jerzunposti

It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Rootatun puhelimen jälleenmyyntiarvo
Onko rottatussa puhelimessa parempi jälleenmyyntiarvo, jos on tuunannut puhelimesta maksimitehot aikaansaavaksi? Ainakin7145Microsoft Surface vai Nokia Lumia 2520?
Olen hankkimassa vasta ensimmäistä älypuhelintani, Nokian Lumiaa, lähinnä tällä hetkellä on valinta mallien 520 ja 720 v1143Applen iPad ja Microsoft
Olen keskittänyt oikeastaan kaikki palvelut Microsoftille, pilvipalvelut, puhelin, jne, joten synergiaedut ovat huipussa5142Turun Kauppis, Työinformatiikan FM
Kenelläkään kokemusta, että kuinka aikaisessa vaiheessa valintatulokset julkaistaan Turun Kauppakoreakoulun Työinformati2142Oikeustradenomin täydennyskoulutus
Onko Suomessa jollain paikkakunnalla mahdollista täydenttää IT-tradenomin tutkintoa lakitradenomi-tutkintoon?2141Oikikseen vielä päälle kolmekymppisenä?
Onko järkeä lähteä vielä lukemaan oikeustiedettä 30 -kymppisenä? Opiskelutaustani on se, että opiskelin bisenstä ensin1139Kannattaisiko tutustua Seiskaan?
Selailin tuossa Lehtipisteen lehtitarjontaa, ja Seiskan kohdalla kerrotaan mm. koskettavimpien elämäntarinoiden olevan l3137Pieksämäellä ainoastaan yksi majatalo kesäisin?
Pitäisi käväistä Pieksämäellä kirstillisen opiston kirjastossa varmaan kesän mittaan, ja ajattelin yöpyä paikkakunnalla,0137Lyhin tie oikikseen IT-tradenomi-Kauppatieteenmai
Olen hyvää vauhtia valmistumassa IT -tradenomiksi. Ajattelin jatkaa kauppikseen maisterintutkintoon tietohallinnossa, ti2135Ajoneuvoasentajan koulutuksesta kysymyksiä
Onko ajoneuvonasentajan koulutuksessa purettavat harjoitteluautot valmiina?5134Valaiskaa minua!
Luin jokunen vuosi sitten kirjan verkostomarkkinoinnista. Voisiko se soveltua osaksi muita harrastuksia, arkea ja elämää15134Ravaako siitosorit?
Aloin purkamaan ravitalli -bisnestä osiin, ja päädyin siihen, että pitäisi olla siitosori, jota myy hedelmöitys -mieless2134Keno - kombinatoriikkaa
Tein tuossa aamusella keno - ohjelman , minkä avulla saa kaikista aiemmista kenoarvonnoista esille kaikkien tasojen kaik1131Rumpali ja Basisti haussa Turussa
Etsin soittokavereita Turun alueelta, jotka on valmiita jakamaan harrastuksen kanssani ja jotka mahdollisesti on valmiit0130BIOS - salasanoista
Kenen kannettavien valmistajalla mielestänne on tehokkain ja turvallisin BIOS - suojaus? Olen koonnut koneita komponen6128Kotimainen Coinmotion BTC-lompakko?
Käyttääkö joku kotimaista Coinmotion -lompakkoa Bitcoin-sijoituksiin? Voiko kyseisellä lompakolla tehdä verkko-ostoksia0128Bio/Elintarvike inssiAMK-Turku kysymys laskimesta
Eli kertokaa joku, ketkä olette mahdollisesti jo valmistuneet Turun AMK:sta Bio-ja elintarviketeknologiasta, tarvitaanko1128Mezzo -kanava Turun kaapeliverkossa
Asun Telian kaapeliverkko-alueella ja nyt kun ilmaiskatseluviikonloppu on taas meneillään, niin tulin havainneeksi, että1127Oppiikko Undulaatti puhumaan?
Olen harkinnut tuossa tuollaisen Undulaatin hankkimista häkkilinnuksi yksiööni, jotta voisi seurata sen elämää ajan kulu2127Yrityksesi tietotekniikka -ratkaisut?
Konttorille serveri vai yritys pilveen ajan mukaisesti? Entä mistä kotisivut? Liiketaloudellisen toiminnan kannattavuude2126