Kenelle naiselle kelpaa

miksen kelpaa

167 cm lyhyt rumannäköinen mies. Sanokaa rehellisesti naiset. En ole rikollinen, juoppo, naisten hakkaaja, narsisti tai muutenkaan hullu mut ulkonäöllä mua ei olla lahjottu. Olen mukava, mun kanssa tulee toimeen, osaan siivota, tiskata ja pestä omat pyykkini. Ruokaakaan mulle ei tarvii tehdä kun osaan itse. Eli ei tarvii olla palvelija.

16

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minipossuja ei

Mutta kun olet alamittainen. Kaloissakin ne heitetään aina takaisin järveen. On niitä kauneusleikkauksia miehillekin ja jalat voi leikkauttaa pidemmiksi. Se kestää vuosia, mutta kannattaa jos ei muu auta.

• Oleko joku nynny

Kai sinulla jotain on mistä naiset tykkää,koska ne tykkää juuri,rikollisista,pelimiehistä,narsisteista,juopoista,isokaluisista panomiehista jotka vie niiden itsetunnon ja rahat.

• huonompi homma

Itsetunnon ja rahat saa viedä, mutta sen pitää olla isokaluinen rikollinen pelimies. Mutta jos hiiri vie rahat niin eihän sitä kehtaa ämmille edes päivitellä.

• ##

Pituutesi olisi minulle ok, mutta muusta en sitten osaakaan sanoa, kun en sinua tunne.

• Onko pukeutuminen, hiukset ja kroppa kunnossa? Noille asioille voit tehdä jotain itsekin, aloita niistä.

• miksen kelpaa

ihan muutama kilo on ylipainoo. ja hiukset on lyhyet ja ihan tavalliset vaatteet.

• Kelpaisit luultavast

paremmin jos olisit rikollinen, juoppo, naisten hakkaaja ja narsisti.

Kaikkihan tietää että naiset ovat heikkoina tuollaisiin tyyppeihin.

Yllättävästi tuon kaltaisilla tyypeillä naisia riittää, miksiköhän?

• 15676543212334555

Vedä sinä vitt* päähäs. Naisten hakkaajat ja muut rikolliset voi keittää helvetin
        tulessa.

• miksen kelpaa

Tiedän mut en halua alkaa rikolliseksi kun vankila elämä ei houkuta. Tykkään sen verran paljon vapaudesta meinaan. Enkä halua alkaa määräillä mitä nainen saa tehdä ja mitä ei. Ei se ole mikään suhde jos kiellän naisen tapailemasta kavereita vaikka. Valitettavan moni nainen elää sellaisessa suhteessa et mies vahtii naistaan kuin haukka enkä ymmärrä niitä naisia koska olisin paljon kivempi mies heille.

• n...n

Ei tuo pituus ole mikään este, mikäli nainen on itse suht suominaisten
      keskiluokkaa, eli 165cm.

Paitsi niille, jotka muutenkin vinkuu jokaasiasta.20

• n...n

tuo 20 ei liity asiaan, en tiedä mistä se tuli.

• en ymmärrä

Naisia ei ymmärrä kukaan mitä ne haluaa. Kyllä luuseri juopot saa vastauksia netti treffeissä mut kunnon miehet ei saa vastauksia. Naiset pitää juoppoja kunnon miehinä joilla on sosiaalista elämää ja kavereita joiden kanssa juopotella, sen asikaa kun nainen sivoo kämpän ja tekee miehelleen ruokaa. Naiset kun tykkää palvella miestään. Jos et osaa käskyttää ja alistaa naista tekemään kaikki hommat puolestasi niin ei sulla ole mahdollisuuksia saada naista.

• kjkbib

entäpä luonteesi? Oletko INTOHIMOINEN? Ja minkä väriset tai mittaiset hiukset sinulla on? Arvaan että vitivalkeat ja lyhyet, ohenevat. Tee niille jotain, ota trendikäs leikkaus ja värejä ja kasvata pidemmät. Jos on lasit, osta muodikkaat, panosta nuorekkaisiin vaatteisiin, jne. Näillä muutat itsesi mielenkiintoiseksi.Veltto ja laiska, mitäänsanomaton luonne näkyy ulkonäössä muillekkin.

• miksen kelpaa

Ihan normaali luonne. olen rauhallinen, mukava, huumorintajuinen, avoin, rehellinen, en suutu helposti ja humalassa olen kans rauhallinen. Monen miehen luonne muuttuu täysin kun on ottanut muutaman kaljan mut mun luonne ei muutu ja se erottaa mut muista.

En myöskäänhauku tai arvostele ihmisiä tai niiden ulkonäköä tai luonnetta. Jokainen on sellainen kuin on. Intohimoa on monenlaista. Jos tarkoitat sillä et tykkää tehdä jotain asioita , vaikka kuntoilla vuodesta toiseen niin joo. tykkäänmyös kalastuksesta ja käyn kalassa paljon kesäisin joten ehkä se on mun intohimo. Hiukset vaalean ruskeat 5 millin siilin just käbin parturissa pari päivää sitten. en usko etmulle sopii pitkä tukka kun ne on muuten luonnon kiharat enkä tykkää sellasesta

• Todella boring tuo jauhaminen, että naiset haluaisivat juoppoja ja rikollisia. Vai sellaisten kanssako äitinne ja siskonne ovat naimisissa?? Katsokaa ympärillenne vaikkapa tänään lauantaina jossain ostarilla, eiköhän suurin osa pareista ja nuorista perheistä koostu ihan tavallisista ihmisistä.

Sitä paitsi eikös toinen puoli miehistä valita koko ajan, että naiset haluavat rikkaan ja menestyvän miehen. Miten nämä nyt sopivat yhteen? Ette taida tietää, mitä nainen haluaa? Itse haluan älykkään ja huumorintajuisen miehen, joka on ilo _minun_ silmälleni, ei väliä mitä mieltä muut ovat hänen ulkonäöstään. Alkoholiongelmaa ei saa olla ja elämänhallinta muutenkin kunnossa.

• Maitopartaherra

"Todella boring tuo jauhaminen, että naiset haluaisivat juoppoja ja rikollisia"

Kummasti noilla miehillä vain naisia riittää, kun taas moni kunnon mies on ilman.

"itse haluan älykkään ja huumorintajuisen miehen"

Karsastat siis ei-älykkäitä. Älyhän on synnynnäinen ominaisuus. Sitä joko on tai ei.

Moni nainen tuntuu peränkuuluttavan tuota huumorintajua. Ikäänkuin mihen pitäisi olla joku viihdekeskus naisille.

No onneksi pelimiehillä riittää älyä ja huumorintajua. Kunnon miesten vika on usein sekin että he eivät jaksa/kehtaa/osaa viihdyttää naista kellon ympäri, eivätkä osaa olla tarpeeksi jännnittäviä, jotta naiset heistä kiiinnostuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe