Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

BG-OPE/UTTI-TROLLI?

aikaaselvää.eikö

Lukekaa tämän päiväiset kommentit

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14198401/jostiedeonuskomususkomuskoontiedetta

POHTIKAAPA AVAUKSEN OTSIKON KYSYMYSTÄ !!!!!!!

12

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utti

      Juu lukekaa ihmeessä :D.

      Saatiin sitten mainitussa ketjussa todisteet siitäkin miten trolli lavastaa keskusteluja itsensä kanssa ja vielä mainostaa niitä täällä kolmannella nikillä :D.

      Nyt tuolta taisi tipahtaa jo viimeinenkin ruuvi.

      • nolo......aukko

        Nyt olet utti aivan uuden surkeuden tason löytänyt.


      • utti
        nolo......aukko kirjoitti:

        Nyt olet utti aivan uuden surkeuden tason löytänyt.

        Kumpi meistä juuri lavasti keskustelun itsensä kanssa ja vielä mainosti sitä tällä uudella ketjulla? :D


      • nolo......aukko
        utti kirjoitti:

        Kumpi meistä juuri lavasti keskustelun itsensä kanssa ja vielä mainosti sitä tällä uudella ketjulla? :D

        Vähän epäselvää miksi olisin noin tehnyt... "Yleisön" hyväksynnälläkö olisin koittanut saada tukea sinua ja opea vastaan kenties?

        Jos et ole sattunut huomaamaan, että valtaosa keskusteluista mitä täällä käyn, olen aina vähemmistönä – yksin itseasiassa – eli ottavana osapuolena koko ajan monelta taholta ja se ei selkeästikään minua pätkääkään vaivaa. JOTEN EI ONNAA SYYKSI. Ainoa kerta kun olen ulkopuolista tukea pyytänyt on tuossa ketjussa muistaakseni. Joten höpönlöpöä...

        Vähän epäselvää miksi olisin noin tehnyt... "Yleisön" hyväksynnästäkö "ammuksia" teitä tai sinua vastaan, kuinka teillä päässä viiraa tai jotain kenties?

        Mitä ihmeen ammuksia kuvittelet minun oikein tarvitsevan lavastaa/kehittää. Kaikki mitä minulla on faktaa ensimmäisestä keskustelustamme lähtien, jonka juuri esitinkin. Yksinkertaisesti en tarvitse yhtään mitään, tee sen itse: Laita tähän kolme pahinta "rikostani" mitä löydät, eikä tietenkään tällaista nolouttasi vaan sellaisia mitä on todennettavia – niitähän pakosti on koska persekipusi on todellinen. Mitään muuta minun ei tarvitse tehdä osoittaakseni sinun olevan tyhjänpuhuja ja idiootti: yksi lause ja odottaa. JOTEN EI ONNAA SYYKSI.

        Muita syitä en nyt keksi. Sopii ehdottaa.


      • utti
        nolo......aukko kirjoitti:

        Vähän epäselvää miksi olisin noin tehnyt... "Yleisön" hyväksynnälläkö olisin koittanut saada tukea sinua ja opea vastaan kenties?

        Jos et ole sattunut huomaamaan, että valtaosa keskusteluista mitä täällä käyn, olen aina vähemmistönä – yksin itseasiassa – eli ottavana osapuolena koko ajan monelta taholta ja se ei selkeästikään minua pätkääkään vaivaa. JOTEN EI ONNAA SYYKSI. Ainoa kerta kun olen ulkopuolista tukea pyytänyt on tuossa ketjussa muistaakseni. Joten höpönlöpöä...

        Vähän epäselvää miksi olisin noin tehnyt... "Yleisön" hyväksynnästäkö "ammuksia" teitä tai sinua vastaan, kuinka teillä päässä viiraa tai jotain kenties?

        Mitä ihmeen ammuksia kuvittelet minun oikein tarvitsevan lavastaa/kehittää. Kaikki mitä minulla on faktaa ensimmäisestä keskustelustamme lähtien, jonka juuri esitinkin. Yksinkertaisesti en tarvitse yhtään mitään, tee sen itse: Laita tähän kolme pahinta "rikostani" mitä löydät, eikä tietenkään tällaista nolouttasi vaan sellaisia mitä on todennettavia – niitähän pakosti on koska persekipusi on todellinen. Mitään muuta minun ei tarvitse tehdä osoittaakseni sinun olevan tyhjänpuhuja ja idiootti: yksi lause ja odottaa. JOTEN EI ONNAA SYYKSI.

        Muita syitä en nyt keksi. Sopii ehdottaa.

        Aina vaan menee nolommaksi :D. Eihän tästä enää muuta puuttunutkaan kuin selittely-yritys :D.

        Juu juu, hyvin muuttelit tyyliäsi. Harmi vain että muuttelit sitä viitatussa ketjussa myös tuolla nolo.aukko nikilläsikin ja samaan suuntaan kun näitä muita :D.

        Ikävämpi sekin että ehdin jo ennen selittelyäsi tuolla samassa ketjussa toteamaan miten ehdin jo odotellakin tällaista lavastusta ja kerroin miksi.

        Ja ihanko vakavissaan luulet että joku vielä uskoisi että joku ulkopuolinen juuri tässä kohtaa päättäisi tulla kirjoittelemaan kirjoittamasi kaltaista potaskaa tueksesi, puolenyön tietämissä lyhyessä ajassa samalla kun olet itse täällä jauhamassa paskaa :D.

        Onnistuit nyt sitten yhdessä illassa osoittamaan miten:
        1) Lavastat keskusteluja itsesi kanssa.
        2) Muuttelet kirjoitustyyliäsi esittääksesi jotain muuta.
        3) Valehtelet siitä mitä olet kirjoittanut/mitä nimimerkkejä olet käyttänyt ja samalla siten jälleen miten et ota kirjoittamastasi vastuuta.

        Hyvin perseilty nolotrolli, hyvin perseilty.


      • nolo......aukko
        utti kirjoitti:

        Aina vaan menee nolommaksi :D. Eihän tästä enää muuta puuttunutkaan kuin selittely-yritys :D.

        Juu juu, hyvin muuttelit tyyliäsi. Harmi vain että muuttelit sitä viitatussa ketjussa myös tuolla nolo.aukko nikilläsikin ja samaan suuntaan kun näitä muita :D.

        Ikävämpi sekin että ehdin jo ennen selittelyäsi tuolla samassa ketjussa toteamaan miten ehdin jo odotellakin tällaista lavastusta ja kerroin miksi.

        Ja ihanko vakavissaan luulet että joku vielä uskoisi että joku ulkopuolinen juuri tässä kohtaa päättäisi tulla kirjoittelemaan kirjoittamasi kaltaista potaskaa tueksesi, puolenyön tietämissä lyhyessä ajassa samalla kun olet itse täällä jauhamassa paskaa :D.

        Onnistuit nyt sitten yhdessä illassa osoittamaan miten:
        1) Lavastat keskusteluja itsesi kanssa.
        2) Muuttelet kirjoitustyyliäsi esittääksesi jotain muuta.
        3) Valehtelet siitä mitä olet kirjoittanut/mitä nimimerkkejä olet käyttänyt ja samalla siten jälleen miten et ota kirjoittamastasi vastuuta.

        Hyvin perseilty nolotrolli, hyvin perseilty.

        Eli et keksi motiivia noiden lisäksi miksi olisin tehnyt tuollaista. Ehkä kannattaisi miettiä näitä säkenöivän fiksuja sotasuunnitelmiasi vähän tarkemmin.

        Lyhyesti vielä:

        - minulla on jo faktaa sinua vastaan (jolla muistuttelen yleensä vain kun tuo syyttelee samasta toisia)

        - sinulla ei ole mitään minusta:

        "Laita tähän kolme pahinta "rikostani" mitä löydät, eikä tietenkään tällaista nolouttasi vaan sellaisia mitä on todennettavia – niitähän pakosti on koska persekipusi on todellinen."

        Odottaa ei suotta kannata.


      • utti
        nolo......aukko kirjoitti:

        Eli et keksi motiivia noiden lisäksi miksi olisin tehnyt tuollaista. Ehkä kannattaisi miettiä näitä säkenöivän fiksuja sotasuunnitelmiasi vähän tarkemmin.

        Lyhyesti vielä:

        - minulla on jo faktaa sinua vastaan (jolla muistuttelen yleensä vain kun tuo syyttelee samasta toisia)

        - sinulla ei ole mitään minusta:

        "Laita tähän kolme pahinta "rikostani" mitä löydät, eikä tietenkään tällaista nolouttasi vaan sellaisia mitä on todennettavia – niitähän pakosti on koska persekipusi on todellinen."

        Odottaa ei suotta kannata.

        Juu juu nolotrolli, kaikkihan täällä uskoo että joku ulkopuolinen päätti vastata sellaiseen ketjuun johon sinulla on pakkomielle ja johon kukaan ei ollut kommentoinut mitään kolmeen kuukauteen, ja vaivautui kaivamaan sieltä jonkun vielä vanhemman viestin mihin viitata, ja esittää sitten minua ja bg-opea trolliksi ja kyseenalaistaa bg-open ammattia juuri kun itse kiukuttelet samoista asioista. Ja sitten tietysti vielä joku toinen ulkopuolinen haluaa välttämättä tehdä oikein uuden ketjun mainostaakseen tuollaiseen ketjuun lisättyjä kommentteja. Ja samalla muutat vielä tyyliäsi nolo aukko nikilläsi.

        Ihan oikeasti, ei kannata pitää muita niin tyhminä mitä itse olet :D. Ihanko tosissaan luulit hämääväsi jotakuta?

        Voi kun osaisit edes hävetä. Mutta ethän sinä selvästikään osaa. Jos osaisit, lähtisit nyt jo pitkälle ja mieluummin pysyvälle häpeälomalle.

        Olet nyt osoittanut trollailusi ja perseilysi harvinaisen selvästi.


      • nolo......aukko
        utti kirjoitti:

        Juu juu nolotrolli, kaikkihan täällä uskoo että joku ulkopuolinen päätti vastata sellaiseen ketjuun johon sinulla on pakkomielle ja johon kukaan ei ollut kommentoinut mitään kolmeen kuukauteen, ja vaivautui kaivamaan sieltä jonkun vielä vanhemman viestin mihin viitata, ja esittää sitten minua ja bg-opea trolliksi ja kyseenalaistaa bg-open ammattia juuri kun itse kiukuttelet samoista asioista. Ja sitten tietysti vielä joku toinen ulkopuolinen haluaa välttämättä tehdä oikein uuden ketjun mainostaakseen tuollaiseen ketjuun lisättyjä kommentteja. Ja samalla muutat vielä tyyliäsi nolo aukko nikilläsi.

        Ihan oikeasti, ei kannata pitää muita niin tyhminä mitä itse olet :D. Ihanko tosissaan luulit hämääväsi jotakuta?

        Voi kun osaisit edes hävetä. Mutta ethän sinä selvästikään osaa. Jos osaisit, lähtisit nyt jo pitkälle ja mieluummin pysyvälle häpeälomalle.

        Olet nyt osoittanut trollailusi ja perseilysi harvinaisen selvästi.

        Eli minä kehitin keskustelun johon minulla ei ole motiivia/tarvetta(katso ylemp.) päästäkseni sanomaan jotain minkä olin jo sanonut, koska sinä sanot minun niin tehneen.

        Olet pohjanoteeraus.

        Hiljaisuus pysyy niin tässä:

        >>Laita tähän kolme pahinta "rikostani" mitä löydät, eikä tietenkään tällaista nolouttasi vaan sellaisia mitä on todennettavia – niitähän pakosti on koska persekipusi on todellinen.>>

        Kuin tässäkin:

        >>Mutta mitään ei taaskaan tapahdu ASIAN ETEEN... ei yhtään mitään.>>

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14355247/keskustelutavoista#comment-85331298


    • Monet täällä varmaankin trollailee silloin tällöin, mutta enpä usko että täällä muita täyspäiväisiä trolleja ole kuin sinä jyrbä/JC/nolo...aukko/viksumpi ja mitä kaikkia muita nimimerkkejä käytätkään.
      Taidatko omata aspergerin oireyhtymän?

      Kirjoitustyyli ja murre vähän vaihtelee, mutta "henki" pysyy samana.

      Voin kyllä olla väärässäkin. Pahoittelut jos näin on. Voimia kuitenkin, ei trollaamiseen mutta muuten.

      • utti

        Vielä tunti sitten olisin sanonut melko varmaksi että Jyrbä ei ole sama tyyppi, mutta nyt on paha sanoa enää sitäkään varmaksi tuon nolotrollin Jyrbä-tyylisen lapsellisen itsensä kanssa keskustelun jälkeen.


    • Voin.olla.väärässäkin

      Bg-opella on useampia nikkejä. Uttia hän käyttää "salapoliisina". Puolimutka on hänen agressiivinen ateisti ja matematiikan puolustaja -hahmonsa. Se ero bg-opella on tietenkin kretumultinikkeihin että hän on multinikkeilystään huolimatta rehellinen keskustelija ja on väitteissään oikeassa niin biologiassa kuin matematiikassakin. Harmi vaan että bg-ope sortuu ainakin bg-ope ja puolimutka nikeillään liian usein nimittelevään ja solvaavaan kommentointiin. Ironista sikäli että hän moittii avauksessa viitatussa keskustelussa puolimutka-nikkiään juuri tuosta keskustelutyylistä... :D

      • utti

        Hienoa nolo aukko että lavastit tähän vielä toisenkin keskustelun itsesi kanssa, niin ihmisten ei tarvitse edes katsoa tuota linkkaamaasi nähdäkseen miten trollailet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe