Uni - Armonkallio

sinettisormus1

29.3. Aamuyöstä näin unta jossa olin rakennuksissa jossa oli paljon ihmisiä. Joku nainen piti poikaani piilossa, eikä halunnut luovuttaa häntä minulle. Minä näin tämän naisen tyttären ja otin hänet vastineeksi pojastani, eli hän ei saa tytärtään jos minä en saa poikaani, mutta väkeä oli niin paljon että minua tönittiin ja menetin otteeni tuosta tytöstä ja hetkessä tämä hävisi väen paljouteen. Näin kuinka kaupungin yllä lenteli sotilas koneita, etenkin suurten rakennusten ja tornien ympärillä ja rakennusten katoilla oli sotilaita. Välillä olin kuin mökillä kainuussa, ja vihollis koneita lensi mökkimme yllä. Sitten tuli pommistusta ja painauduin kanssa olijoiden kanssa matalaksi maahan. Painoin tiukasti silmäni kiinni ja ajattelin osuisiko meihin ja hetkessä tilanne oli ohi. Näin edessämme olevien puiden kaatuavan ja eteen ilmestyi valtava aukko kun puut oli nurin maassa, mutta huomasin kuitenkin jotain muuta, jotain mielestäni tärkeämpää ja sanoin muille:
- ” Näettekö, tuon kaatuneen metsän takaa ilmestyi sellainen näkymä, jota koskaan ennen emme olleet nähnyt. Siinä on kaunis pyöreä ja iso kallio, jonka ympärillä kasvaa kauniisti puita...”
Sitten uni loppui tai en enempää muista, mutta tässä päivemmällä sitä mietittyäni, että oliko siinä sanomaa, koin että oli, se oli tuo sota, oliko se maallinen vaara josta meille ilmoitetaan, vai hengellinen sodankäynti, mutta kaikenkaikkiaan lopussa, hädänkeskellä saamme nähdä tuon armonkallion, joka on Jeesus Kristus!
- Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, joka meidät on Vapauttava, kunhan otamme tuon vapauden vastaan.”

125

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
      • hghg

        hghg


    • sinettisormus1

      Kirje heprealaisille 13
      1. Pysyköön veljellinen rakkaus.
      2. Älkää unhottako vieraanvaraisuutta; sillä sitä osoittamalla muutamat ovat tietämättään saaneet pitää enkeleitä vierainaan.
      3. Muistakaa vankeja, niinkuin olisitte itsekin heidän kanssaan vangittuina; muistakaa pahoinpideltyjä, sillä onhan teillä itsellännekin ruumis.
      4. Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee.
      5. Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
      6. niin että me turvallisin mielin sanomme: "Herra on minun auttajani, en minä pelkää; mitä voi ihminen minulle tehdä?"
      7. Muistakaa johtajianne, jotka ovat puhuneet teille Jumalan sanaa; katsokaa, kuinka heidän vaelluksensa on päättynyt, ja seuratkaa heidän uskoansa.
      8. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.
      9. Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä; sillä on hyvä, että sydän saa vahvistusta armosta eikä ruuista, joista ne, jotka niitä menoja ovat noudattaneet, eivät ole mitään hyötyneet.
      10. Meillä on uhrialttari, josta majassa palvelevilla ei ole valta syödä.
      11. Sillä niiden eläinten ruumiit, joiden veren ylimmäinen pappi syntien sovitukseksi kantaa kaikkeinpyhimpään, poltetaan ulkopuolella leirin.
      12. Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi portin ulkopuolella.
      13. Niin menkäämme siis hänen tykönsä "ulkopuolelle leirin", hänen pilkkaansa kantaen;
      14. sillä ei meillä ole täällä pysyväistä kaupunkia, vaan tulevaista me etsimme.
      15. Uhratkaamme siis hänen kauttansa Jumalalle joka aika kiitosuhria, se on: niiden huulten hedelmää, jotka hänen nimeänsä ylistävät.
      16. Mutta älkää unhottako tehdä hyvää ja jakaa omastanne, sillä senkaltaisiin uhreihin Jumala mielistyy.
      17. Olkaa kuuliaiset johtajillenne ja tottelevaiset, sillä he valvovat teidän sielujanne niinkuin ne, joiden on tehtävä tili, että he voisivat tehdä sitä ilolla eikä huokaillen; sillä se ei ole teille hyödyllistä.
      18. Rukoilkaa meidän edestämme; sillä me tiedämme, että meillä on hyvä omatunto, koska tahdomme kaikessa hyvin vaeltaa.
      19. Vielä hartaammin kehoitan teitä näin tekemään, että minut sitä pikemmin annettaisiin teille takaisin.
      20. Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
      21. hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa, ja vaikuttakoon teissä sen, mikä on hänelle otollista, Jeesuksen Kristuksen kautta; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      22. Minä pyydän teitä, veljet: kestäkää tämä kehoituksen sana; sillä lyhykäisesti minä olen teille kirjoittanut.
      23. Tietäkää, että veljemme Timoteus on päästetty vapaaksi; ja jos hän pian tulee, saan minä hänen kanssaan nähdä teidät.
      24. Sanokaa tervehdys kaikille johtajillenne ja kaikille pyhille. Tervehdyksen lähettävät teille ne, jotka ovat Italiasta.
      25. Armo olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • sinettisormus1

      ARMO

      Suurempi kuin elämä
      on sinun armosi.
      Minun huuleni ylistävät sinua.
      Ps. 63:4

      Jumalan laupeus on kuitenkin niin runsas
      ja hän rakasti meitä niin suuresti, että teki meidät,
      rikkomustemme tähden kuolleet, eläviksi Kristuksen kanssa.
      Armosta teidät on pelastettu.
      Ef. 2:4-5

      Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat,
      minun rakkauteni sinuun ei järky eikä minun rauhanliittoni horju,
      sanoo Herra, sinun armahtajasi.
      Jes. 54:10

      Kristuksen veressä meillä on lunastus,
      rikkomustemme anteeksianto.
      Ef. 1:7

      Kaikki ovat samassa asemassa, sillä kaikki ovat tehneet syntiä
      ja ovat vailla Jumalan kirkkautta mutta saavat hänen armostaan lahjaksi
      vanhurskauden, koska Kristus Jeesus on lunastanut heidät vapaiksi.
      Hänet Jumala on asettanut sovitusuhriksi, hänen verensä tuo sovituksen
      uskossa vastaanotettavaksi.
      Room. 3:22-24

      Mutta kun Jumalan, meidän pelastajamme,
      hyvyys ja rakkaus ihmisiä kohtaan tuli näkyviin,
      hän pelasti meidät, ei meidän hurskaiden tekojemme tähden,
      vaan pelkästä armosta.
      Hän pelasti meidät pesemällä meidät puhtaiksi, niin
      että synnyimme uudesti ja Pyhä Henki uudisti meidät.
      Tit. 3:4-5

      Meistä ei ollut itseämme auttamaan,
      mutta Kristus kuoli jumalattomien puolesta, kun aika koitti.
      Tuskin kukaan haluaa kuolla edes nuhteettoman ihmisen puolesta;
      hyvän ihmisen puolesta joku ehkä on valmis antamaan henkensä.
      Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että
      Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä.
      Room. 5:8

      Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
      Herra, kuule minun ääneni, tarkatkoon sinun korvasi rukoustani.
      Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit, Herra, kuka silloin kestää?
      Mutta sinun on armo, sinä annat anteeksi, että me eläisimme sinun pelossasi.
      Ps. 130:3-4

      Jos taas jollakulla ei ole ansioita,
      mutta hän uskoo Jumalaan, joka tekee jumalattoman vanhurskaaksi,
      Jumala lukee hänen uskonsa vanhurskaudeksi.
      Room. 4:5

      Näin sanoo Herra Jumala:
      "Minäkö haluaisin, että jumalaton kuolee?
      Enkö ennemminkin halua, että hän kääntyy teiltään ja saa elää?"
      Hes. 18:23

      Kääntykää minun puoleeni, maan kaikki ääret,
      antakaa pelastaa itsenne, sillä minä olen Jumala,
      eikä muuta Jumalaa ole.
      Jes. 45:22

      "Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset!" sanoo Herra.
      "Minä otan teidät jälleen omikseni.
      Minä kokoan teidät kaikki ja tuon Siioniin
      - vaikka teitä olisi vain yksi joka kaupungissa ja kaksi joka kansan keskellä."
      Jer. 3:14

      Mutta synneilläsi kyllä olet minua rasittanut,
      pahoilla teoillasi minua vaivannut.
      Mutta minä, minä itse pyyhin pois sinun rikkomuksesi
      oman itseni tähden
      enkä muistele sinun syntejäsi.
      Jes 43:24-25

      Minä vahvistan liiton sinun kanssasi,
      ja silloin sinä tiedät, että minä olen Herra.
      Sinä muistat tekosi, sinä häpeät,
      et tohdi suutasi avata häpeäsi tähden,
      kun minä annan sinulle anteeksi kaiken minkä olet tehnyt.
      Näin sanoo Herra Jumala.
      Hes. 16:62-63

      Tulkaa, selvittäkäämme miten asia on, sanoo Herra
      - Vaikka teidän syntinne ovat verenpunaiset,
      ne tulevat valkeiksi kuin lumi.
      Vaikka ne ovat purppuranpunaiset,
      ne tulevat valkeiksi kuin puhdas villa.
      Jes. 1:18

      Pyydämme Kristuksen puolesta: Suostukaa sovintoon Jumalan kanssa.
      Kristukseen, joka oli puhdas synnistä, Jumala siirsi kaikki meidän syntimme,
      jotta me hänessä saisimme vanhurskauden.
      2. Kor. 5:20-21

      Ei hän maksanut meille syntiemme mukaan,
      ei rangaissut niin kuin me olisimme ansainneet.
      Sillä niin kuin taivas on korkea maan yllä,
      niin on Herran armo suuri niille,
      jotka pelkäävät ja rakastavat häntä.
      Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas
      hän siirtää meidän syntimme.
      Ps. 103:10-12

    • sinettisormus1
      • Seurailija1

        Moi sinetti ja kaikki muutkin.. Heräsin kahdesti tänä aamuna. ensimmäisen herätyksen jälkeen join kahvit ja söin vähän ja menin uudestaan sänkyyn, rukoilin ja nukahdin uudestaan.. Mieli oli vähän alakuloinen, murehdin omaa heikkouttani, sitä että Jeesus on niin kaukana, haluaisin hänet lähemmäksi elämääni, ihan kokonaan hänet haluan elämääni.. No nukahdin niihin ajatuksiini ja taivaasta vastattiin nätisti unessa..

        Olimme kavereiden kanssa jossain baarissa tai odotushuoneessa, odotimme milloin kuski tulee hakemaan meitä että päästään rellestämään... Sitten kuski tuli ja huusi jo ovelta että nyt lähdetään!.. Silloin hoksasin ilmoitustaululta Päivän sanan, jäin lukemaan sitä...(en muista mikä raamatun kohta siinä oli, sen vain muistin että tuo jae on sama kuin joka oli äsken Päivän sanana)..

        Lähdin heti luettuani ulos muiden perään mutten löytänyt heitä!, etsin jonkun aikaa mutta päätin sitten että kävelen kotia!, se on muutenkin parempi, eikä ole pää huomenna kipeä.. Hieman arvelutti se että minulla on kumisaappaat jalassa, tuleekohan kylmä?..
        Lumi oli aivan valkoista ja kaunista mutta kylmä ei ollut.. Lähdin kävelemään tuota kolmenkilometrin matkaa hyvillä mielin ja kengätkin tuntuivat ihan hyvältä.. Siihen uni päättyi..

        Osoitus siitä ettei kannata kulkea maailman mukana vaan valita oma tie, taivastie, se on turvallisin ja ainoa tapa edetä Isän luo.. Eikä tarvi vaikeroida omaa mieltään, ihmisiä me vain olemme, tien valinta on tärkeintä elämässä.. Laitan tähän tuon raamatunkohdan Päivän sanan joka oli tullut tänä aamuna nettiini, en ollut lukenut sitä ennen uninäkyäni, kaivoin sen nyt sieltä esiin koska tunsin näyssäni että tuo on uusi..

        "Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee." Ps. 37:5
        Siunausta päiväänne Aamen.


      • Aammen

        Aamen.


    • Piksu

      Itsellä on tunne, että voi tulla mielenkiintoiset, mutta levottomat ajat. Sivistyneestä maailmasta on vain rippeet jäljellä ja murenee yhä edelleen. Suomessakin on menty monessa asiassa täysin sivuraiteille. Toisaalta tässä murenee monet unelmat mitä piti tehdä, mutta jotain tulee toivottavasti tilallekin. Suoranaisia ihmeitäkin voi tulla eteen yksityishenkilöille vaikka hengen-nostatus mielessä? Tajuaa täten, että jotain on tehtävä? Itsellä on myös ajatus, että uskovaisia käytetään tulevaisuudessa työkaluina tai -voimana osaamisalueesta riipuen. Toisaalta tämä antaa toivoakin, että ei tarvitse tyhjän panttina olla. Kannattaa olla käskynjaossa mukana! Itse aion nyt hiljalleen jatkaa fyysisen kunnon nostamista, minkä aloitin jo viime vuonna. Ei uskoisi että tällaista kirjoitan tapakristitty, mutta niin vain! Ostin muuten käsityönä tehdyn ristiriipuksen, pieni mutta kallis, hopeaa 150€. Oli kallein kultaliikkeessä, ei tarvi nyt toista kertaa enää ostaa loppuelämänä! Turhamainen olen minäkin!

    • Kiitos profetiasta rakas Sinetti sisareni.

      • sinettisormus1

        ... oleppa hyvä, rakas Jarmo, veliseni .... :)


      • Seurailija1

        Ei ole "sinetti" tainnut käydä ihan kaikkea lukemassa..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Ei ole "sinetti" tainnut käydä ihan kaikkea lukemassa..

        ... totta, seurailija, onpa jäännyt tämä näkemättä, mennyt aivan ohi, ei tarkoituksella. Olenkin ihmetellyt, missä olet ja tuo eka sanomasi kertoi paljon, tuntui pieni suru sydämessä, mutta uskon että sinä tämän klaaraat. Ystävänikin on kysellyt missä olet ja enpä ole pystynyt vastaamaan... ikävä tässä on ollut, meillä kun on ollut niin hyvä yhteys Herran kautta.

        "Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee." Ps. 37:5

        Totisesti, kyllä hän sen tekee, siihen voimme luottaa ja itsessämme emme tee muuta kuin näitä maallisia asioita, Herra, Jeesus Kristus on meidän voimamme.
        Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!
        Siunaan sinut veliseni, Jeesuksen Kristuksen nimeen, antakoon hän sinulle rauhan.
        Patrickin näky psalmi 23:5, on tullut minulle kovin tärkeäksi ja työstän sen eteen että tuo sanan paikka elämässäni toteutuu.


    • Tuulah

      Jumala puhuu vaikka unessa. näin unta aamuyöllä 29.3. että minun täytyy pyytää syntejäni anteeksi siinä unessa Herralta. sitten minut herätettiin ja sama ajatus jatkui hereillä, että minun tulee pyytää anteeksi. rukoilin niitä anteeksi.sitten kuulin aivan kuin sofarin äänen kaukaa. sitten joku sanoi, että " tämä kesä on ainutlaatuinen".

      • sinettisormus1

        AAMEN!!!
        Nyt on aika viimeistään jättää synnit ristin juurelle, joka seisoo armonkalliolla .....


      • No voi hyvänen aika... tosiaan, AAMEN!!! Tule Herra Jeesus.
        Kerron omia kokemuksiani tähän jatkeekis. Olen sanaut läheisiltäni lumilapiollisen verran sitä itteensä niskaani, jopa niiltä joihin luotin ja näinä viime päivinä olen kokenut vahvaa puhdistautumisen tarvetta. Tiedättekö kun maalliset asiat joita on tottunut tekemään, hieman maallinen huumori ja naureskelu tyhjänpäiväisyyksille on käynyt hieman vastenmieliseksi. En haluaisi tartuttaa itseäni ihan tekojenteologiaan, vaan tässä on kyse nyt selvästi muusta. Onko joku muukin huomannut. Ihan kuin sellaisia pieniä helmasyntejä oltaisiin karsimassa ja hääpukua sovittamassa päälle. En tiedä, mutta jotain omituista on alkanut tapahtua ympärilläni.


      • Tuulah
        JarmoEklund kirjoitti:

        No voi hyvänen aika... tosiaan, AAMEN!!! Tule Herra Jeesus.
        Kerron omia kokemuksiani tähän jatkeekis. Olen sanaut läheisiltäni lumilapiollisen verran sitä itteensä niskaani, jopa niiltä joihin luotin ja näinä viime päivinä olen kokenut vahvaa puhdistautumisen tarvetta. Tiedättekö kun maalliset asiat joita on tottunut tekemään, hieman maallinen huumori ja naureskelu tyhjänpäiväisyyksille on käynyt hieman vastenmieliseksi. En haluaisi tartuttaa itseäni ihan tekojenteologiaan, vaan tässä on kyse nyt selvästi muusta. Onko joku muukin huomannut. Ihan kuin sellaisia pieniä helmasyntejä oltaisiin karsimassa ja hääpukua sovittamassa päälle. En tiedä, mutta jotain omituista on alkanut tapahtua ympärilläni.

        minusta työpaikallakin ilmapiiri on muuttumassa hyvin teennäiseksi. ihmiset eivät huomaa teennäistä ilmapiiriä.


      • Tuulah kirjoitti:

        minusta työpaikallakin ilmapiiri on muuttumassa hyvin teennäiseksi. ihmiset eivät huomaa teennäistä ilmapiiriä.

        Jako tapahtuu kuten Matteus 7 kertoo että antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"


      • Jatkan vielä etten kuulosta armottomalta, että tuo luste on karua kertomaa sinänsä, koska sen polttaminen viittaa heti helvetin tuomioon. Näin ei kuitenkaan ole, vaan Raamattu kertoo toisen vertauskuvan "menkää ja ostakaa minulta kultaa, tulessa puhdistettua" ja että "he pelastuvat ikään kuin tulen läpi" ja vielä "mistä nämä ihmisettänne tulivat? he tulevat siitä suuresta ahdistuksesta ja ovat pesseet vaatteensa karistan verellä". Amen! Jeesuksen armo on pitkä ja vanhurskas.


    • Tuulah

      vielä tuosta uneta sen verran, että seisoin tilassa, jossa oli paljon ihmisiä. ryhmäämme kohti käveli ihmisen näkönen(luulen, kuitenkin että hän oli enkeli)ja minulla oli kiire pyytää anteeksi niitä syntejäni ennekuin tuo henkilö tuli meidän luokse. luulen, että uni liittyi ylösottoon.

      • Aamne, totta tosiaan... me taidamme elää nyt viimeinkin sitä viimeistä kevättä.


      • Huomaatteko, mulla on uus näppis :)


    • Tuulah

      kiitos Jeesus sinetille unesta. Jeesus on meidän armon kalliomme.

    • KTSnKaveri
      • Xiina.hae.apua

        Xiina. Sinä tarvitset pikaista hoitoa harhoihisi.
        Meillä palstan vakkareilla ei ole osaa, eikä arpaa sinun harhaisuuteesi.

        Xiina
        26.11.2011 19:05
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä


      • EiVieläVainaa

        Sitten oli (KTS:n itse aloittama), oikeuksiaan puolustava ketju nimeltä "KTS ei ole murhannut ketään!":
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13429529#comment-77951600

        Mutta, mitä ihmettä! Sitä ei löydykään! Mutta, sehän on juuri se ketju, jossa uskovainen (ilm. ent.) vanki, "näkökulma" uhkaa tappaa meidät! Miten poliisi nyt saa tietää siitä? Nyyh!

        Kaukaa viisaasti otin sen jo tuolloin heti talteen. Kyllä. Sekin on minulla tallessa.

        Miten se sitten teihin Vaasan Rantakadun roistoihin liittyy? Nicki näkökulma itse kertoi olevansa teikäläisiä.


      • KerranParatiisissa
        Xiina.hae.apua kirjoitti:

        Xiina. Sinä tarvitset pikaista hoitoa harhoihisi.
        Meillä palstan vakkareilla ei ole osaa, eikä arpaa sinun harhaisuuteesi.

        Xiina
        26.11.2011 19:05
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä

        Olet niin läpeesi rikollinen, että kiistät omat kirjoituksenne juuri edellä antamassani linkissä, jonka olette tänään vakaintuumin ja harkiten itseäni vastaan laatineet:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13510367

        Tämän ketjun aloittaja en ole minä. Näitä aloituksia tekee, sanokaamme Xiina nro 3: Sinä itse.

        Hahmotellaan asia näin:

        Xiina 1: joskus 10 vuotta sitten jollekin psykiatriselle sivustolle kirjoitellut maanisdepressiivinen nainen.

        Xiina 2: minä. Otin lempinimen vuosi sitten, tietämättä Xiina 1:stä. Se oli lottopotti helluntaisatanisteille. He toivat Xiina 1:n viestit esiin, väittäen niitä minun kirjoituksikseni. Ne eivät ole ja voin raastuvan oikeudessa todistaa asian. S24 ylläpito tietää asian, mutta sallii jatkuvasti tämän herjaustoiminnan, joka on nettirikos.

        Xiina 3: henkilö, joka levittää Xiina 1:n psykiatrisia viestejä, väittäen niitä minun, Xiina 2:n viesteiksi. Vannon Elävän Jumalan Nimeen, että ne eivät ole minun.

        Xiina 3 on tieten tahtoen vahingoittanut mainettani ja paistuu kerran Helvetin tulessa. Hän ei ole uskovainen, vaan huijari. Hän jatkuvasti haluaa esittää, kieltämättä suuttuneen ja loukatun uhrinsa kirjoitukset "hulluiksi", vaikka tietää niiden todenperäisyyden". Hän ei ole tehnyt parannusta rikoksistaan ja luulenpa, ettei hän enää voikaan. Hän on eksynyt omaan pimeyteensä, josta ei enää löydä ulos.

        Itse, kuten epäilemättä monet muutkin tämän nettikiusaajan uhreista tulemme kerran vilkuttamaan hänelle tulikraaterin reunalle.


    • sinettisormus1

      ... hoplaa, kyllä aika on paha ja vihtahousulla kiire ....
      Eilen illalla nukkumaan käydessä rukoiin Herralle kaikki tärkeät asiani ja kyselin, olinko tehnyt jotain vääri tai oikein? Pyysin että Jeesus näyttäisi sen minulle jotenkin ja sitten yöllä näinin monta tuntia unta jossa näytettiin näitä keskusteluja teidän kanssa ja kuinka ne olivatkaan ihania, muutaman viestin päässä oli aina Kiitos ja Kunnis Jeesukselle, kirkastimme siis hänen nimeään. Voi kuinka tuo uni on tuntunut tänään hyvälle, hän näytti, että tämä on se minun paikka ja on siihen mielistynyt....
      KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!

      • sinettisormus1

      • näkymätön-ninni

        Totisesti Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!


    • sinettisormus1

      Tämän aloituksen uneni toteutui eilen, siinä hyvän ja pahan taistelussa, lopussa, kun puut olivat sodan melskeessä kaatunut, avautui eteen kaunis ja ennennäkemätön armonkallio, tämä avautui minulle kun tässä äsken lueskelin tuolla eräässä ketjussa kristuskalliosta, se herätti mieleeni tämän unen ja huomasin sen olevan kuvaus eilisestä hengen taistelusta. Herra on meille armollinen ja saamme käydä hänen eteensä nöyränä, levätä hänen siipiensä suojassa, kiittäen ja kunnioittaen iloitsen hänen armostaan ja rakkaudestaan.
      Käykää hänen eteensä, sillä hän on hyvä ja armollinen ja hänen rakkautensa meihin ei lopu milloinkaan.

    • sinettisormus1

      PSALMIT 91
      1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

      2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
      3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
      4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
      5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
      6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
      7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
      8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
      9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
      10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
      11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
      12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
      13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
      14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
      15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
      16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

      • Seurailija1

        Taas mieli Psalmini Kiitos sinetti... Jumala ohjaa ja tietää asiat etukäteen miten ne menee. Eilen olin ihan allapäin, kielsin jopa Jumalan ja sanoin sen jopa läheisilleni!.. Sitten alkoi tapahtumaan, tuliterä viritinvahvistin hajos, sitä ennen oli uudenkarhea pesukoneemme hajonnut, eli Jumala tiesi etukäteen mitä tulen tekemään, pesukone tuli kuntoon niin samana päivänä hajos tuo viritin.. Eikä nämä ole tuulesta temmattuja juttuja. Kävi samoin kuin tunnustaessani Jeesuksen Herrakseni, samalla hetkellä hajos dvd soitin, tietokone ja auton peräkärry... Odottelen mitä hajoaa seuraavaksi että tuo kolmen tapahtuma toteutuu..

        Eli sama vastaus Jumalan kieltämisellä ja Jeesuksen tunnustamisella.. Ehkä ei satu kolmatta sillä olen pyytänyt anteeksi heikkoutani eli Jumalan kieltämistäni.. Mukava palata tänne.. Siunausta iltaanne..


      • sinettisormus1

        Voi vihdoinkin seurailija, sinä olet siinä! Olen ollut huolissani ja näemmä en syyttä. Mutta saamme kiittää Jeesusta kun saamme tulla hänen luokeen armonkalliolle. Et usko kun olen onnellinen että olet palannut takaisin. Oletko seurannut yhtään täällä? Eilen oli kova hengellinen taistelu, mutta se oli Herralla jo tiedossa, se kertoo tämä aloituksen uni, se kuvasti täydellisesti tuota hengen sotaa .... Tänään hän muistutti sitten minua tästä unesta ja aivan hätkähdin sen sanomaa joka nyt avautui niin selvänä. Yritin kerran kirjoitella sinulle, että tuo laiva unesi pelasti minut eksytykseltä, ja sai minut luopumaan siitä että lopettaisin täällä oloni, se oli varoitus, jonka Herra toi sinun kauttasi, minä olin tuo nainen joka hyppäsi veteen ja hiukset vain jäi pinnalle kellumaan, Herra käytti sinua tässä kohtaa työkalunaan. Luitko koskaan tuota ilmoitustani sinulle, olin niin harmissani kun sinua ei kuulunut ei näkynyt .... ??? Mukava ottaa sinut vastaan tänne, sinä rakas veljeni, niinhän meillä uskovilla on tapana toisillemme sanoa, rakkaille siskoille ja veljille, olkaat siunatut te kaikki, Jeesuksen seuraajat. Jeesus on ollut ja on oleva armollinen meille.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Taas mieli Psalmini Kiitos sinetti... Jumala ohjaa ja tietää asiat etukäteen miten ne menee. Eilen olin ihan allapäin, kielsin jopa Jumalan ja sanoin sen jopa läheisilleni!.. Sitten alkoi tapahtumaan, tuliterä viritinvahvistin hajos, sitä ennen oli uudenkarhea pesukoneemme hajonnut, eli Jumala tiesi etukäteen mitä tulen tekemään, pesukone tuli kuntoon niin samana päivänä hajos tuo viritin.. Eikä nämä ole tuulesta temmattuja juttuja. Kävi samoin kuin tunnustaessani Jeesuksen Herrakseni, samalla hetkellä hajos dvd soitin, tietokone ja auton peräkärry... Odottelen mitä hajoaa seuraavaksi että tuo kolmen tapahtuma toteutuu..

        Eli sama vastaus Jumalan kieltämisellä ja Jeesuksen tunnustamisella.. Ehkä ei satu kolmatta sillä olen pyytänyt anteeksi heikkoutani eli Jumalan kieltämistäni.. Mukava palata tänne.. Siunausta iltaanne..

        Tämän ilon kunniaksi, haluan linkittää tämän kappaleen, tuhlaaja pojan paluun kunniaksi :)
        ... jooo-o, ymmärrät kyllä .... olet niin hyvä ystävä ja en halua sinua menettää niinkuin aikanaan yksin armosta lähti, ja meille jäi syvä ikävä, tiedät tunteen ....

        Niin suuri hän on.
        https://www.youtube.com/watch?v=aGYPfqna-Ac


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Voi vihdoinkin seurailija, sinä olet siinä! Olen ollut huolissani ja näemmä en syyttä. Mutta saamme kiittää Jeesusta kun saamme tulla hänen luokeen armonkalliolle. Et usko kun olen onnellinen että olet palannut takaisin. Oletko seurannut yhtään täällä? Eilen oli kova hengellinen taistelu, mutta se oli Herralla jo tiedossa, se kertoo tämä aloituksen uni, se kuvasti täydellisesti tuota hengen sotaa .... Tänään hän muistutti sitten minua tästä unesta ja aivan hätkähdin sen sanomaa joka nyt avautui niin selvänä. Yritin kerran kirjoitella sinulle, että tuo laiva unesi pelasti minut eksytykseltä, ja sai minut luopumaan siitä että lopettaisin täällä oloni, se oli varoitus, jonka Herra toi sinun kauttasi, minä olin tuo nainen joka hyppäsi veteen ja hiukset vain jäi pinnalle kellumaan, Herra käytti sinua tässä kohtaa työkalunaan. Luitko koskaan tuota ilmoitustani sinulle, olin niin harmissani kun sinua ei kuulunut ei näkynyt .... ??? Mukava ottaa sinut vastaan tänne, sinä rakas veljeni, niinhän meillä uskovilla on tapana toisillemme sanoa, rakkaille siskoille ja veljille, olkaat siunatut te kaikki, Jeesuksen seuraajat. Jeesus on ollut ja on oleva armollinen meille.

        Voi en varmaan nähnyt viestiäsi harmi!.. jotain kirjoitin joku aika sitten. En tiedä miksi olen ollut pois, välillä olen käynyt mutta nyt on pitempi aika.. Kerran etsin viestejäsi mutten löytänyt, luulin jopa että olet häippässyt.. Kummallista aikaa.. Jumala on ollut niin hiljaa ja sitten tympäännyin kokonaan ja käänsin selkäni(eilen) heti tuli vastaus, kuitenkin sellainen etten kärsi niistä pahemmin, nipisti vain.. Vai olet kaivannut, olen minäkin mutten ole saanut mitään aikaseksi.. Vai olen pelastanutkin sinut eksytykseltä enkä itse tiedä sitä, hieno homma Kiitos Jumalalle siitä.. mielelläni pelastan sinut tai Jumalahan se oli..


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Tämän ilon kunniaksi, haluan linkittää tämän kappaleen, tuhlaaja pojan paluun kunniaksi :)
        ... jooo-o, ymmärrät kyllä .... olet niin hyvä ystävä ja en halua sinua menettää niinkuin aikanaan yksin armosta lähti, ja meille jäi syvä ikävä, tiedät tunteen ....

        Niin suuri hän on.
        https://www.youtube.com/watch?v=aGYPfqna-Ac

        Munasin jotain.. kirjoitin mutta ei sitä näykkään!!!!.. no tuo "Niin suuri hän on" on kans mieli kappaleeni...Tiesit sen ja siks laitoit heh!!!!...Joo-o samat on tunteet.. Kiitos sanoistasi, ihan tippa tuli simmuun.. Hyvää yötä, taidat olla nukkumassa jo.. Hyvää yötä kaikille ja Jumalan suojelusta..


      • sinettisormus1

        Älä koskaan tympäänny Jumalaan, sinä tiedät, että se mikä aiheuttaa tuon masennuksen ja muut tunteet, johtuu maailmasta, älä siis anna sille sitä valtaa, Jeesuksen kasvojen edessä on paras olla, oli olosuhteet ympärillä mitä tahansa. Laitoin sinulle kerran viestiä tuosta Patrcikin näystä joka on puhutellut minua paljon ja siihen yritän pyrkiä. Tuo näky koski Psalmi 23: 5 kohtaa:
        Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni eteen.
        Sinä voitelet minun pääni öljyllä;
        minun maljani on ylitsevuotavainen.

        Patrick kertoi tv7 ohjelmassa tuon näyn niin hyvin, että nyt tuo kohta avautui eteeni aivan uudella tavalla. Me saamme joka päiväisessä elämässämme kohdata monenmoisia ihmisiä, työpaikoilla jos missä, ja meidän tulisi uskaltaa julistaa Herran sanomaa paikasta riippumatta, eikä pelätä että mitähän noikin meinaa? MITÄ VÄLIÄ? Herra on valmistanut tämän pöydän ja nämä antimet ja siitä voimme jakaa, heille jotka voivat olla vihollisemme. Ei ole kuin yksi tie, emme voi palvella kahta Herraa. Jos emme uskalla avata suutamme, viedäksemme sanomaa eteenpäin, nöyrrymme tuon väärän herran eteen. Tämä on paikka jossa meidän tulee ojentautua. AAMEN!
        Kerroin että olin saamassa eksytyksen, tarkoitin sillä täältä luopumista, etten olisi enää Herran sanaa ollut täällä levittämässä, en olisi häntä kokonaan hylännyt tai hänestä luopunut. Mutta Herra avasi unesi kautta minulle etten saa lähteä, hän on minut asettanut tänne, vaikka tämä paikka on kovin kiviseksi käynyt ja sitten sinä, seurailija ystävänikin poistuit. Eräänä päivänä kuitenkin palsin unesi ääreen ja silloin se avautui, olin tulkinnut sen väärin, minua oli eksytetty, mutta Herra piti palvelijastaan huolen. Eräänä päivänä, taisi olla viime viikolla, kun Herra muistutti minua tästä nimimerkistäni, jonka hän minulle antoi, kun sitä kyselin, millä nimellä hän haluaa minun kirjoittavan täällä. Muistin nuo näyt muutaman vuoden takaa, kultaisen sormuksen joka oli sinettisormus ja sen keskellä oli tyhjä ympyrä, silloin oli vielä opetuslapsi aluillani ja muutaman kuukauden päästä näin tuon sormuksen uudelleen ja sen keskelle oli ilmestynyt taivaan sininen kivi ja yksin armosta kertoi minulle hieman myöhemmin nähneensä unen jossa Jeesus antoi minulle tuon sormuksen sinisellä kivellä, voi sitä iloa! Nyt hän minua siitä muistutti, silloin en vielä tiennyt että tulee aika jollon kirjoitan tällä nimellä ja Herra vahvisti sen myös sanansa kautta, Ester 3. ja jesaja 62:3 . Näin hän minua muistutti ja minä itkin, itkin koko päivän, mutta ne oli ilon ja onnen ja rakkauden ja suuren kaipuun kyyneliä. Tuona päivänä lauloin Herralle itkien kielin, en ymmärtänyt mitä lauloin, mutta täytyi laulaa, purin jotain sisintäni ja vain Herra tietää mitä lauloin, se päivä oli meidän kahden. Viime perjantaina minulle profetoitiin että Herra tulee avaamaan minulle lisää hengellistä näkö kykyä ja sen kyllä otan iloiten vastaan, sillä haluan kasvaa hänessä ja hänen tahtonsa mukaan.
        Ole Seurailija ja te muutkin Jeesuksen seuraajat Siunattuja hänen nimessään. Herran Rauhaa, hän on ylen ihmeellinen , Kiitos ja kunnia Jeesuksen Kristuksen!
        Aamen.


      • sinettisormus1

        Aamos 3:7 "Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille".


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Älä koskaan tympäänny Jumalaan, sinä tiedät, että se mikä aiheuttaa tuon masennuksen ja muut tunteet, johtuu maailmasta, älä siis anna sille sitä valtaa, Jeesuksen kasvojen edessä on paras olla, oli olosuhteet ympärillä mitä tahansa. Laitoin sinulle kerran viestiä tuosta Patrcikin näystä joka on puhutellut minua paljon ja siihen yritän pyrkiä. Tuo näky koski Psalmi 23: 5 kohtaa:
        Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni eteen.
        Sinä voitelet minun pääni öljyllä;
        minun maljani on ylitsevuotavainen.

        Patrick kertoi tv7 ohjelmassa tuon näyn niin hyvin, että nyt tuo kohta avautui eteeni aivan uudella tavalla. Me saamme joka päiväisessä elämässämme kohdata monenmoisia ihmisiä, työpaikoilla jos missä, ja meidän tulisi uskaltaa julistaa Herran sanomaa paikasta riippumatta, eikä pelätä että mitähän noikin meinaa? MITÄ VÄLIÄ? Herra on valmistanut tämän pöydän ja nämä antimet ja siitä voimme jakaa, heille jotka voivat olla vihollisemme. Ei ole kuin yksi tie, emme voi palvella kahta Herraa. Jos emme uskalla avata suutamme, viedäksemme sanomaa eteenpäin, nöyrrymme tuon väärän herran eteen. Tämä on paikka jossa meidän tulee ojentautua. AAMEN!
        Kerroin että olin saamassa eksytyksen, tarkoitin sillä täältä luopumista, etten olisi enää Herran sanaa ollut täällä levittämässä, en olisi häntä kokonaan hylännyt tai hänestä luopunut. Mutta Herra avasi unesi kautta minulle etten saa lähteä, hän on minut asettanut tänne, vaikka tämä paikka on kovin kiviseksi käynyt ja sitten sinä, seurailija ystävänikin poistuit. Eräänä päivänä kuitenkin palsin unesi ääreen ja silloin se avautui, olin tulkinnut sen väärin, minua oli eksytetty, mutta Herra piti palvelijastaan huolen. Eräänä päivänä, taisi olla viime viikolla, kun Herra muistutti minua tästä nimimerkistäni, jonka hän minulle antoi, kun sitä kyselin, millä nimellä hän haluaa minun kirjoittavan täällä. Muistin nuo näyt muutaman vuoden takaa, kultaisen sormuksen joka oli sinettisormus ja sen keskellä oli tyhjä ympyrä, silloin oli vielä opetuslapsi aluillani ja muutaman kuukauden päästä näin tuon sormuksen uudelleen ja sen keskelle oli ilmestynyt taivaan sininen kivi ja yksin armosta kertoi minulle hieman myöhemmin nähneensä unen jossa Jeesus antoi minulle tuon sormuksen sinisellä kivellä, voi sitä iloa! Nyt hän minua siitä muistutti, silloin en vielä tiennyt että tulee aika jollon kirjoitan tällä nimellä ja Herra vahvisti sen myös sanansa kautta, Ester 3. ja jesaja 62:3 . Näin hän minua muistutti ja minä itkin, itkin koko päivän, mutta ne oli ilon ja onnen ja rakkauden ja suuren kaipuun kyyneliä. Tuona päivänä lauloin Herralle itkien kielin, en ymmärtänyt mitä lauloin, mutta täytyi laulaa, purin jotain sisintäni ja vain Herra tietää mitä lauloin, se päivä oli meidän kahden. Viime perjantaina minulle profetoitiin että Herra tulee avaamaan minulle lisää hengellistä näkö kykyä ja sen kyllä otan iloiten vastaan, sillä haluan kasvaa hänessä ja hänen tahtonsa mukaan.
        Ole Seurailija ja te muutkin Jeesuksen seuraajat Siunattuja hänen nimessään. Herran Rauhaa, hän on ylen ihmeellinen , Kiitos ja kunnia Jeesuksen Kristuksen!
        Aamen.

        Pitääkin mennä Patricin seuraavaan kokoukseen, pitää tuossa parinkilometrin päässä uusissa tiloissa, en ole niissä tiloissa ennen käynytkään mutta vanhoissa kävin. Kyllä Jumala käyttää sitä miestä, tyttäreni kertoi että kun Patric rukoili hänen puolestaan niin sairautensa oli oireeton pari kuukautta(voi olla että liityn hänen seurakuntaansakkin, viime ajat tuntunut siltä, hänen ihana laulajansa asuu ihan naapurinani Linda Laukkanen)... En tympäänny mutta joskus menen niin voimattomaksi etten jaksa.. Kai sitä saa olla heikkokin silloin tällöin.... Sain kirjoituksestasi oikein kipinän mennä Patricin kokoukseen, se on muhinut jo muutenkin jonkun aikaa Kiitos..


      • sinettisormus1

        Kiitos Herralle! Voi, jos Patrick olisi minua noin lähellä, olisin varmasti joka kokouksessa. Hän on vahva Herrassa ja uskon iloa täynnä, totta meille tulee noita heikkoja hetkiä, erämaa vaelluksia ja silloin kannattaa hiljentyä Herran eteen, ettemme tee ylilyöntejä. Onneksi voimme päivittää tekemisiämme ja pyytää anteeksi ja Isä meidän on tähän hyvä rukous, se on käytössäni joka päivä.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Pelastuksen ajan ihanuus.

      JESAJA 35
      1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
      lilja.
      2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
      3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
      4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."

      Pyysin Herralta sanaa tähän lohdutukseksi, sanaa joka olisi sopivaa tähän armo asiaan ja sana avautui teille jaettavaksi tästä Jesaja 35:stä.
      Kiitos ja Kunnia Jeesuksen!
      5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
      6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
      7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
      8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
      9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
      10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

      • sinettisormus1

        ... olipa outoa että tuo teksti jonka kirjoitin loppuun, pomppasi sanan keskelle, mutta ei hätää, Herra on armollinen ja Sana säilyy!


      • sinettisormus1

        ... tuo sana on profetaalinen kuvaus Kristuksen armonvaltakunnasta, jossa hänen armonsa ja Henkensä vaikuttaa iloa, elämää ja kukoistusta. Täydellisimmin tämä toteutuu tuhatvuotisessa valtakunnassa ja täydellisimmin uudessa maassa jossa vanhurskaus asuu...


    • Eräshiljainenlukija

      Kiitos Sinetti taas! Oikeaa Hengen ravintoa.

      • sinettisormus1

        Kiitos Herralle sinusta, että olet saanut äänesi kuuluviin, olet kuin nuo keväiset muuttolinnut, jotka iloisena livertävät pesää rakentaessa. Kanssasi saan kokea Jeesus yhteyttä, ole Siunattu sisareni!


      • Eräshiljainenlukija
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Kiitos Herralle sinusta, että olet saanut äänesi kuuluviin, olet kuin nuo keväiset muuttolinnut, jotka iloisena livertävät pesää rakentaessa. Kanssasi saan kokea Jeesus yhteyttä, ole Siunattu sisareni!

        Kiitos sinulle samoin rakas Sinetti! Siunausta sinulle! Hengen yhteys toimii. Herra on niin läsnä, niin lähellä. Kaikkea en voi tässä kirjoittaa, mutta ehkä aavistat tai jopa tiedät muutenkin. Herra käyttää omiaan, jokaista erikseen, omalla tavallaan, kykyjemme ja lahjojemme mukaan.


      • sinettisormus1

        ...äsken kävin ulkosalla ja kuuntelin iloisena noiden lintujen laulua, tuuli puhalteli olkapäällä aivan kuin Jumala hellästi olisi selästä työntänyt eteenpäin: - "Mitäs minä sanoin? Minä pidän kyllä huolta ..." :D


      • sinettisormus1

      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        .... kävelin pihamaalla, ja mielessäni soi kokoajan laulu: Anna sade, Jumala!
        https://www.youtube.com/watch?v=oTChwVHLzPo

        Niina laulaa Anna sade, Jumala, hänkin on paikkakuntalainen, melkosen viehättävä persoona, koko katu muuttuu kirkkaammaksi kun hän kävelee vastaan,,


      • Eräshiljainenlukija
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ...äsken kävin ulkosalla ja kuuntelin iloisena noiden lintujen laulua, tuuli puhalteli olkapäällä aivan kuin Jumala hellästi olisi selästä työntänyt eteenpäin: - "Mitäs minä sanoin? Minä pidän kyllä huolta ..." :D

        Puhallukset ovat tuttuja - niitä tulee usein. Sateesta puheen ollen - pilvettömältä taivaalta tulee välistä sadepisaroita kasvoille - roiskauksena. Se on sitä Jessen huumoria.

        Niina Åströmin Anna sade on niin kaunis. Se saa ihon väräjämään.
        Linnut lauloivat metsässä erikoisen kauniisti tänään. Ajattelin, että jos laitan silmät kiinni, voin kuvitella olevani paratiisissa.


      • sinettisormus1
        Eräshiljainenlukija kirjoitti:

        Puhallukset ovat tuttuja - niitä tulee usein. Sateesta puheen ollen - pilvettömältä taivaalta tulee välistä sadepisaroita kasvoille - roiskauksena. Se on sitä Jessen huumoria.

        Niina Åströmin Anna sade on niin kaunis. Se saa ihon väräjämään.
        Linnut lauloivat metsässä erikoisen kauniisti tänään. Ajattelin, että jos laitan silmät kiinni, voin kuvitella olevani paratiisissa.

        Tiedätkös, ja tiedäthän sinä, :) ....Jumala ilmoittaa itsensä luonnossa, tästä kertoo myös psalmi 19.


      • sinettisormus1

        PSALMIT 19
        1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.

        2. Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
        3. Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
        4. Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
        5. Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
        6. Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
        7. Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
        8. Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
        9. Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
        10. Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
        11. Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
        12. Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
        13. Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
        14. Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
        15. Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.


      • Eräshiljainenlukija
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Tiedätkös, ja tiedäthän sinä, :) ....Jumala ilmoittaa itsensä luonnossa, tästä kertoo myös psalmi 19.

        Tiedän - Sanassa ja luonnossa...
        Puhalluksia tulee ulkona ja myös vaikka astioita tiskatessa ja varsinkin kun käyn nukkumaan - kasvoilla "tuulee" pumpulinpehmeästi...Nämä ovat niitä arjen ihmeitä. Kaikkea ei voi tässä kertoa, mutta tiedäthän sinä itsekin. Luen Ps 19.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Niina laulaa Anna sade, Jumala, hänkin on paikkakuntalainen, melkosen viehättävä persoona, koko katu muuttuu kirkkaammaksi kun hän kävelee vastaan,,

        Minun ystäväni tänään soitteli ja innostui iloisesti kun kuuli, että sinä, Seurailija olet palannut luoksemme. Kiitos Herralle!
        Viime perjantain kokouksessa lauloimme tuota, anna sade laulua, ja ystäväni kanssa muistimme sen sinun yhdeksi lempikappaleiksi .....


      • Eräshiljainenlukija
        Eräshiljainenlukija kirjoitti:

        Tiedän - Sanassa ja luonnossa...
        Puhalluksia tulee ulkona ja myös vaikka astioita tiskatessa ja varsinkin kun käyn nukkumaan - kasvoilla "tuulee" pumpulinpehmeästi...Nämä ovat niitä arjen ihmeitä. Kaikkea ei voi tässä kertoa, mutta tiedäthän sinä itsekin. Luen Ps 19.

        Tuttu psalmi olikin. Olin värittänyt sen yliviivaustussilla kokonaan keltaiseksi. Joyce Meyer sanoi kyllä joskus, että Raamattu ei ole mikään värityskirja.


      • sinettisormus1
        Eräshiljainenlukija kirjoitti:

        Tiedän - Sanassa ja luonnossa...
        Puhalluksia tulee ulkona ja myös vaikka astioita tiskatessa ja varsinkin kun käyn nukkumaan - kasvoilla "tuulee" pumpulinpehmeästi...Nämä ovat niitä arjen ihmeitä. Kaikkea ei voi tässä kertoa, mutta tiedäthän sinä itsekin. Luen Ps 19.

        Tiedän - minäkin koen välillä noita lempeitä puhalluksia myös sisällä, askareita tehdessä, nukkumaan käydessä, nytkin kuin tuulen henkäyksenä, koen jotain tuttua .... meillä on yhteys, Jeesuksen kautta, hänen Pyhän Henkensä kautta ....


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Minun ystäväni tänään soitteli ja innostui iloisesti kun kuuli, että sinä, Seurailija olet palannut luoksemme. Kiitos Herralle!
        Viime perjantain kokouksessa lauloimme tuota, anna sade laulua, ja ystäväni kanssa muistimme sen sinun yhdeksi lempikappaleiksi .....

        No niimpä tietenkin, yhdessä ystäväsi kaa juonitte heh.. Tuo ystäväsi tuntuu ihanalta ihmiseltä, kukahan hän on? kirjoittaako tänne?.. Ihmettelen että minusta keskustelette, mitähän keskustelemista minussakin on? en ainakaan itse huomaa mitään erityistä..
        Jotenkin tänään ollut hyvä päivä, kiitin jopa Jumalaa että viritinvahvistimeni hajos! ja kiitin
        kun pesukone tuli samana päivänä kuntoon..

        .. Tuo hajoamis aalto palautti mieleeni sen mitä alttarilla sanottiin..(en saa hätäillä enkä ottaa pulttia mistään, kaikki tapahtuu Jumalan aikataulun mukaan).. Olen sellainen että välillä unohdan tuon muistutuksen ja sitte kaikki menee vaikeaksi, nousee seinä eteen..

        Ihan tosi ei tuo viritinvahvistin muuten olisi särkynyt, se oli muistutus..Takuu sillä on ja kun soitin huoltofirmaan Turkuun niin sanoivat etteipä tuollasta ole tuossa kyseisessä mallissa tullut eteen että pimenee täysin, kovin ihmetteli myyjä niinkuin huoltofirmakin. Minä en ihmettele koska tiedän että oli muistutus vain, sattumaa ei ole olemassa.. Nyt taas muistan pätkän verran.. Jumala joutuu vääntämään meikälaiselle asiat että selvenee!.. ei ole ensimmäinen kerta!

        Olihan se uskoontuloa edeltävä aika melkonen show.. Tultiin reissusta, hellaritytöt olivat edellisenä päivänä rukoilleet pitäen kätensä päälläni, enkä muista siitä kuin kuin sanat: Näytä Jumala voimasi.. Tultiin sitten kotiin niin nettiin oli tullut päivän raamatunlause: 2Tim.1:6 "Siksi muistutan sinua virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, jonka sait, kun panin käteni sinun päällesi." Ja samalla hetkellä tyttäreni tuli kysymään että olenko laittanut saunankiukaaseen tulet?.. en ollut, Pyhähenki sytytti ja siitä minäkin sytyin ja otin seurakuntaan yhteyden.... Tunnustin Jeesuksen Herrakseni muutaman päivän kuluttua.. No tuon olen kertonut monesti mutta onhan se mielessäkin jatkuvasti... Minua pitää herätellä välillä, olen niin pöllö.. ((Oli muuten ihmeelliset ajatukset kun menin Pyhänhengen sytyttämään saunaan, kyllä siellä itkuakin pukkas ja kiitostakin..


      • Piksu

        Kiva että kuitenkin takuuseen menee vahvistin! Itsellä on kanssa ongelma, että kun kaikki ei mene oman pillin mukaan, vedän pultit! Jotenkin ajattelen, että omalla järkeilyllä saan kaikki asiat toimimaan. Piksukin on kapinoinut monta vuotta ja unohtunutkin Kristinuskon asiat täysin! Kuitenkaan mitään maallisia murheita ei ole ollut koko aikana. Henkisesti olen kuitenkin ollut jotenkin hukassa ja paha olo pitkään. Nyt viime vuosi oli kiva ja jotain "herätyskellon" pirahduksia on alkanut kuulumaan myös hengellisiin asioihin! Syksyllä ensin, mutta en reagoinut ja joulun alla uudestaan erittäin voimakkaana! Kapinoinnit on varmaan syytä jättää, jos nämä on viimeisiä varoituksia? Minulla kävi myös onnekaasti, että Jouluna "merkkinä" kamerani alkoi toimimaan! Siinä ei salamavalo toiminut ja varsinkin talvisaikaan ikävä kuvata. Nyt toimii kuin unelma! Parantiko Jeesus Kristus kamerani! Näistähän ihmeparanemisista on puhuttu! Omakin olo päivä päivältä paranee ja eri pohjalta suunnittelen elämääni! Ennen on ollut jotenkin epärealististen haaveiden varassa ja hirveä pettymys kun ne ei toteudu. Nyt ajattelin että olen tyytyväinen siihen mitä jo on. Myöskin pienemmät suunnitelmat.


    • Vakilukija---

      Tuo sinetti se jaksaa monologia harrastaa! Itteään nostattaa..

      • sinettisormus1

        Lahko:Lahkon jäsenet mustamaalaavat, pilkkaavat sekä panettelevat muiden uskonyhteisöjen jäseniä, kertoen hyvin usein muista valheellisia kertomuksia. Lahkon jäsenet pitävät itseään ainoa oikeana seurakuntana.


        Raamattu: Mustamaalaus, panettelu ja pilkkaaminen on syntiä. Uskova ei saa valehdella. Kaikki uskovat erilaisissa Raamatullisissa yhteisössä ovat sisaria ja veljiä Herrassa Jeesuksessa. Lahkohenki on lihan teko, eli synti.


    • 20kjirt

      Sinettisormuksessa näkyy lahkonsynti.

      • sinettisormus1

        ... minäkin osaisin käydä eri nikeillä panettelemassa, mutta Jeesus minussa estää sen ja mitä se minua hyödyttäisi, sillä Herra tietäisi totuuden, tekisin vain itselleni vahingon.
        Ne joille ei kelpaa tuomani sanoma, pysyköön pois, vai eikö oma tahtosi siihen riitä?
        Tästä ei tämän enempää.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... minäkin osaisin käydä eri nikeillä panettelemassa, mutta Jeesus minussa estää sen ja mitä se minua hyödyttäisi, sillä Herra tietäisi totuuden, tekisin vain itselleni vahingon.
        Ne joille ei kelpaa tuomani sanoma, pysyköön pois, vai eikö oma tahtosi siihen riitä?
        Tästä ei tämän enempää.

        ... olenko minä sinulle veli tai sisko, niinkuin sinä olet minulle? siitä erotellaan kummankin lahko henkisyys.


    • sinettisormus1

      141 PSALTTARI

      I. David rukoilee, että Jumala häntä kuulis ja synnistä varjelis, II. Suojelis jumalattomain väijymisestä.

      Davidin Psalmi.
      I. Herra, minä avukseni huudan sinua: riennä minun puoleeni: ota korviis minun ääneni, koska minä sinua huudan.
      2. Kelvatkoon minun rukoukseni sinun edessäs niinkuin savu-uhri, minun kätteni ylennys niinkuin ehtoo-uhri.
      3. Herra, varjele minun suuni ja varjele minun huuleni.
      4. Älä kallista minun sydäntäni mihinkään pahuuteen, pitämään jumalatointa menoa pahointekiäin kanssa*, etten minä söisi niitä, mitkä heille kelpaavat.
      5. Vanhurskas lyökään minua ystävällisesti*, ja nuhdelkaan minua, se olkoon niinkuin öljy minun pääni päällä; sillä minä vielä rukoilen heidän pahuuttansa vastaan.
      6. Heidän opettajansa sysättäköön kiveen, niin sitte kuullaan minun opetukseni suloiseksi.
      7. II. Meidän luumme ovat hajoitetut haudan reunalle, niinkuin joku maan repis ja kaivais.
      8. Sillä sinua, Herra, Herra, minun silmäni katsovat*: minä uskallan sinuun, älä minun sieluani hylkää.
      9. Varjele minua siitä paulasta, jonka he asettivat eteeni, ja pahointekiäin ansasta.
      10. Jumalattomat lankeevat toinen toisensa kanssa omiin verkkoihinsa*, siihenasti kuin minä pääsen ohitse.

    • Otaopiksi---

      Herralta sinetille, jos ylpeys antaa myöten: Luukas 18: 9-14. Luukas 6:40-42. Room 14:4

      Olet ryhtynyt tekoihin, joissa näkyy ns. ”lihan mieli”, joka vihollisuus Jumalaa vastaan. Jumala ei valtuuttanut sinua tuomitsemaan ja sormella osoittamaan Hänen palvelijaansa maijaliisa. Gal 5:15-26. Tässä teit tyhmästi. Olisit pysynyt siinä, mitä teit. Nyt et pääse eroon Jumalan kurituksesta. Sehän on rakkautta. Hän kurittaa, kun on tarpeen. Ei pidä sekaantua sellaiseen, joka ei kuulu valtuuksiin.

      • sinettisormus1

        ...tiedän kuka olet, en lähde tähän ... se ei kirkasta Kristusta! Tiedän että olen sinulle uhka ja haluat minut pois, mutta Herra päättäköön tämänkin asian, mikset jätä Herralle sitä mikä Herran On?


      • sinettisormus1

        ... kysynpä vielä, kumpi on ollut se hyökkäävä osapuoli? Herra tietää, mutta sinä haluat muuttaa kaiken ihmisen silmän edessä, sillä rakastat sitä mitä maailma antaa.


      • Turhavalehdella

        Älä höpäjä. Herra ei sinulle käskyjä anna. Mikähän ääni sinulle mahtaakaan puhua? Henkiauttaja?
        Ihmisessä voi olla monta erilaista riivaajaa. Miksi sitten vaihdat persoonaa koko ajan.


    • sinettisormus1

      Syyttä syytetyn rukous
      1
      Laulunjohtajalle. Daavidin psalmi.
      Jumala, sinä jota ylistän,
      älä enää vaikene!
      2 Minun vainoojani ovat avanneet suunsa,
      nuo jumalattomat ja petturit!
      He puhuvat minulle valheita.
      3 Joka puolelta he sinkoavat ilkeitä sanoja
      ja hyökkäävät syyttä minua vastaan.
      4 He palkitsevat ystävyyteni syytöksin.
      En ole tehnyt mitään pahaa!
      5 He maksavat hyvän pahalla, ystävyyteni vihalla.

      6 Pane ankara syyttäjä vastustajani kimppuun,
      pane armoton mies todistamaan häntä vastaan!
      7 Kun hänen asiansa on oikeudessa,
      hänet tuomittakoon syylliseksi,
      hänen rukouksensakin katsottakoon pahaksi teoksi.
      8 Vähiin jääkööt hänen elämänsä päivät,
      toinen ottakoon hänen työnsä ja toimensa.
      9 Jääkööt hänen lapsensa orvoiksi,
      jääköön hänen vaimonsa leskeksi.
      10 Joutukoot hänen lapsensa kerjuulle,
      mieron tielle kotinsa raunioilta.
      11 Riistäköön koronkiskuri hänen omaisuutensa,
      ryöstäkööt vieraat hänen työnsä hedelmät.
      12 Älköön kukaan osoittako hänelle armoa,
      älköön kukaan säälikö hänen orpoja lapsiaan.
      13 Sammukoon hänen sukunsa,
      jo toisessa polvessa kadotkoon hänen nimensä.
      14 Hänen isiensä synnit pysykööt Herran muistissa,
      hänen äitinsä rikkomukset älkööt unohtuko,
      15 pysykööt ne aina Herran edessä. Hävittäköön Herra heidän muistonsa maan päältä!

      16 Tuo mies ei ajatellutkaan tehdä hyvää.
      Hän vainosi köyhää ja avutonta,
      ajoi murtuneen ihmisen kuolemaan.
      17 Hän syyti kirouksia -
      saakoon itse ne päälleen!
      Ketään hän ei siunannut -
      jääköön itse siunauksetta!
      18 Kietokoon kirous hänet kuin vaate,
      menköön se hänen sisäänsä kuin vesi,
      hänen luihinsa kuin liukas öljy.
      19 Olkoon se viittana hänen yllään,
      vyönä hänen lanteillaan.
      20 Näin tehköön Herra niille, jotka minua syyttävät, niille, jotka puhuvat minusta pahaa.

      21 Herra, minun Herrani,
      tule avukseni
      nimesi kunnian tähden!
      Sinä olet hyvä ja uskollinen,
      pelasta minut!
      22 Minä olen köyhä ja avuton,
      sydämeni on haavoilla.
      23 Minä katoan kuin väistyvä varjo,
      minut huitaistaan pois kuin heinäsirkka.
      24 Polveni horjuvat paastoamisesta,
      olen pelkkää luuta ja nahkaa.
      25 Vainoojani pilkkaavat minua,
      nyökyttelevät päätään, kun minut näkevät.
      26 Auta minua, Herra, Jumalani!
      Sinä, joka olet uskollinen,
      pelasta minut!
      27 Tulkoot he tuntemaan sinun kätesi voiman,
      saakoot tietää, että sinä, Herra, autat.
      28 Kirotkoot vain -- sinä siunaat.
      Nouskoot minua vastaan -- heidän käy huonosti,
      mutta palvelijasi saa iloita.
      29 Olkoon pilkka syyttäjieni vaatteena, häpeä heidän viittanaan.

      30 Suureen ääneen minä kiitän Herraa,
      kansan keskellä minä häntä ylistän.
      31 Hän seisoo sorretun vierellä ja pelastaa hänet niiden käsistä, jotka tahtovat hänet tuomita.

    • nprotiii22

      Sinetti alkaa sekoilla.... Paha on luulevaisuus? Luulee tietävänsä, mutta ei Hengessä. No, Herran toimenpiteet auttaa puhdistumaan.

    • sinettisormus1

      Kaikki joilla on ymmärrys näkee missä viesteissä on vihanhenki ja missä rakkauden henki. Te tunnistatte kyllä tämän hyökkäys tahon, jota ei tarvitse edes nimetä, hän tekee sen itse. Minulla ei ole hätää , Herran Rauha on sydämessäni ja sitä toivotan teille muillekkin, Herra olkoon kanssanne!

      • näkymätön-ninni

        Aamen sinetti!!! huomattu on. Herra olkoon sinun kanssasi edelleen, niin kuin on nytkin!



        13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.

        14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

        15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

        16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

        17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.

        18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.


      • näkymätön-ninni

        Sinetin viisaus on puhdasta, rauhaisaa, lempeää ja täynnä laupeutta!

        Otaopiksi on riitaisa ja katkera.


      • sinettisormus1
        näkymätön-ninni kirjoitti:

        Aamen sinetti!!! huomattu on. Herra olkoon sinun kanssasi edelleen, niin kuin on nytkin!



        13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.

        14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

        15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

        16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

        17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.

        18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

        Aamen ninni siskoni. En enää ymmärrä mistä tässä on kyse? Olen pyytänyt anteeksi jos olen loukannut, mutta se ei kelpaa, olen pitänyt sisarena, muttei sekään kelpaa, anteeksiantoa ei löydy eikä liioin rakkautta vain "ojennusta" vaikka tuomion miekalta se tuntuu. Mutta tämä kertoo myös tämän ihmisen hedelmästä ... joko se on kateutta tai sitten pahimillaan tällä on aivan toinen Herra, sillä tämä ryhmittymä tuntee raamatun mutta rakkaus puuttuu... ja hyökkää tämä muidenkin kimppuun, vain yksin hän on oikeassa ja vain hänellä on oikeus tuomioon, mutta minä seison Jeesuksen kasvojen edessä enkä siitä liiku, sekö on syy miksi pitää minua vaarana?


      • sinettisormus1

        ... aivan kuin aloituksen unessa tuo nainen vei poikani ... koen että tässä yritetään viedä tuota lasta sydämestäni, tuota Jumalan lasta joka siellä kasvaa ja jollekkin se on uhka ....


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... aivan kuin aloituksen unessa tuo nainen vei poikani ... koen että tässä yritetään viedä tuota lasta sydämestäni, tuota Jumalan lasta joka siellä kasvaa ja jollekkin se on uhka ....

        ... ja tuo lapsi on JEESUS KRISTUS!


      • näkymätön-ninni
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... aivan kuin aloituksen unessa tuo nainen vei poikani ... koen että tässä yritetään viedä tuota lasta sydämestäni, tuota Jumalan lasta joka siellä kasvaa ja jollekkin se on uhka ....

        Juuri niin sinetti! Sinulla on rauha sydämessäsi, koska olet Jeesuksen oma! Tuolla toisella ei ole rauhaa ja se näkyy...


      • sinettisormus1

        ... näen niin selvänä tuon unen, tuo talo missä oli paljon väkeä on tämä suomi24 ja tämä palsta ja tönimistä täällä riittää... tuon naisen tytär, josta yriti ottaa kiinni, koen sen olevan Isebelin hengen... näky avautuu vahvasti, mutta lopulta näemme kauniin armonkallion ....


      • näkymätön-ninni
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... näen niin selvänä tuon unen, tuo talo missä oli paljon väkeä on tämä suomi24 ja tämä palsta ja tönimistä täällä riittää... tuon naisen tytär, josta yriti ottaa kiinni, koen sen olevan Isebelin hengen... näky avautuu vahvasti, mutta lopulta näemme kauniin armonkallion ....

        Aamen!


      • näkymätön-ninni

        Iisebel piti itseään puhtaana, vaikka hän teki koko ajan syntiä Jumalaa vastaan. Iisebel oli hengessään kihlannut itselleen Baal epäjumalan "aviomiehekseen", joka omisti hänet ja jota hän palveli.

        Tänä päivänä myös samoin Iisebelin hengen vallassa oleva korostaa omaa puhtauttaan, vaikka hän epärehellisesti juonitellen tekee syntiä Jumalaa ja ihmisiä vastaan.

        Iisebelin hengen vallassa oleva ihminen vastustaa todellisia Jumalan palvelijoita sekä haluaa tuhota heidän palvelutehtävänsä. Iisebelin hengen vallassa oleva ihminen haluaa syrjäyttää todelliset Jumalan palvelijat, koska hän haluaa itse astua esiin ja johtaa hengellistä työtä. Iisebelin hengen vallassa oleva ei kuitenkaan kykene toteuttamaan Jumalan tahtoa, sillä hänen Jumalakuvansa on vääristynyt ja hänen uskonsa on korruptoitunut ja naamioitunut vanhurskaudeksi, vaikka hän palvelee epäjumalia.


      • sinettisormus1

        AAMEN!!! Niin täydellinen kuvaus täällä riehuvasta hengestä.Kiitos ninni.


      • Eräshiljainenlukija
        näkymätön-ninni kirjoitti:

        Iisebel piti itseään puhtaana, vaikka hän teki koko ajan syntiä Jumalaa vastaan. Iisebel oli hengessään kihlannut itselleen Baal epäjumalan "aviomiehekseen", joka omisti hänet ja jota hän palveli.

        Tänä päivänä myös samoin Iisebelin hengen vallassa oleva korostaa omaa puhtauttaan, vaikka hän epärehellisesti juonitellen tekee syntiä Jumalaa ja ihmisiä vastaan.

        Iisebelin hengen vallassa oleva ihminen vastustaa todellisia Jumalan palvelijoita sekä haluaa tuhota heidän palvelutehtävänsä. Iisebelin hengen vallassa oleva ihminen haluaa syrjäyttää todelliset Jumalan palvelijat, koska hän haluaa itse astua esiin ja johtaa hengellistä työtä. Iisebelin hengen vallassa oleva ei kuitenkaan kykene toteuttamaan Jumalan tahtoa, sillä hänen Jumalakuvansa on vääristynyt ja hänen uskonsa on korruptoitunut ja naamioitunut vanhurskaudeksi, vaikka hän palvelee epäjumalia.

        AAMEN! Tuosta hengestä juuri on kysymys täällä. Kiitos Ninni sinulle selventävästä kirjoituksesta.

        Muinaiset ennustukset/Iisebelin noituus, antaa lisätietoa asiasta.

        Iisebelin hengen vallassa oleva valheellinen ihminen toimii usein uskovien yhteisössä Jumalan palvelijoita vastaan valheellisena profeettana.


      • sinettisormus1

        Tämä kannattaa teidän jokaisen lukea, tärkeää hengen asiaa ....


    • outojuttu

      Missä se susi? Ja mitä hedelmiä?

      Jos täällä susia näkee, kannttaa katsoa turvallisempia paikkoja.

      Ja jos ei hedelmät miellytä - siis omat hedelmät - niin kaupasta saa joka lajia!

    • NäinseNäkyy

      No, tässähän se susi on, ja hedelmä sen mukainen...



      Edustaja1

      4.4.2015 08:36

      Vihamission tilinteko Jumalan edessä lähestyy..

      Tässä on (pieni) osa siitä saastaisten valheiden ja solvausten paketista, josta ns. vihamissio joutuu tiliä tekemään. Siitä ei ole pääsyä. Jeesus sanoi: Matt 12:37

      ”Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.”

      ”Joka sanoo, sinä hullu on ansainnut helvetin tulen..” Jeesus, Matt 5: 22, Room 14:12

      Jumalan tuomioistuin ei ole lahjottavissa. Selitykset eivät auta. Jos kaikki nämä nimittelyt ovat valhetta maijaliisasta ( niinkuin ovat) – miten luulet selviäväsi Jumalan rangaistustuomiosta?

      Sinä, joka näitä syljit suustasi? Laittomasti, luvattomasti, likaisesti. Ei, et vältä Jumalan

      ragaistustuomiota. Sinulla oli aika tätä iljettävyyttä harrastaa. Paha himosi tuotti nautintoa, kun solvasit vuosikausia tätä maijaliisa, deboraa. Jatkoit sitä tänne asti. Mutta Jumala taivaassa seurasi ja mittasi pahuutesi polun mitan. Olet tien päässä. Olet Jumalan Pyhän ja Totisen tuomioistuimen edessä. Ja sinut tuomitaan omien sanojesi, valheiden ja saastaisuuden mukaan. Parannukseen annettu aika on ohitettu, se ei kelvannut.

      Tässä muisutukseksi syntilistaasi:

      VALHEET ja perättömät väitteet.

      Tämä (tiedetty) taho, vihamissio on ottanut siis missiokseen sen, että tämä debora (maijaliisa) on jatkuvan mustamaalauksen kohteena. Ja tämä ”missio” siis alkoi aktiivisesti 2013. Sitäkin ennen oli vastaavaa valheagendaa, mutta tämä vihamissio on ollut lajissaan kauhistuttavan törkeää.

      Maijaliisa, joka on erittäin kokenut ja pätevä juridisissa asioissa, voittanut lukuisia oikeusjuttuja, kasvanut niin oikeudellisessa kuin hengellisessä sodankäynnissä, karaistunut, on alun alkaen nähnyt MITÄ LAJIA on tämän vihamission laatu! Mutta nyt annetaan puheenvuoro, näyttö, vihamission ahkeroimille tuotoksille. Esimerkkejä...

      Esimerkkejä touko-kesäk.2013 Profetiapalstalla kirjoitetuista herjauksista: Löytyvät Deboralle mm. seuraavat nimitykset (siis kymmeniä solvauksia joka lajia!)

      D-kalma (kymmeniä kertoja)

      * eksyttäjä,

      * väärä profeetta,

      * lahkohenki,

      * iisebeli,

      * manalan herra,

      * saa-ta-nan kätyri,

      * paholainen,

      * narsisti,

      * hullu,

      * sairas,

      * hörhö,

      * luonnevainen,

      * psykopaatti

      * tuonelan torvi,

      * ateisti jne. jne.

      * pylväs ( = valheellinen väite)

      käräjöitsijä

      Mutta tämä? Vihataho oli yrittänyt mustamaalata Deboran mainetta seuraavasti:

      ____________________________________________________________

      Viestitallenteita 16.6.2013 klo 21:09 (epälty taho)

      Deborah.

      "Palstan typeryys alko lievästi sanoen nyppim'ään, rupesin ateistiksi (eli tulin järkiini) ja nyt on kaikki hyvin."

      ____________________________________________________________________

      Yritys leimata 41 vuotta ( v 2013) uskossa ollutta, lähipiirinsä arvostamaa ja kunnioittamaa uskovaa ”ateistiksi”, väärentämällä Deboran nimimerkin, se oli se vakava virhe, joka pani toimenpiteet liikkeelle. Eikä siinä kaikki? Tämä vihataho jatkoi JATKETTUA valhetta (kymmenet viestinäytteet) väittämällä että Debora itse olisi sanonut ryhtyneensä ateistiksi: Törkeää.

      Viime aikoina vihamissio on antanut uusia pilkka-ja valhenimiä maijaliisalle:

      ”kommunisti” , saatanan palvoja, riivaaja, ja eilen ”otus”.

      Ja viime viikolla Saatanan ämmä, mikä ihmeen saatanan napa maijaliisa on, ja tällä viikolla
      sketsiä maijaliisa-pieru, maijahiiri, ja vaikka mitä.

      _____________

      Pitää sanoa, että Erään Lajin hedelmä on runsas!

      Ja sitä tämä plasta rakastaa. Vihatahojen solvaus-hedelmää....

      • Eräslukija

        On kirjoittelun sävy muuttunut sitten Evankeliumin aika-aloituksen. Toinen ääni kellossa, koska paljastui vääräksi profeetaksi.


      • lkirooo
        Eräslukija kirjoitti:

        On kirjoittelun sävy muuttunut sitten Evankeliumin aika-aloituksen. Toinen ääni kellossa, koska paljastui vääräksi profeetaksi.

        Oletko sinä se väärä profeetta, eräs lukija? Ikävä asia.


    • sinettisormus1

      Minä en ole ottanut osaa tuohon missioon, siihen syntiin en ole langennut, mutta käsityksiäni tämän myötä joudun muuttamaan, olen jopa puolustanut jossain kohtaa tätä "ml:ää", minua yritettiin varoittaa, mutten heti uskonut, ja tässä palkka...

      • Eräshiljainenlukija

        Herra näkee tämän kaiken. Kaikki on rekisteröity ylös. Väärät profeetat paljastuvat.


    • HerraTunteeomansa

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13548624

      Tätä hedelmää te täällä rakastatte. Ette totuutta. Mutta Jumala kirjoittaa muistiin.

      Olette 100% väärässä vihanne kohteesta, johtuu että olette Pimeyden sokaisemia,

      • Einäinn

        Täällähän Sinetin aloituksessa keskusteltiin ihan eri asioista, ennen kuin tulit tänne ongelminesi? Miksi sotket toisten ketjuja? Pysy siinä, minkä olet postannut ja vastaa vaikka itse itsellesi lämpimiksesi!


    • sinettisormus1

      Tämä onneton sielu ei lopeta ennenkuin saa minut lopettamaan sanoman tuonnin tänne, siihen hän pyrkii ja niin päättänyt, ja jos sen teen ottaa hän seuraavan uhrin, voisi kylmästi sanoa että hän haluaa " ristiin naulita minut" ja ehkä vielä väärinpäin ....
      Mutta en ole vielä valmis lopettamaan, sillä Jeesus on minun Herra, ei yksikään ihminen.

      • Einäinn

        Pidä taukoa, ettet mielesi malttia menetä! Maikkuja? tulee ja menee. Kirjoittaa sitten kun on rauhallisempaa! Kannattaa mennä vaikka ompelupuuhiin tai ulos, kun hyvä ilmakin!


      • näkymätön-ninni

        Psalmit 27

        1 Daavidin virsi. Herra on minun valkeuteni ja autuuteni: ketä minä pelkään! Herra on minun elämäni turva: ketä minä vapisen!


        2 Kun pahat käyvät minun kimppuuni, syömään minun lihaani, niin he, minun ahdistajani ja vihamieheni, kompastuvat ja kaatuvat.


        3 Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.


        4 Yhtä minä rukoilen Herralta, sitä minä pyydän: että saisin asua Herran huoneessa kaiken elinaikani, katsella Herran suloisuutta ja tutkistella hänen temppelissänsä.


        5 Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.


        6 Niin kohoaa nyt minun pääni vihollisteni yli, jotka minua ympäröivät, ja minä uhraan riemu-uhreja hänen majassansa, Herralle minä veisaan ja soitan.


        7 Herra, kuule minun ääneni, kun minä huudan, armahda minua ja vastaa minulle.


        8 Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani". Herra, minä etsin sinun kasvojasi.


        9 Älä kätke minulta kasvojasi, älä työnnä vihassa pois palvelijaasi. Sinä olet minun apuni, älä minua jätä, älä minua hylkää, pelastukseni Jumala.


        10 Vaikka minun isäni ja äitini minut hyljätkööt, niin Herra minut korjaa.


        11 Neuvo, Herra, minulle tiesi ja johdata minua tasaista polkua minun vihamiesteni tähden.


        12 Älä anna minua alttiiksi ahdistajaini vimmalle, sillä väärät todistajat nousevat minua vastaan ja puuskuvat väkivaltaa.


        13 Mutta minä totisesti uskon näkeväni Herran hyvyyden elävien maassa.


        14 Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa.


      • näymätön-ninni
        näkymätön-ninni kirjoitti:

        Psalmit 27

        1 Daavidin virsi. Herra on minun valkeuteni ja autuuteni: ketä minä pelkään! Herra on minun elämäni turva: ketä minä vapisen!


        2 Kun pahat käyvät minun kimppuuni, syömään minun lihaani, niin he, minun ahdistajani ja vihamieheni, kompastuvat ja kaatuvat.


        3 Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.


        4 Yhtä minä rukoilen Herralta, sitä minä pyydän: että saisin asua Herran huoneessa kaiken elinaikani, katsella Herran suloisuutta ja tutkistella hänen temppelissänsä.


        5 Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.


        6 Niin kohoaa nyt minun pääni vihollisteni yli, jotka minua ympäröivät, ja minä uhraan riemu-uhreja hänen majassansa, Herralle minä veisaan ja soitan.


        7 Herra, kuule minun ääneni, kun minä huudan, armahda minua ja vastaa minulle.


        8 Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani". Herra, minä etsin sinun kasvojasi.


        9 Älä kätke minulta kasvojasi, älä työnnä vihassa pois palvelijaasi. Sinä olet minun apuni, älä minua jätä, älä minua hylkää, pelastukseni Jumala.


        10 Vaikka minun isäni ja äitini minut hyljätkööt, niin Herra minut korjaa.


        11 Neuvo, Herra, minulle tiesi ja johdata minua tasaista polkua minun vihamiesteni tähden.


        12 Älä anna minua alttiiksi ahdistajaini vimmalle, sillä väärät todistajat nousevat minua vastaan ja puuskuvat väkivaltaa.


        13 Mutta minä totisesti uskon näkeväni Herran hyvyyden elävien maassa.


        14 Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa.

        Tiellemme osuu pelottavia ihmisiä. Kaikkia emme voi kiertää, vaikka haluaisimme. Joskus joudumme kohtaamaan sellaisia, jotka tahtovat meille suoranaista pahaa. On masentavaa ja pelottavaa joutua toisen vähättelyn tai vihan kohteeksi.

        Herramme johdattaa joskus tällaistenkin kokemusten läpi, jotta oppisimme tuntemaan Hänen voimansa. Luther kiitteli kovimpia vastustajiaan parhaimpina opettajinaan.

        Ketä siis pelkäisin, kun Jeesus kääntää vihollistemme juonetkin palvelemaan omaa suunnitelmaansa elämässäni? Mitä voisi voitettu vihollinen Jeesukseen turvaavalle tehdä? Vaikka me olisimme säikkyjä ja pelkäisimme oksienkin rasahdusta, olemme Jeesuksen haavoitettujen käsien suojassa. Hän turvaa koko elämän, ei vain osan siitä.
        (teksti Juha Vähäsarja: Lupaus kantaa)


    • KiitäHerraa
    • Seurailija1

      Huiii minun vastaukset jää kyllä aikalailla ylös, no löytyy ne jos haluaa, vähän oudot sivut, ei ole saanut vielä otetta....

      • näkymätön-ninni

        Ihanaa, että olet täällä seurailija1! Olet ollut ja mielessä; mitähän seurailijalle kuuluu??? Sinua on kaivattu!


      • Seurailija1
        näkymätön-ninni kirjoitti:

        Ihanaa, että olet täällä seurailija1! Olet ollut ja mielessä; mitähän seurailijalle kuuluu??? Sinua on kaivattu!

        Ai että ninnikin on kaivannut, tuntuu hyvältä!.. Mitäpäs tässä sen kummempia, vähän vain saamaton olen ollut. kivaa kuulla sinustakin että olet täällä..


      • näkymätön-ninni
        Seurailija1 kirjoitti:

        Ai että ninnikin on kaivannut, tuntuu hyvältä!.. Mitäpäs tässä sen kummempia, vähän vain saamaton olen ollut. kivaa kuulla sinustakin että olet täällä..

        No tietysti rakas veli Jeesuksessa Kristuksessa on minulle rakas. Minullakin oli pieni tauko täältä, mutta täällä sitä taas ollaan. Ikävä oli valtava teitä kaikkia!!!

        Tulit erityisesti mieleeni, kun luin päivittäishartauskirjasta erästä kohtaa, joka kuului näin:

        Johannes 15

        Johannes 16

        16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

        Nämä Jeesuksen sanat ovat heikon kristityn suuri lohtu. Niille, jotka ovat väsyneet olemaan vahvoja uskovia tai jotka ovat tehneet ratkaisuja Jumalan puoleen kerta toisensa jälkeen tehdäkseen niitä kohta taas uudelleen, sanat ovat kuin huutomerkki: Lopeta loputon yrityksesi pelastaa itsesi olemalla kelvollinen ja Jumalan rakkauden arvoinen! Jumala ei rakasta sinua siksi, että olisit niin rakastettava tekojesi tähden. Olet sitä siksi, että Jumala on sinut suunnitellut ja tehnyt.

        Eikä Jeesus pelastanut sinua sinun hurskautesi tähden vaan kuoli ristillä sinun syntiesi vuoksi. Etkä sinä ole tullut kristityksi siksi, että olet valinnut Jumalan, vaan siksi, että Jeesus itse valitsi sinut omakseen. Tuhansien joukosta juuri sinut, miksi? Siksi, että hän itse niin päätti. "Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät." (Juha Vähäsarja; Lupaus kantaa)

        Ajattele sitä rakas veljeni Jeesus valitsi sinut! Ja Hän rukoilee koko ajan sinun puolestasi!
        Ihanaa että olet täällä seurailija1!
        Inkiväärijuomasta tulet aina ajatuksiini! Nytkin on kaapissa inkiväärin juurta! :)


      • näkymätön-ninni

        Siis raamatun kohta on Johannes 15 eikä 16!


    • rtoiy986
    • Tuulah

      voi, kuinka ilkeästi ne sinua panettelevatkaan jotkut täällä. ja sinä kuitenkin kirjoitat sinetti niin kauniisti kaikesta ja ihan selvästi olet Pyhän Hengen voitelema kirjoituksista päätellen. juuri niin. täytyy olla kyse iisebelin hengestä, joka täällä riehuu.

    • sinettisormus1

      Kiitos teille kaikille, että osaatte erottaa ja nähdä totuuden. En poistu täältä ennenkuin Jeesus sen minulle osoittaa, nyt otan hetken leväten Herran läsnäolossa, ....
      Herran siunausta teille ja rauhaa, Herra olkoon kanssanne. Rauha on myös minun sydämessäni, seuraan tilannetta ja kommentoin jos tulee tarvetta tai Herralta sanomaa...
      KIITOS!

    • sinettisormus1

      Illalla olin vahvassa rukouksessa Jeesukseen ja Pyhä Henki valtasi minut ja sain levätä tässä läsnäolossa koko illan ja yön.
      Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle.

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Tänä aamuna näyssä näin Jeesuksen kasvot ja näin hänen valkoisen pukunsa kauluksen
      Hän on tänäänkin meidän kanssamme.....
      Kiitos ja Kunnia Jeesuksen Kristuksen, te hänen seuraajansa, joilla on hänen rakkautensa sydämessä, olkaat Siunatut Hänen nimeensä.
      Aamen

      PSALMIT 23
      1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

      2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
      3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
      4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
      5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
      6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

      • sinettisormus1

        ... tuosta rakkauden hedelmästä meidätkin tunnistetaan... Kiitos Jeesus!


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
      • Kunniaherran--

        Jumala on suuri!


        Lue miten mm. usko kasvaa, ja sitten

        http://findiastory.vuodatus.net/sivut/uskovan-hengellinen-ruokapoyta

        Ja mitä ihmeitä voi tavallinen uskova kokea kun uskossa turvaa Herraan!

        - Parantumista, Jumalan hyvää johdatusta, apua mahdottomissa tilanteissa!


        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13547888

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13548751

        Eli? Teorioista tekoihin, ja että Sana myös toteutuu – eikä sitä kaiken aikaa vain puhuta.

        Elävä Jumala on niiden kanssa, jotka Häneen uskova, Häntä kunnioittavat ja Hänen Sanaansa arvossa pitävät. Kunnia Herralle, ja kiitos Hänen hvyydestään. ML


      • sinettisormus1

        ... teksti on pitkä mutta kannattaa lukea ....


      • näkymätön-ninni
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... teksti on pitkä mutta kannattaa lukea ....

        Hyvä teksti onkin!


    • SiskoK---

      Kuule sinetti, jos kamppailet luonnehäiriösi kanssa, niin kannattaa hakea apua. Tämä palsta ei varmaan sinua paranna? Mutta ammattiapua löytyy. Ja Uskovalle on lupaus, että Herra parantaa ne joilla on särjetty sydän! Mene niinkuin Maria Herran jalkojen juureen, ja kuuntele. Enemmän pitää kuunnella kuin puhua, eikä varsinkaan julkisesti. Kyllä Jumala sinut parantaa.
      Jos joku on vapaa Kristuksessa, ei sitä kukaan voi sitoa. Lue joh 8:36, 21:22. Eikä kannata liikoja katsoa toisiin uskoviin, eikä varsinkaan ruveta heitä kuin parantamaan täällä, ei. Se on Herran tehtävä. Mene siis Herran eteen, kammioon ja rukoile ja parane! Se on Herran lupaus.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe