Koska uusi Audi a3 tulee markkinoille???

mikähän auto

Osaatteko sanoa koska uusi audi a3 tulee markkinoille. Se joka nähtiin vuosi sitten Geneven autonäyttelyssä.

Vai oliko se vain näyttelykappale.

19

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo!

      Ku pääset joskus nettiin, nii käy katsoo sitä googlella. Jos sen mootoritekniikka on yhtä tyhmää ku nyt A4, nii antaa paskan olla!

      • mikähän auto

        No,mitä tarkotat huonolla moottoritekniikalla?

        Mulla on ollut audi A4 yli kymmenen vuotta eikä koskaan ole ollut mitään vikaa. Ihan alkuvuosina oli pientä viilaamista mutta koskaan ei ole ollut näin hyvää autoa.

        Ottasin muuten uuden A4 sen mutta se on kasvanut mitoissa ja hinnassa joten A3 voisi olla ok.

        Mutta koska mahtaa tulla markkinoille uusin versio?


    • Kreikan tielle

      Uusi A3 esitellään Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa. Veikkaisin, että kesäkuussa Suomeen. Elleivät poliitikot ehdi kieltää autojen tuontia vaihtotaseen ennätysmäisen alijäämän takia.

      • mikähän auto

        Esiteltiin jo vuosi sitten mutta sen jälkeen ei olekaan mitään kuulunut.
        Kuvia kyllä löytyy netistä.

        Siksi kysyn kun olen jo vuoden tässä odottanut.


      • Tzädäm
        mikähän auto kirjoitti:

        Esiteltiin jo vuosi sitten mutta sen jälkeen ei olekaan mitään kuulunut.
        Kuvia kyllä löytyy netistä.

        Siksi kysyn kun olen jo vuoden tässä odottanut.

        No, lopullinen tuotantomalli on joka tapauksessa nyt Genevessä esillä. Vuosi sitten näytetty vekotin ei varmaankaan vastaa aivan täysin lopullista versiota, mutta ei kai sen väliä.

        http://www.autobild.de/videos/video-audi-a3-erlkoenig-2866180.html

        Tossa videossa ei edes oikein erota uutta nykymallista, kun ovat tuota koomista foliota liimanneet auton päälle. Saksaan jos menet tehtaan nurkille väijymään, näkee noita jo varmastikin junien kyydissä ja autojenkuljetusautoissa, koska tehdas tuuppaa jo noita ulos.


      • 1:2..
        Tzädäm kirjoitti:

        No, lopullinen tuotantomalli on joka tapauksessa nyt Genevessä esillä. Vuosi sitten näytetty vekotin ei varmaankaan vastaa aivan täysin lopullista versiota, mutta ei kai sen väliä.

        http://www.autobild.de/videos/video-audi-a3-erlkoenig-2866180.html

        Tossa videossa ei edes oikein erota uutta nykymallista, kun ovat tuota koomista foliota liimanneet auton päälle. Saksaan jos menet tehtaan nurkille väijymään, näkee noita jo varmastikin junien kyydissä ja autojenkuljetusautoissa, koska tehdas tuuppaa jo noita ulos.

        Just tm ssä kerottiin a3 pohja on yhteinen ,et skoda audi ja vw modulipaloilla rakennettu kullekin erinäköseks.


      • Kandee venaa
        1:2.. kirjoitti:

        Just tm ssä kerottiin a3 pohja on yhteinen ,et skoda audi ja vw modulipaloilla rakennettu kullekin erinäköseks.

        http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-vii-auf-mqb-plattform-2855018.html

        Tossa se "platform" on. A3 on ensimmäinen malli, joka käyttää tätä uutta perusratkaisua. Siinä on siis kaikki mahdolliset lastentaudit vakiona ekan vuoden ajan.


      • lippalakki
        1:2.. kirjoitti:

        Just tm ssä kerottiin a3 pohja on yhteinen ,et skoda audi ja vw modulipaloilla rakennettu kullekin erinäköseks.

        Tuohon kuuluu vielä Seat.

        Eihän se mikään uutinen ole, että konsernin kaikki autot ovat prikulleen samoja ulkonäköä lukuunottamatta. Varusteluhimmeleitä ja vitkuttimia myöten. Konsernin 'ykkösmerkkeihin' eli Audiin ja VW:n, tulee viimeisin tekniikka ensin ja 'pirkkamalleihin' Seattiin ja Skodaan seuraavana vuonna.
        Ykkösmerkkin ja pirkkamallin ero on käytännössä vain hinta ja status.Niin ja tuo viimeisimpien vitkuttimien lanseerausjärjestys ja ajoitus.
        Tosin konsernin linjaksi näyttää tulleen, että pirkkamallien vakiovarustelutasoa on heikennetty ja varusteita siirretty erilaisiin lisämaksullisiin 'tekniikkapaketteihin', jotka nostavat hintaa ja kaventavat näin ykkösmerkin ja halpatuotantomaissa koottujen pirkkamallien hintaeroa. Jos noilla lähes turhanpäiväisille lisävarusteille/ominaisuuksille ei ole tarvetta, niin pirkkamallin ostamalla saa muilta osin yhtä hyvän auton kuin ykkösmerkin ostajakin. Ja lisäetuna vielä, ettei tarvitse kärsiä naapurien kateudesta :-).


      • Njetnjet
        lippalakki kirjoitti:

        Tuohon kuuluu vielä Seat.

        Eihän se mikään uutinen ole, että konsernin kaikki autot ovat prikulleen samoja ulkonäköä lukuunottamatta. Varusteluhimmeleitä ja vitkuttimia myöten. Konsernin 'ykkösmerkkeihin' eli Audiin ja VW:n, tulee viimeisin tekniikka ensin ja 'pirkkamalleihin' Seattiin ja Skodaan seuraavana vuonna.
        Ykkösmerkkin ja pirkkamallin ero on käytännössä vain hinta ja status.Niin ja tuo viimeisimpien vitkuttimien lanseerausjärjestys ja ajoitus.
        Tosin konsernin linjaksi näyttää tulleen, että pirkkamallien vakiovarustelutasoa on heikennetty ja varusteita siirretty erilaisiin lisämaksullisiin 'tekniikkapaketteihin', jotka nostavat hintaa ja kaventavat näin ykkösmerkin ja halpatuotantomaissa koottujen pirkkamallien hintaeroa. Jos noilla lähes turhanpäiväisille lisävarusteille/ominaisuuksille ei ole tarvetta, niin pirkkamallin ostamalla saa muilta osin yhtä hyvän auton kuin ykkösmerkin ostajakin. Ja lisäetuna vielä, ettei tarvitse kärsiä naapurien kateudesta :-).

        Ei muuten kuulu seat...päättele siitä


      • lippalakki
        Njetnjet kirjoitti:

        Ei muuten kuulu seat...päättele siitä

        Siis mihin Seat ei kuulu?
        Seathan on pääsääntöisesti nimenomaan Audin halpakopion siinä kun Skoda on volkkarin halpakopio. Onko tämä tosiaan jollekin uutinen..


    • -oooo-
      • mikähän auto

      • Kikkeliskokkelis

      • pitäs päättää

    • Diarrrrhea
      • Gonnorreaa

        Näyttää skoodalta, siltä uudeltä octaavialta


    • muka asiantuntijoita

      Joo, ja saa ensimmäisenä käyttää VW Graggineen
      pohjalevyä kirjoittaa Tekniikan Maailma.

      Mitä hiton pohjalevyä,
      kirjoittaako ne humalassa ?

      • TeeäMmästä luin

        Joo, semmonen firma kuin Martin Smerard Stiskněte Společnost
        Slovakiassa prässää nuo Vaggineen pohjalevyt rullapellistä.
        Sieltä ne yhteiseen VW Grubben muotoon puristetut
        peltiset pohjalevyt kuljetetaan Euroopassa oleville Grubbenin
        autotehtaille.
        Niitä kulkee ihan hurja kuorma kerralla, ihan kuin Rannilan ja
        Wecmanin teräsaatelistiilikais kattopeltejä.
        Säästö on valtaisa, ei ihme kuinka halvalla VW Grottelo
        pystyy autoja myymään.


    • Helmiä sioille...

      Ainoa asia mitä tämä uusi MQB-alusta määrittää on sen että poikittaismoottori tulee olla 12 asteen kulmassa ja missä kohdin alustassa, KAIKKI muu on muunneltavissa! Nyt tällä uudella MQB-alustalla pystyy konserni entisestään tekemään pesäeroa eri merkkien ja mallien välillä. Esim pieni Polo ja tila-auto Sharan pystytään tekemään samalle pohjalle, ja täysin eri akseliväleillä, akselileveyksillä, osilla ym ym, ja kaikki vielä alustat pystytään vielä entistä paremmin säätämään ja hiomaan vastaamaan auton tarkoitusta.

      Pahoittelut niille ketkä toivovat että tulevaisuudessa ajaessaan skodilakilla voisivat kuvitella että kyseessä olisi joku saman konsernin kalliimmista autoista, mutta kun eri kaverit ovat suunnitelleet autot, valmistettu eri tehtailla ja vielä eri osista, niin ei vain pysty valmistamaan samaa autoa ;)

      Joo joo on sama moottori kun siinä jne jne, KOSKAAN ei tule samaan aikaan olemaan samassa konsernissa samaa moottoria eri merkillä, aina on eri versiot kyseessä omilla asetuksilla/välityksillä auton käyttötarkoitusta ja kustannusrakennetta silmällä pitäen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe