Karu totuus nettideittailusta

00

En nyt halua ylpeillä löydöksilläni, mutta seuraavat saitit, joita olen käyttänyt, ovat toistaiseksi jotenkuten toimivia ja käyttökelpoisia:

- Suomi24 Treffit
- Cityn Deitti.net
- Iskuri Treffit
- Kuvake.netin Deitti
- Deitille.fi
- Romanssi.fi
- Sinkut Plaza

Lisäksi monet maksulliset deittipalvelut (C-Date, Flirtfair, E-kontakti yms...), jotka pomppaavat Google-haussa ja mainoksissa ensimmäisenä, ovat käsitykseni mukaan huijaavia sivustoja. Kyseinen huijaaminen tapahtuu jopa huomaamatta; rekisteröityessä ilmaiseksi palveluun saat useita viestejä/flirttejä käyttäjiltä (joita ei todellisuudessa ole olemassakaan), mutta maksettuasi niistä palveluista, et saa viestejä ynnä muita asioita, ennenkuin vasta sitten, kun määräaikasi loppuu ja sinun putää maksaa uudestaan. Vaihtoehtoisesti huijaus tapahtuu siten, että annettuasi luottokorttisi tiedot, palvelu saattaa laskuttaa ikuisesti kortiltasi, ellet kuoleta sitä tai tee rikosilmoitusta.

Se, minkä haluan ihmisten oppivan, on se, että deittailuun ja samalla onneen ei ole suoraa tietä. Ne etusivun mainokset ja Google-haullla saadut äkkinäiset tulokset eivät välttämättä ole luotettavia. Voisin jopa väittää, että osa ensimmäisinä mainitsemistani ja suosittelemistani saiteista ovat parhaita suomalaisia seuranhakusivustoja. Se on karu totuus.

5

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tompppeli

      Noista maksullisista palveluista pysyisin myös itse kaukana. Valeprofiilit ovat ehkä se kettumaisin asia, luodaan katteetonta toivoa, että joku olisi sinusta kiinnostunut :(

    • Itsella on kokemusta parista ilmaisesta seuranhaku palvelusta voin niistä sanoa, että niissä ei edes kysytä luottokortti tietoja jos ei ole tietoa niin kannattaa olla hiljaa

    • 35h3434

      Onhan se julmaa bisnestä. Kokeilin tätä e-kontaktia parikin kertaa eri spostiosoitteella ja nimimerkillä ja sama viehättävä nainen otti yhteyttä. Kontaktin ainoa tarkoitus oli tietysti että maksaisin jäsenyydestä.

      Hölmöä sinänsä että muuten ilmeisesti hyvin toimiva palvelu pilaa maineensa tällaisella pelleilyllä.

    • miesseimseimsiesm

      Aika jännää, että jotkut sanovat saaneensa e-kontaktissa näitä haamuviestejä. Itselleni ei ole kolmen kuukauden aikana tullut ainuttakaan.

    • Kuvake.netin käyttäjä olen, mutta koska deittipalstalle jos oman nimimerkin laittaa niin aika paljon vittuilua siitä luultavasti tulee, niin jätän väliin :D Trollaillut niitä aika pahasti siellä jo kerran, niin sain pahaa mainetta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe