Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

1. Hyvä harkkatyön aihe?

Pitäisi keksiä jokin simppeli ohjelma Javalla, missä käyttäisin GUI -komponentteja. Pitäisi tehdä harkkatyö peruskurssin
    Ohjelmointi
    2
    186
  2. Uusi rajatieto-blogi

Havaitsin tuossa, että Stephen Hawking kuoli samana päivänä, kun Albert Einstein syntyi. Tästä saa monet rajatiedon harr
    Rajatieto
    0
    183
  3. HTML Lomakkeen tiedot Python-skriptille?

Uusi asia jopa aika paljon nähneelle verkkosuunnittelijalle, eli miten saisin HTML-lomakkeen tiedot kätevämmin lähetys-p
    Kotisivujen teko
    2
    181
  4. Aktiivisia Quake-1 palvelimia?

Pelaako joku vielä Quake ykköstä verkossa? Aloitin joskus 1996 Quakeworldin ilmestymisen jälkeen pelaamaan sitä netissä,
    Tietokoneohjelmat
    0
    181
  5. Ero 5.1 ja 7.1 äänijärjestelmillä?

Olen aikeissa hankkia Blu-ray -soitinta pelkästään, mutta mielenkiinnosta etsiessäni alan sivustoja netistä päädyin tark
    Kotiteatterit
    0
    180
  6. Rekursio-ongelma C:ssä

#include <stdio.h> int kertoma(int x); int kertoma(int x) { if (x<=0) { return (1); } return (x*(kertoma
    Ohjelmointi
    6
    180
  7. Rekisteriselosteet yritykselle / yhdistykselle

Tarjoan palveluna pienille yhdistyksille / yrityksille esim. verkkokaupoille nyt myös rekisteriselosteen laadintaa / yll
    Yrityksen perustaminen
    0
    176
  8. Vedonlyöntisaitti + Maltan affilinkki

Eli kun katsoin piruuttani "Vakiovihjeet" Googlesta, tulee vastaan kotimaisia Whois-protection-omaavia sivuja vastaan li
    Kotisivujen teko
    1
    172
  9. AMPPS + Python 3.2 + Django 1.9 -A 50X error occurred

Miten saisin korjattua, kun cgi-bin kansiossani on Pythonilla 2.7 - koodia ja "Hello World"-testini toimi moitteettomast
    Yleistä ohjelmoinnista
    0
    172
  10. UHD 4K Blueray?

En ole mikään varhaisherännyt Blu-ray-soitin asioissakaan, mutta tällä hetkellä minulla on ihan hyvä Blu-Ray-soitin, jos
    DVD
    2
    171
  11. Javascript getDocumentByID.innerhtml + taulukon soluihin data?

Eli kirjoitin JavaScript-foorumille aikeistani toteuttaa käyttöliittymä HTML5 JavaScript -tekniikalla, ja integroida Pyt
    Kotisivujen teko
    0
    165
  12. Aamu -tv:t

Ylellä on aamu-tv, mutta maikkarilla on Huomenta Suomi ja ne kilpailee osittain samasta sellaisesta katsojajoukosta kesk
    MTV3
    10
    164
  13. Epson -väriongelma

Käytössäni on Epson SX - asarjan monitoimitulostin. Muste loppui, ja vaihdatin koneeseen uuden mustepatruunan. Nyt vaihd
    Tulostimet
    0
    164
  14. DNA:n vaihtohyvityskampanja jokin vitsi?

Puhelimeni on Nokia Lumia 625 ja totaalisen ehjä ja toimiva kapistus. Tosin Veikkauksen sivut ja jotkin muut nettisivut
    Kännykät
    3
    161
  15. Sinkkutalouden arkieväät budjetilla?

Kaipailsiin neuvoja sinkkutalouden ruokaostoksiin liittyen, miten foorumilaiset hoitaa mahdollisimman tehokkaasti taloud
    Ruokaostokset
    4
    160
  16. Home - Enter Videoklubista kysymyksiä

Tykkään seurata Blu - ray uuttuksia, ja toistaiseksi minulla on vähän kyseisiä julkaisuja. Olen enimmäkseen vuokrannut n
    Elokuvat
    4
    158
  17. Ohjelmoijaksi Turkuu / harjoittelemaan

Korkeakoulut on käyty, ja minulla on ihan hyvä englanninkielinen työhakemuskin. En vain tiedä, mistä alottaisin työnhaun
    IT-alan työ
    6
    151
  18. Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?

Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani el
    DVD
    1
    151
  19. Euroopan kohteisiin lomasuunnittelija?

Löysin netistä hauskan matka - ohjelman suunnittelu -ohjelman Viroon. Suora linkki ohjelmaan on http://www.visitestonia.
    Yleistä Virosta
    0
    150
  20. Patentin laajuus

Eli jossain vaiheessa voi olla ajankohtaista, että haen teknologiaan liittyvää ohjelmistopatenttia. Järkevintä varmaan
    Yrittäjyys
    3
    146