Lakatkaa syyttämästä Israelia ja herätkää

pro/ en

Lakata syyttämästä Israel ja herätä: Radikaali Islam uhkaa koko maailmaa

Stop blaming Israel and wake up: Radical Islam Threatens the Entire World

17

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10.

      oikein

      • Sanamies...

        100% SAMAA MIELTÄ. HYVÄ!!!


      • valehtelija,LIAR !
        Sanamies... kirjoitti:

        100% SAMAA MIELTÄ. HYVÄ!!!

        ethän ole,vaan

        SINÄ Sanamies
        kirjoitit (väärin) ==>

        Lakata syyttämästä Israel ja herätä


    • höpöä taas

      Islam ei ketään uhkaa. Islam on uskonto.

      • ei pelkkä uskonto

        Islam on sekä uskonto että koko elämän ideologia.
        Mikään muu uskonto ei ole sitä ja siksi se onkin niin käsittämätön länsimaalaisille. Esim sharia laki on täysin islamin uskon mukainen laki.


      • uhka on!

        Islamin tarkoitus on vallata koko maailma. Eikö se ole uhka muille kuin muslimeille?


      • höpöä taas
        ei pelkkä uskonto kirjoitti:

        Islam on sekä uskonto että koko elämän ideologia.
        Mikään muu uskonto ei ole sitä ja siksi se onkin niin käsittämätön länsimaalaisille. Esim sharia laki on täysin islamin uskon mukainen laki.

        Lueppa muutamia kirjoja niin huomaat että jokainen muuttunut valta ja valtias on soveltanut ja muuttanut sharia-lakia omaksi edukseen.
        Sharia-laki ja meidän Raamattumme historia lakeineen ei eroa toisistaan juurikaan.
        Juuri tuo tietämättömyys / käsittämättömyys on länsimaalaiselle suuri pelko.
        Tosin monet valtiaat ovat tulkinneet sharia-lakia täysin väärin ja tulkitsevat edelleenkin.
        Sen alkuperäinen tarkoitus on ollut pitää kaikkia kansalaisia samanarvoisina samoin kuin esim, Intian kastijärjestelmä joka on vuosisatojen saatossa muuttunut aivan päinvastaiseksi kuin mitä se oli.
        Islam, oikein sovellettuna on rauhan uskonto. Se suojelee perhettä ja yhteiskuntaa. Sitä vain on helppo käyttää juuri päinvastaisestikin.
        Kunnon muslimit joita onneksi on suurin osa maailmassa eivät hyväksy Islamin sharia-lain väärinkäyttöä.


      • höpöä taas
        uhka on! kirjoitti:

        Islamin tarkoitus on vallata koko maailma. Eikö se ole uhka muille kuin muslimeille?

        Höpöä puhetta. Heillä ei ole tarkoitusta vallata maailmaa. Amerikka vaan meni aloittamaan lähi-idässä sellaisen savotan Israel apunaan, että siitä saa kärsiä koko maailma. Onneksi meillä ei ole öljyä ja rikkauksia.


    • KTS (Ei kirj.)

      Jaaha. Onko breiviikin opit menneet perille?

      Koskas lähet Helsingin kadulle riehumaan?

      Tiijän sitten olla vastassa...

      • Huomenna!!

        Tule Annankadulla vastaan saat toisen muodon naama värkkiisi


      • naama värkkiisi ;D
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Huomenna!!

        Tule Annankadulla vastaan saat toisen muodon naama värkkiisi

        totuusonvoittaja23.8.2014 20:54
        Huomenna!!

        Tule Annankadulla vastaan saat toisen muodon naama värkkiisi
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12442568#comment-69488153

        Näin puhuu TEKOPYHÄ teko-kristitty.

        JEESUS käskee häntä käyttäytymään noin, HALLELUJJAA HA-HA-HAA!


    • 8+4

      Hyvä KTS!

      Vedä sitä lättyyn meidän kaikkien puolesta.

      • Sano nyt vielä kts:lle hyvä kun kohta ei näe lukea kun on molemmat silmät ummessa


      • miinuksia ARTOLLE
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Sano nyt vielä kts:lle hyvä kun kohta ei näe lukea kun on molemmat silmät ummessa

        JEESUS katsoo nyt
        MIELEKIINNOLLA näitä

        ARTONISSIN kirjoituksia,

        ja kirjoittaa MUSTAAN KIRJAAN Arton nimen perään
        TAAS miinuksia,
        HALLELUJAA, HA-HAA, ARTO,

        Jeesus
        NÄKEE SINUT KOKO AJAN !!!!


      • palkintosi:HELL !
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Sano nyt vielä kts:lle hyvä kun kohta ei näe lukea kun on molemmat silmät ummessa

        totuusonvoittaja24.8.2014 00:20
        Sano nyt vielä kts:lle hyvä
        kun kohta ei näe lukea kun on molemmat silmät ummessa******

        BRAVOO!!!
        Nyt sait artonissi niin monta lisäpinnaa,
        että olet jo VARMASTI ansainnut
        ikioman paikkasi
        TULIJÄRVESSÄ,hyvähyvä!!


      • pipipäälle
        miinuksia ARTOLLE kirjoitti:

        JEESUS katsoo nyt
        MIELEKIINNOLLA näitä

        ARTONISSIN kirjoituksia,

        ja kirjoittaa MUSTAAN KIRJAAN Arton nimen perään
        TAAS miinuksia,
        HALLELUJAA, HA-HAA, ARTO,

        Jeesus
        NÄKEE SINUT KOKO AJAN !!!!

        Sinä olet sairas rienaaja. Katsotko sinä olevasi turvassa katseilta ja tuomiolta?


    • uikki

      Erään teorian mukaan Islam uskonnon kehitti Rooman vatikaani ja Mohammedin rikas vaimo, joka muuten oli Katolilainen ja hänen tiedetään vierailleen usein roomassa ja lämpimät suhteet olivat afrikan piispoihin. Islam uskonnolla ja muinaisen rooman kultti uskonnolla on hyvin paljon samanlaisuutta, johon on otettu katolilaista neitsyt maria palvontaa mukaan. Pitihän arabeille saada oma profeetta. Islamissa on myös muinaispalvontaa ja tuo mustakivi sijaitsee Mekassa jota palvotaan.

      Historia kertoo faktoina sen tosi asian, että tuo uskonto ei ole ollut sen historiansa aikana koskaan rauhanomainen, vaan brutaali ja vailla inhimillisyyttä ja viimeksi nyt mitään pyhää. Mohammedin kuolman jälkeen ei mennyt montaakaan vuotta kun väkivalta uskonto alkoi vihamielisesti valloittaa ympärys valtioita. Islam uskonnolla taitaa olla yhtä paljon ihmishenkiä takanaan, kuin kommunismillakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe