meinaan olla ulkona mahdollisimman paljon (puistossa, terassilla, koiran kanssa metsässä, rannalla).

Onko joku menossa katsomaan Iron Maidenia? Johonkin festareille? Muuta happeningia tiedossa?

43

300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhuhuhuhu

      "Pelkään pahoin, että tämä on kesän viimeinen helleviikonloppu"

      Perustuen mihin? Naisen vaistoko joka on aina oikeassa. :D
      Toivottavasti et käytä samaa vaistoasi miesten kanssa.

      Jo heinäkuussa on potentiaalia monille hellepäiville ja sen jälkeen on vielä elokuu.

    • 1+2

      Ajattelin tänään saada naista. Kaljaa koneeseen ja kone käyntiin.

      • Vastaan itselleni

        Ihan oikein ajattelit.


    • kallanhelmi

      Ainakin huomenna pitää mennä jo heti aamupäivällä rannalle että saa hyvän paikan solettamiseen. Taidan ottaa jotain pientä purtavaakin mukaan, niin ja vichyä ison pullon. Sitten makoilen hiekalla ja ihailen salaa aurinkolasien takaa kaikkia kiinteälihaisia nuoria miehiä.

      • sillitrooli

        Jätä aurinolasit pois, niin ehkä joku uskaltautuu juttusillekin.


      • kallanhelmi
        sillitrooli kirjoitti:

        Jätä aurinolasit pois, niin ehkä joku uskaltautuu juttusillekin.

        En voi, olen käynyt toukokuussa silmien laserleikkauksessa ja joudun käyttämään vuoden ajan ulkona ollessani aurinkolaseja vaikka olisi pilvinenkin sää.


    • yksin kotona

      Mä olen kotona viikonlopun niin kuin olen ollut koko kesän kotona kun ei ole ketään kaveria. Ketään ei halua lähtee edes baariin ja se on perseestä.

    • Jaa a mulla on kyllä tekemistä, mutta sunnuntaina ei oo mitään et joo se taitaa mennä vain oleskellessa jossain.

    • Tänään todennäköisesti punkkuhumala, Daily Showta yms., kikattelua ja humalaista kainalon kaipausta. Edellisen kerran alkoa maistanut helmikuussa, joten yksi lasillinen riittänee. Muuten viikonloppu paikallisessa kesätapahtumassa pyörien.

      • naimaanko?

        Aiotko olla YT-miehen panopatjana ensi yön?


      • naimaanko? kirjoitti:

        Aiotko olla YT-miehen panopatjana ensi yön?

        Jos mulla olisi yöksi seuralainen, en varmaan käyttäisi aikaa kainalon kaipailuun, vai mitä. Enkä ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja, enkä aio sellaisten harrastamista aloittaakaan.


    • Joo, minäkin pelkään pahoin, että viime kesää muistuttava v-mäinen helle sen kuin vain jatkuu, enkä pysty nauttimaan olostani niin sisällä kuin ulkonakaan. Ehkä jos oikein ottaisin itsestäni niskasta kiinni, jos ei sitä miittiäkään tapahdu oikeasti, lähtisin johonkin olutravintolaan, sisälle, viileään ja hämärään nurkkaan maistelemaan muutamia YT-väen ördätessä terasseillaan.

      • sillitrooli

        Oikein kuumalla ilmallahan juuri kannattaa lähteä terassille tai muualle ulkoilmaan naisia iskemään. Oikein kuumalla ilmalla tulee sellainen pumpulimainen höntti olo valmiiksi, ja siiderikin nousee päähän enemmän kuin viileämällä. Tarkoittaa toisinsanoen sitä, että ne naiset siellä terassilla ovat vähemmän skarppeja ja vähemmän muurit pystyssä kuin viileämmällä säällä. ;D Ehdottomasti meette johonkin pudeen tai terassille naisia iskemään eATMe:n kanssa.


      • kdkdkdldl dllld
        sillitrooli kirjoitti:

        Oikein kuumalla ilmallahan juuri kannattaa lähteä terassille tai muualle ulkoilmaan naisia iskemään. Oikein kuumalla ilmalla tulee sellainen pumpulimainen höntti olo valmiiksi, ja siiderikin nousee päähän enemmän kuin viileämällä. Tarkoittaa toisinsanoen sitä, että ne naiset siellä terassilla ovat vähemmän skarppeja ja vähemmän muurit pystyssä kuin viileämmällä säällä. ;D Ehdottomasti meette johonkin pudeen tai terassille naisia iskemään eATMe:n kanssa.

        Hyi sillitrooli. olet ruohoa polttava panoeino.


      • sillitrooli
        kdkdkdldl dllld kirjoitti:

        Hyi sillitrooli. olet ruohoa polttava panoeino.

        En ole panoeino. Miksi sanot niin, vaikka tiedät miten kaukana olen sellaisesta?
        Eihän se, että lähes ikuisesti naiseton mies neuvoo vielä ikuisemmin naisettomia miehiä, ole millään lailla panoeinoutta.


      • kdkkdkd kdkd kdkd
        sillitrooli kirjoitti:

        En ole panoeino. Miksi sanot niin, vaikka tiedät miten kaukana olen sellaisesta?
        Eihän se, että lähes ikuisesti naiseton mies neuvoo vielä ikuisemmin naisettomia miehiä, ole millään lailla panoeinoutta.

        kiusatakseni! :)


    • Tyttönen_82

      Ajelemme vanhempien kanssa erääseen läheiseen kaupunkiin syömään seisovaan pöytään ja liikuskelemme kaupungissa noin muutenkin. Huomenna illalla menen katsomaan muutamaa bändiä ja toivon että keskiviikkona tapaamani mies ilmestyisi myös ihmeen kautta paikalle. :o)

      Tänään olen ollut retkeilemässä metsässä koko päivän. On mukavaa kun on kesä...

    • Eipä kummempia. Ravintolassa hengailua ja sen sellaista...

    • Viikonloppu?

      Sehän oli ja meni jo.

      Huomenna on lepopäivä ja sitten onkin jo sunnuntaina. Maanantaina taas töihin hiphei.

    • alea_iacta_essi

      Ajelen pyörällä. Pesin pyykkiä poikkeuksellisesti tänään (enkä lauantaina, oli kaikki pesuajat varattuna), joten viikonlopuksi ei ole luvassa jännitystä.

      • Kertis

        Onko pyykinpesu sitten yleensä viikonlopun jännitysnäytelmä. Pimeä pyykkikellari arvaamattomine vastaantulijoineen jne. :)


      • alea_iacta_essi
        Kertis kirjoitti:

        Onko pyykinpesu sitten yleensä viikonlopun jännitysnäytelmä. Pimeä pyykkikellari arvaamattomine vastaantulijoineen jne. :)

        Ainahan sitä saa toivoa, etteivät pyykkikellarin valot toimisikaan, ja arvaamaton mutta hellä vastaantulija tulis ja veis.


      • Kertis
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Ainahan sitä saa toivoa, etteivät pyykkikellarin valot toimisikaan, ja arvaamaton mutta hellä vastaantulija tulis ja veis.

        Tulis ja mankelois. Tai ehkä päinvastaisessa järjestyksessä.


    • ...

      On suunnitelmia. Loma alkaa ja huomenna lähden ajelemaan kotiseudulle. Huomenna illalla ystäväpariskunnan luo grillailemaan (paitsi on kyllä luvattu ukkosta sinne) ja sieltä varmaan lähetään kaupungille pörräämään. Sunnuntain pyhitän levolle.

      Nyt kuuntelen Iron Maidenia, koska se kuuluu todella hyvin stadionilta tänne vaikka kilometrejä on välissä, ja mulla on partsin ovi auki..

      • Kertis

        Tämä herätti muistoja - asuin aikanaan linnuntietä aika lähellä stadionia, silloin tuli välillä vastaavissa ikkuina auki-tilanteissa lähdettyä stadikan kaltseille fiilistelemään...


    • Joka kerta kun on pientäkään merkkiäettä huomenna ei mene helleraja rikki, niin kuulee jokusen kerran, että tässä ne kesän helteet sitten varmaan oli.

      Huomenna lähtenen Lahteen ostoksille. Pyörään laukut, pyöräily lasit ja samaan hommaan jotkut shimanon kengätkin varmaan mukaan lähtee. Ja kenties shortsit... Ei pyöräily shortsit vaan jostain dressmanista varmaan shortsit... Joita niitäkin tosin pyöräillessä tulen käyttämään, tulevinakin helteisinä päivinä.

      • Ja pyöräilen jos sää suosii vähääkään.


      • Kertis

        Perus-cityshortsit ovat vähän huonot, ajoin jo yhdet takamuksesta puhki tänä kesänä, ja toiset ovat harsuuntuneet niin ohuiksi, että nekin voi jo kirjata hävikkiin. Pyöräilyshortseissa taas tulisi ainakin kaupungilla olo kuin vetelisi uikkareissa, yhdet on kaapissa mutta vielä kokeilematta...


      • Kertis kirjoitti:

        Perus-cityshortsit ovat vähän huonot, ajoin jo yhdet takamuksesta puhki tänä kesänä, ja toiset ovat harsuuntuneet niin ohuiksi, että nekin voi jo kirjata hävikkiin. Pyöräilyshortseissa taas tulisi ainakin kaupungilla olo kuin vetelisi uikkareissa, yhdet on kaapissa mutta vielä kokeilematta...

        No vähän just siitä syystä, että ei oikein viihdy pyöräilyshortseissa tai -housuissa, eikö oikein muissakaan tiukan puoleisissa urheilu housuissa, niin sitä taitanen ajella normimallisemmissa shortseissa. Ehkä ens kesänä, jos ostan vähän enempi maantie mallin pyörän.


      • nainennnnn
        Kertis kirjoitti:

        Perus-cityshortsit ovat vähän huonot, ajoin jo yhdet takamuksesta puhki tänä kesänä, ja toiset ovat harsuuntuneet niin ohuiksi, että nekin voi jo kirjata hävikkiin. Pyöräilyshortseissa taas tulisi ainakin kaupungilla olo kuin vetelisi uikkareissa, yhdet on kaapissa mutta vielä kokeilematta...

        kannattaa jättää kaappiin. ovat rivot miehen yllä. :)


      • uuuh...

      • mettis..

        Eräs ystäväni houkutteli terassille "ei voi tietää, vaikka tää olis viimeinen kesäinen perjantai".. Ja keskiviikko, tai mikä vaan :)
        Mutta niin pitäisi kaikki tehdä.


      • Unohin ne pirun lasit...

        Eikä kengätkään ole shimanot tai edes pyöräilyyn erityisesti tarkoitetut, mutta ovat hyvät siihen tarkoitukseen. Shortsit löyty Kärkkäiseltä. No itseasiassa ostin kahet shortsit, joista perseen puhki satulassa kuluttaa... Toiset Cittarista. Hmm... Laukutkin löysin kovan etsinnän jälkeen, sen malliset ku halusin... Olihan kuuma ostosreissu Lahden laidalta laidalle...

        No huomenna kuitenkin ajattelin sitten pyöräillä Nastolaan ja takaisin. Ehkä käyn ostamassa paikallisesta halpahallista lasit matkaan lähtiessäni. Jos siis lähen siihen aikaan, että tuo on jo ehtinyt aueta, ja varmaan lähdenkin...


    • miehenkuvotus

      No töitähän se pukkaa. Lauantain ja sunnuntain aikana pitäisi olla 24h töissä. Siinäpä se hienosti menee kesän viimeiset helteet. Edelliset helteetkin olin töissä...

    • jackaroo

      Eipä minulla mitään ihmeempiä viikonloppu suunnitelmia ole. Huomenna olen ajatellut siivota ja lähetellä työhakemuksia. Sunnuntaiksi on luvannut aurinkoista säätä, joten ulkona voisi varmaan olla vaikka koko päivän.

    • zorkka

      En oo ite vielä keksinyt mitä tekisi nyt vknloppuna. Ajattelin baariin mennä tänään mut en sit viittinyt. Ei siellä yksin kivaa ole kun kukaan ei lähteny mukaan. :)

    • Juu, stadionilla oltiin. Hitonmoinen helle hiemen vaivasi, muuten oli ihan ok. En oikein pidä isoista stadion/jäähalli keikoista, vessoihin ja anniskelutiskeille älyttömät jonot, juomat kalliita (7€ 0,4 olut/ 0,33 lonkero), eikä tuopin kanssa voi seurata keikkaa.

    • jackaroo

      Sunnuntaina taida lähteä kirppareita kiertämään.

    • leeatuulia

      Taijan olla ulkona koko sunnuntain, varastoon alkuviikolle, jos se sillo vettä pitelee.. Tosin loma alko just, että nyt sit on aikaa alottaa ne kunnon mittaset pyörä- ja hölkkelenkit, niitä ootan :) Töitten ohella ku joutu hieman matkoi rajottamaa, että ehti muutaki. Varmaan meikäläisillä käyn myös, pikkuveli lähtee maanantaina harmaisiin, joten tekemään yhessä jotain kivaa ennen sitä. Eipä varmaan muuta kummaa.. Aurinkoo ja luontoo :)
      Lomalla aattelin liikkumisen ohella tutustuu paikallisiin nähtävyyksiin (kotiseutumuseoo ja muuta hurjaa :D), nähä kavereita vähä enemmä, kattoo leffoi, kiertää keikoilla (edellisistä on niin pitkä aika!) ja vaa hengailla, tehä mikä hyvältä tuntuu.

    • kallanhelmi

      Paikallisristeilylle Kallavedellä olisi tarkoitus mennä jos ei vettä tule kaatamalla.

    • violet.

      Oispa joku vienyt mut katsomaan Cooperia ja Maidenia. Enkä tarkoita rahaa vaan seuraa :(

      • Olisit kertonut aikaisemmin olevasi vailla keikka seuraa.


      • violet.
        wlfwd kirjoitti:

        Olisit kertonut aikaisemmin olevasi vailla keikka seuraa.

        Muuten kyllä mutta... Oon liian hidas ja epäsuunnitelmallinen sellaseen :(


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe