Huokaus!
Tälläkin keskustelupalstalla joku kohtalotoverini on uskaltautunut kirjoittamaan seksinpuutteestaan ja kysymään apua sen ongelman ratkaisuun.
Lutkaksi leimattiin heti
Minuakin puute vaivaa.
Chatistä en saa seuraa, muuta kuin ohareita.
Baareissa en halua luuhata, kun en halua juoda viinaa vaan tarvitsisin vihdoinkin seksiä.
Vakituista miesystävää ei tällä hetkellä ole.
Ulkonäköni ei käännä kaduilla päitä eikä kukaan vihellä perääni, olen niin perin tavallisen harmaan näköinen. Miehiä kiinnostavat vain isotissiset misut. Ei tämmöinen harmaa lauta.
AAARGHH...
Seksinpuute vaivaa
29
473
Vastaukset
- Hanki....
..silikonit! Mars leikkaukseen!
- Älyn haamu
Rumalla naisella ei tee mitään!
- -V-
MÖLÖ HILJAA!!!!!
- kkkkkkkkkkkkk
Rumalla miehellä ei tee mitään!
- nainen minäkin
Mulle sinkkuna ollessa seksin puutteeseen riittävät kyllä omat kädet ja satunnaiset lelut, jos ei "oikeaan seksiin" ole mahdollisuutta, (( enkä ymmärrä mikseivät ne kaikille muillekin riitä!??!))
Itse taas kaipaisin sitä miestä enemmän läheisyydenpuutteeseen.- M33-xyz
Miehenä voin myös allekirjoittaa tämän. Seksuaaliset paineet saa kyllä purettua yksinäänkin - vaikka kaksistaan se olisi toki paljon hauskempaa... ;) Sen sijaan läheisyyden ja kosketuksen tarve ei poistu omin käsin, vaan siihen kaipaisi sitä toista ihmistä vierelleen.
Jännä muuten huomata, miten täällä keskusteluissa joskus erotellaan läheisyys ja "oikea seksi" toisistaan ihan kuin niillä ei olisi mitään tekemistä keskenään ja seksi olisi lähinnä teknistä suorittamista. Eiväthän ne toki yksi ja sama asia ole, mutta minun mielestäni niiden välissä on vain haalea veteen piirretty viiva. - sillitrooli
Harvinaista, nainen täällä palstalla, joka ei promoa vakipanoja ja irtoseksiä. Arvostan!
- sillitrooli
sillitrooli kirjoitti:
Harvinaista, nainen täällä palstalla, joka ei promoa vakipanoja ja irtoseksiä. Arvostan!
Tajusin äsken, että lauseen saattaa ymmärtää ihan toisinkin. Eli otetaan uusiksi:
-> Harvinaista, kerrankin palstalla nainen, joka ei promoa vakipanoja ja irtoseksiä!
- Mies................
Meidän sinkkujen pitäis pitää joku läheisyysiltama jossa vaan halattais koko ilta! ;-) Muuten sinkkuelämä sujuu mutta juuri tuo fyysinen läheisyydenpuute on kurjaa...
- Parasta ....
....läheisyyttää on munan työntäminen pilluun. Silloin ollaan oikein lähellä!
- Naisten ystävä
No eihän sun tarvitse kuin meikata, pukeatua ja sitten mennä johonkin baariin/yökerhoon ja valkata mieleinen aloitteen tekijä. Ja jos ei naamalla ole totaalisen tylsistynyt ilme niin suksee on suht varma.
Siis jos pelkkä seksiseura on se mitä etsit. - yksin kotona
Haha. Mä tykkään ainakin pieni tissisistä naisista. Musta pienet rinnat on paljon kauniimmat kun jotku isot ala pamela andersson. Sussa ei varmaan ole mitään vikaa ja haluaisin tavata sut kun olen itse vapaa ja yksinäinen sielu. En halua siis mitään panoseuraa vaan tutustua ensin ainakin.
- Mies1985
Vähän vaikea uskoa tuota. Miehille kelpaa mikä tahansa nainen...varsinkin chatin miehille. Jos et ole aivan susiruma niin luultavasti saat aivan hirveästi kehuja näyttämällä edes vähän paljasta pintaa ja suht pirteää naamaa.
Kuka tahansa laihaläski tavisnainen joka laittaa alastonkuvansa johonkin eroottiseen chattiin saa välittömästi liudan kommentteja kuten "Lääh! Haluaisin nuollaaa!" "Ooh, olet niin kaunis!" "Vau, saisko susta seuraa?" "Voi hitsi nyt alkoi seistä!" "Saisinko olla sulle orja?" "Jutellaanko?" "Mistä päin olet?" jne.- Ei kukaan
täysjärkinen pistä alaston (ei muitakaan kuviaan) mihinkään chatteihin.
- FF
Taas tuo 'laihaläski'. Ihminen ei voi olla yhtä aikaa sekä laiha että läski, yrittäisit jo ymmärtää.
- sillitrooli
FF kirjoitti:
Taas tuo 'laihaläski'. Ihminen ei voi olla yhtä aikaa sekä laiha että läski, yrittäisit jo ymmärtää.
Suurin osa naisista on laihaläskejä ja usein ihan hottiksia sellaisenaan. Laihaläski tarkoittaa sellaista naista, joka ei liiku juuri ollenkaan muuta kuin kävelee lähikauppaan tai käy koiraansa kävelyttämässä. Syö kuitenkin riittävän hillitysti, jotta ei tule kamalia läskimakkaroita (jostain kohtaa laihaläskilläkin yleensä löllöttää). Se, miksi minä asiaan keskityn, johtuu siitä, että SE ON NIIN VÄÄRIN, että vaikka miehet arvostavat laihaläskejäkin naisia hottiksina, niin miehen pitäisi olla lihaksikas 185cm, ennen kuin kelpaa naisille.
- Ahhaaaaaaaaaaa
FF kirjoitti:
Olet siis laihaläski.
Paljastui sekin sitte. - mies425435363663
sillitrooli kirjoitti:
Suurin osa naisista on laihaläskejä ja usein ihan hottiksia sellaisenaan. Laihaläski tarkoittaa sellaista naista, joka ei liiku juuri ollenkaan muuta kuin kävelee lähikauppaan tai käy koiraansa kävelyttämässä. Syö kuitenkin riittävän hillitysti, jotta ei tule kamalia läskimakkaroita (jostain kohtaa laihaläskilläkin yleensä löllöttää). Se, miksi minä asiaan keskityn, johtuu siitä, että SE ON NIIN VÄÄRIN, että vaikka miehet arvostavat laihaläskejäkin naisia hottiksina, niin miehen pitäisi olla lihaksikas 185cm, ennen kuin kelpaa naisille.
Se, miksi minä asiaan keskityn, johtuu siitä, että SE ON NIIN VÄÄRIN, että vaikka miehet arvostavat laihaläskejäkin naisia hottiksina, niin miehen pitäisi olla lihaksikas 185cm, ennen kuin kelpaa naisille.
Niinpä niin jotkut naiset on pinnallisia kusipäähoroja..
- Hoikka pienirintaine
nainen kiinnostaa kyllä. Isotissiset naiset ovat usein isoja muualtakin. Itselleni läski on total turn off, ei pienet rinnat.
- ma
Jos olet 017-alueen keskeltä, niin tässä olisi sinulle nuori mies seksiseuraksi.
Lisätietoja pyydettäessä. - En ole komea
Miehen pitää olla joku subermalli kun nainen ei muuten kelpuuta seksiseuraksi.
Tai sitten just kun naisille ehdottaa seksii niin niillä menee sormi suuhun kun ei vastapuol olekkaan niin komea. - yksin kotona
Mä haluan kans läheisyyttä.
- 17
Itse olen ratkaissut läheisyyspuutteen, palstatermiä käyttäen, hankkimalla vakipanon. OIkeammin hän on miesystävä, joskin varattu.
Jokaisen on ratkaistava ongelmat itselleen sopivalla tavalla. Minulle ei löytynyt omaa elämänkumppania, eikä irtoseksi ole minun lajini. Kuitenkin olen yhtälailla ihminen kuin muutkin. Vuosien ajan pidin kiinni periaatteesta, jonka mukaan varattuihin ei saa sortua, vaikka kuinka kiinnostava tapaus olisi tyrkyllä. Lopulta aloin miettiä, miksi kenelläkään olisi velvollisuus kieltää itseltään seksin ilot, vaikka toinen niitä hänelle antaumuksella tarjoilisi.- Onko kivaa
olla YT-miehen sivupano. Kai tiedät että olet miehelle pelkkä spermaviemäri!
- MIES28W524
ratkaisu on maksat jollekin miehelle yöstä kanssasi:)
- SH.
Sen enempää haukkumatta maatamme tai Suomalaisia niin eihän meidän kansamme ole mitenkään erityisen rakkauden hellyyden tarpeita näyttävää tai huomioivaa porukkaa. Jokaisella kansalla on tietysti omat taakkansa.
Eiköhän läheisyyden ja seksin puutteesta kärsiminen ole kuitenkin hyvin luonnollinen asia jos on tietyn ikäinen ja on muuten terve. Seksuaalisia olentojahan me olemme.
Itse olen 39v mies ja ollut sinkkuna kymmenisen vuotta ..tiedän myös mitä on olla ns. ilman seksiä.
Sinunkin pitää vaan selvittää missä sopivanlaisia tyyppejä liikkuu. Et varmasti ole niin tylsä etteivät ne sulle sopivat miehet huomaisi. Onneksi kaikkia ei tarvitse myöskään miellyttää. Hyvää loppuvuotta 2011 Sulle! - uytgfvbnmklo8765432w
Laihaläski on omalla kohdallani, ollut suht isotissinen (c-kuppi, 75-c), mutta 48kg ja 173cm nainen, jonka massa on lopulta hävinnyt lihaksista. Naisten mielestä omasin täydellisen kropan (mitat kai 90-63-89), mutta lihaksiin ei enää ravinto riitänyt. Tuomio oli liian laiha alasti, pelkät lonkat ja luinen persus. Vaatteet päällä näytin huippumallilta meikattuna ja laitettuna (todella kauniit kasvot aina ollut). Ja juuri tämä nillittäminen naisten painosta ja seurustelusuhteessa ne mun kävelyt painon kurissa pitämiseksi(menin ja petin miehen mielestä), johtivat sitten eroon. Ihan vertailun vuoksi, jokunen vuosi sitten alusvaatemallina keikisteli ranskalainen Laetitia Casta, joka painoi miltei kymmenen kiloa enemmän ja näytti tältä:.
http://www.kmmod.com/lcasta/lingerie/original/li037.jpg
Ja sama kuppikoko, miltei samat mitat ( 3cm vyötärö, lantio -1), ja silti sain tittelin laihaläski, ei selluliittia, eikä löysää, muttei näkyviä Jutta Gustaffson-lihaksia. Kuva alla:
http://www.google.fi/imgres?q=jutta gustafsson&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_FIFI408&biw=1234&bih=508&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=YH5vb-y6f3qd0M:&imgrefurl=http://keskustelu.suomi24.fi/node/8764996&docid=m5biWT-wb9EorM&imgurl=http://www.ibfasport.com/fumetti/leaders/teresa.jpg&w=247&h=450&ei=sLa3TpenLsfIhAeekKSFBA&zoom=1&iact=hc&vpx=94&vpy=91&dur=885&hovh=303&hovw=166&tx=114&ty=177&sig=106567866305940813876&page=1&tbnh=130&tbnw=71&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:0,s:0
Mikä siis on laihaläski? Kuinka paljon lihasta muka pitää olla? Eikä naisen kuuluisi olla pehmeä edes jostain? Ja tässä tilassa vonkaan minäkin seksiä, mutta kun ei enää viitsi kuunnella niitä haukkumisia ja läskikommentteja. Naikaa toisianne, jolleivat pehmeät, hennot ja naiselliset muodot kelpaa. Pitäisi kehittää anoreksia kai.- ....
Sen siitä saa kun kuuntelee liikaa toisten mielipiteitä eikä osaa olla tyytyväinen itseensä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163371
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202046- 181861
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321845- 821768
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361357Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314