Maailmanloppu!?

kerty

Joku netissä profetia palstalla oli ilmoittanut ylösoton päiväksi 16.11.2011.
Jeesus siis noutaisi omansa tuolloin!
Vuoden 2010 marraskuussa oli uutinen:Ilmakehässä happea 19%.
Jos tuo laskee alle 18 % niin tulee hengenahdistus, sillä ihmiset pystyvät käyttämään 'vain' yli 16 % happimäärää ja kerrallaan kuluu 2 %, eli happea pitäisi olla ainakin 18%. Syksyllä happea tuottavat lehtipuut pohjoisessa ovat talvilevossa ja hapenmäärä vähenee, kun paljon happeakuluttavat jumbojetit lentelevät yhä tiheämmin ilmeisesti. Eteläisellä pallonpuoliskolla on vähemmän mantereita ja hapentuotto siis vähempää kuin pohjoisella pallonpuoliskolla, jossa sijaitsevat suurimmat metsäalueet.
Maailmalla sattunut paljon laajoja eläinten kuolemia!
On mahdillista, että ne ovat kuolleet hapenpuutteeseen. Hapen määrä on laskenut 1900 luvun 22 %:sta 21% 1900 luvun lopulla ja sitten kuulunut uutisia 20 % 2000 luvun alussa ja 19 % marraskuu 2010 . Ihmiset tarvitsevat ainakin 18% happea, jotta henkeä ei ahdistaisi. Voisi siis olla mahdollista, että nuille alueille on laskeutunut teollisuuden savukaasuja, joissa on ollut vähän happea! Uutisissa on ollut myös sellaistakin, että n. 4 km korkeudessa on hapeton alue ja mahdollisesti sellaista on laskeutunut noille alueile! Johtunee teollisuuden savukaasuista tuo ilmakerros 4 km korkeudessa

Eli siis happikato voi kohdata 16.11.2011 jo ja pahemmin vielä 2012 marras - joulukuussa, josta netissä paljon kirjoituksia, mutta eivät tiedä mitä se olisi
Kirjoissa ollut myös ilmoituksia atomivoiman tuollaisista vaikutuksita!.

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&msa=0&msid=201817256339889828327.0004991bca25af104a22b&ll=28.921631
Eläintuhoalueilla paljon atomivoimaloita.

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2011/10/mystiset-elainkuolemat-saivat-jatkoa.html

6

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+16

      Niin ..ja voihan sitä ottaa pienen irtioton.
      Sido muovipussi päähäs, happi loppuu nopeammin, ei tarvitse odottaa ensi vuoteen.

    • ttkk

      Erikoista, että natsit myöntävät, ettei he kuulu Raamatun Jumalan porukkaan, eli eivät ole kirjoitettuna Karitsan eli Juutalasten Messiaan Elämänkirjaan, johon kaikki Jumalan luomat ihmiset kuuluvat. "Ja jotka eivät olleet kirjoitetut elämänkirjaan kumarsivat 'lmestyskirjan 13.luvussa mainittua' petoa", jonka valta kesti 42 kuukautta eli hyökkäyksestä Puolaan aina itärintaman kukistumiseen II maailmansodassa, oli päivälleen 42 kuukautta! Ja hakaristi niinkuin natsit sitä käyttivät oli pahan tunnus Mystiikan maailma kirjan mukaan. Natsit olivat siis tuon kauheimman pedon kumartajia, joka esim.Suomi24:n Yhteiskunta/historia keskustelupalstalla levittää jälleen valtaansa! Väittävät olevan nuo Alppien asukkaat kotoisin Atlantikselta!
      "Ja joka ei ollut kirjoitettuna Karitsan Elämän kirjaa, heittivät tulijärveen, joka on toinen Kuolema!" Raamatun Ilmestyskirjan 20-22 luvut
      Ilmestyskirja löytyy netistäkin hakusanalla Raamattu!
      "Siunattu olkoon hän, joka tulee Jumalan nimissä!"

    • ttkk

      "Jumalan lupaus Raamatussa:"Jokainen, joka huutaa auksensa Jumalan nimeä, pelastuu!"
      Raamatun Jumalan ehdoilla tietenkin!

      • ttkk

        "Jokainen, joka huutaa avuksensa Jumalan nimeä, pelastuu!" Raamattu


    • ttkk

      Jumalalla on katumattomille, ja muille,, jotka eivät halua pelastua paikka, jossa voivat 'vapaasti jatkaa' syntejään ja rikoksiaan!
      Ilmestyskirjan 21. luku
      8." Mutta pelkureille ja uskottomille, ja hirmuisille, ja murhaajille, ja salavuoteisille, ja velhoille, ja epäjumalisille, ja kaikille valehtelioille pitää osa oleman siinä järvessä, joka tulesta ja tulikivestä palaa, joka on toinen kuolema."

    • 18+10

      ttkk

      Se on varmaan vihan ja hammastenkiristyksen meri, sielu syöksee ulos tulta ja tulikiveä kuin lohikäärmeellä.

      Olen huomannut, että monet ovat jo siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe