Toivotko koskaan että saisit jättää naisen?

toteutuisipa se

Minä toivon

11

143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny English

      Ei kannata toivoa. Ei todellakaan ole itsellekään kivaa.

    • Älyn haamu

      Ei mulla tuollaisia toiveita ole. Kaunista teininaista tahtoisin nussia. Se on prioriteetti numero yksi.

    • FF

      Sinulla on kyllä aika omituinen toive.

      • toteutuisipa se

        Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?


      • Leikki ei satu.
        toteutuisipa se kirjoitti:

        Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

        Toihan on vaan lapsellista leikkimistä.


      • FF
        toteutuisipa se kirjoitti:

        Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

        Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.


      • ......
        FF kirjoitti:

        Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.

        Naiset haluaa. Naiset on pahoja.


    • leeatuulia

      Lähinnä tässä toivon, että löytäisin sen miehen, jonka kanssa elää, ketään en halua jättää. Yhdyn edellisiin, että outo toive. Ymmärrän kyllä, että joku nainen on voinu kohella siuta huonosti, mutte ei kai sitä tartteis purkaa koko sukupuolta kohtaan?

    • Sir Von Baughen

      niii,on aika lapsellista katkeroitua tolleen.
      Ihanko pienet lapset;Toinen tönäsee niin toinen tönäsee takasi.

    • jackaroo

      No onpa kyllä melko outo toive. Ainoat syyt millä tuon voisi selittää on se että olisi tullut edellisessä suhteessa jätetyksi siten että on loukkaantunut siitä niin syvästi että haluaisi kostaa tai sitten se että vihaa toista sukupuolta niin paljon että saa "kiksejä" toisen jättämisestä. Melko sairaita motiiveja molemmat.

      Mutta voiko tuollaisen toiminnan motiivi olla tosiaankin niin voimakas että joku ryhtyisi suhteeseen pelkästään sen takia että voisi päättää sen ja ehkä jopa hieman siinä samalla satuttaakin toista? Eikö tuossa ole melko paljon vaivaa?

    • En toivo, enkä ole ennen tehnyt vastaavaa. Eikä mua ole vastaavasti jätettykään, suhteesta siis. Se oliskin melkoinen kokemus jos tulisin jätetyksi... en tiedä miten suhtautuisin.
      Parhaiten mun mielestä suhde loppuu niin että on yhteisymmärrys asiasta että näin ei voi jatkua, eli yhteinen päätös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe