jerzunposti

It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Hyvä harkkatyön aihe?
Pitäisi keksiä jokin simppeli ohjelma Javalla, missä käyttäisin GUI -komponentteja. Pitäisi tehdä harkkatyö peruskurssin2186Uusi rajatieto-blogi
Havaitsin tuossa, että Stephen Hawking kuoli samana päivänä, kun Albert Einstein syntyi. Tästä saa monet rajatiedon harr0183HTML Lomakkeen tiedot Python-skriptille?
Uusi asia jopa aika paljon nähneelle verkkosuunnittelijalle, eli miten saisin HTML-lomakkeen tiedot kätevämmin lähetys-p2181Aktiivisia Quake-1 palvelimia?
Pelaako joku vielä Quake ykköstä verkossa? Aloitin joskus 1996 Quakeworldin ilmestymisen jälkeen pelaamaan sitä netissä,0181Ero 5.1 ja 7.1 äänijärjestelmillä?
Olen aikeissa hankkia Blu-ray -soitinta pelkästään, mutta mielenkiinnosta etsiessäni alan sivustoja netistä päädyin tark0180Rekursio-ongelma C:ssä
#include <stdio.h> int kertoma(int x); int kertoma(int x) { if (x<=0) { return (1); } return (x*(kertoma6180Rekisteriselosteet yritykselle / yhdistykselle
Tarjoan palveluna pienille yhdistyksille / yrityksille esim. verkkokaupoille nyt myös rekisteriselosteen laadintaa / yll0176Vedonlyöntisaitti + Maltan affilinkki
Eli kun katsoin piruuttani "Vakiovihjeet" Googlesta, tulee vastaan kotimaisia Whois-protection-omaavia sivuja vastaan li1172AMPPS + Python 3.2 + Django 1.9 -A 50X error occurred
Miten saisin korjattua, kun cgi-bin kansiossani on Pythonilla 2.7 - koodia ja "Hello World"-testini toimi moitteettomast0172UHD 4K Blueray?
En ole mikään varhaisherännyt Blu-ray-soitin asioissakaan, mutta tällä hetkellä minulla on ihan hyvä Blu-Ray-soitin, jos2171Javascript getDocumentByID.innerhtml + taulukon soluihin data?
Eli kirjoitin JavaScript-foorumille aikeistani toteuttaa käyttöliittymä HTML5 JavaScript -tekniikalla, ja integroida Pyt0165Aamu -tv:t
Ylellä on aamu-tv, mutta maikkarilla on Huomenta Suomi ja ne kilpailee osittain samasta sellaisesta katsojajoukosta kesk10164Epson -väriongelma
Käytössäni on Epson SX - asarjan monitoimitulostin. Muste loppui, ja vaihdatin koneeseen uuden mustepatruunan. Nyt vaihd0164DNA:n vaihtohyvityskampanja jokin vitsi?
Puhelimeni on Nokia Lumia 625 ja totaalisen ehjä ja toimiva kapistus. Tosin Veikkauksen sivut ja jotkin muut nettisivut3161Sinkkutalouden arkieväät budjetilla?
Kaipailsiin neuvoja sinkkutalouden ruokaostoksiin liittyen, miten foorumilaiset hoitaa mahdollisimman tehokkaasti taloud4160Home - Enter Videoklubista kysymyksiä
Tykkään seurata Blu - ray uuttuksia, ja toistaiseksi minulla on vähän kyseisiä julkaisuja. Olen enimmäkseen vuokrannut n4158Ohjelmoijaksi Turkuu / harjoittelemaan
Korkeakoulut on käyty, ja minulla on ihan hyvä englanninkielinen työhakemuskin. En vain tiedä, mistä alottaisin työnhaun6151Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?
Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani el1151Euroopan kohteisiin lomasuunnittelija?
Löysin netistä hauskan matka - ohjelman suunnittelu -ohjelman Viroon. Suora linkki ohjelmaan on http://www.visitestonia.0150Patentin laajuus
Eli jossain vaiheessa voi olla ajankohtaista, että haen teknologiaan liittyvää ohjelmistopatenttia. Järkevintä varmaan3146