Vapaa kuvaus

linkit: http://freemasonry.bcy.ca/texts/gardeners.html

lainauksia:
- Force and might make right
- Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
- Mikä Mariana maloilla, se vappuna vaoilla

Aloituksia

289

Kommenttia

3199

  1. Lyhyt runo ujoudesta

    Mä oon niin surullinen Sun seurassa mahanpurullinen Mietteliäänä syön leipää Kun katsot, olen niellyt seipään
    Runot
    3
    174
  2. Tehdään Suomen Seikkailu!

    Hei! Alkaaka jo kehitellä erilaisia rasteja. Tässä ketjussa sitten yhdistetään ne kokonaiseksi Suomen Seikkailuksi.
    Eri tapoja matkailla
    3
    172
  3. Nim-pelin tietokonepelaajan algoritmikilpailu

    Peliä pelataan mxn-ruudukolla. Pelaaja ottaa ruudukosta vuorollaan yhtenäisen, 1-levyisen pötkön (joko vaaka- tai pystys
    Ohjelmointi
    2
    170
  4. Sanapeliä pukkaa

    Block Words https://codepen.io/minkkilaukku/full/qMrbdq/ Ruudukosta muodostetaan sanan osia (pystyyn, vaakaan tai viist
    Ohjelmointi
    11
    169
  5. Suomessa ei ole terrorismia

    Niinkuin ei ole Tšetšeniassa homojakaa. Mikä ihana valtio, vai oliko se "maa"? Ei perkele! Kuristajat kulkee vapaana, t
    Sinkut
    7
    165
  6. Kaksi sydäntä yhdeksi

    Kaksi sydäntä sykkivää Yhdeksi jälleen tulla saa Kaivautua kainaloon Tietää: perillä oon 💕 === ❥
    Rakkausrunot
    0
    164
  7. Kokeilisitteko..?

    https://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/paljastava-bikinitrendi-villitsee-instagramissa-kokeilisitko-itse/6974406#g
    Sinkut
    10
    164
  8. Uusi seksitauti, naisten HIV

    Ootteko jo kuulleet, ja joko jolla kulla onkin, se uusi HIV:n kaltainen seksitauti on syntynyt. Eritoteen naisilla ilmen
    Sinkut
    5
    160
  9. Miehet laitetaa häpeämää omaa seksuaalisuuttaa

    Miksi nykyää joka puolelta painostetaa ja ajetaa sellasta puhetapaa, joka saattaa miehe seksuaalisuude häpeään?
    Sinkut
    8
    159
  10. Patmos ja Trumpin itkumuuri

    Trumpin rakennuttama muuri onkin Patmoksen keskuudessa käytännössä itkumuuri. Sinne on kuulemma perustuksiin piilotettu
    Luterilaisuus
    5
    159
  11. Marjaan ennee mettään metästäjät ampuu

    Onko teillä semmosta kokemusta että ei voi ennää marjaan (no, karpaloon kai enää ainoastaan) mennä (jos mahtuu (heh), no
    60 plus
    10
    155
  12. Runo kaksi(tuhatta)suuntaisesta

    Kun on kaksi(tuhatta) suuntaa Ja ne vieterin lailla itseään muuntaa Toisinaan haluaa nähdä kauas kuun taa Ja sit taas vu
    Terveys
    0
    150
  13. Hautaan yskämyrskyssä

    onnea on yrttikuhan käryt unen terapiaksi mut naurat kuin lumihiutale säryt olet tuulessa huojuvat kaurat Naiset, jotka
    Runot
    0
    143
  14. Oi miten ihana ois käpertyä viereen

    Viereen lämmin ja sydän löis, löis, löis kun se paikkansa löys, löys, löys. Se tuntus niin hyvältä et tulee itku.
    Järki ja tunteet
    0
    141
  15. Gunnari on tekopyhä risuparta!

    Yrittää vierittää adoption salailun kokonaan Dahlian syyksi.
    Salatut elämät
    3
    140
  16. KansalaisAdressiPisteCom

    Sebastianin ja Larin pakko tanssia pyllyt paljaana ja hangata niitä vastakkain. Eikä mitää kevyitä hipaisuja vaa nii ett
    Salatut elämät
    1
    136
  17. MTV3:n mielestä ahdistelu pahempi kuin puukotus

    Verrataanpas kahta tapausta, jotka liittyvät maikkarin ohjelmiin: Tomi Metsäketo Tähdet, tähdet-ohjelmassa ja Sarita Maa
    Maailman menoa
    9
    136
  18. 4
    134
  19. Karjaleena Piiracca hyvä Putous-hahmo

    Mistä se on ne kaikki sanonnat keksiny? Onko esikuva sanonu jotain sen tyylistä joskus?
    Kotimaiset julkkisjuorut
    0
    134
  20. Ismo Karilta kysymässä

    Ismollaha nousi hymy korviin ku kuuli Karin todennee Jutan pallin repaleista kudotun röörin hyvinkinki autenttiseks.
    Salatut elämät
    1
    131