Tunnetko Taivallisen Israelin Kuninkaan?

Luvatun Immanuelin?

Nasaretilaisesta Yeshuasta, joka syntyi ja eli ja kuoli Juutalaisten Kuninkaana!

Uuden Liiton pyhistä kirjoituksista voit oppia tuntemaan tahtonsa ja valtakuntansa ja vanhurskauttaan annetaan kaikille nöyrille anoville. Älä aikaile, sillä parempi Herran kanssa vaeltaa turvaten armoonsa ja totuuteensa kuin ilman tulevaisuutta ja toivoa maailmassa, sillä vain Herra suo hyvän hengellisen köyhille anoville nöyrille, eikä toista ole eikä tule totuudellisesti.

Herra Yeshua on hyvä Paimen ja Pyhä Uhrikaritsa ja verensä lunastus on enemmän kuin maailman aarteet tai asiat konsanaan.

Isän Jumalan siunausta kaikille anoville ja janoaville Kuningas Yeshuan nimessä.

HalleluYeshua!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaisen ihmisen

      kannattaa pyrkiä tuntemaan Jumalan Poika Yeshua, sillä osoitti rakkautensa Isää kohtaa antamalla henkensä ja juomalla kärsimysmaljan Golgatan ristillä ja Via Dolorosalla ja Pilatuksen tuomarin istuimen edustalla. Toki jo Getsemanesta alkoi edellisenä torstai-iltana hänen viimeinen vuorokautensa ja yön joutui Israelin Kuningas viettämään vankikuopassa.

      Lähestymme pääsiäistä ja hyvä on jokaisen ymmärtää ja kiittää Herraa Yeshuaa täytetystä lunastuksesta ja Isän rakkaudesta meitä syntisiä ihmisiä kohtaan, että saamme vanhurskautua ja pyhittyä Jumalan valtakunnan lapsina ja iloita siitä ylösnousemuselämästä, johon meitä kutsutaan ristimme kantamiseen ja Herramme seuraamiseen.

      Olkoon meillä sama mieli kuin Yeshualla, joka oli Jumala ja otti Isän tahdossa sen minkä Isä omalle rakkaalle Pojalleen antoi vaikka maailma häntä vihasi ja ristille tuomitsi. Samoin on profeetoista kirjoitettu että olivat liian hyviä tälle maailmalle, jossa etsitään omaa ja tavoitellaan kunniasijoja ja elämän korskeutta ja lihan mielen haluja ja itsekkyys ja valheet kukoistaa.

      Herra Yeshua on hyvä ja antaa anoville nöyrille sitä hyvää hengellistä, jonka kautta voimme oppia tuntemaan Kuningasta ja myös kiitoksen ja kunnian antaa Jumalalle kuten hyvä on meille jokaiselle ihmiselle, totisesti. Hallelujah Yeshuan nimessä!

      Runsaasti asukoon sydämissämme Herran hyvät ja totuudelliset ja pyhät sanat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe