JESAJA 40:11.

teu.

"Niin kuin paimen Hän kaitsee laumaansa "

Tämä on Kristittyjen korkein lohdutus kaikkea heikkouden ,
synnin, kuoleman ja per ke leen ahdistusta vastaan . Sillä näissä sanoissa osoittaa Profeetta kauniilla kuvauksella , että kuin
Luther : lausuu "Kristuksella on valkunnassaan sana, joka palvelee kaikkia , niin vahvoja kuin heikkoja , joiden uskoa se kehoituksillaan ja lupauksillaan ylläpitää .

Mutta juuri se on suurio lohdutus , että kaikki , jotka vain jotenkin pysyvät sanassa , vaikka ovatkin heikkoja , otetaan Kristuksen valtakunnan , ja uskottomat yksin suljetaan pois; kaikkia muita voi ja tahtoo Kristus kantaa ".

Katsotaanpa nyt tätä ihanaa ja sattuvaa kuvaa Jeesuksen Kristuksen valtakunnasta maan päällä ! " Niinkuin paimen Hän kaitsee laumaansa , kokoaa karitsat käsivarrelleen ja kantaa niitä sylissään , Johdattelee imettäväiä lampaita ".
Hän on se
oikea ja hyvä paimen , joka on pannut hengensä lammasten edestä , ja sitten ottanut sen takaisin ja saanut kaiken kaiken vallan taivaassa ja maanpäällä , hoitaakseen , ruokkiakseen
suojellakseen ja varjellkseen nyt jumalaisella rakkuaudella ja voimalla heikkoa laumaansa sen vihollisten keskellä, kunnes ISÄ antaa laumalle taivaallisen valtakunnan ..

64

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b.d.ew-2w

      Justhiinza joo!!!

      Tottakai se on tärkeetä mitä luciferilaisuuden Luder/Lutheri lahkojensa epäjumalana lausuu!!!

      Jumala ei ole Luder/Lutherille antanut toiminta ohjeita!
      Jeesus ei ole piispoille, papeille, kanttoreille jne virkoja jakanut!

      Siis

      luciferilaiset leikkivät rikollisina väärää todistusta jakavina Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavia luciferilaisuude hyviä rikollisia murhia tilaavina elukka laumana!

      Totuus on, että luciferilaiset eivät ole oikeutettuja jakamaan taivaspaikkoja joten hyvät paimenenne ohjaa laumaansa helevettiin tällaisten uskomuksia uskoville:
      "....oikea ja hyvä paimen , joka on pannut hengensä lammasten edestä , "

      Näin te uskotte Jeesusta kaltaiseksenne elukaksi ja teurastatte syyttömän Jeesuksen mutta pilkkaamisistanne saatte Jumalan Valtakunnan tuomion!

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
      TEU.
      2.4.2012 09:30
      2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
      JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
      HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .

      Luder/Lutheri on luciferin ase ja se ei ole salaisuus, totuus tulee esiin mm. sen opin rikollisten rikoksista:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
      Fered.
      28.10.2011 23:00
      Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
      oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi....

    • teu.

      Totuus on kuitenkin ,örvelö , niin että sinä olet se pilkkaaja , et vain ole
      huomannut , tälläistä yksinkertaista seikkaa Vaan sinun pitää saada
      muka äänesi kuuluviin , miksi ? Siksi että sinä luulet olevasi oikeassa
      omasta mielestäsi , vaikka olet kymmenen kertaa vääremmässä kuin
      me uskovaiset , ja vain sen takia että luulet , kaikki sinun kirjoitukset
      on vain luuloo .

      Kaikesta huomaa että ,örvelö , ei tiedä Vaan hänellä on pelkkä luulo
      aivan varmasti luulis hävettävän , kirjoittaa tuollaisia poskettomia jut-
      tuja , aivan kuin ei tietäisi kirjoittaa asiaa , vain pilaa oman maineensa
      ja toistenkin , yksikään asia ei mene putkeen ,paitsi ,saa ta nan , mieli
      tulee kyllä esiin kaikkein parhaiten , en uskoisi että kantsi omaakaan
      mainetta pilata joka päivä. örvelö ..

      • teu.

        Jos totuus kerrotaan , luen tätä Rovastin tekstiä n.100 kertaa mieluimmin ,
        kuin örvelön tekstiä. se siitä. .

        jatkan :
        Jos nyt kulut Kristuksen laumaan , jos tunnet hänen äänensä , joka evankel-
        liumissa kaikuu ,ja jos seuraat Häntä , niin voit myös kaikella luottamuksella kerskata tästä paimenesta kaikkien vihollistesi uhalla . Sinä voit silloin Daavidin ja kaikkien Jumalan uskovaisten kanssa laulaa : "HERRA ON MINUN PAIMENENIEI MINULTA MITÄÄN PUUTU jne.

        Jos nyt uskomme horjuu ja vaipuu , niin ompa paimenellamme " viheriäinen
        niitty " , missä Hän ruokkii ja vahvistaa meitä , sekä "virvoittavaa vettä ", millä
        Hän virvoittaa meitä . Evankeliumin sana ja lupaukset ovat se viheriöivä niitty , joilla tämä paimen ruokkii laumaansa . Kaste ja Ehtoollinen ovat ne raikkaat elämän lähteet , joilla hän virvoittaa lähteelle on sinulla vapaa ja avoin pääsö.

        Jos uskosi horjuu ja horjuu , niin ei huoju eikä horju kuitenkaan Herran Seba-
        otin sana ja lupaus , vaan pysyy järkähtämättömän lujana iankaikkisesti . Jos
        synti ja heikkous sinua ahdistavat , niin pysyy kuitenkin kasteen armoliitto
        lujana , johon sinä voit ja sinun tulee turvautua ja johon aina voit paeta kuin
        vappaalle ja," avoimelle lähteelle syntiä ja saastaisuutta vastaan ".

        Kristuksen sinulle Kasteessa antama ja lahjoittama puhtauden sinä voit ja sinun tulee vahvassa uskossa asettaa kaikkea omaa syntiäsi ja saastaisuutta vastaan , ja sellaisessa uskossa vahvistaa itseäsi Hänen Pyhällä Ehtoollisellaan , jossa saat syödä Hänen Ruuniinsa ja juoda Hänen verensä , - Syntien anteeksisaamiseksi..


      • c.df-ew3-

        Mistähän se johtuu, ETTEI SINULLA OLE NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ OLISIN JUMALAA, JEESUSTA TAI PYHÄÄ HENKEÄ PILKANNUT???

        Olen rehellisesti osoittanut herrasi epäjumalaksi ja sinut JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJAKSI ihan sinun omilla kirjoituksillasi! MISTÄHÄN SE JOHTUU???

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        KUTEN HUOMAAT NIIN SINULLA ON JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA luciferilaisuuden ASENNE JA ET OLE PYSYTYNYT VÄITTEITÄTSI OSOITTAMAAN OIKEA OPPISEKSI JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA JOTEN KÄYTÄT luciferin ja sen epäjumalien OPPIA!!! eKÖS VAAN???


      • teu.
        c.df-ew3- kirjoitti:

        Mistähän se johtuu, ETTEI SINULLA OLE NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ OLISIN JUMALAA, JEESUSTA TAI PYHÄÄ HENKEÄ PILKANNUT???

        Olen rehellisesti osoittanut herrasi epäjumalaksi ja sinut JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJAKSI ihan sinun omilla kirjoituksillasi! MISTÄHÄN SE JOHTUU???

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        KUTEN HUOMAAT NIIN SINULLA ON JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA luciferilaisuuden ASENNE JA ET OLE PYSYTYNYT VÄITTEITÄTSI OSOITTAMAAN OIKEA OPPISEKSI JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA JOTEN KÄYTÄT luciferin ja sen epäjumalien OPPIA!!! eKÖS VAAN???

        Kuule kärveläö , minulla ei ole tarve odellakaan antaa
        sulle näyttöjä , minä olen tuonut sinulle selväksi että
        sinulla on lähes kaikki hupuukia mitä kirjoitat , asia oli
        peremmin niin päin että sinä todistat minulle miksi kaik-
        ki ei olisikaan väärin , jotka sinä olet kirjoittanut ..

        Minun ei tarvitse selliasta tehdä , koska minua uskotaan
        muutenkin , ne kaikki jotka olen oikein kirjoittanut ne on myös.
        Oikein ,ja niihin uskotaan , joka kerta , ei mitenkään sillai
        kuin örvelö , että kaikkea olisi todistettava erikseen , sen
        kyllä tiedön että näin hakee örvalö , eikä usko itseensäkään
        näistä asioista se on kiinni ..


      • teu.
        teu. kirjoitti:

        Jos totuus kerrotaan , luen tätä Rovastin tekstiä n.100 kertaa mieluimmin ,
        kuin örvelön tekstiä. se siitä. .

        jatkan :
        Jos nyt kulut Kristuksen laumaan , jos tunnet hänen äänensä , joka evankel-
        liumissa kaikuu ,ja jos seuraat Häntä , niin voit myös kaikella luottamuksella kerskata tästä paimenesta kaikkien vihollistesi uhalla . Sinä voit silloin Daavidin ja kaikkien Jumalan uskovaisten kanssa laulaa : "HERRA ON MINUN PAIMENENIEI MINULTA MITÄÄN PUUTU jne.

        Jos nyt uskomme horjuu ja vaipuu , niin ompa paimenellamme " viheriäinen
        niitty " , missä Hän ruokkii ja vahvistaa meitä , sekä "virvoittavaa vettä ", millä
        Hän virvoittaa meitä . Evankeliumin sana ja lupaukset ovat se viheriöivä niitty , joilla tämä paimen ruokkii laumaansa . Kaste ja Ehtoollinen ovat ne raikkaat elämän lähteet , joilla hän virvoittaa lähteelle on sinulla vapaa ja avoin pääsö.

        Jos uskosi horjuu ja horjuu , niin ei huoju eikä horju kuitenkaan Herran Seba-
        otin sana ja lupaus , vaan pysyy järkähtämättömän lujana iankaikkisesti . Jos
        synti ja heikkous sinua ahdistavat , niin pysyy kuitenkin kasteen armoliitto
        lujana , johon sinä voit ja sinun tulee turvautua ja johon aina voit paeta kuin
        vappaalle ja," avoimelle lähteelle syntiä ja saastaisuutta vastaan ".

        Kristuksen sinulle Kasteessa antama ja lahjoittama puhtauden sinä voit ja sinun tulee vahvassa uskossa asettaa kaikkea omaa syntiäsi ja saastaisuutta vastaan , ja sellaisessa uskossa vahvistaa itseäsi Hänen Pyhällä Ehtoollisellaan , jossa saat syödä Hänen Ruuniinsa ja juoda Hänen verensä , - Syntien anteeksisaamiseksi..

        "Lohduttakaa , lohduttakaa minun kansaani ! -- Puhukaa suloisesti Jerusalemille ",. Jes. 40:1., 2. .

        Kenelle on nyt annettu tämä käsky näin puhumaan ja saarnaamaan ? Epäilemättä kaikille Kristuksen palvelijoilla ja saarnaajille , mutta ensiksi ja erityisesti apostolille , joiden kai-
        kkein ensiksi piti alkaa tämä julkinen saarna Jumalan armosta . Sillä tässä määrätään " , kuten Luther tätä paikkaa selittäessään sanoo, " uusi saarnataa , ikään kuin Prohfeetta tahtoisi sanoa : Laki on tähän asti saarnannut pelkkää peljä-
        tystä , mutta te , lohduttakaa , muuttakaa oppi , saarnatkaa
        armoa , laupeutta ja syntien anteeksiantamusta ."

        Julistakaa sille , että sen vaivanaika on päättynyt ." Mutta
        mitä vaivanaikaa tämä on , josta evankeliumin saarna on tehtävä loppu ? Mitä muuta , kuin työtä Lain alla , kun koe-tammetekojen kautta täyttää lakia ja huokailemme sen
        taakkojen ja vallan alla , mitä tosiaan on levotonta elämmää , sotaelämää ja sotapalvelua .

        "Tällä on siis" , kuten Luther lausuu; "ilmoitettu lain kumoaminen , jonka muassa myös hylättään kaikki tekeminen,
        jonka muassa myös hylätään kaikki , kaikki työt , kaikki
        vanhurskaus, mikä on ulkopuolella armon vanhurskautta..

        Mutta kun maailma ei salli , että sen töitä ja jumalanpalve-
        lusta tuomitaan , sentähden se vihaa meitä , kutsuu vääräoppiseksi , polttaa tulella ja raivoo kaikenlaisilla ruumi-
        in ja hengenrangaistuksilla niitä vastaan , jotka sanovat , että sotapalvelu on päättynyt ",.


      • TEU.
        teu. kirjoitti:

        "Lohduttakaa , lohduttakaa minun kansaani ! -- Puhukaa suloisesti Jerusalemille ",. Jes. 40:1., 2. .

        Kenelle on nyt annettu tämä käsky näin puhumaan ja saarnaamaan ? Epäilemättä kaikille Kristuksen palvelijoilla ja saarnaajille , mutta ensiksi ja erityisesti apostolille , joiden kai-
        kkein ensiksi piti alkaa tämä julkinen saarna Jumalan armosta . Sillä tässä määrätään " , kuten Luther tätä paikkaa selittäessään sanoo, " uusi saarnataa , ikään kuin Prohfeetta tahtoisi sanoa : Laki on tähän asti saarnannut pelkkää peljä-
        tystä , mutta te , lohduttakaa , muuttakaa oppi , saarnatkaa
        armoa , laupeutta ja syntien anteeksiantamusta ."

        Julistakaa sille , että sen vaivanaika on päättynyt ." Mutta
        mitä vaivanaikaa tämä on , josta evankeliumin saarna on tehtävä loppu ? Mitä muuta , kuin työtä Lain alla , kun koe-tammetekojen kautta täyttää lakia ja huokailemme sen
        taakkojen ja vallan alla , mitä tosiaan on levotonta elämmää , sotaelämää ja sotapalvelua .

        "Tällä on siis" , kuten Luther lausuu; "ilmoitettu lain kumoaminen , jonka muassa myös hylättään kaikki tekeminen,
        jonka muassa myös hylätään kaikki , kaikki työt , kaikki
        vanhurskaus, mikä on ulkopuolella armon vanhurskautta..

        Mutta kun maailma ei salli , että sen töitä ja jumalanpalve-
        lusta tuomitaan , sentähden se vihaa meitä , kutsuu vääräoppiseksi , polttaa tulella ja raivoo kaikenlaisilla ruumi-
        in ja hengenrangaistuksilla niitä vastaan , jotka sanovat , että sotapalvelu on päättynyt ",.

        Jatkuu .
        Ja vaikka maailmaei ei nyt täällä meidän keskuudessamme näin ulkisesti vainoa evankeliumia väkivältasisin keinoin tähän aikaan ,
        Niin kantaa se kuitenkin sydämessään samaa vihaa , joka toivotun tilaisuden tullellesskyllä helposti voi taaskin puhjeta samanlaiseen väkivältaan . Kaikki . mikä maailmassa on oival-
        lisinta , sen mahtavimmat viisaammat , Pyhimmät miehet vaihaavat evanvankeliumia vielä tänäänkin kuin muinoin ..

        Voimme aivan hyvin sen tähden tekopyhistämme ja tekopyhy-
        yhden saarnaajista , jotka syyttävät kaiken katkeruutensa ,
        kaiken myrkkynsä viatonta evankeliumia ja sen harvoja puolustajia pastaan sekä haluaisivat oikein mielellään , jos vaan voisivat , taas saada nähdä evankeliumin tunnustajien veren
        vuotavan , jota he himoitsevat .

        Mutta evankeliumi menee kuitenkin eteenpäin Herran voimassa
        ja saarnaa kaikille synnin vaivaamille ja lain raskauttamille omille-
        tunnoille , että velka on sovitettu ja että kansa "ON SAANUT HERRAN KÄDESTÄ KAKSINKERTAISESTI KAIKISTA SYNNEISTÄNSÄ ".


      • c.d.w-q2
        teu. kirjoitti:

        Kuule kärveläö , minulla ei ole tarve odellakaan antaa
        sulle näyttöjä , minä olen tuonut sinulle selväksi että
        sinulla on lähes kaikki hupuukia mitä kirjoitat , asia oli
        peremmin niin päin että sinä todistat minulle miksi kaik-
        ki ei olisikaan väärin , jotka sinä olet kirjoittanut ..

        Minun ei tarvitse selliasta tehdä , koska minua uskotaan
        muutenkin , ne kaikki jotka olen oikein kirjoittanut ne on myös.
        Oikein ,ja niihin uskotaan , joka kerta , ei mitenkään sillai
        kuin örvelö , että kaikkea olisi todistettava erikseen , sen
        kyllä tiedön että näin hakee örvalö , eikä usko itseensäkään
        näistä asioista se on kiinni ..

        Hih!!!
        Eikö luciferi ole antanut ohjeita jotka pitää kun yrität näytellä ateistipirua parempaa???

        kerro sille kippurahännälles terkkuja että sen elukan laki on sopaskaa!!!
        TÄSSÄ ESIMERKKI KUINKA YRITÄT JUMALAA PILKATEN HÄNEN NIMISSÄ luciferin lakia asettaa voimaan ihmisille!!! uskovaiset uskoo sinun ja luciferin juttuihin mutta ei terveet ihmiset!
        TÄTÄ TIETOA EI OLE RAAMATUSSA MUTTA luciferilaisten; teutankin lahkossa tää on voimassa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .


      • teu.
        c.d.w-q2 kirjoitti:

        Hih!!!
        Eikö luciferi ole antanut ohjeita jotka pitää kun yrität näytellä ateistipirua parempaa???

        kerro sille kippurahännälles terkkuja että sen elukan laki on sopaskaa!!!
        TÄSSÄ ESIMERKKI KUINKA YRITÄT JUMALAA PILKATEN HÄNEN NIMISSÄ luciferin lakia asettaa voimaan ihmisille!!! uskovaiset uskoo sinun ja luciferin juttuihin mutta ei terveet ihmiset!
        TÄTÄ TIETOA EI OLE RAAMATUSSA MUTTA luciferilaisten; teutankin lahkossa tää on voimassa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        Ei ,minä en ole koskaan kysynyt lusiferiltä mitään ohjetta.
        vaan aina Jeesukselta Kristukselta Hyvaltä paimenelta
        niin on asia kauniisti sanottu . Sittenkin vain sinä

        öärvelö joka luulee osaavansa kaikkea, tietä vänsä kaikkea
        Eikä kuitenkaan mitään tiedä ,vaan LUULEE. kOSKAAN
        ei ole muut kertoneet tommosuia asioita ,kuin örvelö hän
        on varmaan nimensä väärrtti .

        Myönsit että noita tietoja ei ollut Raamatussa . vai onko se
        tämä ettäteutanlahkossa tää on voimassa . LUULOO
        Koska meillä on USKO . johon me liitymme ,,sinulla lahko
        pitäähän olla joku roti.

        Tuossa Mainitsemassi saarnavirka , jonka toin esiin ,kuinka
        se voisi olla Naisella , kun kirjoitin sen ajattelin asiaa
        Jumalan puolelta , eli Hän ei ole koskaan saanut Jumalalta
        saarna virkaa, Eikä tule saamaan , muut asiat on erikseen .


      • teuta
        c.df-ew3- kirjoitti:

        Mistähän se johtuu, ETTEI SINULLA OLE NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ OLISIN JUMALAA, JEESUSTA TAI PYHÄÄ HENKEÄ PILKANNUT???

        Olen rehellisesti osoittanut herrasi epäjumalaksi ja sinut JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJAKSI ihan sinun omilla kirjoituksillasi! MISTÄHÄN SE JOHTUU???

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        KUTEN HUOMAAT NIIN SINULLA ON JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA luciferilaisuuden ASENNE JA ET OLE PYSYTYNYT VÄITTEITÄTSI OSOITTAMAAN OIKEA OPPISEKSI JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA JOTEN KÄYTÄT luciferin ja sen epäjumalien OPPIA!!! eKÖS VAAN???

        En halua suoda , sulle mitään iloa siitä että keräisin pahat tekosi
        nippuun , sinun olisi sittn liian helppo korjata asiasi , sillä kun
        sinä joudut Vapahtajan kanssa silmätysten , pitää sinun tietää
        henkilökohtaisesti mitä vikaa sinulla on . Ei auta tippaakaan et
        olisit saanut apua, joltakulta toiselta .Tämä tarkoittaa sitä että
        omakohtaisuus pitää saavuttaa ennen parannusta...


      • v.e.w2-1
        TEU. kirjoitti:

        Jatkuu .
        Ja vaikka maailmaei ei nyt täällä meidän keskuudessamme näin ulkisesti vainoa evankeliumia väkivältasisin keinoin tähän aikaan ,
        Niin kantaa se kuitenkin sydämessään samaa vihaa , joka toivotun tilaisuden tullellesskyllä helposti voi taaskin puhjeta samanlaiseen väkivältaan . Kaikki . mikä maailmassa on oival-
        lisinta , sen mahtavimmat viisaammat , Pyhimmät miehet vaihaavat evanvankeliumia vielä tänäänkin kuin muinoin ..

        Voimme aivan hyvin sen tähden tekopyhistämme ja tekopyhy-
        yhden saarnaajista , jotka syyttävät kaiken katkeruutensa ,
        kaiken myrkkynsä viatonta evankeliumia ja sen harvoja puolustajia pastaan sekä haluaisivat oikein mielellään , jos vaan voisivat , taas saada nähdä evankeliumin tunnustajien veren
        vuotavan , jota he himoitsevat .

        Mutta evankeliumi menee kuitenkin eteenpäin Herran voimassa
        ja saarnaa kaikille synnin vaivaamille ja lain raskauttamille omille-
        tunnoille , että velka on sovitettu ja että kansa "ON SAANUT HERRAN KÄDESTÄ KAKSINKERTAISESTI KAIKISTA SYNNEISTÄNSÄ ".

        teuta on Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehtelija ja kun häneltä pyytää Jumalan tai/ja Jeesuksen Oman Sanan vahvistusta tietoihin niin vastaus on tällainen:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10635731
        teu.
        7.5.2012 08:27
        VAI TARTTIS TÄÄLLÄ NÄYTTÖÄ, MENE MÄKEEN NÄYTTÖS KANSSA NOISTA ASIOISTA LÖYDÄT NÄYTTÖJÄ JOKAISESTA VIESTISTÄS . Kunhan se tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan , tietenkin sä haet lievennyksiä , mutta musta tuntuu et ne on käytetty jo moneen kertaan ..

        JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JAKAMISET OVAT RIKOKSIA!

        teutalla ON VALEHDELLUT JUMALAA JA JEESUSTA PILKATEN MM. NÄIN!
        TÄMÄ laki EI OLE JUMALAN LAKI:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        teuta KIELTÄÄ JEESUKSEN JUMALALLISUUDEN TIETOUDEN TEKEMÄLLÄ HÄNESTÄ VALEHDELLEN uskovaisen. JEESUS EI OLE USKON TUNNUSTUSTA ANTANUT VAAN NOUDATTI ISÄN LAKIA JA OPPEJA. RAAMATTU EI VAHVISTA VALEHTELIJAN OPPIA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10134767
        Teuta
        22.9.2011 10:51
        Jeesuksen USKONTUNNUSTUS OLI silloin , kun
        Hän meni Kasteelle JOHANEKSEN LUO.
        MIETI.

        JUMALA LAKIIN EI KUULU, ETTÄ JOLLAKIN RIKOLLISUUDEN RIPPI ISÄLLÄ OLIS MUKA OIKEUS JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN VASTAISESTI JAKAA RIKOKSISTA SOVITUKSIA, MM. MURHAJIA, PEDOFIILEJÄ JNE SUOJELLAKSEEN, JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN TUKI PUUTTUU VAIKKA VÄITE ON JUMALAKINKIN NIMEEN VALEHDELTUNA TÄSSÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan.

        teuta, luciferia palvelevana ASETTAA VALEHTELIJANA JEESUKSEN RIKOLLISTEN; MURHAAJIEN, PEDOFIILIEN, NEGROCIILIEN JNE RIKOLLISTEN RIKOKSIEN SOVITTAJAKSI VAIKKA JEESUS EI OLE NIIN LUVANNUT. JEESUKSEN OMAN SANAN VAHVISTUS PUUTTUU TÄSTÄKIN:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teutalla EI OLE EDES AIKAA JUMALAN JA JEESUKSEN SANALLE MUTTA luciferia palvelevana teutalla ON AIKAA JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VALEHDELLA HEITÄ PILKATEN, SYYTTÄEN luciferilaisten rikoksista, SEKÄ ANTAA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VAIKKA EI EDES OMISTA AIKAA JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TOTUUDELLE, LAILLE JNE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
        teu.
        5.5.2012 22:47
        Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja .

        JOKAISEN JUMALAA JA JEESUSTA KUNNIOITTAVAN TULEE VÄLTTÄÄ luterilaisten talutusnuorassa roikkuvia JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJIA JA HEIDÄN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JAKAVIA luciferilaisia RIKOLLISIA.

        Matt. 7:15
        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
        Mark. 13:21
        Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko

        TÄSSÄ JEESUS VAHVISTAA MM. "KAIKKI" LAIT:
        Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

        JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELIJOILLE:
        1Joh. 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

        TÄRKEÄ VAROITUS IHMISILLE/LUKIJOILLE:
        ILMEISESTI TÄLLÄ PALSTALLA JOKAINEN JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN ILMOITETTU OPETUS JOKA EI OLE HEIDÄN OMALLA SANALLA VAHVISTETTU ON luciferilaisuuden VALETTA!


      • v.e-.w32
        teuta kirjoitti:

        En halua suoda , sulle mitään iloa siitä että keräisin pahat tekosi
        nippuun , sinun olisi sittn liian helppo korjata asiasi , sillä kun
        sinä joudut Vapahtajan kanssa silmätysten , pitää sinun tietää
        henkilökohtaisesti mitä vikaa sinulla on . Ei auta tippaakaan et
        olisit saanut apua, joltakulta toiselta .Tämä tarkoittaa sitä että
        omakohtaisuus pitää saavuttaa ennen parannusta...

        mitkä pahat teot?

        Näyttöä esiin Jumalan ja Jeesuksen Sanan tuella!!!


      • c.s.qwq-
        teu. kirjoitti:

        Kuule kärveläö , minulla ei ole tarve odellakaan antaa
        sulle näyttöjä , minä olen tuonut sinulle selväksi että
        sinulla on lähes kaikki hupuukia mitä kirjoitat , asia oli
        peremmin niin päin että sinä todistat minulle miksi kaik-
        ki ei olisikaan väärin , jotka sinä olet kirjoittanut ..

        Minun ei tarvitse selliasta tehdä , koska minua uskotaan
        muutenkin , ne kaikki jotka olen oikein kirjoittanut ne on myös.
        Oikein ,ja niihin uskotaan , joka kerta , ei mitenkään sillai
        kuin örvelö , että kaikkea olisi todistettava erikseen , sen
        kyllä tiedön että näin hakee örvalö , eikä usko itseensäkään
        näistä asioista se on kiinni ..

        teuta ei suinkaan ole ainoa luciferilaisuuden asialla oleva valehtelija. Esim. tämä aasin viisaudella ajatteleva muiden mukana on tosi inhottava Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä pilkkaava ateistipiru!
        Jeesus ei ole ilmoittanut sovintoverensä pelastavan pedofiilejä vaan siunatessaan Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia antoi toisin lapsia kohteleville myllynkivien käyttö ohjeet, ne ovat raamatussa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!

        TÄSSÄ luciferilaisuuden ASIALLA OLEVA TODISTAA TOISIA KALTAISIAAN SAMANLAISIKSI:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10146640#comment-51410321
        Jeesus on pelastus
        27.9.2011 10:22
        Onhan Suomen ev.lut. kirkon arkkipiispakin ateisti. Ja useammat piispoista samoin, - ateisteja. Saas nähdä, minkälainen sontaläjä kirkko on,
        - siis hengellisessä mielessä, ennen lopullista luhistumistaan. Nyt jo piispat huorivat nais- pappien kassa. Kohta kai miespapit keskenään tunkevat moloa toinen toisensa pyllyihin. Järkyttävää on jumalattoman elämä. - Kirkossakin!!!
        Mutta se on varma, että Jumala hoitaa omiaan myös ev.lut. kirkossa ja korjaa omansa taivaan kunniaan MYÖS luterilaisen kirkon piiristä.
        Samoin tapahtuu kaikkialla missä autuuden toivo on USKOSSA pantuna yksin Jeesukseen Kristukseen.

        NÄITÄ luciferilaisia RIITTÄÄ, EIPÄ OLLUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS ANTAA ARMOA PEDOFIILEILLE JA TUSKIN PEDOFIILIT JA NIIDEN TUKIJAT OVAT JUMALAN VALITTUJA, EIKÄ NIITÄ VALITTUJA RIKOLLISET VALITSE. JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN VAHVISTUKSEN PUUTTUVAT TÄYSIN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10141887
        Tehkää parannus
        25.9.2011 16:42
        Pedofiilikin saa armon, kun hän katuu syhtiään ja tekee parannuksen. Hallelujaa kiitos Jeesus!!!!
        Siinä suhteessa he ovat paljon onnellisempia, kun itseään synnittöminä pitävät sivumme häiriköt, jotka sokeudessaan toimivat valehtelun JUmalan pilkan ja panettelun lisäksi vielä pyhien ihmisten tuomareina.
        Room. 8:33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
        Siinä kuulitte mitä Herralla on asiaa, te lohikäärmeen veressä "puhtaiksi" keitetyt Beliarin verihurtat, jotka edelleen vainoatte Jumalan valituita Hänen pyhiä rakkaitaan.

        teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan.

        RIKOLLISILLE EI OLE ANNETTU OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN LAIT OVAT VOIMASSA JA MILLOIN EI!
        teutan "rippiisän" KÄYTTÄMÄT OIKEUDET OVAT luciferilta ELLEI JUMALAN, JEESUKSEN OMA SANA TOISIN ILMOITA, näyttö vailla oleva vale!
        JA
        SELLAISTA SAATANALLISUUDEN rippi-isää EI OLE JOLLA ON OIKEUS JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ JAKAA RIKOKSIA ANTEEKSI! JOTEN TUOLLAISET PERKELEEN PERISYNTISTEN OPIT OVAT VAIN JA AINOASTAA RIKOLLISUUDEN RIKOKSIA!!!
        JA
        SUOMEN LAKI ON VOIMASSA; RIPPI JA SALARIPPI RIKOKSEN SUOJELEMIS RITUAALIT OVAT RIKOKSIA:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.


      • ,c.sw-2w-
        teuta kirjoitti:

        En halua suoda , sulle mitään iloa siitä että keräisin pahat tekosi
        nippuun , sinun olisi sittn liian helppo korjata asiasi , sillä kun
        sinä joudut Vapahtajan kanssa silmätysten , pitää sinun tietää
        henkilökohtaisesti mitä vikaa sinulla on . Ei auta tippaakaan et
        olisit saanut apua, joltakulta toiselta .Tämä tarkoittaa sitä että
        omakohtaisuus pitää saavuttaa ennen parannusta...

        Se on näin... että jos Jumalan tai/ja Jeesuksen Nimessä kirjoitat niin laita esiin raamatun UT:n Heidän Oman Sanan tieto ja raamatun kohta esiin. Muuten tekstisi ovat RIKOLLISTEN luciferilaisten epäjumalallisuuden uskon oppia!


      • teu.
        ,c.sw-2w- kirjoitti:

        Se on näin... että jos Jumalan tai/ja Jeesuksen Nimessä kirjoitat niin laita esiin raamatun UT:n Heidän Oman Sanan tieto ja raamatun kohta esiin. Muuten tekstisi ovat RIKOLLISTEN luciferilaisten epäjumalallisuuden uskon oppia!

        Mistä luuet tietäväsi olen sanonut monesti , että sinä luulet
        ja mistähän luulet , että siellä UT;ssä on noitata sanoja joita
        koetat tyrkyttää , onneksi mulla on vielä lukutaito ja matikka- päätä ,jottet sinä pysty kaikekasta huoimatta saamaan turhia
        asioita esille ,

        En minä sanonut että nimessä olisin kirjoittanut , vaan puolesta
        se tarkoitti sitä , että koska Hän ei ole Puhunut ,2500 vuoteen
        kenellekään ihmiselle , Vaan ainostaan Jeesuksen kanssa
        oo30. asti . Silloin Jumala/Jeesus keskustelivat paljon , koska
        oli paljon keskusteltavaa , tiettävästi ei sen jälkeen ,vaan sitä
        keskustelua on Sen jälkeen Hoitanut Jeesus Kristus , eikä mi-
        kään örvelö , eikä lusiveri , tiedätkö .


      • v.d-w_
        teu. kirjoitti:

        Ei ,minä en ole koskaan kysynyt lusiferiltä mitään ohjetta.
        vaan aina Jeesukselta Kristukselta Hyvaltä paimenelta
        niin on asia kauniisti sanottu . Sittenkin vain sinä

        öärvelö joka luulee osaavansa kaikkea, tietä vänsä kaikkea
        Eikä kuitenkaan mitään tiedä ,vaan LUULEE. kOSKAAN
        ei ole muut kertoneet tommosuia asioita ,kuin örvelö hän
        on varmaan nimensä väärrtti .

        Myönsit että noita tietoja ei ollut Raamatussa . vai onko se
        tämä ettäteutanlahkossa tää on voimassa . LUULOO
        Koska meillä on USKO . johon me liitymme ,,sinulla lahko
        pitäähän olla joku roti.

        Tuossa Mainitsemassi saarnavirka , jonka toin esiin ,kuinka
        se voisi olla Naisella , kun kirjoitin sen ajattelin asiaa
        Jumalan puolelta , eli Hän ei ole koskaan saanut Jumalalta
        saarna virkaa, Eikä tule saamaan , muut asiat on erikseen .

        valkeuden enkelinä taas torvees soitat!!!

        Tässä valehtelet Jeesuksen olevan murhaaja pedofiili rikollisten rikoksien anteeksi antaja ILMAN JEESUKSEN OMAN SANAN NÄYTTÖÄ!
        teuta, sinä ja luciferisi epäjumalineen ei ole muuta kuin luciferilaisuuden paha paimen joka teitä elukkaja taluttaa helevettiin:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        Tässä uskot luciferiin uskovaisena että JEESUS on kaltaisenne ELUKKA JA saatanallisuuden lahtarina olet JEESUSTA ELUKKANA PILKATEN TEURASTAMASSA!!!
        LAITA ESIIN JUMALAN TAI JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO SIITÄ, ETTÄ JEESUS OLIS MUKA ELUKKA JOKA ON TEURASTETTU???:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .

        Jos Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tukea Jeesuksen elukkamaisuudesta ei löydy, niin teuta luciferilaisena perkeleen paimenen paimennettuna on Jeesusta pilkkaava rikollinen ateisti!


      • b.d-ewe
        teu. kirjoitti:

        Mistä luuet tietäväsi olen sanonut monesti , että sinä luulet
        ja mistähän luulet , että siellä UT;ssä on noitata sanoja joita
        koetat tyrkyttää , onneksi mulla on vielä lukutaito ja matikka- päätä ,jottet sinä pysty kaikekasta huoimatta saamaan turhia
        asioita esille ,

        En minä sanonut että nimessä olisin kirjoittanut , vaan puolesta
        se tarkoitti sitä , että koska Hän ei ole Puhunut ,2500 vuoteen
        kenellekään ihmiselle , Vaan ainostaan Jeesuksen kanssa
        oo30. asti . Silloin Jumala/Jeesus keskustelivat paljon , koska
        oli paljon keskusteltavaa , tiettävästi ei sen jälkeen ,vaan sitä
        keskustelua on Sen jälkeen Hoitanut Jeesus Kristus , eikä mi-
        kään örvelö , eikä lusiveri , tiedätkö .

        Onko luciferi kieltänyt sinua lukemasta raamattua niinkuin Jumalaa ja Jeesusta kunnioittavat lukee?

        sinä muka tiedät, että Jeesus on perustanut luciferilaisten rikolliset seurakunnat JA SE JA MONET sinun aivopieruista ON SUORAAN helevetistä!

        SIIS SINULLA EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA MUTTA on lohduttavaa kaikkien tietää, että luciferilaisuuden oppia osaat helevetin hyvin!
        MUTTA
        Voisit kumminkin Jumalaa ja Jeesusta sen verran kunnioittaa, että et Heitä pilkkaisi!


      • teu.
        b.d-ewe kirjoitti:

        Onko luciferi kieltänyt sinua lukemasta raamattua niinkuin Jumalaa ja Jeesusta kunnioittavat lukee?

        sinä muka tiedät, että Jeesus on perustanut luciferilaisten rikolliset seurakunnat JA SE JA MONET sinun aivopieruista ON SUORAAN helevetistä!

        SIIS SINULLA EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA MUTTA on lohduttavaa kaikkien tietää, että luciferilaisuuden oppia osaat helevetin hyvin!
        MUTTA
        Voisit kumminkin Jumalaa ja Jeesusta sen verran kunnioittaa, että et Heitä pilkkaisi!

        örvelö , miten sulla heittää noin paljon , ei mulla ole vaikeuksia
        tänäänkin olimme Raamattuillassa , ja saimme keskustellä ihan
        rauhallisesti , tämä oli sellainen Perhe Raamattu ilta jossa oli
        miehiä ,ja naisia ja lapsia .

        Miehiä oli 8,naisia 4, lapsia 2. ja sopu säilyi ,
        Aines oli Joh: 15:9-17. Kuin Isä on minua Rakastanut , niin minäkin olen rakastanut teitä ,pysykää minun rakkaudessani.


      • teu.
        b.d-ewe kirjoitti:

        Onko luciferi kieltänyt sinua lukemasta raamattua niinkuin Jumalaa ja Jeesusta kunnioittavat lukee?

        sinä muka tiedät, että Jeesus on perustanut luciferilaisten rikolliset seurakunnat JA SE JA MONET sinun aivopieruista ON SUORAAN helevetistä!

        SIIS SINULLA EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA MUTTA on lohduttavaa kaikkien tietää, että luciferilaisuuden oppia osaat helevetin hyvin!
        MUTTA
        Voisit kumminkin Jumalaa ja Jeesusta sen verran kunnioittaa, että et Heitä pilkkaisi!

        Sinä ,örvelö, edelleen puhut uskovaiselle tuohon malliin , että aivankuin mulla olisi tarve puhua sun kanssa , sen tähden että minä tekisi tai puhuisin sen
        sinun herrasi kanssa , Mene Mäkeen Ei Sulla Ole Muuta Parempaa Tietoa ..
        ellei niin anna olla panettelutkin mahassasi (lusiveri)

        Sinun aivosi olet jo yskinyt pellolle , ja aivopierusi on jäänyt jäljelle eikö ole
        kiva kun joku huomaa sentään , välillä antaa takisin ettei örvelön tarvii paka-
        htua itteensä . Mikähän on Lusiferiläisyys. ? Kaikella todennäköisyydellä se
        on örvelön linja .. Sanoit että sinulla EI OLE Jumalan ja jEESUKSEN omaa
        sanaa tueksi .


      • teu.
        v.e-.w32 kirjoitti:

        mitkä pahat teot?

        Näyttöä esiin Jumalan ja Jeesuksen Sanan tuella!!!

        Kysyit , mitkä pahat teot? AIVANKUIN EI SINULLA OLISI NIITÄ VASTAAN

        JEESUKSEN OMAT SANAT : ITSEPPÄ TIEDÄT PARHAITEN .

        NÄYTÖISTÄ : viis veisaan koska ,minulle ei kuulu sinun pahat teot vaan
        ne todella on JEESUKSEN ja itses välist , mutta kun on sanottu että ei
        kukaan pysty eikä kykene olemaan itsekseen synnitön , niitä pahoja
        tekoja tarkoitan , mm kirjoitusten vääristelyä , ja monen monta muuta.


      • teu.
        c.s.qwq- kirjoitti:

        teuta ei suinkaan ole ainoa luciferilaisuuden asialla oleva valehtelija. Esim. tämä aasin viisaudella ajatteleva muiden mukana on tosi inhottava Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä pilkkaava ateistipiru!
        Jeesus ei ole ilmoittanut sovintoverensä pelastavan pedofiilejä vaan siunatessaan Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia antoi toisin lapsia kohteleville myllynkivien käyttö ohjeet, ne ovat raamatussa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!

        TÄSSÄ luciferilaisuuden ASIALLA OLEVA TODISTAA TOISIA KALTAISIAAN SAMANLAISIKSI:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10146640#comment-51410321
        Jeesus on pelastus
        27.9.2011 10:22
        Onhan Suomen ev.lut. kirkon arkkipiispakin ateisti. Ja useammat piispoista samoin, - ateisteja. Saas nähdä, minkälainen sontaläjä kirkko on,
        - siis hengellisessä mielessä, ennen lopullista luhistumistaan. Nyt jo piispat huorivat nais- pappien kassa. Kohta kai miespapit keskenään tunkevat moloa toinen toisensa pyllyihin. Järkyttävää on jumalattoman elämä. - Kirkossakin!!!
        Mutta se on varma, että Jumala hoitaa omiaan myös ev.lut. kirkossa ja korjaa omansa taivaan kunniaan MYÖS luterilaisen kirkon piiristä.
        Samoin tapahtuu kaikkialla missä autuuden toivo on USKOSSA pantuna yksin Jeesukseen Kristukseen.

        NÄITÄ luciferilaisia RIITTÄÄ, EIPÄ OLLUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS ANTAA ARMOA PEDOFIILEILLE JA TUSKIN PEDOFIILIT JA NIIDEN TUKIJAT OVAT JUMALAN VALITTUJA, EIKÄ NIITÄ VALITTUJA RIKOLLISET VALITSE. JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN VAHVISTUKSEN PUUTTUVAT TÄYSIN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10141887
        Tehkää parannus
        25.9.2011 16:42
        Pedofiilikin saa armon, kun hän katuu syhtiään ja tekee parannuksen. Hallelujaa kiitos Jeesus!!!!
        Siinä suhteessa he ovat paljon onnellisempia, kun itseään synnittöminä pitävät sivumme häiriköt, jotka sokeudessaan toimivat valehtelun JUmalan pilkan ja panettelun lisäksi vielä pyhien ihmisten tuomareina.
        Room. 8:33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
        Siinä kuulitte mitä Herralla on asiaa, te lohikäärmeen veressä "puhtaiksi" keitetyt Beliarin verihurtat, jotka edelleen vainoatte Jumalan valituita Hänen pyhiä rakkaitaan.

        teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan.

        RIKOLLISILLE EI OLE ANNETTU OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN LAIT OVAT VOIMASSA JA MILLOIN EI!
        teutan "rippiisän" KÄYTTÄMÄT OIKEUDET OVAT luciferilta ELLEI JUMALAN, JEESUKSEN OMA SANA TOISIN ILMOITA, näyttö vailla oleva vale!
        JA
        SELLAISTA SAATANALLISUUDEN rippi-isää EI OLE JOLLA ON OIKEUS JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ JAKAA RIKOKSIA ANTEEKSI! JOTEN TUOLLAISET PERKELEEN PERISYNTISTEN OPIT OVAT VAIN JA AINOASTAA RIKOLLISUUDEN RIKOKSIA!!!
        JA
        SUOMEN LAKI ON VOIMASSA; RIPPI JA SALARIPPI RIKOKSEN SUOJELEMIS RITUAALIT OVAT RIKOKSIA:
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.

        Mistä sinä tiedät että minä olen voinut tietää ,jo vuosi sitten ,että
        tämä vastaus tai tuo toinen , olisi juuri paras vastaus , eiköpä
        minun ole parasta ,valita omat vastaukset ,,"örvelö"..


      • b.d-.e-
        teu. kirjoitti:

        Sinä ,örvelö, edelleen puhut uskovaiselle tuohon malliin , että aivankuin mulla olisi tarve puhua sun kanssa , sen tähden että minä tekisi tai puhuisin sen
        sinun herrasi kanssa , Mene Mäkeen Ei Sulla Ole Muuta Parempaa Tietoa ..
        ellei niin anna olla panettelutkin mahassasi (lusiveri)

        Sinun aivosi olet jo yskinyt pellolle , ja aivopierusi on jäänyt jäljelle eikö ole
        kiva kun joku huomaa sentään , välillä antaa takisin ettei örvelön tarvii paka-
        htua itteensä . Mikähän on Lusiferiläisyys. ? Kaikella todennäköisyydellä se
        on örvelön linja .. Sanoit että sinulla EI OLE Jumalan ja jEESUKSEN omaa
        sanaa tueksi .

        Kirjoitin että sinulla ei ole Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tukea väitteillesi ja tuet opeillasi jatkuvasti luciferia Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten!

        Lue joskus mitä valehtelet!
        Missä kohtaa raamattua Jumalan LAISSA kielletään naisen olevan pappina tai saarnajana???
        VALEHTELET KUIN PULLO PERCSIKA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        JNE...

        KIRJOITAN luciferiin uskovalle uskovaiselle, padasjoen pääpirulle, faktaa JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN TUELLA!
        Kenen lain tuella padasjoen ateistipiru kirjoittaa esim. JEESUSTA PILKATEN TÄLLAISIA OPPEJAAN????

        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teuta, sinun padasjoen ateistipiruna EI OLE OIKEUTTA TEHDÄ JEESUKSESTA PILKKAA TUOLLAISTEN RIKOLLISTEN RITUAALEILLA!
        TUO OSOITTAA TARKKAAN SAATANALLISUUDEN SAIRAAT ILJETYKSENNE RIKOLLISINA.
        Anteeksi ilmaisuniu mutta OLET TODELLA SAATANAN SAIRAS, normaali luciferilainen!!!
        Jo noin 1700 vuotta sitten, rikollisen kristinuskon luciferilaiset pitivät yllä Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavia seksuaalisia rituaaleja ja vielä 2000 luvulla teillä on eläinmaailmallisia, sairaita saatanallisuuksia mm. lastenne raiskaamisissa, elämiiin sotkeutumisissa ja vainajien ja omien uhrienne raiskaaja rituaaleja jotka EI OLE JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ KUNNIOITTAVIEN IHMISTEN TEKOJA!
        Olette uskonnustuksessanne ihmisyyden kieltäneet ja ELUKKAMAISET JÄRJETTYMYYDENNE OSOITTANEET JOTEN PETOJA TOUHUA TUOLLAISET ON!

        Raamatussa on kaksi luomiskertomusta, ne ovat väärässä järjestyksessä. Toinen luomiskertomus tapahtui ensin ja silloin Luoja loi sieluttoman ihmistä muistuttavan elukan/pedon, Jumala katui sen luomista! IHMETTELEN EDELLEEN, MIKSI JUMALA, LUOJANA JÄTTI IHMISTEN KIUSAKSI SIELUTTOMAT PEDOT JOIDEN LUOMISTA HÄN ITSE KATUI!!


      • n.r-e3
        teu. kirjoitti:

        örvelö , miten sulla heittää noin paljon , ei mulla ole vaikeuksia
        tänäänkin olimme Raamattuillassa , ja saimme keskustellä ihan
        rauhallisesti , tämä oli sellainen Perhe Raamattu ilta jossa oli
        miehiä ,ja naisia ja lapsia .

        Miehiä oli 8,naisia 4, lapsia 2. ja sopu säilyi ,
        Aines oli Joh: 15:9-17. Kuin Isä on minua Rakastanut , niin minäkin olen rakastanut teitä ,pysykää minun rakkaudessani.

        "Niin kuin paimen Hän kaitsee laumaansa "

        Millainen paimen on sellaisilla jonka lampaat tappavat ja tapattavat omia uskovaisia, pikku lapsiakin?

        Millainen paimen on sellaisilla jonka lampaat repivät ja revityttävät lastensa perseitä pedofiileillään?

        Millainen paimen on sellaisilla jonka lampaat raiskaavat murhaamisien jälkeen uhrien ruumiit?

        Olisko mitenkään mahdollista, että sillä paimenella on luciferin turkki???


      • teu.
        b.d-.e- kirjoitti:

        Kirjoitin että sinulla ei ole Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tukea väitteillesi ja tuet opeillasi jatkuvasti luciferia Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten!

        Lue joskus mitä valehtelet!
        Missä kohtaa raamattua Jumalan LAISSA kielletään naisen olevan pappina tai saarnajana???
        VALEHTELET KUIN PULLO PERCSIKA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        JNE...

        KIRJOITAN luciferiin uskovalle uskovaiselle, padasjoen pääpirulle, faktaa JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN TUELLA!
        Kenen lain tuella padasjoen ateistipiru kirjoittaa esim. JEESUSTA PILKATEN TÄLLAISIA OPPEJAAN????

        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teuta, sinun padasjoen ateistipiruna EI OLE OIKEUTTA TEHDÄ JEESUKSESTA PILKKAA TUOLLAISTEN RIKOLLISTEN RITUAALEILLA!
        TUO OSOITTAA TARKKAAN SAATANALLISUUDEN SAIRAAT ILJETYKSENNE RIKOLLISINA.
        Anteeksi ilmaisuniu mutta OLET TODELLA SAATANAN SAIRAS, normaali luciferilainen!!!
        Jo noin 1700 vuotta sitten, rikollisen kristinuskon luciferilaiset pitivät yllä Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavia seksuaalisia rituaaleja ja vielä 2000 luvulla teillä on eläinmaailmallisia, sairaita saatanallisuuksia mm. lastenne raiskaamisissa, elämiiin sotkeutumisissa ja vainajien ja omien uhrienne raiskaaja rituaaleja jotka EI OLE JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ KUNNIOITTAVIEN IHMISTEN TEKOJA!
        Olette uskonnustuksessanne ihmisyyden kieltäneet ja ELUKKAMAISET JÄRJETTYMYYDENNE OSOITTANEET JOTEN PETOJA TOUHUA TUOLLAISET ON!

        Raamatussa on kaksi luomiskertomusta, ne ovat väärässä järjestyksessä. Toinen luomiskertomus tapahtui ensin ja silloin Luoja loi sieluttoman ihmistä muistuttavan elukan/pedon, Jumala katui sen luomista! IHMETTELEN EDELLEEN, MIKSI JUMALA, LUOJANA JÄTTI IHMISTEN KIUSAKSI SIELUTTOMAT PEDOT JOIDEN LUOMISTA HÄN ITSE KATUI!!

        Turhan örvelö niuhottaa nista sanaoista , minä olen havainnut
        että örvelön sanat , on enemmän p---stä , kuin kenenkään toisen

        Kyllä ,örvelönkin pit'ää tietää että sieluttomia ei luotu lainkaan .
        sillä Aadamin ja Eevan jälkeen, kaikki omn saanut Sielunsa Juma-
        lalta ja kun aikanaan tuli vuoron vaihto NOOAN aikana . se oli
        kaiken kaikkiaan ennen ja jälkeen Sielullisia ihmisiä , uskotko

        se oli ehdottomia ihmisiä , sillä ne 8 ihmistä on synnyttänyt
        tämän sukupolven , elikkä örvalön tieto on jostakin , mutta
        ei itse ymmärrä siitä mitään ,vaan lulee tämä'nkin tiedon
        ei missään kohtaa sanota Raamatussa , sieluttomia ihmisiä.

        Jotenka örvevelö valaehtelee , mutta senhän me jo tiedämmekin
        ja voimme vain sanoa ,että mitä enemmän tuodaan asioita
        näin esille , sitä enemmän naska paama on asialla , uskotko
        täällä olevasi muuta kuin , pahaa tekemässä sellaista ei kukaan
        ymmärrä , miksi sulla on muka jotain kerrottavaa, muuta kuin
        pahaa pahasti .. enkä ymmärrä , mitä pitää noin pasti
        kailottaa kuin sinä n.2000 Luvulla kirjoitat , Kukaan Es /lesta
        ei ole sellaista tehnyt , käy kuule papin luo että sinä voit kans
        tehdä , iteses synnittömäks , kuka on kertonut että voit
        mennä tuommoisia tekemään saamastta rankaistuksia .

        Siis miksi on halu puhuasellaisieta pahan teosta ,joka hyvin tiedät , ettei me tehdä , me tiedämme nuo asiat synnikksi ,
        ja on tiedetty jo kauan , toista se on silloin kun täällä
        kirjoittaa jotkut jotka ei tiedä .synnistä ja ja muista pahoista
        asioista oikeen mitään , toivon kuitenkin että ottaisitte selvää
        riittävässä määrin niin että tulette tietämään hyvän ja pahan .


      • bn.d-w
        teu. kirjoitti:

        Turhan örvelö niuhottaa nista sanaoista , minä olen havainnut
        että örvelön sanat , on enemmän p---stä , kuin kenenkään toisen

        Kyllä ,örvelönkin pit'ää tietää että sieluttomia ei luotu lainkaan .
        sillä Aadamin ja Eevan jälkeen, kaikki omn saanut Sielunsa Juma-
        lalta ja kun aikanaan tuli vuoron vaihto NOOAN aikana . se oli
        kaiken kaikkiaan ennen ja jälkeen Sielullisia ihmisiä , uskotko

        se oli ehdottomia ihmisiä , sillä ne 8 ihmistä on synnyttänyt
        tämän sukupolven , elikkä örvalön tieto on jostakin , mutta
        ei itse ymmärrä siitä mitään ,vaan lulee tämä'nkin tiedon
        ei missään kohtaa sanota Raamatussa , sieluttomia ihmisiä.

        Jotenka örvevelö valaehtelee , mutta senhän me jo tiedämmekin
        ja voimme vain sanoa ,että mitä enemmän tuodaan asioita
        näin esille , sitä enemmän naska paama on asialla , uskotko
        täällä olevasi muuta kuin , pahaa tekemässä sellaista ei kukaan
        ymmärrä , miksi sulla on muka jotain kerrottavaa, muuta kuin
        pahaa pahasti .. enkä ymmärrä , mitä pitää noin pasti
        kailottaa kuin sinä n.2000 Luvulla kirjoitat , Kukaan Es /lesta
        ei ole sellaista tehnyt , käy kuule papin luo että sinä voit kans
        tehdä , iteses synnittömäks , kuka on kertonut että voit
        mennä tuommoisia tekemään saamastta rankaistuksia .

        Siis miksi on halu puhuasellaisieta pahan teosta ,joka hyvin tiedät , ettei me tehdä , me tiedämme nuo asiat synnikksi ,
        ja on tiedetty jo kauan , toista se on silloin kun täällä
        kirjoittaa jotkut jotka ei tiedä .synnistä ja ja muista pahoista
        asioista oikeen mitään , toivon kuitenkin että ottaisitte selvää
        riittävässä määrin niin että tulette tietämään hyvän ja pahan .

        AivopierusI hedelmät kertoo selvää totuutta sinusta itsestäsi!

        Raamatun Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalle sinulla ei ole aikaa, itse olet sen ilmoittanut MUTTA rikollisten luciferilaisten opin osaat rikollisesti kuten olet osoittanut omilla teksteilläsi.

        Ja raamatussa on kaksi luomiskertomusta ja kaltaisesi uskovaisena kuulut siihen ryhmään joiden luomista Jumala katui; sellaisten sieluttomuus on teillä opeissa ja sinullakin selvyydellä käytössä, omilla teksteilläsi olet sen todistanut.

        Ja se, että edelleen yrität luciferilaisena repiä rikollisuuden oppia Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten todistaa vaan vahvemmin ja vahvemmin jo ennestään selvää rikollisuuden luciferilaisena valehtelijana!

        Edelleen väität että valehtelen MUTTA NÄYTTÖÄ ei ole!!! Mistähän se johtuu???

        JA NÄITÄ sinun luciferilaisuuden todistuksia riittää! Sairasta saatanallisuutta jota rikollisina Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten touhuatte! Toisia syytät rikoksista joita itse luciferilaisena teet, tätäkään ei ole sinua kummempi örvelö kirjoittanut kuin padasjoen Jeesusta pilkkaava luciferilaisen rikollisuuden ateistipiru:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teuta kirjoitti:
        "...Siis miksi on halu puhuasellaisieta pahan teosta ,joka hyvin tiedät , ettei me tehdä , "

        sinä ITSE TUON TUNNUSTUKSEN OLET KIRJOITTANUT ENKÄ MINÄ!
        RIKOLLISILLA ON AINA TAPANA VIERITTÄÄ RIKOKSENSA TOISTEN SYYKSI, JEESUSTAKIN SYYTÄT RIKOLLISEN Paavalin TEIOISTA JA JEESUSTA TEURASTAT ELUKKANA VAIKKA ITSE OLET USKONTUNNUSTUKSISSASI IHMISYYDEN KIELTÄNYT... JA NYT VÄITÄT ETTÄ "ETTEI ME TEHDÄ..."

        OLIS JOSKUS REHELLINEN EDES MUTTA KALTAISILLESI RIKOLLISILLE REHELLISYYS ON KAUHISTUS!!!

        Haukut minua usein valehtelijaksi jne, mutta NÄYTTÖÄ SINULLA EI OLE OLLUT!! luciferisi epäjumalineen on sinut hyljännyt vai?

        Ja kun et saa apua luciferilta ja sen epäjumalistas, niin silloin tulee sinun oppisi saatanallisuus kukoistukseensa rikollisina uhkaamisina! Tiedät että olet seurattavien listalla ja rikkonut Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lakia joten on vain ajan kysymys että joudut sanoistasi vastuuseen lahkosi edustajana ja lahkosi ja tuomari ei ole rikollisuuden tuomiokirkosta!

        Kirjoita luciferin ja sen epäjumalien oppisi heidän nimissä sillä Jumalan ja Jeesuksen oppia et uskontunnustuksen antaneena luciferilaisena tunne, et edes murhaajien ja ruumiita raiskaavien rikollisuuden edustajana:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
        teu.
        5.5.2012 22:47
        Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
        kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja .


      • v.de-3
        teu. kirjoitti:

        Turhan örvelö niuhottaa nista sanaoista , minä olen havainnut
        että örvelön sanat , on enemmän p---stä , kuin kenenkään toisen

        Kyllä ,örvelönkin pit'ää tietää että sieluttomia ei luotu lainkaan .
        sillä Aadamin ja Eevan jälkeen, kaikki omn saanut Sielunsa Juma-
        lalta ja kun aikanaan tuli vuoron vaihto NOOAN aikana . se oli
        kaiken kaikkiaan ennen ja jälkeen Sielullisia ihmisiä , uskotko

        se oli ehdottomia ihmisiä , sillä ne 8 ihmistä on synnyttänyt
        tämän sukupolven , elikkä örvalön tieto on jostakin , mutta
        ei itse ymmärrä siitä mitään ,vaan lulee tämä'nkin tiedon
        ei missään kohtaa sanota Raamatussa , sieluttomia ihmisiä.

        Jotenka örvevelö valaehtelee , mutta senhän me jo tiedämmekin
        ja voimme vain sanoa ,että mitä enemmän tuodaan asioita
        näin esille , sitä enemmän naska paama on asialla , uskotko
        täällä olevasi muuta kuin , pahaa tekemässä sellaista ei kukaan
        ymmärrä , miksi sulla on muka jotain kerrottavaa, muuta kuin
        pahaa pahasti .. enkä ymmärrä , mitä pitää noin pasti
        kailottaa kuin sinä n.2000 Luvulla kirjoitat , Kukaan Es /lesta
        ei ole sellaista tehnyt , käy kuule papin luo että sinä voit kans
        tehdä , iteses synnittömäks , kuka on kertonut että voit
        mennä tuommoisia tekemään saamastta rankaistuksia .

        Siis miksi on halu puhuasellaisieta pahan teosta ,joka hyvin tiedät , ettei me tehdä , me tiedämme nuo asiat synnikksi ,
        ja on tiedetty jo kauan , toista se on silloin kun täällä
        kirjoittaa jotkut jotka ei tiedä .synnistä ja ja muista pahoista
        asioista oikeen mitään , toivon kuitenkin että ottaisitte selvää
        riittävässä määrin niin että tulette tietämään hyvän ja pahan .

        teuta, etkö muka sielullista elukkaa tunne?
        katso peiliis niin näet yhden sellaisen pedon!
        ..sellaisia jotka sieluttomina omia uskovaisia, pikku lapsiakin noitarovioilla tappoivat ja sellaisten kaltaisia sieluttomia ovat lähetystyö murhia tilaavat sieluttomakin tänäänkin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."
        JA
        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Jeesus ei ole kaltaisillenne tuollaista lähetyskäskyä antanut vaan sieluttomat elukat luciferilaisina tuollaisia törkeitä ihmisyyden vastaisia rikoksia elukkuina tekevät ja teettävät ja olet yksi niistä aktiivista, itse olet sitä kehunut!


      • teu.
        n.r-e3 kirjoitti:

        "Niin kuin paimen Hän kaitsee laumaansa "

        Millainen paimen on sellaisilla jonka lampaat tappavat ja tapattavat omia uskovaisia, pikku lapsiakin?

        Millainen paimen on sellaisilla jonka lampaat repivät ja revityttävät lastensa perseitä pedofiileillään?

        Millainen paimen on sellaisilla jonka lampaat raiskaavat murhaamisien jälkeen uhrien ruumiit?

        Olisko mitenkään mahdollista, että sillä paimenella on luciferin turkki???

        Ei se ole mitenkään mahdollista , koska paimenella on normaalisti ollut , Lammasnahka turkki jossa karvat ovat
        sisäänpäin , tai sitten ne oli kesällä viität .

        Sillä ne mitä sinä tarjoat Tähän oli ilman muuta lampaan
        karvaa , Eikä niin kuin sinä meinaat Paholaisen turkki.
        Tiedätkö minkä laista on paholaisen turkki? ? ?


      • v.d-ww
        teu. kirjoitti:

        Kysyit , mitkä pahat teot? AIVANKUIN EI SINULLA OLISI NIITÄ VASTAAN

        JEESUKSEN OMAT SANAT : ITSEPPÄ TIEDÄT PARHAITEN .

        NÄYTÖISTÄ : viis veisaan koska ,minulle ei kuulu sinun pahat teot vaan
        ne todella on JEESUKSEN ja itses välist , mutta kun on sanottu että ei
        kukaan pysty eikä kykene olemaan itsekseen synnitön , niitä pahoja
        tekoja tarkoitan , mm kirjoitusten vääristelyä , ja monen monta muuta.

        sinulla luciferilaisen on niiitä "omakohtaisuuksia" ilmeisesti myös tapettujen vainajien raiskaamisissakin. Terveiden IHMISTEN ominaisuuksiin ei tuollaiset iljetyksety kuulu vaan ne ovat luciferia palvelevien sairaiden elukkojen elukkamaisuuksia.
        Pedot, jotka eivät edes Jeesusta pilkkaamatta osaa pirua palvella ovat yhteiskunnalle vaarallisia rikollisia. Siitä löytyy historiassa paljon esimerkkejä.

        JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELEMINEN ON RANKKAAN RIKOLLISUUTTA:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )


      • TEU.
        bn.d-w kirjoitti:

        AivopierusI hedelmät kertoo selvää totuutta sinusta itsestäsi!

        Raamatun Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalle sinulla ei ole aikaa, itse olet sen ilmoittanut MUTTA rikollisten luciferilaisten opin osaat rikollisesti kuten olet osoittanut omilla teksteilläsi.

        Ja raamatussa on kaksi luomiskertomusta ja kaltaisesi uskovaisena kuulut siihen ryhmään joiden luomista Jumala katui; sellaisten sieluttomuus on teillä opeissa ja sinullakin selvyydellä käytössä, omilla teksteilläsi olet sen todistanut.

        Ja se, että edelleen yrität luciferilaisena repiä rikollisuuden oppia Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten todistaa vaan vahvemmin ja vahvemmin jo ennestään selvää rikollisuuden luciferilaisena valehtelijana!

        Edelleen väität että valehtelen MUTTA NÄYTTÖÄ ei ole!!! Mistähän se johtuu???

        JA NÄITÄ sinun luciferilaisuuden todistuksia riittää! Sairasta saatanallisuutta jota rikollisina Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten touhuatte! Toisia syytät rikoksista joita itse luciferilaisena teet, tätäkään ei ole sinua kummempi örvelö kirjoittanut kuin padasjoen Jeesusta pilkkaava luciferilaisen rikollisuuden ateistipiru:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teuta kirjoitti:
        "...Siis miksi on halu puhuasellaisieta pahan teosta ,joka hyvin tiedät , ettei me tehdä , "

        sinä ITSE TUON TUNNUSTUKSEN OLET KIRJOITTANUT ENKÄ MINÄ!
        RIKOLLISILLA ON AINA TAPANA VIERITTÄÄ RIKOKSENSA TOISTEN SYYKSI, JEESUSTAKIN SYYTÄT RIKOLLISEN Paavalin TEIOISTA JA JEESUSTA TEURASTAT ELUKKANA VAIKKA ITSE OLET USKONTUNNUSTUKSISSASI IHMISYYDEN KIELTÄNYT... JA NYT VÄITÄT ETTÄ "ETTEI ME TEHDÄ..."

        OLIS JOSKUS REHELLINEN EDES MUTTA KALTAISILLESI RIKOLLISILLE REHELLISYYS ON KAUHISTUS!!!

        Haukut minua usein valehtelijaksi jne, mutta NÄYTTÖÄ SINULLA EI OLE OLLUT!! luciferisi epäjumalineen on sinut hyljännyt vai?

        Ja kun et saa apua luciferilta ja sen epäjumalistas, niin silloin tulee sinun oppisi saatanallisuus kukoistukseensa rikollisina uhkaamisina! Tiedät että olet seurattavien listalla ja rikkonut Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lakia joten on vain ajan kysymys että joudut sanoistasi vastuuseen lahkosi edustajana ja lahkosi ja tuomari ei ole rikollisuuden tuomiokirkosta!

        Kirjoita luciferin ja sen epäjumalien oppisi heidän nimissä sillä Jumalan ja Jeesuksen oppia et uskontunnustuksen antaneena luciferilaisena tunne, et edes murhaajien ja ruumiita raiskaavien rikollisuuden edustajana:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
        teu.
        5.5.2012 22:47
        Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
        kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja .

        Niin haukunkin ,Tai sanon ei minulla ole mitään erillisiä haukku sanoja
        ehkäpä pitäisi olla koska mieluusti kuuluulet noita haukkuja ja vähän
        otat vastaan mun on vielä kysyttävä sinulta

        KOSKA ET TAIDA TIETÄÄ ITSEKÄÄN MIKÄ ON HAUKKU , NIIN OLEN
        KYSYNYT SINULTA USEIN , MIKÄ ON PILKKA ! NIMITTÄIN SEN SINÄ
        VALHEHTELET JOKA KERTA , SINUSTA PILKKANI JUMALAAN JA JEE-
        SUKSEEN , ON VALHETTA KENEN TAHANSA JUMALUUSOPIN IHMISEN
        KANSSA , JA MINUN KIRJOITUS ON JOKA KERTA ASIAA. TARVIIKO
        TÄMÄ TUODA VIELÄ SELVEMMIN ESIIN ..


      • vc,.d-w
        TEU. kirjoitti:

        Niin haukunkin ,Tai sanon ei minulla ole mitään erillisiä haukku sanoja
        ehkäpä pitäisi olla koska mieluusti kuuluulet noita haukkuja ja vähän
        otat vastaan mun on vielä kysyttävä sinulta

        KOSKA ET TAIDA TIETÄÄ ITSEKÄÄN MIKÄ ON HAUKKU , NIIN OLEN
        KYSYNYT SINULTA USEIN , MIKÄ ON PILKKA ! NIMITTÄIN SEN SINÄ
        VALHEHTELET JOKA KERTA , SINUSTA PILKKANI JUMALAAN JA JEE-
        SUKSEEN , ON VALHETTA KENEN TAHANSA JUMALUUSOPIN IHMISEN
        KANSSA , JA MINUN KIRJOITUS ON JOKA KERTA ASIAA. TARVIIKO
        TÄMÄ TUODA VIELÄ SELVEMMIN ESIIN ..

        Hahhaaaaa!!!

        EIPÄ sinusta ole MUUHUNKUIN VALEHTELEMAA!
        EI OLLUT NÄYTTÖÄ MUTTA lestadiolasten luciferilaisesna VALAHTELET JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKATEN!!!

        KUN luciferi EI sinua AUTA NIIN TUTKI JOS VAIKKA TÄÄLTÄ LÖYTYS APUA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .

        TÄMÄN KÄSKYNHÄN JO OSAAT KÄYTÄNNÖSSÄ:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )


      • teu.
        b.d-.e- kirjoitti:

        Kirjoitin että sinulla ei ole Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tukea väitteillesi ja tuet opeillasi jatkuvasti luciferia Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten!

        Lue joskus mitä valehtelet!
        Missä kohtaa raamattua Jumalan LAISSA kielletään naisen olevan pappina tai saarnajana???
        VALEHTELET KUIN PULLO PERCSIKA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        JNE...

        KIRJOITAN luciferiin uskovalle uskovaiselle, padasjoen pääpirulle, faktaa JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN TUELLA!
        Kenen lain tuella padasjoen ateistipiru kirjoittaa esim. JEESUSTA PILKATEN TÄLLAISIA OPPEJAAN????

        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teuta, sinun padasjoen ateistipiruna EI OLE OIKEUTTA TEHDÄ JEESUKSESTA PILKKAA TUOLLAISTEN RIKOLLISTEN RITUAALEILLA!
        TUO OSOITTAA TARKKAAN SAATANALLISUUDEN SAIRAAT ILJETYKSENNE RIKOLLISINA.
        Anteeksi ilmaisuniu mutta OLET TODELLA SAATANAN SAIRAS, normaali luciferilainen!!!
        Jo noin 1700 vuotta sitten, rikollisen kristinuskon luciferilaiset pitivät yllä Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavia seksuaalisia rituaaleja ja vielä 2000 luvulla teillä on eläinmaailmallisia, sairaita saatanallisuuksia mm. lastenne raiskaamisissa, elämiiin sotkeutumisissa ja vainajien ja omien uhrienne raiskaaja rituaaleja jotka EI OLE JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ KUNNIOITTAVIEN IHMISTEN TEKOJA!
        Olette uskonnustuksessanne ihmisyyden kieltäneet ja ELUKKAMAISET JÄRJETTYMYYDENNE OSOITTANEET JOTEN PETOJA TOUHUA TUOLLAISET ON!

        Raamatussa on kaksi luomiskertomusta, ne ovat väärässä järjestyksessä. Toinen luomiskertomus tapahtui ensin ja silloin Luoja loi sieluttoman ihmistä muistuttavan elukan/pedon, Jumala katui sen luomista! IHMETTELEN EDELLEEN, MIKSI JUMALA, LUOJANA JÄTTI IHMISTEN KIUSAKSI SIELUTTOMAT PEDOT JOIDEN LUOMISTA HÄN ITSE KATUI!!

        Eikö pieneen mielees mene sellainen asia että kielto ,
        voi olla , epääminen joka on kielto yhtä hyvin , vaikkei
        kielletä, suoraan kuin laki , vaan kun ei tehdä niin ei tehdä.

        örvelö sinut saada ymmertämään , on muös ollut hankalaa
        ja siksi toiseksi tahdonkin että otat vakavasta nämä asiat
        vaikkei ne aina sittä tunnukkaan niin kuitenkin , sinun kirji-
        tukset pitää saada asiallisiksi..


      • teu.
        bn.d-w kirjoitti:

        AivopierusI hedelmät kertoo selvää totuutta sinusta itsestäsi!

        Raamatun Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalle sinulla ei ole aikaa, itse olet sen ilmoittanut MUTTA rikollisten luciferilaisten opin osaat rikollisesti kuten olet osoittanut omilla teksteilläsi.

        Ja raamatussa on kaksi luomiskertomusta ja kaltaisesi uskovaisena kuulut siihen ryhmään joiden luomista Jumala katui; sellaisten sieluttomuus on teillä opeissa ja sinullakin selvyydellä käytössä, omilla teksteilläsi olet sen todistanut.

        Ja se, että edelleen yrität luciferilaisena repiä rikollisuuden oppia Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten todistaa vaan vahvemmin ja vahvemmin jo ennestään selvää rikollisuuden luciferilaisena valehtelijana!

        Edelleen väität että valehtelen MUTTA NÄYTTÖÄ ei ole!!! Mistähän se johtuu???

        JA NÄITÄ sinun luciferilaisuuden todistuksia riittää! Sairasta saatanallisuutta jota rikollisina Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten touhuatte! Toisia syytät rikoksista joita itse luciferilaisena teet, tätäkään ei ole sinua kummempi örvelö kirjoittanut kuin padasjoen Jeesusta pilkkaava luciferilaisen rikollisuuden ateistipiru:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teuta kirjoitti:
        "...Siis miksi on halu puhuasellaisieta pahan teosta ,joka hyvin tiedät , ettei me tehdä , "

        sinä ITSE TUON TUNNUSTUKSEN OLET KIRJOITTANUT ENKÄ MINÄ!
        RIKOLLISILLA ON AINA TAPANA VIERITTÄÄ RIKOKSENSA TOISTEN SYYKSI, JEESUSTAKIN SYYTÄT RIKOLLISEN Paavalin TEIOISTA JA JEESUSTA TEURASTAT ELUKKANA VAIKKA ITSE OLET USKONTUNNUSTUKSISSASI IHMISYYDEN KIELTÄNYT... JA NYT VÄITÄT ETTÄ "ETTEI ME TEHDÄ..."

        OLIS JOSKUS REHELLINEN EDES MUTTA KALTAISILLESI RIKOLLISILLE REHELLISYYS ON KAUHISTUS!!!

        Haukut minua usein valehtelijaksi jne, mutta NÄYTTÖÄ SINULLA EI OLE OLLUT!! luciferisi epäjumalineen on sinut hyljännyt vai?

        Ja kun et saa apua luciferilta ja sen epäjumalistas, niin silloin tulee sinun oppisi saatanallisuus kukoistukseensa rikollisina uhkaamisina! Tiedät että olet seurattavien listalla ja rikkonut Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lakia joten on vain ajan kysymys että joudut sanoistasi vastuuseen lahkosi edustajana ja lahkosi ja tuomari ei ole rikollisuuden tuomiokirkosta!

        Kirjoita luciferin ja sen epäjumalien oppisi heidän nimissä sillä Jumalan ja Jeesuksen oppia et uskontunnustuksen antaneena luciferilaisena tunne, et edes murhaajien ja ruumiita raiskaavien rikollisuuden edustajana:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
        teu.
        5.5.2012 22:47
        Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
        kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja .

        Näyttöjä ei sinulla ole ,sanot sinä minulle .
        ei pidä kaikessa paikkansa koska asia voi
        olla niinkin etten halua esittää sulle saoja
        joita sitten retuseeraisit mihinmuotoon vaan

        otetaan tältä kasnnalta ,katsotaan missä nyt menee..


      • teu.
        ,c.sw-2w- kirjoitti:

        Se on näin... että jos Jumalan tai/ja Jeesuksen Nimessä kirjoitat niin laita esiin raamatun UT:n Heidän Oman Sanan tieto ja raamatun kohta esiin. Muuten tekstisi ovat RIKOLLISTEN luciferilaisten epäjumalallisuuden uskon oppia!

        Väitätkö että sinun oppisi olisi parempaa anna mun nauraa.
        mutta varo etten vanhana miehenä , saa sydän kohtausta -
        sillä olen jo 66. v.ja 7;kk. ,

        Minun oppini on se jossa puhutaan laestaadiuksesta , mutta
        sinun on puhe örvelöstä . En paremmin sano --


      • v.d.ww-
        teu. kirjoitti:

        Eikö pieneen mielees mene sellainen asia että kielto ,
        voi olla , epääminen joka on kielto yhtä hyvin , vaikkei
        kielletä, suoraan kuin laki , vaan kun ei tehdä niin ei tehdä.

        örvelö sinut saada ymmertämään , on muös ollut hankalaa
        ja siksi toiseksi tahdonkin että otat vakavasta nämä asiat
        vaikkei ne aina sittä tunnukkaan niin kuitenkin , sinun kirji-
        tukset pitää saada asiallisiksi..

        turhaan yrität ihmisille, siis IHMISILLE valehdella, että Jeesus olis tapattanut lapsia ja reivittänyt pedofiileillänne lasten perseet ja raiskauttanut vielä tappamanne vainajat!!!
        se on sitä teidän rikollisuuden epäjumalan oppia se!!!

        teutan opettaja epäjumala nr. 5:
        Minun oppini on se jossa puhutaan laestaadiuksesta , mutta
        sinun on puhe örvelöstä . En paremmin sano --


      • teu.
        v.e.w2-1 kirjoitti:

        teuta on Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehtelija ja kun häneltä pyytää Jumalan tai/ja Jeesuksen Oman Sanan vahvistusta tietoihin niin vastaus on tällainen:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10635731
        teu.
        7.5.2012 08:27
        VAI TARTTIS TÄÄLLÄ NÄYTTÖÄ, MENE MÄKEEN NÄYTTÖS KANSSA NOISTA ASIOISTA LÖYDÄT NÄYTTÖJÄ JOKAISESTA VIESTISTÄS . Kunhan se tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan , tietenkin sä haet lievennyksiä , mutta musta tuntuu et ne on käytetty jo moneen kertaan ..

        JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JAKAMISET OVAT RIKOKSIA!

        teutalla ON VALEHDELLUT JUMALAA JA JEESUSTA PILKATEN MM. NÄIN!
        TÄMÄ laki EI OLE JUMALAN LAKI:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        teuta KIELTÄÄ JEESUKSEN JUMALALLISUUDEN TIETOUDEN TEKEMÄLLÄ HÄNESTÄ VALEHDELLEN uskovaisen. JEESUS EI OLE USKON TUNNUSTUSTA ANTANUT VAAN NOUDATTI ISÄN LAKIA JA OPPEJA. RAAMATTU EI VAHVISTA VALEHTELIJAN OPPIA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10134767
        Teuta
        22.9.2011 10:51
        Jeesuksen USKONTUNNUSTUS OLI silloin , kun
        Hän meni Kasteelle JOHANEKSEN LUO.
        MIETI.

        JUMALA LAKIIN EI KUULU, ETTÄ JOLLAKIN RIKOLLISUUDEN RIPPI ISÄLLÄ OLIS MUKA OIKEUS JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN VASTAISESTI JAKAA RIKOKSISTA SOVITUKSIA, MM. MURHAJIA, PEDOFIILEJÄ JNE SUOJELLAKSEEN, JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN TUKI PUUTTUU VAIKKA VÄITE ON JUMALAKINKIN NIMEEN VALEHDELTUNA TÄSSÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan.

        teuta, luciferia palvelevana ASETTAA VALEHTELIJANA JEESUKSEN RIKOLLISTEN; MURHAAJIEN, PEDOFIILIEN, NEGROCIILIEN JNE RIKOLLISTEN RIKOKSIEN SOVITTAJAKSI VAIKKA JEESUS EI OLE NIIN LUVANNUT. JEESUKSEN OMAN SANAN VAHVISTUS PUUTTUU TÄSTÄKIN:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        teutalla EI OLE EDES AIKAA JUMALAN JA JEESUKSEN SANALLE MUTTA luciferia palvelevana teutalla ON AIKAA JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VALEHDELLA HEITÄ PILKATEN, SYYTTÄEN luciferilaisten rikoksista, SEKÄ ANTAA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VAIKKA EI EDES OMISTA AIKAA JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TOTUUDELLE, LAILLE JNE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
        teu.
        5.5.2012 22:47
        Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja .

        JOKAISEN JUMALAA JA JEESUSTA KUNNIOITTAVAN TULEE VÄLTTÄÄ luterilaisten talutusnuorassa roikkuvia JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJIA JA HEIDÄN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JAKAVIA luciferilaisia RIKOLLISIA.

        Matt. 7:15
        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
        Mark. 13:21
        Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko

        TÄSSÄ JEESUS VAHVISTAA MM. "KAIKKI" LAIT:
        Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

        JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELIJOILLE:
        1Joh. 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

        TÄRKEÄ VAROITUS IHMISILLE/LUKIJOILLE:
        ILMEISESTI TÄLLÄ PALSTALLA JOKAINEN JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN ILMOITETTU OPETUS JOKA EI OLE HEIDÄN OMALLA SANALLA VAHVISTETTU ON luciferilaisuuden VALETTA!

        En pidä sinua yhtään parenpana vaikka tekisit isompiakin kanteluita ,
        minusta sinä olet LUSIFERILÄINEN ITSE on erittäin rankkaa kirjoittaa
        puutaheinää toisista , siihen kyllä örvelö kykenee muttei hyvään ..
        Oletko koskaan ajatellut , että ihmisen on käsketty olemaan hyvä
        toiselle . Missa se näkyy sinun tekstissä ..


    • v.d-w-

      Okei!!!
      Nyt sitten tiedämme, että LLL opetti luciferilaisuuden opeillaan sinut Jeesusta pilkkaavaksi ja vainajia raiskaavaksi; rikolliseksi "ruumishuoneen vartijaksi" joka valehtelee Jeesusta pilkaten:
      teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
      TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
      On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
      se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
      voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
      raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
      kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
      saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
      örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

      Olemme kerrankin yhtä mieltä!!!

      • teu.

        Paitsi , että minä en ole kanssasi yhtä mieltä . Koska sinä voit noin huolettomasti Määritellä LLL:n luciferiläiseksi , me kunpikin
        tiedämme että SINÄ ÖRVELÖ OLET SELLAINEN Etkä pidä
        mitään roti haukkumisessasi , opeillasi sinä Jeesusta pilkkaat ja taidat vainajia kin raiskata , puhumattakaan ruumishuoneella olet
        ovemn vartija valehdellen Jeesukselle /kun häet jos näet. ..

        Mat. 5:21-26. .kirjoitan siitä huomenna.


      • v.f-ee-
        teu. kirjoitti:

        Paitsi , että minä en ole kanssasi yhtä mieltä . Koska sinä voit noin huolettomasti Määritellä LLL:n luciferiläiseksi , me kunpikin
        tiedämme että SINÄ ÖRVELÖ OLET SELLAINEN Etkä pidä
        mitään roti haukkumisessasi , opeillasi sinä Jeesusta pilkkaat ja taidat vainajia kin raiskata , puhumattakaan ruumishuoneella olet
        ovemn vartija valehdellen Jeesukselle /kun häet jos näet. ..

        Mat. 5:21-26. .kirjoitan siitä huomenna.

        siis tunnustat, että olet lusiferia palveleva ateistipiru jolla on monia epäjumalia, mm. Paavali, Luder/Lutheri, LLL, ja joukkoon lisäät kuninkaita ja tietysti murhaajat, raiskaajat ja vainajia raiskaavat MUTTA naiset kelpaa vain vainajina!!!

        Joo... kirjoita huomena!!!
        Jos kirjoitat tänään niin muista, että jokainen antamasi tieto joka rikkoo Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lakia on rikollisuuden luciferilaisten sopaskaa, 10-käskyä mukaan lukien sillä sen ensimmäinen/tärkein käsky ei ole Jumalan tai Jeesuksen Omaa Sanaa vaan se on epäjumalasi lusiferilaisuutta!

        Raamatusta: 2.Mooseksen kirja:
        1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
        2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
        3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
        4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
        5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
        6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
        7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
        8 Muista pyhittää lepopäivä.
        9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
        10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
        11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
        12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
        13 Älä tapa.
        14 Älä tee huorin.
        15 Älä varasta.
        16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
        17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
        18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
        19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
        20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".

        jne....


      • teu.
        teu. kirjoitti:

        Paitsi , että minä en ole kanssasi yhtä mieltä . Koska sinä voit noin huolettomasti Määritellä LLL:n luciferiläiseksi , me kunpikin
        tiedämme että SINÄ ÖRVELÖ OLET SELLAINEN Etkä pidä
        mitään roti haukkumisessasi , opeillasi sinä Jeesusta pilkkaat ja taidat vainajia kin raiskata , puhumattakaan ruumishuoneella olet
        ovemn vartija valehdellen Jeesukselle /kun häet jos näet. ..

        Mat. 5:21-26. .kirjoitan siitä huomenna.

        Mat. 5:21-26. lue Raamatusta jakeet tarkkaan -

        sel. Jumalan edessä eivät Hänen lakinsa rikkomisia ole vain
        ulkonaiset teot , sellaiset kuin murhaaminen . JUMALA katsoo
        sydämeen. Myös vihastuminen /viha sydämessä on murhan synti
        "jokainen , joka vihaa veljeään , on murhaaja ;ja te tiedätte , etteikenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää". ks.
        2Joh .3:15. .

        Ei vain maallisia oikeusistunnoissa , vaan myös Jumalan sanan mukaan synneissä ja ja niiden Rangaistuksissa on ASTE ERO-
        JA , kuten .
        1. vihä sydämessä .
        2,lievät loukkaavat sanat.
        3. raskaasti loukkaavat sanat .
        4. Murha .

        Miten tahansa ,joku on tehnyt syntiä lähimmäiselle/lähimmäistä
        vastaan , hänen on sovittava tämän kanssa . Ilman sitä hänen
        jumalan palveunsa/palvelemiseen kuuluvat tekonsa eivät kel -
        paa Hänelle esimerkiksi jumalanpalvelukseen /sananviljelyyn
        osallistuminen , kolehtiin paneminen , Ehtoolliselle meneminen.

        Sopiminen tapahtuu tunnustamalla Rikkomus ja pyytämällä sitä
        anteeksi "Jos sinun veljes tekee syntiä ..ja jos hän katuu , anna anteksi hänelle ". Luuk. 17:3.

        "Jos te ette anna ihmisille anteeksi , niin ei myös tediän Isänne
        Taivaassa anna anteeksi teidän rikkomuksianne " Mat. 6. 15.

        Ihmisellä joka ei "tiellä " , maallisessa elämässä , sovi riitapuolensa kanssa , on vaara joutua helve tin tuleen ,
        ( hebr. Ge HiNNo´M ) Jeesus käytti tätä sanaa monessa paikassa , siinä puhuttu lasten uhraus oli pahan aikaan saannosta siis kootana santti . teetti ihmisillä sitä . eli
        uhripalveluksia. Mutta nämä oli VT:n aikaisia ei uskovien
        toimia ,ymmärrätkö örvelö .


      • v.s.w ’w
        teu. kirjoitti:

        Mat. 5:21-26. lue Raamatusta jakeet tarkkaan -

        sel. Jumalan edessä eivät Hänen lakinsa rikkomisia ole vain
        ulkonaiset teot , sellaiset kuin murhaaminen . JUMALA katsoo
        sydämeen. Myös vihastuminen /viha sydämessä on murhan synti
        "jokainen , joka vihaa veljeään , on murhaaja ;ja te tiedätte , etteikenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää". ks.
        2Joh .3:15. .

        Ei vain maallisia oikeusistunnoissa , vaan myös Jumalan sanan mukaan synneissä ja ja niiden Rangaistuksissa on ASTE ERO-
        JA , kuten .
        1. vihä sydämessä .
        2,lievät loukkaavat sanat.
        3. raskaasti loukkaavat sanat .
        4. Murha .

        Miten tahansa ,joku on tehnyt syntiä lähimmäiselle/lähimmäistä
        vastaan , hänen on sovittava tämän kanssa . Ilman sitä hänen
        jumalan palveunsa/palvelemiseen kuuluvat tekonsa eivät kel -
        paa Hänelle esimerkiksi jumalanpalvelukseen /sananviljelyyn
        osallistuminen , kolehtiin paneminen , Ehtoolliselle meneminen.

        Sopiminen tapahtuu tunnustamalla Rikkomus ja pyytämällä sitä
        anteeksi "Jos sinun veljes tekee syntiä ..ja jos hän katuu , anna anteksi hänelle ". Luuk. 17:3.

        "Jos te ette anna ihmisille anteeksi , niin ei myös tediän Isänne
        Taivaassa anna anteeksi teidän rikkomuksianne " Mat. 6. 15.

        Ihmisellä joka ei "tiellä " , maallisessa elämässä , sovi riitapuolensa kanssa , on vaara joutua helve tin tuleen ,
        ( hebr. Ge HiNNo´M ) Jeesus käytti tätä sanaa monessa paikassa , siinä puhuttu lasten uhraus oli pahan aikaan saannosta siis kootana santti . teetti ihmisillä sitä . eli
        uhripalveluksia. Mutta nämä oli VT:n aikaisia ei uskovien
        toimia ,ymmärrätkö örvelö .

        Mat. 5:21-26. lue Raamatusta jakeet tarkkaan -
        sel. Jumalan edessä eivät Hänen lakinsa rikkomisia ole vain
        ulkonaiset teot , sellaiset kuin murhaaminen . JUMALA katsoo
        sydämeen. Myös vihastuminen /viha sydämessä on murhan synti
        "jokainen , joka vihaa veljeään , on murhaaja ;ja te tiedätte , etteikenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää". ks.
        2Joh .3:15. .


      • teu.
        teu. kirjoitti:

        Mat. 5:21-26. lue Raamatusta jakeet tarkkaan -

        sel. Jumalan edessä eivät Hänen lakinsa rikkomisia ole vain
        ulkonaiset teot , sellaiset kuin murhaaminen . JUMALA katsoo
        sydämeen. Myös vihastuminen /viha sydämessä on murhan synti
        "jokainen , joka vihaa veljeään , on murhaaja ;ja te tiedätte , etteikenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää". ks.
        2Joh .3:15. .

        Ei vain maallisia oikeusistunnoissa , vaan myös Jumalan sanan mukaan synneissä ja ja niiden Rangaistuksissa on ASTE ERO-
        JA , kuten .
        1. vihä sydämessä .
        2,lievät loukkaavat sanat.
        3. raskaasti loukkaavat sanat .
        4. Murha .

        Miten tahansa ,joku on tehnyt syntiä lähimmäiselle/lähimmäistä
        vastaan , hänen on sovittava tämän kanssa . Ilman sitä hänen
        jumalan palveunsa/palvelemiseen kuuluvat tekonsa eivät kel -
        paa Hänelle esimerkiksi jumalanpalvelukseen /sananviljelyyn
        osallistuminen , kolehtiin paneminen , Ehtoolliselle meneminen.

        Sopiminen tapahtuu tunnustamalla Rikkomus ja pyytämällä sitä
        anteeksi "Jos sinun veljes tekee syntiä ..ja jos hän katuu , anna anteksi hänelle ". Luuk. 17:3.

        "Jos te ette anna ihmisille anteeksi , niin ei myös tediän Isänne
        Taivaassa anna anteeksi teidän rikkomuksianne " Mat. 6. 15.

        Ihmisellä joka ei "tiellä " , maallisessa elämässä , sovi riitapuolensa kanssa , on vaara joutua helve tin tuleen ,
        ( hebr. Ge HiNNo´M ) Jeesus käytti tätä sanaa monessa paikassa , siinä puhuttu lasten uhraus oli pahan aikaan saannosta siis kootana santti . teetti ihmisillä sitä . eli
        uhripalveluksia. Mutta nämä oli VT:n aikaisia ei uskovien
        toimia ,ymmärrätkö örvelö .

        " Tieyäkää : ihmeellinn on HERra , hurskastansa kohtaan "
        Ps. 4:4-5.

        Jos kukaan Jumalan pyhistä ontämän kokenut , niin tosiaan
        Daavid . Perin ihmeellisesti HERra kuljetti häntä sekä ulkoinai-
        sessa että sisällisessä suhteessa . Ulkonaisessa suhteessa.
        Otti HERra hänet laitumelta , karjassa käymässä , kansansa
        Israelin Päämieheksi ,2 Samuelin ,7-8. , sekä pelasti hänet imeellisesti ,kuningas Saulin kädestä ja kaikista vihollisista .

        SISÄLLISESSÄ Sunteessa johdatti Jumala häntä vielä ihmeellisemmin . Kuka on lukenut Daavidin Psalmeja eikä tiedä tätä ? -- Kuinka usein hän niista valittaa ahdistuksíssaan ja taas ääneen ylistää HERran ihmeellistä armoa ja apua , joka hänet kuoleman pauloista pelasti ! Hän sanoo: JUMALA , KUKA ON SINUN VERTAISESI ? SINÄ , JOKA OLET ANTANUT MEIDÄN KOKEA PALJON AHDISTUSTA JA ONNETTOMUUTTA , SINÄ VIRVOITAT MEIDÄT JÄLLEEN
        HENKIIN JA MAAN SYVYYDESTÄ SINÄ TUOT MEIDÄT
        TAKAISIN , Ps. 71:19-20 . SINUN ARMOSI ON SUURI MINUA KOHTAAN , SINÄ OLET PELASTANUT MINUN
        SIELUNI TUONELAN SYVYYDESTÄ . Ps. 86:13.

        Niinpä oli siis Daavidilla todellakin syytä omasta kokemuksesta todistaa ,"tietäkää : IHMEELLINEN ON HERRAN HURSKASTANSA KOHTAAN ". Hön voi kehoittaa muitakin tutustumaan tähän HERRAN IHMEELLISEEN
        JOHDATUKSEEN , Suostumaan siihen eikä loukkaantumaan siinä. .


      • n.vb.dr-
        teu. kirjoitti:

        Mat. 5:21-26. lue Raamatusta jakeet tarkkaan -

        sel. Jumalan edessä eivät Hänen lakinsa rikkomisia ole vain
        ulkonaiset teot , sellaiset kuin murhaaminen . JUMALA katsoo
        sydämeen. Myös vihastuminen /viha sydämessä on murhan synti
        "jokainen , joka vihaa veljeään , on murhaaja ;ja te tiedätte , etteikenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää". ks.
        2Joh .3:15. .

        Ei vain maallisia oikeusistunnoissa , vaan myös Jumalan sanan mukaan synneissä ja ja niiden Rangaistuksissa on ASTE ERO-
        JA , kuten .
        1. vihä sydämessä .
        2,lievät loukkaavat sanat.
        3. raskaasti loukkaavat sanat .
        4. Murha .

        Miten tahansa ,joku on tehnyt syntiä lähimmäiselle/lähimmäistä
        vastaan , hänen on sovittava tämän kanssa . Ilman sitä hänen
        jumalan palveunsa/palvelemiseen kuuluvat tekonsa eivät kel -
        paa Hänelle esimerkiksi jumalanpalvelukseen /sananviljelyyn
        osallistuminen , kolehtiin paneminen , Ehtoolliselle meneminen.

        Sopiminen tapahtuu tunnustamalla Rikkomus ja pyytämällä sitä
        anteeksi "Jos sinun veljes tekee syntiä ..ja jos hän katuu , anna anteksi hänelle ". Luuk. 17:3.

        "Jos te ette anna ihmisille anteeksi , niin ei myös tediän Isänne
        Taivaassa anna anteeksi teidän rikkomuksianne " Mat. 6. 15.

        Ihmisellä joka ei "tiellä " , maallisessa elämässä , sovi riitapuolensa kanssa , on vaara joutua helve tin tuleen ,
        ( hebr. Ge HiNNo´M ) Jeesus käytti tätä sanaa monessa paikassa , siinä puhuttu lasten uhraus oli pahan aikaan saannosta siis kootana santti . teetti ihmisillä sitä . eli
        uhripalveluksia. Mutta nämä oli VT:n aikaisia ei uskovien
        toimia ,ymmärrätkö örvelö .

        teuta kirjoitti:
        "( hebr. Ge HiNNo´M ) Jeesus käytti tätä sanaa monessa paikassa , siinä puhuttu lasten uhraus oli pahan aikaan saannosta siis kootana santti . teetti ihmisillä sitä . eli
        uhripalveluksia. Mutta nämä oli VT:n aikaisia ei uskovien
        toimia ,ymmärrätkö örvelö . "

        teuta, YRITÄT PAIKATA luciferilauudes OPIN PALJASTUKSIA JA VALHEITA ESITTÄMÄLLÄ UUSIA PALJASTUKSIA JA VALHEITA!

        NÄMÄ ON 2000 LUVUN RIKOKSIA JOTKA olen sinun takia USEIN JOUTUNUT LAITTAMAAN ESIIN! ETKÖ sinä luciferilaisena LUE FAKTAA JOTA MAAILMASSA LEHDISTÖ JA TIETOJA VÄLITTÄVÄT UUTIS TOIMISTOT ANTAVAT?

        ITSE OLET KEHUNUT OLEVASI AKTIIVINEN LÄHETYSTYÖN TUKIJA JA TIEDÄT HYVIN ETTÄ SE ON RIKOLLISTA luciferilaisuutta SILLÄ ÄLÄ TAPA KÄSKY ON RAAMATUSSA ja ihme kyllä myös sinun vahhassa rippi katekismuksessas MUTTA USKONTUNNUSTUKSEN luciferille ANTANEEN ET TUNNUSTA; VAAN KIELLÄT KAIKKI LAIT JA KAIKKIEN USKOVAISTEN PUOLESTA luciferilaisena lestadiolasten pääpirua leikkien!

        LÄHETYSTYÖN RIKOKSISTA ESIMERKKEJÄ:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        teuta KIELTÄÄ KAIKKIEN uskovaisten PUOLESTA LAIT:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        JA

        TÄSSÄ JUMALALLISUUDESTA POIS EKSYTETTYJEN uskontunnustus JOSSA LUOPUVAT IHMISYYDESTÄÄN JA TUNNUSTAVAT ITSENSÄ JÄRJETTÖMIKSI, YMMÄRTÄMTTÖMIKSI RIKOLLISIKSI JNE:

        uskovaisten uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET JÄRJETTÖMYYDENSÄ
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET YMMÄRTÄMÄTTÖMYYDENSÄ
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET ITSENSÄ LAKIA RIKKOVIKSI RIKOLLISIKSI
        HUOM!
        Omalla tavallaan pahaa tuossa tunnustuksessa on, että tavallaan uskovaiset tunnustaa itsensä sieluttomiksi "eläimiksi";' "Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia."
        KAIKKIA SE MIEKALLA SUOMEEN RIKOLLISESTI TUOTU RIKOLLISUUDEN HARHAOPPI sieluttomilla TEETTÄÄ JA USKOTUTTAA!


      • teu.
        n.vb.dr- kirjoitti:

        teuta kirjoitti:
        "( hebr. Ge HiNNo´M ) Jeesus käytti tätä sanaa monessa paikassa , siinä puhuttu lasten uhraus oli pahan aikaan saannosta siis kootana santti . teetti ihmisillä sitä . eli
        uhripalveluksia. Mutta nämä oli VT:n aikaisia ei uskovien
        toimia ,ymmärrätkö örvelö . "

        teuta, YRITÄT PAIKATA luciferilauudes OPIN PALJASTUKSIA JA VALHEITA ESITTÄMÄLLÄ UUSIA PALJASTUKSIA JA VALHEITA!

        NÄMÄ ON 2000 LUVUN RIKOKSIA JOTKA olen sinun takia USEIN JOUTUNUT LAITTAMAAN ESIIN! ETKÖ sinä luciferilaisena LUE FAKTAA JOTA MAAILMASSA LEHDISTÖ JA TIETOJA VÄLITTÄVÄT UUTIS TOIMISTOT ANTAVAT?

        ITSE OLET KEHUNUT OLEVASI AKTIIVINEN LÄHETYSTYÖN TUKIJA JA TIEDÄT HYVIN ETTÄ SE ON RIKOLLISTA luciferilaisuutta SILLÄ ÄLÄ TAPA KÄSKY ON RAAMATUSSA ja ihme kyllä myös sinun vahhassa rippi katekismuksessas MUTTA USKONTUNNUSTUKSEN luciferille ANTANEEN ET TUNNUSTA; VAAN KIELLÄT KAIKKI LAIT JA KAIKKIEN USKOVAISTEN PUOLESTA luciferilaisena lestadiolasten pääpirua leikkien!

        LÄHETYSTYÖN RIKOKSISTA ESIMERKKEJÄ:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        teuta KIELTÄÄ KAIKKIEN uskovaisten PUOLESTA LAIT:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        JA

        TÄSSÄ JUMALALLISUUDESTA POIS EKSYTETTYJEN uskontunnustus JOSSA LUOPUVAT IHMISYYDESTÄÄN JA TUNNUSTAVAT ITSENSÄ JÄRJETTÖMIKSI, YMMÄRTÄMTTÖMIKSI RIKOLLISIKSI JNE:

        uskovaisten uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET JÄRJETTÖMYYDENSÄ
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET YMMÄRTÄMÄTTÖMYYDENSÄ
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET ITSENSÄ LAKIA RIKKOVIKSI RIKOLLISIKSI
        HUOM!
        Omalla tavallaan pahaa tuossa tunnustuksessa on, että tavallaan uskovaiset tunnustaa itsensä sieluttomiksi "eläimiksi";' "Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia."
        KAIKKIA SE MIEKALLA SUOMEEN RIKOLLISESTI TUOTU RIKOLLISUUDEN HARHAOPPI sieluttomilla TEETTÄÄ JA USKOTUTTAA!

        örvelö , sinet tiedä mitään , luulet vaan . otetaan tuo sanas,
        esiin kaikkia se miekalla suomeen rikollisesti tuotu rikollisuus
        jota nimitit harhaopiksi ,siis siihen jonka itsekin osaat niin
        sitä tuotiin 1155, se oli mielenkiintoinen kun piispa puhuu latinaa
        ja kansa suomea vaikkeikuun vielä osannut kirjoittaa , .

        sinusta kansan olisi jo pitänyt osata kiltä , ei mitään muuta kuin
        LATINAA , PUHUTTU KIRKOSSA SILLOIN , VASTA KUN
        M.AGRIKCOLA TULI SAKASASTA OPISKELEMASTA OLI
        OLI MUUTAMA RUKOUS SUOMEKSI JA 9 VUODENÄÄSTÄ
        HÄN OLI KÄÄNTANYT UT.n ja muutaman pappisystäväsä
        kanssa kustansi painosta , sitten oli UT:n OSUUS SELVÄ JA IHMISET KUULI EDES OMAAKIELTÄ. ja ei enee menneyt
        latina yli hilseen .

        silloin kirjoitettiin vuosi 1548 , ja sitten Agricola valmisti
        (käänsi) kirjan jossa oli papin ohjeet , ja rukoukset näistä
        alkoi suomen kielen oppi ja tutustuminen .. Ei ne tehty
        minkään laisen rikollisuuden vallitessa , eikä örvelön asia
        ole arvostaa meitä , eikä eikä ketään muutakaan ,aamen.

        örvelö sanoo: Tässä jumalisuudessa pois eksytettyjen ?
        kerropa ketä ne oli ?
        Meidän ihmisyydestä pois eksytettyjen , voi hyvänen aika mitä haperoa örvelö ei tiedä mistään mitään hän laittaa vain sanoja
        peräkkäin, mutta ei humaa että menee hullummin jahullummin,
        KAIKKI ON KUIN RAJAMÄEN RYKSMETIN KÄSIKÄRRIT
        Lukekaa itse en malta kaikkia kopioida , pieleen menee

        Kukaan joka on tunnustanut skonsa , ei puhu noin häntä
        pään juttuja , eikä uskovainen tunnusta järjettömyyttaan
        kun sitä ei ole , öärvelöä on on sittenkin järjetön ,

        En ole havainnut että että kukaan uskovainen olisi järje-
        tön , mutta kaikki örvelö on lueppa tarkemmin omasi sanat.
        pääset niistä ehkä selville , olisiko mitenkään mahdollista
        että tutkisit ennekuin hutkisit , kirjoituksesi on liikaa pieles-
        sa , mutta ihmekös tuo kun olit reilusti 373 vuotta eksykis-
        sa 1155-1548.

        tämän jälkeen saattoi Suomipoika kuulla jumalan palveluksen
        omalla kielellä , ymmärtäen , siihen asti kunnes Raamattu
        1642 valmistui , ei se mitään sinäänsä loputonta tehnyt mutta
        antoi varrantohohteita lisää ja JUMALAN sanoja .


      • d.e-wv
        teu. kirjoitti:

        örvelö , sinet tiedä mitään , luulet vaan . otetaan tuo sanas,
        esiin kaikkia se miekalla suomeen rikollisesti tuotu rikollisuus
        jota nimitit harhaopiksi ,siis siihen jonka itsekin osaat niin
        sitä tuotiin 1155, se oli mielenkiintoinen kun piispa puhuu latinaa
        ja kansa suomea vaikkeikuun vielä osannut kirjoittaa , .

        sinusta kansan olisi jo pitänyt osata kiltä , ei mitään muuta kuin
        LATINAA , PUHUTTU KIRKOSSA SILLOIN , VASTA KUN
        M.AGRIKCOLA TULI SAKASASTA OPISKELEMASTA OLI
        OLI MUUTAMA RUKOUS SUOMEKSI JA 9 VUODENÄÄSTÄ
        HÄN OLI KÄÄNTANYT UT.n ja muutaman pappisystäväsä
        kanssa kustansi painosta , sitten oli UT:n OSUUS SELVÄ JA IHMISET KUULI EDES OMAAKIELTÄ. ja ei enee menneyt
        latina yli hilseen .

        silloin kirjoitettiin vuosi 1548 , ja sitten Agricola valmisti
        (käänsi) kirjan jossa oli papin ohjeet , ja rukoukset näistä
        alkoi suomen kielen oppi ja tutustuminen .. Ei ne tehty
        minkään laisen rikollisuuden vallitessa , eikä örvelön asia
        ole arvostaa meitä , eikä eikä ketään muutakaan ,aamen.

        örvelö sanoo: Tässä jumalisuudessa pois eksytettyjen ?
        kerropa ketä ne oli ?
        Meidän ihmisyydestä pois eksytettyjen , voi hyvänen aika mitä haperoa örvelö ei tiedä mistään mitään hän laittaa vain sanoja
        peräkkäin, mutta ei humaa että menee hullummin jahullummin,
        KAIKKI ON KUIN RAJAMÄEN RYKSMETIN KÄSIKÄRRIT
        Lukekaa itse en malta kaikkia kopioida , pieleen menee

        Kukaan joka on tunnustanut skonsa , ei puhu noin häntä
        pään juttuja , eikä uskovainen tunnusta järjettömyyttaan
        kun sitä ei ole , öärvelöä on on sittenkin järjetön ,

        En ole havainnut että että kukaan uskovainen olisi järje-
        tön , mutta kaikki örvelö on lueppa tarkemmin omasi sanat.
        pääset niistä ehkä selville , olisiko mitenkään mahdollista
        että tutkisit ennekuin hutkisit , kirjoituksesi on liikaa pieles-
        sa , mutta ihmekös tuo kun olit reilusti 373 vuotta eksykis-
        sa 1155-1548.

        tämän jälkeen saattoi Suomipoika kuulla jumalan palveluksen
        omalla kielellä , ymmärtäen , siihen asti kunnes Raamattu
        1642 valmistui , ei se mitään sinäänsä loputonta tehnyt mutta
        antoi varrantohohteita lisää ja JUMALAN sanoja .

        Jos, SIIS JOS ET OLE JUMALALLISUUDESTA POIS EKSYTETTY NIIN SITTEN OLET SYNTYNYT luciferilaiseksi RIKOLLISEKSI VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAVAKSI ATEISTIPIRUKSI!!!

        Yritä todistaa raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla nämä väitteesi oikeaksi! Ellei onnistu niin olet Jumalaa ja Jeesusta pilkkaava lestadiolainen ateisitipiruksi syntynyt padasjoen sontaluukku:
        LAITA ESIIN RAAMATUN UT:N JUMALAN TAI JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO, ETTÄ TEILLÄ ON OIKEUS TAPPAA JA TAPATTAA???
        LAITA ESIIN RAAMATUN UT:N JUMALAN TAI JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO, ETTÄ TEILLÄ ON OIKEUS RAISKATA VAINAJIA???
        LAITA ESIIN SUOMEN LAIN KOHTA JOKA ANTAA TEILLE OIKEUDEN YLLÄ OLEVIEN RIKOKSIEN TEKEMISIIN???

        esim. rikoksista joita tuet:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        teuta KIELTÄÄ KAIKKIEN uskovaisten PUOLESTA LAIT:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.


      • teuta
        d.e-wv kirjoitti:

        Jos, SIIS JOS ET OLE JUMALALLISUUDESTA POIS EKSYTETTY NIIN SITTEN OLET SYNTYNYT luciferilaiseksi RIKOLLISEKSI VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAVAKSI ATEISTIPIRUKSI!!!

        Yritä todistaa raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla nämä väitteesi oikeaksi! Ellei onnistu niin olet Jumalaa ja Jeesusta pilkkaava lestadiolainen ateisitipiruksi syntynyt padasjoen sontaluukku:
        LAITA ESIIN RAAMATUN UT:N JUMALAN TAI JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO, ETTÄ TEILLÄ ON OIKEUS TAPPAA JA TAPATTAA???
        LAITA ESIIN RAAMATUN UT:N JUMALAN TAI JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO, ETTÄ TEILLÄ ON OIKEUS RAISKATA VAINAJIA???
        LAITA ESIIN SUOMEN LAIN KOHTA JOKA ANTAA TEILLE OIKEUDEN YLLÄ OLEVIEN RIKOKSIEN TEKEMISIIN???

        esim. rikoksista joita tuet:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        teuta KIELTÄÄ KAIKKIEN uskovaisten PUOLESTA LAIT:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        tUOSTA SINUN LAISTA SITÄ EI USKOVAINEN TARVII .
        Vaan hän tarvii Jeesuksen Kristuksen lain ja Jumalan lain joka
        aivan sama ,,Mutta ei sama josta örvelö höpöttää , tarkenne-taanko vai uskotko sen .

        meillä on aina uskottu ARMOSTA , se on oikea kannanotto
        siihen kuka tekee mitä ? mutta kun usko on ennen tekoa
        on tarkkaan mietittävä mitä tekee , koska tekee ,vai uskooko.

        tässä voin sanoa kuin edellä sinä tarvitset vielä uskoa
        sillä ilman ei olla Jumalan lapsia , Siksi Jeesus
        sanoi niin kuin sanoi , sille lapselle opetuslasten, estellessä
        kun hän oli ottanut lapsen heille malliksi,

        se lapsi on Jualuus opin tutkijain määrittämä, poika lapsi.
        n.4 vuotias. " ellette tule kuin tämä lapsi".


      • bv.fd.ewe-
        teuta kirjoitti:

        tUOSTA SINUN LAISTA SITÄ EI USKOVAINEN TARVII .
        Vaan hän tarvii Jeesuksen Kristuksen lain ja Jumalan lain joka
        aivan sama ,,Mutta ei sama josta örvelö höpöttää , tarkenne-taanko vai uskotko sen .

        meillä on aina uskottu ARMOSTA , se on oikea kannanotto
        siihen kuka tekee mitä ? mutta kun usko on ennen tekoa
        on tarkkaan mietittävä mitä tekee , koska tekee ,vai uskooko.

        tässä voin sanoa kuin edellä sinä tarvitset vielä uskoa
        sillä ilman ei olla Jumalan lapsia , Siksi Jeesus
        sanoi niin kuin sanoi , sille lapselle opetuslasten, estellessä
        kun hän oli ottanut lapsen heille malliksi,

        se lapsi on Jualuus opin tutkijain määrittämä, poika lapsi.
        n.4 vuotias. " ellette tule kuin tämä lapsi".

        teutan tekstiä:
        tUOSTA SINUN LAISTA SITÄ EI USKOVAINEN TARVII .
        Vaan hän tarvii Jeesuksen Kristuksen lain ja Jumalan lain joka
        aivan sama ,,Mutta ei sama josta örvelö höpöttää , tarkenne-taanko vai uskotko sen .


      • teu.
        bv.fd.ewe- kirjoitti:

        teutan tekstiä:
        tUOSTA SINUN LAISTA SITÄ EI USKOVAINEN TARVII .
        Vaan hän tarvii Jeesuksen Kristuksen lain ja Jumalan lain joka
        aivan sama ,,Mutta ei sama josta örvelö höpöttää , tarkenne-taanko vai uskotko sen .

        Eipä korjaukses ollut minun sanaa , sanon vain että ole
        tarkkana sillä väärin kirjoitukses on sama kun kävisit
        varkaissa eli syntiä tulee tehtyä sinun puoleltasi noin
        se vata menee ehkä perille ....


      • TEU.
        n.vb.dr- kirjoitti:

        teuta kirjoitti:
        "( hebr. Ge HiNNo´M ) Jeesus käytti tätä sanaa monessa paikassa , siinä puhuttu lasten uhraus oli pahan aikaan saannosta siis kootana santti . teetti ihmisillä sitä . eli
        uhripalveluksia. Mutta nämä oli VT:n aikaisia ei uskovien
        toimia ,ymmärrätkö örvelö . "

        teuta, YRITÄT PAIKATA luciferilauudes OPIN PALJASTUKSIA JA VALHEITA ESITTÄMÄLLÄ UUSIA PALJASTUKSIA JA VALHEITA!

        NÄMÄ ON 2000 LUVUN RIKOKSIA JOTKA olen sinun takia USEIN JOUTUNUT LAITTAMAAN ESIIN! ETKÖ sinä luciferilaisena LUE FAKTAA JOTA MAAILMASSA LEHDISTÖ JA TIETOJA VÄLITTÄVÄT UUTIS TOIMISTOT ANTAVAT?

        ITSE OLET KEHUNUT OLEVASI AKTIIVINEN LÄHETYSTYÖN TUKIJA JA TIEDÄT HYVIN ETTÄ SE ON RIKOLLISTA luciferilaisuutta SILLÄ ÄLÄ TAPA KÄSKY ON RAAMATUSSA ja ihme kyllä myös sinun vahhassa rippi katekismuksessas MUTTA USKONTUNNUSTUKSEN luciferille ANTANEEN ET TUNNUSTA; VAAN KIELLÄT KAIKKI LAIT JA KAIKKIEN USKOVAISTEN PUOLESTA luciferilaisena lestadiolasten pääpirua leikkien!

        LÄHETYSTYÖN RIKOKSISTA ESIMERKKEJÄ:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        teuta KIELTÄÄ KAIKKIEN uskovaisten PUOLESTA LAIT:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        JA

        TÄSSÄ JUMALALLISUUDESTA POIS EKSYTETTYJEN uskontunnustus JOSSA LUOPUVAT IHMISYYDESTÄÄN JA TUNNUSTAVAT ITSENSÄ JÄRJETTÖMIKSI, YMMÄRTÄMTTÖMIKSI RIKOLLISIKSI JNE:

        uskovaisten uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET JÄRJETTÖMYYDENSÄ
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET YMMÄRTÄMÄTTÖMYYDENSÄ
        -USKOVAISET OVAT TUNNUSTANEET ITSENSÄ LAKIA RIKKOVIKSI RIKOLLISIKSI
        HUOM!
        Omalla tavallaan pahaa tuossa tunnustuksessa on, että tavallaan uskovaiset tunnustaa itsensä sieluttomiksi "eläimiksi";' "Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia."
        KAIKKIA SE MIEKALLA SUOMEEN RIKOLLISESTI TUOTU RIKOLLISUUDEN HARHAOPPI sieluttomilla TEETTÄÄ JA USKOTUTTAA!

        VAIKKA MINÄ 0LEN AKTIIVINEN OLEN SITÄ VAIN IDÄN
        SUUNTAAN TOIMIVASSA LÄHETUS TOIMESSA KOSKA
        MUUALLA ON TUOMMOISIA KUIN SINÄ , JOTKA VOI
        TEHDÄ JOPA PAHAA KOTIMASSAKIN , NOITAVAINOT
        SIANLEUKA SANOOKO ÖRVELÖLLE MITÄÄN TÄLLÄINEN
        TAUSTA TEKIJÖINEEN , PILKAN TEKO TAHALLISTA SEN
        VOISI KUITATA SILLÄ ETTEI KOSKAAN TEKIS LÄHETYS
        TYÖTÄ SUOMEN ETELÄ PUOLELLE , MUTTAKUN SE OLISI VÄÄRIN , JEESUS SANOI KAIKKEEN MAAILMAAN

        MUTTA HÄN EI TARKOITTANUT SILLOIN VAAN KAUAN
        AIKAA MYÖHEMMIN EIHÄN KOKO MAAILMA OLISI SIL-
        LOIN VIELÄ VIHANNUT KRISTITTYJÄ KUN HÄN TOI ESIIN
        VALTAVAN MONI MAA EI OLLUT TUNNETTUKAAN VIERLÄ
        MAT. 28:18-20 TÄHAN SANAAN VETOAA KASTETTAVAT
        JA SIIHEN SANAAN VETOAA ,LÄHETYS TOIMI !!
        OLETKO HUOMANNUT , JOS ET NYT HUOMAAT !!


      • Teu.
        TEU. kirjoitti:

        VAIKKA MINÄ 0LEN AKTIIVINEN OLEN SITÄ VAIN IDÄN
        SUUNTAAN TOIMIVASSA LÄHETUS TOIMESSA KOSKA
        MUUALLA ON TUOMMOISIA KUIN SINÄ , JOTKA VOI
        TEHDÄ JOPA PAHAA KOTIMASSAKIN , NOITAVAINOT
        SIANLEUKA SANOOKO ÖRVELÖLLE MITÄÄN TÄLLÄINEN
        TAUSTA TEKIJÖINEEN , PILKAN TEKO TAHALLISTA SEN
        VOISI KUITATA SILLÄ ETTEI KOSKAAN TEKIS LÄHETYS
        TYÖTÄ SUOMEN ETELÄ PUOLELLE , MUTTAKUN SE OLISI VÄÄRIN , JEESUS SANOI KAIKKEEN MAAILMAAN

        MUTTA HÄN EI TARKOITTANUT SILLOIN VAAN KAUAN
        AIKAA MYÖHEMMIN EIHÄN KOKO MAAILMA OLISI SIL-
        LOIN VIELÄ VIHANNUT KRISTITTYJÄ KUN HÄN TOI ESIIN
        VALTAVAN MONI MAA EI OLLUT TUNNETTUKAAN VIERLÄ
        MAT. 28:18-20 TÄHAN SANAAN VETOAA KASTETTAVAT
        JA SIIHEN SANAAN VETOAA ,LÄHETYS TOIMI !!
        OLETKO HUOMANNUT , JOS ET NYT HUOMAAT !!

        SU. LLE EI SOVI TÄMÄ ON MUUTA


    • su

      Just tuohon sopii se käännetty lausahdus insestilestadiolaisille. Kun sanoit , "Oikea paimen panee henkensä lampaittensa edestä:" Mutta paha paimen panee lampaita henkensä edestä, tarkoittaen juuri saarnaajia lasten raiskaajina. En tiedä sitten miten päin se imetys tapahtui. He ovat niitä pahoja paimenia, joita sitten koko lestadiolaiskaarti siunaa, puoltaa ja uskoo heidän veripesuunsa.
      Hohoh, on tää maailmaa. Näin on käynyt kun on Jeesusta seurattu...ainakin yritetty.

      • mb-f-e-

        lisäisin; että "panevat elukoina; murhaajina henkensä menettäneitä lampaitaan..."
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"


      • TEU.
        mb-f-e- kirjoitti:

        lisäisin; että "panevat elukoina; murhaajina henkensä menettäneitä lampaitaan..."
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"

        "Jes. 40:6. ", " Kaikki Liha onkuin ruoho, ja kaikki sen kauneus
        kuin kedon kukkanen "
        Siinä ihanassa prfetiassa Kristuksesen valtakunnassa , joka alkaa Jesajan 40 luvussa , esittää HERran Henki ensin Johannes kastajan virän , joka oli raivaava tietä kunnian kunigaalle jota HERran kunniailmestyisi . Tätä Kristukselle valmaistavaa saarnaa kuvaillen profeetta näin: "Äänisanoo : Julista "
        Toinen vastaa ";Mitä minä pitää julstaman ?" -- KAIKKI LIHA ON KUIN RUOHO , JA KAIKKI SEN KAUNEUS KUIN KEDON KUKKANEN ".


      • TEU.
        TEU. kirjoitti:

        "Jes. 40:6. ", " Kaikki Liha onkuin ruoho, ja kaikki sen kauneus
        kuin kedon kukkanen "
        Siinä ihanassa prfetiassa Kristuksesen valtakunnassa , joka alkaa Jesajan 40 luvussa , esittää HERran Henki ensin Johannes kastajan virän , joka oli raivaava tietä kunnian kunigaalle jota HERran kunniailmestyisi . Tätä Kristukselle valmaistavaa saarnaa kuvaillen profeetta näin: "Äänisanoo : Julista "
        Toinen vastaa ";Mitä minä pitää julstaman ?" -- KAIKKI LIHA ON KUIN RUOHO , JA KAIKKI SEN KAUNEUS KUIN KEDON KUKKANEN ".

        sELLAISEN SAARNAN KAUTTA PITIVALMIESTETTAMAN TIE HERRALLE , ERÄMAAHAN JA AROLLE TASAISET POLUT MEIDÄN JUMALALLEMME , JOTTA TOTEUTISI HERRAN SANA: "KAIKKI LAAKSOT KOROTETTAKOON JA KAIKKI VUORET JA KUKKUKKULAT ALENNETTAKOON -- HERRAN
        KUNNIA ILMESTYY ; KAIKKI LIHA SAA SEN NÄHDÄ SILLÄ HERRAN SUU ON PUHUNUUT ".


      • teu.
        TEU. kirjoitti:

        sELLAISEN SAARNAN KAUTTA PITIVALMIESTETTAMAN TIE HERRALLE , ERÄMAAHAN JA AROLLE TASAISET POLUT MEIDÄN JUMALALLEMME , JOTTA TOTEUTISI HERRAN SANA: "KAIKKI LAAKSOT KOROTETTAKOON JA KAIKKI VUORET JA KUKKUKKULAT ALENNETTAKOON -- HERRAN
        KUNNIA ILMESTYY ; KAIKKI LIHA SAA SEN NÄHDÄ SILLÄ HERRAN SUU ON PUHUNUUT ".

        Jes. 40:8. "meidän jumalamme sana pysyy iankaikkisesti".

        Ihmisen oma vanhurskaus on kuihtuva ruoho ja korsi , mutta
        HERran sana ei ole sellainen. Joka siis , vaikapa vain salaiseti
        sydämessään , rakentaa autuuden toivonsa niihin hyviin töihin , joita hän tekee , tai siihen katkeraan katumukseen ja syvään synnintuntoon , , joita hän on kokenut tai niihin armonvai-kutuksiin , joita hän on tuntenut , siihen mielenmuutokseen , jota hän harjoittaa , tai siihen uskoon , mikä hänellä on --


      • teu.
        teu. kirjoitti:

        Jes. 40:8. "meidän jumalamme sana pysyy iankaikkisesti".

        Ihmisen oma vanhurskaus on kuihtuva ruoho ja korsi , mutta
        HERran sana ei ole sellainen. Joka siis , vaikapa vain salaiseti
        sydämessään , rakentaa autuuden toivonsa niihin hyviin töihin , joita hän tekee , tai siihen katkeraan katumukseen ja syvään synnintuntoon , , joita hän on kokenut tai niihin armonvai-kutuksiin , joita hän on tuntenut , siihen mielenmuutokseen , jota hän harjoittaa , tai siihen uskoon , mikä hänellä on --

        Jes. 40: 9. " KATSO , TEIDÄN JUMALANNE ".

        Siionin on saarnattava Jumalasta , joka Isänä on ; sen on sanot-
        tava KATSO TUOSSA ! Tämä merkitsee , että sen on todistettava siitä Jumalasta , joka on tullut , lihaan , hänestä , joka iankaikkisuudesta asti pli isän tykönä ja ilmestyi meille , ihmisen Pojasta , jossa asuu Jumaluudessa koko täyteys Ruummiillisesti (kol. 2:9) , joka on alttiiksi annettu meidän rikostemme tähden ja kuolleista herätetty meidän vanhurskattemme tähden (Room. 4:25)..


      • teu.
        teu. kirjoitti:

        Jes. 40: 9. " KATSO , TEIDÄN JUMALANNE ".

        Siionin on saarnattava Jumalasta , joka Isänä on ; sen on sanot-
        tava KATSO TUOSSA ! Tämä merkitsee , että sen on todistettava siitä Jumalasta , joka on tullut , lihaan , hänestä , joka iankaikkisuudesta asti pli isän tykönä ja ilmestyi meille , ihmisen Pojasta , jossa asuu Jumaluudessa koko täyteys Ruummiillisesti (kol. 2:9) , joka on alttiiksi annettu meidän rikostemme tähden ja kuolleista herätetty meidän vanhurskattemme tähden (Room. 4:25)..

        Jesaja , 40:10. "Minä olen sinua koetellut kärsimyksen pätsissä,"

        Kuulkaa, te Siionin murheelliset , mitä HERra meidän Jumalamme , tässä puhuu ! Te , jotka olette iloiten luottaneet Jeesukseen Kristukseen , mutta , mutta nyt olette nääntymäisillane murheen kuumassa ahjossa , aikaa , älkää olko niin levottomia , älkää heittäkö pois lohdutustanne , ystäväni !
        Sillä kuulkaa vieläkin nämä HERran sanat: "Minä olen sinua koe-
        tellut kärsimyksen pätseissä . ".

        Eipä se siis olekaan , niin kuin maailma ja oma luontomme luulee , mikään vihan merkki , että Jumala toisinaan heittää
        meidät kärsimykseen "pätsiin "sillä juuri siten hän tekee meidät
        valituikseen . . Vaan päinvastoin todistaa Pyhä Henki : "JOS TE OLETTE ILMAN KURITUSTA , JOSTA KAIKKI OVAT OSAL-
        LISIKSI TULLEET NIIN SILLOINHAN OLETTE ÄPÄRIÄ ETTEKÄ OIKEITA LAPSIA. " Hebr. 12:8.


      • teu.
        TEU. kirjoitti:

        "Jes. 40:6. ", " Kaikki Liha onkuin ruoho, ja kaikki sen kauneus
        kuin kedon kukkanen "
        Siinä ihanassa prfetiassa Kristuksesen valtakunnassa , joka alkaa Jesajan 40 luvussa , esittää HERran Henki ensin Johannes kastajan virän , joka oli raivaava tietä kunnian kunigaalle jota HERran kunniailmestyisi . Tätä Kristukselle valmaistavaa saarnaa kuvaillen profeetta näin: "Äänisanoo : Julista "
        Toinen vastaa ";Mitä minä pitää julstaman ?" -- KAIKKI LIHA ON KUIN RUOHO , JA KAIKKI SEN KAUNEUS KUIN KEDON KUKKANEN ".

        Sellaisen saarnan kautta piti valmistettaman HERralle tie
        erämaahan ja arolle tasaiset polut meidän Meidän Jumalallemme . jotta toteutuisi Herran sana , " kaikki laaksot korotettakoon , kaikki vuoret ja kukkulat alennetakoon . -- HERran kunnia ilmestyy : kaikki liha on saa sen nähdä , Sillä HERran suu on puhunut": Silloin olisi siionista autuuden sana voimalla lähtevä , ja tuo suloinen ääni Juudaan Kaupungeissa kaikuva : "Katso , TeidänJumalanne !. kertoo Jes. 40:3-10.,
        Tämä profetia toteutui silloin , Kun Johannes Kastaja alkoi
        Juudean erämaassa saarnata : Tehkää parannus , sillä taivastenvaltaunsta on tullet lähelle. Mat. 3:2.


      • teu.
        teu. kirjoitti:

        Jes. 40:8. "meidän jumalamme sana pysyy iankaikkisesti".

        Ihmisen oma vanhurskaus on kuihtuva ruoho ja korsi , mutta
        HERran sana ei ole sellainen. Joka siis , vaikapa vain salaiseti
        sydämessään , rakentaa autuuden toivonsa niihin hyviin töihin , joita hän tekee , tai siihen katkeraan katumukseen ja syvään synnintuntoon , , joita hän on kokenut tai niihin armonvai-kutuksiin , joita hän on tuntenut , siihen mielenmuutokseen , jota hän harjoittaa , tai siihen uskoon , mikä hänellä on --

        jes.40:8 jatko.
        Hän ei rakenna oikealle perustukselle , Sillä niin hyvää ja oivallista kuin kaikki tämä onkin , koskapa se on Jumalan
        Hengen työtä , niin se ei ole kuitenkaan autuutemme perustus
        , jolle yksin on rakennettava , ja joka pysyy iankaikkisesti , --
        sillä tämä ei ole meissä itsessämme me ; se on sanassa , ja yksin " meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti ", .--Olemmeko siis tällä hyljäneet parannuksen , uskon ja hyvät työt ?
        Emme suinkaan ! Olemmehan ainostaan sanoneet , ettei autuuden toivoa saa perustaa niihin tai mihinkään muuhun , vaan yksin "meidän Jumalamme sanaan "joka oli alussa ja pysyy ikuisesti ja on meille ilmoitettu..


    • v-f_e3w

      LLL antoin etenkin naisille synninpäästöjä peräkammareissa matkoillaan pohjoisessa rahaa kirstuunsa keräten!!!

      • teu.

        Toisen samalaisen retomus kuin sinä , totuutta
        ei ole yhtään , mutta eihan panettelija tarviikkaan .

        Kerroppa millä kulki noita kairoja , oliko venäläinen Gaz-Maasturi , ? En paremmin sano..


      • b.f-de-e
        teu. kirjoitti:

        Toisen samalaisen retomus kuin sinä , totuutta
        ei ole yhtään , mutta eihan panettelija tarviikkaan .

        Kerroppa millä kulki noita kairoja , oliko venäläinen Gaz-Maasturi , ? En paremmin sano..

        totuudesta tulikin mieleen esimerkiksi, että...
        MISSÄ KOHTAA RAAMATTUA ON JEESUKSEN OPPI JOSSA HÄN ANTAA ANTEEKSI RIKOKSIA MURHAAJA NEKROFIILEILLE???
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )


      • teu.
        b.f-de-e kirjoitti:

        totuudesta tulikin mieleen esimerkiksi, että...
        MISSÄ KOHTAA RAAMATTUA ON JEESUKSEN OPPI JOSSA HÄN ANTAA ANTEEKSI RIKOKSIA MURHAAJA NEKROFIILEILLE???
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        vOIT JOUTUA ETSIMÄÄN , melko kaukaa kun .
        Tuota noita sanoja ei oltu vielä keksitty , miten voit
        luulla että ne olisi Raamatussa (törppö) ..

        Tässä oli kerrottu yksi syntienanteeksi saanti, sitten
        onmuitakin , vaikka ne kaikki päeriaatteessa noudattaa
        lähes samaa kaavaa .. sinä tunnustat Jumalalle syntisi
        ja anot nöyrästi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
        Sinunkin on paljon parempi keskittyä näihin asioihin kuin
        pilkkoihin , syystä että vain uskolla saa sen armahduksen
        jonka jokainen on tavis saada ..


      • b-d-ew.
        teu. kirjoitti:

        vOIT JOUTUA ETSIMÄÄN , melko kaukaa kun .
        Tuota noita sanoja ei oltu vielä keksitty , miten voit
        luulla että ne olisi Raamatussa (törppö) ..

        Tässä oli kerrottu yksi syntienanteeksi saanti, sitten
        onmuitakin , vaikka ne kaikki päeriaatteessa noudattaa
        lähes samaa kaavaa .. sinä tunnustat Jumalalle syntisi
        ja anot nöyrästi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
        Sinunkin on paljon parempi keskittyä näihin asioihin kuin
        pilkkoihin , syystä että vain uskolla saa sen armahduksen
        jonka jokainen on tavis saada ..

        älähän huoli!
        Jokoha teutakin alkaa oppimaan, että se mitä luciferilaisuus opettaa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen ei ole Heidän oppia!

        Jeesuksen Nimissä VALEHELTUA luciferilaisuuden oppia levettivänä tautan onkin aika jo sen verran ymmärtää, että vaikka väittääkin omasta ja rikollisen kristinuskon uskovaisten / lahkolaisten puolesta olevien olevan luopuneet laista NIIN HEITÄ EI OLE MISSÄÄN VAPAUDETTU JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN NOUDATTAMISISTA. Uskonvapautta koskeva Suomen Laki ei anna oikeutta uskon varjolla rikkoa Suomen Lakia ja Jumalan ja Jeesuksen Laki on myös voimassa vaikka Jeesuksen kieltäjät lestadiolaiset väittävät toisin. Nyt vaan on niin, että Jumalan ja Jeesuksen Lakia ei voi kukaan muu kumota kuin HE ITSE! Siihen selvyyteen on teuta luciferineen ja sen epäjumalineen tyydyttävä miellytti se tai ei!

        Ja mitä tulee armahdukseen niin se ei ole vieläkään tuomio kirkkojen herrojen jaettavissa vaan se on ja pysyy JUMALAN VALTAKUNNAN OMANA OIKEUTENA! Joten luciferiia ja sen oppeja uskovien tulee tarkoin mielttiä matkansa päätepysäkkiä!
        Armon suhteen Jumalan ja Jeesuksen Laki on ehtona. Jeesus on sovittanut syntiin / rikoksiin pakotettujen synnit / rikokset mutta rikollisten herroja jumaloivilla on edessään ahdas portti...


    • b.fd-e.,

      se paimen... no joo...
      "ystäväää säää laaapsien, taasen raiskaaaas pienooiiisen....."
      ja välillä rietasteli vainajien raiskaajana!
      TÄÄN VÄITTEEN SUHTEEN VAAN ON NIIN, ETTÄ VALE ON VALE VAIKKA SITÄ luciferi tai sitä PALVELEVA USKOVAINEN VALEHTELIS! SIIS NÄYTTÖÄ JEESUKSEN OMALLA SANALLA EI OLE teutakaan LÖYTÄNYT SIITÄ, ETTÄ lestadiolaiset SAIS MUKA TAPPAA TAI TAPATTAA JA RAISKATA TAPETUT RUUMIIT:
      teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
      TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
      On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
      se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
      voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
      raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
      kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
      saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
      örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

      ja luciferiin uskovaisena teutalla ei ole otsaa tunnustaa Jeesusta pilkanneen ja Hänen Nimeen valehdelleen joten sitä se rikollisen luciferilaisuuden epäjumaluus on... joten joilla on totuus välttyvät kinaamisilta totuuden suhteen!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe