Palstakiusaaminen?

Miksi täällä "kiusataan" tiettyjä kirjoittajia?

Löytyykö joku henkilökohtainen linkki ihmiseen vai onko kiusaaminen vain kivaa?

119

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

Rakkaudesta se hevonenkin potkii tai Ville 5v kiukuttelee pois omaa pahaa oloaan.

"Miksi täällä "kiusataan" tiettyjä kirjoittajia?" Keitä "tiettyjä" kirjoittajia?
      Tietyt "kirjoittajat" todennäköisesti kirjoittaa ensin, miettii sitten jälkikäteen mitä tuli kirjoitettua tai kirjoittavat niin tahallisesti, koska omaavat asialle tarkoitusperiä.
      "Kiusaajat" todennäköisesti kirjoittaa myös ensin ja miettii vasta sitten jälkikäteen. =P
      Saattavat myös kirjoittaa niin tahallisesti omaten asialle tarkoitusperiä tai tilanteen provosoimana. Tietty voi olla vain huomiohakuista keskustelun tahallista eskaloimista.

Molempi on huonompi, muumit souti jo ajat sitten pois laaksosta. Äly ja järki jätti ensimmäisenä, onnikin pakkas laukkunsa muuttaen susirajan taakse.

Sota, uhoaminen, tuhoaminen, väkivalta, viha, inho tms. On helpoin ja vaivattomin tie, siihen pystyy kaikki, ilman mitään ponnisteluja tai lahjoja. (On helpointa olla idiootti ja mulkku. =P)

Rauha, nöyryys, rakentaminen tms. onkin se vaikein ja saavuttamattomin tie, joka vaatii ympärivuorokautisia ponnisteluja ja yrityksiä.

• Enemmän veikkaan omaa pahaa oloa. Sehän yleensä on syynä mulkkuiluun ja muuhunkin riehumiseen.

Mun mielestä mulkkuilu on paljon vaikeampaa kuin olla mukava. Saa aina kerätä uskallusta sanoa jollekin että "nyt en tykänny tosta". Mikä ei tietysti sekään ole mulkkuilua vaan itsensä puolustamista. :O

• P.s. palstarakkautta? Onko sellaista? Viitaten hevosen potkimaan.

• m-i-e-s

Anonyymipalstalla vain sinä itse tiedät, kuka sinä olet, siksi onkin helpompaa haistatella, koska kukaan ei tule oventakakse repimään riveleistä. (Oikeassa elämässä, ulkona virtuaalitodellisuudessa se onkin hankalempaa, koska sillä voi olla kohtalokkaat seuraamukset. Täällä nyt käytännössä kuka vain voi toteuttaa itseään ja lähes täysin ilman mitään seuraamuksia. Nimimerkkejäkin voi vaihdella tuhottomasti. Heidän harmi, että eivät osaa vaihtaa ulosantia saati kirjoitusvirheitään. =P)

"Palstarakkaus" on monimuotoista, huomiohuoraus on näistä yksi ja eniten käytetty. Pakonomaisesti ihminen tekee tismalleen samat asiat päivästä toiseen vain saavuttaakseen haluaman huomionsa, oli se sitten nega- tai positiivista. Käytökselle ja toteutukselle on aina syy, mikä onkaan palkitsevampaa ja ihanempaa kuin saada huomiota osakseen muilta? Ihminen haluaa aina olla haluttu, pidetty ja jos ei täysin huomion keskipisteenä, niin ainakin edes osallisena. Henkinen orgasmi ja hyvänolontunne saattaa olla stratosfäärin mitoissa. Rakkautta itsessään on monenlaista.

• Nainen_28v
        m-i-e-s kirjoitti:

Anonyymipalstalla vain sinä itse tiedät, kuka sinä olet, siksi onkin helpompaa haistatella, koska kukaan ei tule oventakakse repimään riveleistä. (Oikeassa elämässä, ulkona virtuaalitodellisuudessa se onkin hankalempaa, koska sillä voi olla kohtalokkaat seuraamukset. Täällä nyt käytännössä kuka vain voi toteuttaa itseään ja lähes täysin ilman mitään seuraamuksia. Nimimerkkejäkin voi vaihdella tuhottomasti. Heidän harmi, että eivät osaa vaihtaa ulosantia saati kirjoitusvirheitään. =P)

"Palstarakkaus" on monimuotoista, huomiohuoraus on näistä yksi ja eniten käytetty. Pakonomaisesti ihminen tekee tismalleen samat asiat päivästä toiseen vain saavuttaakseen haluaman huomionsa, oli se sitten nega- tai positiivista. Käytökselle ja toteutukselle on aina syy, mikä onkaan palkitsevampaa ja ihanempaa kuin saada huomiota osakseen muilta? Ihminen haluaa aina olla haluttu, pidetty ja jos ei täysin huomion keskipisteenä, niin ainakin edes osallisena. Henkinen orgasmi ja hyvänolontunne saattaa olla stratosfäärin mitoissa. Rakkautta itsessään on monenlaista.

Eikö kuitenkin se tosielämän huomio ja kanssakäyminen ole se juttu? Tämähän on vain ajatusten heittelyä. Ei mitään yhtä todellista kanssakäymistä kuin tuijottaa toista silmiin pöydän yli. Ainakin sitä fyysistä läsnäoloa mä itse kaipaan. Niin miehiltä kuin kavereiltakin. Kaikki muu on tyhjää.

Mulla ei ole mitään tarvetta esittää muuta kuin olen. Hyvässä ja pahassa. Minne menenkin, fyysisesti tai tekstinä, niin sama on mitä tulee. Tunteellinen hömppä, joka haluaa parantaa maailman ja nähdä asiat vaaleanpunaisina. :P:)

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

Eikö kuitenkin se tosielämän huomio ja kanssakäyminen ole se juttu? Tämähän on vain ajatusten heittelyä. Ei mitään yhtä todellista kanssakäymistä kuin tuijottaa toista silmiin pöydän yli. Ainakin sitä fyysistä läsnäoloa mä itse kaipaan. Niin miehiltä kuin kavereiltakin. Kaikki muu on tyhjää.

Mulla ei ole mitään tarvetta esittää muuta kuin olen. Hyvässä ja pahassa. Minne menenkin, fyysisesti tai tekstinä, niin sama on mitä tulee. Tunteellinen hömppä, joka haluaa parantaa maailman ja nähdä asiat vaaleanpunaisina. :P:)

Pitääkö sun kysellä noin hankalia? Joutuu koko ajan ajattelemaan ja tulkitsemaan kolmannenosapuolen näkökulmasta. =P

Tosielämän huomio ja kansakäyminen on parasta ja juuri se juttu. Joillekkin riittää tai riittää osittain se pelkkä palstalla saatu. (Välttämättä ei ole, tai ei tule tai halua vastaanottaa tosielämän huomioita tai kanssakäymisiä määrittelemättömistä syistä johtuen)

Loppupeleissä se fyysinen läsnäolo mitä kaipaat, ruokkii sitä henkistäkin puolta. Henkinen puoli on se mitä aivot tarvitsee eniten ja aivot saa ja rekisteröi kaikki fyysisetkin puolet. =P Toisen tuijottaminen silmiin pöydän yli aiheuttaa tapahtumaketjuja aivoissa. (Ilman henkistä puolta on vain tyhjä muumimuki, tai ruumis ja nekrofiilian harrastelija. =P)

Jokainen varmasti saa jotakin jostakin. Oli se sitten naamakirjan tykkäys tai tekstiviesti tms. niin aina jotain (määrittelemätöntä) saa siitä irti.

Joillekkin tämä on ajatusten heittelyä, joillekkin leikkikehä, totista totta, hupia, huumoria, elämää tms. Jokaiselle jotakin ja jokaiselle omanlaisensa.

• m-i-e-s kirjoitti:

Pitääkö sun kysellä noin hankalia? Joutuu koko ajan ajattelemaan ja tulkitsemaan kolmannenosapuolen näkökulmasta. =P

Tosielämän huomio ja kansakäyminen on parasta ja juuri se juttu. Joillekkin riittää tai riittää osittain se pelkkä palstalla saatu. (Välttämättä ei ole, tai ei tule tai halua vastaanottaa tosielämän huomioita tai kanssakäymisiä määrittelemättömistä syistä johtuen)

Loppupeleissä se fyysinen läsnäolo mitä kaipaat, ruokkii sitä henkistäkin puolta. Henkinen puoli on se mitä aivot tarvitsee eniten ja aivot saa ja rekisteröi kaikki fyysisetkin puolet. =P Toisen tuijottaminen silmiin pöydän yli aiheuttaa tapahtumaketjuja aivoissa. (Ilman henkistä puolta on vain tyhjä muumimuki, tai ruumis ja nekrofiilian harrastelija. =P)

Jokainen varmasti saa jotakin jostakin. Oli se sitten naamakirjan tykkäys tai tekstiviesti tms. niin aina jotain (määrittelemätöntä) saa siitä irti.

Joillekkin tämä on ajatusten heittelyä, joillekkin leikkikehä, totista totta, hupia, huumoria, elämää tms. Jokaiselle jotakin ja jokaiselle omanlaisensa.

"Pitääkö sun kysellä noin hankalia" - Pitää. Kuuluu luonteeseen. :P

Mutta jos tällaisesta kanssakäymisestä tulee pelkkä "se juttu" niin eikö se ole aina epäterveellistä? Voiko se olla tervettä. Kysyn, koska en tiedä. Ei ole ikinä ollut sellaista ongelmaa.

Itsellä eniten vapaa-ajan sosiaalisia suhteita syö sosiaalinen ammatti, ajanpuute ja ujous. Plus se että kaverit on aika hyvin kaikonneet sen 10v. aikana kun leikin kotia. :P

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

"Pitääkö sun kysellä noin hankalia" - Pitää. Kuuluu luonteeseen. :P

Mutta jos tällaisesta kanssakäymisestä tulee pelkkä "se juttu" niin eikö se ole aina epäterveellistä? Voiko se olla tervettä. Kysyn, koska en tiedä. Ei ole ikinä ollut sellaista ongelmaa.

Itsellä eniten vapaa-ajan sosiaalisia suhteita syö sosiaalinen ammatti, ajanpuute ja ujous. Plus se että kaverit on aika hyvin kaikonneet sen 10v. aikana kun leikin kotia. :P

Onhan se epäterveellistä, eikö tämän jo muutenkin huomaa? Ethän muuten olisi edes tehnyt tätä aihetta, mikäli et olisi huomannut niitä epäterveellisiä osasia/palasia. =)

Voihan se olla tervettä, mikäli se on yksi osa elämää, mikäli se on koko elämä, ei se enää ole tervettä. Silloinhan käytännössä ainoa lanka on tämä palsta ja kun palsta loppuu tai sen kirjoittelijat, katkeaa se viimeinenkin lanka. (Sitten on jo hyvin huonosti asiat, jos palsta hallitsee elämää, eikä henkilö itse). Verkossa ollaan ja käydään koska se antaa jotain. Sitä taas on vaikea arvioida, mitä se verkko vie. =)
        (Interaktiivinen maailma voi olla kiehtovampi kuin todellisuus, sehän riippuu loputtomista tekijöistä ja niihin vaikuttavista syistä.) Tähänkin toimii, ihmisellä on jano ja nälkä kasvaa syödessä. (Haluaa antaa tai saada enemmän).

Ammatti syö sen "1/3 osan" päivästä (riippuu mitä, missä ja miten tekee). Lapsi vaatii oman ajan, huomion ja seuran. Itse kukin myös joskus tarvitsee oman aikansa.
        1/3 osa vuorokaudesta olisi hyvä käyttää nukkumiseen, joten ei sitä aikaa riitä joka päivä jokaiseen mahdolliseen askareeseen, velvollisuus ensin. =) Pitää vain luovia ja organisoida paremmin.

Narsismikin on tervettä, kunhan itsensä rakastaminen ei tapahdu muiden ihmisten kustannuksella tai heitä väheksyen.

• m-i-e-s kirjoitti:

Onhan se epäterveellistä, eikö tämän jo muutenkin huomaa? Ethän muuten olisi edes tehnyt tätä aihetta, mikäli et olisi huomannut niitä epäterveellisiä osasia/palasia. =)

Voihan se olla tervettä, mikäli se on yksi osa elämää, mikäli se on koko elämä, ei se enää ole tervettä. Silloinhan käytännössä ainoa lanka on tämä palsta ja kun palsta loppuu tai sen kirjoittelijat, katkeaa se viimeinenkin lanka. (Sitten on jo hyvin huonosti asiat, jos palsta hallitsee elämää, eikä henkilö itse). Verkossa ollaan ja käydään koska se antaa jotain. Sitä taas on vaikea arvioida, mitä se verkko vie. =)
        (Interaktiivinen maailma voi olla kiehtovampi kuin todellisuus, sehän riippuu loputtomista tekijöistä ja niihin vaikuttavista syistä.) Tähänkin toimii, ihmisellä on jano ja nälkä kasvaa syödessä. (Haluaa antaa tai saada enemmän).

Ammatti syö sen "1/3 osan" päivästä (riippuu mitä, missä ja miten tekee). Lapsi vaatii oman ajan, huomion ja seuran. Itse kukin myös joskus tarvitsee oman aikansa.
        1/3 osa vuorokaudesta olisi hyvä käyttää nukkumiseen, joten ei sitä aikaa riitä joka päivä jokaiseen mahdolliseen askareeseen, velvollisuus ensin. =) Pitää vain luovia ja organisoida paremmin.

Narsismikin on tervettä, kunhan itsensä rakastaminen ei tapahdu muiden ihmisten kustannuksella tai heitä väheksyen.

Mitä itse tästä saat?

Miksi tuot narsismin esille?

:)

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

Mitä itse tästä saat?

Miksi tuot narsismin esille?

:)

Mitä tästä saan, sun lähes jakamattoman huomion lisäksi? =) Saan lisää sisältöä, näkemyksiä, aivojumppaa ja työajan erinomaista tähdellistä kuluttamista. (Myötähäpeää, häpeää, vahingoniloa ja iloa =P)

Kaikki palstalaiset eivät arvosta ja rakasta itseään riittävästi. Narsismia käytetään usein aseena, väärin perustein ja liian heppoisesti, kuten näitä lutka tms.-korttejakin. Narsismi sopii myös vertauksena tuohon terveelliseen palsta- ja somekäyttäytymiseen. Itsensä rakastaminen ja arvostaminen on myös tärkeä osa kokonaisuudesta.

• m-i-e-s kirjoitti:

Mitä tästä saan, sun lähes jakamattoman huomion lisäksi? =) Saan lisää sisältöä, näkemyksiä, aivojumppaa ja työajan erinomaista tähdellistä kuluttamista. (Myötähäpeää, häpeää, vahingoniloa ja iloa =P)

Kaikki palstalaiset eivät arvosta ja rakasta itseään riittävästi. Narsismia käytetään usein aseena, väärin perustein ja liian heppoisesti, kuten näitä lutka tms.-korttejakin. Narsismi sopii myös vertauksena tuohon terveelliseen palsta- ja somekäyttäytymiseen. Itsensä rakastaminen ja arvostaminen on myös tärkeä osa kokonaisuudesta.

Otan ton ekan hyvällä vaikka en tiedä oliko se niin tarkoitettu.

Kyllähän sen huomaa, että itseään ei rakasteta tarpeeksi täällä eikä monessa muussakaan paikassa.

Itsellä verrattuna moneen kaveriin toki se että olen saanut rakkautta ja hyväksyntää, vaikka hommassa kävi niin kuin kävi. Vaikea sanoa millainen olisi oma kuva ilman sitä.

Ja kyllä, se miten narsistinen ihminen kohtelee toista on valitettavasti tullut tutuksi. Lähtökohtaisesti itseä pitää toki rakastaa, mutta ei tekemällä haittaa muille, kuten mainitsitkin.

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

Otan ton ekan hyvällä vaikka en tiedä oliko se niin tarkoitettu.

Kyllähän sen huomaa, että itseään ei rakasteta tarpeeksi täällä eikä monessa muussakaan paikassa.

Itsellä verrattuna moneen kaveriin toki se että olen saanut rakkautta ja hyväksyntää, vaikka hommassa kävi niin kuin kävi. Vaikea sanoa millainen olisi oma kuva ilman sitä.

Ja kyllä, se miten narsistinen ihminen kohtelee toista on valitettavasti tullut tutuksi. Lähtökohtaisesti itseä pitää toki rakastaa, mutta ei tekemällä haittaa muille, kuten mainitsitkin.

Positiivista ottaa hyvällä, saahan sen ottaa halutessaan pahallakin =P <3 (Mikäli et sinä ota, niin se Jussi tai joku muu vielä ottaa, mikä on vakio kuten veikkauksen pitkäveto vihjeet =D).

Toisessa ketjussa sulla alkaa olemaan kiire näiden ei itseään rakastavan ja arvostavan kanssa, jotka väkisin sillä huomio*sensuroidulla* hakee sitä mitä janoavat ja tarvitsevat. =)

• m-i-e-s kirjoitti:

Positiivista ottaa hyvällä, saahan sen ottaa halutessaan pahallakin =P <3 (Mikäli et sinä ota, niin se Jussi tai joku muu vielä ottaa, mikä on vakio kuten veikkauksen pitkäveto vihjeet =D).

Toisessa ketjussa sulla alkaa olemaan kiire näiden ei itseään rakastavan ja arvostavan kanssa, jotka väkisin sillä huomio*sensuroidulla* hakee sitä mitä janoavat ja tarvitsevat. =)

En tiedä muiden tarpeista :P

Onko se Jussi kateellinen kummasta osapuolesta, vanhasta vai uudesta perseennuolijasta? :P:)

• Nainen_28v kirjoitti:

P.s. palstarakkautta? Onko sellaista? Viitaten hevosen potkimaan.

En tiedä rakastumisesta, mutta oon palstaihastunu yhteen 28v naiseen :P

• 876
        Mies__30v kirjoitti:

Aika epätoivoinen olmi. xD

• Mies__30v kirjoitti:

Antaa palaa :):D;)

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

Antaa palaa :):D;)

Sieltä se Jussi tuli, mutta kukakohan oli se 28v palstanainen johon hän on ihastunut? Ilmeisesti antoi palaa, mutta olikohan palsta Yhden yön jutut. =P

• tutkittuasia
        Nainen_28v kirjoitti:

Enemmän veikkaan omaa pahaa oloa. Sehän yleensä on syynä mulkkuiluun ja muuhunkin riehumiseen.

Mun mielestä mulkkuilu on paljon vaikeampaa kuin olla mukava. Saa aina kerätä uskallusta sanoa jollekin että "nyt en tykänny tosta". Mikä ei tietysti sekään ole mulkkuilua vaan itsensä puolustamista. :O

Päinvastoin kaikki osaa olla ilkeitä. Mukavana oleminen on vaikeampaa.

• m-i-e-s kirjoitti:

Sieltä se Jussi tuli, mutta kukakohan oli se 28v palstanainen johon hän on ihastunut? Ilmeisesti antoi palaa, mutta olikohan palsta Yhden yön jutut. =P

Ei oo Jussia näkyny. Panitko siihen osoitekortin?

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei oo Jussia näkyny. Panitko siihen osoitekortin?

=D (Pakotit vastaamaan monimerkityksellisesti, eihän tuohon voi muutenkaan reagoida).

Panin, panin osoitekortin. Ihan normaalia postilta, että paketti jää tulematta tai menee väärään osoitteeseen. =) Ehkä Jussi herää taas 16:17, tai on ujo / vaikeasti tavoiteltavissa.

• m-i-e-s kirjoitti:

=D (Pakotit vastaamaan monimerkityksellisesti, eihän tuohon voi muutenkaan reagoida).

Panin, panin osoitekortin. Ihan normaalia postilta, että paketti jää tulematta tai menee väärään osoitteeseen. =) Ehkä Jussi herää taas 16:17, tai on ujo / vaikeasti tavoiteltavissa.

Mihin panit?

Jos kiinnittyi huonosti ja hukkui ja Jussi on nyt postin löytötavaroissa. :P

• Gvök

Riittää kun asiallisesti kirjoitat eriävän mielipiteen.

• Huorittelu varsinkin on huvittavaa, kun aika harvaan naiseen sopii ainakaan sanakirjamääritelmä...

• Gvök
        Nainen_28v kirjoitti:

Huorittelu varsinkin on huvittavaa, kun aika harvaan naiseen sopii ainakaan sanakirjamääritelmä...

Juu..sukupuoli riittää lutkitteluun.
        Testattu on miehisellä nikillä ja heti oli kavereita täällä komppaamassa. Naisena sama ei mennytkään läpi.
        Vakinimestä on hyötyä ja haittaa.

• Gvök kirjoitti:

Juu..sukupuoli riittää lutkitteluun.
        Testattu on miehisellä nikillä ja heti oli kavereita täällä komppaamassa. Naisena sama ei mennytkään läpi.
        Vakinimestä on hyötyä ja haittaa.

Mulla ei ole ollut kuin tämä nikki joten en osaa sanoa. :)

• HerraPorkkana
        Nainen_28v kirjoitti:

Huorittelu varsinkin on huvittavaa, kun aika harvaan naiseen sopii ainakaan sanakirjamääritelmä...

Niinpä. Mitä enemmän kokee tarvetta nälviä, vittuilla ja nimitellä, sitä enemmän on rästihommia itsensä kanssa.

• Naiset eivät vain yksinkertaisesti siedä kilttejä ja kunnollisia miehiä.

• Oletko sinä kiltti ja kunnollinen?

• Nainen_28v kirjoitti:

Oletko sinä kiltti ja kunnollinen?

No tod!

• HC-ätmel kirjoitti:

No tod!

Miksei sinua siedettäisi?

Olen itse vähän samaa mieltä että miehet eivät pidä kilteistä tytöistä. Pitäisi olla kovaääninen, menevä, röyhkeä, simputtaa. Valitettavasti en ole sellainen, eikä minusta sellaista tule, vaikka joku kaksilahkeinen sitä toivoisi.

• Nainen_28v kirjoitti:

Miksei sinua siedettäisi?

Olen itse vähän samaa mieltä että miehet eivät pidä kilteistä tytöistä. Pitäisi olla kovaääninen, menevä, röyhkeä, simputtaa. Valitettavasti en ole sellainen, eikä minusta sellaista tule, vaikka joku kaksilahkeinen sitä toivoisi.

Mutta ethän sinä täällä meitä pahemmin haukukaan.

• HC-ätmel kirjoitti:

Mutta ethän sinä täällä meitä pahemmin haukukaan.

No en haukukaan. Ei ole mitään syytä. :)

• mies__86

Itse ajattelen palstakiusaajista kaikkea negatiivista. Ne on just varmaan itse niitä kaljuuntuvia ja juicetukkaisia persujuntteja, jotka ei ole koskaan harkinnut finatablettien syömistä tai hiustensiirtoon menemistä sen oman ahdasmielisyytensä takia. Vittu pitäis vittu lyödä niitä vittu 50 kertaa vittu vasaralla päähän vittu NIIN JOHAN PASKA LENTÄISI PRKL!!!!!!!

• Ei kiroilua mun aloitukseen, kiitos :)

• rumasinkkumies

Rumia kiusataan aina. Naiset on pahimpia kiusaajia.

• Jos ihminen on luonteeltaan kiusaamiseen taipuvainen niin kyllä se löytää ne asiat joista nälviä, oli ne sitten mitä tahansa.

• rumamaija

En sanoisi että naiset on pahipia, miesten kiusaaminen on kuitenkin paljon suorasukaisempaa ja siten myös satuttavampaa. Naiset useammin vihjailevat tai ilmaisevat haukut kiertoilmauksin. Voit esimerkiksi arvata kuinka monelta pojalta kuulin yläasteella olevani ruma vs. tytöltä.

• Luolamadonna

En ole tavannut moista.

Naudeis mulla toisinaan alkaa silmät vuotaan vettä. Yleensä tämä tapahtuu untuvamaailmasta ulkoilmaan siirtymisen johdosta. Ilmiö on harmillinen, sillä ihmiset luulevat kärsiväni ikääntymisestä.

Eli olen itse paras kiusaajani.

(Hihitystä)

• 051621

Niin, miksi Ex-Pua:ta kiusataan, täällä on ihan avauksia, jossa yllytetään joukolla kiusaamaan sitä? :(

• Ei ketään pitäisi kiusata, ei edes kiusaajaa.

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei ketään pitäisi kiusata, ei edes kiusaajaa.

Tyypillistä naisen logiikaa: jos nainen syyllistyy johonkin, on tällöin mies vähintään yhtä syyllinen. Mutta jos mies syyllistyy johonkin, on totta kai vaiin mies silloin syyllinen.

Minä itse puolustan kiusattuja ja annan säälimättä takaisin heille, jotka yrittävät haastaa minut ja nauran heidän säälittävälle ulinalleen.

Olin muuten jo koulussa se jota pidettiin samaan aikaan koulunkinginä, mutta myös sellaisena joka kohteli inhimillisesti heitä joita muut kiusasivat.

Suutuin jopa silloiselle tyttöystävälleni kun tämä kiusasi luokkansa nörttipoikaa.

Joten älkää luulko että tämä oikeudenmukaisuuden ja ankaran tuomion polte ja kiivaus olisi kadonnut minusta mihinkään, päinvastoin, pahuuden edustajien viha tekee minut vahvemmaksi.

Siksi olen jo voitanut. :)

ME olemme voittaneet.

• Ex------------PUA kirjoitti:

Tyypillistä naisen logiikaa: jos nainen syyllistyy johonkin, on tällöin mies vähintään yhtä syyllinen. Mutta jos mies syyllistyy johonkin, on totta kai vaiin mies silloin syyllinen.

Minä itse puolustan kiusattuja ja annan säälimättä takaisin heille, jotka yrittävät haastaa minut ja nauran heidän säälittävälle ulinalleen.

Olin muuten jo koulussa se jota pidettiin samaan aikaan koulunkinginä, mutta myös sellaisena joka kohteli inhimillisesti heitä joita muut kiusasivat.

Suutuin jopa silloiselle tyttöystävälleni kun tämä kiusasi luokkansa nörttipoikaa.

Joten älkää luulko että tämä oikeudenmukaisuuden ja ankaran tuomion polte ja kiivaus olisi kadonnut minusta mihinkään, päinvastoin, pahuuden edustajien viha tekee minut vahvemmaksi.

ME olemme voittaneet.

Tällä palstalla kyllä edustat kaikkea muuta kuin yllä kuvailtua. Mutta hei, mua ei edes kiinnosta keskustella sinun kanssasi, joten ihan turha jatkaa tätä.

ME olemme voittaneet.

Mitäs se neitsytsetä täällä oikein hourailee?

• Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

Mitäs se neitsytsetä täällä oikein hourailee?

Osu ja uppos! :D

Ja näin vanha huora taas päätyi todistamaan pointtini.

No, ehkä äly eikä MA eivät ole olleet koskaan erityisen korkeita sinulla?

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Tällä palstalla kyllä edustat kaikkea muuta kuin yllä kuvailtua. Mutta hei, mua ei edes kiinnosta keskustella sinun kanssasi, joten ihan turha jatkaa tätä.

Tässäkin ketjussa näit todisteen siitä mitä sanoin.

Minun kimppuun hyökkättiin.

Mitä minä taas tein, muuta kuin puhuin normaalisti sinulle.

Todistit täsmälleen tuon puolueellisuutesi tuolla.

Joten älä ihmettele minun toimintaani, sillä sinä tiedät kyllä.

Tässäkin ketjussa näit todisteen siitä mitä sanoin.

Minun kimppuun hyökkättiin.

Mitä minä taas tein, muuta kuin puhuin normaalisti sinulle.

Todistit täsmälleen tuon puolueellisuutesi tuolla.

Joten älä ihmettele minun toimintaani, sillä sinä tiedät kyllä.

Sun puheissa ei ole mitään normaalin keskustelun piirteitä. Siksi en jaksa keskustella kanssasi. Älyttömiin ihmisiin ei kannata tuhlata aikaa. Töissä on pakko. Vapaa-ajallani ei ole.

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Sun puheissa ei ole mitään normaalin keskustelun piirteitä. Siksi en jaksa keskustella kanssasi. Älyttömiin ihmisiin ei kannata tuhlata aikaa. Töissä on pakko. Vapaa-ajallani ei ole.

Kuten arvelinkin, "pallo kainaloon ja mä lähden kotiin"-liike.

Mutta mehän tiedämme, että sellainen toiminta on paljon helpompaa kuin perustleminen, tai jopa sen myöntäminen että on ollut väärässä ja puolueellinen. ;)

Merkittäköön tämä pöytäkirjoihin.

Mutta mehän tiedämme, että sellainen toiminta on paljon helpompaa kuin perustleminen, tai jopa sen myöntäminen että on ollut väärässä ja puolueellinen. ;)

Mä mielummin väännän niissä oman elämäni asioissa, joita pidän tärkeinä. Sun kanssa vääntäminen ei ole millään muotoa kivaa tai mielekästä. Ei kiinnosta eikä jaksa. Olen tavannut sun kaltaisia ihmisiä niin monia että ei vaan nappaa yhtään.

• komppaan.naista_28
        Ex------------PUA kirjoitti:

"Kuten arvelinkin, "pallo kainaloon ja mä lähden kotiin"-liike."
        Ehkä paras liike mikä sinun suhteen kannattaa tehdä.

Ja näin vanha huora taas päätyi todistamaan pointtini.

Sitä PUA-raivon määrää kun termi neitsytsetä on mainittu :D

• komppaan.naista_28 kirjoitti:

"Kuten arvelinkin, "pallo kainaloon ja mä lähden kotiin"-liike."
        Ehkä paras liike mikä sinun suhteen kannattaa tehdä.

Minä en tule tuota liikettä tekemään koskaan ExPUA:n suhteen vaan taistelen viimeiseen hengenvetoon saakka! Kurpparaivon aikakausi, se on vasta alkanut :D

• Ex------------PUA

Sitä PUA-raivon määrää kun termi neitsytsetä on mainittu :D

Se oli henkilöhyökkäys millä todistit pointtini. :D

Joten taas voitin, sillä osoitit olevasi tyhmä huora, joka et pysty keskustelemaan asiallisesti, vaan turvaudut henkilöhyökkäyksiin koska totuus sattuu, ja sitten nolona poraat kun sinua kiusataan.

• Ex----------PUA

Minä en tule tuota liikettä tekemään koskaan ExPUA:n suhteen vaan taistelen viimeiseen hengenvetoon saakka! Kurpparaivon aikakausi, se on vasta alkanut :D

Tunnustus saatu! :D

Taas tyhmä huora maalaa itseään nurkkaan.

Hyvä niin, sillä se todistaa että olen alfa, jonka sanomiset ovat satuttaneet matalan tason vanhaa huoraa, eli osuneet ja uponneet. Jos en olisi alfa, kyseinen reaktio ei olisi mahdollinen.

Olet jo myöntänyt sen että olen elämäsi keskipiste ja herätän sinussa kurpparaivoa, koska olet vanha huora, jonka ikäkriisin olen saanut heräämään.

Olen jo voittanut tällöin.

Mutta sinä teet itsestäsi koko ajan vain säälittävämmän hakkaamalla päätäsi seinään, kun taas minun ei tarvitse muuta kuin huudattaa sinua, niin sinä huudat.

Kaikki mitä teet, on minun ansiotani.

Olet elävä todiste siitä, että osuminen ja uppoaminen, johtaa kurpparaivoon. :D

Miltä se tuntuu ruma huora? :D

Onko kiva hakata päätänsä seinään?

Minä tiedän että raivoaminen on vain voittoni tunnustamista.

Tiedän osuneeni sinuun ja sinä yrität epätoivoisesti kostaa, mutta koska tiedän mitä teet, se ei koskaan tehoa.

Sen lisäksi nyt osoitit, että olin oikeasa sen suhteen että kurpat ovat täällä niitä jotka tekevät henkilöhyökkäyksiä, joten sinua voi nöyryyttä ihan niin surutta kuin mahdollista. AIna kun et tee sitä itse.

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä mielummin väännän niissä oman elämäni asioissa, joita pidän tärkeinä. Sun kanssa vääntäminen ei ole millään muotoa kivaa tai mielekästä. Ei kiinnosta eikä jaksa. Olen tavannut sun kaltaisia ihmisiä niin monia että ei vaan nappaa yhtään.

Ymmärrän, haluat luovuttaa.

Mutta eihän sinulla muuta vaihtoehtoa olekaan, sillä olet jo hävinnyt minulle.

Sellaisia te femakot olette, puolueellisia ja tekopyhiä.

Ymmärrän, haluat luovuttaa.

Mutta eihän sinulla muuta vaihtoehtoa olekaan, sillä olet jo hävinnyt minulle.

Sellaisia te femakot olette, puolueellisia ja tekopyhiä.

Kenellehän sinä taas huutelet, kun kuvailusi menevät niin ohi. Kokeilet kepillä jäätä, kun siellä ei ole edes riitettä.

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Kenellehän sinä taas huutelet, kun kuvailusi menevät niin ohi. Kokeilet kepillä jäätä, kun siellä ei ole edes riitettä.

Miksi et kommentoinut mitenkään sitä, että tässä ketjussa paljastettiin yksittäiset ja ryhmässä toimivat, palstakiusaamiseen pyrkviät ja sen hyväksyvät kurpat?

Se, että otat pallon kainaloosi ja lähdet, ei muuta tätä faktaa mihinkään.

Karkuun et sitä pääse. ;)

Se kaikki näet todisti täysin sen mitä sanoin.

Nyt sinun on mahdotonta kiistää sitä mitä sanoin.

Kiitä siitä vähä-älyisiä ja kilahtaneita kurppia. :D

Miksi et kommentoinut mitenkään sitä, että tässä ketjussa paljastettiin yksittäiset ja ryhmässä toimivat, palstakiusaamiseen pyrkviät ja sen hyväksyvät kurpat?

Se, että otat pallon kainaloosi ja lähdet, ei muuta tätä faktaa mihinkään.

Karkuun et sitä pääse. ;)

Se kaikki näet todisti täysin sen mitä sanoin.

Nyt sinun on mahdotonta kiistää sitä mitä sanoin.

Kiitä siitä vähä-älyisiä ja kilahtaneita kurppia. :D

Ehkä siksi etten lukenut niitä.

Ja koska itse haukut kaikkia. Miksi sitä ettet osaa pysyä asiassa ja joku sanoo takaisin pitäisi puolustaa jollain tavalla. En näe syytä. Mitään lynkkausporukkaa ei tarvita sinuakaan hiljentämään. Siinähän huutelet yksinäsi.

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Ehkä siksi etten lukenut niitä.

Ja koska itse haukut kaikkia. Miksi sitä ettet osaa pysyä asiassa ja joku sanoo takaisin pitäisi puolustaa jollain tavalla. En näe syytä. Mitään lynkkausporukkaa ei tarvita sinuakaan hiljentämään. Siinähän huutelet yksinäsi.

Et lukenut niitä? :D

Pää puskaan siis.

Ja, ihan tiedoksesi, keskustelu jatkuu täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14158682/expuan-piinapenkki-nainen-28v----totuuden-hetki-

• RaivoavaKurppa kirjoitti:

Minkä takia?

• Mies3210

Huoranvitut menevät heti asiattomuuksiin, kun keskustelu menee johonkin aamupalaa syvällisempään, kuten kiimavitun käyttöasteeseen :(

• Ei tuokaan ole asiallista. Ei ihmisellä ole käyttöastetta.

• Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei tuokaan ole asiallista. Ei ihmisellä ole käyttöastetta.

Tätä minä juuri tarkoitin.

• Mies3210 kirjoitti:

Tätä minä juuri tarkoitin.

Minä en mene asiattomuuksiin.

• Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

Minä en mene asiattomuuksiin.

Eikö se olisi vapauttavan villiä silloin tällöin?

• Mies3210 kirjoitti:

Eikö se olisi vapauttavan villiä silloin tällöin?

Huutaa ventovieraille netissä? En tajua mitä kukaan siitä hyötyy.

• Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

Huutaa ventovieraille netissä? En tajua mitä kukaan siitä hyötyy.

Se on omanlaistaan huumoria. Tosin en tiedä harrastavatko kaikki sitä huumorilla. Mutta ne, jotka tosissaan huutavat, ovat huumorihuorittelunkin innoittajia. Joskus kyllä huumorin rajat varmaan hämärtyvät itse kullakin.

• 010708
        Mies3210 kirjoitti:

Se on omanlaistaan huumoria. Tosin en tiedä harrastavatko kaikki sitä huumorilla. Mutta ne, jotka tosissaan huutavat, ovat huumorihuorittelunkin innoittajia. Joskus kyllä huumorin rajat varmaan hämärtyvät itse kullakin.

Itse en huorittele, mutta kyllä päästelen muilla tavoilla välillä höyryjä netissä, se on todellakin vapauttavaa, koska reaalielämässä kaikki lähinnä hyssyttelevät. Kukaan ei uskalla sanoa, mitä todella ajattelee, jos se voi olla "loukkaavaa". Eli vaikka usein itketään, että netti on täynnä "vihapuhetta", niin todellisuudessa se on parhaita asioita, mitä ihmiskunnalle on ikinä tapahtunut, hyvä ja usein ainoa varaventtiili tukahduttavan poliittisen korrektiuden alla eläville ihmisille.

• 010708 kirjoitti:

Itse en huorittele, mutta kyllä päästelen muilla tavoilla välillä höyryjä netissä, se on todellakin vapauttavaa, koska reaalielämässä kaikki lähinnä hyssyttelevät. Kukaan ei uskalla sanoa, mitä todella ajattelee, jos se voi olla "loukkaavaa". Eli vaikka usein itketään, että netti on täynnä "vihapuhetta", niin todellisuudessa se on parhaita asioita, mitä ihmiskunnalle on ikinä tapahtunut, hyvä ja usein ainoa varaventtiili tukahduttavan poliittisen korrektiuden alla eläville ihmisille.

Ei ole tarvetta sellaiseen, jos opettelee itseilmaisua muissa sosiaalisissa kuvioissa.

• Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei ole tarvetta sellaiseen, jos opettelee itseilmaisua muissa sosiaalisissa kuvioissa.

Miten itseilmaiset muissa sosiaalisissa kuvioissa suuren inhosi vaikkapa homoja kohtaan? Ja miksi se pitäisi ilmaista muualla sen paremmin kuin täällä?

En nyt siis puhunut itsestäni (tai sinusta). Itselläni on patoutunutta halveksuntaa eniten vihervasemmistoa kohtaan, ei sitäkään voi ainakaan minun taidoillani kovin monessa paikassa itseilmaista ilman kiusallista konfliktia.

Vai eikö ihmisellä saa lainkaan olla "viha-ajatuksia"?

Eikähän poliittisessa korrektiudessa ole edes vihasta kyse, ihan vihaa sisältämättömätkin ajatukset ovat usein poliittisesti epäkorrekteja, kuten jos vaikka haluaa jenkkimallisen yhteiskunnan meille.

• Mies3210 kirjoitti:

Miten itseilmaiset muissa sosiaalisissa kuvioissa suuren inhosi vaikkapa homoja kohtaan? Ja miksi se pitäisi ilmaista muualla sen paremmin kuin täällä?

En nyt siis puhunut itsestäni (tai sinusta). Itselläni on patoutunutta halveksuntaa eniten vihervasemmistoa kohtaan, ei sitäkään voi ainakaan minun taidoillani kovin monessa paikassa itseilmaista ilman kiusallista konfliktia.

Vai eikö ihmisellä saa lainkaan olla "viha-ajatuksia"?

Eikähän poliittisessa korrektiudessa ole edes vihasta kyse, ihan vihaa sisältämättömätkin ajatukset ovat usein poliittisesti epäkorrekteja, kuten jos vaikka haluaa jenkkimallisen yhteiskunnan meille.

Inhoan kaikkea muiden satuttamista ja negatiivisuutta.

Kyllä voin sen sanoa ihan julkisesti etten arvosta uskonnollisuutta yhtään. Silti se ei tarkoita sitä, etten kunnioittaisi jonkun ihmisen valintaa siinä asiassa.

Kaikki meuhkaaminen ja paskanjauhanta asiasta nakki on turhaa. En jaksa sitä täällä enkä missään muuallakaan.

• 040105
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei tarvitse opetella, osaa ilmaista itseäni erinomaisen hyvin, mutta reaalielämässä saa paheksuntaa osakseen pelkästään siitä, että sanoo asiallisesti mielipiteensä joistain asioista. Varsinkin, kun mielipiteet ovat vastakkaisia kuin sosiaalisen oikeudenmukaisuuden sotureilla. Ei se vaan toimi sillä tavalla, kun annat ymmärtää.

• 010607
        Nainen_28v kirjoitti:

Inhoan kaikkea muiden satuttamista ja negatiivisuutta.

Kyllä voin sen sanoa ihan julkisesti etten arvosta uskonnollisuutta yhtään. Silti se ei tarkoita sitä, etten kunnioittaisi jonkun ihmisen valintaa siinä asiassa.

Kaikki meuhkaaminen ja paskanjauhanta asiasta nakki on turhaa. En jaksa sitä täällä enkä missään muuallakaan.

Paskanjauhaminen ja meuhkaaminen on joskus paikallaan. Sosiaalisissa kuvioissa ollaan aivan liian paskajäykkiä ja niin vitun "korrektisti" käyttäytyviä.
        Itse en ole paskajäykkä, vitun kaukana siitä, mutta joudun jatkuvasti hillitsemään käytöstä sosiaalisissa kuvioissa, koska minua ovat joskus kaveritkin kehottaneet ottamaan "rauhallisemmin", kun olen vain fiilistellyt vähän tai vähän enemmän villisti illanvietossa. Ei nyt ihan suoraan liittynyt tähän asiaan, mutta tulipahan mieleen.

• 010607 kirjoitti:

Paskanjauhaminen ja meuhkaaminen on joskus paikallaan. Sosiaalisissa kuvioissa ollaan aivan liian paskajäykkiä ja niin vitun "korrektisti" käyttäytyviä.
        Itse en ole paskajäykkä, vitun kaukana siitä, mutta joudun jatkuvasti hillitsemään käytöstä sosiaalisissa kuvioissa, koska minua ovat joskus kaveritkin kehottaneet ottamaan "rauhallisemmin", kun olen vain fiilistellyt vähän tai vähän enemmän villisti illanvietossa. Ei nyt ihan suoraan liittynyt tähän asiaan, mutta tulipahan mieleen.

Kukapa ei joutuisi joskus pidättelemään omia fiiliksiään?

Joskus se on tarpeen ja joskus ei.

• Kilttiatm

Naiset kiusaa minua lyhyttä miestä

• Kuka muka?

• 131124
        Nainen_28v kirjoitti:

Kuka muka?

Timo K. Muka?

• Ex------------PUA

Asia on selitetty tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141593/naiset-eivat-vain-osaa-d-(oikeassa-olin)

Naiset ovat kuten haluamansa miehet, eli jännämiehet, koulukiusaajat, ja muut vajaaälyiset häiriköt, jotka eivät pärjää aikuisten keinoilla älyllisiä ponnistuksia vaativissa tehtävissä, kuten argumentoinnissa, joten shaming languagella ja henkilöhyökkäyksillä pyritään vaientamaan totuuden puhuja.

Mutta kuten motto menee: he jotka eivät kestä kuulla totutta, elävät valheessa, jatka siis totuuden puhumista.

• Millään tavalla älykästä argumentointia en ole sinultakaan täällä kuullut. Kuvailet yllä itseäsi ihan samalla tavalla kuin montaa muutakin.

• Nainen_28v kirjoitti:

Millään tavalla älykästä argumentointia en ole sinultakaan täällä kuullut. Kuvailet yllä itseäsi ihan samalla tavalla kuin montaa muutakin.

ExPUA kokee jokaisen, joka esittää eriävän mielipiteen, kiusaajaksi sekä uhaksi ja tällaisille "väärinajattelijoille" hän antaa sitä mitä tilaa. Eli nimittelee eriävän mielipiteen henkilöitä huoraksi, mummoksi, tyhmäksi jne. ExPUA:an sattuu niin paljon eriävät mielipiteet, että hän kokee ne kiusaamisena.

• Nainen_28v kirjoitti:

Millään tavalla älykästä argumentointia en ole sinultakaan täällä kuullut. Kuvailet yllä itseäsi ihan samalla tavalla kuin montaa muutakin.

ExPUA kokee jokaisen, joka esittää eriävän mielipiteen, kiusaajaksi sekä uhaksi ja tällaisille "väärinajattelijoille" hän antaa sitä mitä tilaa. Eli nimittelee eriävän mielipiteen henkilöitä huoraksi, mummoksi, tyhmäksi jne. ExPUA:an sattuu niin paljon eriävät mielipiteet, että hän kokee ne kiusaamisena.

• 201333
        Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä sillä on älykkäitä argumentteja silloin, kun haluaa, mutta sitten taas trollaa ihan tietoisesti. Usein puhutaan medianlukutaidosta, sitä tarvitaan myös nettipalstoilla. ;)

• Totuudenkertojatar

Shaming language ja henkilöhyökkäykset - niitä voi täälläkin lukea lähinnä miehiltä ja ex-pualta. Tyyppi syyttää naisia siitä mitä itse tekee, mutta niinhän se aina menee, se mikä on itsessä vikana, ärsyttää muissa ja sen myös muissa huomaa tai luulee huomaavansa.

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Itte oot-defenssi. :D

Jälleen yksi osoitus tästä mitä sanon.

Sinä olet täysin puolueellinen, etkä esitä mitään todisteita ja perusteluja argumenttiesi tueksi.

Toki, aloituksen suunta on oikea, mutta vähäsen homma kääntyy tuolla asenteella sitä itseään vastaan.

• Ex------------PUA
        Totuudenkertojatar kirjoitti:

Shaming language ja henkilöhyökkäykset - niitä voi täälläkin lukea lähinnä miehiltä ja ex-pualta. Tyyppi syyttää naisia siitä mitä itse tekee, mutta niinhän se aina menee, se mikä on itsessä vikana, ärsyttää muissa ja sen myös muissa huomaa tai luulee huomaavansa.

Itte oot/no kyllähän miehetkin-defenssi.

Olen todistanut, että naiset tekevät sitä ja sne tietää muutenkin jokainen.

Lisäksi minun aloituksessani kysyin että sanoutuvatko naiset irti sellaisesta, ja miten kävi? Aivan, kukaan ei sanoutunut edes irti siitä.

Naisilla ei ole varaa valittaa siitä, vaan heitä saa puhutella sen keskustelukulttuurin mukaisesti, minkä he ovat itse luoneet.

Vain naisilla on velvollisuus parantaa tapansa, sillä sitä saa mitä tilaa.

• Ex------------PUA

Sinähän kirjaimellisesti myönnät tekeväsi henkilöhyökkäyksiäs ja kutsut tuota sairaalloista vanhan huoran ikäkriisiin ajamaa raivoamista trollaamiseksi. :D

Jälleen päädyit todistamaan pointtini.

Teit sen jo ylempänä tässä ketjussa.

Ehkä tuo korkea ikäsi ja matala MA:si jouduttaa dementiaa, kun sinun valheellasi on noin lyhyet jäljet, tai sitten oikeasti olet noin tyhmä.

• Ex------------PUA

Sinähän kirjaimellisesti myönnät tekeväsi henkilöhyökkäyksiäs ja kutsut tuota sairaalloista vanhan huoran ikäkriisiin ajamaa raivoamista trollaamiseksi. :D

Jälleen päädyit todistamaan pointtini.

Teit sen jo ylempänä tässä ketjussa.

Ehkä tuo korkea ikäsi ja matala MA:si jouduttaa dementiaa, kun sinun valheellasi on noin lyhyet jäljet, tai sitten oikeasti olet noin tyhmä.

"43-vuotias ja 15 miehen käyttämä.

Harrastukset: Shaming language ja henkilöhyökkäykset"

Profiilista. :D

Näin, en ollut vain oikeassa raivoamisesi syystä, eli siitä kun ikäkriisiiytyneeseen, vanhan (43 v) huoraan (15 käyttämä) on osunut ja uponnut kertomani palstatotuudet, vaan myös tuon itte oot-defenssin taustalla oli täysin ennalta-arvattavat syyt.

• Bang_me_a_Big_Bang

"43-vuotias ja 15 miehen käyttämä.

Harrastukset: Shaming language ja henkilöhyökkäykset"

Profiilista. :D

Näin, en ollut vain oikeassa raivoamisesi syystä, eli siitä kun ikäkriisiiytyneeseen, vanhan (43 v) huoraan (15 käyttämä) on osunut ja uponnut kertomani palstatotuudet, vaan myös tuon itte oot-defenssin taustalla oli täysin ennalta-arvattavat syyt.

Siinä vaiheessa kun alat huoritella kanssakeskustelijoita, annat periaatteessa muille oikeutuksen puhua itsestäsikin mihin sävyyn lystäävät...
        Minä en voi kuin arvailla mikä sinun ongelmasi on, mutta ottaen huomioon miten usein näihin syytämiisi verbaalijätöksiin tällä palstalla satunnaiskäyttäjänäkin törmään, veikkaisin ettei palstan käyttämisen vähentäminen varmaan tekisi ainakaan pahaa sinulle tahi palstan yleiselle ilmapiirille.

• Ex------------PUA
        Bang_me_a_Big_Bang kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun alat huoritella kanssakeskustelijoita, annat periaatteessa muille oikeutuksen puhua itsestäsikin mihin sävyyn lystäävät...
        Minä en voi kuin arvailla mikä sinun ongelmasi on, mutta ottaen huomioon miten usein näihin syytämiisi verbaalijätöksiin tällä palstalla satunnaiskäyttäjänäkin törmään, veikkaisin ettei palstan käyttämisen vähentäminen varmaan tekisi ainakaan pahaa sinulle tahi palstan yleiselle ilmapiirille.

"Harrastukset: Shaming language ja henkilöhyökkäykset"

"Siinä vaiheessa kun alat huoritella kanssakeskustelijoita, annat periaatteessa muille oikeutuksen puhua itsestäsikin mihin sävyyn lystäävät..."

• tuntemattomiaihmisiä

Varmasti sitä on palstoilla joskus itse jotenkin ärsyttänyt,kun on saanut kahdelta naiselta kovat haukut.Miksi samaiset naiset hyväksytään "yhteisössä" muiden kanssa kirjoittajien tahoilta?
      Hämmästyttää se äärimäisen kaunis lässytys jonkin kohdalta,kun tiedän mikä henkilön toinen puoli sisältää,sairasta ilkeilyä.
      Mieshenkilön taholta olen saanut ivaa ja nimimerkkini vääntelyä yms.mitätöintiä.Toisinaan on ihan ok minullekin.

• Jos olet saanut osaksesi sairasta ilkeilyä, niin tosiaan olet todennäköisesti "jotenkin ärsyttänyt". Olisiko kenties peiliin katsomisen paikka? Oletko varma, ettet vain reagoi voimakkaammin naisilta tulevaan kritiikkiin, eli oleta, että naisten pitäisi olla kilttejä sinulle, jos itse provosoit?
        Jos näin ei ole, niin ei voi kuin pahoitella. Täällä aika moni saa osakseen aivan övereiksi menevät haukut (mielestäni useimmin mieskirjoittajien toimesta).

• Ex------------PUA
        Marrrnie kirjoitti:

Jos olet saanut osaksesi sairasta ilkeilyä, niin tosiaan olet todennäköisesti "jotenkin ärsyttänyt". Olisiko kenties peiliin katsomisen paikka? Oletko varma, ettet vain reagoi voimakkaammin naisilta tulevaan kritiikkiin, eli oleta, että naisten pitäisi olla kilttejä sinulle, jos itse provosoit?
        Jos näin ei ole, niin ei voi kuin pahoitella. Täällä aika moni saa osakseen aivan övereiksi menevät haukut (mielestäni useimmin mieskirjoittajien toimesta).

Aina kun feministii ei ole tekopyhäilemässä tasa-arvosta, mitä ei oikeasti kannata, se on multinikkailujen ja henkilöhyökkäysten välillä kiillottamassa kilpeään: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107901/expuan-piinapenkki-feministi-jai-kiinni

• Fck_PUAs

Sinullahan siitä oman kilven kiillottamisesta tuntuu olevan kokemusta. Et juuri muuta tällä palstalla tunnu tekevänkään; joka viestisi on joko suoraan tai epäsuorasti omalla paremmuudellasi leijumista.

• Ei anonyymilla keskustelupalstalla voi kiusata ketään, joka ei itse suostu kiusatuksi. Täällä kun on aina mahdollisuus valita. Voi poistua tai voi olla reagoimatta. Kukaan ei pakota olemaan täällä eikä lukemaan kirjoituksia, voi myös jättää säännönmukaisesti lukematta tiettyjen kirjoittajien kommentit.

• Olen vähän samaa mieltä. Itsekin jätän tietyt lukematta. Mutta osaako kaikki tehdä niin vai ollaanko liian herkkiä?

• flowersreally

Uhrin syyllistäminen se vasta oikein onkin.

Rasistinen kirjoituskaan ei ole rasistinen ellei kukaan reagoi siihen, vai mitä? Simmut kii ni kaikki on hyvin?

• flowersreally kirjoitti:

Rasistinen kirjoituskaan ei ole rasistinen ellei kukaan reagoi siihen, vai mitä? Simmut kii ni kaikki on hyvin?

Vertaus, jossa rinnastetaan toisiinsa laissa määritelty rikos ja anonyymilla keskustelupalstalla anonyymien keskustelujen nimitteleminen, on huono vertaus. Jos joku nimittelee helka-nimistä anonyymiä virtuaalipersoonaa, niin se nyt ei vaan ole yllytystä mitään kansanryhmää vastaan eikä täytä muitakaan rikosnimikkeitä.

Nainen_28v ei voi parantaa syöpäsairaita eikä lopettaa sotia.

Niin, eikä näemmä vaikuttaa palstakiusaamiseen. Kuin omalta osaltaan.

• flowersreally
        helka kirjoitti:

Vertaus, jossa rinnastetaan toisiinsa laissa määritelty rikos ja anonyymilla keskustelupalstalla anonyymien keskustelujen nimitteleminen, on huono vertaus. Jos joku nimittelee helka-nimistä anonyymiä virtuaalipersoonaa, niin se nyt ei vaan ole yllytystä mitään kansanryhmää vastaan eikä täytä muitakaan rikosnimikkeitä.

Vaikka vertaus olisi huono, periaate ja viesti taustalla on täysin sama.

Mielestäsi kiusatun pitäisi poistua, olla reagoimatta, vika on kiusatussa, ei kiusaajassa.

Mokomat herkistelijät, katoaisivat jo maan rakoon Teflon-tätien tieltä.

Vaikka vertaus olisi huono, periaate ja viesti taustalla on täysin sama.

Mielestäsi kiusatun pitäisi poistua, olla reagoimatta, vika on kiusatussa, ei kiusaajassa.

Mokomat herkistelijät, katoaisivat jo maan rakoon Teflon-tätien tieltä.

Ei, vaan minä vain hyväksyn sen, etten voi muuttaa muita ihmisiä. Jos tällä palstalla kiusataan esimerkiksi Dark Fearia, niin ei se todellakaan muuksi muutu, vaikka minä käskisin lopettaa sen. Ylläpito on ainoa, joka voisi vaikuttaa asiaan, eikä sitä vähempää voisi kiinnostaa.

• flowersreally
        Nainen_28v kirjoitti:

Nainen_28v ei voi parantaa syöpäsairaita eikä lopettaa sotia.

Niin, eikä näemmä vaikuttaa palstakiusaamiseen. Kuin omalta osaltaan.

Häh? Onks toi joku marttyyrin kruunu nyt? Ei jymmärrä.

Häh? Onks toi joku marttyyrin kruunu nyt? Ei jymmärrä.

Juuri tuossa helka avasi samaa ajatusta. Se ettei kaikkeen voi vaikuttaa ei meinaa ettei sitä tuomitsisi.

• hyvääjatkoa

Marnielle.Jutun kohdalle ei kone suonut kirjoitettavan,joten tässä.Totta kai katson peiliini. Luonteeltani olen ystävällinen(tutut sanovat niin), kiltin sorttinen,mutta en ihan laumasielukaan.Vakiokirjoittajat kanssani kaksi naista ,meillä meni hyvin jutut ok norm. ihmisten välit.Edelleen olen toisen kanssa kirjeenvaihdossa.
      Joillekin on kova pala sinkku joukossa?Siitäkö se repiminen?!

• En ihan ymmärtänyt kaikkea, mutta hienoa, että olet katsonut peiliin. Hyvää jatkoa sinullekin. :)

• Kiusaaja-pahis

No kun se yksi kirjoittaja ei voi tunnstaa olevansa sasikaljuuntunut Juice-tukkainen neitsytsetä ja myös homo. Pakkohan sellaista on vähän kiusata.

• Menepäs itse juiceilemaan ja homoilemaan muualle, kiitos.

• Lortto.hiljaa
        Nainen_28v kirjoitti:

Menepäs itse juiceilemaan ja homoilemaan muualle, kiitos.

Asiahan on niin että sinä se et päätä mitä tänne kirjoitellaan, et edes omien avaustesi kohdalla. Olet muuten räkyttäjä ja rivien välistä vittuilija pahimmasta päästä.

• Lortto.hiljaa kirjoitti:

Asiahan on niin että sinä se et päätä mitä tänne kirjoitellaan, et edes omien avaustesi kohdalla. Olet muuten räkyttäjä ja rivien välistä vittuilija pahimmasta päästä.

Vapaa kommentointi pelaa molempiin suuntiin. Myös asiattomia kusipääviestejä saa kuka vaan kommentoida.

"Rivien välistä vittuilija". Ai sä huomasit sen. <3

• Lortto.hiljaa
        Nainen_28v kirjoitti:

Vapaa kommentointi pelaa molempiin suuntiin. Myös asiattomia kusipääviestejä saa kuka vaan kommentoida.

"Rivien välistä vittuilija". Ai sä huomasit sen. <3

Niin. Miksi esität jotakin pyhimystä kun pääasiallinen tarkoitus on ainoastaan vittuilla täällä?

• Lortto.hiljaa kirjoitti:

Niin. Miksi esität jotakin pyhimystä kun pääasiallinen tarkoitus on ainoastaan vittuilla täällä?

Miksi se olisi kenenkään pääasiallinen tarkoitus ja mitä niin luuleminen kertoo nimenomaan sinusta enemmän kuin minusta.

• 12121212

Minäkin olen joskus ihmetellyt palstakiusaamista.

Ehkä jotkut kirjoittajat kuten ätännä ja PikkuLikka saavat tyydytystä pienikokoisten miesten kiusaamisesta. Naisethan ovat yleisesti sitä mieltä että kun miehiä kiusataan, se on kiusattujen miesten oma vika.

• rumamaija

Se, ettei joku anna juuri sinulle pillua, ei ole kiusaamista.

• Tyyda
        rumamaija kirjoitti:

Se, ettei joku anna juuri sinulle pillua, ei ole kiusaamista.

Mitäs se hehtaarivittu täällä vinkuu?

• hienoa
        Tyyda kirjoitti:

Mitäs se hehtaarivittu täällä vinkuu?

Ensimmäinen pillua saamaton ilmoittatui ;)

• Ei kiusaaminen ole mitenkään sukupuolisidonnaista. Eihän?

• 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei kiusaaminen ole mitenkään sukupuolisidonnaista. Eihän?

No eipä minua ole miehet täällä kiusanneet...

• 12121212 kirjoitti:

No eipä minua ole miehet täällä kiusanneet...

Sekopäisyys ei katso sukupuolta. Sen nyt voi todeta mistä vaan. :/

Kyllä tänään sai taas tuta että raggarimuijat vie ja muut vikisee ja silti sellaiseksi en rupea.

• Pöh, mitä uhriutumista. Tiedät varsin hyvin, etten ole palstakiusannut sinua tai ketään muutakaan heidän pituutensa/lyhyytensä, tai muunkaan fyysisen puutteen vuoksi. Itse olet kiusanhenki pahimmasta päästä kaiken maailman kuvalinkkeinesi.. Mutta ei se mitään, kiusa se on pienikin kiusa.

• Ex------------PUA
        PikkuLikka kirjoitti:

Pöh, mitä uhriutumista. Tiedät varsin hyvin, etten ole palstakiusannut sinua tai ketään muutakaan heidän pituutensa/lyhyytensä, tai muunkaan fyysisen puutteen vuoksi. Itse olet kiusanhenki pahimmasta päästä kaiken maailman kuvalinkkeinesi.. Mutta ei se mitään, kiusa se on pienikin kiusa.

" Naisethan ovat yleisesti sitä mieltä että kun miehiä kiusataan, se on kiusattujen miesten oma vika."

vrt.

"Pöh, mitä uhriutumista."

I rest my case. ;)

• Valehoitsu

Dopamiini verkosta - Vältä kassajonoja verkkokaupassa‎
      www.voimia.com/Dopamiini‎

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe