Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

1. Rootatun puhelimen jälleenmyyntiarvo

Onko rottatussa puhelimessa parempi jälleenmyyntiarvo, jos on tuunannut puhelimesta maksimitehot aikaansaavaksi? Ainakin
    Samsung
    7
    145
  2. Microsoft Surface vai Nokia Lumia 2520?

Olen hankkimassa vasta ensimmäistä älypuhelintani, Nokian Lumiaa, lähinnä tällä hetkellä on valinta mallien 520 ja 720 v
    Tietokoneet
    1
    143
  3. Applen iPad ja Microsoft

Olen keskittänyt oikeastaan kaikki palvelut Microsoftille, pilvipalvelut, puhelin, jne, joten synergiaedut ovat huipussa
    Taulutietokoneet
    5
    142
  4. Turun Kauppis, Työinformatiikan FM

Kenelläkään kokemusta, että kuinka aikaisessa vaiheessa valintatulokset julkaistaan Turun Kauppakoreakoulun Työinformati
    2
    142
  5. Oikeustradenomin täydennyskoulutus

Onko Suomessa jollain paikkakunnalla mahdollista täydenttää IT-tradenomin tutkintoa lakitradenomi-tutkintoon?
    Opiskelu
    2
    141
  6. Oikikseen vielä päälle kolmekymppisenä?

Onko järkeä lähteä vielä lukemaan oikeustiedettä 30 -kymppisenä? Opiskelutaustani on se, että opiskelin bisenstä ensin
    Yleistä opiskelusta
    1
    139
  7. Kannattaisiko tutustua Seiskaan?

Selailin tuossa Lehtipisteen lehtitarjontaa, ja Seiskan kohdalla kerrotaan mm. koskettavimpien elämäntarinoiden olevan l
    Kotimaiset julkkisjuorut
    3
    137
  8. Pieksämäellä ainoastaan yksi majatalo kesäisin?

Pitäisi käväistä Pieksämäellä kirstillisen opiston kirjastossa varmaan kesän mittaan, ja ajattelin yöpyä paikkakunnalla,
    0
    137
  9. Lyhin tie oikikseen IT-tradenomi-Kauppatieteenmai

Olen hyvää vauhtia valmistumassa IT -tradenomiksi. Ajattelin jatkaa kauppikseen maisterintutkintoon tietohallinnossa, ti
    Yleistä opiskelusta
    2
    135
  10. Ajoneuvoasentajan koulutuksesta kysymyksiä

Onko ajoneuvonasentajan koulutuksessa purettavat harjoitteluautot valmiina?
    Ammattioppilaitokset
    5
    134
  11. Valaiskaa minua!

Luin jokunen vuosi sitten kirjan verkostomarkkinoinnista. Voisiko se soveltua osaksi muita harrastuksia, arkea ja elämää
    Verkostomarkkinointi
    15
    134
  12. Ravaako siitosorit?

Aloin purkamaan ravitalli -bisnestä osiin, ja päädyin siihen, että pitäisi olla siitosori, jota myy hedelmöitys -mieless
    Ravipelit
    2
    134
  13. Keno - kombinatoriikkaa

Tein tuossa aamusella keno - ohjelman , minkä avulla saa kaikista aiemmista kenoarvonnoista esille kaikkien tasojen kaik
    Lotto
    1
    131
  14. Rumpali ja Basisti haussa Turussa

Etsin soittokavereita Turun alueelta, jotka on valmiita jakamaan harrastuksen kanssani ja jotka mahdollisesti on valmiit
    Oma bändi
    0
    130
  15. BIOS - salasanoista

Kenen kannettavien valmistajalla mielestänne on tehokkain ja turvallisin BIOS - suojaus? Olen koonnut koneita komponen
    Tietoturva
    6
    128
  16. Kotimainen Coinmotion BTC-lompakko?

Käyttääkö joku kotimaista Coinmotion -lompakkoa Bitcoin-sijoituksiin? Voiko kyseisellä lompakolla tehdä verkko-ostoksia
    Osakevinkit
    0
    128
  17. Bio/Elintarvike inssiAMK-Turku kysymys laskimesta

Eli kertokaa joku, ketkä olette mahdollisesti jo valmistuneet Turun AMK:sta Bio-ja elintarviketeknologiasta, tarvitaanko
    Opiskelu
    1
    128
  18. Mezzo -kanava Turun kaapeliverkossa

Asun Telian kaapeliverkko-alueella ja nyt kun ilmaiskatseluviikonloppu on taas meneillään, niin tulin havainneeksi, että
    Tv-kanavat
    1
    127
  19. Oppiikko Undulaatti puhumaan?

Olen harkinnut tuossa tuollaisen Undulaatin hankkimista häkkilinnuksi yksiööni, jotta voisi seurata sen elämää ajan kulu
    Linnut
    2
    127
  20. Yrityksesi tietotekniikka -ratkaisut?

Konttorille serveri vai yritys pilveen ajan mukaisesti? Entä mistä kotisivut? Liiketaloudellisen toiminnan kannattavuude
    Yrityksen perustaminen
    2
    126