Kävinpä taas yhdellä klubikeikalla. Oikeastaan rock-keikat ovat ainoa syy, minkä varjolla kehtaan mennä yksin baariin.Muuten tuntisin itseni tunkeilijaksi, kun kaikki ovat kavereiden kanssa. Paikalla oli paljon naisiakin. Nautin kyllä kovasti keikasta, mutta koska olen tämmöinen pelkuri ja paskahousu, en uskaltanut keikan jälkeen lähestyä ketään naisista. Pelkäsin, että olisin naurettava/säälittävä. Pelkäsin sanovani jotain tyhmää. Kiukuttaa, kun olen tämmöinen ujo pelkuri, mutta en kyllä osaa tehdä asialle mitään! Olisin tehnyt, jo ajat sitten, jos pystyisin.
En vaan osaa!
25
396
Vastaukset
- werwiro
Koita ajatella että kun kerran olet yksin baarissa niin voit mokailla vapautuneesti kun et tunne sieltä ketään. Sitten kun saat positiivisia kokemuksia niin rohkeus kasvaa kummasti.
- oihklhlkhlh
Taas yks luuseripelle tullut idioottipalstalle itkemään.
Rasvaa köysi valmiiks.- Mikä sun ongelmas
on?
- valitukseen kyllästy
Olet tietysti kiinnostunut vain niistä parhaimman näköisistä naisista. Laske rimaa niin seksiseuraa löytyy.
- No höh!
Eihän ap. puhut mitään naisten ulkonäöstä valitteli vain omaa ujouttaan eikä syyttänyt ketään.
- vcxvxfdfsdvcx
Kannattaa alkaa juttelemaan spontaanisti useille ihmisille eikä pelkästään niille, joista on kiinnostunut. Helpompaa sitten lähestyä kiinnostavaa ihmistä kun tottunut tustumaan uusiin ihmisiin. Toisaalta on tympeää saada pakit naiselta, joka ei edes itseä kiinnosta.
- wetret
Totta. Tätä taitoa voi harjoitella.
- Olette kyllä
ihan käsittämättömiä surkimuksia! Mistä tollasia nyhveröitä oikein tulee!
- Osa ihmistä nyt
sattuu olemaan ujoja. Ei ihminen ole sitä itse vallinnut.
- Pitää vaan mennä
Osa ihmistä nyt kirjoitti:
sattuu olemaan ujoja. Ei ihminen ole sitä itse vallinnut.
juttelemaan naisille.
- Karjapiika
Mikä olisi ollut pahinta, mitä olisi voinut tapahtua?
Ja mitä sitten?- Drenkipoika
Jos vaikka ämmä on huumeissa ja täysi psykopaatti, kaivaa veitsen esiin ja vetää multa kurkun auki. Ai mitäkö sitten? No ei vaan huvita kuolla.
- six-pack-seven.
Miks se on noin vitun vaikeeta. Alat vaan heittään muijalle jotain läppää ihan mitä vaan. Vähän ajan päästä sanot sille että se on kaunis ja kosketat sitä samalla vaikka poskeen. Muija on kohta valmista tavaraa selätettäväks.
- ..........
"Muija on kohta valmista tavaraa selätettäväks. "
Varmaan joo, jos mies on joku jääkiekkoilija tai muu YTM - sffgjfg
wlfwd kirjoitti:
Minkäs teet kun olet ihan lukossa, eikä ainuttakaan sanaa tule mieleen.
Sitten pitää vaan harjoitella.
- suppusuu*
"Moi. Mitäs tykkäsit keikasta" Vai onko toi tyhmästi sanottu?
Jos osapuoli vastaa ihan asiallisesti eikä niskojaan nakellen poistu paikalta, niin sitten vaan jatketaan juttua, aiheesta ja sitten aiheen vierestä, jos juttu luistaa.
Ei se puhumisen pelko ainakaan sillä lopu, että on hiljaa. Sitä on vaan ruvettava puhumaan. Ihan mitä vaan, ihan kelle vaan. - Tuollaista väkinäist
urpoiluahan ne tavismiehen isku yritykset on. Minä ainakaan en halua tehdä itsestäni julkista pelleä naurettavilla iskuyrityksillä
- hhhhhhkkkkkkk
Tuollaista väkinäist kirjoitti:
urpoiluahan ne tavismiehen isku yritykset on. Minä ainakaan en halua tehdä itsestäni julkista pelleä naurettavilla iskuyrityksillä
Just joo. ATM:n on aivan turha yrittää iskeä naista itselleen, vain naurunalaiseksi siinä itsensä tekee. Naiset ovat tottuneet hyvin naisia iskemään ja käsittelemään rutinoituneiden YT-miesten tavoille.
- FF
Tosi monella tuntuu yhdistyvän naisen puutteeseen yleinen yksinäisyys ja kaverittomuus, eli taitaa ne syyt naisettomuuteen olla ihan muualla kuin iskemistaidoissa.
- just joooo
Juuri näin se menee kuin mitä tässä kmmentissa ihan esimerkinomaisestikkin. Vailla naista olevaa miestä epäillään jo tästä syystä kelvottomaksi, ja jos vaikka ei oikeasti epäiltäisikään niin ainakin leimata halutaan kelvottomaksi luuseriksi.
- kontaktit vähissä
Tuskin olen ainoa jolla on ennen ollut paljon kavereita, mutta pariutumisen jälkeen he keskittyvät vain kotileikkeihin.
- Moni hylkää
kontaktit vähissä kirjoitti:
Tuskin olen ainoa jolla on ennen ollut paljon kavereita, mutta pariutumisen jälkeen he keskittyvät vain kotileikkeihin.
raa' asti sinkkuyhstävänsä kun löytää parisuhdekumppanin. Sen jälkeen vain pariskuntia kutsutaan bileisiin yms.
- fdfhdfh
Jos treenaa noita vuorovaikutustaitoja niinkun yllä on ehdotettu niin saa kavereita JA naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424