Miksi Tojo ruostuu??

Pettynyt

En voi käsittää, 2 hiacea ja 1 corolla ollut, kaikissa kone kestänyt vaan koppa ruostunut ympäriltä??

15

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono pito ja

ruostesuojaus, ohuet materiaalivahvuudet...

Osta e10 (-93 alkaen) tai uudempi corolla ni on sinkitty. Eipä noi näytä sen ruosteisemmilta ku jotkut esim samanikäset kolffit...

• riiwin

...hämehessä on hälläpyörä. Vai johtuisko se kumminki siitä että ne on raudasta tehty? Em mää tiärä.

• Siinä syy

Muissa autoisa tekniikka loppuu korin kanssa samaan aikaan. Toyotilla taas ajetaan paljon pidempään koska tekniikka kestää.

• jälkeenkin

kun Toyotat ovat jo ruosteessa museoikäisinä niillä ajetaan vielä pitkään Afrikassa

• höpinöitä..

Mulla oli Pösö 307 ja siinä kesti korikin hyvin. Johtui varmaan siitä kun se enimmän osa seisoi pihalla tai korjaamolla korjattavana. Uutena ostettu auto, olipa sekin kokemus.

• ruostuu?

Siinä sinulle mietittävää.

Toyota kestää hyvin sen viisitoista vuotta mitä autolla on järkevää ajaakin. Senkin jälkeen niiden kanssa pärjää vaikka joskus joutuukin peltejä laittamaan. Mutta jos ruostesuojaisit autosi niin eiköhän se sen kolmekymmentä vuotta kestä.

• laki ...

Kaikki metalli ruostuu ja puutavara lahoaa - samaa hidasta palamista kaikki tyynni. Suojaamattomaan mustaan rautaan tietysti korrossio vaoimallisemmin otollisissa olosuhteissa iskee, kuin että jos sitä erilaisilla lisäaineilla tai valmista pintaa suojaamalla olisi yritetty hidastaa ...

• Toyota-2008

maahantuoja ei tee kunnon ruostesuojausta ennen kun laittaa kyseiset autot myyntiin!!.
      Mielellään maksaisin vähän ylimääräistä autoa ostaessani,kun tiedän että siihen on tehty ruosteenesto-suojaus!!!.

• 600€

Sen verran se maksoi. Mutta Toyota kestää ilman sitäkin riittävän kauan eli 10-15 vuotta pidosta riippuen.

• vielä mitään

Mulla tossa parkkiruudussa vm. 2004 Mazda6, ajettu vain 75tkm. Takakaarissa maalit kupruaa ja pohjassa paljon ruostetta.
      Kaaret menee onneksi maalaukseen takuuseen, pohjaan eivät tee mitään.
      Itse ajattelin suihkua suojat pohjaan kaarien laittamisen jälkeen ja sit menee vaihtoon. Vaihtuhyvitykset noista todella surkeita, tietävät joka myymälässä miten p***oja ovat.
      Saman ikäiset Toyotat on vielä ruosteettomia.

• vaan

valehtelis? Taitaa siinä ruudussa seisoa kuitenkin aito turkin ihme?

• selitys

Eipä siinä mitään muuta ole, kuin huono hoito. On tainnut pesut ja säännölliset vahaukset jäädä, massauksista tai muusta puhumattakaan. Ihan sama, mikä on auton merkki, hoitoa tarvitaan. Itsellä parin kuukauden päästä 20-v täyttävä Toyota, ei pienintäkään virhettä missään, uutena ostettu.

• niimpäs

yleensä autot osteta uutena? jos ei käytettyä tahdo.

• normalia.on

Ihan normaalia Tojoa.

• TALVIVAARATERÄSTÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      42
      4672
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2534
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1034
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1005
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      70
      926
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      118
      891
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      854
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      815
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      800
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      756
    Aihe