Naisia aina arvostellaan.

makelovenotwar :)

Täällä kun lukee näitä keskusteluja...

Eli, miksi naisia arvostellaan ihan kaikesta: rupsahtamisesta (me kaikki vanhenemme), irtosuhteista (miehet niitä myös harrastavat, ehkäpä jopa enemmän), yksinhuoltajuudesta (yh-miehiäkin löytyy) jnejnejne.

Eikö miehet näe omaan napaansa pidemmälle? Voitteko te niin huonosti? Mikä on?
Eikö meidän pitäisi yrittää esim.... kannustaa toisiamme?

25

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten ystävä

      Kyllä noita arvosteluja on miehistäkin täällä. Ja kyllä, miehet voivat huonosti yhteiskunnassa, noin yleensäkin eikä vaan sinkkupalstalla. Taitaa helposti kaatua naisten niskaan se - joskus toki syystäkin.

    • makelovenotwar:)

      Taidetaan kai kaikki vaatia liikaa, mutta kunhan "seoikea" vaan osuisi kaikkien kohdalle niin oltaisiin ehkä onnellisempia :)

      • menee näin

        Sinkkupalstan naiset toivovat että yksinäiset miehet eivät ikinä edes löytäisikään "sitäoikeaa" vaan olisivat lopullisesti vain yksin. Täällä on paljon ilkeitä naisia.


      • 20+5
        menee näin kirjoitti:

        Sinkkupalstan naiset toivovat että yksinäiset miehet eivät ikinä edes löytäisikään "sitäoikeaa" vaan olisivat lopullisesti vain yksin. Täällä on paljon ilkeitä naisia.

        Ilkeitä miehiäkö ei muka ole? Just.


      • menee näin
        20+5 kirjoitti:

        Ilkeitä miehiäkö ei muka ole? Just.

        Miesten ilkeys on reaktio naisten ilkeyteen.


      • taas näitä.
        menee näin kirjoitti:

        Miesten ilkeys on reaktio naisten ilkeyteen.

        Naisten ilkeys on reaktio miesten ilkeyteen. Tää on loputon suo!
        Meidät on suomalaiset naiste on haukuttu niin pahasti tuolla sivuilla. Naiset eivät ole moista törkeyttä suoltaneet näppiksistään.


      • ---.-.-.-
        taas näitä. kirjoitti:

        Naisten ilkeys on reaktio miesten ilkeyteen. Tää on loputon suo!
        Meidät on suomalaiset naiste on haukuttu niin pahasti tuolla sivuilla. Naiset eivät ole moista törkeyttä suoltaneet näppiksistään.

        Naisilta törkeyksiä kuulee livenäkin.


      • makelovenotwar...
        menee näin kirjoitti:

        Sinkkupalstan naiset toivovat että yksinäiset miehet eivät ikinä edes löytäisikään "sitäoikeaa" vaan olisivat lopullisesti vain yksin. Täällä on paljon ilkeitä naisia.

        Täh? Toivon, että jokainen löytäisi jonkun


      • taas näitä..
        ---.-.-.- kirjoitti:

        Naisilta törkeyksiä kuulee livenäkin.

        Ei kai sentään???!!
        Itse olen kuullut miehiltä niitä ilkeyksiä satelevan. Kukaan tuntemani nainen ei ole törkeyksiä miehille ladellut, ellei mies ole käyttäytynyt törkeästi/käynyt käsiksi tms. ikävää.


      • ---.-.---.-.
        taas näitä.. kirjoitti:

        Ei kai sentään???!!
        Itse olen kuullut miehiltä niitä ilkeyksiä satelevan. Kukaan tuntemani nainen ei ole törkeyksiä miehille ladellut, ellei mies ole käyttäytynyt törkeästi/käynyt käsiksi tms. ikävää.

        Ainakin minulle on nainen ladellut ilkeyksiä vaikken edes puhunut tai yrittänyt aloitetta tai mitään.


      • heiheiheihei
        20+5 kirjoitti:

        Ilkeitä miehiäkö ei muka ole? Just.

        No miesten ilkeily rajoittuu huoriksi haukkumiseen, ja sen ei ainakaan nykykulttuurissamme pitäisi naisia edes paljon hetkauttaa. Aivan toista luokkaa on vailla naisseuraa elävien miesten haukkuminen surkeiski luusereiksi, epäitsevarmoiksi epämiehekkäiksi ruikuttajiksi,runkkareiksi jotka eivät ikinä naista tule saamaan j.n.e. Tämä asettuu näin nimenomaan siksi kun vallitseva kulttuurimme on se mikä se on, ja kun tämä parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäyttävä kierre on itse itseään ruokkiva kierre.


      • 3
        heiheiheihei kirjoitti:

        No miesten ilkeily rajoittuu huoriksi haukkumiseen, ja sen ei ainakaan nykykulttuurissamme pitäisi naisia edes paljon hetkauttaa. Aivan toista luokkaa on vailla naisseuraa elävien miesten haukkuminen surkeiski luusereiksi, epäitsevarmoiksi epämiehekkäiksi ruikuttajiksi,runkkareiksi jotka eivät ikinä naista tule saamaan j.n.e. Tämä asettuu näin nimenomaan siksi kun vallitseva kulttuurimme on se mikä se on, ja kun tämä parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäyttävä kierre on itse itseään ruokkiva kierre.

        Oletko tosiaan sitä mieltä, että naisen pitää vain hyväksyä se, että häntä haukutaan aiheettomasti huoraksi?


      • heiheiheihei
        3 kirjoitti:

        Oletko tosiaan sitä mieltä, että naisen pitää vain hyväksyä se, että häntä haukutaan aiheettomasti huoraksi?

        Miksi nainen ottaisi sellaisesta itseensä juuri tuon vallitsevan kulttuurimme huomioiden.
        Eikä meillä edes huorina suominaisia paljon pyöri, eikä meillä yleensäkään ole ollenkaan niin paljon huoria kuin muualla maailmassa. Sitävastoin amatöörinaisina pyöriviä naisia meillä on paljon, ja he valitsevat itselleen miehet jotka heistä panettavimmilta vaikuttavat.
        Tällä palstalla on itse asiassa miehet esitettäneet hyvinkin arvostavia mielipiteitä huorista ja yleensäkin maksullisia seksipalveluja tarjoavista viihdealan naisista.


      • Miss Fury
        ---.-.---.-. kirjoitti:

        Ainakin minulle on nainen ladellut ilkeyksiä vaikken edes puhunut tai yrittänyt aloitetta tai mitään.

        No minut on tuntematon mies haukkunut myös. Sekopää mulkkuja on ihan kaikista sukupuolista, kultsu.


      • ----.-.-
        Miss Fury kirjoitti:

        No minut on tuntematon mies haukkunut myös. Sekopää mulkkuja on ihan kaikista sukupuolista, kultsu.

        Ei ihme että kirjoittelet siis tälle palstalle.


      • Miss Fury
        ----.-.- kirjoitti:

        Ei ihme että kirjoittelet siis tälle palstalle.

        Onko tämä säälittävä yritys vittuilla?


      • ---.-.-.
        Miss Fury kirjoitti:

        Onko tämä säälittävä yritys vittuilla?

        Ei vaan siis tarkoitin että samanlaisia kokemuksia.


    • 20+5

      Tämän palstan ansiosta olen lopullisesti luopunut toiveesta löytää elämänkumppaniksi mies, koska teille miehille ei naisessa riitä muu kuin täydellisyys ja kukaan nainen ei vastaa kriteereitänne.

      • 20+9 v

        Samat sanat, paitsi että olen mies ja olen luopunut naisen etsinnästä tämän ja ihannemies-palstan takia.


      • Hipsuli29

        Kirjoitat asiaa 20 5!!!


      • ---.-.-.-

        Miksi tyytä sellaiseen joka ei sytytä? Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa.


      • heiheiheihei
        20+9 v kirjoitti:

        Samat sanat, paitsi että olen mies ja olen luopunut naisen etsinnästä tämän ja ihannemies-palstan takia.

        Minulle ei tämän palstan seuraaminen ole mitään sen ratkaisevampaa vaikutusta tehnyt. Lukea on saanut niitä äärimmäisen kielteisä mielipiteitä ja herjoja vailla naisseuraa elävistä miehistä, joita mielipiteitä kyllä olen hyvin tiennyt naisillamme ja myös paljon naisia nussvilla miehilläkin olevan.
        Myös sen olen tiennyt, että meillä on näitä vanhoja feministinaisia jotka taistelevat edelleen naisen seksuaalisen vapauttamisen puolesta, ja uskovat näin mennen olevansa jotain kulttuuriradikaaleja ja suuria tietäjiä kun ovat oivaltaneet sen että kaikilla ihmisillä on sukupuolivietti. Itse ovat nuoruutensa pyörineet seksuaalisia tarpeitaan tyydyttäen herraties kuinka monen miehen kanssa, ja usein vielä ulkomailla tätä harjoittaen, ja uskovat olleensa jotain tosikauniita kun nuorina naisina nussittaviksi ovat kelvanneet.


      • ...................

        Aika radikaali ratkaisu. Todellakaan edusta mitään otosta suomalaisista nykymiehistä ja onhan täällä muutama ihan fiksukin silloin tällöin joukossa. Oletko ajatellut, että osa kummankin sukupuolen edustajista asettaa kumppanilleen valtavat vaatimukset (ja mahdottomat toteuttaa tai jos alkaa toteutumaan, keksitään lisää), koska he itseasiassa pelkäävät valtavasti sitoutumista ja vakavaa suhdetta.


    • Juupa juu, mä en juurikaan arvostele naisia. Okei, mielipiteeni kerron kyllä mutta en arvostele.
      Vaikka olen tavannut pari naista tältä palstalta ja oharitkin saanut treffi-puolelta niin en mä rupea arvostelemaan ketään. Jokainen on yksilö jos joku sanoo pahasti niin ei sitä pidä yleistää koskemaan kaikkia, sen verran kokemusta löytyy. Itse asiassa ei mulle ole kukaan nainen todistettavasti sanonut (face to face) pahaa, okei ylä-asteella oli yks oman luokan tyttö joka morkkasi mua eli sanoi pahasti mulle.

      Puolin ja toisin on kumppanille taitaa kyllä olla liikaa vaatimuksia. Itselläni toivelista on alle 5 kohtaa pitkä kuinka monella naisella se on samanmittainen? Sitä mä en tiedä, mut kaippa sellaisiakin on.

    • ...

      Tottakai! Normaalia se on.

      Suomalais miehet o syrjäytyneit jA MYÖS Arvosteltuja!
      Itte oon pätkä nii, "hyi mikä kääpiö!"!
      Arvatkaa kuin paljo tommone arvostelu risoo, naiset on syntyneitä mies Haittereit ja jotkut hyväksKäyttäjii. Kiiitos

      Miksköhän "Seks and the City" sarjan pääosis ei oo miehiii? Me ei kestetä sinkuutta ellei olla pelimiehii, muute syrjäydytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe