Minusta kiinnostuvat vain epätoivoiset "sinkkuäidit"

ja nekin

vain siksi - niin uskon- että ovat epätoivoisia ja haluavat "kunnollisen" miehen. Muuten kaltaiseni mies, joka ei ryyppää eikä rellestä ja hoitaa asiansa säntillisesti on ihan liian tylsä naisille.

38

763

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäys vielä:

      Kaltaiseeni mieheen kukaan nainen EI OIKESTI ihastu ja rakastu. Se on asia, mikä tuntuu pahalta.

      • Entäs jos sinä

        et vain kiinnitä huomiota niihin, jotka ovat sinuun ihastuneita, koska he eivät ole mielestäsi tarpeeksi tasokkaita?


      • Ei nyt sotketa noita
        Entäs jos sinä kirjoitti:

        et vain kiinnitä huomiota niihin, jotka ovat sinuun ihastuneita, koska he eivät ole mielestäsi tarpeeksi tasokkaita?

        helvetin tasoja joka asiaan


    • Nähnyt ja kokenut

      Mikset hyödynnä tilaisuuttasi? Nuorena sinulle ei ehkä ollut "kysyntää", ja kokemukset jäivät hankkimatta. Nyt kun kiinnostusta ilmenee, heittäydy rohkeasti mukaan ja hanki kokemusta!

      Ei sinun ole mikään pakko sitoutua ensimmäiseen, toiseen, kolmanteen, neljänteenkään "epätoivoiseen sinkkuäitiin". Mutta nyt kun sinun ominaisuutesi vetoavat heihin, harjoittele naisen valloittamista ja hurmaamista. Ehkä jäit paitsi niistä taidoista nuorempana, kun naiset eivät kiinnostuneet. Mutta hyvin ehdit vielä ne opit omaksumaan. Voit sitten hyödyntää niitä sellaisten naisten kanssa, joita oikeasti haluat pitkäaikaiseen suhteeseen.

      Ei kyseessä ole sinun kannaltasi sen ihmeellisempi asia kuin, että sinun hyviin ominaisuuksiisi havahdutaan naisten taholla vähän myöhemmin kuin joidenkin muiden kohdalla. Ne voivat olla erilaisia ominaisuuksia kuin nuorella iällä, mutta yhtä kaikki, ne ovat sinun valttisi.

      Älä aseta itsellesi turhia paineita löytää heti se oikea kohdalle. Harvemmin ne naisetkaan ensi yrittämällä siihen oikeaan osuivat, eiväthän he muuten olisi sinkkuäitejä. Hyvin harvan kohdalle sellainen onni osuu. Harrasta deittailua, flirttiä, seksiä - se on luonnollinen osa elämää! Ei sitä enää tänä päivänä tuomita kuin äärimmäisten tiukkapipojen taholta.

      Sitten pikku neuvo. Ei sinun kannata omaksua eleissäsi ja puheissasi pelimies-mentaliteettia. Jos olisit pelimies, tietäisit sen itsekin. Anna itsestäsi reilusti se kuva, mitä olet eli kunnollinen, asiallinen yms. Jos et voi flirttailla ulkoisilla ominaisuuksilla, niin flirttaile sisäisillä.

      Sitoutumishalu voi kohderyhmässäsi olla jo ihan eri luokkaa kuin nuorena. Hyvän miehen kohdalla sitoutumiseen pätee tämä ikivanha sääntö: anna ymmärtää, mutta älä ymmärrä antaa (ennen kuin oikeasti olet valmis).

      Jos et anna ymmärtää sitoutumishalustasi, et ehkä pääse etenemään kohderyhmäsi kanssa. Mutta siinä vaiheessa, kun toteat että on aika jatkaa matkaa, ole rehellinen itsellesi ja toiselle. Kerro vaikka, että kemiat eivät mielestäsi toimikaan. Se on naisten omaa kieltä ja he takuuvarmasti ymmärtävät.

      Tao, kun rauta on kuumaa!

      • sama tilanne itsellä

        Kannattava ääni tälle. Ap, vaikka edellisessä sitä ei mainittukkaan niin harrastaessasi niitä yh-äitejä pump & dump menetelmällä saat myös ihanan kostontunteen siitä, kuinka ne samat yh-äidit hylkivät sinua nuorempana. Nyt voit maksaa potut pottuina.


      • Jaska'

        Kokemukset ja kokemukset. Samaa jankkausta päivästä toiseen.
        En edelleenkään usko,että seurustelemista tarvitsee harjoitella etukäteen naisen kans joka ei kiinosta millään tavalla. En tiedä millaisia ihmisiä te olette, mutta aika naurettavalta kuulostaa. Ainakin itse tiedän millaisen naisen haluan ja jos ei juuri häntä löydy, niin jätän kaikki pelleilyt ja harjoitukset väliin, näin täällä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Jaska' kirjoitti:

        Kokemukset ja kokemukset. Samaa jankkausta päivästä toiseen.
        En edelleenkään usko,että seurustelemista tarvitsee harjoitella etukäteen naisen kans joka ei kiinosta millään tavalla. En tiedä millaisia ihmisiä te olette, mutta aika naurettavalta kuulostaa. Ainakin itse tiedän millaisen naisen haluan ja jos ei juuri häntä löydy, niin jätän kaikki pelleilyt ja harjoitukset väliin, näin täällä.

        ...ja sitten kun löydät sen naisen, jonka haluat, niin se jättää sut hetken päästä kun "sulla ei ole riittävästi seurustelutaitoja". Ei ikinä kannata aliarvioida kivojenkaan naisten typeryyttä.


      • Jaska'
        ,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        ...ja sitten kun löydät sen naisen, jonka haluat, niin se jättää sut hetken päästä kun "sulla ei ole riittävästi seurustelutaitoja". Ei ikinä kannata aliarvioida kivojenkaan naisten typeryyttä.

        Nyt jo naurattaa, voi jeesus sentään.. Mitä vitun seurustelutaitoja.?
        Kyllä minä kuule tulen ihmisten kans toimeen ja osaan kommunikoida siinä missä joku muukin. Älä kuule jauha paskaa.


      • ,,,,,,,,,,,
        Jaska' kirjoitti:

        Nyt jo naurattaa, voi jeesus sentään.. Mitä vitun seurustelutaitoja.?
        Kyllä minä kuule tulen ihmisten kans toimeen ja osaan kommunikoida siinä missä joku muukin. Älä kuule jauha paskaa.

        "seurustelutaidot" on naisten keksimä juttu, ei minun. Ei se minun syyni ole että naiset sekoilevat tuollaisia juttuja.


      • Jaska'
        ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        "seurustelutaidot" on naisten keksimä juttu, ei minun. Ei se minun syyni ole että naiset sekoilevat tuollaisia juttuja.

        No joo, täällä netissä tota nyt kuulee naisilta jatkuvasti. Se on lie jotain putkiaivo ajattelua, mitä lie. Eihän miesten suusta kuule koskaan mitään vastaavaa.
        Välillä tuntuu,et nää naiset on niinku jotain pikkulapsia. Ne on vähän niinku joku Liisa ihmemaassa. Niillä pitää olla valmis muotti kaikkeen, kuinka elää, kuinka ajatella......... Vetää piiru polkuun jota pitkin kävellä....... Itse tykkään mennä mistä huvittaa, kuinka huvittaa ja keinolla millä hyvänsä. Tykkään myös ajatella omilla aivoilla. Kavereilta jos kysyy niin pieleen menee. Naisethan kysyy kavereilta....... Pelimies sääntö numero yksi--------Tee ensin vaikutus kohteen ystäviin. jne. En oo pelimies, enkä haluakkaan olla, mut kyl mä nää jutut tiedän ja naiset tunnen.


      • truth.
        ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        "seurustelutaidot" on naisten keksimä juttu, ei minun. Ei se minun syyni ole että naiset sekoilevat tuollaisia juttuja.

        "seurustelutaidot" on kiertelevämpi nimitys sänkytaidoille...


      • naiset käyttävät
        truth. kirjoitti:

        "seurustelutaidot" on kiertelevämpi nimitys sänkytaidoille...

        aina kiertoilmaisuja eivätkä puhu asioista niiden oikealla nimellä


      • Seurustelutaidoilla
        naiset käyttävät kirjoitti:

        aina kiertoilmaisuja eivätkä puhu asioista niiden oikealla nimellä

        ei todellakaan ole mitään tekemistä seksin kanssa


      • Mutta eikö seksi
        Seurustelutaidoilla kirjoitti:

        ei todellakaan ole mitään tekemistä seksin kanssa

        kuulukin oleellisena osana seurusteluun?


      • Ei muita ihmisiä
        sama tilanne itsellä kirjoitti:

        Kannattava ääni tälle. Ap, vaikka edellisessä sitä ei mainittukkaan niin harrastaessasi niitä yh-äitejä pump & dump menetelmällä saat myös ihanan kostontunteen siitä, kuinka ne samat yh-äidit hylkivät sinua nuorempana. Nyt voit maksaa potut pottuina.

        saa hyväksi käyttää. Jos antaa toiselle ihmisellle ymmärtää rakastavansa mutta haluaakin vain panna, on hyväksikäyttäjä.


      • näin se menee
        Ei muita ihmisiä kirjoitti:

        saa hyväksi käyttää. Jos antaa toiselle ihmisellle ymmärtää rakastavansa mutta haluaakin vain panna, on hyväksikäyttäjä.

        Rakastaminen = halu panna toista


      • Säälin sinua jos
        näin se menee kirjoitti:

        Rakastaminen = halu panna toista

        ajattelet noin


      • Ei välttämättä
        Mutta eikö seksi kirjoitti:

        kuulukin oleellisena osana seurusteluun?

        Miten pidempää sänkyyn menemistä lykkää sitä parempi ennuste suhteelle.


      • Real life
        Jaska' kirjoitti:

        No joo, täällä netissä tota nyt kuulee naisilta jatkuvasti. Se on lie jotain putkiaivo ajattelua, mitä lie. Eihän miesten suusta kuule koskaan mitään vastaavaa.
        Välillä tuntuu,et nää naiset on niinku jotain pikkulapsia. Ne on vähän niinku joku Liisa ihmemaassa. Niillä pitää olla valmis muotti kaikkeen, kuinka elää, kuinka ajatella......... Vetää piiru polkuun jota pitkin kävellä....... Itse tykkään mennä mistä huvittaa, kuinka huvittaa ja keinolla millä hyvänsä. Tykkään myös ajatella omilla aivoilla. Kavereilta jos kysyy niin pieleen menee. Naisethan kysyy kavereilta....... Pelimies sääntö numero yksi--------Tee ensin vaikutus kohteen ystäviin. jne. En oo pelimies, enkä haluakkaan olla, mut kyl mä nää jutut tiedän ja naiset tunnen.

        En mä ainakaan valitse miestä ystävieni perusteella, vaan sillä miltä itsestä tuntuu. Ei kannattais kattoo niin paljon teinisarjoja.


    • rejekti

      Mistä löydät noita kiinnostuneita sinkkuäitejä? Minä en ole joutunut edes niiden piirityksen kohteeksi.

      • Jos nainen lähestyyy

        baarissa/netissä se on 95 % varmuudella yh. Jos muunlaista naista haluaa pitää itse suorittaa lähestyminen.


      • tai vaihtoehto
        Jos nainen lähestyyy kirjoitti:

        baarissa/netissä se on 95 % varmuudella yh. Jos muunlaista naista haluaa pitää itse suorittaa lähestyminen.

        b) ruma läski. Iso osa rumista läskeistäkin on YH:ta.


      • Moni sinkkuäiti
        tai vaihtoehto kirjoitti:

        b) ruma läski. Iso osa rumista läskeistäkin on YH:ta.

        on hoikka ja kaunis


      • ja moni
        Moni sinkkuäiti kirjoitti:

        on hoikka ja kaunis

        ei


      • Pudistelee päätään
        Jos nainen lähestyyy kirjoitti:

        baarissa/netissä se on 95 % varmuudella yh. Jos muunlaista naista haluaa pitää itse suorittaa lähestyminen.

        Ja sinkkuäideillähän on niin paljon aikaa hillua baareissa. Tai rahaa.


      • Niin tai näin....
        Pudistelee päätään kirjoitti:

        Ja sinkkuäideillähän on niin paljon aikaa hillua baareissa. Tai rahaa.

        Ainakaan tämä harvoin baarissa käyvä sinkkuäiti ei tee aloitteita baarissa, vaan aloite tulee AINA mieheltä. Baarissa käynti ei ole rahakysymys, koska siellä ei tarvitse vetää lärvejä, ja kaikki yh:t eivät ole huonosti toimeentuleviakaan... Mutta aika ja tahtokysymys on.

        SInkkuäitinä olen paljon krantumpi (sisäisten ominaisuuksien suhteen), koska en tosiankaan ala hengata jonkun kusipään tai moniongelmaisen kanssa (lapset kärsisi) tai jonkun josta en ole oikeasti kiinnostunut. Olen varsin sinut sinkkuuteni kanssa eli ketään ei ole pakko löytyä löytymisen takia. Muut asiat on kunnossa ja saan muista ihmissuhteista tasapainon elämääni.

        Pikemminkin näkisin, että lapset vie epätoivon pois, koska kumppania ei tarvitse löytää "aikaa vasten" (biologinen kello). Jos tapaisin hyvän kumppanin ja suhde olisi turvallinen ja pysyvä, ei minulla olisi mitään kolmatta lasta vastaan, mutta nykyiset myös yhtä hyvin riittää. Olisin todennäköisesti ilman lapsia tiodella epätoivoinen ja varmaan yksinäinenkin (=> lisää epätoivoa myös).


    • kdjhfjhjhfdj

      Jos ei tasosi muuhun riitä niin ole ilman. Niin yksinkertaista.

      • Eli saadakseen

        osakseen oikeaa rakkautta, pitää olla "tiettyä tasoa". Aika kamalaksi on tämä maailma mennyt, jos tämmöistä tilannetta pidetään hyvänä ja toivottavana.


      • ,,
        Eli saadakseen kirjoitti:

        osakseen oikeaa rakkautta, pitää olla "tiettyä tasoa". Aika kamalaksi on tämä maailma mennyt, jos tämmöistä tilannetta pidetään hyvänä ja toivottavana.

        No ihan sama asia toisinpäin, kun "tasotat" nuo sinkkuäidit. Hekö eivät enää ansaitse rakkautta?


      • Ei kai tuossa
        ,, kirjoitti:

        No ihan sama asia toisinpäin, kun "tasotat" nuo sinkkuäidit. Hekö eivät enää ansaitse rakkautta?

        tuosta ollut kysymys vaan koko taso-ajattelu kyseenalaistettiin siis se, että pitää vaan ottaa se kenet saa vaikka mitään aitoa rakkautta ei olisi luvassa.


    • Hehe, mustapa eivät ole he kiinnostuneet livessä. Saa tehdä ihan mitä lystää eikä kukaan kiinnostu livessä, ainakaan siihen asti että jutulle tulis siis muualla kuin baarissa. Kun en juo enkä polta, niin en edes tapaa juuri ketään missään muualla kuin kaupoissa, tapahtumissa, jne.

    • SilläSipuli

      Tässäpä taas tulee esille se suurin synti, mihin moni mies ja nainen Suomessa sortuu: ikuinen valittaminen.

      Ensiksi nuristaan, kun kukaan ei kiinnostu ja mitään ei löydy.

      Sitten kun joku kiinnostuu ja jotain löytyy, niin sitten nuristaa siitä ettei tavara olekkaan niin hyvää kuin haluaisi.

      Missä kiitollisuutenne ja pieni nöyryys elämälle ihmiset!

      • hdfhdfhdfdfh

        Eihän näille ikuisille mammanpoika runkkareille mikään muu kelpaa kuin alusvaatemalli-neitsyt. Mielestäni vain piilohomo sepitystä..


      • Se, että haluaa
        hdfhdfhdfdfh kirjoitti:

        Eihän näille ikuisille mammanpoika runkkareille mikään muu kelpaa kuin alusvaatemalli-neitsyt. Mielestäni vain piilohomo sepitystä..

        LAPSETONTA ihan perusnättiä naista ei tarkoita, että haluaisi alusvaatemalli-neitsyttä. Itselleni naisen kokeneisuudella ei ole väliä, mutta lapseton naisen kuitenkin pitäisi olla. Eikä tarvitse olla mikään kaunotar. Tärkeintä olisi, että oliis mukava! Olenko muka ihan liian nirso?


    • lime tiger

      Mulla on sellainen ongelma että jos joku nainen edes ylipäätään kiinnostuu minusta niin se ei kauaa jaksa katsoa kun olen täysin tumpelo sängyssä, minulla ei ole oikeastaan minkäänlaisia kommunikointi taitoja naisten kanssa.
      Ikää mulla on jo yli 30 vuotta joten naiset odottaa miehen olevan kokenut jo vaikka minkälaista seurustelujen suhteen.
      Minä olen poikkeus, nuorempana en vaan opetellut ikinä flirttailemaan naisille / ymmärtämään naisten flirttailuja, nykyään käännän katseeni pois jos naisia tulee kadulla vastaan tai sitten kuljen arskat silmillä.

    • viljo51

      hei no kuka on tehnyt yh no me miehet .minusta se kuuluu elämän että jokkainen on oma ittensä,niin jokkainen kantaa ommat killonsa ja ilman lapsija ei ollisi ellämää. ja kyllä se mitä minä arvostan on korvien välisä. kyllä tytöt flirttaille kun et olle lijan känisä...

    • sacred_heart

      Mäkään en ryyppää. Asun äidin luona. Mulla ei ole virallista opiskelupaikkaa eikä oikeastaan mitään muutakaan ulkoista statusta mistä naiset kiinnostuisi. Mulle kelpaisi kyllä joku epätoivonen sinkkutyttö, koska olen itsekkin aika epätoivoinen. Ei kyllä sinkkuäiti, koska en vaan osaisi olla isäpuolena.

    • aivan oikein

      Ooot ihan oikeessa, laita vain ryyppääväsi ja harrastaavasi irto suhteita ja alkaa tapahtua, itsekin koetin samanlaisella ja hyvin toimii ja kun laitoi saman kuin sinäkin nii ei tapahtunut mitään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe