Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Rekursiivinen permutaatio - metodini

    Olen tässä aloittanut viikonlopun vieton pähkäillen Java - ongelmaani. Pitäisi saada aikaan rekursiivinen permutaatiomet
    Java-ohjelmointi
    2
    134
  2. Microsoft Surface vai Nokia Lumia 2520?

    Olen hankkimassa vasta ensimmäistä älypuhelintani, Nokian Lumiaa, lähinnä tällä hetkellä on valinta mallien 520 ja 720 v
    Tietokoneet
    1
    133
  3. Oikikseen vielä päälle kolmekymppisenä?

    Onko järkeä lähteä vielä lukemaan oikeustiedettä 30 -kymppisenä? Opiskelutaustani on se, että opiskelin bisenstä ensin
    Yleistä opiskelusta
    1
    124
  4. Kannattaisiko tutustua Seiskaan?

    Selailin tuossa Lehtipisteen lehtitarjontaa, ja Seiskan kohdalla kerrotaan mm. koskettavimpien elämäntarinoiden olevan l
    Kotimaiset julkkisjuorut
    3
    122
  5. Relaatioalgebra ja relaatiokalkyyli - mitä eroa?

    Luin Helsingin yliopiston monistetta Relaatioalgebrasta, mutta relaatiokalkyylista en löytänyt netistä mitään liittyen r
    Tietokannat
    0
    122
  6. Osakkeen merkintähinnasta

    Olen perustamassa kehittämääni verkkoyhteisölle OY/LTD:tä, sitten kun se on turvallisesti julkaisukelpoinen asiakkaille.
    Yrityksen perustaminen
    1
    122
  7. Hyvä Keylogger-ohjelma?

    Kaverini kyseli minulta ohjeita, miten voisi valvoa lastensa tietokoneen käyttöä, ja ehdotin ensinnäkin oman koneen liit
    Tietokoneohjelmat
    3
    120
  8. Ajoneuvoasentajan koulutuksesta kysymyksiä

    Onko ajoneuvonasentajan koulutuksessa purettavat harjoitteluautot valmiina?
    Ammattioppilaitokset
    5
    117
  9. Suomen kielen tavutusohjeet?

    Tein joskus harjoitustyönä suomen kielen tavutusohjelman Javalla. Voisiko joku pistää tänne suomen kielen heurestiikan,
    Kielet ja käännökset
    1
    117
  10. Valaiskaa minua!

    Luin jokunen vuosi sitten kirjan verkostomarkkinoinnista. Voisiko se soveltua osaksi muita harrastuksia, arkea ja elämää
    Verkostomarkkinointi
    15
    116
  11. Keno - kombinatoriikkaa

    Tein tuossa aamusella keno - ohjelman , minkä avulla saa kaikista aiemmista kenoarvonnoista esille kaikkien tasojen kaik
    Lotto
    1
    116
  12. Oikeustradenomin täydennyskoulutus

    Onko Suomessa jollain paikkakunnalla mahdollista täydenttää IT-tradenomin tutkintoa lakitradenomi-tutkintoon?
    Opiskelu
    2
    115
  13. Mezzo -kanava Turun kaapeliverkossa

    Asun Telian kaapeliverkko-alueella ja nyt kun ilmaiskatseluviikonloppu on taas meneillään, niin tulin havainneeksi, että
    Tv-kanavat
    1
    113
  14. Applen iPad ja Microsoft

    Olen keskittänyt oikeastaan kaikki palvelut Microsoftille, pilvipalvelut, puhelin, jne, joten synergiaedut ovat huipussa
    Taulutietokoneet
    5
    111
  15. Koneen eristäminen muusta kotiverkosta

    Oletetaan, että minulla on reititin ja rauta palomuuri käytössä, ja näiden lisäksi kotiverkossani on esimerkiksi 3 tieto
    Tietotekniikka
    1
    110
  16. Rumpali ja Basisti haussa Turussa

    Etsin soittokavereita Turun alueelta, jotka on valmiita jakamaan harrastuksen kanssani ja jotka mahdollisesti on valmiit
    Oma bändi
    0
    109
  17. DNA:n vaihtohyvityskampanja jokin vitsi?

    Puhelimeni on Nokia Lumia 625 ja totaalisen ehjä ja toimiva kapistus. Tosin Veikkauksen sivut ja jotkin muut nettisivut
    Kännykät
    3
    109
  18. Vedonlyöntisaitti + Maltan affilinkki

    Eli kun katsoin piruuttani "Vakiovihjeet" Googlesta, tulee vastaan kotimaisia Whois-protection-omaavia sivuja vastaan li
    Kotisivujen teko
    1
    109
  19. HTML Lomakkeen tiedot Python-skriptille?

    Uusi asia jopa aika paljon nähneelle verkkosuunnittelijalle, eli miten saisin HTML-lomakkeen tiedot kätevämmin lähetys-p
    Kotisivujen teko
    2
    109
  20. AMPPS + Python 3.2 + Django 1.9 -A 50X error occurred

    Miten saisin korjattua, kun cgi-bin kansiossani on Pythonilla 2.7 - koodia ja "Hello World"-testini toimi moitteettomast
    Yleistä ohjelmoinnista
    0
    106