BREAKING: Alfa-huumaa!

Ex------------PUA

Kuten olemme huomanneet, on tämän sisältö todistettu täysin: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14045980/breaking-alfa-tason-kiinnostuksen-merkki!

Palstan alfa on saanut lukuisia aloituksia itsestään, sillä hän lukeutuu niin tärkeäksi henkilöksi. Esim. jos hän harrastaa seksiä nuorempien naiten kanssa, herää siitä ankara ikäkriisi - ymmärrettävästi, sillä vain alfan kohdalla on merkitystä sillä, mitä hän tekee tai mitä mieltä alfa on asioista.

Vaan, se on jo vanha totuus.

Myös tuossa aloituksessa olleet muut mainitsemani alfat, ovat todistaneet saamallaan huomiolla oman alfastatuksensa.

Ensimmäisenä IkisM.

Kun kerroin miten hän saa palstan naisilta myös jakamatonta huomiota ja jokainen hänen sanansa otetaan 100% tosissaan, saa hän sen lisäksi myös kahvikutsuja naisilta.

Tämä sai aikaan sen, että alkoi heti hirveä utelu ja mahdollisesti kautta rantain kiertely kahville pyytäminen mielessä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14046589/ikism-ja-kahvittelukutsu

Sitten, seuraavassa onkin jo nähty vaivaa oikein listauksen tekemiseksi, jossa myös esiiintyy tuttuja nimiä - onko kyseessä yritys tehdä minut mustasukkaiseksi, vvaiko vain se että kyseessä on alfat, en osaa sanoa, eikä sillä ole merkitystä sillä olenhan oikeassa - tässä poimintoja:

"Henkilöt joiden kanssa panisin...:

- Kilttiatm

- Ujoatm26v

- DarkFear

- IkisM (vai miten kirjoitettiinkaan)

- BEM

- HC-Ätmel

- Bicky_Royal

- super-atm

- Totuus2015

- Helgamies"

Ja kuten näkyy, iso edustus alfoilta ja/tai hyviltä ystäviltäni! :D

Lähde: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14045511/expua-on-epatoivoinen-neitsytseta#comment-82519819

Ja sitten tietysti vielä tämä, missä Mies3210 joutuu monta kertaa sanomaan: "En yrittänyt iskeä sinua."

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14042049/ei-normaalisti-miehet-kysele-partnerien-maaraa#comment-82499620

Näin ollen, jälleen on lyöty lukkoon uusi palstatotuus siitä, miten palstan alfat ne vaan on uskomattomia naismagneeeteja, joskin naisten kypsyys tuleee selvästi esille tilanteissa joissa on mahdollisesti kyse siitä, etteivät ihan rahkeet siitä näiden miesten saavuttamiseksi.

Kiukutteleminen voi toimia 5 vuotiaana, mutta jos ikää on 55v on silloin ongelma. Ihan näin ystävällisenä neuvona, sillä minä ja hyvät alfa-ystäväni olemme täällä keskustelemassa, emmekä nyt kaipaa samaa huomiota täällä mitä voimme saada palstan ulkopuolella. ;)

79

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmiä.sioille

Nojaa... Kyllähän sitä Johanna Tukiaisestakin joskus kirjoitettiin siellä sun täällä ihan vitusti. Ja helvetin monella oli mielipide hänestä. Ja itse Tuksu tais pitää itseään Valtakunnan Halutuimpana Naisena.

Eli tarkoittaako tämä nyt sitä, että Johanna Tukiainenkin on(oli) alfanaaras(YTN)...?

*ymmällään*

• Ex----PUA

Mitä se kertoo sinusta, jos Tukiainen on ainoa tuntemasi julkisuuden henkilö tai jos ainoat julkaisut joita luet sisältävät hänestä uutisia?

Pro-tip: suosittelen laajentamaan horisontteja, tai ainakin pysymään hiljaa, koska se antaa sinusta määrätynlaisen kuvan. ;) Name dropping Tukiaisen tai Nykäsen nimellä ei varsinaisesti tee vaikutusta meihin alfoihin. Sori.

• helmiä.sioille
        Ex----PUA kirjoitti:

Mitä se kertoo sinusta, jos Tukiainen on ainoa tuntemasi julkisuuden henkilö tai jos ainoat julkaisut joita luet sisältävät hänestä uutisia?

Pro-tip: suosittelen laajentamaan horisontteja, tai ainakin pysymään hiljaa, koska se antaa sinusta määrätynlaisen kuvan. ;) Name dropping Tukiaisen tai Nykäsen nimellä ei varsinaisesti tee vaikutusta meihin alfoihin. Sori.

Jäin miettimään, että tunnenko ketään julkisuuden henkilöä? Juu, tunnen. En nyt ihan niitä "superjulkkiksia", mutta kuitenkin tavisjamppoja tunnetumpia ihmisiä. Monista eri piireistä, jotkut jopa melko vaikutusvaltaisia ihmisiä joiden päätökset vaikuttavat meidän taviksien elämään. Ja kyllä ne ihmiset ovat aika kaukana niistä superjulkkiksista niin kuin Tuksu, Nykis, Keskisen Vesa, Kärpänen/Lampela. Heh, yksikään niistä ei ainakaan sano itseään alfaksi. Jos joku niistä onkin, vaikkapa vastakkaisen sukupuolen mielestä, ei silti sano. Ei ole tarvetta, ne vaan on... :)

Eli mitä tämä kertoo minusta? En minä tiedä. Ehkä sitä, että tuttavapiirini IRL on kohtalaisen laaja... :)

Mutta mitä aloituksesi kertoo sinusta? Kertoo juuri sen, minkä mainitsin jo ekassa vastauksessani. Kaavasi esiintyä "julkisuudessa" on identtinen Tuksun ja kumppaneiden kaavan kanssa. Sitä kaavaa sanotaan "kaikki huomio ja julkisuus on hyväksi"- kaavaksi... :D

Ps. Joojoo... Shaming language ja henkilöhyökkäys kurpparaivolla maustettuna. Osui ja uppos... :D

• Ex----PUA
        helmiä.sioille kirjoitti:

Jäin miettimään, että tunnenko ketään julkisuuden henkilöä? Juu, tunnen. En nyt ihan niitä "superjulkkiksia", mutta kuitenkin tavisjamppoja tunnetumpia ihmisiä. Monista eri piireistä, jotkut jopa melko vaikutusvaltaisia ihmisiä joiden päätökset vaikuttavat meidän taviksien elämään. Ja kyllä ne ihmiset ovat aika kaukana niistä superjulkkiksista niin kuin Tuksu, Nykis, Keskisen Vesa, Kärpänen/Lampela. Heh, yksikään niistä ei ainakaan sano itseään alfaksi. Jos joku niistä onkin, vaikkapa vastakkaisen sukupuolen mielestä, ei silti sano. Ei ole tarvetta, ne vaan on... :)

Eli mitä tämä kertoo minusta? En minä tiedä. Ehkä sitä, että tuttavapiirini IRL on kohtalaisen laaja... :)

Mutta mitä aloituksesi kertoo sinusta? Kertoo juuri sen, minkä mainitsin jo ekassa vastauksessani. Kaavasi esiintyä "julkisuudessa" on identtinen Tuksun ja kumppaneiden kaavan kanssa. Sitä kaavaa sanotaan "kaikki huomio ja julkisuus on hyväksi"- kaavaksi... :D

Ps. Joojoo... Shaming language ja henkilöhyökkäys kurpparaivolla maustettuna. Osui ja uppos... :D

Kyllä, osu ja uppos. näsäviisaus on varma merkki että nyt kilahti. :)

Mut hei sano että tunnet minut tai frendini palstalta, niin saat rispektiä.

• helmiä.sioille
        Ex----PUA kirjoitti:

Kyllä, osu ja uppos. näsäviisaus on varma merkki että nyt kilahti. :)

Mut hei sano että tunnet minut tai frendini palstalta, niin saat rispektiä.

Jos elämä olisikin niin hassua, että jotain kautta tuntisin sinut ja "kaverisi", en kehtaisi tunnustaa sitä edes tällä anonyymillä keskustelupalstalla... :D

• helmiä.sioille kirjoitti:

Jos elämä olisikin niin hassua, että jotain kautta tuntisin sinut ja "kaverisi", en kehtaisi tunnustaa sitä edes tällä anonyymillä keskustelupalstalla... :D

Miksi sitten kirjoitat tänne, jos omasta mielestäsi olet jotenkin muiden yläpuolella ja parempi ihminen?

• helmiä.sioille
        super-atm kirjoitti:

Miksi sitten kirjoitat tänne, jos omasta mielestäsi olet jotenkin muiden yläpuolella ja parempi ihminen?

Ei mulla ole tapana korottaa itseäni. Lähinnä ihmettelen sitä, että mikä saa jotkut ihmiset alentamaan itseään.

Ei mulla ole tapana korottaa itseäni. Lähinnä ihmettelen sitä, että mikä saa jotkut ihmiset alentamaan itseään.

"Ei mulla ole tapana korottaa itseäni."

Kyllä on. Olet ylimielinen ja näsäviisas.

"Lähinnä ihmettelen sitä, että mikä saa jotkut ihmiset alentamaan itseään."

Naiset varmasti pitävät itsensä alentamisena hypergamiasta luopumista ja oman tasoisen miehen itselleen hyväksymistä.

• helmiä.sioille
        super-atm kirjoitti:

"Ei mulla ole tapana korottaa itseäni."

Kyllä on. Olet ylimielinen ja näsäviisas.

"Lähinnä ihmettelen sitä, että mikä saa jotkut ihmiset alentamaan itseään."

Naiset varmasti pitävät itsensä alentamisena hypergamiasta luopumista ja oman tasoisen miehen itselleen hyväksymistä.

Ai?

Pitäisikö mun esittää täällä perusätmiläistä, jotten antaisi itsestäni sellaista vaikutelmaa?

Sori, mutta en edes MINÄ pysty sellaiseen... :D

• Ex----PUA
        helmiä.sioille kirjoitti:

Niin tosiaan, sinun piireissä riittää että name droppaa Tukiaisella. :D

Ai?

Pitäisikö mun esittää täällä perusätmiläistä, jotten antaisi itsestäni sellaista vaikutelmaa?

Sori, mutta en edes MINÄ pysty sellaiseen... :D

"Pitäisikö mun esittää täällä perusätmiläistä, jotten antaisi itsestäni sellaista vaikutelmaa?"

Jos välttämättä niin tahdot.

Kommenttisi oli hyvä osoitus siitä miten tyhmä olet. Ja laitoit vielä typerän teinihymiön perään.

• Tiedoksi.sulle
        super-atm kirjoitti:

"Pitäisikö mun esittää täällä perusätmiläistä, jotten antaisi itsestäni sellaista vaikutelmaa?"

Kommenttisi oli hyvä osoitus siitä miten tyhmä olet. Ja laitoit vielä typerän teinihymiön perään.

Expualla on sama hymiö.

• helmiä.sioille
        super-atm kirjoitti:

No sori siitä. Mä vasta opettelen hymiöiden käyttöä... :D

No sori siitä. Mä vasta opettelen hymiöiden käyttöä... :D

Taannut siis kehityksessä taaksepäin.

• Kerrokerro
        super-atm kirjoitti:

Taantuuko expuakin, vai onko se jo alunperin retard?

• helmiä.sioille
        super-atm kirjoitti:

Mulla on varaa siihen.

*teinihymiö*

Mulla on varaa siihen.

*teinihymiö*

Teininä oleminen tai sellaisena esintyminen ei maksa mitään. Joten uskon että sinulla on siihen varaa.

• Kerrokerro kirjoitti:

Kysy häneltä. En ole vastuussa toisten hymiöistä.

• Kerrokerro
        super-atm kirjoitti:

Kysy häneltä. En ole vastuussa toisten hymiöistä.

No mitä sitten nillität nimimerkille helmiä.sioille hymiöistä? Kun mielipiteesi kuitenkin on, että hymiöiden käyttö kertoo tyhmyydestä, niin tässä tulit sanoneeksi myös expuaa tyhmäksi.

• Kerrokerro kirjoitti:

No mitä sitten nillität nimimerkille helmiä.sioille hymiöistä? Kun mielipiteesi kuitenkin on, että hymiöiden käyttö kertoo tyhmyydestä, niin tässä tulit sanoneeksi myös expuaa tyhmäksi.

"No mitä sitten nillität nimimerkille helmiä.sioille hymiöistä?"

Hänen hymiönsä oli minulle osoitetussa kommentissa.

• Ex------------PUA
        Kerrokerro kirjoitti:

"Yhyy Ex PUA LAITTOI HYMIÖN!!!!!!!!!! VAAN ME SAADAAN KÄYTTÄÄ NIITÄÄ!!!!!!"

Onko Super-ATM joku "lastentarhan ope" sinulle vai mikä parkuminen tuo oikein oli?

Erona on se, että minä en käytä sitä teinix-tyylisenä, passiivis-aggressiivisena "EN SUUTTUNUT!!!! KATO VAIKKA!!!!"-ylikompensoimisena, vaan kuten normaalit, aikuiset ihmiset sitä käyttävät. Kaikki tietää että naiset käyttävät sitä silloin kun ne suuttuvat, mutta yrittävät pitää kulissit yllä.

Minähän kuittasin tuosta Tukiainen-läpästä, missä toinen osapuoli näytti oman sivistystasonsa. Se oli hänen assosiaatio ei minun.

• Kerrokerro
        Ex------------PUA kirjoitti:

Onko Super-ATM joku "lastentarhan ope" sinulle vai mikä parkuminen tuo oikein oli?

Erona on se, että minä en käytä sitä teinix-tyylisenä, passiivis-aggressiivisena "EN SUUTTUNUT!!!! KATO VAIKKA!!!!"-ylikompensoimisena, vaan kuten normaalit, aikuiset ihmiset sitä käyttävät. Kaikki tietää että naiset käyttävät sitä silloin kun ne suuttuvat, mutta yrittävät pitää kulissit yllä.

Minähän kuittasin tuosta Tukiainen-läpästä, missä toinen osapuoli näytti oman sivistystasonsa. Se oli hänen assosiaatio ei minun.

Itsehän sinä olet kieltänyt hymiöiden käytön kaikilta muilta, mutta viljelet niitä passiivis-aggressiivisesti räkytyksesi lomassa jonka kai pitäisi sanoa, että "hei tää on läppää vaan, emmä oo yhtään raivoissani täällä, vaikka kiroilen ja huorittelen sua!" Ja minkäs sille mahtaa, että sinusta ensimmäisenä tulee mieleen Tuksu ja sen tyyliset säälittävät urpot, jotka elää huomiosta. Millaisesta huomiosta tahansa. Ei tarvi ihailla, kun vain sääliä ehkä jopa paheksua - huomiota se on sekin. Sinä olet juuri sellainen... Se taas jos joku tietää Tuksun olemassaolon ei tarkoita että olisi sivistymätön. Jokainen joka edes joskus aukaisee telkkarin, netin, lukee kaupan kassajonossa lööpit tietää kuka Tuksu on. Tiedäthän sinäkin kuka hän on, vaikka ilmeisesti omasta mielestäsi olet niin fiksu ja sivistynyt.

• En.valitse.nimimerkkiä

Miten aikuiset ihmiset sitten käyttää hymiöitä? Mitä niillä halutaan ilmaista ja missä yhteyksissä niitä käytetään?

• Ex-----PUA
        En.valitse.nimimerkkiä kirjoitti:

Miten aikuiset ihmiset sitten käyttää hymiöitä? Mitä niillä halutaan ilmaista ja missä yhteyksissä niitä käytetään?

Etkö sinä osaa lukea?

• Ex----PUA
        Kerrokerro kirjoitti:

Itsehän sinä olet kieltänyt hymiöiden käytön kaikilta muilta, mutta viljelet niitä passiivis-aggressiivisesti räkytyksesi lomassa jonka kai pitäisi sanoa, että "hei tää on läppää vaan, emmä oo yhtään raivoissani täällä, vaikka kiroilen ja huorittelen sua!" Ja minkäs sille mahtaa, että sinusta ensimmäisenä tulee mieleen Tuksu ja sen tyyliset säälittävät urpot, jotka elää huomiosta. Millaisesta huomiosta tahansa. Ei tarvi ihailla, kun vain sääliä ehkä jopa paheksua - huomiota se on sekin. Sinä olet juuri sellainen... Se taas jos joku tietää Tuksun olemassaolon ei tarkoita että olisi sivistymätön. Jokainen joka edes joskus aukaisee telkkarin, netin, lukee kaupan kassajonossa lööpit tietää kuka Tuksu on. Tiedäthän sinäkin kuka hän on, vaikka ilmeisesti omasta mielestäsi olet niin fiksu ja sivistynyt.

Henkilö voi tietää Tukiaisen myös, mutta jos se on ainoa joka tulee mieleen on silloin kyseessä kyllä melkoinen wt-ilmapää, mikä kyllä kuvaa täysin palstakurppaa.Joten en ihmettele että alfasta h sinulle tulee se mieleen koska sinä nyt olet tuollainen tyhmä Kurppa joka ei edes tiedä miten käyttää hymiöitä ilman että antaa itsestään keharimaista kuvaa. Vai etkö vieläkään ole tajunnut sitä?

• ccio
        Ex-----PUA kirjoitti:

Etkö sinä osaa lukea?

Minäkin luin mutta en kyllä ymmärtänyt. Sinä käytät hymiöitä sellaisissa yhteyksissä, missä koet itsesi nokkelaksi kierrettyäsi ensin kaikki kysymykset ja toisen pointit. Ei siinä, kypsää aikuisen toimintaa. :D
        Tuo minun hymiöni oli huvittunut, näsäviisas parikymppisen miehen hymiö.

• Ex----PUA
        ccio kirjoitti:

Minäkin luin mutta en kyllä ymmärtänyt. Sinä käytät hymiöitä sellaisissa yhteyksissä, missä koet itsesi nokkelaksi kierrettyäsi ensin kaikki kysymykset ja toisen pointit. Ei siinä, kypsää aikuisen toimintaa. :D
        Tuo minun hymiöni oli huvittunut, näsäviisas parikymppisen miehen hymiö.

Oletko sitten vähän tyhmä?

• En.valitse.nimimerkkiä
        Ex-----PUA kirjoitti:

Etkö sinä osaa lukea?

Osaan, mutta tämä ei kerro _miten_ ne "aikuiset normaalit ihmiset" käyttävät hymiöitä:

"vaan kuten normaalit, aikuiset ihmiset sitä käyttävät."

Itse en näe mitään eroa kypsyyden asteessa ja hymiöiden käytössä, saati henkilön normaaliudessa jos kirjoittaa:

A) "haista vittu katkera neitsytsetä! :D"

B) "onko vanhalla huoralla ikäkriisi?! :D"

Kerro nyt ihmeessä mikä se oleellinen ero noissa on. Miksi toinen on "lol teinix" -hymiö, ja toinen aikuisen ihmisen itseilmaisua? Ethän sinä voi antaa toisille keskustelijoille kritiikkiä heidän virheistään perustelematta miksi se on virhe. Muut kun eivät voi korjata kommentointiaan, jos eivät tiedä miten ja missä kohti pitäisi korjata.

• Ex------------PUA
        En.valitse.nimimerkkiä kirjoitti:

Osaan, mutta tämä ei kerro _miten_ ne "aikuiset normaalit ihmiset" käyttävät hymiöitä:

"vaan kuten normaalit, aikuiset ihmiset sitä käyttävät."

Itse en näe mitään eroa kypsyyden asteessa ja hymiöiden käytössä, saati henkilön normaaliudessa jos kirjoittaa:

A) "haista vittu katkera neitsytsetä! :D"

B) "onko vanhalla huoralla ikäkriisi?! :D"

Kerro nyt ihmeessä mikä se oleellinen ero noissa on. Miksi toinen on "lol teinix" -hymiö, ja toinen aikuisen ihmisen itseilmaisua? Ethän sinä voi antaa toisille keskustelijoille kritiikkiä heidän virheistään perustelematta miksi se on virhe. Muut kun eivät voi korjata kommentointiaan, jos eivät tiedä miten ja missä kohti pitäisi korjata.

Kysyin tuon kysymyksen, sillä sinä selvästi osaat lukea, mutta et ymmärrä lukemaasi.

En aio selittää asiaa kahteen kertaan, jonka selitin tässä jo kerran.

Hieman sitä oma-aloitteisuutta. Se on aikuistumisen perusvaatimuksia!

• En.valitse.nimimerkkiä

Kysyin tuon kysymyksen, sillä sinä selvästi osaat lukea, mutta et ymmärrä lukemaasi.

En aio selittää asiaa kahteen kertaan, jonka selitin tässä jo kerran.

Hieman sitä oma-aloitteisuutta. Se on aikuistumisen perusvaatimuksia!

Eli et pysty selittämään. Et ole ikinä sanonut _mikä_ se oleellinen ero siinä on, kun sinä käytät hymiöitä verrattuna muihin. Minä en näe siinä mitään eroa. Tuskin kukaan muukaan... Jos nyt kuitenkin oletamme, että kyse olisi minun puutteistani luetunymmärtämisessä, niin hyvä opettaja osaa selittää asian sillä tavalla, että jopa minäkin tajuan. Alahan siis selittää, tai lakkaa mainitsemasta hymiöiden käytöstä, jos et perustele missä kohti ja millä tavalla muut tekevät väärin. Et voi kritisoida muita perustelematta kritiikkiäsi.

• Nonytsepaljastui

Olet siis vähintäänkin 55 -vuotias (tai ainakin näytät siltä), kun kerta saat huomiota tuon ikäisiltä naisilta irl? Muussa tapauksessa et olisi maininnut juuri kyseistä ikää.

• Ex---PUA

Osu ja uppos! :D Minkä ikäinen olet ja alkako antoi pakit kun noin kiehahti?

• Nonytsepaljastui
        Ex---PUA kirjoitti:

Osu ja uppos! :D Minkä ikäinen olet ja alkako antoi pakit kun noin kiehahti?

No miksi sitten mainitsit tuon iän? Kaikkihan tietää, että naiset ovat kiinnostuneita suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä, joten jos joudut tuon ikäisiä kimpustasi hätistelemään, se on ikäsi... Ja loppuosa kommentistasi on niin sekava etten ymmärrä mitä sanot. Laita jo se korkki kiinni...

• Nonytsepaljastui kirjoitti:

No miksi sitten mainitsit tuon iän? Kaikkihan tietää, että naiset ovat kiinnostuneita suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä, joten jos joudut tuon ikäisiä kimpustasi hätistelemään, se on ikäsi... Ja loppuosa kommentistasi on niin sekava etten ymmärrä mitä sanot. Laita jo se korkki kiinni...

Tämä on totta, että naiset ovat kiinnostuneita suurinpiirtein itsensä ikäisistä naisista ja kaikki miehet taas ovat kiinnostuneita 18-24- vuotiaista naisista.

• Ex---PUA
        Nonytsepaljastui kirjoitti:

Oletpa kiukkuinen tuosta iästä, nyt kun jätit vielä vastaamatta, on kysyttävä uudelleen:Minkä ikäinen olet ja alfako antoi pakit kun noin kiehahti?

• Ex----PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

Tämä on totta, että naiset ovat kiinnostuneita suurinpiirtein itsensä ikäisistä naisista ja kaikki miehet taas ovat kiinnostuneita 18-24- vuotiaista naisista.

Iskikö ikäkriisi? :D :D Oppikirjatapaus ikäkriisin siirtelyä. Ei ihme että kiristää kun partnerini ovat parikymppisiä.

• Ex----PUA kirjoitti:

Iskikö ikäkriisi? :D :D Oppikirjatapaus ikäkriisin siirtelyä. Ei ihme että kiristää kun partnerini ovat parikymppisiä.

Miten totuuden esilletuominen liittyy ikäkriisiin? Tässä PUA-pellelle todisteita:
        http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

• Nonytsepaljastui
        Ex---PUA kirjoitti:

Oletpa kiukkuinen tuosta iästä, nyt kun jätit vielä vastaamatta, on kysyttävä uudelleen:Minkä ikäinen olet ja alfako antoi pakit kun noin kiehahti?

En minä ole kiukkuinen. Älä projisoi omia tunteitasi muihin... Minä vain tein havainnon ja ilmaisin asian tällä paltalla - eli ikäsi.

• Ex-----PUA

Miten totuuden esilletuominen liittyy ikäkriisiin? Tässä PUA-pellelle todisteita:
        http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

Eihän se ole totuus! :D Vaan säälittävä yritys siirtää ikäkriisiään.

ISKIKÖ IKÄKRIISI?;D

• Ex----PUA

En minä ole kiukkuinen. Älä projisoi omia tunteitasi muihin... Minä vain tein havainnon ja ilmaisin asian tällä paltalla - eli ikäsi.

Sinä raivostuit siitä ja tartuit siihen, koska se osui ja upposi. Olet sen mukainen "55v joka käyttäytyy kuin 5v. " Ja juuri sinä projisoit tuon minuun. Eli taas täyttä itte oot-defenssiä.

Ja miksi et vastaa kysymykseen? Etkö kehtaa vai sovitaanko että olet liian vanha ja alfan jättämä/torjuma?

• Ex-----PUA kirjoitti:

Eihän se ole totuus! :D Vaan säälittävä yritys siirtää ikäkriisiään.

ISKIKÖ IKÄKRIISI?;D

0 % järkevää vasta-argumenttia esille tuomaani tutkimustulosta kohtaan
        100 % ennalta-arvattavaa, henkilökohtaisuuksiin menevää PUA-raivoa :D

Sua taitaa vaan vituttaa se, että oma ikäluokkasi ei ole yhdenkään alle 50-vuotiaan naisen ikäluokassa se haluttavin ikä miehellä :D Et sä muuten noin raivoais. Ja 50-vuotiaidenkin naisten mielestä 46 on paras ikä miehellä. Ikä, jonka sinä olet ohittanut aikapäiviä sitten ;)

• tämäpäsattui

55v.? No niin! Nyt voidaankin jo puhua lehtokurpasta, koska kysymyksessä on uros ;)

• Nonytsepaljastui
        Ex----PUA kirjoitti:

Sinä raivostuit siitä ja tartuit siihen, koska se osui ja upposi. Olet sen mukainen "55v joka käyttäytyy kuin 5v. " Ja juuri sinä projisoit tuon minuun. Eli taas täyttä itte oot-defenssiä.

Ja miksi et vastaa kysymykseen? Etkö kehtaa vai sovitaanko että olet liian vanha ja alfan jättämä/torjuma?

Miten niin raivostuin? Todista missä kohti raivostuin... Minä vain totesin asian. Sama kuin sanoisin, että nyt ulkona on kova pakkanen. Aivan yhtä neutraali havainto. Ei mitään raivoa... Miksi suuttuisin jonkun iästä, eihän siinä ole mitään järkeä. Ei muille ikä ole noin kova paikka kuin sinulle. Hellyttävää kuinka käytät jo samoja sanojakin kuin minä. Opitko jotain uutta?

• Ex------------PUA

0 % järkevää vasta-argumenttia esille tuomaani tutkimustulosta kohtaan
        100 % ennalta-arvattavaa, henkilökohtaisuuksiin menevää PUA-raivoa :D

Sua taitaa vaan vituttaa se, että oma ikäluokkasi ei ole yhdenkään alle 50-vuotiaan naisen ikäluokassa se haluttavin ikä miehellä :D Et sä muuten noin raivoais. Ja 50-vuotiaidenkin naisten mielestä 46 on paras ikä miehellä. Ikä, jonka sinä olet ohittanut aikapäiviä sitten ;)

Matkiminen on suurinta ihailua ja näemmä myös itte oot-defenssiäkin siellä on.

Noh, alfaa matkitaan, ja hänestä otetaan mallia, ja naiset puolestaan stalkkaavat häntä - mutta senhän sinä jo tiesitkin. ;)

Sinulla taas:
        0% vastausta kysymykseeni.
        100% raivoa, joka tosin vastaa kysymykseeni ja epäitoivoista ikäkriisin siiirtoa.

Noh, miten on iskikö ikäkriisi?

• Ex------------PUA

Miten niin raivostuin? Todista missä kohti raivostuin... Minä vain totesin asian. Sama kuin sanoisin, että nyt ulkona on kova pakkanen. Aivan yhtä neutraali havainto. Ei mitään raivoa... Miksi suuttuisin jonkun iästä, eihän siinä ole mitään järkeä. Ei muille ikä ole noin kova paikka kuin sinulle. Hellyttävää kuinka käytät jo samoja sanojakin kuin minä. Opitko jotain uutta?

Ok, sovimme siis että et kehtaa myöntää ikääsi ja alfa on torjunut sinut.

Koko tekstistä se kohta oli se mihin puutuit, joten se osui ja upposi.

Sehän on tarkka kuvaus siitä minkälaisia te olette, kuin 5 vuotiaat, vaikka ikää on olla jo vaikka isoäiti. Tästä sitten ulvahdit itte oot-defenssillä.

Muuten taas osoitat olevasi patologinen valehtelija, sillä kiistät jotain minkä jokainen näkee.

• Nonytsepaljastui

Ok, sovimme siis että et kehtaa myöntää ikääsi ja alfa on torjunut sinut.

Koko tekstistä se kohta oli se mihin puutuit, joten se osui ja upposi.

Sehän on tarkka kuvaus siitä minkälaisia te olette, kuin 5 vuotiaat, vaikka ikää on olla jo vaikka isoäiti. Tästä sitten ulvahdit itte oot-defenssillä.

Muuten taas osoitat olevasi patologinen valehtelija, sillä kiistät jotain minkä jokainen näkee.

Ja sinä vastasit ohi taas kerran, koska tiedät itsekin olevasi väärässä. Enkä minä pystyisi olemaan isoäiti. Luulen että sinä olet ainut viisikymppinen koko palstalla. Suurin osa lienee alle 30 -vuotiaita, ehkä muutama nelikymppinenkin. Sinä olet palstan seniori -kansalainen, mutta hei - eikös se ytmille ja alfalle sovikin? Eikö korkean iän pitänyt olla hyvä asia miehellä, joten miksi sinulle on niin kova paikka tuo ikäsi, ja miksi sinua haittaa että minä nyt menin kertomaan havaintoni todellisesta iästäsi? Sinunhan olisi pitänyt ylpeänä kertoa jo alusta asti kuinka vanha olet.

• Ex----PUA

Ja sinä vastasit ohi taas kerran, koska tiedät itsekin olevasi väärässä. Enkä minä pystyisi olemaan isoäiti. Luulen että sinä olet ainut viisikymppinen koko palstalla. Suurin osa lienee alle 30 -vuotiaita, ehkä muutama nelikymppinenkin. Sinä olet palstan seniori -kansalainen, mutta hei - eikös se ytmille ja alfalle sovikin? Eikö korkean iän pitänyt olla hyvä asia miehellä, joten miksi sinulle on niin kova paikka tuo ikäsi, ja miksi sinua haittaa että minä nyt menin kertomaan havaintoni todellisesta iästäsi? Sinunhan olisi pitänyt ylpeänä kertoa jo alusta asti kuinka vanha olet.

Oletko sinä jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt, tyhmä huora vai mitä autistista jankutusta tuo oikein on?

Ei mutta sehän itte oot-defenssi joten osu ja upposi! Et pystynyt vastaamaan mitenkään viestiini, vaan lapsellinen uliseminen ja saman aiheen toistelu jatkuu vain. Ei ihme jos osu ja upposi siis, kun ironia on siinä että ensin ulvahdit kun fyysinen ikä osui oikeaan ja nyt alkaa tulla esille se henkinenkin ikä. :D

Tuo on siis sinun oikea ikäsi ja tuo 5 vuotiaan jankutus yhdistettynä kurpparaivoon on jotain mistä ei voi erehtyä. Ei kumma jos sinulla on ikäkriisi, olet 55 vyotias vanha säälittävä huora joka on epäonnistunut elämässä ja hypergamiassaan. :D Nyt ainoa sisältö on palsta, sen alfat ja kurpparaivoaminen.

Tästä syystä et myöskään kehdannut paljastaa ikääsi kun kysyin sitä, tyhmä kurppa, sinua on uskomattoman helppoa lukea ja taas jäit kiinni. :D

• Nonytsepaljastui
        Ex----PUA kirjoitti:

Oletko sinä jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt, tyhmä huora vai mitä autistista jankutusta tuo oikein on?

Ei mutta sehän itte oot-defenssi joten osu ja upposi! Et pystynyt vastaamaan mitenkään viestiini, vaan lapsellinen uliseminen ja saman aiheen toistelu jatkuu vain. Ei ihme jos osu ja upposi siis, kun ironia on siinä että ensin ulvahdit kun fyysinen ikä osui oikeaan ja nyt alkaa tulla esille se henkinenkin ikä. :D

Tuo on siis sinun oikea ikäsi ja tuo 5 vuotiaan jankutus yhdistettynä kurpparaivoon on jotain mistä ei voi erehtyä. Ei kumma jos sinulla on ikäkriisi, olet 55 vyotias vanha säälittävä huora joka on epäonnistunut elämässä ja hypergamiassaan. :D Nyt ainoa sisältö on palsta, sen alfat ja kurpparaivoaminen.

Tästä syystä et myöskään kehdannut paljastaa ikääsi kun kysyin sitä, tyhmä kurppa, sinua on uskomattoman helppoa lukea ja taas jäit kiinni. :D

Sinähän se ulvahdit, kun kerroin fyysisen ikäsi. Havaintoni oli täysin neutraali ja perustui loogiseen ajatteluun. Ulvoit 55 -vuotiaista naisista, nuoret miehet eivät edes ajattele sen ikäisiä naisia, saati kirjoittele heistä missään koska sen ikäiset naiset merkitsevät heille äitiä ja tätejä, ei mitään seksuaalista... Sanoin sinun olevan näin ollen vähintään 55 -vuotias, tai ainakin näyttävän siltä, jos kerran saat ei-toivottua huomiota sen ikäisiltä. Se oli ihan loogista päättelyä, ei muuta. Sen jälkeen sinä tulit ulvomaan lisää kyseisestä iästä, joten se on ikäsi. Vähintään. Ja niin kauan kuin itse jankutat, sinulla ei ole mitään oikeutta moittia muita jankuttamisesta.

• Ex------------PUA kirjoitti:

Matkiminen on suurinta ihailua ja näemmä myös itte oot-defenssiäkin siellä on.

Noh, alfaa matkitaan, ja hänestä otetaan mallia, ja naiset puolestaan stalkkaavat häntä - mutta senhän sinä jo tiesitkin. ;)

Sinulla taas:
        0% vastausta kysymykseeni.
        100% raivoa, joka tosin vastaa kysymykseeni ja epäitoivoista ikäkriisin siiirtoa.

Noh, miten on iskikö ikäkriisi?

Ei edelleenkään vasta-argumenttia minun esille tuomaa tutkimustulosta kohtaan. Yritä nyt edes ;)

Ja minun vastaus kysymykseesi: ei iskenyt ikäkriisiä.

• Ex------------PUA

Sinähän se ulvahdit, kun kerroin fyysisen ikäsi. Havaintoni oli täysin neutraali ja perustui loogiseen ajatteluun. Ulvoit 55 -vuotiaista naisista, nuoret miehet eivät edes ajattele sen ikäisiä naisia, saati kirjoittele heistä missään koska sen ikäiset naiset merkitsevät heille äitiä ja tätejä, ei mitään seksuaalista... Sanoin sinun olevan näin ollen vähintään 55 -vuotias, tai ainakin näyttävän siltä, jos kerran saat ei-toivottua huomiota sen ikäisiltä. Se oli ihan loogista päättelyä, ei muuta. Sen jälkeen sinä tulit ulvomaan lisää kyseisestä iästä, joten se on ikäsi. Vähintään. Ja niin kauan kuin itse jankutat, sinulla ei ole mitään oikeutta moittia muita jankuttamisesta.

Osu ja uppos! JA näin se 55 v. kurppa raivoaa kuin olisi 5 vuotias. :D

• Ex------------PUA

Ei edelleenkään vasta-argumenttia minun esille tuomaa tutkimustulosta kohtaan. Yritä nyt edes ;)

Ja minun vastaus kysymykseesi: ei iskenyt ikäkriisiä.

On tietysti vaadittu liikaa, että odottaa tyhmän ja ilmeisesti pahasti ikänsä vuoksi dementoituneen kurpan tajuavan, että jos hän haluaa vastauksia, on hänen vastattava kysymyksiin myös itse. Toisaalta, mainitsemani 55v ruho ja 5 vuotiaan mieli-syndrooma pätee hyvin sinuunkin.

Ja kkyllähän sinuuun iski ikäkriisi, kun aloit sitä siirtämään tuolla "katsokaa nyt, naiset EI OLE KIINNOSTUNEITA VANHEMMISTA MIEHISTÄ!!!!! JOTEN VALITSE ALFA MINUT ÄLÄKÄ PANE NIITÄ PARIKYMPPISIÄ NUORIA NAISIA!!!!!! BYÄÄÄH!!!"

Olet paska valehtelija, ja vanha kurppa.

JA tuo tutkimustulos ei ole luotettava, koska sen antaa patologinen valehtelija.

Osoitit että alat tiukan paikan tullen valehtelemaan (valehtelit ikäni tässä ketjussa), joten en usko mitään mitä sanot.

On tietysti vaadittu liikaa, että odottaa tyhmän ja ilmeisesti pahasti ikänsä vuoksi dementoituneen kurpan tajuavan, että jos hän haluaa vastauksia, on hänen vastattava kysymyksiin myös itse. Toisaalta, mainitsemani 55v ruho ja 5 vuotiaan mieli-syndrooma pätee hyvin sinuunkin.

Ja kkyllähän sinuuun iski ikäkriisi, kun aloit sitä siirtämään tuolla "katsokaa nyt, naiset EI OLE KIINNOSTUNEITA VANHEMMISTA MIEHISTÄ!!!!! JOTEN VALITSE ALFA MINUT ÄLÄKÄ PANE NIITÄ PARIKYMPPISIÄ NUORIA NAISIA!!!!!! BYÄÄÄH!!!"

JA tuo tutkimustulos ei ole luotettava, koska sen antaa patologinen valehtelija.

Osoitit että alat tiukan paikan tullen valehtelemaan (valehtelit ikäni tässä ketjussa), joten en usko mitään mitä sanot.

Hyvä on, tuo tutkimustulos ei ole luotettava. Eli väität, että kaikki miehet omasta iästään huolimatta eivät ole ensisijaisesti kiinnostuneita niistä 18-24 -vuotiasta naisista.

Se joka paljastaa ikänsä (eli minä) ei todennäköisesti kärsi ikäkriisistä koska on ikänsä kanssa sinut

Se joka ei myönnä ikäänsä (eli sinä) kärsii todennäköisesti ikäkriisistä koska ei halua tuoda oikeaa ikäänsä päivänvaloon koska ei ole sen kanssa sinut ;)

• Ex------------PUA

Hyvä on, tuo tutkimustulos ei ole luotettava. Eli väität, että kaikki miehet omasta iästään huolimatta eivät ole ensisijaisesti kiinnostuneita niistä 18-24 -vuotiasta naisista.

Patologinen valehtelija ja hänen väitteensä eivät ole luotettavia - etenkään kun kyseessä ikäkriisinsä siirtoa yrittävä kurppa.

• Nonytsepaljastui

Osu ja uppos! JA näin se 55 v. kurppa raivoaa kuin olisi 5 vuotias. :D

Eli olet siis vähintään 55 -vuotias. Nuorempi mies ei edes askartelisi ajatuksissaan tuon ikäisten naisten seksuaalihistorian ja "saamisten" parissa, koska nuoret ihmiset pitävät itsestään selvänä, että vanhat ihmiset eivät harrasta seksiä. Seksin harrastaminen lopetetaan viimeistään 40 -vuotiaana. Sinä taas et juuri muusta puhukaan kuin kurppanaisten seksielämästä. Se siis kiehtoo sinua ja näet heidät seksuaalisina olentoina, ehkä jopa kiihottavina, koska ajatuksesi askartelevat 24/7 heidän ympärillään.

• Korjaan

"Ensimmäisenä IkisM.

Kun kerroin miten hän saa palstan naisilta myös jakamatonta huomiota ja jokainen hänen sanansa otetaan 100% tosissaan, saa hän sen lisäksi myös kahvikutsuja naisilta.

Tämä sai aikaan sen, että alkoi heti hirveä utelu ja mahdollisesti kautta rantain kiertely kahville pyytäminen mielessä:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14046589/ikism-ja-kahvittelukutsu"

IkisM on saanut vain yhden kahvittelukutsun 3-4 vuoden palstalla olon aikana.

• Ex---PUA

Ymmärrän, se on kova paikka ettei IkisM pyytänyt sinua kahville. Mutta alfoilla on aika korkeat standardit ja hypergamia täten ei aina suju. :(

• varma.tieto
        Ex---PUA kirjoitti:

Ymmärrän, se on kova paikka ettei IkisM pyytänyt sinua kahville. Mutta alfoilla on aika korkeat standardit ja hypergamia täten ei aina suju. :(

Ikis on myöntänyt olevansa hiukan sitoutumiskammoinen. Ei kahvitellut plaahin kanssakaan.

• Korjaan

"Sitten, seuraavassa onkin jo nähty vaivaa oikein listauksen tekemiseksi, jossa myös esiiintyy tuttuja nimiä - onko kyseessä yritys tehdä minut mustasukkaiseksi, vvaiko vain se että kyseessä on alfat, en osaa sanoa, eikä sillä ole merkitystä sillä olenhan oikeassa - tässä poimintoja:

"Henkilöt joiden kanssa panisin...:

- Kilttiatm

- Ujoatm26v

- DarkFear

- IkisM (vai miten kirjoitettiinkaan)

- BEM

- HC-Ätmel

- Bicky_Royal

- super-atm

- Totuus2015

- Helgamies"

Ja kuten näkyy, iso edustus alfoilta ja/tai hyviltä ystäviltäni! :D"

"""Henkilöt joiden kanssa panisin...:"

Jätit mehukkaimman kohdan jutustasi pois eli juttu meni niin, että "Henkilöt joiden kanssa panisin ennemmin kuin sinun expua"

• Ex----PUA

Sinä jätit kohdan pois jossa puhuttiin mustasukkaiseksi tekemisestä. Tämä vain todistaa alfamiedten kovaa kysyntää.

• puarageikuisesti
        Ex----PUA kirjoitti:

Sinä jätit kohdan pois jossa puhuttiin mustasukkaiseksi tekemisestä. Tämä vain todistaa alfamiedten kovaa kysyntää.

Palstasetä ei ole koskaan alfa, ei koskaan. Fakta numero 1!

• Ex----PUA
        puarageikuisesti kirjoitti:

Palstasetä ei ole koskaan alfa, ei koskaan. Fakta numero 1!

Osu ja uppoa! :D Minä nimenomaan olen alfa, kuten tämäkin ketju todistaa sen. Ja sinä selvästi hierarkiassa alapuolella, minkä tuo itkunsekainen raivoamisesi todistaa.

• Hyvä_

Pitäkää pastoria narussaan, niin ei pääse likaamaan muita ketjuja!!

• Ex------------PUA
        Hyvä_ kirjoitti:

Pitäkää pastoria narussaan, niin ei pääse likaamaan muita ketjuja!!

VIeläkö patologista valehtelijaa ahdistaa ikäkriisi? :D

Nyt kipin kapin tekemään 10 uutta aloitusta alfasta, näin varmasti kukaan ei usko että sinuun olisi jokin osunut tai uponnut, tai että olisin sinusta(kin) alfa.

• lopetajoteemu

Neitsytsetäragea eli on osunut expuaan ja uponnut ja itte oot-on sedällä täydessä käynnissä..

• Ex------------PUA

Matkiminen on suurinta ihailua.

Mutta siihen saa alfana tottua. :D

Minä matkittava, sinä matkija.

• ragesetä

Matkiminen on suurinta ihailua.

Mutta siihen saa alfana tottua. :D

Minä matkittava, sinä matkija.

Sinä et osaa muuta kun hokea alfahaaveissasi palstalla itse keksimiäsi totuuksia.

• Mies3210

Jos vertaus xpuasta palstan ykkösjulkkiksena osuu Tuksuun, niin mitä se tekee "Tuksusta" kirjoittelulla päivänsä täyttävistä kurpista? Joskus kävin jossain "Julkkisjuorut"-palstalla ja voi V sitä kitinää, mitä silloin varsinkin Martina Aitolehti herätti. Hänellä oli joitain käänteis"faneja", jotka täyttivät päivänsä Martinalla ja keräsivät hänestä kaiken mahdollisen tiedon sukulaisia myöten.
      Tuksu ja Martina sentään tienasivat julkisuudella ja saivat kaipaamaansa huomiota. Puutteistaan huolimatta he olivat siis huomattavasti arvostettavampia ihmisiä kuin stalkkaajansa.
      Olkoon xpua siis superstara tai tuksu, niin joka tapauksessa kurpat ovat hänen alapuolellaan.

Tosiaan traagista kuinka jotkut naiset eivät vaan suostu uskomaan, ettei mies halua heitä :(

• Ex------------PUA

Jälleen kerran hyvä huomio sinulta.

On aika mahdotonta kurppien selittää itseäänn tästä pois, ja mitä epätoivoisemmaksi yritykset käyvät, sen selkeämpää on että totuus vahvistuu - se totuus mitä tässäkin ketjussa on kerrottu.

• Hienostimeneehyvähyvä

Jälleen kerran hyvä huomio sinulta.

On aika mahdotonta kurppien selittää itseäänn tästä pois, ja mitä epätoivoisemmaksi yritykset käyvät, sen selkeämpää on että totuus vahvistuu - se totuus mitä tässäkin ketjussa on kerrottu.

Jälleen kerran mahtavaa komppaamista omien nikkien kesken.

• Kirkkovene

Ihan oma listasi oli?
      Onnea teille, poikien kesken.

Saadaanko me kurpat vihdoin olla rauhassa?

• Ex------------PUA

Oletko tyhmä?

Sinähän tässä ketjussa olet minun kimpussani. :D

• setäragee

Sinä olet joka ketjussa eri mieltä olevien ketjussa, älä itke jos joku joskus kommentoi jotain kriittistä ketjuihisi..joissa mellastat multinikkeinesi!

• Bmr

Ei vittu hei, viiskymppinen setä käyttää kirjainlyhenteitä puhuessaan itsestään :D

• Ex------------PUA

Kurppa valehtelee muiden iän viisikymppiseksi ja käyttää teinix-hymiöitä.

Taas osu ja uppos: 55 vuotiaan ruhossa 5 vuotiaan mieli.

Näin me alfat jo olemme oppineet teidät täysin.

• kaikkitietäälopetajo

sedällä ei uppoa muualla kuin haaveissa..

• Johanvitsinlykkäsit

"Me alfat"? Sinä ja muut sivupersoonasiko?

• Filthyfew

Vieläkö sä jaksat tuota lapsellista inttämistä? Sulla on asiat kehnommin kuin osaisi edes kuvitella.

• Bmr

Kuka tietää, saatan tulevaisuudessa olla juuri se joka pesee sinut ja vie nukkumaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2832
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2712
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2332
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1648
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1563
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1485
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1246
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe