Eikös esikoiset edes epäile Korkeimman olemassa oloa?

edes epäilys?

Kun suomessa ja koko maailmassa vain noin 15-30prosenttia ihmisistä uskoo yliluonnollisiin ja jumalaan.?

22

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu.

      EI EPÄILLÄ : Raamattu sanoo jos sinuklla on epäilys ,hylkää se syntinä .

      Se on sitä ainettä jonka, saa ta na , laittoi Eevalle , maireasti kysyen onko
      Jumala todella sanonut niin , etette saa syödä paratiisin mistään puusta ?

      Tähän halpaan ,Eeva meni , ja saoi kyllä me saamme syödä kaikista muista
      puista vain tästä paratiisin keskellä olevasta , on Jumala sanonut älkää siitä
      syökö , sillä kun sen teette , te olette kuolemalla kuoleva .

      Ei , ette te kuole sanoo saa ta na vaan saatte hyvän ja pahan tiedon , ja teistä
      tulee kuin Jumala . Eeva otti ja söi ,ja antoi Aadamillekin ja hänkin söi , ja
      kun hän oli syönyt , havaitsivat että he olivat alasti ...

      saa ta nakin kunnioitti Jumalaa koskapa mainitsi hänet , vaikka tiesi että
      oli pahaa tekemassa , ja niin saatti heidät syntiinlangeemukseen . vain
      kysymyksellä , , sanoiko Jumala todella niin ...

      • Yrjö Oxenzin

        Miten voi ihminen olla epäilemättä? ei mitenkään tai sit on joku vähäjärkinen,


    • su

      teu, Jumalaan uskon, mutta tuo jatkuva höpinä paratiisi sadusta on niin puppua, että se vie todella uskottavuutta joistakin raamatun kohdista.

      • teu.

        su. Väärin sanottu , koska jos et tunne menneisyyttä , et voi
        tuntea tulevaisuuttakaan , eli tässä tapauksessa ihminen puhuu
        vastoin tahtoa , Raamatussa on kaksi Paratiisia , on se alkuperä-
        inen , ja se toinen on se Jonka Jumala loi ennen Jeesuksen
        ristiin kulemaa , näistä on oltava selvillä ei voida puhua vain
        siitä miltä minusta tuntuu , se on mutu .


      • su
        teu. kirjoitti:

        su. Väärin sanottu , koska jos et tunne menneisyyttä , et voi
        tuntea tulevaisuuttakaan , eli tässä tapauksessa ihminen puhuu
        vastoin tahtoa , Raamatussa on kaksi Paratiisia , on se alkuperä-
        inen , ja se toinen on se Jonka Jumala loi ennen Jeesuksen
        ristiin kulemaa , näistä on oltava selvillä ei voida puhua vain
        siitä miltä minusta tuntuu , se on mutu .

        teu. Väärin sanottu, jos tunteen menneisyydestä kuvitelmia, tuntee myös tulevaisuudenkin kuviteltuna. Tässä tapauksessa ihminen puhuu tahtonsa mukaan itsensä tulevaisuuden tietäjäksi, josta kukaan ei tiedä mitään.

        Kukaan ei ole näistä selvillä, sillä he puhuvat vain mistä heistä tuntuu.

        Jumalaa ja hänen tarkoitustaan ei saa vääristellä.


      • teu.
        su kirjoitti:

        teu. Väärin sanottu, jos tunteen menneisyydestä kuvitelmia, tuntee myös tulevaisuudenkin kuviteltuna. Tässä tapauksessa ihminen puhuu tahtonsa mukaan itsensä tulevaisuuden tietäjäksi, josta kukaan ei tiedä mitään.

        Kukaan ei ole näistä selvillä, sillä he puhuvat vain mistä heistä tuntuu.

        Jumalaa ja hänen tarkoitustaan ei saa vääristellä.

        Ei ole , ei pätkääkään väärin , voin hieman terkentaa ,
        koska kysymyksessä on se paratiisi Johon on Jumala
        Kristus kerännyt SIELUT , siellä on kaikkien ihmisten ,
        sielut jotka on tähän asti kuolleet niin VT:n kuin UT:n
        aikana , siellä on sielut , mutta sellä on myös keho .

        Kun isäni eli , ehpä jo joskus 66 paikkeilla , hänelle tuli
        mieleen että jos tämä usko ei oli oikea , hän rukoili
        että hänelle näytettäisiin se niinkonkreettisesti kuin
        mahdollista , Hän kertoi sitten että hän hyvintodentuntuisesti
        lähti leijumaan ja ei aikaakaan kun kun hän oli perillä

        Missä ? Hän oli Paratiisissa ja miesjota tulitapaamaan oli
        hänen appiukkonsa , Kalle kysyy mitä sinä täällä teet ,
        Isäni sanoi en enää mitään sain sen kun pyysinkin ja hän
        paasipalmaan takaisin maan pinnalle , kotiin ,, nyt kun
        isäni kuolemasta oli helmikuussa 3 v. olen muistellut tätä

        Hän kertoi että kalle oli siellä n 30. ja tunnistus oli hankala
        mutta se auttoi kun hän oli lä'hes saman näköinen kuin silloin kun oli 50.. vaikka oli kuollessaan 91 v. 10 kk.
        Sitä isäni ei tiennyt sanoa oliko hän Ruumiissaan silloin vai
        ei mutta todennäköisesti ei . Vaan sielullinen matka.


      • su
        teu. kirjoitti:

        Ei ole , ei pätkääkään väärin , voin hieman terkentaa ,
        koska kysymyksessä on se paratiisi Johon on Jumala
        Kristus kerännyt SIELUT , siellä on kaikkien ihmisten ,
        sielut jotka on tähän asti kuolleet niin VT:n kuin UT:n
        aikana , siellä on sielut , mutta sellä on myös keho .

        Kun isäni eli , ehpä jo joskus 66 paikkeilla , hänelle tuli
        mieleen että jos tämä usko ei oli oikea , hän rukoili
        että hänelle näytettäisiin se niinkonkreettisesti kuin
        mahdollista , Hän kertoi sitten että hän hyvintodentuntuisesti
        lähti leijumaan ja ei aikaakaan kun kun hän oli perillä

        Missä ? Hän oli Paratiisissa ja miesjota tulitapaamaan oli
        hänen appiukkonsa , Kalle kysyy mitä sinä täällä teet ,
        Isäni sanoi en enää mitään sain sen kun pyysinkin ja hän
        paasipalmaan takaisin maan pinnalle , kotiin ,, nyt kun
        isäni kuolemasta oli helmikuussa 3 v. olen muistellut tätä

        Hän kertoi että kalle oli siellä n 30. ja tunnistus oli hankala
        mutta se auttoi kun hän oli lä'hes saman näköinen kuin silloin kun oli 50.. vaikka oli kuollessaan 91 v. 10 kk.
        Sitä isäni ei tiennyt sanoa oliko hän Ruumiissaan silloin vai
        ei mutta todennäköisesti ei . Vaan sielullinen matka.

        teu, Nämä isäsi taivaassa käynnit, olisiko ne olleet unta tai vanhan miehen aivollisia häiriöitä.

        Olen kai tämän kertonut joskus täällä ennekin. Hauluatko sen kuulla, ja vaikka et haluakkaan, niin kerron sen taas.

        Unessani pyysin nähdä enkelin kun niistä niin kovasti puhutaan. Kun kysyin, että näyttäkää millainen se on, niin ei näytetty muuta, kuin VALO, JOKA OLI NIIN VALKOINEN, ETTÄ SITÄ EN VOINUT AAMULLA VAIMOLLENI KUVATA.

        Toinen tapaus, keskustelin Jeesuksen kanssa. En muista enää mistä, mutta herättyäni oli ihmeen hyvä mutta outo tunne. Että oletko teu sinä keskustellut Jeesuksen kanssa, vaikka unissasikin?

        Näiden tapausten vuoksi, en lähde itseäni taivaaseen tai paratiisiin asettelemaan. Mutta rauhalliseen ikuiseen olotilaan,joka voi olla sitten se ihmeen valkoinen.

        Tuohon, että kaikkien niiden ihmisten jotka ovat eläneet VT ja UT aikana, heidän sielunsa kerätään yhteen. No onko nämä Jumalan keräämät sielut, sitten hyvien ihmisten sieluja, ja kuka hyvä ihminen on Jumalalle.

        Vai onko myös mukana murhamiesten, varkaitten insesti isien ja muiden huorintekijöiden sielut. Ja vielä onko siellä lestadiolaisten sielut ateistien kanssa sekaisin.
        Nämä kuule teu, on sellaisia juttuja, jos vielä jatketaan, meidät kohta haetaan sillä kovaa huutoa pitävällä autolla hoitoon, sinne valkoisten lakanoiden väliin. Meidän ymmärryksemme on kovin vajavainen Jumalan tekoja arvostelemaan ja arvailemaa.


    • 19+19

      Epäilys on uskon vastakohta. On paljon helpompi uskoa kun näkee. Ennen oli kuitenkin sanonta, että suomalainen ei usko ennen kuin näkee, mutta suomalainen kommunisti ei usko vaikka kuulee ja näkee.

      26. Ja kahdeksan päivän perästä olivat opetuslapset taas sisällä, ja Toomas heidän kanssansa. Niin Jesus tuli, kuin ovet suljetut olivat, ja seisoi heidän keskellänsä, ja sanoi: rauha olkoon teille!
      27. Sitte sanoi hän Toomaalle: pistä sormes tänne, ja katso minun käsiäni, ja ojenna tänne kätes, ja pistä minun kylkeeni, ja älä ole epäuskoinen, vaan uskovainen.
      28. Toomas vastasi ja sanoi hänelle: minun Herrani ja minun Jumalani!
      29. Jesus sanoi hänelle: ettäs näit minun, Toomas, niin sinä uskoit: autuaat ovat ne, jotka ei näe, ja kuitenkin uskovat.

      Ei vihollinen jätä kristityitä rauhaan. Kyllä se voi tuoda ajatuksen, että onko Jumalaa olenkaan ja on kuoleman jälkeen mitään. Enemmän se kuitenkin kiusaa sillä, että voitko sinä noin huono päästä koskaan taivaaseen.

      Eräs mies, joka kirkasti uskoa toisillekin ja jonka saarnan alla eräs pappikin käsitti elävän uskon kertoi, että kerran kun hänellekin tuli sellainen ajatus, että onko Jumalaa olenkaan, niin hänen naapurinsa alkoi sanoi hänelle, ettei Jumalaa ole. Jmala antoi kuitenkin silloin hänelle voiman kumota naapurin väitteen.

      Vihollinen ei hävennyt kiusata Jumalan Poikaakaan. Se otti vielä raamatusta tekstejä, jotka Jeesus kumosi toisilla teksteillä. Saa tana jätti myös osan tekstistä pois, jolloin se muuttui toiseksi. Niin tekevät vieläkin sen palvelijat

    • b.f-e-w

      Ei uskovaiset epäile... ne vaan uskooooo!

      Tämäkin herra uskovainen uskoo olvansa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen tuomitsija ja herra:

      ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
      Fered.
      28.10.2011 23:00
      Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

      Ei ole laittanut Jeesusta esiin näyttöä siitä, että Jeesus olis muka syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin; Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntia perustanut:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
      MATTI
      17.2.2012 21:05
      ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
      JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
      Fered.
      11.12.2011 18:24
      " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

      teuta EI OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
      teuta
      18.9.2011 07:19
      -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
      Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
      että Hän sen pyhittäisi

      teuta on varmaan luciferilaisena lahtarina Jeesusta kaltaisenaan elukkana teurastava Jeesuksen pilkkaaja rikollinen ja Jumalan Nimen pienella "J" kirjoittavana luciferilaisena iloinen ateistipiru:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
      TEU.
      2.4.2012 09:30
      2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
      JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
      HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .

      • teu.

        Örvelö , en vieläkään ole sitä mieltä ,että noita hirvityksiä
        pitäisi mitenkään hirveesti tuoda julki , eli jotain lapsen tappoja
        joita en ole koskaan ymmärtänyt , niistäkö nyt pitäisi tehdä
        näytön näyttöjä , En todella ymmärrä miksi tuollaisista pitäisi
        tuoda esille vaikka kuin pahaa , annetaan nyt olla ja katsotaan
        sitten myöhemmin , kun saa ta na ei tee enää samaa pahaa..


      • dc-.e-3v ,
        teu. kirjoitti:

        Örvelö , en vieläkään ole sitä mieltä ,että noita hirvityksiä
        pitäisi mitenkään hirveesti tuoda julki , eli jotain lapsen tappoja
        joita en ole koskaan ymmärtänyt , niistäkö nyt pitäisi tehdä
        näytön näyttöjä , En todella ymmärrä miksi tuollaisista pitäisi
        tuoda esille vaikka kuin pahaa , annetaan nyt olla ja katsotaan
        sitten myöhemmin , kun saa ta na ei tee enää samaa pahaa..

        luciferilaisena tilaat murhia maksamalla kirkollisveroja!
        JEESUS EI OLE SELLAISTA LÄHETYSKÄSKYÄ ANTANUT JOTEN PALVELETTE luciferia JA SEN herranne MIELIKSI TUETTE AKTIIVISESTI RIKOLLISUUTTA!

        JA

        JOKAINEN MURHA, RAISKAAMINEN ON RIKOS VAIKKA SEN TEKIJÄ JA TEETTÄJÄ OLIS rikollisen kristinuskon luciferilaiset!

        Jos olet eri mieltä niin tue väitteesi raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla ETTÄ teillä olis muka JUMALAN TAI/JA JEESUKSEN LUPA RIKKOA LAKIA, ÄLÄ TAPA KÄSKYÄKIN???

        ÄLÄ TAPA KÄSKY ON VOIMASSA

        KENEN KÄSKYÄ USKOVAISINA USKOTTE?:
        (Matt. 7:21-23) "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."
        1Joh. 2:4
        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
        JNE...

        SE ON luciferilaisuutta, että kun JUMALAN JA JEESUKSEN ÄLÄ TAPA KÄSKY EI KELPAA uskovaisille MUTTA KUN luciferilainen epäjumala käskee niin olette lahtarireina jonossa lähettämään maailmalle epäjumalanne opin toteuttajia!!!
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        VAIKKA ASIA ON IHAN SELVÄ, NIIN SILTI luciferilaisena taistelet Jumalaa ja Jeesusta vastaa Heitä ja Pyhää Henkeä pilkkaavana rikollisena! HÄPEÄT OMAA herraasi JA PALVELET SITÄ JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ ja HEITÄ SYYLLISIÄ luciferilaistenne rikoksista syyttäen!!! SE ON teutalaisuuden luciferilaisuutta teutan oman opin saatanallisuudelle todistettu!

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi


      • teu.
        dc-.e-3v , kirjoitti:

        luciferilaisena tilaat murhia maksamalla kirkollisveroja!
        JEESUS EI OLE SELLAISTA LÄHETYSKÄSKYÄ ANTANUT JOTEN PALVELETTE luciferia JA SEN herranne MIELIKSI TUETTE AKTIIVISESTI RIKOLLISUUTTA!

        JA

        JOKAINEN MURHA, RAISKAAMINEN ON RIKOS VAIKKA SEN TEKIJÄ JA TEETTÄJÄ OLIS rikollisen kristinuskon luciferilaiset!

        Jos olet eri mieltä niin tue väitteesi raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla ETTÄ teillä olis muka JUMALAN TAI/JA JEESUKSEN LUPA RIKKOA LAKIA, ÄLÄ TAPA KÄSKYÄKIN???

        ÄLÄ TAPA KÄSKY ON VOIMASSA

        KENEN KÄSKYÄ USKOVAISINA USKOTTE?:
        (Matt. 7:21-23) "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."
        1Joh. 2:4
        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
        JNE...

        SE ON luciferilaisuutta, että kun JUMALAN JA JEESUKSEN ÄLÄ TAPA KÄSKY EI KELPAA uskovaisille MUTTA KUN luciferilainen epäjumala käskee niin olette lahtarireina jonossa lähettämään maailmalle epäjumalanne opin toteuttajia!!!
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        VAIKKA ASIA ON IHAN SELVÄ, NIIN SILTI luciferilaisena taistelet Jumalaa ja Jeesusta vastaa Heitä ja Pyhää Henkeä pilkkaavana rikollisena! HÄPEÄT OMAA herraasi JA PALVELET SITÄ JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ ja HEITÄ SYYLLISIÄ luciferilaistenne rikoksista syyttäen!!! SE ON teutalaisuuden luciferilaisuutta teutan oman opin saatanallisuudelle todistettu!

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        Mistä örvelö lusiferiläinen , voi tietää kuinka kuinka hän on
        itse lusiferiläinen , tai että nimittää toista ei kannata.


      • b.d-w-m
        teu. kirjoitti:

        Mistä örvelö lusiferiläinen , voi tietää kuinka kuinka hän on
        itse lusiferiläinen , tai että nimittää toista ei kannata.

        sinulla ei ollut näyttöä syytöksiisi että olisin herrasi, herra luciferin palvelija MUTTA
        minulla on paljon näyttöä että sinä olet luciferilainen, esimerkiksi Jeesusta kaltaiseksenne nelijalkaiseksi elukuksi pilkkaava ja Jeesusta elukkana teurastavana luciferina:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .

        Noin pilkkaa Jeesusta vain lahtari luciferilaiset!!!


    • Valo Guggenheim

      Ei lestat epäile uskoa, nehän on vauvasta asti kiikutettu seuroihin, kotona piiskattu synneistä ja epäilyistä vapaaksi. Uskottomat pilkattu helvettiin meneviksi ja ei samoin uskovat suruttomiksi ja jopa ateisteiksi..
      Jotkut jumalattomat puhuu että edellämainittu touhu on aivopesua.

      Uskoa saa ja siinä on toivoa, epätosi tai tosi, valitse..

      • teu.

        Pyrimme noudattamaan hänen mieltään . Olimmepa jo perillä hänen luonaan tai vielä sieltä poissa . 2 Kor 5:9..

        Room. 8:7-11.


      • v.d.w-
        teu. kirjoitti:

        Pyrimme noudattamaan hänen mieltään . Olimmepa jo perillä hänen luonaan tai vielä sieltä poissa . 2 Kor 5:9..

        Room. 8:7-11.

        just joo "2 Kor 5:9.. "

        tuo rikollinen Paavalinne on luciferilaisille epäjumala!!!!

        Oli varmaan vaikeaa löytää Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tuki luciferin oppia levittävällä ateistipirulla!!!


      • 8+14
        v.d.w- kirjoitti:

        just joo "2 Kor 5:9.. "

        tuo rikollinen Paavalinne on luciferilaisille epäjumala!!!!

        Oli varmaan vaikeaa löytää Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tuki luciferin oppia levittävällä ateistipirulla!!!

        b.f-e-w 2.5.2012 12:57

        "Ei uskovaiset epäile... ne vaan uskooooo!"

        Aivan oikein! Sellaiset uskovaiset, jotka ovat tehneet rauhan vihollisen kanssa, niitä ei vihollinen kiusaa.

        Jaak.2:19. Sinä uskot, että yksi Jumala on, sen sinä oikein teet; perkeleet myös sen uskovat ja vapisevat.
        20. Mutta tahdotkos tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman töitä kuollut on?


      • teu.
        v.d.w- kirjoitti:

        just joo "2 Kor 5:9.. "

        tuo rikollinen Paavalinne on luciferilaisille epäjumala!!!!

        Oli varmaan vaikeaa löytää Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tuki luciferin oppia levittävällä ateistipirulla!!!

        No ei mulle ole vaikeaa löytää , Tähän oikea tietoa .
        "Sentähden me , olimmepa Kotona tai olimmepa poissa , ahkeroitsemme olla hänelle mieliksi ..Viite 5:1-10.

        Ja Sen. sel. Tässä (sekä 4:13-18. ) apostoli katselee uskovan ajallista elämää ja sen vaikeuksia iäisyyden valossa:
        Tämä kaiokki. kestää vain lyhyen ajan , ja sen jälkeen "on loputon iäisyys,". Ajan ahdingossa ja taistelussa on pidettävä mielesä kaksi asiaa :

        1, Kaikkien on kerran tehtävä elämästään tili Kr4istuksen
        Tuomioistuimen edessä . On kilvoitetava elämässään niin ,
        "Että kestäisi viimeisellä tilinteollaan".
        2. KRISTITYLLE , -jonka asiat ovat kunnossa Jumalan edessä . KUOLEMA ON IHANA SIIRTYMINEN HERRAN LUO TAIVAAN KOTIIN . Sielu/Henki . Riisuu siinä pois MAALLISEN MAJANSA . , Ruumiinsa. Kristuksen tullessa/vanhurskasten
        ylösnousemuksen ylösnousemuksesa hän saa,

        TAIVAALLISEN MAJAN ,eli kirkastetun hengellisen ruumiin ,
        (1 Kor. 15. 35-44). SILLOIN "ELÄMÄ NIELEE SEN ,
        MIKÄ ON KUOLEVAISTA ": mAALLINEN KUOLEVAINEN RUUMIS MUUTTUU TAIVAALLISEKSI Iäti eläväksi ruumiiksi .-
        - HENGEN VAKUUS ks. 2 Kor. 1:21-22.

        Sana ME. tarkoittaa kaikkia ihmisiä ,, Viimeinen Tuomio , ks.
        sel. Mat.25:31-46.

        Tuolla aikaisemmin sulla oli vielä ,aihetta valittaa paavalista .
        mielestäni , hän on apostoli , ei sitten enenpää eikä vöhem-
        pää , jos kerran Jumala /Jeesus on antanut hänen synnit anteesi Apt. :ssä minäkin voin ne hänelle anteeksi antaa
        ja kun ne on noin käsitelty , niihin ei ole kenelläkään enää.
        varaa tehdä kummallisenpia vaatimuksia , ja kun minä tie-
        dän ainakin 100 muuta henkilöä jotka on sen tehneet .
        ei ole örvelöllä mitään valituksen aihettä .
        Kaikki synnit anteeksi paulus veli ,uskon veli , Jeesuksen
        nimessä ja veressä .


      • v.d.e-
        8+14 kirjoitti:

        b.f-e-w 2.5.2012 12:57

        "Ei uskovaiset epäile... ne vaan uskooooo!"

        Aivan oikein! Sellaiset uskovaiset, jotka ovat tehneet rauhan vihollisen kanssa, niitä ei vihollinen kiusaa.

        Jaak.2:19. Sinä uskot, että yksi Jumala on, sen sinä oikein teet; perkeleet myös sen uskovat ja vapisevat.
        20. Mutta tahdotkos tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman töitä kuollut on?

        lestadiolaiset tietävät luterilaisuuden epäjumalia palvelevina että on korkeimpi olemassa! uskontunnustuksensa antaneina kunnioittavat luciferia ja sen epäjumalia! historia todistaa mm. että olette omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen ja raiskanneet rikollisuuden yliherraa palvelevia Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajia! TAI SYYTÄTKÖ sinäkin NIISTÄ luciferilaisuuden RIKOKSISTA JUMALAA JA JEESUSTA KUNTEN teuta???


    • Bwana1

      Örvelö!
      Oletko kuin muslimi, joka ottaa yhden kohdan raamatusta, vääristelee sen, ja väittää sitten sitä "jumalansa" sanaksi? Siteeraat sujuvasti raamattua, mutta sanot samaan hengenvetoon, että raamattua seuraava uskova on "luciferiläinen"?

      Seuraamasi oppi on todellakin yhtä epäjohdonmukainen ja harhainen kuin Mohammedin vihaoppi. Valitse joko Israelin Pyhän Jumalan ilmoitus; Raamattu, tai se mainostamasi "luciferiläisyys", joka löytyy islamin koraanista. Tuollaisena ees-taas-vatvojana sinusta saa jakomielitautisen käsityksen.

      En toki karsasta kaltaisiasi skitsofreenikkoja, mutta itsesi kannalta olisi suositeltavaa noudattaa lääkityksessäsi lääkärin määräämiä ohjeita, ja valita "ideologiaksesi" esim islam, sillä hengellisesti edustat Mohammedilaista antikristuksen vihaoppia, ja sen seuraaminen saattaisi tuoda sinulle mielenrauhan ainakin siksi aikaa, kunnes iankaikkinen taipaleesi Helvetissä alkaa.

      Kääntymys ja nöyryys Kristuksen pelastavan uhrin edessä tuskin on sinulle enää mahdollista, koska sitähän sinulle on jo tarjottu koko elämäsi kestäneen kieltämisesi ajan. Suosittelen sitä tietenkin myös kaltaisillesi, mutten kehoittaisi ketään "lyömään vetoa" sen puolesta että pahuuden ruumiillistumana voisit enää kääntyä valoon tuomiosi tieltä. Eli noudata ohjeita lääkityksesi suhteen, niin voit ehkä hieman paremmin.

    • leiff.

      Aika pitkälti ,olen samaa mieltä , kaikkine lusiferiläisyyksineen hän on ,
      sekoittanut kaiken maailman uskoja keittoonsa , eikä enää tiedä sitä
      tai tätä , että yhdessä uskossa pitää olla vain , yhden miehen jäljet .

      ne jäljet kuuluu olla jonkun toisen kuin örvelön , Vaikkei hän sitä ole
      koskaan huomannut , Luulee vain että kaikkia saa tehdä kun ei joudu
      kiinni . Islamilaisuutta hän ei ole vielä posmottanut , hyvin voisi olla
      sellainen mahdollisuus , että kannattaisi sitä .

      Sen yhden miehen jäljet pitää olla kuin Jeesuksen Kristuksen sillä,
      ne ei voi olla kuten muhammedin , hän ei jättänyt sijaa "uskossaan"
      Jeesukselle ; Koskapa hän itse vei Jumalan poijan paikankin sen
      ottain itselleen , häpee rontti örvelö ..

    • mitä ei näe? ei oo?

      Se minkä näkee on totta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe