nimimerkki tosielämässä - kohtaaminen

kohta eräs punastuu!

mitenhän käy kun alan hihkaseen keskuspuiston yksinäisille vastaantulijoille perään "älyn haamu!"

12

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh ..

      heh, heh ...

      Hihkaset niin saat nokkaan

    • .-.-.-.

      Hyvä idea!

    • jackaroo

      Minä olen suunnitellut käyväni tässä joku päivä keskuspuistossa käveleskelemässä tai pyörällä ajamassa, joten jos olet siellä tuota hihkumassa, niin voinhan minä vaikka moikata. Mutta miten minä estän sinua luulemasta minua älyn haamuksi?

      • 3. asteen kuulustelu

        Milloin aiot jac muuttaa takaisin landelle, vai ootko tullut jäädäksesi Stadiin?

        Oliko muuten vaikea muuttaa" tyhjän päälle " kun ei sulla ole työtä eikä mitään - siis saitko helpolla asunnon jne.?

        Sulla oli keväällä suunnitelmia elämäsi kuntoon laittamisen suhteen , mikä on tilanne?

        Onko yhtäkään " uutta" kaveria löytynyt Stadista?

        Oliko odotukset stadiin muuton suhteen suuret ja kävikö niin etteivät toiveesi ole toteutuneet?

        Onko yhtäkään naiskontaktia ollut pääkaupungissa asumisen aikaan?

        Kuunteletko jokapäivä Kake Randelinin kappaletta " Kirje kotiin"? tai jotakin muuta 80-luvun ikävä/itsesäälikappaletta?


      • jackaroo
        3. asteen kuulustelu kirjoitti:

        Milloin aiot jac muuttaa takaisin landelle, vai ootko tullut jäädäksesi Stadiin?

        Oliko muuten vaikea muuttaa" tyhjän päälle " kun ei sulla ole työtä eikä mitään - siis saitko helpolla asunnon jne.?

        Sulla oli keväällä suunnitelmia elämäsi kuntoon laittamisen suhteen , mikä on tilanne?

        Onko yhtäkään " uutta" kaveria löytynyt Stadista?

        Oliko odotukset stadiin muuton suhteen suuret ja kävikö niin etteivät toiveesi ole toteutuneet?

        Onko yhtäkään naiskontaktia ollut pääkaupungissa asumisen aikaan?

        Kuunteletko jokapäivä Kake Randelinin kappaletta " Kirje kotiin"? tai jotakin muuta 80-luvun ikävä/itsesäälikappaletta?

        Ja tässä ois 4. asteen vastaukset:

        Milloin aiot jac muuttaa takaisin landelle, vai ootko tullut jäädäksesi Stadiin?
        - Muutan takaisin sitten "joskus" kun olen saanut hankittua tarpeeksi työkokemusta ja ehkä sen avopuolisonkin.

        Oliko muuten vaikea muuttaa" tyhjän päälle " kun ei sulla ole työtä eikä mitään - siis saitko helpolla asunnon jne.?
        - Asunnon sain enemmänkin tuurilla ja siksi ettei se ollut kelvannut niille joille sitä oli aiemmin tarjottu. "Tyhjän päälle" muutto oli toki hieman vaikeaa, mutta olisin joutunut muuttamaan edellisellä paikkakunnalla muutenkin, joten samahan se oli muuttaa suoraan tänne Helsinkiin, kun opinnot alkoivat olla loppuvaiheessa ja töihin tänne olisi pitänyt joka tapauksessa tulla.

        Sulla oli keväällä suunnitelmia elämäsi kuntoon laittamisen suhteen , mikä on tilanne?
        - Tilanne on parempi kuin olisin voinut uskoa. Ainoastaan gradu ja kuntosalilla käyminen ovat edenneet suunnitelmia hitaammin, kaikki muu nopeammin.

        Onko yhtäkään " uutta" kaveria löytynyt Stadista?
        - On.

        Oliko odotukset stadiin muuton suhteen suuret ja kävikö niin etteivät toiveesi ole toteutuneet?
        - Eipä minulla mitään kovin suuria odotuksia asian suhteen ollut. Toki työtilanteen odotin olevan hieman parempi ja vuokrahintojen alempia. Yksinäisyys oli myös tosi paha juttu, jota en ehkä ihan niin hyvin tiedostanut ennen muuttoa.

        Onko yhtäkään naiskontaktia ollut pääkaupungissa asumisen aikaan?
        - Kyllä on.

        Kuunteletko jokapäivä Kake Randelinin kappaletta " Kirje kotiin"? tai jotakin muuta 80-luvun ikävä/itsesäälikappaletta?
        - En nyt ihan joka päivä, mutta tuttu kappale kumminkin.


    • Sir Von Baughen

      Jokainen varmaan katsoo taakseen ja tuplaa kävely/pyöräily nopeuden....

    • eiköhän löydy

      paitsi ne jotka lukee palstaa...

      onhan tuo tuntomerkkejään kertoillut.

    • Hehe, tuosta nimimerkistä puheenollen. Mua ei luultavasti ole kukaan tunnistanut livessä, vaikka kirjoitan rekkautuneena ja tuntomerkitkin olen kirjoittanut kuvan kanssakin joskus. Tää merkkaa sitä että voi vähän kirjoitella vapautuneemmin.

      • Ironinen metaselitys

        Kohta puoli kahdeksan.


    • alea_iacta_essi

      Enpä ole ehkä Älyn haamuun törmännyt, vaikka käyn usein Keskuspuistossa. Joku päivä saattaa lönkötellä vastaan... tai siellä se ähkii Haltiavuorta ylös alas.

      • Kertis

        Ajoin eilen Keskuspuistossa (tosin en niin pohjoisessa), mutta en törmännyt lettupannu tarakalla viilettävään neitoon...
        Vaikka menin aivan vierestä, en muistanut käydä tarkistamassa munkkitilannetta sillä yhdellä majalla, josta kuulemma sai ennen maanmainioita leipomuksia, mutta jonka keittiöluvissa oli keväämmällä jotain ongelmaa. Tänään makeannälkä kuitenkin vei aiemmin puheena olleelle ex-Nakkikioskille. Jos olisi ollut uikkarit mukana, olisin pulahtanut, sekin on tältä kesältä yhä kokematta.


    • fghfghfrh

      Kokeilin eilen. Kaunis teininainen suorastaan hyökkäsi kimppuun kaisaniemen puistossta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe