Oletko koskaan pariutunut

Ex------------PUA

palstatotuuksien vastaisesti?! Kun on kerran tullut hyvinkin selväksi, että aika moni on saanut niiden nojalla pakit.

Tämä erinomainen ja hyvää keskustelua aikaansaanut avaus: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14145539/onko-hypergamia-myytti

Suorastaan pakotti tekemään tämän avauksen.

Eli, kysymys on, että oletko sinä arvoisa palstalainen:
1. Koskaan pariutunut, palstatotuuksien vastaisesti?
2. Onnistunut myös toistamaan sitä?
3. Tai todistanut jonkun muun tekevän niin?

Ja kyseessähän on siis tällöin se, että pariutuminen ei tapahdu siten, että se johtuisi miehen ulkonäöstä, hyvästä rahatilanteesta ja/tai korkeasta statuksesta (tai rikosrekisteristä), vaan että se tapahtuu ilman näitä kriteerejä ja motiiveja.

Tätä lienee vähäsen turha kysyä naisilta, sillä heidän rationalisointihamsterinsa tekee siten, että nainen ensiksi nai palstatotuuksien mukaan, mutta kääntää sen menemään siten, että "se vain tapahtui", "oli kemioita" ja "miehen ulkonäkö, raha ja status-tilanne ei merkinnyt mitään pariutumisessa" (täsmälleen kuten testiryhmän naiset tekivät hypergamia-tutkimuksessa).

vrt.

"Huomattavaa olikin, että miesten luonteesta tehtiin oletuksia, heidän ulkonäkönsä, rahansa ja statuksensa perusteella!

Naiset tapansa mukaan kiistivät ettei raha merkitse mitään, MUTTA vain silloin kun mies tiedettiin rikkaaksi"

98

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salikisumisu

Hohhoijaa, Vini vini.

Omalla kohdalla miehessä merkkaa luonne, ulkonäkö, arvot. Ei halua rikasta miestä saati etsi sellaista. Ainut mikä on tärkeää, että hän treenaa paljon samoin kuin minä, onneksi tuolla salilla on paljonkin sellasia miehiä.

• Ex------------PUA

FAIL! :D

Kävi juuri kuten sanoin: Tätä lienee vähäsen turha kysyä naisilta, sillä heidän rationalisointihamsterinsa tekee siten, että nainen ensiksi nai palstatotuuksien mukaan, mutta kääntää sen menemään siten, että "se vain tapahtui", "oli kemioita" ja "miehen ulkonäkö, raha ja status-tilanne ei merkinnyt mitään pariutumisessa" (täsmälleen kuten testiryhmän naiset tekivät hypergamia-tutkimuksessa).

vrt.

"Huomattavaa olikin, että miesten luonteesta tehtiin oletuksia, heidän ulkonäkönsä, rahansa ja statuksensa perusteella!

Naiset tapansa mukaan kiistivät ettei raha merkitse mitään, MUTTA vain silloin kun mies tiedettiin rikkaaksi"

Sinun palstatotuuden täyttävä pariutumiskriteeri oli ULKONÄKÖ.

Ja tietysti salikarjun status.

Eli, sinä vain ajaduit salille tyrkylle, missä on sellaisia miehiä.

Ei sillä että hakisit hypergamista täyttymystä ja palstatotuuden mukaista miestä.

- Ex PUA:na olemisen eräs tyypillisin piirre on siinä, että saa tottua olemaan toistuvasti oikeassa. Halusi sitä tai ei.

• Salikisumisu
        Ex------------PUA kirjoitti:

FAIL! :D

Kävi juuri kuten sanoin: Tätä lienee vähäsen turha kysyä naisilta, sillä heidän rationalisointihamsterinsa tekee siten, että nainen ensiksi nai palstatotuuksien mukaan, mutta kääntää sen menemään siten, että "se vain tapahtui", "oli kemioita" ja "miehen ulkonäkö, raha ja status-tilanne ei merkinnyt mitään pariutumisessa" (täsmälleen kuten testiryhmän naiset tekivät hypergamia-tutkimuksessa).

vrt.

Sinun palstatotuuden täyttävä pariutumiskriteeri oli ULKONÄKÖ.

Ja tietysti salikarjun status.

Eli, sinä vain ajaduit salille tyrkylle, missä on sellaisia miehiä.

Ei sillä että hakisit hypergamista täyttymystä ja palstatotuuden mukaista miestä.

- Ex PUA:na olemisen eräs tyypillisin piirre on siinä, että saa tottua olemaan toistuvasti oikeassa. Halusi sitä tai ei.

Kyllä yksi oli ulkonäkö, mutta niin se on myös miehillä. Ja hahahahha, minä käyn salilla ihan itseni ja hyvinvoinnin takia. Tykkään nostaa rautaa ja se on oikeastaan elämäntapa. Eli väärin meni muuta kuin siinä ulkonäössä.

• Ex------------PUA
        Salikisumisu kirjoitti:

Kyllä yksi oli ulkonäkö, mutta niin se on myös miehillä. Ja hahahahha, minä käyn salilla ihan itseni ja hyvinvoinnin takia. Tykkään nostaa rautaa ja se on oikeastaan elämäntapa. Eli väärin meni muuta kuin siinä ulkonäössä.

Ja se ulkonäkö oli juurikin yksi kolmesta, rahasta, statuksesta ja ulkoäöstä - eli se oli täysin ratkaiseva asia tässä!

Palstatotuus on ja pysyy yhä.

Muuten taas siinä et tykkää nostaa rautaa ja käydä siellä itsesi vuoksi, et sen enempää kuin naiset jotka pynttäävät itseään tee sitä itsensä vuoksi.

Se tehdään 100% miesten ja pariutumisen vuoksi, nuo ovat vain niitä rationalisointihamsteroinnin tuotteita, joista tässä oli kyse. Ja joita nyt olet näemmä muutenkin ottanut asiaksesi demonstroida tässä. ;)

• Salikisumisu

Et sinä tunne minua, joten et tiedä miksi käyn salilla :D aika huvittavaa yleistystä taas, niinkuin kaikki muutkin väitteesi.
        Ulkönäkö on tärkeää, totta. Kuitenkin itse noudatan sitä että samanlaiselle samanlainen, itse olen salimimmi, kunnossa ja lihaksia paljon eli minä saan vaatia myös samanlaista miestä, joka treenaa paljon.

• Salikisumisu
        Salikisumisu kirjoitti:

Et sinä tunne minua, joten et tiedä miksi käyn salilla :D aika huvittavaa yleistystä taas, niinkuin kaikki muutkin väitteesi.
        Ulkönäkö on tärkeää, totta. Kuitenkin itse noudatan sitä että samanlaiselle samanlainen, itse olen salimimmi, kunnossa ja lihaksia paljon eli minä saan vaatia myös samanlaista miestä, joka treenaa paljon.

Raha ja status ovat siten aivan toissijaisia. Arvot ja samat harrastukset tärkeitä.

• Naisasialooseri1
        Salikisumisu kirjoitti:

Et ole salimimmi vaan tavallinen riviläski, joka luulee olevansa fitneskissa. Jos treenaat muka itsesi vuoksi(mitä et 100%varmasti tee), niin miksi sitten vaadit treenaavaa miestä? Puhuit itsesi pussiin heti kättelyssä etkä edes tajunnut sitä. Jos treenaisit vain itsesi vuoksi niin kelpuuttaisit peruskaljamahan, olet kyllä naurettavan tyhmä noissa puheissasi, treenaat sen takia että saisit treenaavan miehen, eli et siis treenaa itsesi takia vaan 100% miesten takia.

Montako kuvaa sinulla on somessa, jossa esittelet muka timmiä kroppaasi? Jos on yksikin niin olet todella nolo, niin että tunnen myötähäpeää puolestsi.

Toisekseen pariuidut 100% palstatotuuksien mukaisesti kuten ex-pua sanoi, olet siis myös kaavamainen ja ennalta-arvattava kuin luontodokumentin elukka.

Ja lihakset eivät todellakaan kaunista naista, vaan ovat karsean näköiset. Ja tiedätkös, että sinulla ei ole lihaksia yhtään sen enempää kuin kenelläkään muullakaan, vajakki. Jokaisella ihmisellä on tasan samat lihakset, treenaaminen ei kehitä kenellekkään ensimmäistäkään uutta lihasta, 50kg hintelällä miehellä on tasan tarkkaan samat lihakset kuin Mentulallakin :D vittu mitä sontaa höpiset, olet tyhjäpäinen wannabe fitneskissa, joita mahtuu tusina kymmeneen. Treenaaminen kasvattaa lihaksia, ei synnytä uusia lihaksia.

Ja muutenkin logiikkasi on naurettavaa, että saat vaatia lihaksikasta miestä koska sinulla on itselläsi isot lihakset. Kasvatatko seuraavaksi myös parran ja pallit ja sanot saavasi vaatia miestä, jolta nuo löytyy kun itseltäsikin ne löytyy? Saako mies, jolla on miestissit vaatia rintavaa naista?

Lihaksikas mies ei halua mitään kuivattua suolalihaa muistuttavaa lihaksikasta naista, jolla on bodarin kanankoivet, vaan siron naisellisen pehmeän naisen, mitä punttinaiset eivät todellakaan ole

• Salikisumisu
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Et ole salimimmi vaan tavallinen riviläski, joka luulee olevansa fitneskissa. Jos treenaat muka itsesi vuoksi(mitä et 100%varmasti tee), niin miksi sitten vaadit treenaavaa miestä? Puhuit itsesi pussiin heti kättelyssä etkä edes tajunnut sitä. Jos treenaisit vain itsesi vuoksi niin kelpuuttaisit peruskaljamahan, olet kyllä naurettavan tyhmä noissa puheissasi, treenaat sen takia että saisit treenaavan miehen, eli et siis treenaa itsesi takia vaan 100% miesten takia.

Montako kuvaa sinulla on somessa, jossa esittelet muka timmiä kroppaasi? Jos on yksikin niin olet todella nolo, niin että tunnen myötähäpeää puolestsi.

Toisekseen pariuidut 100% palstatotuuksien mukaisesti kuten ex-pua sanoi, olet siis myös kaavamainen ja ennalta-arvattava kuin luontodokumentin elukka.

Ja lihakset eivät todellakaan kaunista naista, vaan ovat karsean näköiset. Ja tiedätkös, että sinulla ei ole lihaksia yhtään sen enempää kuin kenelläkään muullakaan, vajakki. Jokaisella ihmisellä on tasan samat lihakset, treenaaminen ei kehitä kenellekkään ensimmäistäkään uutta lihasta, 50kg hintelällä miehellä on tasan tarkkaan samat lihakset kuin Mentulallakin :D vittu mitä sontaa höpiset, olet tyhjäpäinen wannabe fitneskissa, joita mahtuu tusina kymmeneen. Treenaaminen kasvattaa lihaksia, ei synnytä uusia lihaksia.

Ja muutenkin logiikkasi on naurettavaa, että saat vaatia lihaksikasta miestä koska sinulla on itselläsi isot lihakset. Kasvatatko seuraavaksi myös parran ja pallit ja sanot saavasi vaatia miestä, jolta nuo löytyy kun itseltäsikin ne löytyy? Saako mies, jolla on miestissit vaatia rintavaa naista?

Lihaksikas mies ei halua mitään kuivattua suolalihaa muistuttavaa lihaksikasta naista, jolla on bodarin kanankoivet, vaan siron naisellisen pehmeän naisen, mitä punttinaiset eivät todellakaan ole

Aa nyt vaihdoit sit nimimerkkiä näköjään :) no voin kertoa sinulle, että olen kyllä Ihka Oikea salimimmi, kisannut jo pidemmän aikaa mutta en missää bikini fitneksessä, jos edes tiedät mikä se sellainen on. Mikä tarve teillä on kytätä täällä kaikki ihmiset? Oletko oikeasti noin huono itsetuntoinen ja yksinäinen? Tuskin se helpottaa tällä palstalla, kannattaa hankkia apua. Ja kiitos huolenpidosta, minulla kyllä riittää miehiä, vaikka niitä lihaksia onkin sekä rasvat alhaalla. Eikös se niin mene, että jos lihaksikas nainen sun mielestä näyttää miehelle, kannattaa hankkia itse niitä lihaksia ettei näytä naiselle ;)

• Salikisumisu

Ps. Tiedän kyllä varmasti ennemmän kuin joku sinun kaltaisesti maallikko lihaksista yms. Kehonrakennuksesta anatomiaan ammattinikin ansiosta.

• Naisasialooseri1
        Salikisumisu kirjoitti:

Aa nyt vaihdoit sit nimimerkkiä näköjään :) no voin kertoa sinulle, että olen kyllä Ihka Oikea salimimmi, kisannut jo pidemmän aikaa mutta en missää bikini fitneksessä, jos edes tiedät mikä se sellainen on. Mikä tarve teillä on kytätä täällä kaikki ihmiset? Oletko oikeasti noin huono itsetuntoinen ja yksinäinen? Tuskin se helpottaa tällä palstalla, kannattaa hankkia apua. Ja kiitos huolenpidosta, minulla kyllä riittää miehiä, vaikka niitä lihaksia onkin sekä rasvat alhaalla. Eikös se niin mene, että jos lihaksikas nainen sun mielestä näyttää miehelle, kannattaa hankkia itse niitä lihaksia ettei näytä naiselle ;)

Tiedän kyllä mitä se on. Aivottomat naiset esittelevät lavalla rumaa, kuivaa kroppaansa ja luulevat olevansa jotain. Missä sitten kisaat? Sano vielä että voimanostossa tai kehonrakennuksessa niin menentät viimeisetkin naisellisuuden rippeesi ja sitä kautta oikeutesi vaatia miehekästä lihaksikasta miestä.

Salimiehet eivät todellakaan halua edelleenkään möreä-äänistä kanankoipista kuivattua lihasten pullistelijaa, jonka erottaa miehestä vain jalkoväli

Enkä ole vaihtanut nimimerkkiä, meitä on paljon.

Etpä näytä tietävän lihaksista sen enempää kuin mistään muustakaan kun jätit vastaamatta kaikkiin kysymyksiini.

Enkä ole maallikko vaan salin isoimmat kädet omaava ja muutenkin lihaksikkaan kropan omaava vuosikausia salilla käynyt treenaaja, jolta on kysytty jo kisa-aikeistakin.

Mutta en ole yhtä nolo ja säälittävä kuin sinä, että sitä kroppaani missään fb:ssä esittelisin. Kuinka monta niitä kuvia sinulla olikaan? Ymmärräkö edes miten nolo olet? Laitatko sinne myös kuvia ruoka-annoksistasi ja proteeiinipurkeista?

• dsddsdfffdf

Ai, lainausten perusteella kysyit tuota itseltäsi? No ei kyllä hämmästyttäisi, vaikka sinulla miehiä riittäisikin, kun on sana levinnyt että tarjoilet kavereille suikkareita "läpällä"...

• Ex------------PUA

:D Ei mitään lisättävää. NAL tuli ja otti homman haltuun.

Lisäksi tuo "fitnesskissa" syytti tuossa sen verran itte oot-defenssi tapaan sinua/minua multinikkaamisesta, että on aika selkeä homma, ettei tuo tyhjästä palstalle ilmaantunut "salimimmi" kyllä ole mikään salimimmi vaan mielikuvituksen tuote. Haavekuva.

Mutta pussinpuhuminen on jo tapahtunut, aj sitä ei saa tekemättömäksi kyllä millään. NAL erittäin hyvin repi auki nuo argumentit ja väittämät.

• Salikisumisu

:D Ei mitään lisättävää. NAL tuli ja otti homman haltuun.

Lisäksi tuo "fitnesskissa" syytti tuossa sen verran itte oot-defenssi tapaan sinua/minua multinikkaamisesta, että on aika selkeä homma, ettei tuo tyhjästä palstalle ilmaantunut "salimimmi" kyllä ole mikään salimimmi vaan mielikuvituksen tuote. Haavekuva.

Mutta pussinpuhuminen on jo tapahtunut, aj sitä ei saa tekemättömäksi kyllä millään. NAL erittäin hyvin repi auki nuo argumentit ja väittämät.

En jaksa väitellä tyhmien ihmisten kanssa ja minulla on muutakin tekemistä kun olla täällä palstalla, toisin kuin teillä näköjään :)
        Hohhoijjaa taas, olen salilla käyntiä harrastanut pitkäänkin ja kyllä, kilpailen body fitneksessä jos nyt ihan välttämättä haluatte tietää, mutta ei siitä sen enempää. Uskon, että teille molemmille tekee ihan hyvää myös käydä salilla tai edes muualla ulkomaailmassa, missä on ihmisiä jutuistanne päätellen.

• Ex------------PUA
        Salikisumisu kirjoitti:

En jaksa väitellä tyhmien ihmisten kanssa ja minulla on muutakin tekemistä kun olla täällä palstalla, toisin kuin teillä näköjään :)
        Hohhoijjaa taas, olen salilla käyntiä harrastanut pitkäänkin ja kyllä, kilpailen body fitneksessä jos nyt ihan välttämättä haluatte tietää, mutta ei siitä sen enempää. Uskon, että teille molemmille tekee ihan hyvää myös käydä salilla tai edes muualla ulkomaailmassa, missä on ihmisiä jutuistanne päätellen.

Sinä et pysty väittelemään koska olet jo osoittanut tyhmyytesi tässä ketjussa, lisäksi on turha sanoa että on parempaa tekemistä kun silti vastaat.

Se on jo toinen osoitus sinulta tuosta ämmämäisestä tyhmyydestä, missä tehdään yhtä ja sanotaan toista. :D

Samoin meistä molemmat käy salilla mutta me tosin kuin sinä käymme siellä rehellisesti itsemme vuoksi, emmekä mene sinne tyrkylle että joku sali-ytm tulisi iskemään, tosin kuin sinä joka yrität leikkiä jotain fitnessmuijaa.

(Minun viiimeisin 19 v. match muuten on salimuija, mutta ei todelllakaan samanlainen kuulantyöntäjä DDR:stä kuten sinä ;D)

• Salikisumisu

Sinä et pysty väittelemään koska olet jo osoittanut tyhmyytesi tässä ketjussa, lisäksi on turha sanoa että on parempaa tekemistä kun silti vastaat.

Se on jo toinen osoitus sinulta tuosta ämmämäisestä tyhmyydestä, missä tehdään yhtä ja sanotaan toista. :D

Samoin meistä molemmat käy salilla mutta me tosin kuin sinä käymme siellä rehellisesti itsemme vuoksi, emmekä mene sinne tyrkylle että joku sali-ytm tulisi iskemään, tosin kuin sinä joka yrität leikkiä jotain fitnessmuijaa.

(Minun viiimeisin 19 v. match muuten on salimuija, mutta ei todelllakaan samanlainen kuulantyöntäjä DDR:stä kuten sinä ;D)

Sinä ole salia nähnytkään :D ei kyllä näillä rasvoilla kuulantyöntäjältä näytetä sitten lainkaan, mutta osoitit jo ettet tiedä treenaamisesta mitään. En minä leiki mitään, vaan harrastan tai oikeastaan sali ja puhtaasti syöminen on elämäntapa. Kilpailut ja muut tulevat siinä sivussa. Taas yleistit sillä itse treenaan tulosten parantamiseksi, hyvänolon saamiseksi ja pitääkseni tämän timmin ja lihaksikkaan kroppani tässä kunnossa.

• Ex------------PUA
        Salikisumisu kirjoitti:

Sinä ole salia nähnytkään :D ei kyllä näillä rasvoilla kuulantyöntäjältä näytetä sitten lainkaan, mutta osoitit jo ettet tiedä treenaamisesta mitään. En minä leiki mitään, vaan harrastan tai oikeastaan sali ja puhtaasti syöminen on elämäntapa. Kilpailut ja muut tulevat siinä sivussa. Taas yleistit sillä itse treenaan tulosten parantamiseksi, hyvänolon saamiseksi ja pitääkseni tämän timmin ja lihaksikkaan kroppani tässä kunnossa.

Olen meistä se joka on urheillut aktiivisesti, enkä vain mennyt salille tyrkylle, kuten sinä hypergaminen kuulantyöntäjä teet. :D

Jos olet siinä yhtään niin onnistuva kuin tuossa itsesi ääliömäisessä pussiiin puhumisessa, niin olet jo varmasti saavuttanut salipatjan maineen.

Tosin, en usko että pystyt kilpailemaan edes aloittelevien salitätien kanssa, sillä kunnon salikissat ovat NUORIA ja KAUNIITA.

• Salikisumisu

Olen meistä se joka on urheillut aktiivisesti, enkä vain mennyt salille tyrkylle, kuten sinä hypergaminen kuulantyöntäjä teet. :D

Jos olet siinä yhtään niin onnistuva kuin tuossa itsesi ääliömäisessä pussiiin puhumisessa, niin olet jo varmasti saavuttanut salipatjan maineen.

Tosin, en usko että pystyt kilpailemaan edes aloittelevien salitätien kanssa, sillä kunnon salikissat ovat NUORIA ja KAUNIITA.

Hahahha :D kyllä sen näkee ettet sinä urheilusta varsinkaan salista tiedä mitään. Ja taas yleistystä, koitas nyt jo vaihtaa ystäväpiiriäsi jos kaikki siellä ovat tuollasia niinkuin kuvailet tai no sähän taidat viihtyä sohvaperuna piireissä.

Ei edelleenkään näillä rasvoilla olla kuulantyöntäjän mitoissa, toisin kuin ilm. Sinun "salikissasi":D mutta onnea sulle ja kuukantyöntöjällesi, taidat tosin kaikesta päätellen olla tyytymätön elämääsi. Kannattaa mennä sinne ammattiauttajalle juttelemaan. Kannattaa myös tosiaan käydä urheilemassa ja salilla, se virkistää ja auttaa sinuakin nostamaan kuntoasi. Ehkä joskus voit
        Tavoitella meitä oikeita salikissoja. Voit jopa päästä katsomaan kisaamistani ;)

• for.women.only

Kysymys on varmaankin vain naisille koska vain naisilla pariutuminen on valintakysymys.
      Itse olen miehenä pariutunut itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa mutta se nyt ei ole mikään valinta vaan olosuhteiden pakosta.

• Ex----------PUA

Hyvä pointti.

Voisi sen muotoilla myös muotoon: onko kukaan nainen valinnut sinua, palstatotuuksien vastaisesti.

Vaikka tietysti nimitys pariutuminen sopii, koska se kuvaa tuon tapahtuman lopputulosta.

PS. Otan osaa tuosta pariutumisesta..

• m-i-e-s
        Ex----------PUA kirjoitti:

Hyvä pointti.

Voisi sen muotoilla myös muotoon: onko kukaan nainen valinnut sinua, palstatotuuksien vastaisesti.

Vaikka tietysti nimitys pariutuminen sopii, koska se kuvaa tuon tapahtuman lopputulosta.

PS. Otan osaa tuosta pariutumisesta..

"Voisi sen muotoilla myös muotoon: onko kukaan nainen valinnut sinua, palstatotuuksien vastaisesti."

Mikäli sen näin laittaa, niin sehän on käytännössä ja teoriassa täysin mahdotonta. =) Joku varmaan aloitteleva malli saattaa kuvaajalle herkässä hetkessä alentua, mutta itse en ole ko. alalla. Mikäli näitä palstatototuuksia harkitsee ja katsoo sitä kautta "pariutumista", niin ei taida kauheasti olla mahdollisuutta valita palstatotuuden vastaisesti.

• MitäHittoaTämäkin

Miksi ihmeessä?? Jos et aidosti pidä naisestasi, niin miksi olet hänen kanssaan? Todella outoa.

• for.women.only
        MitäHittoaTämäkin kirjoitti:

Miksi ihmeessä?? Jos et aidosti pidä naisestasi, niin miksi olet hänen kanssaan? Todella outoa.

Mitä outoa siinä on? Jos olisit mies niin tietäisit totuuden miesten pariutumisen suhteen eli meidän on otettava se jonka saa tai oltava ilman.
        Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan oman naisihanteeni mutta mites sellaisen saat? En saa lähellekään sen näköistä naista, pitäisikö sen takia olla loppuelämä yksin?

• typerys
        for.women.only kirjoitti:

Mitä outoa siinä on? Jos olisit mies niin tietäisit totuuden miesten pariutumisen suhteen eli meidän on otettava se jonka saa tai oltava ilman.
        Kyllä minä tiedän tasan tarkkaan oman naisihanteeni mutta mites sellaisen saat? En saa lähellekään sen näköistä naista, pitäisikö sen takia olla loppuelämä yksin?

Pitäisi! Ei kukaan ansaitse olla joku johon vain tyydytään.

• Gkkj

Olosuhteiden uhri, kyllä on surullista :(.
        Kuka sut pakottaa suhteeseen? Katso peiliin.Olet idiootti!

• rumamaija
        Gkkj kirjoitti:

Sanopa muuta! Parisuhteeseen pitää mennä RAKKAUDESTA! Mutta että "OLOSUHTEIDEN PAKOSTA", siis ihan järkyttävää tekstiä!!!

Itse en rakastanut kumpaakaan eksääni, ja siksi jätinkin heidät melko pian. On väärin jatkaa suhteessa, jossa ei kykene rakastamaan ja himoitsemaan toista täysillä.

• Huhhuhjaheijaa

Komppaan edellisiä mutta jos mietitään aihetta ja kysymystä, niin oletko pariutunut palstatotuuden vastaisesti. Taidatpa olla. Kohtalosi on selvä, ei tarvitse katsoa kristallipalloon tietääkseen että olet pian totaalisen ilman naista.

• for.women.only

Te naiset ette osaa ollenkaan asettua miehen asemaan, hyvä teidän on puhua kun on valinnanvaraa mistä valita se täydellisyyttä hipova mies johon rakastua.
        Miettikää hetken, että jos olisitte mies joka ei koskaan saa naisilta vastakaikua ja sitten kun satutte saamaan jonkun naisen niin voitte varmaan arvata että se ei ole lähellekään mieluinen, miehen on pakko tyytyä, en suostu olemaan yksin loppuelämääni.
        Tämä on ihan varmasti yleinen ilmiö miehillä, ei me saada sellaisia naisia johon voisi ihastua ja rakastua, se johtuu nimenomaan teidän nirsoudesta!

• rumamaija

Te naiset ette osaa ollenkaan asettua miehen asemaan, hyvä teidän on puhua kun on valinnanvaraa mistä valita se täydellisyyttä hipova mies johon rakastua.
        Miettikää hetken, että jos olisitte mies joka ei koskaan saa naisilta vastakaikua ja sitten kun satutte saamaan jonkun naisen niin voitte varmaan arvata että se ei ole lähellekään mieluinen, miehen on pakko tyytyä, en suostu olemaan yksin loppuelämääni.
        Tämä on ihan varmasti yleinen ilmiö miehillä, ei me saada sellaisia naisia johon voisi ihastua ja rakastua, se johtuu nimenomaan teidän nirsoudesta!

"miehen on pakko tyytyä, en suostu olemaan yksin loppuelämääni."

Ei todellakaan ole pakko tyytyä, vaan parempi olla sitten yksin kuin tyytymissuhteessa! Itse voin ainakin elää loppuelämäni yksin (vaikka parisuhde olisikin se ihannetilanne), jos ei rakkautta löydy.

• Yougetwhatyoudeserve

En usko lainkaan tuohon mies/nais asetelmaasi. Jos mies tai nainen ei saa vastakaikua, pitää miettiä onko hakenut sitä?!! Mitä on itse tehnyt saadakseen vastakaikua. Yleisin vastaus varmaan on, ei mitään, odottanut kotona. Sitäkö sitten pitäisi ymmärtää?! Ei ole ympäristön tai muiden ihmisten vika. Onni on jokaisen ihmisen omissa käsissä. Jos ei tavoittele mitään/ketään, ei saa mitään.

• Angelswithme

Tunnistan sinut... Kiitos ja näkemiin.

• Ex------------PUA
        Gkkj kirjoitti:

:D Itte oot-defenssi

Jonka sanoo ajopuu-sukupuolen edustaja, jolle asiat vain tapahtuvat ja jotka siitä huolimatta että ovat valitseva sukupuoli, sivuuttavat kaikki kiltit ja kunnon miehet, ja jäävät jännämiesten hakattaviksi.

"En vain päässyt suhteesta irti, mitä nyt valitsin väkivaltaisen psykon kun se oli niin ihanan jännä!!".

Mies on se joka valitaan suhteeseen, ja nainen on se joka siihen valitsee..

• kummaapaskaataas

Ei tätä paskaa taas ymmärrä kukaan, mutta olen pannut rikkaan miehen vaimon paksuksi, peräti kaksi kertaa, tuolla maailmalla. Jos se nyt tähän liittyy tai kiinnostaa.

Oli se muuten ihan kivaa.

• Happywithout

Minäkään en ymmärrä tätä paskaa. Jätän palstan lopullisesti kunhan selvitän välini erääseen kirjoitajaan.

• sdsddssddsd
        Happywithout kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä tätä paskaa. Jätän palstan lopullisesti kunhan selvitän välini erääseen kirjoitajaan.

Saako Ex-PUA viimein kunnolla turpaan?

• tarralenkkari666

Olen seurustellut työttömän ja "ruman" miehen kanssa. Olen tapaillut lyhyitä, köyhiä, sosiaalisesti ongelmaisia, ujoja jne.

Luettelemistasi asioista ainoastaan ulkonäkö on minkääntasoinen plussa pariutumisen kannalta. Nuo muut ovat minusta vain miinusta (riippuen toki tarkoittaako status nyt tyyliin, että ihmisellä on kavereita) ja olen antanut niiden vuoksi pakkejakin.

• Ex------------PUA

Palstatotuuden täyttävät kriteerit:
        - Jännnyys
        - Ulkonäkö

Mikä totta kai on hieman kiusallista kun kyseessä on feministi (enkä edes mene siihen multinikkaamiseen).

Kuinka koet senn, että mies "esineellistää naista" suhtautuessaan seksualisoivasti tämän ulkonäköön, kun itse valitset miehen 100% samoin perustein ja vielä tunnustat sen?

Entä, kuinka voit inttää sitä vastaan, että naiset hylkivät kilttejä ja kunnollisia miehiä, kun itse olet myös siitä elävä todiste, että naiset suosivat moniongelmaisia jännämiehiä?

Helpoin selitys: kyseessä on feministi.

• tarralenkkari666

LOL. En multinikkaa mutta vaikka niin tekisin, ei se tekisi kirjoituksistani yhtään vähemmän valideja.

En "valitse" kumppaneita ulkonäön perusteella. Se että ulkonäkö on plussaa on eri asia, kuin että tekee valinnan puhtaasti pinnallisin perustein.
        Kuten kirjoitin, KAIKKI valitsisivat sen parhaimman näköisen vaihtoehdon (jos muut ominaisuudet olisivat samat kaikilla ehdokkailla). Toisin kuin sinä, kaikki eivät kuitenkaan valitse ulkonäön perusteella.

Huvittavaa, että kuvittelet tietäväsi mitään elämästäni. Varsinkaan, kun en ole asiasta mitään puhunut. Lukuunottamatta kahta henkilö, joista kumpikaan ei ole millään mielikuvituksella niitä teidän jännämiehiänne.

Mutta niin naiset eivät suosi moniongelmaisia, katkeria, hihhulismiin taipuvaisia neitsytsetiä. Miksi pitäisi suosia?

• Ex------------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

LOL. En multinikkaa mutta vaikka niin tekisin, ei se tekisi kirjoituksistani yhtään vähemmän valideja.

En "valitse" kumppaneita ulkonäön perusteella. Se että ulkonäkö on plussaa on eri asia, kuin että tekee valinnan puhtaasti pinnallisin perustein.
        Kuten kirjoitin, KAIKKI valitsisivat sen parhaimman näköisen vaihtoehdon (jos muut ominaisuudet olisivat samat kaikilla ehdokkailla). Toisin kuin sinä, kaikki eivät kuitenkaan valitse ulkonäön perusteella.

Huvittavaa, että kuvittelet tietäväsi mitään elämästäni. Varsinkaan, kun en ole asiasta mitään puhunut. Lukuunottamatta kahta henkilö, joista kumpikaan ei ole millään mielikuvituksella niitä teidän jännämiehiänne.

Mutta niin naiset eivät suosi moniongelmaisia, katkeria, hihhulismiin taipuvaisia neitsytsetiä. Miksi pitäisi suosia?

Et multinikkaa?! :D Sinä siis oikeasti olet niin tyhmä, että luulet tämän unohtuneen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107901/expuan-piinapenkki-feministi-jai-kiinni!

Ja tuo LOL kyllä kertooo hyvin sen, miten kielenkäyttö paljastaa henkilön henkisen kypsyyden. Se menee täysin 1:1 sen kanssa että olet feministi.

Ja nyt kun innostuit puhumaan itseäsi pussiin, olet taas siinä sinulle tutussa "strutsi joka on haudannut päänsä kuoppaan, ja yrittää riuhtoa sitä irti, niin että valtava perse vaan heiluu".

Sinä valitset, sillä 1. olet valitsevaa sukupuolta 2. myönsit juuri pariutumisen ulkonän perustella, tällöin tuo valinta tapahtuu pelkästään siksi, että toinen näyttää hyvältä.

SE vahvistaa palstatotuuden siitä, että myös rumat naiset haluavat hyvännäköisen miehen (hypergamia), ja että naiset ovat pinnalllisia esineellistäjiä paritumisessaan.

"Mutta niin naiset eivät suosi moniongelmaisia, katkeria, hihhulismiin taipuvaisia neitsytsetiä. Miksi pitäisi suosia?"

Taas tyhmä hypergaminen huora paljastaa todellisen luonteensa.

Vastaus: Koska he ovat ihmisiä siinä missä muutkin?

Vastakysymys: miksi heitä ei pitäisi suosia?!

Olet niin sairas huora, että sinä oikeasti kiellät elämän heiltä, joista sinunlainen loinen tai joku kaltaisesi ei pysty potentiaalisesti hyväksikäyttämään.

Sinähän olet elävä todiste ja niin stereotyyppinen sellainen naisesta ja femakosta, mistä täällä puhutana palstatotuuksin kuin vain voi olla.

Kokoomusfemakkona ja hypergamisena huorana, totta kai olet juuri sitä mieltä että elämässä lyhyemmän korren saaneet, ja esim. naisten syrjinnästä katkeroituneet miehet eivät ansaitse samaa mitä 1-10% eli menestyjät?

Entä mistä nuo asiat johtuvat miehen kohdalla?

Moniongelmaisuus ja katkeruus tulevat kummasti (seksuaalisen) syrjinnän kautta ja mon jolta jokin kaltaisesi saastainen ja ahne parisuhdehuora on eron kautta vienyt kaiken, kummasti ajautuu tuohon tilaan.

Hihhuli? Suvakkina on hienoa että suvaitset uskonnollisuutta ihmisessä, silloinkin kun kyseessä ei ole islam, joka täyttää teidän huorien raiskausfantasiat. :D

Neitsytsetä? Eli naisten syrjimiä miehiä pitää syrjiä vielä lisää? Se tila on nimenomaan naisten syytä, ja naisten vastuulla on sen poistaminenkin.

• tarralenkkari666

Taas pelkkää henkilöön käymistä :D
        En luullut, että olet unohtanut omat harhasi.

1. En ole koskaan kokenut olevani valitseva sukupuoli. Kaikki suhteeni ovat alkaneet molemminpuolisella valinnalla.

2. Myönsin, että ulkonäkö on plussaa minulle ja että suurin osa ihmisistä pitää ulkonäköä osa tekijänä parinvalinnassa. Ymmärrän kyllä, että sinulla saattaa olla vaikeuksia ymmärtää, että tämä on eri asia, kuin että valinta tehtäisiin aina ulkonäön perusteella.

Kyllä KAIKKI (rumat, hyvännäköiset, miehet, naiset, jne.) haluavat hyvännäköisen kumppanin. Tämä ei ole mikään uutinen, se ei vain tarkoita sitä mitä luulet sen tarkoittavan.

"Vastakysymys: miksi heitä ei pitäisi suosia?!"

Koska he eivät näe naisia (jos edes toisiaan) ihmisinä ja koska he ovat katkeria ja moniongelmaisia. Mikset itse suosi epäviehättäviä, moniongelmaisia ja katkeria feministejä?

Huora huora huora. Keksi jotain uutta...edes joskus :D

• tarralenkkari666

Ja edelleenkin olen pariutunut palstatotuuksien vastaisesti epäsosiaalisten, rumien ja köyhien miesten kanssa ja toisaalta minulle olisi tarjontaa (puhutaan nyt muusta kuin pelkästä seksistä) niiden teidän YTM:nne taholta.

Sekös sinua horoa kismittää.

• Ex--------PUA

1. En ole koskaan kokenut olevani valitseva sukupuoli. Kaikki suhteeni ovat alkaneet molemminpuolisella valinnalla.

2. Myönsin, että ulkonäkö on plussaa minulle ja että suurin osa ihmisistä pitää ulkonäköä osa tekijänä parinvalinnassa. Ymmärrän kyllä, että sinulla saattaa olla vaikeuksia ymmärtää, että tämä on eri asia, kuin että valinta tehtäisiin aina ulkonäön perusteella.

Kyllä KAIKKI (rumat, hyvännäköiset, miehet, naiset, jne.) haluavat hyvännäköisen kumppanin. Tämä ei ole mikään uutinen, se ei vain tarkoita sitä mitä luulet sen tarkoittavan.

Koska he eivät näe naisia (jos edes toisiaan) ihmisinä ja koska he ovat katkeria ja moniongelmaisia. Mikset itse suosi epäviehättäviä, moniongelmaisia ja katkeria feministejä?

"Huora huora huora. Keksi jotain uutta...edes joskus :D"

Sanavarastoni ei riitä. :( Sitäpaitsi, huora oli ensimmäinen sanani lapsena, joten se on jo siksikin minulle erityisen lähellä sydäntä.

• Ex--------PUA

Ja edelleenkin olen pariutunut palstatotuuksien vastaisesti epäsosiaalisten, rumien ja köyhien miesten kanssa ja toisaalta minulle olisi tarjontaa (puhutaan nyt muusta kuin pelkästä seksistä) niiden teidän YTM:nne taholta.

"Sekös sinua horoa kismittää."

Mies ei voi koskaan olla horo, mies on vain kaksinaismoralistinen lutka. Koska mies saa ja nainen ei, paitsi silloin kun nainen saa.

• xxxzzzccc
        Ex--------PUA kirjoitti:

"Sekös sinua horoa kismittää."

Mies ei voi koskaan olla horo, mies on vain kaksinaismoralistinen lutka. Koska mies saa ja nainen ei, paitsi silloin kun nainen saa.

Entäs jos on takapillu tai etupillu? Sivutissi tai etunojatissi? Tai kenties peräperse tai pakarapuoliperse?

• Ex--------PUA
        xxxzzzccc kirjoitti:

Entäs jos on takapillu tai etupillu? Sivutissi tai etunojatissi? Tai kenties peräperse tai pakarapuoliperse?

Minulta löytyvätkin nuo kaikki etupillua lukuunottamatta. Sen minulla korvaa suupillu. :) Miestissini ovat muuten maailmankuulut!

• Ex------------PUA

Sinun täytyy olla kyllä jokin kehari, ei kukaan voi olla noin tyhmä muuten. :D

Totta kai käytän sinuun henkilöhyökäystä, niitähän sinäkin teet, joten TYHMÄ HUORA (tuliko perille) sinulle saa tehdä niitä myös.

Miten monta kertaa se asia pitää sinulle sanoa?

AI niin "OLEN FEMINISTI JOTEN MINULLA ON OIKEUS JA MUILLA EI!! MINÄÄÄ!!! MiNÄÄ!!!!!"-ääliömäisyytesi estää sinua tajuamasta tätä.

Näytin sinulle linkin missä paljastui multinikkaamisesi ja se että myönnät tekeväsi henkilöhyökkäyksiä, joten saat niitä totta nyt takaisin.

Sitten numeroidut kohdat.

1. Valhe. Nainen valitsee.
        2. Myönsit että ulkonäkö on valintakriteeri, ihan kuten palstatotuus sen sanoi.

Sitten korjataan tämä: "Kyllä KAIKKI (rumat ja hyvännäköiset naiset, jne.) haluavat hyvännäköisen kumppanin. Tämä ei ole mikään uutinen, se ei vain tarkoita sitä mitä luulet sen tarkoittavan."

No mitä se voisi tarkoittaa?! :D

Tuota ääliömäistä femakkoplainaamista, "no siis musta seinä on väriltään musta ja mä sanoin sitä valkoiseksi, mutta se ei tarkoita sitä mitä sä luulet sen tarkoittavan".

Sinä myönsit että valitset miehen ulkonäön perusteella

"Koska he eivät näe naisia (jos edes toisiaan) ihmisinä ja koska he ovat katkeria ja moniongelmaisia. Mikset itse suosi epäviehättäviä, moniongelmaisia ja katkeria feministejä?"

Itte oot-defenssi.

Tyhmä femakko, sinä olit tässä ainoa joka ei nähnyt näitä miehiä ihmisinä, vain koska he ovat syrjäytyneitä, tai muuten naisten hylkimiä tai sellaisia joista hypergamiset huorat kuten sinä et voi hyötyä.

Joten, kuka sinä olet vaatimaan heiltä tuota?

Tuo on taas tuota stereotyyppistä tyhmän huoran logiikkaa, jossa itse teet hyökkäyksen muita vastaan ja sitten oikeutat sen syyttämällä heitä siitä, mitä itse teet heille. Olet joko sairas tai jälkeenjäänyt.

Sinä olet hypergaminen huora, joten kutsu sinua oikealla nimelläsi.

Muuten mitä tulee uuden keksimiseen, niin multinikkaaminen ja passiivis-aggressiivine hymiö stereotyyppiseltä femakolta osoittaa, että olet tässäkin asiassa se jolla on vara vaatia uuden keksimistä.

• Ex------------PUA

Patologinen valehtelija yrittää valehdella juuri ketjussa, jossa tunnusti parituneensa palstatotuuksien mukaisesti. :D

Jälleen näyte siitä minkälaisia femakot ovat. Täysin maineensa mukaisia.

• Ex------------PUA
        Ex--------PUA kirjoitti:

Sanavarastoni ei riitä. :( Sitäpaitsi, huora oli ensimmäinen sanani lapsena, joten se on jo siksikin minulle erityisen lähellä sydäntä.

Ja näin, multinikkaaminen alkoi. :D Ennalta-arvattavasti, juuri silloin kun jää alakynteen väittelyssä.

Taas tyhmä femakko osoittaa minut voittajaksi ja jää nolosti kiinni itse teosta, juuri siitä mistä sain sen kiinni - juuri sanoin edellä:" Et multinikkaa?! :D Sinä siis oikeasti olet niin tyhmä, että luulet tämän unohtuneen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107901/expuan-piinapenkki-feministi-jai-kiinni!"

Jälleen on sen aika, kun strutsi yrittää riuhtoa päätään irti kuopasta.

• tarralenkkari666

Sinun täytyy olla kyllä jokin kehari, ei kukaan voi olla noin tyhmä muuten. :D

Totta kai käytän sinuun henkilöhyökäystä, niitähän sinäkin teet, joten TYHMÄ HUORA (tuliko perille) sinulle saa tehdä niitä myös.

Miten monta kertaa se asia pitää sinulle sanoa?

AI niin "OLEN FEMINISTI JOTEN MINULLA ON OIKEUS JA MUILLA EI!! MINÄÄÄ!!! MiNÄÄ!!!!!"-ääliömäisyytesi estää sinua tajuamasta tätä.

Näytin sinulle linkin missä paljastui multinikkaamisesi ja se että myönnät tekeväsi henkilöhyökkäyksiä, joten saat niitä totta nyt takaisin.

Sitten numeroidut kohdat.

1. Valhe. Nainen valitsee.
        2. Myönsit että ulkonäkö on valintakriteeri, ihan kuten palstatotuus sen sanoi.

Sitten korjataan tämä: "Kyllä KAIKKI (rumat ja hyvännäköiset naiset, jne.) haluavat hyvännäköisen kumppanin. Tämä ei ole mikään uutinen, se ei vain tarkoita sitä mitä luulet sen tarkoittavan."

No mitä se voisi tarkoittaa?! :D

Tuota ääliömäistä femakkoplainaamista, "no siis musta seinä on väriltään musta ja mä sanoin sitä valkoiseksi, mutta se ei tarkoita sitä mitä sä luulet sen tarkoittavan".

Sinä myönsit että valitset miehen ulkonäön perusteella

"Koska he eivät näe naisia (jos edes toisiaan) ihmisinä ja koska he ovat katkeria ja moniongelmaisia. Mikset itse suosi epäviehättäviä, moniongelmaisia ja katkeria feministejä?"

Itte oot-defenssi.

Tyhmä femakko, sinä olit tässä ainoa joka ei nähnyt näitä miehiä ihmisinä, vain koska he ovat syrjäytyneitä, tai muuten naisten hylkimiä tai sellaisia joista hypergamiset huorat kuten sinä et voi hyötyä.

Joten, kuka sinä olet vaatimaan heiltä tuota?

Tuo on taas tuota stereotyyppistä tyhmän huoran logiikkaa, jossa itse teet hyökkäyksen muita vastaan ja sitten oikeutat sen syyttämällä heitä siitä, mitä itse teet heille. Olet joko sairas tai jälkeenjäänyt.

Sinä olet hypergaminen huora, joten kutsu sinua oikealla nimelläsi.

Muuten mitä tulee uuden keksimiseen, niin multinikkaaminen ja passiivis-aggressiivine hymiö stereotyyppiseltä femakolta osoittaa, että olet tässäkin asiassa se jolla on vara vaatia uuden keksimistä.

Älä posauta verisuonta päästäsi :D
        Olkinukkeja on hauska mätkiä mutta josku voi tulla hyödyksi myös opetella argumentoimaan.

• Ex------------PUA

Älä posauta verisuonta päästäsi :D
        Olkinukkeja on hauska mätkiä mutta josku voi tulla hyödyksi myös opetella argumentoimaan.

Osu ja uppos! :D

0% vastausta tai argumenttia.
        100% passiivis-aggressiivista hymiötä, puheenaiheen vaihtoa, multinikkkaamista, itte oot-defenssiin käyttöä kun tyhmä feministihuora taas kerran jjäi keskustelussa alakynteen.

Miltä tuntuu olla noin ennalta-arvattava ja streotyyppinen femakko?

• Riiiiiiiiiiiii

Koko ajan on näin tapahtunut pitkin elämää, sekä itselleni että muille, naisille että miehille, kerran ja jatkuvasti. Eli voitte työntää palsta"totuudet" sinne mihin aurinko ei paista ja ottaa rauhoittavat lääkkeenne jo nyt:). Huom. aktiivis-aggressiivinen hymiö.

• Rose_91

Millainen on palstatotuuksien vastainen pariutuminen? Sellainen, että menee yhteen miehen kanssa, jonka ulkonäöstä ei pidä yhtään? Mielestäni jokainen ihminen (mies tai nainen), joka väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä, valehtelee. Tämä ei silti tarkoita sitä, että kumppani valittaisiin vain ulkonäön perusteella vaan sitä, että kukaan tuskin haluaa seurustella sellaisen henkiön kanssa, jota pitää ulkoisesti vastenmielisenä.

En tiedä olenko valinnut palstatotuuksien mukaan kumppaniani. Rahasta tai statuksesta ei ollut alussa mitään tietoa enkä ollut näistä asioista kiinnostunut. Tienaan omat rahani ja haluan tulla toimeen omillani. Toki olen sitä mieltä, että pysyvässä parisuhteessa toista autetaan tarvittaessa, mutta tämä koskee yhtälailla minua. Jos mies jäisi työttömäksi niin sitten minä elättäisin. Introverttina en ole kiinnostunut statuksesta, koska muiden mielipide on noin suunnilleen yhdentekevä.

Mieheni ulkonäöstä pidän (ja hän omien sanojensa mukaan pitää minun ulkonäöstäni), mutta sen perusteella en ole valinnut hänen kanssaan olla. Ei ketään voi valita vain ulkonäön perusteella, koska ulkonäkö ei kerro mitään yhteensopivuudesta. Se on vain bonus. Olen tämän miehen kanssa, koska hänen seurassaan voin olla oma itseni. Voin puhua hänen kanssaan mistä tahansa ja hän jaksaa kuunnella hölmöjäkin juttujani. Läheskään kaikki eivät jaksa. Minä rakastan häntä ja tunnen itseni rakastetuksi. On hyvä olla parisuhteessa, jossa puhalletaan yhteen hiileen ja otetaan toinen huomioon kaikessa.

• helmiä.sioille

Kertaa minulle nyt ensiksi ne palstatotuudet. Sen jälkeen voin vastatakin.

• Pariutuja

Olen pariutunut varakkaan naisen kanssa kun itse olen köyhä kun rotta.

• Gjkh

Olet olosuhteiden uhri. Parempaa naista et saanut. Otan osaa.

• Kilttiatm

Eikös sen taki a käydä salilla että ei liho. Minä käyn sen takia ainakin ja ajankuluksikin kun ei ole töitäkään. Kyllä ne lihakset siellä kehittyy, naisiasialuuseri on kyllä väärässä. 50 kg rimpula ei nostele samoja painoja kuin mentula. Minä en nostanut 4 vuotta sitten kun jotain 50 kg penkistä mutta nyt tuplasti enemmän joten lihakseni on kehittyneet vaikka en ole tarkoituksella kehittänyt mutta kun salilla käy säännöllisesti niin kyllä lihakset kehittyy.

• Minä olen mielestäni aina pariutunut yli oman tasoni, joten en ymmärrä puhetta naisten hypergamiasta. Minähän se tässä olen aina ollut hypergaminen.

• Minua vähän kiusaa, että vastakkainen mielipide dissataaan.

• 2322

Tarkoittaako palstatotuuksien vastaisesta pariutuminen sitä, että miehen pitää olla joka ikisellä aspektilla (ulkonäkö, sosiaalisuus, status, raha jne) huonompi kuin itse, tai muuten on hypergamisti ja malliesimerkki palstatotuuksista?

• Naisasialooseri1

Kyllä todellakin tarkoittaa, tai ainakin miehen pitää olla tasoissa sinun kanssasi jokaisessa noista aspekteista.

• tarralenkkari666

Entä esim. jos olen itse paremmannäköinen mutta mies on sosiaalisempi?

Hassua, että miehet kuitenkin itse usein jahtaavat itseään paremmannäköisiä ja sosiaalisempia naisia. Mutta ei eihän se ole hypergamiaa...:D

• Ex------------PUA

Entä esim. jos olen itse paremmannäköinen mutta mies on sosiaalisempi?

Hassua, että miehet kuitenkin itse usein jahtaavat itseään paremmannäköisiä ja sosiaalisempia naisia. Mutta ei eihän se ole hypergamiaa...:D

Se on tasa-arvoa.

Pitäisihän sinun femakkona tajuta, että silloin kun molemmat sukupuolet toteuttavat samaa mallia "koska toinenkin" toteutuu tasa-arvo. Joten uli uli.

Toisaalta, voi olla että yrität myös kieltää miehiltä valintakriteerit, sillä nehän ovat raiskausfantasioita ja naisvihaa (lue: estävät hypergamian toteutumisen). :D

• KysynVaan-76

Se on tasa-arvoa.

Pitäisihän sinun femakkona tajuta, että silloin kun molemmat sukupuolet toteuttavat samaa mallia "koska toinenkin" toteutuu tasa-arvo. Joten uli uli.

Toisaalta, voi olla että yrität myös kieltää miehiltä valintakriteerit, sillä nehän ovat raiskausfantasioita ja naisvihaa (lue: estävät hypergamian toteutumisen). :D

"Se on tasa-arvoa."

Jos ja kun se on tasa-arvoa että sekä miehet että naiset yrittävät saada itseään parempia niin missä tässä oli se suuri vääryys jota koko ajan täällä toitotat?

• Ex----------PUA
        KysynVaan-76 kirjoitti:

"Se on tasa-arvoa."

Jos ja kun se on tasa-arvoa että sekä miehet että naiset yrittävät saada itseään parempia niin missä tässä oli se suuri vääryys jota koko ajan täällä toitotat?

Lue kokonaan: Pitäisihän sinun femakkona tajuta, että silloin kun molemmat sukupuolet toteuttavat samaa mallia "koska toinenkin" toteutuu tasa-arvo. Joten uli uli.

• tarralenkkari666

Se on tasa-arvoa.

Keksi vielä lisää :D Hyvä, että sinusta naisillakin saa olla valintakriteetit ja ettet ole täysin tekopyhä hypergaminen huora.

• Ex------------PUA

Keksi vielä lisää :D Hyvä, että sinusta naisillakin saa olla valintakriteetit ja ettet ole täysin tekopyhä hypergaminen huora.

Sanoo feministi, joka itse "vihaa vihaajia" ja "on suvaitsematon suvaitsemattomia" kohtaan. :D

Osu ja uppos, sillä sinä juuri olet 100% elävä esimerkki tuosta mitä sanoin.

Tietysti juuri niin tyhmä kuin kurpatkin, eli raivoat heti itsesi julki.

Tosin, sinä nyt olet jo muutenkin paljastanut tasosi, multinikkaava paskahousu.

• vihatipunen

Ilmeisesti naiselle ainoa hyväksyttävä mies on joku köyhä haiseva spuge (ei jännällä tavalla), ettei vaan olisi mitenkään hyperventiloiva.

• Sinulle sellainen olisi sopiva, koska olet itse köyhä haiseva spuge (ei jännällä tavalla).

• vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

Sinulle sellainen olisi sopiva, koska olet itse köyhä haiseva spuge (ei jännällä tavalla).

No mä käyn kyllä töissä tienaamassa omat roponi, joten en voi olla kännissä joka päivä ja suihkussakin pitää käydä.

• 040509
        vihatipunen kirjoitti:

No mä käyn kyllä töissä tienaamassa omat roponi, joten en voi olla kännissä joka päivä ja suihkussakin pitää käydä.

Oletko julkisella sektorilla töissä papereita pyörittelemässä tms.? Jos olet, niin olet parasiitti siinä missä tukia nostava spurgukin, koska palkkasi revitään kansan selkänahasta. :D

• 13cm

Mitä ovat "palstatotuudet"?

• heikko_ketmi

Olen vähän päälle 170-senttinen, ex-koulukiusattu, varmaankin aika mitäänsanomattoman näköinen mies. Suutelin naista ensimmäisen kerran 20-vuotiaana (baari-illan jälkeen kännissä) ja harrastin seksiä ensimmäisen kerran rahtusta vaille 25-vuotiaana. Olen edelleen saman naisen kanssa yhdessä. Löysin hänet netistä ja täytyy myöntää, että tie oli melko kivinen. Sinä aikana kun minulla oli profiili olemassa, varmaan viisi naista lopetti viestittelyn sen jälkeen kun lähetin kuvani. Muutama sentään sanoi suoraan, ettei ulkonäkö nappaa, mutta muut lopettivat kuin seinään. Jossain vaiheessa en enää viitsinyt hirveästi panostaa aloitusviestiini, koska lopputulos oli kuitenkin sama; ei mitään vastausta. Puolen vuoden sisällä yksi nainen laittoi ensin viestiä. No ryssin sen jutun sitten itse melko pian typerällä kommentilla...
      Kolmea naista pääsin tapaamaan. Ensimmäisen kanssa tapailu kesti n. kuukauden, mutta loppui sitten naisen aloitteesta. Toinen sanoi ensimmäisten treffien jälkeen ettei tästä tule mitään. Kolmannen kanssa pääsin parisuhteeseen.

Okei, tämä viesti lähti vähän rönsyilemään, eikä kaikki välttämättä liity aiheeseen. Kaipa tätä voi kuitenkin pitää palstatotuuden vastaisena pariutumisena; en ole pitkä tai rikas enkä taatusti omaa korkeaa statusta. Ja ulkonäköön liittyen vastaus tulikin jo tuossa aiemmin.

• ATM-automaatti

Ellei naisesi ole missitasoa, tuohan meni aika hyvin palstatotuuksien mukaisesti.

• heikko_ketmi
        ATM-automaatti kirjoitti:

Ellei naisesi ole missitasoa, tuohan meni aika hyvin palstatotuuksien mukaisesti.

Ai...ymmärsin kysymyksen ehkä väärin. Pariuduin, vaikka en ole rikas, komea, pitkä tai statusta omaava.

• Ghky
        heikko_ketmi kirjoitti:

Ai...ymmärsin kysymyksen ehkä väärin. Pariuduin, vaikka en ole rikas, komea, pitkä tai statusta omaava.

Palstatotuuden mukaan naisettomien mielestä, olet jännämies. Sussa on "se jokin" ja asiat "vain tapahtuivat" naiselle.
        Teit kaiken työn naisen saamiseksi ja naisen pöksyt hupsista kastuivat.
        Kerrothan kikkasi taitamattomille kateellisille? Palstatotuuksien jankkaus tekee hallaa miehille. Erittäin paljon sontaa. Suodattakaa lukemaanne ja jopa jättäkää lukematta/ vastaamatta.
        Täältä ette naista saa mutta palstatotuuttanne käytätte irl itseänne vastaan.
        Mä itse toivotan omana totuutena, kaikkea hyvää sun elämään :). Olet oikeassa, ne sydämestään aidot kunnolliset miehet löytävät kumppanin, ilman statuksia, tietynaista ulkonäköä ym.

• Juu. Muutaman kerran. Ei kai voida sanoa, että työtön, amis, lyhyt/normi mittainen ja tavallisen näköinen omasta ikäluokasta olisi hypergamian ilmentymäkään? :)

Noin muuten miten kaveriton ihminen voisi kaivata kaverien mielipiteitä kumppanistaan? Jäin tätä miettimään.

• rumamaija

Kohta ne ryntää selittämään, että amiksen täytyy olla sellainen jännämies-amisviiksi... :D

• rumamaija kirjoitti:

Kohta ne ryntää selittämään, että amiksen täytyy olla sellainen jännämies-amisviiksi... :D

Juu. Aivan varmasti joku ainakin edes ajattelee hiljaa mielessään. ;)

Olen kyllä pari jännääkin tuntenut, olivat vähän liian jänniä jopa. Ei kestänyt kulkea mukana. meni liian jännäksi. :)

• Ex------------PUA

:D Mikä ketju.

Naisten vastaukset sisältävät kaksi komponenttia:
      1. "Ei, en ole eläessäni pariutunut palstatotuuksien mukaisesti".
      2. Esimerkkiosio, jossa edellinen kumotaan. "Mieheni ovat olleet aina hyvännäköisiä."

Bonuksena osa 3. "Miten niin tunnustin palstatotuuden mukaisen pariutumisen?!!"

• TotuusSattuu

No sinun vastauksesi sisältävät aina vain yhden komponentin:"olen oikeassa koska olen oikeassa"

• Ex----------PUA
        TotuusSattuu kirjoitti:

No sinun vastauksesi sisältävät aina vain yhden komponentin:"olen oikeassa koska olen oikeassa"

Jälleen tuo minulle ihailua, ja sinulle luonne- ja reaktiokuvausta tarkoittava nimimerkkisi on kyllä täysin kohdillaan.

• KummastunutM

Itselle tapahtunutta: Olin melkein 25 vuotias kokematon köyhä nuori mies jolla opinnot jääneet kesken ja koulutusta vastaamaton huonopalkkainen työ. Asuin vanhempieni luona. Olen keskimääräistä lyhempi (171cm), minulla on jonkin verran huono iho, olen aika hintelä, hampaat vähän vinot ja lopuksi minulla on lievä puhevika jonka takia olen aina ollut vähän ujo. Ihan mukavaksi ja fiksuksi kyllä ovat kaverit minua kehuneet eikä naamakaan nyt ihan kamala ole joten jotain hyvää minussa ehkä on.
      Onnistuin kuitenkin vastoin kaikkia odotuksia törmäämään ravintolassa ikäiseeni naiseen. Nainen oli hoikka, pitkähiuksinen ja nätti, korkeakoulutettu ja juuri saanut ensimmäisen koulutusta vastaavan työpaikan. Silti jotenkin onnistuin hänet hurmaamaan ja sillä tiellä ollaan vieläkin. Nyt vasta jälkeenpäin olen tältä palstalta tajunnut että ei olisi pitänyt mitenkään olla mahdollista. Eikä tuo ole vieläkään minua jättänyt vaikka ulkonäköni on edelleen ihan sama eikä rikkauttakaan ole sen jälkeen enempää kertynyt :)

• rumamaija

Olet hyvä esimerkki tosielämästä, jossa tunteet (rakkaus) ratkaisee. :) Eikä mitkään tasoteoriat, kuten tällä palstalla.

• rumamaija kirjoitti:

Olet hyvä esimerkki tosielämästä, jossa tunteet (rakkaus) ratkaisee. :) Eikä mitkään tasoteoriat, kuten tällä palstalla.

No tyyppi on ainakin ktm ellei enemmänkin. Onhan sillä ihan sopivasti pituutta, sen verran vuorovaikutustaitoja että pystyy luontevasti keskustelemaan naisen kanssa ja edes jonkinlainen työ. Tyypin silmät voisivat ehkä aueta jos eläisi minun elämääni, jossa ei ole muita kavereita kuin tietokone ja viinapullo.

• KummastunutM
        164cmM kirjoitti:

No tyyppi on ainakin ktm ellei enemmänkin. Onhan sillä ihan sopivasti pituutta, sen verran vuorovaikutustaitoja että pystyy luontevasti keskustelemaan naisen kanssa ja edes jonkinlainen työ. Tyypin silmät voisivat ehkä aueta jos eläisi minun elämääni, jossa ei ole muita kavereita kuin tietokone ja viinapullo.

Täällä on hauska logiikka. Kun saa naisen on aina sitten vähintään KTM, oli sitten käytännössä minkälainen tahansa. Ja kyllä, minulla on vuorovaikutustaitoja, suhtaudun naisiin kuin muihinkin vartaisiini ihmisiin, ja osaan keskustella mustakin kuin säästä ja formuloista. Mutta olen ymmärtänyt että palstatotuuksin mukaan noilla ei pitänyt olla juurikaan merkitystä vaan vain sillä että on vähintään keskimittainen, selkeästi hyvätuloinen tai sitten naisia hakkaava jännämies. Ja noihin kategorioihin en valitettavasti koe kuuluvani.
        En siis väitä etteikö minulla olisi mitään avuja joilla naisia voidaan saada, ei vain niitä joilla niitä väitetään saavan.

• tarralenkkari666
        164cmM kirjoitti:

Voisi elämääsi helpottaa, jos yrittäisit opetella niitä vuorovaikutustaitoja. Ei tietokoneensa ja viinapullonsa kanssa viihtyvä nainenkaan löydä kumppania.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Voisi elämääsi helpottaa, jos yrittäisit opetella niitä vuorovaikutustaitoja. Ei tietokoneensa ja viinapullonsa kanssa viihtyvä nainenkaan löydä kumppania.

Ai ei vai? :D Ei tarvitse mennä kuin jonnekin deittisivustolle niin se on siinä. Juopottelukaan ei laske naisen markkina-arvoa ennen kuin alkaa näyttämään pultsarilta ja sittenkin toiset spuget naivat sitä.

• 164cmM
        164cmM kirjoitti:

Ai ei vai? :D Ei tarvitse mennä kuin jonnekin deittisivustolle niin se on siinä. Juopottelukaan ei laske naisen markkina-arvoa ennen kuin alkaa näyttämään pultsarilta ja sittenkin toiset spuget naivat sitä.

AA.ssa on ollut muuten vielä niin nättejä naisia että vientiä riittää taatusti. Sitten kun kontrolli lähtee lopullisesti, niin se tulee muuttamaan ulkonäköä dramaattisesti ja ennen kaikkea negatiivisesti.

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

Nainen ei pysty sellaisiin tunteisiin kuin rakkaus.

Sinä olet lisäksi taas kerran tyypillinen nainen, joka itse olet histrioninen lutka, joka et pysty pitämään suhteitasi kasassa, mutta tulet puhumaan rakkaudesta.

Tosin, samassa ketjussa pari muutakin naista on puhuneet itsensä pussiin.

• rumamaija

Nainen ei pysty sellaisiin tunteisiin kuin rakkaus.

Sinä olet lisäksi taas kerran tyypillinen nainen, joka itse olet histrioninen lutka, joka et pysty pitämään suhteitasi kasassa, mutta tulet puhumaan rakkaudesta.

Tosin, samassa ketjussa pari muutakin naista on puhuneet itsensä pussiin.

Kerropas sinä nyt sitten vuorostasi kaikille, kuinka pitkä on pisin ihmissuhteesi? Itselläsihän ne partnerit vaihtuvat paljon tiuhempaan tahtiin kuin minulla.

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

Kerropas sinä nyt sitten vuorostasi kaikille, kuinka pitkä on pisin ihmissuhteesi? Itselläsihän ne partnerit vaihtuvat paljon tiuhempaan tahtiin kuin minulla.

Itte oot-defenssi. :D

Osu ja uppos!

Miehellä ei ole mitään osaa eikä arpaa suhteen kestoon, sellaiseen pääsemiseen tai siinä pysymiseen - nainen valitsee ja naiset hakee erot, joten kyseessä on aina naisen huonous.

• rumamaija

Itte oot-defenssi. :D

Osu ja uppos!

Miehellä ei ole mitään osaa eikä arpaa suhteen kestoon, sellaiseen pääsemiseen tai siinä pysymiseen - nainen valitsee ja naiset hakee erot, joten kyseessä on aina naisen huonous.

0 % vastausta itse kysymykseen.
        100 % päätöntä defenssipaukutusta.

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

0 % vastausta itse kysymykseen.
        100 % päätöntä defenssipaukutusta.

0% vastausta.

100% edellisen jatko: Matkiminen on suurinta ihailua. Unohtamatta itte oot-defenssiä. :D

Huomaa että olet tyhmä ja luonnevikainen ihan selvästi.

• rumamaija

0% vastausta.

100% edellisen jatko: Matkiminen on suurinta ihailua. Unohtamatta itte oot-defenssiä. :D

Huomaa että olet tyhmä ja luonnevikainen ihan selvästi.

"Huomaa että olet tyhmä ja luonnevikainen ihan selvästi."

Turha siirtää eteenpäin muiden niskaan sitä, mitä äitisi on aikanaan sinulle sanonut. :(

• Päivystävänainen

No päätelkää menikö palstatotuuksien mukaisesti: Hiukan reilut parikymppisenä pariuduin tavallisen näköisen, köyhän, ammattikoulun käyneen, mukavan miehen kanssa, joka oli kuusi vuotta minua vanhempi. Ikäero vähän häiritsi, mutta koska en silloin ollut kovin kuumaa kamaa ujouteni vuoksi, päätin olla välittämättä siitä että hän oli paljon vanhempi. (Nuorena aina kuuli että naiset pitävät itseään vanhemmista, minä en, mutta ei omanikäiset saati nuoremmat kiinnostuneet minusta.) Minä kun en palstatotuuksista ole kunnolla selvillä, eikä ehkä kiinnostakaan tutustua, haluan kuitenkin kuulla oliko tämä nyt vastaista vai mukaista.

• Hagahaha

Palstatoruudet ovat vain tällä palstalla olevien miesten itse keksimiä "totuuksia".

• Päivystävänainen
        Hagahaha kirjoitti:

Palstatoruudet ovat vain tällä palstalla olevien miesten itse keksimiä "totuuksia".

Tottakai, mutta silti haluaisin vastauksen.

• Naisasialooseri1

Syy ei ollut ujoudessasi vaan vähemmän kauniissa ulkonäössäsi. Ujous on naisella vain plussaa jos nainen on kaunis

• kisunkaa

Minä luulisin, että olen. Voi olla, että jonkun "totuuden" mukaisesti tässäkin mennään, mutta en itse heti keksi.
      Tutustuin tinderissä ikäiseeni nuoreen mieheen, jolla ei ollut selvää kasvokuvaa profiilissaan. Vaikutti mielenkiintoiselta, joten aloimme juttelemaan päivittäin. Ensitapaamisella selvisi miehen olevan lyhyt, hieman ylipainoinen ja kasvoiltaan melko tavallinen, mutta sympaattisen näköinen tyyppi. Seurustelimme noin vuoden. Vielä tänäpäivänäkään en tiedä tarkalleen, mitä hän teki työkseen, mutta palkka hänellä ei tainnut olla kovin suuri.
      Jännämies hän ei ollut, vaan kunnollisin ja ns normaalein seurustelukumppanini tähän mennessä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      362
      2246
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      54
      1741
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      155
      1389
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1322
    5. 153
      1306
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1171
    7. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1142
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1112
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      1012
    Aihe