Käytöstapoja nettideittailussa?

Liian kiltti nettiin

Mikä teitä miehiä vaivaa?

Olen usein viimeisen vuoden aikana törmännyt tilanteeseen, että aloitan viestittelyn lupaavan miehen kanssa. Viestitellään koko päivän ajan aktiivisesti ja jutellaan paljon ja laajasti. Ja sitten seuraavana päivänä total hiljaisuus. Kuin maa olisi miehen niellyt. Millaista käytöstä tuollainen on

Eikö netissä tarvitse huomioida yleisiä käytössääntöjä? Olisi kohteliasta laittaa viesti tyyliin, kiitos kivasta viestittelystä, mutta jätetään se tähän, hyvää jatkoa. Miksi vain kadota ja jättää hiljaisuus miljoonat kysymykset jäljelle.

Ja sitten vielä ihmetellään kun luottamus on niin vaikeaa rakentaa. Ei tällaisten kokemuksien jälkeen oikein enää pysty muuhun kuin epäilemään.

43

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna Lewis

      Ihan sama havainto minullakin. Miehet kirjoittelevat kerran tai peräti kaksi ja pyytävät vastaamaan ja kyselemään itsestään, mutta sitten loppuu. Sen verran pitäisi toista osapuolta kunnioittaa, että tosiaan vaivautuisi fiksusti kertomaan, jos ei enää kiinnosta. Samasta asiasta on muuten mainittu keskustelun avauksessa Mikä on meininki ? (ks. alla)

    • rehellinen vastaaja

      Noniin sepä hyvä, että en ole ainoa joka noin on pari kertaa tässä viimeaikoina tehnyt kun on kuvan nähnyt ja mielenkiinto samantien loppunut. Itse kun en liian usein naisille kirjoittele, vuoden aikana ehkä 5 kertaa aloittanu viestittelyn ja vastaavasti 4 on minulle aloitellu viestittelyn, loput törkyjä. Lupaan parantaa tapani jos vielä innostun kirjoitteleen.

      Ensinnäkin siitä syystä ei jaksa kovin innostua kirjotteleen, että sopivan oloiset naiset ei pidä kuvaa näytillä ja suurimmalla osalla jolla on kuva, niin muuten ei sitten kriteerit passaa ollenkaan. Sittenhän sitä joutuisi kuvan jälkeen lähettämään tylysti viestin, joo eipä mua kiinnostakaan. On se niin hankalaa. :D

      Yhteen olen joutunut pettymään kun ei ole vieläkään vastannut, mutta ei ole mennyt vielä yöunet. Jos nyt muutaman pahimman turn offin mainitsen tupakointi, yh ja ylipaino. Itse luulen olevani ihan siedettävän näköinen, niin samaa odotan naiseltakin ja luonne tietenkin tärkeä.

      Tietyille naisille kun sanoo rehellisesti oman mielipiteensä jostain asiasta, niin johan suuttuu vaikka ei koittaisikaan pahoittaa. Pitäis opetella jotenki sievemmin sanomaan, mutta kun itse osaan sanoa vaan suoraan ja rehellisesti.

      T: Ensimmäisiä treffejään odottava.

    • täysin nolla

      Naiset on ne jotka useimmiten lopettavat kirjoittelun!

    • dfhsadrgasrgasdfg

      Niin... naiset tekee tuota samaa, ehkä 85% naisista lopettaa kirjoittelun tuosta vaan ilmoittamatta mitään.

      • D69

        Jos olet mies niin olet tottakai pelkkien naisten kanssa tekemisissä. Naisena taas kokemukset liittyvät miehiin.

        Tarvitsemme biseksuaalin kertomaan kumpi sukupuoli on missäkin asiassa syntisempi!


    • 3+17

      Siis ihan oikeasti, lähettäkää korkeintaan kaksi viestiä per päivä älkääkä käykö online joka välissä tarkastamassa tilannetta. Se, että ihmiset kiinnostuu ja molemminpuoleinen halu tapailla jatkossakin kehittyy tarvitsee myös sitä aikaa, jolloin "ikävöidä" tai odottaa sitä toisen vastausta.

      Nää "ensisilmäyksellä" ja "sielunkumppanuus" jutut on vaan marginaalitapauksia.

      • ei nettiriippuvainen

        No samaa mieltä!

        Jo ihmettelin kun tätä ketjua luin, että koko ajanko netissä pitää roikkua kirjoittamassa aamusta iltaan... itse kun päivän olen töissä ja illalla saattaa olla menoa, että olen kotona klo 21 tai jälkeen, en enää todellakaan avaa nettiä eli se päivä jää auttamatta väliin eikä sitä aina etukäteen edes tiedä jotta voisi kaikkia informoida että sori vaan. Ja jos menen viikonlopuksi mökille, en taatusti ota tietsikkaa mukaan ja saatampa lähteä yllättäen ettei siinä kerkiä kavereille kirjoittamaan että nyt en kirjoita.

        Joskus voi olla aikaa ja jos ilma on huono, että kirjoittaakin paljon ja vaihdellaan viestejä mutta ei mitenkään voi koko ajan kirjoittaa, eikä edes joka päivä jos ihmisellä muutakin elämää on kuin istua ruudun ääressä.


      • 1212
        ei nettiriippuvainen kirjoitti:

        No samaa mieltä!

        Jo ihmettelin kun tätä ketjua luin, että koko ajanko netissä pitää roikkua kirjoittamassa aamusta iltaan... itse kun päivän olen töissä ja illalla saattaa olla menoa, että olen kotona klo 21 tai jälkeen, en enää todellakaan avaa nettiä eli se päivä jää auttamatta väliin eikä sitä aina etukäteen edes tiedä jotta voisi kaikkia informoida että sori vaan. Ja jos menen viikonlopuksi mökille, en taatusti ota tietsikkaa mukaan ja saatampa lähteä yllättäen ettei siinä kerkiä kavereille kirjoittamaan että nyt en kirjoita.

        Joskus voi olla aikaa ja jos ilma on huono, että kirjoittaakin paljon ja vaihdellaan viestejä mutta ei mitenkään voi koko ajan kirjoittaa, eikä edes joka päivä jos ihmisellä muutakin elämää on kuin istua ruudun ääressä.

        Eihän sitä tietenkään voi olettaa, että toinen koko aikaa päivystää koneen äärellä.

        Mutta esim. jos minä olisin viestitellyt päivän tai pari aika tiiviisti jonkun kanssa ja sitten olisin menossa muutamaksi päiväksi jonnekin, missä olen ilman tietsikkaa, niin mainitsisin asiasta. Ei tarvitsisi vastapuolen sitten ihmetellä, että mihin ja miksi minä "katosin".


      • kutpai...
        ei nettiriippuvainen kirjoitti:

        No samaa mieltä!

        Jo ihmettelin kun tätä ketjua luin, että koko ajanko netissä pitää roikkua kirjoittamassa aamusta iltaan... itse kun päivän olen töissä ja illalla saattaa olla menoa, että olen kotona klo 21 tai jälkeen, en enää todellakaan avaa nettiä eli se päivä jää auttamatta väliin eikä sitä aina etukäteen edes tiedä jotta voisi kaikkia informoida että sori vaan. Ja jos menen viikonlopuksi mökille, en taatusti ota tietsikkaa mukaan ja saatampa lähteä yllättäen ettei siinä kerkiä kavereille kirjoittamaan että nyt en kirjoita.

        Joskus voi olla aikaa ja jos ilma on huono, että kirjoittaakin paljon ja vaihdellaan viestejä mutta ei mitenkään voi koko ajan kirjoittaa, eikä edes joka päivä jos ihmisellä muutakin elämää on kuin istua ruudun ääressä.

        Aivan...tehtävät pitää priorisoida ja tuleva sulho kyllä joutaa odottelemaan.
        Todellisuudessa se sulho jatkaa keskustelua sellaisen kanssa joka on tosissaan liikkeellä.


      • tämäkin vielä
        ei nettiriippuvainen kirjoitti:

        No samaa mieltä!

        Jo ihmettelin kun tätä ketjua luin, että koko ajanko netissä pitää roikkua kirjoittamassa aamusta iltaan... itse kun päivän olen töissä ja illalla saattaa olla menoa, että olen kotona klo 21 tai jälkeen, en enää todellakaan avaa nettiä eli se päivä jää auttamatta väliin eikä sitä aina etukäteen edes tiedä jotta voisi kaikkia informoida että sori vaan. Ja jos menen viikonlopuksi mökille, en taatusti ota tietsikkaa mukaan ja saatampa lähteä yllättäen ettei siinä kerkiä kavereille kirjoittamaan että nyt en kirjoita.

        Joskus voi olla aikaa ja jos ilma on huono, että kirjoittaakin paljon ja vaihdellaan viestejä mutta ei mitenkään voi koko ajan kirjoittaa, eikä edes joka päivä jos ihmisellä muutakin elämää on kuin istua ruudun ääressä.

        työpaikaltasiko eilen vastailit kun kellossa on se aika jolloin laitoit vastauksen.....kysyn vaan


    • Hyvin opetettu

      Miehet ovat oppineet tuon käytäksen teiltä, arvon neidit. Tehän useinmiten olette niitä, jotka katoavat mitään ilmoittamatta. Nyt vaan harmittaa, kun olettekin itse samassa tilanteessa.

    • D69

      Tuo ilmiö on tullut niin monta kerta vastaan että siihen pitänee opetella suhtautumaan sillä tavalla että ihmiset eivät koe sitoutuneensa yhtään mihinkään laitettuaan pari viestiä netissä toiselle ihmiselle. He kokevat ilmeisesti että se on vähän sama kuin istuisi baarissa ja siinä sitten silloin tällöin juttelisi jonkun paikalle osuneen ihmisen kanssa. Ei se velvoita ketään mihinkään. Vasta jos ihan tosissaan kiinnostuu toisesta juttu alkaa kehittymään.

      Mutta netissä kukaan ei kiinnostu kenestäkään, sillä pelkkä profiili mahdollisine kuvineen on niin kaksiulotteinen juttu että se ei herätä ihmisessä minkäänlaista tarvetta tutustua toiseen lähemmin ja olla hänen kanssaan tekemisissä enemmän ja enemmän. Vaikuttaisi siltä että erityisesti miehet eivät innostu naisista jos eivät tapaa näitä 3D-muodossa. Ja miehet osaavat tehdä kaikkensa että tätä ensimmäistäkään tapaamista ei koskaan tapahtuisi. Jos yksi tapaaminen vahingossa pääsee tapahtumaan, toista kertaa ei ainakaan tavata koska pitäisi luopua rakkaaksi käyneestä vapaudesta - ehkä.

      Tunnen miehen joka innostuu aivan päättömästi joka kerta kun tapaa naisen. Hänelle tyypillistä on katsoa netistä kuvaa että toi on aika tavallinen, mutta tavatessa hän onkin sitten heti aivan kuin puulla päähän lyöty että onpa mahtava nainen. Naisten onneksi hän on innokas tapaamaan, eikä venkoile ja pelleile sen asian kanssa kuten monet vässykät netissä.

      • kjdgujsdfkjgsdfi

        Itse(mies) en jättäisi kenellekkään vastaamatta, ilman minkäänlaista kommenttia. En kyllä baarissakaan lähde pöydästä sanomatta mitään jos olen jonkun kanssa siinä jutellut, se on kohteliasta.

        Ihmiset käyttäytyy aika rumasti toisiaan kohtaan niin livenä kuin netissäkin. Miksei niitä pakkeja voi antaa tyylikkäästi? Negatiivisetkin asiat voidaan kertoa toiselle niin että ei anna itsestään tylyä mielikuvaa.

        Jotkut ihmiset lataa siihen pakkien antamiseen kaiken kaunansa vastakkaista sukupuolta kohtaan. Se on ikäänkuin hienoa ja omaa egoa nostattavaa jos voi sanoa toiselle että painu vittuun siitä.


    • ffffffffffffffffffff

      "hyvin opetettu" aivan oikein että muijat saa maistaa omaa lääkettään joskus!!!!!!1

      • ääliömäistä touhua

        Tuon koirakoulutuksen pitäisi vain kohdistua juuri niihin jotka käyttäytyvät rumasti. Jos sinulle on Tiina veemäinen ja menet ja kostat sen Merjalle, niin millä tavalla Tiina on oppinut koko jutusta yhtään mitään?

        Ihmeellinen oletus että toisen sukupuolen edustajat ovat muodostaneet jonkinlaisen kerhon jonka jäsenet ovat kuin samasta puusta veistettyjä...


    • .....

      Et sinä ole viestittelyä aloittanut vaan miehet.

      • 10 + 6

        Katsos kyllä naisetkin aloittaa viestittelyn. Ne kirjoittaa kivantuntuisille miehille, joilla lukee profiilissa jotain mielenkiintoista ja joilla ei ole yrmeä valokuva.


    • tai sitten ei ole

      Jos koko päivän viestittelee niin toisella voi olla seuraavana päivänä muutakin elämää

      • 9+19

        Olen ihan samaa mieltä. Miten se on pakkien antamista ellei joka päivä kirjoittele? Ihmisillä kun ON muutakin elämää tai sääli ellei ole.

        Itse kerran laitoin miehelle töistä perjantaina viestin, että nyt en viikonloppuna kirjoittele kun koneeni kotona ei toimi (siihen oli tullut virus). Mies veti herneet nenään ja vastaisi, että jos todella olisin hänestä kiinnostunut, kirjoittaisin.

        Olin todella kiinnostunut hänestä ja oikeastaan odottanut kutsua, että kirjoittelun sijaan tavattaisiin vkl. Mutta tuo antaa hyvän kuvan luonteesta, tiedän etten tulisi toimeen tuollaisen kanssa kovin kauaa että toisaalta hyvä että tuli jo ennen tapaamista ilmi.


      • ihme juttu
        9+19 kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Miten se on pakkien antamista ellei joka päivä kirjoittele? Ihmisillä kun ON muutakin elämää tai sääli ellei ole.

        Itse kerran laitoin miehelle töistä perjantaina viestin, että nyt en viikonloppuna kirjoittele kun koneeni kotona ei toimi (siihen oli tullut virus). Mies veti herneet nenään ja vastaisi, että jos todella olisin hänestä kiinnostunut, kirjoittaisin.

        Olin todella kiinnostunut hänestä ja oikeastaan odottanut kutsua, että kirjoittelun sijaan tavattaisiin vkl. Mutta tuo antaa hyvän kuvan luonteesta, tiedän etten tulisi toimeen tuollaisen kanssa kovin kauaa että toisaalta hyvä että tuli jo ennen tapaamista ilmi.

        Ja miksi Sinä sitä kutsua odotit? Olisit itse maininnut että haluaisit tavata. Ei kai se nyt niin vaikeeta voi olla. Toisaalta mies oli idiootti jos tuommoisesta herneet vetää. Mutta aloitekykyä ihmiset...sukupuoliin katsomatta


    • ReiskaSkaSka

      Jos et vaan ole tarpeeksi kiinnostava nainen näiden miesten mielestä? En minäkään alkaisi mitään selittelemään, vaan lopettaisin kirjoittelun saman tien.

      Ja tietenkin itsekin haluan nähdä toisen mahdollisimman pian. Ihmistä nettideittailussa kai ollaan hakemassa, eikä joitain kirjaimia näytöllä? Lisäksi on tarpeellista saada naisen oikea ulkonäkö mahdollisimman nopeasti selville, ettei hukkaa aikaa vääriin tapauksiin. Jos haluatte kirjoitella pidempään, niin laittakaa uusia kuvia ja sellaisia, joista näkee, että viihdytte muuallakin kuin ruokapöydän ääressä.

      • kuvaton

        ja kaikille tiedoksi että kuvan tulisi esittää ihmistä itseään eikä mitään mesemania tai kukkapuskan takaa kurkkkivaa nuppineulan kokoista naiskasvoa, kyllä on ihme jos ei edes saa omasta kuvastaan selvää käsitystä, saatikka sitten jos toinen yrittää siitä suurennuslasilla löytää muutakin kuin kärpäsen p**kaa.


      • 129045
        kuvaton kirjoitti:

        ja kaikille tiedoksi että kuvan tulisi esittää ihmistä itseään eikä mitään mesemania tai kukkapuskan takaa kurkkkivaa nuppineulan kokoista naiskasvoa, kyllä on ihme jos ei edes saa omasta kuvastaan selvää käsitystä, saatikka sitten jos toinen yrittää siitä suurennuslasilla löytää muutakin kuin kärpäsen p**kaa.

        Juuri niin. Eli miehet voisivat jättää myös ne autot, moottoripyörät, veneet ja talot pois kuvista. Lomakuvia, joissa kuvataan vähintään yhtä paljon maisemaa kuin miestä, ei myöskään kannata laittaa. Ei ne maisemat ja tavarat ole kiinnostavia, vaan se miltä mies näyttää.

        Ja lakit ja aurinkolasit ehdottomasti pois päästä!


      • on se kamalaa
        129045 kirjoitti:

        Juuri niin. Eli miehet voisivat jättää myös ne autot, moottoripyörät, veneet ja talot pois kuvista. Lomakuvia, joissa kuvataan vähintään yhtä paljon maisemaa kuin miestä, ei myöskään kannata laittaa. Ei ne maisemat ja tavarat ole kiinnostavia, vaan se miltä mies näyttää.

        Ja lakit ja aurinkolasit ehdottomasti pois päästä!

        Ärsyttää tietysti, jos itsellä ei ole autoa, moottoripyörää, venettä, taloa, pitäisi kuitenkin itsetuntoa kehittää sen verran, että sietää sitä, että joillakin on, itsellä ei.


      • 129045
        on se kamalaa kirjoitti:

        Ärsyttää tietysti, jos itsellä ei ole autoa, moottoripyörää, venettä, taloa, pitäisi kuitenkin itsetuntoa kehittää sen verran, että sietää sitä, että joillakin on, itsellä ei.

        Mikähän sinun viestisi tarkoitus oli?

        Nettideiteissä haetaan kumppania, eikä olla tilaamassa mitään tavaraa. Ja potentiaalisen kumppaniehdokkaan ulkonäkö kiinnostaa. Eikä siitä saa kunnollista käsitystä, jos kuva on otettu liian kaukaa. Ja se on otettu liian kaukaa, jos puolet (tai usein jopa enemmän) kuvasta esittää jotain muuta kuin sitä miestä.


    • TampioPotenssiinViis

      Alkuperäiseen viestiin viitaten; kyllähän nettideiteissä melkoisia moukkia on. Eräs mies laitteli minulle viestiä ja melko nopeasti pyysi kuvaa jotta "päästäisiin mahd. pian treffeille". No, kuvasta suostui jopa sanomaan, että ihan ookkoo, vetovoimaa kuulema on, ja sitten ehdottamaan sitä tapaamista muutaman rivin jälkeen, koska "ei kiinnosta lätistä turhia". Vaihdettiin siinä sitten nrot, ja puhutiin seuraavasta viikonlopusta. Mainitsin, että itselläni voi olla hieman kiirettä, joten jokin muukin hetki sopisi kyllä... Mies tokaisi, että ei, kyllä se on ensi viikonloppu joka käy.

      En kuullut hänestä viikkoon, vasta pe hän viestaili, että no, alkaa olemaan aika. Minulle kuitenkin oli tullut menoja, joten treffeistä ei tullut mitään, ja pyysin siirtämään niitä. Mies jankutti, että HÄN pitää kiinni alkuper. suunnitelmastaan, eli ei siirretä. Heh...

      Vastattuani hänelle, että tärät ovat kyllä tietääkseni kahden kauppa ja yhdessä sovittavissa, hän katosi. Pistin yksi päivä hänelle viestin onlinessa, ja kysyin, kadotanko nronsa vai käykö tuleva viikonloppu näkemiseen. Herralle ei sopinut kuin arkisin, ja minä tarjosin edelleen viikonloppua koska viikolla olen muualla. Tulos-> jätkä laittaa viestin, että "No sitte ei muuta kuin uutta verkkoa vesille" ;D

      Hohhoijaa. Millähän natsoilla sekin mies kohtelee toisia kuin alamaisia? Hänestä jäi todella mauton ja itsekäs kuva. Ilmeisesti oma tahto pitää saada läpi, ja muulla ei väliä. Yöks.

      • 17 + 15

        Tuossa tarinassa mies oli ääliö siksi, että junttasi väkisin ainoaksi kelpaavaksi treffiajaksi sellaisen, joka ei sinulle ollut hyvä (tosin teit itsekin myöhemmin samalla tavalla hänelle). Sinä taas olit ääliö siksi, että ilmoitit viikonlopun treffien perumisesta vasta perjantaina.

        Jos ei ole aikaa treffailla, niin ei ole myöskään aikaa seurustella. Jos aikataulut on ihan erilaiset, niin on vaikea tutustua tai pysyä tuttuina.


      • johtopäätös

        Jos mies ei voi tavata kuin arkisin, niin mitä siitä voi päätellä? Mies on varattu. Eikö vaan? Jotenka huokaise helpotuksesta, ettet häntä päässyt tapaamaan.


      • TampioPotenssiinViis
        17 + 15 kirjoitti:

        Tuossa tarinassa mies oli ääliö siksi, että junttasi väkisin ainoaksi kelpaavaksi treffiajaksi sellaisen, joka ei sinulle ollut hyvä (tosin teit itsekin myöhemmin samalla tavalla hänelle). Sinä taas olit ääliö siksi, että ilmoitit viikonlopun treffien perumisesta vasta perjantaina.

        Jos ei ole aikaa treffailla, niin ei ole myöskään aikaa seurustella. Jos aikataulut on ihan erilaiset, niin on vaikea tutustua tai pysyä tuttuina.

        No jos mies oli luvannut ottaa yhteyttä hyvissä ajoin ja hän lähestyi vasta pe (ja olin jo tehnyt selväksi, että minulla voi olla kiireitä) niin tuskinpa häntä yllätti, etteivät asiat menneet kuten hän saneli. Hän oli päättänyt, että PITÄÄ tavata silloin ja silloin. Olisi mennyt yksin treffeille jos mielipidettäni ei noteerattu ;D.

        Ja ei, mies ei luultavasti ollut rikas, niinkuin joku lohkaisi, eikä mikään erityisen komeakaan.

        Ja lisäksi, tottakai kirjoittelimme aluksi niitä näitä, ennenkuin mies ilmoitti, että tapaaminen vaan kehiin, koska ei huvita pidempiä turhaan kirjoitella. Olen toki itsekin sitä mieltä, että suht. pian olisi hyvä tavata, mutta kyllä yleensä siitä on pystytty yhteisymmärryksessä sopimaan. Jos itse on matkoilla viikolla, niin silloin ei vain PYSTY tapaamaan. Miehen pointti oli, että kyllä pystyy, koska hän niin tahtoo :)

        Se siitä.


      • 17 + 15
        TampioPotenssiinViis kirjoitti:

        No jos mies oli luvannut ottaa yhteyttä hyvissä ajoin ja hän lähestyi vasta pe (ja olin jo tehnyt selväksi, että minulla voi olla kiireitä) niin tuskinpa häntä yllätti, etteivät asiat menneet kuten hän saneli. Hän oli päättänyt, että PITÄÄ tavata silloin ja silloin. Olisi mennyt yksin treffeille jos mielipidettäni ei noteerattu ;D.

        Ja ei, mies ei luultavasti ollut rikas, niinkuin joku lohkaisi, eikä mikään erityisen komeakaan.

        Ja lisäksi, tottakai kirjoittelimme aluksi niitä näitä, ennenkuin mies ilmoitti, että tapaaminen vaan kehiin, koska ei huvita pidempiä turhaan kirjoitella. Olen toki itsekin sitä mieltä, että suht. pian olisi hyvä tavata, mutta kyllä yleensä siitä on pystytty yhteisymmärryksessä sopimaan. Jos itse on matkoilla viikolla, niin silloin ei vain PYSTY tapaamaan. Miehen pointti oli, että kyllä pystyy, koska hän niin tahtoo :)

        Se siitä.

        Kuten sanottu, mies junttasi ärsyttävästi tapaamista itselleen sopivaan aikaan, ja harvapa sellaisen kanssa olisi suostunut treffeille. Jostain syystä kuitenkin sinä suostuit, joten silloin on kyllä peruutuksestakin ilmoitettava - miksi et vain laittanut viestiä miehen profiiliin tai puhelimeen, vaan piti odottaa että mies ottaa sinuun yhteyttä? Vai oliko miehen puhelin kiinni ja profiili autiona?

        (Sivunmennen sanoen, itse oon aika kypsynyt perjantaiperuuttelijamiehiin. Se on jännä, miten jotkut voi siirrellä samoja treffejä jopa useampaan kertaan, kun aina järjestyykin jotain paljon kivempaa viikonloppumenoa. Ja oikeasti ne luulevat, että kyllä se toinen osapuoli siellä jaksaa odotella viikkotolkulla.)

        Sitten sä itse vielä otit mieheen uudestaan yhteyttä, vaikka jo tiesit että on hankala tapaus, tai vaihtoehtoisesti ihminen jolla on aivan liian täysi aikataulu. Saattoi hyvinkin myös olla varattu mies, joka sopii tapaamisia vaimonsa tai tyttöystävänsä menojen mukaan! Jos tosiaan et saanut mieheen mitään yhteyttä ennen perjantaita, puhelin oli kiinni ym. niin voi viitata tuohon viimeiseen vaihtoehtoon.

        Ihan neuvona, että jos eka tapaaminen on hyvin nihkeää sopia, niin kannattaa luovuttaa aika pian. Silloin joko on liian erilaiset aikataulut tai jossain on jotain muuta häikkää.


      • TampioPotenssiinViis
        17 + 15 kirjoitti:

        Kuten sanottu, mies junttasi ärsyttävästi tapaamista itselleen sopivaan aikaan, ja harvapa sellaisen kanssa olisi suostunut treffeille. Jostain syystä kuitenkin sinä suostuit, joten silloin on kyllä peruutuksestakin ilmoitettava - miksi et vain laittanut viestiä miehen profiiliin tai puhelimeen, vaan piti odottaa että mies ottaa sinuun yhteyttä? Vai oliko miehen puhelin kiinni ja profiili autiona?

        (Sivunmennen sanoen, itse oon aika kypsynyt perjantaiperuuttelijamiehiin. Se on jännä, miten jotkut voi siirrellä samoja treffejä jopa useampaan kertaan, kun aina järjestyykin jotain paljon kivempaa viikonloppumenoa. Ja oikeasti ne luulevat, että kyllä se toinen osapuoli siellä jaksaa odotella viikkotolkulla.)

        Sitten sä itse vielä otit mieheen uudestaan yhteyttä, vaikka jo tiesit että on hankala tapaus, tai vaihtoehtoisesti ihminen jolla on aivan liian täysi aikataulu. Saattoi hyvinkin myös olla varattu mies, joka sopii tapaamisia vaimonsa tai tyttöystävänsä menojen mukaan! Jos tosiaan et saanut mieheen mitään yhteyttä ennen perjantaita, puhelin oli kiinni ym. niin voi viitata tuohon viimeiseen vaihtoehtoon.

        Ihan neuvona, että jos eka tapaaminen on hyvin nihkeää sopia, niin kannattaa luovuttaa aika pian. Silloin joko on liian erilaiset aikataulut tai jossain on jotain muuta häikkää.

        Kiitos kommentista. Pieni pointti (pahoittelen jos olen ilmaissut epäselvästi aiemmin); en siis todellakaan ollut äijälle mitään luvannut, vaan puhuin, että kiireiseltä näyttää. Ja miehen piti siis lähestyä ennen tärskyjä, mutta pisti vasta pe koodia. Vastasin, että nyt on kyllä muuta jo sovittu.

        Eli kun miehestä ei aiemmin kuulunut, niin ajattelin, että not interested at all. Voi olla naiivi puolustus, mutta luotan sanaan.

        Plaah, nyt on jo uudet tärät sovittuna. Katsellaas, kuin käy :)

        Viikonloppuja!


    • TampioPotenssiinKuus

      Kaikesta huolimatta kova hinkupa neiti TampioPotenssiinViidellä oli kyseistä herraa tapaamaan:)

      Ettei vaan kyseessä ollut pitkä, tumma, komea, rikas "TampioPotenssiinViis" ? ; D

      • ;;;

        Minäkin mietin, että miksi ihmeessä edes suunnittelee tapaamista tuollaisen tyypin kanssa. Itse olisin jättänyt jutun jo siinä vaiheessa, kun toinen sanoo, että "ei kiinnosta lätistä turhia". Kyllähän nyt tosta jo pitäisi tajuta, mistä ja millaisesta tyypistä on kyse.


      • pitäisi ja pitäisi
        ;;; kirjoitti:

        Minäkin mietin, että miksi ihmeessä edes suunnittelee tapaamista tuollaisen tyypin kanssa. Itse olisin jättänyt jutun jo siinä vaiheessa, kun toinen sanoo, että "ei kiinnosta lätistä turhia". Kyllähän nyt tosta jo pitäisi tajuta, mistä ja millaisesta tyypistä on kyse.

        Kun vähänkin aikaa kuppaa deittisaiteilla ja huomaa millaista se tarjolla oleva aines on, sitä miettii että ehkä niiden nuivilta ja tylsiltä vaikuttavien profiilien takana on kumminkin kiinnostava ja kiva ihminen joka ei oikein osaa antaa itsestään myönteistä kuvaa. Ovathan jotkut tällä palstalla kertoneet rampanneensa 40 treffit läpi lyhyen ajan sisällä, eli jotkut meistä osaavat olla toiveikkaita vaikka ensimmäinen yhteydenotto ei oikein kauhean vaikuttava olisikaan.

        Itse teen päinvastoin eli en lähde varmuuden vuoksi treffeille ihmisen kanssa josta tulee luotaantyöntävä vaikutelma heti ensimetreillä. Tästä kai sitten voisi antaa satikutia että en osaa tyytyä tms. roskaa. En taida kyllä kohta lähteä enää treffeille niidenkään kanssa joista saa jotenkuten ok vaikutelman, koska näissä on sitten kumminkin tällaisia että ei osata sanoa SUORAAN jälkikäteen että nähdäänkö toiste, vaan pitää alkaa pelleillä ja vetkutella ja välillä annetaan toivoa ja sitten tyrmätään se heti perään ja lopuksi kadotaan kuin tuhka tuuleen.

        Teinimäistä touhua.


      • ;;;
        pitäisi ja pitäisi kirjoitti:

        Kun vähänkin aikaa kuppaa deittisaiteilla ja huomaa millaista se tarjolla oleva aines on, sitä miettii että ehkä niiden nuivilta ja tylsiltä vaikuttavien profiilien takana on kumminkin kiinnostava ja kiva ihminen joka ei oikein osaa antaa itsestään myönteistä kuvaa. Ovathan jotkut tällä palstalla kertoneet rampanneensa 40 treffit läpi lyhyen ajan sisällä, eli jotkut meistä osaavat olla toiveikkaita vaikka ensimmäinen yhteydenotto ei oikein kauhean vaikuttava olisikaan.

        Itse teen päinvastoin eli en lähde varmuuden vuoksi treffeille ihmisen kanssa josta tulee luotaantyöntävä vaikutelma heti ensimetreillä. Tästä kai sitten voisi antaa satikutia että en osaa tyytyä tms. roskaa. En taida kyllä kohta lähteä enää treffeille niidenkään kanssa joista saa jotenkuten ok vaikutelman, koska näissä on sitten kumminkin tällaisia että ei osata sanoa SUORAAN jälkikäteen että nähdäänkö toiste, vaan pitää alkaa pelleillä ja vetkutella ja välillä annetaan toivoa ja sitten tyrmätään se heti perään ja lopuksi kadotaan kuin tuhka tuuleen.

        Teinimäistä touhua.

        Tarkoitin lähinnä sitä, että miehen asenteesta ja kielenkäytöstä huomaa, että mies on joko itsekäs, kärsimätön ja/tai vain piparin perässä. Ja joka tapauksessa tökerö. Itse en tuhlaisi yhtään aikaani tällaisiin.

        En myöskään jaksaisi tuollaista treffailua, että kymmeniä esim. kuukauden tai parin sisällä. Aivan tolkutonta meininkiä. Eihän siinä edes pysty tosissaan tutustumaan kehenkään, eikä alun alkaenkaan ole ilmeisestikään kovin kummoista seulaa.

        Sitä pidän ihan mahdollisena, että vähän "tylsemmänkin" profiilin takaa voisi löytyä tutustumisen arvoinen ihminen. Mutta kyllä se sitten pitää jo ainakin jollain lailla käydä ilmi viesteistä. Ketä tahansa en lähtisi tapaamaan - varsinkaan jos ei ihan korttelin päässä asu. :)


    • 17+10

      Olen samaa meiltä siitä, että jos ei treffejä pysty mitenkään parin viikon sisään sopimaan, ei seurustelustakaan tulisi mitään ellei niitä lyhyitäkään tapaamisia saada soviteltua.

      Itselleni kävi näin: Mies oli tulossa minun paikkakunnalleni yökylään tuttavansa luokse. Sovittiin, että tavataan seuraavana (kesä)päivänä päiväaikaan ennen kuin hän lähtee kotimatkalle, vaikka piknikin/jäätelön merkeissä minun lounastauollani. Tulin varta vasten fillarilla töihin (että ehdin sitten ruokiksella kaupungille) ja tietty vähän laittauduin ja jännintin koko aamupäivän töissä, kunnes mies soitti ettei ehdikkään, hänellä tuli kiire töihin. No, harmitti mutta ei siinä mitään (tapaaminen olisi vienyt ehkä vartin...). Sovittiin uudet treffit hänen paikkakunnalleen seuraavana viikonloppuna. Istuin pikavuorossa taas jännittäen ja sopivasti laittautuneena. Mies soitti kännyyni, että on vielä töissä eikä ehdikkään tapaamiseen.

      Koitti vielä sopia kolmansia treffejä mutta itse totesin, että hän on liian kiireinen mies minulle, haluan mieheltä enemmän aikaa.

      • 17 + 15

        Ohhoh, olipa siinä törkeä ukko! Kuinka joku kehtaa ajaluttaa toista turhaan pikavuorolla toiselle paikkakunnalle! Mutta hyvä, että pääsit nopeasti eroon siitä. :)

        Mulle ei tuollaista ole sentään käynyt kuin työhaastattelujen kanssa. Siis että olisin turhaan mennyt toiselle paikkakunnalle tapaamaan jotain ihmistä, joka ei olekaan paikalla.


    • Einiinvakavaa

      Itse en pidä niin vakavana, jos mies lopettaa kirjoittelun. Silloin on todennäköisesti niin, että joku asia meidän välillämme ei mätsää ja häntä eivät kiinnosta joko viestini tai ulkomuotoni. Itse teen ihan samaa, jos joku asia miehen viesteissä ärsyttää tai sitten miehen valokuva onkin kamala. Mun mielestäni on parempi olla vastaamatta kokonaan kuin selitellä hölmösti, miksi ei kiinnosta. Ja tämä pätee puolin ja toisin, joten ei kai siitä kannata loukkaantua. Eihän siinä mihinkään vielä sitouduta, jos viestejä lähetellään, vai mitä? Eri asia sitten on, jos treffeille asti päädytään, silloin on ihan kohteliasta sanoa, että kiitos vaan, oli kiva tavata, mutta ei nyt tainnut mätsätä.

      • Mies34

        Minun mielestä olisi kummiskin kohteliasta vastata toisen viestiin jos hän jotain kysyy. Eikä sitä tarvi selitellä jollei viestit uppoa...kertoo vaan ettei kiinnosta. Sekin on jo vastaus. Mikä siinä nyt voi niin vaikeeta olla. Sinänsä siinä ei ole mitään loukkaavaa mutta ihmetyttää vaan miksi sitten ollaan ensin kiinnostuneita ja sitten viikon viestittelyn jälkeen niin ei tulekaan vastausta viestiin vaikka itse oli jotain kysynyt? Onko tämä nyt sitten naisen logiikkaa mitä miehet ei ymmärrä tai sitten jotain feikkiprofiileja...mene ja tiedä. Itse olen toiminut treffipuolella mielestäni kohteliaasti kaikkia kohtaan. Naiset taas ei. Profiili ollut 4 kk, yhden aloitteen olen itse tehnyt ja se eteni kahden viestin jälkeen tapaamiseen ilman kuvien vaihtoa. Kaksi kertaa treffattiin, hyvin meni mutta ei synkannu. Kavereina ollaan vieläkin. Mutta sitten nämä loput naiset....se sitten onkin oma lukunsa. Naiset lähettää viestin, vastaan...lähetän kuvan, viestitellään sen jälkeen vielä. Sitten yhtäkkiä ei mitään? Kertokaas naiset mistäs tämä johtuu? Kuvasta se ei ole kiinni koska olen siihen tottunu että vientiä olisi. Onko naiset niin epävarmoja kanssa mitä miehet on. En pysty ymmärtään sitä miksei naiset voisi tehdä aloitetta jos mies tuntuu kiinnostavalta. Itse ainakin odotan oikein sitä että nainen tulee tekemään sen aloitteen. Pelkääkö naiset tiettyä itsevarmuutta tai jotain muuta ihmeellistä asiaa mitä me miehet ei vaan ymmärretä?


      • 17 + 15

        Katsopas kun sitten se toinen ihminen odottelee siellä turhaan, eikä tiedä onko vielä jotain viestejä tulossa, vai jäitkö rekan alle ja makaat sairaalassa, vai mitä oikein tapahtui. Ei ole iso vaiva ilmoittaa, että nyt ei enää kiinnostakaan. Se on myös hyvää käytöstä.


      • väsyneet vässykät
        Mies34 kirjoitti:

        Minun mielestä olisi kummiskin kohteliasta vastata toisen viestiin jos hän jotain kysyy. Eikä sitä tarvi selitellä jollei viestit uppoa...kertoo vaan ettei kiinnosta. Sekin on jo vastaus. Mikä siinä nyt voi niin vaikeeta olla. Sinänsä siinä ei ole mitään loukkaavaa mutta ihmetyttää vaan miksi sitten ollaan ensin kiinnostuneita ja sitten viikon viestittelyn jälkeen niin ei tulekaan vastausta viestiin vaikka itse oli jotain kysynyt? Onko tämä nyt sitten naisen logiikkaa mitä miehet ei ymmärrä tai sitten jotain feikkiprofiileja...mene ja tiedä. Itse olen toiminut treffipuolella mielestäni kohteliaasti kaikkia kohtaan. Naiset taas ei. Profiili ollut 4 kk, yhden aloitteen olen itse tehnyt ja se eteni kahden viestin jälkeen tapaamiseen ilman kuvien vaihtoa. Kaksi kertaa treffattiin, hyvin meni mutta ei synkannu. Kavereina ollaan vieläkin. Mutta sitten nämä loput naiset....se sitten onkin oma lukunsa. Naiset lähettää viestin, vastaan...lähetän kuvan, viestitellään sen jälkeen vielä. Sitten yhtäkkiä ei mitään? Kertokaas naiset mistäs tämä johtuu? Kuvasta se ei ole kiinni koska olen siihen tottunu että vientiä olisi. Onko naiset niin epävarmoja kanssa mitä miehet on. En pysty ymmärtään sitä miksei naiset voisi tehdä aloitetta jos mies tuntuu kiinnostavalta. Itse ainakin odotan oikein sitä että nainen tulee tekemään sen aloitteen. Pelkääkö naiset tiettyä itsevarmuutta tai jotain muuta ihmeellistä asiaa mitä me miehet ei vaan ymmärretä?

        Samaa naisena miesten taholta kokeneena arvelisin että monet meistä ovat unelmoijia jotka odottavat että tulee aivan pökerryttävä ihastus johonkin ihmiseen ennen kuin jaksaa laittaa tikkua ristiin.

        Minulle sanotaan aina silloin tällöin että miten ihmeessä olen vapaana - tiedä sitten näistä että ovatko tosissaan että olisin jotenkin erityinen, vai onko vaan nuoleskelua että saisi piparia... mutta enpä sitten vaan tunnu kiinnostavan tarpeeksi yhtäkään miestä joka asuisi järjellisen matkan päässä. Nämä jotka ihmettelevät sinkkuuttani ovat aina satojen km päästä. Kummaa touhua.


    • Save it for later

      Niinpä.

      Kyllä näitä jätkiä riittää deittisaiteilla, jotka eivät vaan pysty keskittymään yhteen vaikka kiinnostaisikin.

      Toinen luku ovat ne kaikinpuolin symppikset ja mutkattoman tuntuiset miehet, joiden kanssa päästään treffeillekin, useimmillekin. He vaikuttavat kiinnostuneilta, lähettelevät tekstiviestejä ja ovat aktiivisia. Yht'äkkiä heistä ei vaan enää kuulu mitään.

      En kykene arvostamaan ihmistä, joka esim. tapailtuamme lähtee jonnekin reissuun tai tulee jotain muuta kiirettä, eikä hän sen jälkeen enää muista minua lainkaan, vaikka on edelliskerralla ollut todella ihastunut ja plaa plaa plaa.
      Pitäisi löytyä sen verran peruskäytöstapoja, että edes tosiaan ilmoitetaan että ollaan sentään hengissä.

      Kukkua myöten täynnä näitä tuuliviirejä.

    • asiakirjamalli

      Noihin katoamistemppuihmisiin ja ailahtelijoihin ei kannata tuhlata tippaakaan aikaansa ja ajatuksiansa. Mitä tekee tyypillä jolla ei ole munaa ja kunnioitusta toista kohtaan edes sen vertaa että uskaltautuu sanomaan jos ei nappaa?
      On niin hemmetin käsittämätöntä, että toisen pitää vaan tyytyä hiljaisuuteen, vaikka on uhrattu aikaa ja vaivaakin sitä ennen, molemmin puolin.
      Jä nämä "emmätiiämitämähaluan, pitää tässä kuulostella itseään" -vastaukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Kurahousut eivät vastaa teoistaan, aikuiset osaavat kommunikoida. Ei muuta kuin next vaan sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe