flirttinappi sucks

Uusimmat keskustelut

Minusta flirtit ovat täysin turhia ja silloin kun itselläni profiili oli, olin ne estänyt. Joskus aiemmin moni lähetti flirtin, johon vastasin myöntävästi, mutta en koskaan mitään viestiä kyseisiltä henkilöiltä saanut. Olisiko minun siis pitänyt muka kirjoittaa viesti sille, joka minua lähestyi flirtillä? Ei todellakaan! En kaipaa niin laiskoja naisia, jotka jättävät oikean aloitteen tekemisen aina miehen vastuulle. Siispä flirtit ovat turhia. Se, joka on oikeasti kiinnostunut muustakin kuin flirttinapin painamisesta lähettäköön oikean viestin ja valloittahoon toisen sillä. Se taas, joka painelee vain nappia, mutta ei muuten lähesty, suksikoon kuuseen aikaa tuhlaamasta.

11

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteenlaskun tulos

Olen ihmetellyt ihan samaa asiaa. Olen monta kertaa saanut naisilta flirtin ja vaikka olen hyväksynyt sen niin kertaakaan en ole saanut viestiä. Joskus olen kirjoittanut itse, mutta useimmiten jättänyt kirjoittamatta. Ehkä olen klikannut "hyväksy flirtti" nappia jotenkin väärällä tavalla ja kiinnostus lopahti sen takia...

• Viikon suosituimmat

Et ole hipaissut sitä näppylää juuri oikealla tavalla ja oikeasta kulmasta, että arvon neiti olisi sitten kiinnostunut :)

• Laaja haku

heh heh

Voi jesus, että jotkut on niin surkuhupaisia, suoraan sanoen.

Meikäläinen on tietääkseni ilmaissut profiilissani, että mitä haen. Jos etsin savutonta, täysi-ikäistä naista eräästä maakunnasta, niin saan flirtin ihan _toiselta puolelta Suomea_ sijaitsevalta _alaikäiseltä_ ja _polttavalta_ tytöltä. No, oikeastaan se tupakointi ei kyllä sinällään haittaa, mutta esimerkin vuoksi otin senkin nyt tähän.

Ehkä kaikkein huvittavinta on kuitenkin, että kun olen hyväksynyt flirtin, niin en saa sitten tytöltä minkäänlaista viestiä. Ja olen tarkistanut, niin kyllä, se _on ollut kirjautuneena_ muutaman kerran sen jälkeen, kun muistaakseni hyväksyin flirtin. No, itseäni ei ainakaan huvita mitään avausviestiä pistää tytölle, joka asuu siis ihan eri puolella Suomea ja mahdolliset tapaamisetkin olisi harvoin mahdollisia, ja sitä rataa.

Mietityttää vain, että mitähän silläkin tytön heitukalla mahtoi olla mielessä, kun se sen flirtin laittoi... No, maistakoon omaa lääkettään. Jos se kaipaa viestiä meikäläiseltä, niin saa odottaa vaikka tuomiopäivään asti. Jos ei itse älyä ottaa yhteyttä vaikka olisi kiinnostunut, niin itselleni on ihan sama. Hymyilyttää vaan, ettei sitten uskalleta ottaa enempää kontaktia. :)

Voisitteko ''flirttailijat'' kertoa, mitä teillä on mielessä?

• ap kirjoittaja

Kopioit minun viestini, mutta vaihdoit siihen vain sukupuolen. Aika halpamaista ja mielikuvituksetonta!

t. alkuperäinen tekstin kirjoittaja

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10553913#comment-54482546

flirttinappi sucks
      30.3.2012 09:48
      3
      Sulje
      Minusta flirtit ovat täysin turhia ja silloin kun itselläni profiili oli, olin ne estänyt. Joskus aiemmin moni lähetti flirtin, johon vastasin myöntävästi, mutta en koskaan mitään viestiä kyseisiltä henkilöiltä saanut. Olisiko minun siis pitänyt muka kirjoittaa viesti sille, joka minua lähestyi flirtillä? Ei todellakaan! En kaipaa niin laiskoja miehiä, jotka jättävät oikean aloitteen tekemisen kokonaan naisen vastuulle. Siispä flirtit ovat turhia. Se, joka on oikeasti kiinnostunut muustakin kuin flirttinapin painamisesta lähettäköön oikean viestin ja valloittahoon toisen sillä. Se taas, joka painelee vain nappia, mutta ei muuten lähesty, suksikoon kuuseen aikaa tuhlaamasta.

• heh heh

Ottaako päähän, kun vain vähän kopioin toisten tekstiä ja otan ne omaan tarkoitukseeni? Sillä mielestäni näinhän se oikeasti menee! ;)

• ap kirjoittaja
        heh heh kirjoitti:

Ottaako päähän, kun vain vähän kopioin toisten tekstiä ja otan ne omaan tarkoitukseeni? Sillä mielestäni näinhän se oikeasti menee! ;)

No otetaan sitten matkimisesi imarteluna.

• jotain rajaa
        heh heh kirjoitti:

Siis olisihan aloittajan pitänyt selvästi ilmoittaa, että teksti on toisen ihmisen. Anteeksi pyynnön paikka! Kaikkea sitä näkee.

• vain_luku
        jotain rajaa kirjoitti:

Siis olisihan aloittajan pitänyt selvästi ilmoittaa, että teksti on toisen ihmisen. Anteeksi pyynnön paikka! Kaikkea sitä näkee.

Copypaste -väki on surkeaa, se nimittäin todellakin sucks.
        Ei yhtää ajatusta omassa päässä?

• Voihan ne flirtit kieltää. Niin on sekin ongelma ratkaistu.

• titituduu

Eniten kuitenki ihmettelen että nainen lähettää flirtin. Ajattelen että okei, nainen esittää kiinnostusta. Sitten kirjoitan heti viestin jossa kerron itsestäni ja kyselen jotain. Sitten tähän viestiin ei vastatakkaan ikinä. Mikä helkkarin järki tuossa nyt on sitten?? Kattooko naiset että kuinka moni ukko sitä haluaa?

• Ei enää flirttailua

Mies lähetti flirtin, hyväksyin sen. Sitten hän lähetti lyhyen viestin ja ajattelin vastata siihen myöhemmin. Pian tuli haukkumaviesti, kun en ollut vastannut viestiin... että semmoista. Eipä kyllä enää tee mieli hyväksyä flirttejä tai flirttailla itsekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      89
      1017
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      722
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      536
    5. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      48
      458
    7. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      41
      429
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      421
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      418
    Aihe