Toivotko koskaan että saisit jättää naisen?

toteutuisipa se

Minä toivon

11

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny English

Ei kannata toivoa. Ei todellakaan ole itsellekään kivaa.

• Älyn haamu

Ei mulla tuollaisia toiveita ole. Kaunista teininaista tahtoisin nussia. Se on prioriteetti numero yksi.

• FF

Sinulla on kyllä aika omituinen toive.

• toteutuisipa se

Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

• Leikki ei satu.
        toteutuisipa se kirjoitti:

Ajatteles jos sinä FF rakastuisit oikein tulen palavasti mieheen ja luulisit että tunne on molemminpuolinen, mutta mies olisikin varonut visusti päästämästä tunteitaan " peliin" ja sitten jättäisi sinut - niin sattuisiko?

Toihan on vaan lapsellista leikkimistä.

• FF
        toteutuisipa se kirjoitti:

Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.

• ......
        FF kirjoitti:

Tottakai se sattuisi. Se minua ihmetyttääkin miksi joku haluaisi tieten tahtoen satuttaa toista ihmistä.

Naiset haluaa. Naiset on pahoja.

• leeatuulia

Lähinnä tässä toivon, että löytäisin sen miehen, jonka kanssa elää, ketään en halua jättää. Yhdyn edellisiin, että outo toive. Ymmärrän kyllä, että joku nainen on voinu kohella siuta huonosti, mutte ei kai sitä tartteis purkaa koko sukupuolta kohtaan?

• Sir Von Baughen

niii,on aika lapsellista katkeroitua tolleen.
      Ihanko pienet lapset;Toinen tönäsee niin toinen tönäsee takasi.

• jackaroo

No onpa kyllä melko outo toive. Ainoat syyt millä tuon voisi selittää on se että olisi tullut edellisessä suhteessa jätetyksi siten että on loukkaantunut siitä niin syvästi että haluaisi kostaa tai sitten se että vihaa toista sukupuolta niin paljon että saa "kiksejä" toisen jättämisestä. Melko sairaita motiiveja molemmat.

Mutta voiko tuollaisen toiminnan motiivi olla tosiaankin niin voimakas että joku ryhtyisi suhteeseen pelkästään sen takia että voisi päättää sen ja ehkä jopa hieman siinä samalla satuttaakin toista? Eikö tuossa ole melko paljon vaivaa?

• En toivo, enkä ole ennen tehnyt vastaavaa. Eikä mua ole vastaavasti jätettykään, suhteesta siis. Se oliskin melkoinen kokemus jos tulisin jätetyksi... en tiedä miten suhtautuisin.
      Parhaiten mun mielestä suhde loppuu niin että on yhteisymmärrys asiasta että näin ei voi jatkua, eli yhteinen päätös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe