Minkälainen nainen valitsee asumuserossa olevan miehen netissä.
Itse kierrän juuri eronneet miehet kaukaa. Tietystä syystä.
Kiinnostaisi todella tietää mitä naisen päässä liikkuu lähteä deiteille tällaisen miehen kanssa. Tai voi olla kyseessä juuri eronnut nainenkin.
onko hoivaamisvietti niin suuri vai mikä on?
Itse, mun ystävät ei lähdetä ja erottelemme eronneet.
Syystä, että he tuskin ovat valmiita hyvään ja tasapainoiseen uuteen suhteeseen.
ASUMUSEROSSA OLEVAT MIEHET JA SINKKU NAISET
33
1147
Vastaukset
- ...
Asumusero tarkoittaa, että avioero ei ole vielä astunut voimaan, mikä voi onnistua nopeimmillaan noin puolessa vuodessa. Usein luultavasti jonkin verran kauemmin, joten eikö vaikkapa vuoden suhteen päättymisen jälkeen lopullista avioeropäätöstä odottava voi olla valmis uuteen suhteeseen?
Luultavasti ajatuksesi karsii itsesi ja sinkkunaiskaverisikin pois sinkkumarkkinoilta, ellei edellisen suhteen päättymisesta ala olla jo vähintään paria vuotta. Et myöskään selvästi ole vakavastiotettavaa parisuhdemateriaalia, kun noin kavereihisikin vetoat. - Alfanaaras
Vuosi onkin eri juttu. Mutta vasta eronnut on minusta eri asia.
- hulda juurakko
Eroamassa oleviinkin miehiin törmää aika usein treffeillä.
Ero on vasta ihan alkutaipaleella, mies miettii haluaako erota
vai ei, mutta etsinnässä olisi jo uusi tai sitten hetken laastari,
jolta saa peetä ja sympatiaa, kun vaimon kanssa on suhteessa
huonompi vaihe ja sukset ristissä syystä tai toisesta.
Eroprosessi on aina rankka. Kuka haluaa keskelle myrskyä,
jos omasta erosta on jo kulunut aikaa, kaikki asiat on selvitetty
ja uusi elämä voi alkaa. Ei sellaiseen keskeneräiseen, rankkaan
prosessiin halua kukaan kolmanneksi pyöräksi, vai haluaako. - ||
Ei asumuserossa olevaa, eikä keski-ikäistä vanhaa-poikaa. Toinen riippuu
entisessään viellä ja toinen pinttyneissä yksieläjän tavoissaan. - juu ei
Kai eronneeseen tai eroa suunnittelevaan mieheen tarraaminen on joidenkin naisten mielestä kullanarvoinen tilaisuus, kuvittelevat että kyseinen mies on ns. harvoin tarjolla eli oikein iki-ihana tapaus kun on vaimolleenkin kelvannut kenties vuosiakin.
Mistä noita onnenonkijoita sitten lie aina löytyneekään. Minäkään en tiennyt yhtään liitossani että mehän ollaankin eroamassa, ennen kuin mies löysi jonkun eukon joka käski häntä laittamaan vanhan suhteensa poikki ennen kuin vällyt heilahtavat. Eikä se akka sitten edes pitänyt sitä miestä, alkoi oikuttelemaan ja pelleilemään että välillä oltiin kavereita selibaatissa ja milloin mitäkin, ja aina kun taas yrittivät suhdetta oli mustasukkainen kuin piru. Siihen mustasukkaisuuteen se sitten katkesikin ja mies alkoi hyppiä naisesta toiseen.
Jos noita suhteita on limittäin ja peräkkäin aivan toisissaan kiinni eli mies katsoo aina uuden naisen valmiiksi ennen kuin jättää vanhan, niin eikö yhdelläkään naisella yhtään raksuta siellä päässä että jätetyksi voi tulla hänkin. Mikä sen takaa että mies lopulta pysähtyy ja TYYTYY johonkuhun? - Fiftiesrule
Ainahan sitä sanotaan, että heti eron jälkeen solmitut suhteet eivät kestä. Mutta ei sitä välttämättä voi yleistää.
Nykyinen elämänkumppanini tuli aikoinaan puolisonsa jättämäksi. Tapasimme ekan kerran, kun tästä oli vasta pari kuukautta aikaa. Tarkoituksena oli solmia vain seksisuhde, koska kaveri oli sen verran vereslihalla, ettei halunnut tunteita kehiin, enkä itsekään juuri silloin ollut kiinnostunut muusta kuin hyvästä seksistä. Mutta kun siinä vuoden päivät treffailimme, alkoikin molemminpuolinen kiinnostus herätä - ehkä juuri siksikin, kun kumpikaan ei suhteelta kovin paljoa alunperin odottanut.
Nyt olemme olleet jo vuosia onnellisessa aviossa. - qwerty
Ei kaikki naiset hae miehestä tulevaa ex-miestä.
Seksiin asumuserossa oleva mies käy ihan yhtä hyvin kuin vapaakin mies Suomen laki ei taida tuntea tällaista käsitettä kuin asumusero. On olemassa avioeron harkinta-aika mutta ei sen aikana tarvitse asua erillään ja toisaalta harkinta-aika voi olla pelkkä muodollisuus jos ero on jo täysin varma ja selvä.
Hyvät viedään yleensä uusintakierrokselle nopeasti, eipä noit 40 äskettäin eronneita miehiä paljon vapaana pyöri, enemmän on sellaisia jotka eivät ole koskaan naimisissa olleetkaan tai ovat eronneet kauan sitten ja sen jälkeen on elämä lipsahtanut lavealle polulle...- Käsite vähintään tut
>>>
Asumusero
Aikaisemmin voimassa olleen avioliittolain mukaan puolisoiden tuli hakea asumuseroa ja asua sen jälkeen erillään yksi vuosi tai asua erillään toisistaan kaksi vuotta saadakseen avioeron muulla kuin syyllisyysperusteella. Erillään asuminen tuli todistaa.
Nykyään voimassaolevan lain mukaan asumuseroa ei tarvitse hakea, vaan eroon tuomitaan joko kuuden kuukauden harkinta-ajan jälkeen tai ilman harkinta-aikaa, jos puolisot ovat asuneet ilman keskeytystä erillään kaksi vuotta. Eroa hakiessa tulee osoittaa, että puolisot ovat asuneet eri osoitteissa kyseisen ajan esim. talokirjanotteella (isännöitsijältä) tai kotipaikkatodistuksella (maistraatista). Käsite vähintään tut kirjoitti:
>>>
Asumusero
Aikaisemmin voimassa olleen avioliittolain mukaan puolisoiden tuli hakea asumuseroa ja asua sen jälkeen erillään yksi vuosi tai asua erillään toisistaan kaksi vuotta saadakseen avioeron muulla kuin syyllisyysperusteella. Erillään asuminen tuli todistaa.
Nykyään voimassaolevan lain mukaan asumuseroa ei tarvitse hakea, vaan eroon tuomitaan joko kuuden kuukauden harkinta-ajan jälkeen tai ilman harkinta-aikaa, jos puolisot ovat asuneet ilman keskeytystä erillään kaksi vuotta. Eroa hakiessa tulee osoittaa, että puolisot ovat asuneet eri osoitteissa kyseisen ajan esim. talokirjanotteella (isännöitsijältä) tai kotipaikkatodistuksella (maistraatista).OK, olin väärässä, se on edelleen olemassa. En vaan ole koskaan tavannut ketään, joka olisi eronnut asumuseron kautta. Kiitos korjauksesta.
- olenko väärässä?
on varmaan vieläkin tavallaan asumusero, sillä kun 2vuotta on asunut erillään, voi heti hakea avioeron...ei tarvii olla harkinta-aikaa..
Kyllä asumuserossa kuulostaa aina pahalta... enkä ole vissiin ku yhen tai kaksi semmosta koko aikanani tuolla nähnyt. Onhan niitä varmaan enemmänkin, mutta veikkaan että harva viitsii niin merkata, kun se kuulostaa pahalta...
Siis pahalta siinä mielessä, että monikaan ei oikeen tykkää ajatuksesta tuoreeltaan eronneesta...
Tai itse tapaan antaa jonkinlaisen karenssin pitkän suhteen päättäneille...- Ihmetystäpiisaa
Pariin ilmoitukseen olen törmännyt itse ja kertonut rehellisesti, että itse olen ollut vapaana ja sinkku. Ei vanhat kummittele. En valitettavasti tahdo enää myrskyn silmään. Kerran sen kokeneena, vieläkin nuolen haavojani.
JUUEI kirjoitti:
Jos noita suhteita on limittäin ja peräkkäin aivan toisissaan kiinni eli mies katsoo aina uuden naisen valmiiksi ennen kuin jättää vanhan, niin eikö yhdelläkään naisella yhtään raksuta siellä päässä että jätetyksi voi tulla hänkin. Mikä sen takaa että mies lopulta pysähtyy ja TYYTYY johonkuhun?
- Minulle kävi juuri näin, että miehellä oli pari muuta tyrkyllä ja toisen valitsi, netistä.
Ihmettelen myös tätä naista, että kyttäsi pari kuukautta taustalla, koska tämä mies vapautuu. Vaikka mies vietti kaikki ajan kanssani.
Myöskin ihmettelen, millainen nainen tällainen on. - Alfa uros
Olen mies ja minulle on useampi nainen (yli 30v) sanonut, että eronneessa miehessä on jo mies eikä poika. Eronnut mies tietää mitä tekee ja ei varmasti eroa helposti uudelleen. Eli koeajo on suoritettu ja nyt voi yhdessä vanhentua.
Aikuisena miehenä ajattelen kyllä naisista samoin, ei kiitos enää kiukuttelevia pikkuneitejä. Toisaalta nuo naiset jotka eivät ole parisuhteessa olleet usein etsivät dominoivaa alfaurosta joka tietää mitä tekee.
Mutta persoonahan se aina ratkaisee miten asiat etenee.- Nähty ja koettu
"Eronnut mies tietää mitä tekee ja ei varmasti eroa helposti uudelleen."
Sanoisin pikemminkin, että eronnut mies tietää mitä tekee ja ei varmasti sitoudu helposti uuteen liittoon. - eikunuuttakehiin
Nähty ja koettu kirjoitti:
"Eronnut mies tietää mitä tekee ja ei varmasti eroa helposti uudelleen."
Sanoisin pikemminkin, että eronnut mies tietää mitä tekee ja ei varmasti sitoudu helposti uuteen liittoon.Kylläpä näitäkin löytyy, jotka päätäpahkaa uusiin naimisiin rynnii, kun vain
tilaisuus tulee.
Tapasin miehen, ken sanoi olevansa eronnut (kahdesti) peräti. Molenmissa
muija oli luikahtanut vieraille laitumille...Edellisestä vuosi ja ahkerasti etsi
uutta kumppania.
Laittoi kyllä väkisinkin miettimään, että miksi noin oli päässyt käymään.
Hmmm...enpä kysynyt.
- näinon
Näin mäkin asian näkisin. Varsinkin jos on ollut pitkässä liitossa yli 10 vuotta.
Olisi kummallista, jos suorastaan heti hakeutuisi uuteen kestävään suhteeseen.
Yleensä kait siitä vanhasta irtautumiseen tulisi ja tulee käyttää aikaa. Muutenhan ongelmat siirtyy helposti uuteen suhteeseen. - Asumuserossa elävä
Asumuserossa oleva nainen tai mies voi hakea toista samanlaista tai samassa elämäntilanteessa olevaa. Samat intressit ja samat riskit.
- onkovaieiköoo
Miettikää kunnolla, että ootteko valmiita uuteen suhteeseen, ennenkuin
alatte väsäämään ilmoitusta nettiin.
Ei ole yhtään mukavaa, kun sitten treffeillä istutaan tuppisuuna ja todetaan,
ettei musta nyt viellä olekkaan tähän.
Ei viitsis ajaa pitkää matkaa, kuullakseen vain tuon.- Vuosi lyhyt
Ehkä et ole semmonen mitä halua? Katsoo peilin.
- onkovaieköoo
Vuosi lyhyt kirjoitti:
Ehkä et ole semmonen mitä halua? Katsoo peilin.
Kyllä minä ihan ihmisen näköinen olen. Enpä puhunut mistään vuodesta,
muta jotkut elävät menneisyydessä, vaikka erosta olis jo useanpia vuosia.
Aristellaan, että jos taas ajaa paattinsa karille ja sitää rataa nääs. - Kokemusta on
onkovaieköoo kirjoitti:
Kyllä minä ihan ihmisen näköinen olen. Enpä puhunut mistään vuodesta,
muta jotkut elävät menneisyydessä, vaikka erosta olis jo useanpia vuosia.
Aristellaan, että jos taas ajaa paattinsa karille ja sitää rataa nääs.Niin on vuosia menee erosta ennenkuin voi elää uuttaa suhdetta täysillä. Älä piidää kiirettää.
- ...................
Nettitreffit ovat vaivaton tapa lievittää yksinäisyyttä ja sitä fyysistäkin läheisyyttä löytyy kohtalaisen helposti vastaeronneelle. Lienee suuri tekijä siinä, että parisuhteisiin rankasti pettyneiden ohella eroamassa olevia ja juuri eronneita löytyy sankoin joukoin molemmista sukupuolista. Jos kuvittelee olevansa valmis suoraan uuteen vakavaan suhteeseen, pettää kyllä lähinnä itseään.
- Mies alfa
Kaikki naiset eivät ajattele noin. Minulle useampi nainen on suoraan kertonut olevansa kiinnostunut, jos eroan: "soita, jos .. ".. Toiset taas eivät tunne sanaa "varattu" .
Valmius uuteen suhteeseen on myytti, sillä vanha suhde voi olla kuollut jo aikoja sitten. Eroamisen tarpeettomuus on pitänyt kulissit päällä. Toisaalta isyys on ikuista muualla kuin sosiaalitanttojen ajattelussa.
Deittailussa ei muutenkaan kannata olla tositarkoituksella vaan hauskana osana elämää, Tavataan ja tehdään jotain yhdessä. Kaikilla naisilla ei muutenkaan ole kiire, koska nyt ei ole viimeinen tilaisuus hankkia vauvaa. - _paula_
Eroja on monenlaisia, jotkut pystyy eron jälkeen aloittamaan uuden suhteen heti,
joillakin se voi viedä vuosia. Sen verran tunnen eronneita miehiä, että monikaan
heistä ei heti halua sitoutua uuteen naiseen kovin tiiviisti, vaan haluavat
viettää jonkin aikaa puolivilliä poikamieselämää, kun siihen kerrankin tuli
mahdollisuus. Entinen liitto on voinut olla jopa vuosia kylmä, seksitön.
Eronnut mies saattaa kaivata läheisyyttä ja seksiä, mutta ei halua
heti uudelta naiselta/naisilta ja suhteelta välttämättä sen enempää.
Eronnut mies saattaa kertoa uudelle naiselle etsivänsä uutta pysyvää
parisuhdetta, vaikka etsiikin vain hetken huumaa ja lempeä kuumaa,
koska harva nainen suostuu kenenkään miehen terapiapatjaksi,
jos mies kertoisi rehellisesti naiselle, että hänellä ei ole mitään aikomustakaan
sitoutua kehenkään vähään aikaan, vaan haluaa nauttia poikamieselämän
mukanaan tuomista iloista jonkun aikaa tai vaikka loppuelämänsä. - kypsä kana
Onko seurusteluunkin olemassa vain yksi oikea tie ja tapa? Kuulostaa todella lapselliselta tälläinen säännöttely, että 1 vuosi on piehtaroitava yksinäisyydessä ja kurjuudessa, ennen kuin voi alkaa elää.
Minua ei kiinnosta perinteinen parisuhde. En tosiaankaan halua tähän huusholliini miestä kylkeen koko ajan kyhnöttämään. Minulla on pieni asunto, pieni palkka. Pärjään niukasti omillani. Olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Jos joku kiva mies jostain tulee vastaan ja vie jalat alta. Se on ok. Muuten jatketaan näin, että naidaan kun naittattaa. Deittailen ja seurustelen avoiminmielin. Ei elämä ole niin vakavaa. Hymyä huuleen, niin on helpompaa.- oi aikoja oi tapoja
Naijjaan kun naitattaa... Miehiä ei koskaan halveksita monista
irtosuhteista, päinvastoin, miehet saa sulkia hattuunsa monista
kaadoista. Mutta jos nainen harrastaa naijja napsauttelua eri
miesten kanssa, odottaessaan sitä oikeaa, joka vie sitten
jalat alta, niin usein siinä käy niin, että kukaan mies ei huolikkaan
sellaista naista enää. Sellaiset naiset ovat halveksunnan, paheksunnan
ja ilkeiden puheiden kohteena, heille jopa naureskellaan takanapäin.
Nekin miehet, jotka itse harrastavat paljon irtosuhteita, eivät arvosta
niitä panopuitaan. Nainen voi kuvitella, että hän saa pidettyä miehen
itsellään, suostumalla seksiin aina kun mies sitä haluaa, mutta asiahan
on niin, että rentuista rentuinkaan mies ei arvosta sellaista auliisti
itseään jakavaa naista pennin vertaa, kunhan saa tyhjennettyä vain
kassinsa sellaiseen.
- niinpäniin
Joo, "naidaan, kun naitattaa"...Onhan se noinkin, vaan mitäpä siitäkin paljon
kostuu (tai kostuuhan sitä) heeh.
Kyllä näitten netti-kumppaniehdokkaiden kanssa tahtoo hymy hyytyä toisinaan.
Välillä ei tiedä yhtään missä mennään, mikä maa. - sitoumukseton
Miksi nainen ei saisi nauttia vapaudestaan ja sitoumuksettomuudesta? Oikeasti kuka tietää naapurinne tai työkavereiden seksielämästä tai kumppaneiden määrästä yhtään mitään?
Olen eronnut vuosi sitten, eikä ole aikomustakaan vakiintua. Minulla on hyvä nykyisessä olotilassa. Minulle riittää deittailu tai seurustelu, jossa molemmilla osapuolilla on omat kodit, rahat ja harrastukset. Tunnen useita kaltaisiani eronneita naisia. Ei meitä kyllä huoriksi voi kutsua. Jokainen vastaa omista teoistaan ja naimisistaan...- .................
Kannattaa puhua asioista siis niiden oikeilla nimillä, niin ei tule kenellekään väärinkäsityksiä. Parisuhteella ja friends with benefits järjestelyllä, jota tuossa aika tarkasti kuvaat, on kuitenkin vissi ero.
- sitoumukseton
Tässä viestiketjussa varoitetaan sotkeentumasta asumiserossa taí eroamassa oleviin miehiin, koska eivät kuulemma pysty sitoutumaan ja eronkin käsittely kesken.
Sinkkunainen, joka ei tahdo sitoutua parisuhteeseen on huora, jota kukaan ei voi ottaa vakavasti. Jos tutustun kivaan mieheen, en kysy siviilisäätyä tai erossaolo aikaa. Jos toinen sanoo olevansa vapaa, se riittää minulle. Jatko katsotaan , sen mukaan millainen tämä ihminen todella on.- qwerty
Oho: "Sinkkunainen, joka ei tahdo sitoutua parisuhteeseen on *****, jota kukaan ei voi ottaa vakavasti"
Miksi naisen pitäisi sitoutua parisuhteeseen?
- sama-se_sama_se
Miksi sitten kaikki naiset aina hakee profiileissaan sitä "loppuelämän kumppania", mutta miehet eivät tunnu ajatuksesta perustavan? Asumuserossa olivia naisia ei profeeleissa juuri näy, ilmoittautuneet eronneiksi tai sinkuiksi? Pitääkö vaihtaa itsekin. Miehen erosta pitää olla vuosia, ennenkuin kelpaa "loppuelämän kumppaniksi"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463