Hyvä halaus?

x and o

Olen havainnut useimpien ensimmäisten nettitreffieni päättyvän halaukseen. Millainen halaus tuolloin olisi hyvä? Perheessäni ei ole tapana halata ja kuvittelinkin vielä hetki sitten sellaisen kevyen halaavan selkääntaputuksen, kestoltaan 1-2s, olevan ainoa hyväkäytöksinen tapa halata.
Millaisen halauksen nainen haluasit juuri tapaamaltasi mieheltä?

17

3655

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhallisesti

      Kevyt halaus ilman taputuksia, eikä innostuta hakkaamaan, että munuaiset tärisee.

      • ei-niin-tosimies

        Taputukset on suomalainen tapa kertoa, etten pidä läheisyydestä mutta tavan vuoksi on pakko halata.

        Minusta hyvä halaus tuollaisen lähes tuntemattoman kanssa on kevyt, rauhallinen ja varma. Kiinni saa ottaa kunhan selvästi päästää myös irti. Kun tunnen toisen tulevan mielellään lähelle, olen itsekin kotonani halauksessa.

        Minä etsin ihmissuhteista lämpöä ja läheisyyttä. Taputtelu halauksessa on aika varma merkki siitä että tämän ihmisen kanssa sellaista ei tule saamaan.


    • Eräs lady**

      No mun mielestä hellästi, mutta silti pidä siinä sellainen miesmäinen jämäkkyys. Ei missään nimessä lyhyesti, varsinkaan jos sinulla on lämpimiä tunteita naista kohtaan. Vaan siihen halaukseen voi "jäädä", ja jos tilanne tuntuu siltä, niin jatkaa suudelmaan. Todella suloista mutta myös kiihottavaa.

    • Minna Magia

      Minulle on käynyt niin, että mies nappasi treffien päätteeksi kauppakeskuksen parkkipaikalla minut todella tiukkaan halaukseen, ja vaikka pyristelin irti niin vielä suuteli väkisin kieltään suuhuni tunkien, eikä meinannut päästää irti ollenkaan. Se oli sen lupaavan lorun loppu.

      Suosittelen siis malttia halaukseen. Lämmin halaus, ei vaeltelevia käsiä, eikä suudelmia, korkeintaan kevyt suukko jos nainen sitä selkeästi odottaa. Toisinsanoen, vältä antamasta vaikutelmaa, että olet vain pyrkimässä naisen pöksyihin.

    • Eräs lady**

      niin no minä tarkoitinkin ihan jotain muuta kuin Minna Magian kuvailemaa väkivaltaista halausta. Siis hellä, mutta miehisen jämäkkä halaus. Pidä naista lähelläsi, ja jos hänellä ei ole halauksesta kiire pois, tämä on usien merkki sitä että hän saattaisi tykätä että vaikka koskettaisit hänen hiuksiaan tai antaisit varovaisen suukon poskelle/huulille.
      Mutta tosiaan, kädet maltillisesti :).

    • ....................

      Enpä oikein usko että naiset tykkäävät mistään taputteluista, eikös ne ole toisia miehiä ja koiria varten.

      Itse en halua tuikituntemattoman miehen halaavan minua jos ollaan periaatteessa vaan juteltu pari tuntia. Ei sellainen tilanne vielä herätä hinkuja moiseen.

    • RosaE

      Niin tapauskohtaista tuokin. Itse olen asunut ulkomailla ja reissaillut, ja koen suomalaisen kättelykulttuurin (tai vastaavasti pelkkä moimoi-huiskaus) hyvin etäisenä ja kylmänä eleenä. Halaan niitäkin ihmisiä joita tapaan ensi kerran.
      Eli tilanteen mukaan tässäkin.
      Taputelluksi en halua minäkään tulla, sensuelli halaus vaikka "puolihuolimattomalla" kosketuksella olkavarteen halauksesta irroittaututessa voisi toimia aika kivasti :)

    • 19220

      Kyllä minäkin päädyn tuohon kevyeen halaamiseen, mutta suutelemiset ja
      liioitellut rutistelut, jätän siihen asti, kunnes on tutustuttu parenmin.

      Kaikki ei vain pidä litistelystä tuntemattoman kanssa ja ei siinä mitään kummaa
      ole, ainakaan meidän kulttuurissamme.

    • RosaE

      Niin, valitettavaa että meidän kulttuurimme on todellakin näin kylmä. Halaamine non "litistelyä" ja lähentelyä. Koskettaminen on todellakin hyvin epäluonnollista kulttuurissamme, ja se tulkitaan heti seksuaalisena tai muuten vain outona. Tuntuu että suomalaiset on liittäneet tähän myös jatkeen; silmiin katsominen on myöskin aivan mielettömän selvä signaalia kiinnostuksesta. Varsinkin siis aivan tuntemattoman :D.
      Onneksi en asu täällä tulevaisuudessa!

      • huoh_

        Sepä hyvä. Kyllä ne ulkomaalaiset on niin ihanii halii ja muutenkin lutusia !.


    • halaamista rakastava

      Hellä mutta jämäkkä halaus on hyvä. Ei mitään taputtelua selkään. Se vie halauksesta tunnelman. Tuntosarvet herkälle, niin kyllä sitä aistii, jos toinen haluaa vetäytyä. Ei mitään suutelua eikä kieltä korvaan. Poski poskea vasten voi tunnelmoida, jos halaus on molemmin puolin hyvältä tuntuva.

      Halaus on mielestäni osoitus fyysisestä hyväksymisestä. Toisen ihmisyyden huomaamista ja arvostamista. Osoitus yhteisymmärryksestä ja hyväksynnästä.

      Älkää ikinä aliarvioiko halauksen mahtia. Se saa ihmeitä aikaan.

    • Jos treffeillä ollaan niin halaus sekä tavatessa että erotessa, ehdottomasti. Ei treffeillä kätellä, ja koskettamattomuuskin tuntuisi aika kylmältä (paitsi jos tapaaminen päättyy muutenkin hyvin viileässä ilmapiirissä :-).

      Halaus tavatessa on hyvin kevyt, lähes symbolinen, ei todellakaan mikään kokovartalohalaus vaan vain ylävartalot koskettavat. Erotessa voi sitten puolin ja toisin aistia onko toisella kiire irtautua tai voisiko jopa koskettaa poskella. Jos suukkoon asti edetään niin sitten toiset treffit on jo melko varmat ;-)

    • Alluul

      Jämäkkä miehinen halaus. Liian veltto kevut halaus on huono.

    • halitaanvaan

      Tässähän on jo aloittajalle ja meille muillekin hyviä neuvoja ja mielipiteitä. Minäkin naisena rakastan halauksia ja olen yleensä halannut heti tavatessakin, jos deittailusta on kyse. Ei tosiaan kieltä, jos suukkoon päädytään, ja aluksi pelkkä halaus voi olla parempikin kuin suukollinen, koska se jättää naisen haluamaan lisää tai sitten, jos hän ei pitänyt miehestä, halaus voi olla silti ihan siedettävä kokemus hänellekin.

      Ei ujoa hipelöintiä, ei vaivautuneita hymyjä, ei pidä pakottaa itseään eikä toista.

      Olisi ihanaa, jos me suomalaisetkin alkaisimme oppia koskettamaan toisiamme pelottomammin. Sitähän voisi alkaa harjoitella perheenjäsenillä ja lähisuvulla ja siitä sitten laajentaa puristelureviiriä. Minä halasin isääni, kun muutin ulkomaille - ensimmäinen halauksemme koskaan. Isä parka ei tiennyt, miten päin olisi ollut ja meni ihan hämilleen.

    • nyk.halipulaton

      Meillä kotona ei halattu, eikä pussattu, eikä maalla muutenkaan mitään kättäpäivää kummempia tapoja ollut, joten olenkin tuota tunteiden näyttämispuolta harjoitellut viime-aikoina pieneen lapsenlapseeni, oikein antaumuksella.

      Kyllä minä halaan treffikumppaneita mielelläni, eikä kukaan ole sentähden
      karkuun juossut.

    • Enmää

      Halaus kohdatessa on epämiellyttävä ellei sitten ole kirjoiteltu todella intiimejä juttuja. Jos on ollut kivaa, erotessa toki halitaan pitkästi, ajatuksella mutta ei vaeltelevin käsin saatika että suudeltaisiin ainakaan suulle.

    • harjoitustakokeillut

      Kyllä täällä Suomi24 osattiin paremmin kertoa halauksen tavoista kuin tässä.
      Tietenkin se on eri asia vieraille kuin nettideittikumppanin kanssa.
      Nettideittaillessakin joku nainen osaa kertoa tavastaan halailla kovasti.
      Perinteisin halaus lienee, että nainen siirtää painonsa toiselle jalalle ja nostaa toisen jalan ilmaan.
      Hiusten ja niskan koskettelusta osataan kertoa täälläkin. Eikä se halaus yltäkään voi olla tiukka ilman käsiä ja käsien paikkaa, josta osataan kyllä erottaa treffikumppanin halaus, jossa vartalot painuvat lähekkäin. Nekin osataan erottaa erilaisina tavatessa ja erotessa.
      Modernimmin (jos niinkään) nainen ripustautuu miehen kaulaan ja ottaa jaloillaan otteen miehen ympäriltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe