uskovaisen Multinikin viestimäärä...

IT-alan mies.

Tuosta kun viestien headereiden ip-noden katsastin niin ajankohdalla 30.01.2007 - 13.02.2011 multinikki on vietittänyt tälle palstalle aika tarkkaan 3 643 112.Viestiä ja jatkaa koko ajana.

51

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m&m

      Onko tuo hullu trollaillut jo 4 vuotta? ;D

      • IT-alan mies.

        On se varmaan pitempäänkin, mutta laitoin node searchin vaan tuolle ajalle.


      • Ja nyt viestien lukumäärä näemmä nousi 3 643 112sta 3 643 113een


      • IT-alan mies.
        A.Mikkonen kirjoitti:

        Ja nyt viestien lukumäärä näemmä nousi 3 643 112sta 3 643 113een

        Se on itseasiassa melko hauskaa mitkä luulot multinikillä on itsetsään, luuleko se tosiaan että se kykenee piilottelemaan itseään netissä, ei mitkään keinot oikeasti auta sillä ei ole semmosta olemassa kuin "anonymiteetti" kun vähän tietää nettiprotokollista enemmän.

        Tuo multinikin vikiseminen on vaan lapsellista.


      • Tä??!!
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Se on itseasiassa melko hauskaa mitkä luulot multinikillä on itsetsään, luuleko se tosiaan että se kykenee piilottelemaan itseään netissä, ei mitkään keinot oikeasti auta sillä ei ole semmosta olemassa kuin "anonymiteetti" kun vähän tietää nettiprotokollista enemmän.

        Tuo multinikin vikiseminen on vaan lapsellista.

        Menikö nörtillä luu kurkkuun!!?? Täh?! Häh??!!


      • IT-alan mies.
        Tä??!! kirjoitti:

        Menikö nörtillä luu kurkkuun!!?? Täh?! Häh??!!

        Jatka vaan luulemista että olet anonyymi.


      • Tä??!!
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Jatka vaan luulemista että olet anonyymi.

        Siis mitä?! En tajunnut?!


      • Hä??!
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Jatka vaan luulemista että olet anonyymi.

        Alkaako nörtti uhkaileen??!! Täh?!!


      • Ha haa..
        Hä??! kirjoitti:

        Alkaako nörtti uhkaileen??!! Täh?!!

        Häh ja täh on varmaan elämäsi sanotummat sanat kun olet noin matalaälyinen! :D


      • Höhö
        Ha haa.. kirjoitti:

        Häh ja täh on varmaan elämäsi sanotummat sanat kun olet noin matalaälyinen! :D

        Montakoa viestiä olen kirjoittanut tähän ketjuun?

        Menikö nörtillä luu kurkkuun!!?? Täh?! Häh??!!


      • juu...
        Höhö kirjoitti:

        Montakoa viestiä olen kirjoittanut tähän ketjuun?

        Menikö nörtillä luu kurkkuun!!?? Täh?! Häh??!!

        Aika monta! :D


      • IT-alan mies.
        juu... kirjoitti:

        Aika monta! :D

        vastaus. 7.


      • eheehe
        IT-alan mies. kirjoitti:

        vastaus. 7.

        Hölmöläisille oli mennä kaikki täydestä


      • ka
        eheehe kirjoitti:

        Hölmöläisille oli mennä kaikki täydestä

        Noille hölmöläisille se menee vieläkin täydestä. Semmoisia kriittisiä ajattelijoita ne atet on.


      • IT-alan mies.
        ka kirjoitti:

        Noille hölmöläisille se menee vieläkin täydestä. Semmoisia kriittisiä ajattelijoita ne atet on.

        Niinhän teikäläiset aina väittävät. mutta totuus on eri...


      • IT-alan mies.
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Niinhän teikäläiset aina väittävät. mutta totuus on eri...

        Eikä se paljoakaan auta vaikka vaihdat naapurisi wifi-verkkoa.


      • IT-alan mies.
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Eikä se paljoakaan auta vaikka vaihdat naapurisi wifi-verkkoa.

        Huumoria. Minä pidän.


      • IT-alan mies
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Jatka vaan luulemista että olet anonyymi.

        Sama koskee sinua. Well I know where you live, I know you live alone...

        Tais mennä nyt luu kurkkuun??!1 Hä?!


      • rpb
        IT-alan mies kirjoitti:

        Sama koskee sinua. Well I know where you live, I know you live alone...

        Tais mennä nyt luu kurkkuun??!1 Hä?!

        Jättäkäähän tuo tyyppi rauhaan Se osaa selvästi hommansa


      • IT-alan mies.
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Huumoria. Minä pidän.

        Tai sitten ei....


      • IT-alan mies.
        rpb kirjoitti:

        Jättäkäähän tuo tyyppi rauhaan Se osaa selvästi hommansa

        "I know you live alone..."

        Tuo ainakin todistaa että multinikki ei osaa mitään.


      • muuuuuuuuuuuu
        IT-alan mies. kirjoitti:

        "I know you live alone..."

        Tuo ainakin todistaa että multinikki ei osaa mitään.

        Älä härnää sitä. Se on ihan kaheli. :o


      • nörde
        IT-alan mies. kirjoitti:

        Tai sitten ei....

        Olet aivan oikeassa. Se on sitä tai sitten ei ole sitä.

        Taidat sittenkin olla oikea it-alan mies, kun järki kulkee noin tarkasti loogisia latuja pitkin.


    • turhavalittaa

      Värikkääseen multinikkien joukkoon.

      • turhavalittaa

        Eli Kristittyihin


      • .
        turhavalittaa kirjoitti:

        Eli Kristittyihin

        .


      • turhavalittaa kirjoitti:

        Eli Kristittyihin

        ateismilla on hyötyä tuollaisesta provoista mitä ateisti-multinikki harrastaa. Elikä synnyttää raivoviha Uskovaisia kohtaan.


      • Totuuttaja.
        savonarola kirjoitti:

        ateismilla on hyötyä tuollaisesta provoista mitä ateisti-multinikki harrastaa. Elikä synnyttää raivoviha Uskovaisia kohtaan.

        Ainoastaan uskovainen kykenee tuonlaiseen toimintaan.


      • eipä lörpötellä
        savonarola kirjoitti:

        ateismilla on hyötyä tuollaisesta provoista mitä ateisti-multinikki harrastaa. Elikä synnyttää raivoviha Uskovaisia kohtaan.

        Älä kerro sitä noille! >:D

        Toisaalta, nehän on ateisteja... Nehän ei usko mitään vaikka veis todisteet ihan silmien eteen. Ne on muka skepstikkoja tai jotain. So, wha eva...


      • dhdh

        Kielläthän sinäkin Savonarola iranilaisten jumalan, eli olet tietynlainen ateisti itsekkin.


      • Totuuttaja.

        Selittele itsellesi minkä jatkat, mutta sinähän tässä olet mielisairaalaan joutumassa, sen kertoo paranoiasi kommunismi jutuistasi.

        ainoastaan sekopää näkee kommunisteja joka nurkissa nykypäivänä.


      • eipä lörpötellä

        Mutta kato ku ne ei ymmärrä sitä. Ja sitte ne on muka viisaitakin vielä. HAH HAH!


      • Totuuttaja. kirjoitti:

        Selittele itsellesi minkä jatkat, mutta sinähän tässä olet mielisairaalaan joutumassa, sen kertoo paranoiasi kommunismi jutuistasi.

        ainoastaan sekopää näkee kommunisteja joka nurkissa nykypäivänä.

        Ottakoo päähän ?? Jeesus voi antaa sulle ulospääsyn siitä : ) Kitos Jumalalle !!!


      • dhdh kirjoitti:

        Kielläthän sinäkin Savonarola iranilaisten jumalan, eli olet tietynlainen ateisti itsekkin.

        noin koville että päänlaile pitää yrittää ? : )


      • Totuuttaja.
        savonarola kirjoitti:

        Ottakoo päähän ?? Jeesus voi antaa sulle ulospääsyn siitä : ) Kitos Jumalalle !!!

        Oletko muuten koskaan miettinyt, miksi itse et pidä ateisteista?

        Pata kattilaa soimaa.


      • eipä lörpötellä kirjoitti:

        Mutta kato ku ne ei ymmärrä sitä. Ja sitte ne on muka viisaitakin vielä. HAH HAH!

        Älä ajattele mitään sehän on vapaajattelijoiden motto !!!!! Tooosi fixua.....


      • eipä lörpötellä
        savonarola kirjoitti:

        Älä ajattele mitään sehän on vapaajattelijoiden motto !!!!! Tooosi fixua.....

        Ja sitten ne nyrpistelee nenää "tyhmille" uskovaisille ja kuvittelee olevansa NIIIN viiiisaita. :D Mikä vitsi koko poppoo!


      • Totuuttja.

        Se on samanlainen harha kuin sun Jesseskin.



      • Totuuttja.

        Ite jäit


      • eipä lörpötellä
        savonarola kirjoitti:

        ja vielä enemmän tähän ---> http://keskustelu.suomi24.fi/node/9663826/thread

        Yritätkö sinä sanoa jotain?


    • GoGo multihihu.

      Jos väillä käy paskalla, niin sitten pitää jossain kohtaa tiivistää tahtia \o/
      Jumalaista , kuinka joku pystyy 4 vuotta tuollaiseen .

      • grwld

        kannettavat ovat keksity, ja katetrit sekä vaipat.


    • hyh hyh

      Oliko tuo hyvä syy hakkeroida suomi24? Että pääsee katteleen tietoja? Hyi, hyi, tuhma it-alan mies. Harrastat liikaa it:tä.

      • efesfs

        Ei siihen edes tarvitse hakkeroititietoja. kun vähän edes osaa.


      • aerarg
        efesfs kirjoitti:

        Ei siihen edes tarvitse hakkeroititietoja. kun vähän edes osaa.

        Kyllä tästä nyt joutuu ilmottaan poliisille, ei voi mitään. It-alan mies on krakkeroinut. Hyi hyi.


      • fhdhdrh
        aerarg kirjoitti:

        Kyllä tästä nyt joutuu ilmottaan poliisille, ei voi mitään. It-alan mies on krakkeroinut. Hyi hyi.

        jos et edes tiedä mitä eroa on kräkkäämisessa ja ja akkeroinnissa niin ole hiljaa.


      • awgrwg
        fhdhdrh kirjoitti:

        jos et edes tiedä mitä eroa on kräkkäämisessa ja ja akkeroinnissa niin ole hiljaa.

        Mitä eroa on sitten kräkkäämisessä ja akkeroinnissa. Kräkkäämiselle keksin montakin merkitystä, mutta akkeroinnista en ole koskaan kuullutkaan.

        Rupeeko nörtilllä palaan hermo!!?? Häh??!! Ottaako hermoon, häh!??! Täh?!?

        Häh?!!


      • drdhdhdrh
        awgrwg kirjoitti:

        Mitä eroa on sitten kräkkäämisessä ja akkeroinnissa. Kräkkäämiselle keksin montakin merkitystä, mutta akkeroinnista en ole koskaan kuullutkaan.

        Rupeeko nörtilllä palaan hermo!!?? Häh??!! Ottaako hermoon, häh!??! Täh?!?

        Häh?!!

        he he.. uskovaisella multinikikkä meni herne nenään taas. he he...


    • szzsab

      Tätä pitäs nyt kyllä ruveta tutkimaan. It-ukko on hakkeroinut. Aijaijaijaijaii. Aijaijaii. Täytyykin ilmoottaa poliisisedälle.

      • 41

        Se on tarpeeksi älykäs hakkeroimaan tiedot itselleen, mutta liian tyhmä, jotta ymmärtäisi olla huutamatta siitä isoon ääneen kaikille. :)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe