Nimimerkki "VoiVoihirveetä" plus alter egot

banniatolle

valehtelee palstalla toisista kirjoittajista, niputtaa toisia kirjoittajia yhteen ja keskittyy vain ja ainoastaan henkilökommentointiin ym. ad-hominem -tyyppiseen kirjoitteluun.
Muutamia näytteitä hänen aloituksistaan ja kommenteistaan:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13773362/onko-nikea-lahko-yms-nimimerkki-palstan-sensuroija
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13767639/jt-teemasta-sivuun-ohjaava-ryhma-loytynyt!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13764834/kroonisten-nimi-j.todistajien-erottamisesta
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13752094/ei-nimi-jehovan-todistajien-itseterapiapalsta!

Ja paljon muuta ja todella paljon kirjoituksia, jotka KAIKKI keskittyvät kirjoittajiiin ja joista osa on puhdasta vidduiliua.
Kirjoittaja on nyt osoittanut valehtelukykynsä, joka ei ole aivan vähäinen, hän esiintyy entisenä todistajana mitä hän ei joko ole, tai sitten kärsii vakavista mielenterveydellisistä häiriöistä. Jos hän olisi entinen todistaja, voisi sanoa että kirjoittaja hyppäsi kyllä ojasta syvään viemärilietteeseen. Hypyssä kärsi sekä mielenterveys että normaali muukin toimintakyky.
Nimimerkin pyrkmyksenä on karkoittaa kiusalliseksi kokemiaan kirjoittajia palstalta, mikä jo itsessään kertoo hänen oman uskonsa kestokyvystä. Lisäksi kirjoittaja perää muiden vakaumuksellista taustaa jne. arvostelee toisia kuvittelemiensa vakaumusten ja muiden kuvitelmiensa perusteella, mutta vaikenee visusti omastaan, koska ei halua näyttää mistä uskonnosta tulee hänen kaltaisiaan sekopäitä.
Nimimerkin tarkoitus on sekottaa palstaa parhaansa mukaan, oletettavasti viimeisin aloitus joka häntä suunnattomasti kiusaa on Johanneksen evenkeliumiin liittyvä, eihän tuo ressukka uskistrolli kykene asiasta keskustelemaan. Henkilökommentointi on ainoa mitä häenltä löytyy ja puhdas valehtelu.

21

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetteliskäyttäytymään

      On se kyllä sellainen trolli, ettei siitä ole muuhun kuin henkilökirjoitteluun ja häiriköintiin. Ja pelkää uskonsa puolesta kuin pieni eläin. Oikea uskovainen ;>

    • taasmennään

      En ole liiemmin seurannut hänen kirjoitteluaan, mutta sinun juttujasi olen. Syyllistyt itsekin jatkuvasti henkilöön käymiseen, kuten nyt tämäkin aloituksesi osoittaa. Lisäksi teet omia päätelmiä toisten motiiveista, älykkyydestä ja mielenterveydestä yms. ja julistat niitä totuutena. Et edes käytä Jehovan todistajien tyylisiä sanoja, kuten ilmeisesti ja mahdollisesti, vaan sanot asiat kuin ne olisivat täysin varmoja. Toisin sanoen valehtelet. Tai sitten olet hyvin tyhmä ja pidät aivopierujasi totena. Oletko mielestäsi jollakin tavalla parempi kuin ne kirjoittajat joita syyttelet? Minusta et ole.

      • näköjään

        Sinusta siis sinä saat valehdella?


      • h.elvettikauppiaat

        "En ole liiemmin seurannut hänen kirjoitteluaan, mutta sinun juttujasi olen."

        Tämän estämättä itse otat "sivistyneesti" kantaa asiaan johon et edes ole perehtynyt, älykästä ja moraalista, vaikka rivi linkkejä on laitettu eteesi sormesi ulottuville.

        Arvotaan, kerro mikäli erehdyn, sillä oma esiintymisesihän edustaa rehellisyyden perikuvaa.

        Oletko mahdollisesti yksi niistä tai multinikki, joka tunkee eri ketjuihin puskista huudellen juuri tuolla tässä olevalla mentaliteetillä, väliin säkättämään, mutta ei itse koskaan omaa mitään asiallista ja älyllistä kommentoivaa itse käsillä olevaan teemaan?


      • taasmennään
        h.elvettikauppiaat kirjoitti:

        "En ole liiemmin seurannut hänen kirjoitteluaan, mutta sinun juttujasi olen."

        Tämän estämättä itse otat "sivistyneesti" kantaa asiaan johon et edes ole perehtynyt, älykästä ja moraalista, vaikka rivi linkkejä on laitettu eteesi sormesi ulottuville.

        Arvotaan, kerro mikäli erehdyn, sillä oma esiintymisesihän edustaa rehellisyyden perikuvaa.

        Oletko mahdollisesti yksi niistä tai multinikki, joka tunkee eri ketjuihin puskista huudellen juuri tuolla tässä olevalla mentaliteetillä, väliin säkättämään, mutta ei itse koskaan omaa mitään asiallista ja älyllistä kommentoivaa itse käsillä olevaan teemaan?

        Tunnen sinun tekosesi tällä palstalla useamman vuoden ajalta ja tiedän sinun olevan ihan samanlainen kuin mistä muita syytät. Ei minun tarvitse tutkia tarkemmin sen todenperäisyyttä mitä jostakin muusta henkilöstä väität tietääkseni, että olet kaksinaamainen ja tekopyhä trolli. Syyttelet muita ihan siitä samasta, mitä itse teet koko ajan. Asiakeskusteluun et pysty.


      • taasmennään
        taasmennään kirjoitti:

        Tunnen sinun tekosesi tällä palstalla useamman vuoden ajalta ja tiedän sinun olevan ihan samanlainen kuin mistä muita syytät. Ei minun tarvitse tutkia tarkemmin sen todenperäisyyttä mitä jostakin muusta henkilöstä väität tietääkseni, että olet kaksinaamainen ja tekopyhä trolli. Syyttelet muita ihan siitä samasta, mitä itse teet koko ajan. Asiakeskusteluun et pysty.

        Hups, nyt saatoin haukkua väärää puuta. Anteeksi jos näin kävi. Tarkoitin siis aloittajaa. Vai oletko nimim. h.elvettikauppiaat sama kuin aloittaja?


      • h.elvettikauppiaat
        taasmennään kirjoitti:

        Tunnen sinun tekosesi tällä palstalla useamman vuoden ajalta ja tiedän sinun olevan ihan samanlainen kuin mistä muita syytät. Ei minun tarvitse tutkia tarkemmin sen todenperäisyyttä mitä jostakin muusta henkilöstä väität tietääkseni, että olet kaksinaamainen ja tekopyhä trolli. Syyttelet muita ihan siitä samasta, mitä itse teet koko ajan. Asiakeskusteluun et pysty.

        Valitettavasti henkeytetty (?) kristallipallosi näyttää aivan omiaan ja sekoitat allekirjoittaneen toisiin kirjoittajiin.

        Kykenetkö sisäistämään sellaista realiteettiä, että palstalla on useita kirjoittajia ja vaikka eri henkilöt nostavat kritiikkiä VT-seuraa koskien kuten allekirjoittanut, niin he eivät automaattisesti hyväksy palstalle tunkeilevien toisten hihhuloivien uskovien teesejä ja yksisuuntaisia julistuksia, vaan kyseenalaisvat myöskin ne?

        " Asiakeskusteluun et pysty."

        Oilisko liika pyydetty edes alkeellinen rehellisyys, eli käyppäs lukemassa vaikkapa alla olevan linkin kommentit ja niissä olevat allkirjoittaneen viestit jossa olen kirjoittanut vain tällä nikillä.

        - http://keskustelu.suomi24.fi/t/13767639/jt-teemasta-sivuun-ohjaava-ryhma-loytynyt!

        Kuin sattumalta kilpailevat hurskatelija-uskovat sivuuttavat systemaattisesti suunnilleen kaikki saamansa vastineet, eivät edes useaan kertaan pyydettäessä suostu vastaamaan keskeisiin ja oleellisiin omiin väittämiinsä, vaan laittavat oitis argumentum ad hominem ymv. tivolinsa pystyyn.

        Ps. Niin, ja kuinkas monilla nikeillä sinä kanssakeskustelijani esiinnyt tällä palstalla?


      • taasmennään

        Kuten jo tuossa totesin, huomasin erehtyneeni ja pyydän anteeksi vääriä syytöksiäni. Tarkoitin aloittajaa, en sinua. En hoksannut heti nikkiäsi. Muistutatte aika paljon toisianne, tosin sinulla on järkeäkin.


      • kattotaasomiashiukan
        taasmennään kirjoitti:

        Kuten jo tuossa totesin, huomasin erehtyneeni ja pyydän anteeksi vääriä syytöksiäni. Tarkoitin aloittajaa, en sinua. En hoksannut heti nikkiäsi. Muistutatte aika paljon toisianne, tosin sinulla on järkeäkin.

        Tarkentaisitko missä kohtaa aloittajalta puuttuu järkeä? Osoita samalla millaisia aloituksia ja järkikommentteja sinulta löytyy. Paitsi jos olet tuo voivoi-nikki, niin sitten ei tarvitse.


      • näin.mennään

        Aikamoista kommenttia henkilöltä, joka v ä i t t ä ä seuranneensa jonkun kirjoittelua. Tästä ei voi kuin todeta
        a) täysin varma et voi olla kuka kirjoittaa ja mitä
        b) jos ohittaa jonkun tekemiset kokonaan ja tuijottaa puusilmäisesti johonkin ja näkee mitä sitten näkeekin, on varmaa että kirjoittelusi on tarkoitushakuista
        c) sinulta ei ole ainuttakaan asiapitoista aloitusta, luultavasti ei edes ainuttakaan asiapitoista kirjoitusta, joten positiivinen antisi palstalle on miinuksen puolella ja pahasti
        d) pidänpä tätä aloitusta esillä pohtimalla viestiäsi, jonka huutoon et kykene vastaamaan


      • taasmennään
        kattotaasomiashiukan kirjoitti:

        Tarkentaisitko missä kohtaa aloittajalta puuttuu järkeä? Osoita samalla millaisia aloituksia ja järkikommentteja sinulta löytyy. Paitsi jos olet tuo voivoi-nikki, niin sitten ei tarvitse.

        No ei näissä tällaisissa henkilöä vastaan hyökkäävissä aloituksissasi ole mitään järkeä. Jos et edes sitä tajua, niin mitä se osoittaakaan?


      • tosivakuuttavaa
        taasmennään kirjoitti:

        No ei näissä tällaisissa henkilöä vastaan hyökkäävissä aloituksissasi ole mitään järkeä. Jos et edes sitä tajua, niin mitä se osoittaakaan?

        Eikä niissä ole järkeä? No miksi niitä sitten tehdään kuitenkin ja miksi yleensä aloituksessa mainittu kirjoittaja on ladellut kilometrikaupalla pelkkää henkilökommentointia, ilman että sinä pidät sitä järjettömänä?


      • taasmennään
        näin.mennään kirjoitti:

        Aikamoista kommenttia henkilöltä, joka v ä i t t ä ä seuranneensa jonkun kirjoittelua. Tästä ei voi kuin todeta
        a) täysin varma et voi olla kuka kirjoittaa ja mitä
        b) jos ohittaa jonkun tekemiset kokonaan ja tuijottaa puusilmäisesti johonkin ja näkee mitä sitten näkeekin, on varmaa että kirjoittelusi on tarkoitushakuista
        c) sinulta ei ole ainuttakaan asiapitoista aloitusta, luultavasti ei edes ainuttakaan asiapitoista kirjoitusta, joten positiivinen antisi palstalle on miinuksen puolella ja pahasti
        d) pidänpä tätä aloitusta esillä pohtimalla viestiäsi, jonka huutoon et kykene vastaamaan

        a) no en niin, mutta ei näitä saman kaavan mukaisia henkilöaloituksia ainakaan moni tee. Seuraaminen oli ehkä huono ilmaisu. En ole täydellinen.

        b) tottakai oli tarkoitushakuista osallistua juuri tähän keskusteluun. Kai sinunkin kirjoituksillasi joku tarkoitus on, vai suollatko vain päättömästi tekstiä omaksi iloksi ja muiden kiusaksi?

        c) sinä siis kuvittelet lukeneesi kaikki aloitukseni ja kommenttini. Muuten et voi tuollaista väitettä esittää totena. Mutta sinähän oletkin valehtelija.

        d) siinähän pidät. Aloituksen typeryys siinä erityisesti nousee esiin.


      • taasmennään
        tosivakuuttavaa kirjoitti:

        Eikä niissä ole järkeä? No miksi niitä sitten tehdään kuitenkin ja miksi yleensä aloituksessa mainittu kirjoittaja on ladellut kilometrikaupalla pelkkää henkilökommentointia, ilman että sinä pidät sitä järjettömänä?

        En minä pidä yleensäkään hyvinä sellaisia aloituksia, joissa käydään henkilöön.


      • otaopiksesi
        taasmennään kirjoitti:

        a) no en niin, mutta ei näitä saman kaavan mukaisia henkilöaloituksia ainakaan moni tee. Seuraaminen oli ehkä huono ilmaisu. En ole täydellinen.

        b) tottakai oli tarkoitushakuista osallistua juuri tähän keskusteluun. Kai sinunkin kirjoituksillasi joku tarkoitus on, vai suollatko vain päättömästi tekstiä omaksi iloksi ja muiden kiusaksi?

        c) sinä siis kuvittelet lukeneesi kaikki aloitukseni ja kommenttini. Muuten et voi tuollaista väitettä esittää totena. Mutta sinähän oletkin valehtelija.

        d) siinähän pidät. Aloituksen typeryys siinä erityisesti nousee esiin.

        "mutta ei näitä saman kaavan mukaisia henkilöaloituksia ainakaan moni tee"
        Totta kai tekee. Mistä luulet minun tavan oppineen?
        "tottakai oli tarkoitushakuista osallistua juuri tähän keskusteluun. Kai sinunkin kirjoituksillasi joku tarkoitus on, vai suollatko vain päättömästi tekstiä omaksi iloksi ja muiden kiusaksi?"
        Myönnät siis todeksi, että sinulla on useita punnuksia joiden perusteella tuomitset ja arvioit kirjoittajia.
        "sinä siis kuvittelet lukeneesi kaikki aloitukseni ja kommenttini. Muuten et voi tuollaista väitettä esittää totena. Mutta sinähän oletkin valehtelija."
        Ei, vaan minä tiedän palstalla olevat aloitukset ja tiedän että asia-aloituksia ei ole montaa. Tiedän että sinä et ole kirjoittanut niistä ainuttakaan. Sinä siis valehtelet.
        "siinähän pidät. Aloituksen typeryys siinä erityisesti nousee esiin."
        Ei, vaan sinun kiusaantuneisuutesi siitä nousee esiin.


      • uskotteleitsellesi
        taasmennään kirjoitti:

        En minä pidä yleensäkään hyvinä sellaisia aloituksia, joissa käydään henkilöön.

        *säälittävä hymähdys*
        olisit paljon uskottavampi jos sinua kiusaisivat muutkin henkilöihin kohdistuvat aloitukset, puusilmä
        Ja muuten, esitit tuossa ylempänä oikean emävaleeh:
        " Asiakeskusteluun et pysty."
        Tuon perusteella sinä väität tietäväsi mitä olen täällä kirjoittanut, joten nyt sitten vain laitat linkkiä kehiin ja todisteita perään. Valehtelija.


      • taasmennään
        otaopiksesi kirjoitti:

        "mutta ei näitä saman kaavan mukaisia henkilöaloituksia ainakaan moni tee"
        Totta kai tekee. Mistä luulet minun tavan oppineen?
        "tottakai oli tarkoitushakuista osallistua juuri tähän keskusteluun. Kai sinunkin kirjoituksillasi joku tarkoitus on, vai suollatko vain päättömästi tekstiä omaksi iloksi ja muiden kiusaksi?"
        Myönnät siis todeksi, että sinulla on useita punnuksia joiden perusteella tuomitset ja arvioit kirjoittajia.
        "sinä siis kuvittelet lukeneesi kaikki aloitukseni ja kommenttini. Muuten et voi tuollaista väitettä esittää totena. Mutta sinähän oletkin valehtelija."
        Ei, vaan minä tiedän palstalla olevat aloitukset ja tiedän että asia-aloituksia ei ole montaa. Tiedän että sinä et ole kirjoittanut niistä ainuttakaan. Sinä siis valehtelet.
        "siinähän pidät. Aloituksen typeryys siinä erityisesti nousee esiin."
        Ei, vaan sinun kiusaantuneisuutesi siitä nousee esiin.

        "Ei, vaan minä tiedän palstalla olevat aloitukset ja tiedän että asia-aloituksia ei ole montaa. Tiedän että sinä et ole kirjoittanut niistä ainuttakaan. Sinä siis valehtelet."

        Vai niin. Mistä sinä voisit tietää mikä on minun aloitukseni, kun sekoitat minut muutenkin jatkuvasti toiseen kirjoittajaan? Vai onko kaikki sellainen asiatonta, mikä ei vastaa sinun näkemyksiäsi asioista? Täällä on runsaasti minun tekemiäni vanhempia aloituksia, joihin et ole tullut urputtamaan, joten ilmeisesti ne eivät ole olleet edes sinun mielestäsi asiattomia.


      • Vai.niin
        uskotteleitsellesi kirjoitti:

        *säälittävä hymähdys*
        olisit paljon uskottavampi jos sinua kiusaisivat muutkin henkilöihin kohdistuvat aloitukset, puusilmä
        Ja muuten, esitit tuossa ylempänä oikean emävaleeh:
        " Asiakeskusteluun et pysty."
        Tuon perusteella sinä väität tietäväsi mitä olen täällä kirjoittanut, joten nyt sitten vain laitat linkkiä kehiin ja todisteita perään. Valehtelija.

        Näytäpä malliksi joku todellinen asiakeskustelu, jonka sinä olet aloittanut. Tähän asti olet linkittänyt ominasi vain sellaisia, joissa loukkaat ja haukut muita. Olet toki kirjoittanut aluksi asialliseen sävyyn, mutta kuitenkin viljelet tekstin seassa loukkauksia ja käytät alentavia haukkumanimiä kuten patmoshelluntailaiset. Ja tarkoitushakuisuutta niistä ei puutu.


      • hämmästyttävää
        Vai.niin kirjoitti:

        Näytäpä malliksi joku todellinen asiakeskustelu, jonka sinä olet aloittanut. Tähän asti olet linkittänyt ominasi vain sellaisia, joissa loukkaat ja haukut muita. Olet toki kirjoittanut aluksi asialliseen sävyyn, mutta kuitenkin viljelet tekstin seassa loukkauksia ja käytät alentavia haukkumanimiä kuten patmoshelluntailaiset. Ja tarkoitushakuisuutta niistä ei puutu.

        "Tähän asti olet linkittänyt ominasi vain sellaisia, joissa loukkaat ja haukut muita."
        Tarkentaisitko mitä linkkejä tarkoitat. Jos sinä väität tietäväsi mitä minä olen kirjoittanut niin sen kuns esität fakotja, jos pystyt.
        Ai, siis et pysty. No olipa yllätys.
        "Olet toki kirjoittanut aluksi asialliseen sävyyn, mutta kuitenkin viljelet tekstin seassa loukkauksia ja käytät alentavia haukkumanimiä kuten patmoshelluntailaiset"
        Olet sinä vaan sellainen puusilimä että.
        Parasta mitä sinulta voi oppia on kaksinaamaisuus, psykopaattisen ihmisen tunne-elämän vajaus ja törkeys. Psykopaattihan ei kaihda valehtelua, kuten sinä teet. Haiset veljesseuran moderaattorilta, jolle ei tuota vaikeuksia valehdella kirjoittajista. Tosin sillä hän lähinnä kusettaa oman uskottavuutensa.


    • kirjoittelenmitätykkään

      Entäs sitten vaikka olisinkin?
      Ottaako päähän?
      Kuinkapaljon ottaa päähän?
      Ahistaako?
      No,tapasi mukaan jos ahistaa niin:"vedä vaikka käteen"!
      Runkku!

    • hankkikaaelämä

      Ihan naurettavaa kinastelua ja lapsellista lässytystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe