Jumala se sallii tehdä nimissään mitä tahansa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
Sellainen on "hyvä" jumala. Sellaisia ovat hänen kuvatuksensa.
Jumala on pedofiilien julli?
6
<50
Vastaukset
- Keijo, Kuopio, hihu
Kyllä! Minäkin olen lemmikkieläimeni Jeesus-karitsan kanssa tätä monasti pohtinut öisin vieretysten loikoillessamme.
- Pii-ka
tekstistä lainattua
>> Maijan hyväksikäytöllä, on jumalan tarkoitus >>
Kyseessä on suurin synti mitä ihminen voi tehdä toista kohtaan
koskaan, tappamisen lisäksi. On tuomittavaa, että uskonnollisissa
piireissä sulatetaan asioita heidän ymmärtävän jumalansa nimissä
koska oikea Jumala tuomitsee iljetykset helvettiin. Kuka haluaisi pitää yllä
katumus seurakuntia, joissa on vain helvetti irti. Itse kokeneena ja uskonnollisten ihmisten poliisina tämä on tuttua. He eivät tunne kuin omat lihalliset voimansa
jota herkistyvät jollakin jumaltunteella. Erittäin pinnallista. Kuuluu romanikulttuurrin.- Totuus tiivistettynä
Kyllä nämä jutut kuuluvat kaiken kaikkiaan uskovaisten tekemiin juttuihin ilman romanirajauksia. Lasten hyväksikäyttö tuntuu olevan heille aivan arkipäiväinen harrastus.
- Pii-ka
Totuus tiivistettynä kirjoitti:
Kyllä nämä jutut kuuluvat kaiken kaikkiaan uskovaisten tekemiin juttuihin ilman romanirajauksia. Lasten hyväksikäyttö tuntuu olevan heille aivan arkipäiväinen harrastus.
Ei ole arkipäiväistä. Täydellinen fundamentaalisuus ja saman aikainen älyllinen lahjattomuus voivat johtaa tähän eli moraaliset arvot ovat vain kliseitä ja ihminen menee täysin viettiensä armoilla. Romanikulttuurissa on paljon nuoria eläkeläisiä ja usein perusta on lahjattomuudessa, joka osoitetaan palikkatestein. Elämä on.
Jos sinun mielestäsi pedofiilia on väärin (niin kuin se onkin), niin silloinhan olet täysin samaa mieltä kuin Jumala ja Raamattu, jota ateistit pitävät satukirjana.
Eikö ateistien kannattaisi lakata olemasta ateisteja ja ryhtyä kristityksi, koska kuitenkin olette lähes kaikissa moraalisissa kysymyksissä samaa mieltä sen kanssa, mitä uusi testamentti ja Jeesus opettavat kristinuskosta ?- Totuus tiivistettynä
En minä tarvitse raamattuja käsittääkseni asiat lainmukaisesti oikeiksi. Siihen tarvitaan yksinkertaisesti Suomen laki. Jumalaa tai Saa'tanaa ei voi koskaan haastaa oikeuteen, vaikka niitä syytettäisiin omista tekosista. Kai sinä saa'tanan taulapää tajuat edes sen verran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701