Naisille kuittailu... :D

En mee hoitoon!

Mortonki!!!!

Onko muilla samankaltaista harrastusta?

Eli mulla on lyhyt ja mielestäni helkatin hyvä deittiprofiili ja siinä on kuva ja kaikki.
Tää uusin versio on ollut nyt kuukauden ja siihen on ottanu yhteyttä peräti 11 naista jo. Ite oon muuten 29v. Tällaset määräthän on nörttipojalle aika uskomattomia ja selkee parannus vuoden takaiseen profiiliin johon tuli nolla asiallista vastausta, vaikka sillon ite lähetin viestejä muijille koko ajan. Vittuiluja kyllä tuli ja haukuttiin plösöks ja vastaavaa. Nyt kun oon laihtunu 20kg, niin ei tarvii ees lähettää!!! :/

Noh, mulla on ilmeisesti tullu joku trauma tosta kun vuosien ajan, no koko elämän, naiset on torjunu mut ja nyt sit ite ihan vaan huvikseen vittuilen niille naisille ja järkkään treffejä joille en mene ja kerron niille melko suoriakin mielipiteitä... :) En vaan enää osaa olla kohtelias naisille, kun oon ite vuosikaudet saanu aika kovaa palautetta, niin oon varmaan jotenki katkeroitunu. Tai siis oon.
Pokasin tosta lähipankista yhen kivan näkösen typyn, vein sitä treffeille pari kertaa ja sain pesää. Panon jälkeen oisin oikeesti halunnu jäädä siihen viereen nukkuun, mutta sen sijaan sanoin jotain että "oli kiva panna, aika löysä sulla" ja lähin meneen. Nautin jopa siitä, että se muija alko itkeen. :/

Onko muilla vastaavia harrastuksia?

15

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.

    • Tiukka pipokin

      Miehillä on löysä, naisilla väljä?

    • 598348765

      Eihän sitä nyt kaikille tartte kostaa nettimuijien puolesta. Kantsii lopettaa
      ajoissa moinen, ennenkuin lähtee kokonaan lapasesta.

      Joo, en harrasta moista.

    • kikkeliskokkelis

      Sulla oli vaan liian pieni kul*i ja laitoit sitten syyn naisen (päälle). Heeeh............

    • sikaolet

      Sairas tyyppi , toivottavasti hoidat ittes kuntoon ja toivottavasti kukaan nainen ei ihastu suhun oikeesti.

    • ihme sakkia!!

      No ompas täällä ihme porukkaa!

      Naisiahan ne vaan on ja ihan vapaaehtoisesti ne mun kanssa alkaa tapaileen saati seksiä antaa!!

      Eihän se nainen siitä edes kulu, jos mä käyn lykkäämässä!

      • ihme jätkä

        Jos ei tuo aloituksesi ollut pelkkä provo, niin et kauhean kypsältä vaikuta kun kostat sellaisille naisille joilla ei ole mitään tekemistä niiden naisten kanssa jotka ovat sinun mielesi pahoittaneet.

        Ajatteles jos joku kävelisi sinua tiellä vastaan ja tempaisisi yhtäkkiä sinua nyrkillä pärstään ja sanoisi että näytät ihan samalta kuin yksi tyyppi joka löi minua. Järjetöntähän tuollainen random kostaminen olisi.

        Joku seksi nyt ei tunnu missään, mutta että pitää pahoittaa puhein toisen mieli, sehän se sinun ongelmasi on. Lopulta käy niin että joku nainen sanoo sinulle vielä pahemmin takaisin ja sitten haluat vain kostaa entistä enemmän. Toivottavasti et päädy fyysisiin väkivaltaisuuksiin, sillä häkki kyllä heilahtaa siinä touhussa ennemmin tai myöhemmin.


    • ...

      Sit sä heräsit?

    • diipadaapaa

      Täytyy sanoa että parempiakin vitsejä on tullut luetuksi kuin tämän jannun aloitus.

    • On, mut miulla ei enää.

      Sinällään voi miettiä että mitä tuommoisesta oikeastaan itse hyötyy pitemmän päälle.

    • w46je5ty7tr6uk

      Kaiken muun uskon muttet sinä keltään pillua ole saanut.

      • pää edellä

        sai se äiteeltään kerran


      • jep jep
        pää edellä kirjoitti:

        sai se äiteeltään kerran

        Ja sekin reissu oli exit only.


    • Voi voi.

      Surullista, että sinusta on tullut noin katkera ihminen. :(
      Sinä siitä kärsit pitemmän päälle. Surullista. Miten itsetunto voi olla noin matalalla....?

    • muumilaaksossa

      Älkää voivotelko, kun sen saatavus on heikkoa, siis voin. Kaikki vain skarppaavat.

      Sitten asiaan, eihän se nyt noin pitäne mennä, että panet kaikkia vaan kostoksi.
      Teet itselles, mutta myös näille naisille hallaa, eikä tuosta kukaan oikeesti nauti,
      ainakaan mikäli on kaikki kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe