Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa???

jotain kunnioitusta!

Minulla on profiili 24lla, jossa ilmoitan selkeästi ettei seksiseura kiinnosta, ja silti saan jatkuvasti sellaisia ehdotuksia. Lisäksi nuoret vonkaavat, vaikka siellä on kyllä merkitty ns. alaikäraja!! Ärsyttää tuollainen yleinen käsitys, että kaikki ovat valmiita jakaamaan persettä automaattisesti kelle vaan!! Ei ihme, että sinkkuja on paljon, kun kehenkään ei voi luottaa, ja meno alkaa olla liiankin vapaamielistä!

16

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä saa mitä tilaa

      jos et oikeasti toivo seksiä, niin älä mainitse sanaa SEKSI profiilissasi. miehet luulevat / toivovat sinun olevan (salaa) kiinnostunut seksistä, koska se on mielessäsi, vaikket uskalla sitä tunnustaa. keskity toivomaan sinulle tärkeitä asioita ja unohda seksiin vetoaminen, jos sitä toivot.

    • jotain kunnioitusta!

      vetoan siihen juuri siksi, kun sain niitä ehdotuksia ilman seksi -mainintaakin..ilmossa lukee, että haen tositarkoituksella... seksiä kyllä saan ilman nettimiehiäkin..
      pointti on siinä, että en halua tutustua miehiin, joiden puheenaihe keskittyy pelkästään sukupuolielimiin..vähän köyhää ajattelutapaa. seksi kuuluu mielestäni automaattisesti asiaan, jos vain kemiat kohtaavat ??

      • ....................

        Vetoat turhaan kun olet nainen ja vastaajat ovat miehiä. Voit laittaa sinne vaikka että harrastat raamattupiirejä ja olet nunna, takuulla tulee kuitenkin seksipitoisia vastauksia.


    • kunnioitus hukassa

      miehet eivät taida olla tosissaan näillä foorumeilla ja rikkovat seksin puutteessa naisia minkä ehtivät. itse en naisena uskalla enää laittaa profiilia, sillä luottamus on mennyt.

    • taito/asenne hukassa

      Mikähän näitä nykyajan naisia vaivaa?

      Luulevat netin olevan joku valintamyymälä, josta saa nappia painamalla määritemiensä ritarin ilman että itse näkee mitään vaivaa. Eivätkä osaa poistaa ei-haluttuja viestejä ja unohtaa niitä. Tai edes vastata nätisti että kiitos mutta ei kiitos.

      Useimmissa palveluissa on "estä yhteydenotot"-nappi toivottomia tapauksia varten.

      • jotain kunnioitusta!

        perustele, että ilman mitään vaivaa?? mulla ainakin menee maku, kun miehen ensimmäinen ehdotus on pelkkään seksiin viittaavaa!! mä ilmoitankin nämä tyypit asiattomien viestien lähettäjiksi tai jopa olen alkanut torjumaan heidät..
        eikös profiili ole sitä varten, jossa kerrotaan mahdolliset toiveet ns. ihannekumppanista ym. kiinnostuksen kohteet?? ei pidä lähestyä ko. henkilöä, jos ei niitä perusteita täytäkään, ja etenkään seksuaalisilla kommenteilla/ ehdotuksilla?.. miehet luulevat, että kaikki naiset ovat ilmaisia panoreikiä heidän mielihalujensa täyttämiseksi..hyi helvetti! ..kääntykööt niiden puoleen, ketkä hakevatkin suoraan pelkkää seksiseuraa?!


    • hjvg

      No ei naisetkaan osaa OMA-ALOITTEISESTI LÄHETTÄÄ VIESTIÄ
      vaikka haen seuraa tositarkoituksella...eli siis sitä omaa rakasta
      ja megafoniin kirjottaminen ei auta yhtään asiassa,niin sopiikin kysyä millaisille miehille naiset lähettää viestejä??

      • ....................

        Miehille jotka eivät ole

        - irstaita pornohiiriä (kerrankin mainittu sana seksi profiilissa taikka muistettu että kielitaito tarkoittaa suuseksiä niin sellaiselle ei tee mieli vastata!)

        - naista itseään yli 5 v vanhempi tai nuorempia (jälkimmäiset käy jos hakee vain seksiä, mutta seksi on pelkkä lasi vettä verrattuna kumppanuuden viiniin)

        - vihaisen, rähjäisen ja pesemättömän näköisiä

        - maininneet ilmoituksessaan hakevansa kaunista naista, sillä ei tavallinen nainen kumminkaan pidä itseään kauniina


      • fjfgiuh9ifg
        .................... kirjoitti:

        Miehille jotka eivät ole

        - irstaita pornohiiriä (kerrankin mainittu sana seksi profiilissa taikka muistettu että kielitaito tarkoittaa suuseksiä niin sellaiselle ei tee mieli vastata!)

        - naista itseään yli 5 v vanhempi tai nuorempia (jälkimmäiset käy jos hakee vain seksiä, mutta seksi on pelkkä lasi vettä verrattuna kumppanuuden viiniin)

        - vihaisen, rähjäisen ja pesemättömän näköisiä

        - maininneet ilmoituksessaan hakevansa kaunista naista, sillä ei tavallinen nainen kumminkaan pidä itseään kauniina

        surkea selitys naiset ei vaan osaa lähettää viestiä oma-aloitteisesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • asoudsagdu
        .................... kirjoitti:

        Miehille jotka eivät ole

        - irstaita pornohiiriä (kerrankin mainittu sana seksi profiilissa taikka muistettu että kielitaito tarkoittaa suuseksiä niin sellaiselle ei tee mieli vastata!)

        - naista itseään yli 5 v vanhempi tai nuorempia (jälkimmäiset käy jos hakee vain seksiä, mutta seksi on pelkkä lasi vettä verrattuna kumppanuuden viiniin)

        - vihaisen, rähjäisen ja pesemättömän näköisiä

        - maininneet ilmoituksessaan hakevansa kaunista naista, sillä ei tavallinen nainen kumminkaan pidä itseään kauniina

        ja sitten ku ite lähettää viestin niin vitun naiset ei vastaa edes,
        perkl..


      • hjklkk
        fjfgiuh9ifg kirjoitti:

        surkea selitys naiset ei vaan osaa lähettää viestiä oma-aloitteisesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olisko selitys siinä, ettei profiilissasi ole mitään mielenkiintoista?


      • assaiu8yg
        hjklkk kirjoitti:

        Olisko selitys siinä, ettei profiilissasi ole mitään mielenkiintoista?

        selittelyn makua sullakin, naiset ei vaan olla oma-aloitteisia
        ja tehdä itse aloitteita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • *** nainen
        asoudsagdu kirjoitti:

        ja sitten ku ite lähettää viestin niin vitun naiset ei vastaa edes,
        perkl..

        En minäkään millekään kiukkuiselle kiroilijalle vastaisi.


    • 20+2

      Itse olen pitänyt pari kuukautta treffeillä profiilia. Kuvaa en ole laittanut mutta muuten olen kynäillyt asiallisen profiilin jossa kerron itsestäni ja millaista naista haen. Viestejä olen saanut ja niihin muutamaan viestiin, jotka olen ajatuksen kanssa kirjoittanut ja laittanut oikeasti kiinnostaville naisille, olen myös saanut vastauksen.

      Sanoisinkin, että kyllä se on ihan omasta viitseliäisyydestä ja asiallisuudesta kiinni miten tuolla tärppää. Olen joskus uteliaisuuttani vilkuillut naisten vieraskirjoihin huudelleiden miesten profiileita ja onhan ne aika kovalla prosentilla joko vähän tai hyvin tökeröitä. Ei tarvitse ihmetellä miksei naiset vastaa tai miksi heillä on niin huono kuva treffien perusmiehestä.

    • Talihaintalagx

      Ennenmuinoin 90-luvulla, kun netti oli harvoilla käytössä oli porukka valikoituneenpaa eli ns. peruskoulupohjaisia panomiehiä ei ollut juurikaan liikkeellä. Kun en ne reesut osanneet käyttää nettiä.

      Nyt netti on kaikilla käytössä ja sen myötä on mukaan tuppautunut tätä yksinkertaista kyrväntarjooja -porukkaa. Eli kaikki ne paskalle haisevat runkkaavat peräkammaripojat on havantuneet Jallulehtiensä takaa kömpimään netin deittipalstojen ääreen. Ja siksi naiset saa epäasiallisia panoviestejä noilta ja muniaan raapivilta metsiemme miehiltä.

      Onnitellaan miehiä, ettei heidän tarvitse törmätä tällaisiin tapauksiin; ONNEA MIEHET!

      • assasoidhn

        mä etsin ihan kyl tositarkoituksella seuraa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe