Mielenkiintoista

Kössönöm

argumentointia palstalla.

Jos joku ev.lut.kirkkoon kuuluva tekee murhan, hän ei ole "oikea" kristitty. Jos joku ateisti tekee saman, niin syy löytyy pahasta ateismista.

Tai vaikka tekijä ei itse olisikaan ollut ateisti, niin kaikki käy. Serkun kummin kaima on ihan sopiva lyömäase uskonnottomia vastaan, joiden siis kaikkien pitäisi ottaa vastuu siitä, että joku ateisti tappaa.

12

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt jonkun olisi

      hiljattain tappanut, ei kukaan. Jumalankaltaisesta olen kuullut.

      Uskovaiset eivät osaa lukea ja ymmärrä yhtään mitään, joten niistä ei kannata välittää enää. Jokela oli ja meni. Lisää Jumalankaltaisten actionia on 100% luvassa.

      • Kössönöm

        kummallista, että uskonnottomia vaaditaan vastuuseen Auvisen mielenvikaisuudesta, eikä kukaan kuitenkaan kerro oliko hän kirkon jäsen vai ei. Ja keitä ne ovat, jotka Auvisen omaisia uhkailevat? Täysin kusipäistä touhua.


      • hyvä erotus
        Kössönöm kirjoitti:

        kummallista, että uskonnottomia vaaditaan vastuuseen Auvisen mielenvikaisuudesta, eikä kukaan kuitenkaan kerro oliko hän kirkon jäsen vai ei. Ja keitä ne ovat, jotka Auvisen omaisia uhkailevat? Täysin kusipäistä touhua.

        Evlut kirkon jäsenyys ei merkkaa, että kyseinen jäsen olisi uudestisyntynyt, Jeesukseen Kristukseen uskova, eli Raamatullinen kristitty. Nimikristitty kyllä on. Nimikristitystä voidaan sanoa, että hänellä on se nimi, että elää. mutta on kuollut. (hengellisesti)

        T;Jumalanhullu


    • arvot

      Kristityt arvot on ja pysyy. Ei se, että hartaasti kuuluu kirkkoon, tarkoita muuta kuin että hartaasti kuuluu kirkkoon.

      • Kössönöm

        ne kristityt arvot ovat? Olen tuota raamattua selaillut ja tullut siihen tulokseen, että Rambo-leffoissa on paljon vähemmän väkivaltaa kuin raamatussa ja siis jumalan käskyissä.


      • opettamia
        Kössönöm kirjoitti:

        ne kristityt arvot ovat? Olen tuota raamattua selaillut ja tullut siihen tulokseen, että Rambo-leffoissa on paljon vähemmän väkivaltaa kuin raamatussa ja siis jumalan käskyissä.

        Niitä Jeesuksen opettamia hyviä asioita tietenkin. Uskoa, toivoa ja rakkautta.


      • kaamee jätkä
        opettamia kirjoitti:

        Niitä Jeesuksen opettamia hyviä asioita tietenkin. Uskoa, toivoa ja rakkautta.

        sillä hän käski uskovien hylätä perheensä ja kuolleiden haudata itse itsenä, vain pari esimerkkiä.


      • on maailma
        kaamee jätkä kirjoitti:

        sillä hän käski uskovien hylätä perheensä ja kuolleiden haudata itse itsenä, vain pari esimerkkiä.

        Kaamee on tää maailma. Se kuolleiden juttu johtuu siitä, että se vihollinen harrastaa sitä ihmislihansyöntiä eli se Saatana. Ja siksi pitäisi se ihmislihansyönti jollakin tapaa estää. Ja jos perheessä ei ole rakkautta, niin sitä pitää etsiä.


      • H.H.
        Kössönöm kirjoitti:

        ne kristityt arvot ovat? Olen tuota raamattua selaillut ja tullut siihen tulokseen, että Rambo-leffoissa on paljon vähemmän väkivaltaa kuin raamatussa ja siis jumalan käskyissä.

        "Olen tuota raamattua selaillut"

        Johtoajatus on armo. Selviää UT:sta.


      • samaa mieltä
        Kössönöm kirjoitti:

        ne kristityt arvot ovat? Olen tuota raamattua selaillut ja tullut siihen tulokseen, että Rambo-leffoissa on paljon vähemmän väkivaltaa kuin raamatussa ja siis jumalan käskyissä.

        mutta eiköhän nuo ole fiktiivisia juttuja nuo ramboilut, Jumalan ilmoitus on Jumalan ilmoitusta, vaikka muistiinmerkitsijät ja kokijat ovatkin ihmisiä.
        Jumala ei tarvitse puolustajia, Ramboleffat tarvitsevat. Onneksi olet olemassa.


    • H.H.

      "Jos joku ev.lut.kirkkoon kuuluva tekee murhan, hän ei ole "oikea" kristitty. Jos joku ateisti tekee saman, niin syy löytyy pahasta ateismista."

      Ateistisesti ajateltuna tuo on tosiaan kummallista. Kristillisesti ajatellen voisit ymmärtää molemmat kannat.

      • Kössönöm

        kristityt väittävät, että jos joku kristitty tappaa, hän ei ole "oikea" kristitty. En minä ole sellaista väittänyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe