Onko joku OIKEASTI löytänyt Suomi24 treffeiltä miehen / naisen ?

Epäilen

Mä olen tullut siihen tulokseen ettei sieltä oikeasti löydä mieleistään miestä. Olen tavannut sen kautta monta miestä ja kahden kanssa oli lyhyt suhdekin. Toinen oli äidin luona asuva mammanpoika, joka kehuskeli rahoillaan, haisi ihan hirveälle ja häneltä puuttui hampaita vaikka oli minua nuorempi. Toinen oli pääongelmainen eikä loppujen lopuksi tiennyt mitä halusi. Kumpikaan ei ollut edes komea. Ei ole yksikään tapaamani mies ollut täysin mieleinen eli missä ne oikeasti komeat, fiksut ja aidot miehet ovat ? Baarista ei saa kuin seksiseuraa.

Mieluummin olen yksin kuin " vähän sinnepäin " olevan miehen kanssa, jonka naamakin on kuin petolinnun perse. Itse olen pieni, hoikka ja nätiksi kehuttu.Etsimisenkin olen lopettanut mutta silti ei mitään tapahdu.

41

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsivä löytää

Taidat olla niitä, jotka etsivät Herra Oikeaa ikuisesti. Näitä naisia riitää maailmassa ja saavat etsiä hautaan asti. Minä olen Suomi24n treffien kautta tavannut Komeita, rikkaita ja lapsettomia ja lapsien kanssa asuvia akateemisesti koulutettuja ja jopa niitä jotka täyttävät jokseenkin kaikki nämä ominaisuudet. Lopulta löytyi kumppanikin vaikka ei ihan kahdessa kuukaudessa. Fiksu mies ei välttämättä tuijota vain treffikumppanin ulkokuorta.

• Deitin lopettava!

Ihan yksinkertainen syy miksi kukaan ei ole löydä suomi24treffeistä yhtään ketään on ihmisten omaa pinnallista idiotismia! Se mitä katsotaan ekana on ulkonäkö, minkä näköinen naama ja vartalo...jollei edes hieman komea niin johan tuota karsiutiukin pihalle.Sen jälkeen mietitään liikuntaharrastukset, koulutus yms. shitti lävitse.

Millään oikeilla asioilla ei ole väliä kuten mitä ajattelee elämästä, mitä ajattelee parisuhteesta, haluaako lapsia yms.yms. Ei! Nettissä karsiutuu jyvät akanoista todella tehokkaasti... Olisipahan kiva tietää missä on ne naiset, jotka etsii kunnon miestä!Miestä joka käy töissä, haluaa seurustella, osaa näyttää tunteet, keskustelee,kuuntelee, haluaa oikeasti olla toiselle hyvä ja perustaa perheen.Netissä niitä ei ainakaan ole!

• Epäilen

Taidat itse tehdä nyt vääriä johtopäätöksiä. Mulla on takanani 15v avioliitto ja lapsetkin tehty jo. Olen minäkin tavannut lapsettomia, varakkaita ja akateemisia miehiä Suomi24 kautta, mutta komeita ei ole ollut yksikään, pikemminkin päinvastoin. Pitäähän sen miehen naamaakin jaksaa katsoa eli ei auta, vaikka ois kaikki maailman r ahat j a koulutus jos muuten on outo tai epämiellyttävän näköinen. Ulkonäkö on kuitenkin se mikä ensin huomataan ja jos se ns kolahtaa niin sitten haluaa ehkä tutustua paremminkin.

• onnellinen flikka

Kun (tiistai päivänä)itse aloitin etsimään miestä suomi24 palstlla. Kirjoitin ekana päivänä 5 ehdokkaalle. Nopesti siirryttiin meseen, jolloin huomsin että näistäviidestä oli musta kiinnostunut kaksi. Ensimmäisen kanssa kävin treffeillä perjantai iltana, mutta ei innostnut kun alkoi elokuvan jälkeen lääpimään, joten se jäi sitten siihen. Lauantaina tapasin tämän toisen ja ihastuttiin molemmat Samana iltana mies kysyi iltakävelyn lomassa kokeillaanko tuleeko meistä mitään ja suostuin sitten pienen harkinnan j'lkeen. Nyt ollaan seurusteltu 1v ja 3kk, josta pari kuukautta ollaan asuttu yhdessä.

Vaikka mun avomies ei olekaan mallin mitoissa, mutta persoona viehätti niin, että olen iloinen, että tavattiin suomi24. Matkaa on vielä, mutta katotaan mitä meistä tulee.

Kyllä netistä löytää kunhan on avoimin mielin.

• ei-lottovoittaja

Kuules flikka, ei se ole mistään avoimesta mielestä kiinni, vaan ONNESTA. Jos tuota ihmistä johon tykästyit ei olisi S24:n kirjoilla ollut, niin olisiko sinulle ihan tosiaan muka kelvannut kuka vaan? Miten voisit verrata sinulle rakasta ihmistä sillä tavalla kaikkiin muihin että on muka ihan yhdentekevää kenet sieltä otit ja tämä rakkaasi olisi koska tahansa vaihdettavissa toiseen???

Ne jotka ovat heti löytääkseen jonkun löytävät hänet ihan mistä vaan. Ne taas joille ei pahemmin lottovoittojakaan koskaan satele eivät löydä ketään mistään vaikka etsisivät vuosia putkeen.

• Shole
        ei-lottovoittaja kirjoitti:

Kuules flikka, ei se ole mistään avoimesta mielestä kiinni, vaan ONNESTA. Jos tuota ihmistä johon tykästyit ei olisi S24:n kirjoilla ollut, niin olisiko sinulle ihan tosiaan muka kelvannut kuka vaan? Miten voisit verrata sinulle rakasta ihmistä sillä tavalla kaikkiin muihin että on muka ihan yhdentekevää kenet sieltä otit ja tämä rakkaasi olisi koska tahansa vaihdettavissa toiseen???

Ne jotka ovat heti löytääkseen jonkun löytävät hänet ihan mistä vaan. Ne taas joille ei pahemmin lottovoittojakaan koskaan satele eivät löydä ketään mistään vaikka etsisivät vuosia putkeen.

Oletpas sinä ahdasmielinen ja kyyninen.

• Ehkä luovutan

Kannattaa yrittää S24 treffeiltä hakea naista? Kun lukee näitä tarinoita ja miettii miten vaikeata on ylipäätään löytää itselleen sopivaa naista. Ehkä olen jo liian vanha.

Olen 37-vuotias mies. Takana pitkähkö parisuhde, vaikken ole kertaakaan elämässäni avioliittoon/kihloihin päätynyt. Etsin elämääni syvällisiä ja avarakatseisia ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella elämän totuuksista ilman että toista kuitenkaan tunnin mittaisella yksinpuhelulla kuoliaaksi tylsistytän, käydä rokkikeikoilla, elokuvissa ja teatterissa ilman turhaa tunnin mittaista taiteellista analyysiä ennen tai jälkeen kulttuuririennon. Arvostan rehellisyyttä ja rentoutta. En etsi kodinhengetärtä tai siivoojaa. Koulutuksellasi ei ole merkitystä jos sydämen sivistystä ja kiinnostusta yhteiskuntaa kohtaan muuten riittää.

• Kysy ja kuuntele

Tekstisi kuulostaa tässäkin vähän treffi-ilmolta: "Koulutuksellasi ei ole merkitystä..." Voisit siis laittaa linkin profiilisi, josko joku innostuisi sen lukemaan ja ottamaan yhteyttä. (Enkä nyt tarkoita itseäni - olen eri ikäluokkaa).

• Kysy ja kuuntele
        Kysy ja kuuntele kirjoitti:

Tekstisi kuulostaa tässäkin vähän treffi-ilmolta: "Koulutuksellasi ei ole merkitystä..." Voisit siis laittaa linkin profiilisi, josko joku innostuisi sen lukemaan ja ottamaan yhteyttä. (Enkä nyt tarkoita itseäni - olen eri ikäluokkaa).

Höh. Nyt on vielä jatkettava omaan viestiin.
        Väärät, ylimääräiset, puuttuvat tai konsonantin väärälle puolelle eksyvät vokaalit ovat lukivikaa. Älköön minua niiden vuoksi herjattako. :)

• voiräkä.

Lakatkaa lässytys tuosta "nätiksikin kehuttu". Sehän riippuu kuka
      sanoo niin.

Vieraskirjojen mukaan kaikki akat on sellaisia. Ei sitä kumppania
      pelkän pärstän perusteella saa. Ei ainakaan pysyvää.

• siippari

Nyt laitoin vihdoin minäkin s24-treffeille profiilin. Luulenpa etten ole osannut kehua itseäni riittävästi, kun viestejä ei satele. Tai sitten olen kärsimätön. Katsellaan ja kuunnellaan vielä, jospa minäkin vielä sen loppuelämän miehen löytäisin. Kiva lukea täältä näitä onnellisia tarinoita.

• Rouva2011

Suomi24:n kautta tavattiin ja nyt onnellisesti naimisissa. Mies on TODELLA hyvännäköinen, korkeakoulutettu ja älykäs sekä huumorintajuinen ja lämminhenkinen oma rakas, eli kyllä löytyy jos vaan antaa aikaa keskusteluille ja aloittaa ystäväpohjalta.

• Rouva2011

Suomi24:n kautta tavattiin ja nyt onnellisesti naimisissa. Mies on TODELLA hyvännäköinen, korkeakoulutettu ja älykäs sekä huumorintajuinen ja lämminhenkinen oma rakas, eli kyllä löytyy jos vaan antaa aikaa keskusteluille ja aloittaa ystäväpohjalta.

• hölynpöpyn
        Rouva2011 kirjoitti:

Just joo. Yhdessä miehessä nuo kaikki, niin ihanat ominaisuudet.
        Tärkeintähän se onkin HYVÄ ULKONÄKÖ ja KOULUTUS, sitten viellä älykkyys
        huumorilla höystettynä.

Palaa sinäkin todellisuuteen.

• siippari

no nyt on ekat treffit tulossa, jännittää kyllä. että minäkin sit tämmöstä....

• *kiittää*

Kyllä löytyy. Kun on onnea!
      Minulla oli aikoinaan profiili on-off vuoden päivät. Juuri kun olin kyllästymäisilläni koko touhuun, vastasin aika tylsänoloiseen viestiin ;D -Ja sieltä se löytyi, herkkujen herkku. Nyt on oltu yhdessä kolme vuotta, kihloissa, avoliitossa. Onnellinen. Ja vähän alle 50 vuotiaita. Mikä yhdistää-sekopäinen huumori, kiinnostus maailman asioihin,yhdessä liikkuminen ja touhuilu- rehellisyys ja luottamus.

Näin jälkeenpäin ajatellen- monilla oikean löytämistä vaikeuttaa utopistiset odotukset. Ei etsitä liian nuoria prinssejä ja prinsessoja. Eikä valehdella ulkonäöstä eikä muusta. Ja annettava tilaisuus vaikka profiili ei olisikaan ihan finlandian arvoinen. Kaikki upeat ihmiset eivät välttämättä ole kirjallisia lahjakkuuksia.
      Mukavia ihmisiä on täällä paljon-mutta sen oikean löytyminen on tuurista kiinni.
      Me esimerkiksi emme olisi koskaan tavanneet ilman suomi24, koska asuimme eri paikkakunnilla. Minä kiitän !

• Gilda

Veljeni tapasi nykyisen naisystävänsä Suomi24:n kautta. He ovat nyt olleet yhdessä lähes kaksi vuotta. Tuskin olisivat muuten tavanneet.

Mulla on ollut profiili vajaan kuukauden ajan Suomi24:ssä. Kaikenlaisia viestejä on tullut - olen 45 ja viestejä on tullut niin yli 60-vuotiailta kuin alle 30-vuotiailta. Kolme sopivalta tuntuvaakin on löytynyt, mutta sitten kun päästy siihen asti, että on alettu puhua tapaamisesta, viimeistä päätöstä ei meinaa tulla. Yhä siis odotan, että pääsisin kasvotusten näitä miehiä tapaamaan. En haluaisi kirjoitella viikkotolkulla. Siinä ehti muodostaa toisesta mielikuvan, joka saattaa olla hyvinkin epätodellinen ja tavatessa voi tulla iso pettymys, jos toinen onkin ihan toisenlainen, kuin olin mielessäni kuvitellut.

• heavyinyourarms

Minä vastasin viestiin, jonka lähettäjä oli kaikkea muuta kuin etsin: vanhempi kuin toivoin, lyhyempi, en ole muutenkaan koskaan ihastunut sentyyppisiin ihmisiin kuin mitä hän oli profiilinsa perusteella. Olin kuitenkin villillä tuulella ja ajattelin, että kaikkea pitää kokeilla. Kirjoiteltiin sen verran, että vakuutuin ettei kyseessä ole kirvesmurhaaja-raiskaaja, ja lähdin treffeille.

Siitä seurasikin yllättävä onni, sillä rakastuin häneen täysin. Jo ensisilmäyksellä tuntui, että nyt tapahtuu jotain. Onnea kesti puoli vuotta. Seurasi myös tuska ja ero, koska ikäeromme ei ollut suuri, mutta tarpeeksi iso niin että toiveet elämältä ovat erilaiset.

Vieläkin kirvelee ja kaipaan häntä, mutta olipahan opetus: ihmisiä kannattaa tavata livenä avoimin mielin. Kyllä siellä on niitä helmiä joukossa. En vaan tiedä, miten niitä löytää muuten kuin kokeilemalla.

• jaa-a

Kannattaa tavata että menee puoli vuotta elämästä hukkaan ja suuri suru vielä siihen päälle?

Näkemyksemme hyvästä ihmissuhteesta on perin eriävä, itse haen vuosikausia kestävää ihmissuhdetta. En edes odota mitään äkki-imelää, ylitsevuotavaa onnea, ihan normaalia arkea ja kivaa oloa toisen kanssa. Mutta ennemmin siis tällainen juttu vuosia kuin lyhyt pätkä joka kirvelee ja sattuu kauan.

• heavyinyourarms
        jaa-a kirjoitti:

Kannattaa tavata että menee puoli vuotta elämästä hukkaan ja suuri suru vielä siihen päälle?

Näkemyksemme hyvästä ihmissuhteesta on perin eriävä, itse haen vuosikausia kestävää ihmissuhdetta. En edes odota mitään äkki-imelää, ylitsevuotavaa onnea, ihan normaalia arkea ja kivaa oloa toisen kanssa. Mutta ennemmin siis tällainen juttu vuosia kuin lyhyt pätkä joka kirvelee ja sattuu kauan.

Kell onni on, se onnen kätkeköön?

Kyllä itsekin haluan kumppanin vaikka loppuiäksi, mutta olen kiitollinen siitä, että tapasin tuon ihmisen edes hetkeksi. Joka tapauksessa olen löytänyt suomi24:n kautta ihanan miehen, siitä tais olla kyse.

Seurustelemallahan me vasta tiedettiin, onnistuuko yhteinen elämä eteenpäin :) Eikä mennyt todellakaan hukkaan puoli vuotta, vaan tuli elettyä, opittua ja rakastettua, mutta kukin tavallaan. Onnea sullekin, palataan asiaan vaikka 20 vuoden päästä :)

• jaa-a
        heavyinyourarms kirjoitti:

Kell onni on, se onnen kätkeköön?

Kyllä itsekin haluan kumppanin vaikka loppuiäksi, mutta olen kiitollinen siitä, että tapasin tuon ihmisen edes hetkeksi. Joka tapauksessa olen löytänyt suomi24:n kautta ihanan miehen, siitä tais olla kyse.

Seurustelemallahan me vasta tiedettiin, onnistuuko yhteinen elämä eteenpäin :) Eikä mennyt todellakaan hukkaan puoli vuotta, vaan tuli elettyä, opittua ja rakastettua, mutta kukin tavallaan. Onnea sullekin, palataan asiaan vaikka 20 vuoden päästä :)

Nikkisi taitaa olla Florencen ja Koneen biisistä... Hieno artisti.

Toivottavasti 20 v päästä on jotain myönteisempää kerrottavaa. Itselleni ei vaan kovin kummoisia onnia ole kohdalle osunut ja siksi riittäisi edes kohtalainen onni, kunhan se kestäisi.

• .Mimma.

Mulla oli siellä profiili 4 vuotta sitten vielä, sieltä tapasin tämän oikean. Kyllä sieltä treffipalstalta voi löytyää kunnon puolisoehdokkaita ja hyvällä tuurilla bongata sen oikean. Onhan se hankalaa ja paljon siellä on jonniin joutavia ihmisiä etsimässä salaseuraa tms. Nyt olen onnellisesti kihloissa, että tsemppiä vaan kaikille etsimiseen ja ahkerasti vaan katselee ketä on tarjolla ja laittakaa rohkeasti kiinnostaville ihmisille viestiä! kyllä se voi tuottaa tulosta :) niin ja minulla ei edes ollut siellä kuvaa, mutta kun osaa oikein esitellä itsensä profiiliin saatika niille ketkä kirjoittelee viestejä, niin siitä se lähtee ;)

• suvikkinen

Viime vuonna mulla oli siellä profiili n. 5kk ja tapasinkin muutaman herran. Kukaan heistä ei kolahtanut.. Joulun välipäivinä istuin tylsyyttäni koneella ja päätin käydä vilkaisemassa tarjontaa.. Yksi mielenkiintoinen ja hyvännäköinen mies osui silmään, ja täytyi luoda profiili, jotta pääsin kirjoittamaan hänelle. Tavattiin seuraavana päivänä ja nykyään tapailemme ahkerasti.. Kaikinpuolin mahtava ihminen! Katsotaan mitä tästä syntyy.. :)

• Juuri tämän keskustelun aloittaneen tapaiset elämän luuserinaiset ovat syy, miksi nettitreffeillä kannattaa hakea vaan nuoria naisia. Noidat pilaavat koko paikan.

• kariOs

Löytääkö sitä oikeaa. En tiedä, mutta deittiseuraa löytää kyllä. Itse olen mies 31v, lapseton sinkku, tupakoimaton, 185 pitkä ja profiilissani mainitsen että oon liikkeellä tositarkoituksella.
      En käsitä miksi, täällä miehet valittaa ettei naiset tee alotteita tai vastaa viesteihin.
      Itselläni on ollut profiili viime kesästä, minulle on lähettänyt viestin tai flirtin about 30-40 naista. Tosin näistä moni on asunut 100-200 km päässä kotoani, ja en ole siksi alkanut edes viesteilyä.
      Itse oon tehnyt aloitteen 30 naiselle., joista noin 20 kanssa on ollut vähintään viestittelyä.
      Treffeillä oon käynyt parinkymmenen naisen kanssa ja jonkinlaista suhdettakin on ollut parin kanssa.
      Se on kanssa ihan pötypuhetta ,että naiset tuijottaa miehen koulutusta tai työpaikkaa. itse olen ammattikoulun käynyt ja työskentelen teollisuudessa. Useimmat naiset ovat sanoneet minulle, että pääasia on että mies elättää itsensä eikä ole mikään pummi.Olen tavannut suomi24 kautta naisia aina maistereista kassatyttöihin asti. Sairaanhoitajia ja sensellasia.

Minulla on ihan positiivisia kokemuksia netin naisista, ihan kivoja ja hyvännäkösiä naisia.
      Se lopullinen rakkaus ei ole vielä löytynyt, vaikka pari kertaa olen jo luullut.
      Harmittaa, etten tehnyt profiilia aikaisemmin. Ei olisi ainakaan puutteessa tarvinnut elää. Mitä seksiin tulee, useimmat 25-35-vuotiaat sinkkunaiset kyllä antavat, kun antaa ymmärtää, että tekisi mieli.
      Ohjeeni miehille on se että profiilitekstiin ja kuvaan kannattaa panostaa. Hymyä huuleen ja kannattaa olla rehellinen.
      Treffeille heti kun nainen suostuu ja kannattaa tavata esim viikonloppuna, että on aikaa tutustua kunnolla. Ei mitään tylsää kahvilassa istumista vaan esim. yhteinen kävely- tai pyörälenkki.
      No pitää kyllä myöntää, että nyt syksyllä ja talvella on ollut hiljaisempaa mutta viime kesänä oli vilkasta...
      Sitä oikeata ei ole löytynyt, mutta uskon kyllä että löytyy. :)

• moderni nainen

Annatko sinä jos nainen antaa ymmärtää että tekisi mieli?

Meinaan ei me naisetkaan mitään epäseksuaalisia olentoja olla. Tuntuu hullulta kuulla kerta kerran jälkeen miehiltä jotain tuollaista kommenttia jossa taustalla on ajatus että me naiset muka suostumme seksiin vain teidän miesten mieliksi.

Höpö höpö. Parisuhteessa voi näin tapahtuakin, mutta pelkkää seksiä jos hakee niin sitä hakee kyllä sen takia että naitattaa. Hyvä jos miehet auliisti antavat, riippuen tietysti siitä mitä heillä on annettavana.

• miehenkuvotus

Itse en löytänyt edes sitä deittiseuraa. Profiilissa tiedot perustiedot itsestä 27v. 185 cm ja ylipainoinen (95kg). Liikkeellä tositarkoituksella ja lyhyt kuvaus itsestä. Pidin profiilia vuoden päivät enkä saanut yhtään vastausta.

itse lähettelin jossain vaiheessa viestejä n. 30 naiselle, joista taisi tulla 3 vastausta. Kaksi kiitosta viestistä, mutta ei kiinnosta, ja yhden kanssa vaihdettiin muutamia viestejä.

Sittemmin poistin profiilin, kun en nähnyt siitä olevan mitään hyötyä.

• ....................
        miehenkuvotus kirjoitti:

Itse en löytänyt edes sitä deittiseuraa. Profiilissa tiedot perustiedot itsestä 27v. 185 cm ja ylipainoinen (95kg). Liikkeellä tositarkoituksella ja lyhyt kuvaus itsestä. Pidin profiilia vuoden päivät enkä saanut yhtään vastausta.

itse lähettelin jossain vaiheessa viestejä n. 30 naiselle, joista taisi tulla 3 vastausta. Kaksi kiitosta viestistä, mutta ei kiinnosta, ja yhden kanssa vaihdettiin muutamia viestejä.

Sittemmin poistin profiilin, kun en nähnyt siitä olevan mitään hyötyä.

Jos sinulla ei ole sairautta jonka vuoksi et mahda painollesi mitään, niin kannattaisi tuossa iässä ilmanmuuta laihduttaa kun vielä pystyy. Jos ei siltikään löydä ketään, niin ainakin voi kehittää ajankuluketta liikuntaharrastuksista ja saa elää terveempää elämää. Kun joudut jokatapauksessa elämään ITSEÄSI VARTEN niin tee se terveessä kehossa.

• miehenkuvotus
        .................... kirjoitti:

Jos sinulla ei ole sairautta jonka vuoksi et mahda painollesi mitään, niin kannattaisi tuossa iässä ilmanmuuta laihduttaa kun vielä pystyy. Jos ei siltikään löydä ketään, niin ainakin voi kehittää ajankuluketta liikuntaharrastuksista ja saa elää terveempää elämää. Kun joudut jokatapauksessa elämään ITSEÄSI VARTEN niin tee se terveessä kehossa.

Painon pudotus on aloitettu ja takana on n. 30 kiloa. Vielä on vähän matkaa tavoitteeseen. Liikuntaan tulee harrastettua nykyään melko paljon; sali, uinti kävely. Ylipainoi kertyi kilpaurheilun lopettamisen jälkeen ja samaan aikaan loukkasin polveni ja kuntoon saamiseen meni yli vuosi. Nykyäänkin polvi estää juoksun ottamisen kuntoiluun mukaan. Ihan itseni takia aloin painoa pudottamaan ja aloitin kuntoilun uudestaan. Aloittaessa toivoin, että painon pudotuksella olisi positiivisia vaikutuksia naisten suhteen, mutta todellisuudessa vienti on heikentynyt.

• ....................
        miehenkuvotus kirjoitti:

Painon pudotus on aloitettu ja takana on n. 30 kiloa. Vielä on vähän matkaa tavoitteeseen. Liikuntaan tulee harrastettua nykyään melko paljon; sali, uinti kävely. Ylipainoi kertyi kilpaurheilun lopettamisen jälkeen ja samaan aikaan loukkasin polveni ja kuntoon saamiseen meni yli vuosi. Nykyäänkin polvi estää juoksun ottamisen kuntoiluun mukaan. Ihan itseni takia aloin painoa pudottamaan ja aloitin kuntoilun uudestaan. Aloittaessa toivoin, että painon pudotuksella olisi positiivisia vaikutuksia naisten suhteen, mutta todellisuudessa vienti on heikentynyt.

Älähän nyt siihen retkuun ainakaan mene että se painonpudotus olisi syy siihen että et löydä naista. Ongelma voi olla siinä että jos olet jo pitkään tuputtanut itseäsi nettideiteissä, on jo tullut saturaatiopiste eteen eli kaikki naiset joita kyseisellä saitilla on tyrkyllä ovat jo nähneet ilmoituksesi, todenneet että ei kiinnosta ja se siitä.

Sama juttu on itseni kohdalla, eli kestonaamana en jaksa kiinnostaa yhtään ikäistäni miestä. Menee välillä viikkojakin ettei kukaan ota yhteyttä.

Itse olin aikoinaan painoindeksillä jossain 24 - 25 tietämillä mutta alaspäin on tultu, ja kun niistin hiilarit minimiiin, paino suorastan romahti niin että olen ollut jossain 18 tienollakin eli paino normaalia alhaisempi. Ei sekään kyllä hyvältä näyttänyt... Eli pelkkä laihuus ei tee terveeksi, täydelliseksi eikä onnelliseksi. Mutta ylipainossa on niin paljon riskejä ettei hyödytä pitää sitä yllä jos on vaihtoehtoja.

Sitten kun pääset tavoitteeseesi, ei kannata mainita painosta enää mitään. Itse ainakin huolestuisin naisena jos lukisin miehen ilmoituksesta että hän on joskus ollut ylipainoinen. Tulisi mieleen että ei kai hän lipsu siihen taas kun parisuhteessa alkaa kumminkin herkut maistumaan. Toisaalta jos käy läpi sen että lihominen johtui siitä että ei päässyt liikkumaan vamman vuoksi, voi toki pitää meriittinä sitä TAHDONVOIMAA joka miehellä on ollut kun on pyrkinyt tavoitepainoonsa. Että pitänee miettiä itse miten sen asettelee, vai asetteleeko mitenkään että on joskus ollut lihava.

• miehenkuvotus
        .................... kirjoitti:

Älähän nyt siihen retkuun ainakaan mene että se painonpudotus olisi syy siihen että et löydä naista. Ongelma voi olla siinä että jos olet jo pitkään tuputtanut itseäsi nettideiteissä, on jo tullut saturaatiopiste eteen eli kaikki naiset joita kyseisellä saitilla on tyrkyllä ovat jo nähneet ilmoituksesi, todenneet että ei kiinnosta ja se siitä.

Sama juttu on itseni kohdalla, eli kestonaamana en jaksa kiinnostaa yhtään ikäistäni miestä. Menee välillä viikkojakin ettei kukaan ota yhteyttä.

Itse olin aikoinaan painoindeksillä jossain 24 - 25 tietämillä mutta alaspäin on tultu, ja kun niistin hiilarit minimiiin, paino suorastan romahti niin että olen ollut jossain 18 tienollakin eli paino normaalia alhaisempi. Ei sekään kyllä hyvältä näyttänyt... Eli pelkkä laihuus ei tee terveeksi, täydelliseksi eikä onnelliseksi. Mutta ylipainossa on niin paljon riskejä ettei hyödytä pitää sitä yllä jos on vaihtoehtoja.

Sitten kun pääset tavoitteeseesi, ei kannata mainita painosta enää mitään. Itse ainakin huolestuisin naisena jos lukisin miehen ilmoituksesta että hän on joskus ollut ylipainoinen. Tulisi mieleen että ei kai hän lipsu siihen taas kun parisuhteessa alkaa kumminkin herkut maistumaan. Toisaalta jos käy läpi sen että lihominen johtui siitä että ei päässyt liikkumaan vamman vuoksi, voi toki pitää meriittinä sitä TAHDONVOIMAA joka miehellä on ollut kun on pyrkinyt tavoitepainoonsa. Että pitänee miettiä itse miten sen asettelee, vai asetteleeko mitenkään että on joskus ollut lihava.

En kyllä hetkeäkään epäile, että painon pudottaminen olisi syy kelpaamattomuudelle. Mainitsin vain, että heikommaksi menestys mennyt samalla. En lihavimmassa kunnossani edes olisi kehdannut profiilia tehdä. Kuten sanoin olen jo poistanut profiili, enkä ole aikeissa uutta tehdä, koska kukaan ei ottanut yhteyttä.

On minulle muutama naispuoleinen kaveri jo sanonut, että näytän jo lähes normaalipainossa olevalta. Itse tiedän kyllä, että se tilanne on vielä suht kaukana. Pudotettavaa ainakin n. 10 kiloa. Siihen tavoitteeseen pyrin. Laihduttaminen ei ole ollut minulla mitään nopeaa, ennemminkin kokonaisvaltainen elämäntapojen muutos, jonka seurauksena olen laihtunut.

Kyllähän se tulee käymään ilmi ennemmin tai myöhemmin, että olen ollut ylipainoin. Ei sitä pysty piilottemaan. Niinkin runsas ylipainoa yhdistettynä nopeaan lihomiseen on jättäny jälkensä ihoon. Käy ilmi viimeistään siinä vaiheessa kun nainen näkee ensimmäisen kerran ilman paitaa. Tiedän sen, että jo sekin kun olen ylipainoinen ollut tulee olemaan este joillekin naisille jatkaa tutustumista.

• Wiltzu85

Oletpa ollut suosittu. Mä olen vähän sua nuorempi ja vain pari naista tehnyt aloitteen. Tosin lähes kaikki naiset, joita olen pyytänyt treffeille, ovat myös lähteneet. Minutkin yllätti, kuinka moni naisista on halunnut sänkyyn jo ekoilla treffeillä. Tosin en oikeasti ole kiinnostunut sellaisista naisista, jotka ehdottavat seksiä heti kättelyssä. Mutta täytyyhän naiselle antaa, jos hän sitä haluaa. Heh.

• Jumankavita, missä on minulta ne naiset jotka huolivat tuollaisia äitinsä luona asuvia haisuleitakin! Kai se on niin, että tarvitsisi vainen valehdella noissa deittiprofiileissa miten kerkeää, niin homma lähtisi mukavasti sujumaan. Mennä sitten alasti treffeille kun ei oikeasti omistanut edes vaatteita. Asuu jossain laatikossa sillan alla ja syö aamiaiseksi alkoholia.

Pääasiahan naiselle on kuulemma suuren itseluottamuksen omistaminen. Tuntuu niin, että olen syntynyt vääränlaiseen maailmaan vaatimattomuuden ja rehellisyyden kera.
      Toivottavasti alamme kohtapiakkoin siis kohdata alienirotuja, jotka osaavat arvostaa tuollaisia ominaisuuksia. Ja toivottavasti he omistavat naispuolisia olomuotoja (tulikohan tuo lause ulos juuri niin nörttimäisesti kuin kuvittelin? Samapa se, tarkoitan sitä).

• OuJesLaifIsGuud

Kyllä tuolta palstalta voi asiallisen tyypin löytää. Pian on 4kk takana tapailua ja sellainen fiilis hyvin vahvasti, että seurusteluksi voisi äityä. Sydän läpättää ja kaikinpuolin kaikki kunnossa.

Paljon on nettideittejä takana ja ei se kyllä mitään herkkua ole käydä treffeillä mitä ihmeellisempien tyyppien kanssa... Mutta onneksi annoin vielä yhden mahdollisuuden ennen kuin heitin hanskat narikkaan. Päätin jo olla yksin ja lakata treffailun. Katsoa, josko tuolta kuntosalilta tai lenkkipolulta joku löytyisi. Baareista kun ei löydä yhtään mitään...

Oikeat ihmiset, oikea heti. Sen se vaatii. Onnea etsintään! :)

• The S.Daddy

Ongelma onkin tossa.."medias" pitäs olla jokapäivä uus raikas hyvännäkönen, koulutettu sosiaalinen yms.. Mutta kyllä se katsojakin on ihan tavallinen nainen tai mies. Tyttö jolle joskus laitoin viestin adoras mut suorilta.. ja tosielämässä tuli jonkun viikon katteltuaan pokaan livenä. Katsoin. Hetken kesti sitä satua. Sinkkuilun epätoivon jälkeen tän piti ilmeisesti tsekkaa jos tarjolla oiskin jotain vieläkin parempaa, kun ei uskonut. Kunnioitan ihmisiä mieluummin tuntemal ja tekemäl sit asiat aidosti ehdoitta ja oikeesti. Kun jonkun kalenteriin tupatun hypyn perässä. Mutta ensisijaisesti kunniottamalla itteeni. olemal vain hyvää varten.

• ExPerimentti

Tein vähänkuin kokeeksi 2 profiilia, kumpikin aika lailla samanlaisia paitsi kuvattomassa ehkä uskaltauduin laittamaan vähän enemmän tietoja näkyville (tulot yms.). Kuvattomassa näyttää vierailevan enemmän peräti kuvallisia naisia, itse asiassa kuvallinen profiilini ei näytä kiinnostavan ketään kun kuvattomassa käy n. 1 nainen päivässä. Kummassakin on paikkakunta näkyvillä joten aika kumma ettei yhtään samoja naisia ole eksynyt kuvalliseen profiiliini jos paikan mukaan miehiä hakisivat. Mitä tästä nyt sitten pitäisi ajatella, naama ajaa pakoon jo pikkukuvassa vai meinaavatko kuvattomista löytää niitä "parempia" miehiä?

• tavis.

Minäkin tein 2 profiilia. Toinen oli varakas ja toinen ihan tavis, ei rikas mut toimeentuleva. Tää "varakas" sai 40 vastausta naisilta joista puolet oli yli-ikäisiä mitä hain ja tää tavis ei saanut yhtään vastusta 6 kk aikana. "Varakkaana" vastasin 25 naisen ilmoitukseen ja sain 11 vastausta takas. Kyllä se on mahdotonta saada mitään vastauksia jollet ole oikein varakas.

• Lo siento

Just.. Taas yksi hyvä syy olla sekaantumatta nettideitteihin. Feikkejä liikaa..

• ExPerimentti

No mun tapauksessa kyse ei ole feikkailusta koska kumpikin profiili on minusta itsestäni, vähän eri tavalla vain. Ja vaikuttaa siltä etten ole ulkonäöllisesti naisia viehättävä tapaus kun kuvaton profiili alko vetämään kuin Valmetti.

• Treffailija 1234

Ei kai kaikki täältä kumppania etsivät ole sentään Freikkejä?
        Olen juuri ajatellut laittaa oman profiilini ja nyt alkoi hieman jänskättää.

Exäni on tätä kautta hakenut seuraa ja aina sitä löytänyt. Muutama pidempiaikainen ja muutama lyhyempi suhde hänellä takana. Nyt ilmeisesti menossa taas pidempi suhde kun yhteistä asuntoakin ovat hakemassa.

Sen olen huomannut, että hän hakee vain akateemisesti kouluttautuneita, varakkaita, kivan-näköisiä ja muutenkin helppoja ihmisiä. Mielellään vielä yksinhuoltajia joilla lapset jo valmiina. Päsee valmiiseen perheeseen ja toinen kun maksaa puolet kustannuksista, tai enemmänkin niin jo vain...

Itse mieluummin hakisin tasavertaista suhdetta, enkä suinkaan semmoista jossa ollaan heti muuttamassa samaan osoitteeseen. En ole valmis ottamaan " ketä vain" joten leikkimielellä mukana olevia ja kenties sitä oikeaa itselleen etsivää hakisin. Sitähän ei kaiketi tiedä kuin treffaamalla mahdollisimman monta. Näin olen asian ymmärtänyt tämän Suomi24 kautta.

Voisikohan joku antaa pientä vinkkiä kuinka pitäisi toimia? En halua ketään loukata, mutta itse olen kuitenkin hieman skeptinen ja enemmänkin leikkimielinen kuin hampaat irvessä sitä yhtä ja oikeaa hakemassa täältä:)

• jaarghhh

Ei helvetti hermo tän kanssa menee. Sama ku roskakoriin viestejään lähettelis ja sitten ku joku sattuukin vastaamaan niin vaikuttaa lähinnä lobotomian läpikäyneeltä zombilta, ei minkäänlaista vastavuoroisuutta keskustelussa. Esim. profiiliteksti lyhyehkö ja se "kysy lisää!", no sitten se keskustelu tällasen kanssa on vaan sitä että mun pitäs kysellä siltä kokoajan jotain eikä se heitä mitään vastakysymyksiä. Haluaisin viestitellä ihmisen kanssa enkä minkään hiton vastauskoneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe