Miksei mies saa olla..

ex-futari

rauhassa. Tuota asiaa ihmettelee mies joka saa isku-yrityksiä jopa lähikaupassa, flirttailevia heittoja ja jopa suoraan "lähetkö kahville" kysymyksiä. Olen parisuhteessa ja nimettömässä on sormuskin tuota asiaa kertomassa silti, noita vain tulee. Lisäksi saan päivittäin noita "katseita" tunnen itseni joksikin palkintosonniksi mitä mittaillaan katseella..

22

369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainennnnnnn

      Mies on objekti ja vapaata riistaa. en tyytyisi katsomaan vaan kopeloisin jos olet NAMU.

    • hottisbeibi

      Valitat sitten vanhempana ja rupsahtaneena vielä enemmän, kun ketään naista ei enää kiinnosta seurasi. Joten: ole tyytyväinen nyt!

    • Miksi jaksan epäillä. Vaan ehkä vaan nyt olet niin kaunis mies sitten. Tosin oikea kysymys, joka sinun kuuluu esittää on "Miksen minä saa olla rauhassa?".

      Voi sua parkaa, kovaa on niin.

    • ex-futari

      Onhan tänne tullut muutama viesti, jopa asiallisia tämän palstan sisältöön verrattuna :)

      Tuolle viimeisimmälle voisin kertoa että en ole ns. kaunis mies. Olen tummapiirteinen (jos jotain futaria pitäisi verrata niin ehkä eremenko jr? kuitenkin olen suomalaisen näköinen) rosoinen ja tatuoitu. Kun lopetin futaamisen aloin harrastaa painojen nostoa, eli en tod. ole mikään becksin kaltainen babyface..

      "..Voi sua parkaa, kovaa on niin.."

      Ei kiitos sarkasmia! pointti oli tuolla että ei tuo ole mikään elämän suola että kihlasormuksesta huolimatta minua lähestytään ja se osoittaa että nykyään ei taida kihlat, - avioliitto merkitä niin paljon kuin ennen. Jos on huono päivä ja tulen töistä, menen ostamaan pöperöt ajatellen vain että pääsen avovaimoni kainaloon niin tuommoiset katseet, flirtailut tai ehdotukset vituttavat suunnattomasti. Jopa noilla "katseilla" ei ole mitään rajaa siltikään jos avopuolisoni on vieressä, vaatekaupassakin vain väkisin huomaa tuon katselun ja sen huomaa avopuolisonikin..

      • Kirjoittaja

        Vaikutat ilmeisesti sopivalta tyypiltä hetken hauskanpitoon. Naiset katselevat sellaista tyyppiä vaivihkaa, josta ovat oikeasti kiinnostuneita, ei avoimesti ja suoraan.

        Tai sitten mielikuvitus tekee tepposet. Joillakinhan pikku-ukotkin käyvät päälle riesaksi asti.

        Mitäs muuten teet sinkkupalstalla? Osasit antaa arvion palstan sisällön asiallisuudesta verrattuna saamiisi vastauksiin, joten huolella on näköjään luettu.


      • 4+4
        Kirjoittaja kirjoitti:

        Vaikutat ilmeisesti sopivalta tyypiltä hetken hauskanpitoon. Naiset katselevat sellaista tyyppiä vaivihkaa, josta ovat oikeasti kiinnostuneita, ei avoimesti ja suoraan.

        Tai sitten mielikuvitus tekee tepposet. Joillakinhan pikku-ukotkin käyvät päälle riesaksi asti.

        Mitäs muuten teet sinkkupalstalla? Osasit antaa arvion palstan sisällön asiallisuudesta verrattuna saamiisi vastauksiin, joten huolella on näköjään luettu.

        Hän sormus sormessa haluaa metsästää rauhassa. Niin kutsuttua paskaahan tämä aloitus oli.


      • ex-futari
        Kirjoittaja kirjoitti:

        Vaikutat ilmeisesti sopivalta tyypiltä hetken hauskanpitoon. Naiset katselevat sellaista tyyppiä vaivihkaa, josta ovat oikeasti kiinnostuneita, ei avoimesti ja suoraan.

        Tai sitten mielikuvitus tekee tepposet. Joillakinhan pikku-ukotkin käyvät päälle riesaksi asti.

        Mitäs muuten teet sinkkupalstalla? Osasit antaa arvion palstan sisällön asiallisuudesta verrattuna saamiisi vastauksiin, joten huolella on näköjään luettu.

        Olin 2 vuoden ajan lyhyissä suhteissa monien naisten kanssa, useimmat halusivat vain pelkkää hauskanpitoa kanssani nussimista, - hengailu/baari - seuraa jne.

        "..Tai sitten mielikuvitus tekee tepposet. Joillakinhan pikku-ukotkin käyvät päälle riesaksi asti.."

        Usko pois en kuvittele :) ja se olisi aika huolestuttavaa jos näkisi niin voimakkaita harhoja treffipyynnöistä :-D

        "..Mitäs muuten teet sinkkupalstalla? Osasit antaa arvion palstan sisällön asiallisuudesta verrattuna saamiisi vastauksiin, joten huolella on näköjään luettu.."

        Luen S24:n palstaa monilta eri alueilta, myös tästäkin. En näe syytä vaikka olenkin suhteessa miksi en lukisi/osallistuisi keskusteluihin.


      • Kirjoittaja
        ex-futari kirjoitti:

        Olin 2 vuoden ajan lyhyissä suhteissa monien naisten kanssa, useimmat halusivat vain pelkkää hauskanpitoa kanssani nussimista, - hengailu/baari - seuraa jne.

        "..Tai sitten mielikuvitus tekee tepposet. Joillakinhan pikku-ukotkin käyvät päälle riesaksi asti.."

        Usko pois en kuvittele :) ja se olisi aika huolestuttavaa jos näkisi niin voimakkaita harhoja treffipyynnöistä :-D

        "..Mitäs muuten teet sinkkupalstalla? Osasit antaa arvion palstan sisällön asiallisuudesta verrattuna saamiisi vastauksiin, joten huolella on näköjään luettu.."

        Luen S24:n palstaa monilta eri alueilta, myös tästäkin. En näe syytä vaikka olenkin suhteessa miksi en lukisi/osallistuisi keskusteluihin.

        Lässyn lässyn. Jäit jo kiinni. Kylläpä se nyt niiiin vituttaa kun naiset pyörivät lähikaupassa riesaksi asti ympärillä.

        Kihlattusi on siis mies. Kyllähän se paatunutta hinttiä alkaa varmaankin ahdistamaan, jos naapurinainen sanoo kaupassa moi.


      • ex-futari
        Kirjoittaja kirjoitti:

        Lässyn lässyn. Jäit jo kiinni. Kylläpä se nyt niiiin vituttaa kun naiset pyörivät lähikaupassa riesaksi asti ympärillä.

        Kihlattusi on siis mies. Kyllähän se paatunutta hinttiä alkaa varmaankin ahdistamaan, jos naapurinainen sanoo kaupassa moi.

        Voi voi en sanoa muuta kuin pateettista, alatko homottelemaan kun verbaalisesti pysty muuta sanomaan.. no ajattele mua kun seuraavan kerran runkkaat, ethän muuta saa ;)


      • hghgf

        "Olen tummapiirteinen"

        No siinähän se selitys tuli.


      • Voi voi...
        ex-futari kirjoitti:

        Voi voi en sanoa muuta kuin pateettista, alatko homottelemaan kun verbaalisesti pysty muuta sanomaan.. no ajattele mua kun seuraavan kerran runkkaat, ethän muuta saa ;)

        Tiedätkö edes mitä pateettinen tarkoittaa?


    • cxvxcvfdsfs

      Eipä kuulosta kovin uskottavalta. En oikein usko, että kaupoissa tarvitsee naisia hätistellä tässä maassa, vaikka olisi kuinka komea. Baareissa näin voi ollakkin.

      Itse saan kaupoissa paljon hymyjä ja katseita, mutta eipä kukaan ole juttelemaan tullut. Baarissa on taas yleensä aika hiljaista ja olen siellä kuin ilmaa, mutta jos menen itse juttelemaan niin saan kyllä aina seuraa. En tiedä miksi näin.

      • ex-futari

        "..Eipä kuulosta kovin uskottavalta. En oikein usko, että kaupoissa tarvitsee naisia hätistellä tässä maassa, vaikka olisi kuinka komea.."

        Tyypillistä palstalaisilta epäillä heti jos jollakin on parempi menestys naisten kanssa, se että kaupassa noin käy ei ole mitenkään mahdotonta..


    • 2-Pistepirkko

      Tää on se yks sekopäänainen. Kirjoitustyyli paljastaa -> .. .. ..

      • ex-futari

        Tyypillistä AT-persereikien vänkytystä heti aletaan heittää jotain tuommoista tai väittää et on provo kyseessä. Te ette vain usko että jollakin miehellä voi mennä noin hyvin, säälittävää..


      • nir-
        ex-futari kirjoitti:

        Tyypillistä AT-persereikien vänkytystä heti aletaan heittää jotain tuommoista tai väittää et on provo kyseessä. Te ette vain usko että jollakin miehellä voi mennä noin hyvin, säälittävää..

        Miten niin "menee hyvin"? Juurihan valitit kuinka ikävä tilanteesi on. Jos menee hyvin ei tartte valittaa.

        Otan osaa, kuulostaa kieltämättä kiusalliselta.


    • ghjghjghjgjh

      provo joka on naisen kirjoittama.

    • ex-futari

      Tänään taas tuo toistui, olin ison omenan jack&jonesissa ostamassa muutaman t-paidan. Myyjätär heitti suorastaan ihan hyökkäävää flirttiä ja katseli ennen kassalle menoa minua hymyillen kauempaa. Menin kihlattuani vastaan viereiseen naisten vaateliikkeeseen odottaa, vaalea paikan myyjä moikkasi minua heti kun näki ja jäi pyörimään lähelleni, seuraavaksi kun katsoin häntä niin tuli semmoinen hymy ja katse. Tuo on suorastaan ärsyttävää, olen kuitenkin varattu mies..

      • ..................

        Kuulostaa siltä että sut on tarkoitettu siitosoriksi. Lemppaa se muijasi ja pane kaikkea mikä liikkuu. Niin saavutat vihdoin onnen ja mielenrauhan.


    • Myös ex-futari

      Kerroppa ex-futari, missä seuroissa olet aikoinaan pelannut? Itsekin pelasin nuorenpana tosissani, korkeimmillaan II divaritasolla, muutama peli ykkösessä lainamiehenä.

    • ex-sekakäyttäjä

      Itsekin näin viinapäissäni tai viekkareiden iskettyä kaikenlaista, oikeastaan pelkäästään epämieluisia asioita.

    • Jännä homma, mutta ongelmansa itse kullakin.

      Itse saan olla aika rauhassa minne vaan menenkin, katseita en kyllä laske koska niitä nyt tulee ja niistä ei voi sen enempää vetää johtopäätöksiä. Tosin jutulle asti mulle tulee lähinnä vain itseäni reippaasti vanhempia naisia, siis joskus todella harvoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe