On se jumaliste KUMMA kun netissä on kaikki "yli51-000" "maisteri" "tohtori" "hallinto ja talous" jne.. Mutta kun astuu ovesta ulos TOSI-elämään vastaan tulee kaupankassoja,huoltsikkakassoja,varastoduunareita,raksaduunareita ja työttömiä iso liuta! Miehet valehtelevat asemansa ja tulonsa varmaan lähes aina mutta taitaa naisetkin sen tehdä!
Tulotasojen valehtelijat!!
14
462
Vastaukset
- pimpelipommmmmm
nyt yleistä! Kyllä siellä on rehellistäkin porukkaa liikkeellä. Olisi varmaan monien puolesta parempi kun koko tulotason kertominen otettaisiin pois profiilista. On täysin väärin arvostella ihmistä tulotason mukaan. Sen sijaan koulutus kertoo jo jotakin ja ainakin näyttää kuka on viihtynyt koulussa. Toki ei sekään kerro ihmisestä vielä kurjuutta kummempaa... On olemassa korkeasti koulutettuja joilla "yläkerrassa" ei kuitenkaan ole kaikki valot pala. Teoreettista tietoa varmasti löytyy, mutta sosiaalinen kanssakäyminen on täysin eri asia!
Usein profiilien ulkoasu jo kertoo paljon enemmän kuin tulotaso tai koulutus kohta. On monia todella tökeröitä profiileita, joissa koulutus on maisterin tasolla. Lieneekö sitten juuri valheellista informaatiota vai mitä? Mutta kertoo ainakin sen, ettei kaikki ole kohdalla profiilissa. Kannattaa siis tarkastella profiileita kokonaisvaltaisesti, eikä vain tarkastella jotakin tiettyä kohtaa.- -mie-
valehtelijoita on varmasti sekä miehissä että naisissa.
Kukapa sitä haluaa kertoa, että olen työtön luuseri ja odotan että sinä elätät minut ja maksat laskuni.
Joukossa on niitä helmiä, joiden ei tarvitse valehdella ja joilla muutenkin on vielä älyä päässä.
Tälläiset löytävät kyllä seuraa kun jaksaa vain etsiä - epäilisin...
Naisen motiiveja, jos hän olisi kovin kiinnostunut tuloista heti alussa. Tulen toimeen yksin ja ylikin jää pitäisi riittää tiedoksi. Eri asia sitten, kun on jo päätös tehty seurustelun aloittamisesta.
- +++++++
epäilisin... kirjoitti:
Naisen motiiveja, jos hän olisi kovin kiinnostunut tuloista heti alussa. Tulen toimeen yksin ja ylikin jää pitäisi riittää tiedoksi. Eri asia sitten, kun on jo päätös tehty seurustelun aloittamisesta.
No, viimeistään silloin. Mun kaveri tapasi ravintolassa mukavan miehen, vanhemmat varakkaita ja poikakin ihan kunnon työssä, vaikkei mitenkään rahakasta hommaa teekään. Olivat olleet yhdessä jo 4 vuotta kun syntyi lapsi. Siinä äitiysloman aikana kaverille valkeni, että mies ei hallitse rahankäyttöään ollenkaan, vaan vanhemmat ovat pelastaneet tämän järjettömän suurista veloista useamman kerran.
- rahaa on
Totta. Mitä helvettiä koko tulotaso edes on valittavissa? Rahanperässäjuoksijoille tehtäköön oma hakupalvelu jonnekin.
- NettiMies (36)
Tulotaso on ollut yli tuon 51 tuhannen jo vuosia, mutta koskaan en ole sitä kyllä treffiporfiilissani mainnut. Se vetää puoleen aivan vääränlaisia naisia. Maisterin tutkinnon olen kyllä tiedoissani maininnut, sillä huomasin että monet 30-35v naiset tuijottivat sitä tutkintoa enemmän kuin niitä muita tietoja tai profiilissa ollutta tekstiä.
Sitä en ole vain ymmärtänyt että miksi monet naiset haluavat mieheltä tuota korkeakoututkintoa, kun itse ovat usein vain ylioppilaita tai AMK:n kauneitä. Mutta samapa tuo, eipä tuolla naisen koulutuksella ole minulle koskaan paljoa merkitystä ollut...- ++++++++++
Ja minä olen maisterisnainen, mutta yleensä amk- tai yliopistotasoisen tutkinnon suorittanut mies ei ole kiinnostunut, vaan valitsee mieluummin lähihoitajan tai kokonaan ilman koulutusta olevan. Olen huomannut. Ja itse saan sitten tapella rakennus- ja kuljetusalalla työskentelevien miesten ennakkoluuloja vastaan, koska heidän mielestään akateeminen nainen ei sovi heille.
- TOSIELÄMÄ!!
++++++++++ kirjoitti:
Ja minä olen maisterisnainen, mutta yleensä amk- tai yliopistotasoisen tutkinnon suorittanut mies ei ole kiinnostunut, vaan valitsee mieluummin lähihoitajan tai kokonaan ilman koulutusta olevan. Olen huomannut. Ja itse saan sitten tapella rakennus- ja kuljetusalalla työskentelevien miesten ennakkoluuloja vastaan, koska heidän mielestään akateeminen nainen ei sovi heille.
Tässä puhuu mimmi asiaa! Kun KERRAN edes menette ulos ja suljette sen tietokoneen ja lakkaatte elämästä saippuasarjoissa ja sinkkuelämää-sarjassa ja salatuissa elämissä ja niiden luomissa asioissa! ja lopettte lehtien lukemisen ja julkkisjuorujen ja MUUN PASKAN lukemisen ja miettimisen ja alatte VITTU ELÄÄ!! Olen nähnyt niin niin paljon!! Suosittelen TOSIELÄMÄÄ! renttumiehen elämää! Teen Reissuhommia eristyspeltiseppänä ja ulkomaankomennuksella tienaan lääkäriä enemmän (netto) varma tie IDIOTISMIIN on istua koneella,lukea seiskaa ja katsoa salatuja elämiä ja sinkkuelämää!
- Tyyyyyttyyyyyyt
TOSIELÄMÄ!! kirjoitti:
Tässä puhuu mimmi asiaa! Kun KERRAN edes menette ulos ja suljette sen tietokoneen ja lakkaatte elämästä saippuasarjoissa ja sinkkuelämää-sarjassa ja salatuissa elämissä ja niiden luomissa asioissa! ja lopettte lehtien lukemisen ja julkkisjuorujen ja MUUN PASKAN lukemisen ja miettimisen ja alatte VITTU ELÄÄ!! Olen nähnyt niin niin paljon!! Suosittelen TOSIELÄMÄÄ! renttumiehen elämää! Teen Reissuhommia eristyspeltiseppänä ja ulkomaankomennuksella tienaan lääkäriä enemmän (netto) varma tie IDIOTISMIIN on istua koneella,lukea seiskaa ja katsoa salatuja elämiä ja sinkkuelämää!
tässä taas tullaan siihen, että mitä sillä on merkitystä jos teet niitä reissuhommia ja tienaat enemmän kuin joku lääkäri. So what? Mitä se raha loppupelissä merkitsee? Missä on ne yhteiset hetket, kun toinen on niissä reissuhommissa? Kyllä täytyy olla myös toisen osapuolen varsin sopeutuvainen mikäli sellaisen suhteen haluaa. Ei sillä että kokoajan pitäisi olla lahkeessa kiinni, mutta arkea kun parisuhteessa pyöritetään yhdessä.
Jokainen siis etsikööt ja löytäkööt itselle sopivimmalta tuntuvan kumppanin ja sillä hyvä. Kukin hoitakoot sen oman arjen kuluttamisen omalla tyylillään ja jos kiinnostaa katsoa "salkkareita" tms. niin eihän sitä kukaan kiellä. Toki hyvä on varmasti välillä katsoa tätä maailmaan raittiista ulkoilmasta nauttien, kuin sisällä tosi-Tv:tä katsoen. Siinä kun vieraantuu tosielämästä täysin ja elää jotain "ruusuisen unta", jossa etsitään vain niitä prinsessoja tai prinssejä. :D - NettiMies (36)
++++++++++ kirjoitti:
Ja minä olen maisterisnainen, mutta yleensä amk- tai yliopistotasoisen tutkinnon suorittanut mies ei ole kiinnostunut, vaan valitsee mieluummin lähihoitajan tai kokonaan ilman koulutusta olevan. Olen huomannut. Ja itse saan sitten tapella rakennus- ja kuljetusalalla työskentelevien miesten ennakkoluuloja vastaan, koska heidän mielestään akateeminen nainen ei sovi heille.
Tuossa maisterisnaisen teksti osui kyllä melko hyvin minun "nais valintoihini", sillä olen ollut 3:ssa pitkässä suhteessa ja jokaisessa niissä naisen koulutustaso on ollut minua alhaisempi.
Tämä ei kuitenkaan ole johtunut siitä että olisin valinnut seurustelukumppanini hänen koulutustasonsa perusteella, sillä ei vain ole ollut mitään merkitystä, sillä koulutustaso ei kuulu niihin asioihin joiden perusteella ryhdyn suhdetta rakentamaan. Treffeillä olen käynyt niin pelkän peruskoulu kuin yliopistotutkinnonkin omaavien naisten kanssa, mutta jostain kumman syystä ne kaikkein vakavimmat suhteet ovat juuri olleet noiden pelkän lukion tai AMK:n käyneiden kanssa.
Treffeille pääsy akateemisen naisen kanssa onnistuu kyllä, kunhan viitsin nähdä vähän vaivaa asian suhteen, mutta jostain syystä ne treffit jäävätkin sitten siihen yhteen kertaan. Yleensä jompaa kumpaa osapuolta ei kiinnosta jatkaa, joten suhdetta ei pääse edes syntymään. Se suhteeseen pääsy on (ainakin minulla ) ollut yleensä sitä että olen käynyt treffeillä esim. 50 naisen kanssa, joista ehkä noin 10:llä on ollut se korkeakoulututkinto. Noista 50 naisesta ehkä se 30-40 on kiinnostanut minua itseäni. Näistä 30-40:stä naisesta on kuitenkin ollut minusta kiinnostunut vain se 5-10, joiden kanssa olen sitten päässyt niille 2. treffeille. Joten on ollut siis täysin sattumaa, että ne naiset joiden kanssa olen päässyt pidempään suhteeseen ovat olleet minua heikommin koulutettuja. En ole tietoisesti valinnut treffikumppaniani hänen koulutuksensa perusteella, eikä se korkeakoulutus ole merkannut mitään sen suhteen olenko pitänyt naista kiinnostavana 2. treffien kannalta, mutta jotenkin vain ne korkeammin koulutetut naiset ovat kadonneet noiden 1. treffien jälkeen.
Olisihan se korkeakoulututkinnon suorittanut nainen toki taloudellisessa mielessä parempi vaihtoehto, sillä kahden korkeakoulutetun tulot parisuhteessa ovat yleensä melko hyvät, mutta eipä tuo raha ole se joka minua parisuhteeseen motivoi.
- VajotkaaTasollenne!!
Naiset valahtelevat sivilisäätynsä ja etsivät kaveriseuraa.
- Nicci Latro
No nyt selvisi turhautumisesi pohjimmainen syy: naiset hakevat sinusta vain kaveriseuraa.
Ehkäpä sinunkin pitäisi vajota tasollesi ja etsiä kaltaisesi. ... onkohan niitä..
- KYLLÄSTYNYT!!
Kiitokset vaan syytöksistä.
En ole kertaakaan valehdellut profiilissani mitään, joten ihmettelen suuresti miksi yleistät?
Onko tarkoituksesi kenties provosoida ja haastaa riitaa?
Hanki elämä ja parempaa tekemistä. - 32
ja sen voi tehdä ennen ensitreffejä, kunhan oikea nimi ja asuinkunta on selvillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473