Minulla on akvaario. Nykyiset kalat ovat olleet minulla jo vuosikausia, elelevät sopuisasti kaikki keskenään.
Rakastan kalojani kovin, mutta minulla on suuri ongelma.
Kalat luulevat että ruoka tippuu niille akvaarioon ihan sattumalta, mutta minähän ostan sen LEMMIKKIELÄINKAUPASTA. Olen yrittänyt selittää kaloille mikä on lemmikkieläinkauppa, mutta ne eivät ymmärrä. Selitän kärsivällisesti että se on kauppakeskuksen yläkäytävällä ja auki vain tiettyinä aikoina, ja ostaakseni ruokaa minun täytyy mennä kauppaan autolla tai bussilla ja kuluttaa rahaa, mutta kalat eivät usko eivätkä ymmärrä.
Olen myös tehnyt suuren uhrauksen kalojen vuoksi - akvaarion paikalle sopisi hyvin TOINEN HUONEKALU, mutta minä annan kalojen elää rauhassa enkä hävitä akvaariota, vaikka haluaisin mielelläni sen toisenkin huonekalun. Uhraus on suuri mutta teen sen koska pidän kaloista ja niillä on oikeus elää rauhassa.
Siinä on vain eräs ongelma.
Kalat eivät ymmärrä mikä on toinen huonekalu, eivätkä käsitä miten suuri uhraus on olla laittamatta sitä akvaarion paikalle.Olen yrittänyt selittää, mutta kalat vain uiskentelevat omissa kalamenoissaan eivätkä taida edes kuunnella.
Rakastan kalojani niin paljon että selitän niille päivästä toiseen mikä on lemmikkieläinkauppa ja miten paljon pitäisin siitä toisesta huonekalusta, mutta ne eivät välitä eivätkä ymmärrä.
Siksi minun täytyy tappaa kaikki kalani hitaasti kiduttamalla.
Syy ei ole minun, sillä olenhan yrittänyt selittää, vaan kalojen, sillä ne eivät halua uskoa eivätkä ymmärtää.
Minä olen armo ja rakkaus. Nyt menen laittamaan hellanlevyn kuumenemaan.
P.S. Kirjoitus on osittain fiktiivinen, varsinkin kaikilta julmilta osiltaan, sillä minä olen ihminen, en jumala.
Armollinen akvaristi
Thronos
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416