Elukkatieteelliset teokset pysäyttävät satunnaisen lukijan, hotellikulkijan
tuhat x kertaa paremmin, kuin Raamatun tekstit.
Hotelleihin olisi siksi saatava darwinin lohduttavaa tietoa jokaisen, murheellisenkin
hotelliasukkaan alkuperästä:
Yksinäinen, jopa Itsemurhaa hautova hotellivieras piristyy loppuelämäksi darwinin
kauniista teeseistä....
sinäkin hotellin vieras olit alkueliö, josta tuli hiljalleen sammakko, sitten orava, apina
ja lopulta ihminen ja nyt sinä kuljet kahdella jalalla ja asut tässä fuckin´ hotellissa
Tämänkaltainen bio-humaanisuus kirjoituspöydän laatikossa on palkitsevaa ja se
ehkäisee hotellivieraiden masennusta, itsemurhia, sekä hotellien kustannuksia,koska
asukkaista, Atet, darwin-uskovat kokevat ns. déja vu ilmiön,, he tapailevat
lukuhetken jälkeen häntäänsä, eivätkä suostu nukkumaan sängyllä, osa taas syö vain
banaaneja aamupalalla ja taas osa kiipeilee takaisin huoneisiin ulkokautta säästäen
sähköä. Darwinin teesit ovatkin ekonomisia ja kustannuksia, kerrossiivojien
ja muunkin palvelun lukumäärää vähentäviä. Ne edistävät kulttuuria.
DARWINIA hotelleihin
SAS- Tukholma
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701