Vapaa kuvaus

Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

147

1. Eli

Tiedot
    Pituus: 168cm.
    Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
    Paino viime viikolla: 70kg.
    Paino tänään: 70kg.
    Tavoitepaino: 65-68kg.

Arvatkaapa vain ottaako jo pikku hiljaa päähän! Kk sitten viimeksi on paino laskenut!!! Tämä on aivan sika hidasta!

Tossa yksi aamu vaaka näytti n. 69,75...mutta ehkä vaaka oli jotenki epäkunnossa just sillä hetkellä.

Tavoite on edelleen toi 65kg tammikuun 20. päivään mennessä, mutta kun tämä painonlasku on näin surkeen hidasta niin oon tyytyväinen jos pääsen ees tohon 68 kiloon!

Mutta sellanen ilouutinen on kyllä, että mahdun sen kokoisiin farkkuihin mitä olen mahtunut silloin joskus viisi vuotta sitten! :) Se on hienoa! :) Toki vatsaa vielä on vähän liikaa, mutta kivat farkut on silti!! :) Rahaahan noihin vaatteisiin on mennyt aika huimasti, toki menisi varmaan paaaaljon enemmänkin, jos sitä rahaa vain olisi, työtön kun tosiaan olen vieläkin. Sanoinkin tossa yksi päivä avomiehelleni, että kyllä muuten vituttaa jos lihon takaisin, sit täytys taaaas ostaa uudet vaatteet...Ja muutenkin kyl ottais aivoon.

Ensi viikonloppuna olisi molempien kummityttöjen synttärit, toinen täyttää torstaina vuoden ja toinen maanantaina 3, ja tietenkin molemmat juhlivat ens viikonloppuna. Tiedossa on siis kahden päivän ajan kaikkea hyvää :/ Mutta ajattelin silti nauttia kaikista herkuista...toki kohtuudella!

Mutta painonpudotukseni siis jatkuu vielä, vaikka luvut eivät sitä kerrokaan :)

Kuulumisiin -Kirsikka
  2. Juupa juu...

Tiedot
    Paino viime viikolla: 70kg.

Alkaa suoraan sanottuna vi*uttamaan!!!! Kuukauden on paino nyt pysynyt samassa. Ja vaikka melkein jo oonkin tyytyväinen (vaikka vieläkin välillä tuntuu, että olen vieläkin aiiiivan liian iso, tyyliin 15 kiloa ylipainoa)niin kyllä silti haluan ainakin vielä noi kaksi kiloa pois!!! Mut onhan täs nyt aikaa vielä sinne tammikuun 20 päivään...4kk..Jos kilo lähtis kuukaudessa niin neljä kiloa vois lähtee ennen sitä etelänreissua. Mutta eipä näytä lähtevän ees kiloa kuussa. En tiedä missä vika. Vai vaan senkö takia junnaa kun viimeset kilot kuitenkin kyseessä...Silti ketuttaa!!

Viikonloppuna tuli oltua vanhemmillani. Perjantaina oli hautajaiset, joissa söin kaksi palaa täytekakkua, ja illalla kävimme kaupungilla veljeni ja hänen vaimokkeen kanssa..illan päätteeksi kävimme grillillä :/ Lauantai oli ihan ok päivä, kävimme jopa veljen vaimokkeen kanssa kävelyllä. Ja eilinen oli kans suht hyvä.

Äitini oli puhunut isälleni laihduttamisestani ja siitä, että ei ole mitään hätää. Isäni ei sanonut asiasta mitään koko viikonloppuna. Toki hänellä oli muutakin mietittävää, kun perjantaina hautasi oman isänsä.

Nuha tuli. Sen takia kävimme vain kävelyllä, eikä juoksemassa. Nyt olo on jo vähän parempi, mutta en silti uskalla vielä tänäänkään juosta...ainakaan luultavasti..tai no ehkä vähän :)

Olisin niiiin iloinen jos paino menisi alle 70 kilon, ja pysyisi sielä!!! Toivottavasti pian.

-Kirsikka
  3. Eli mulla on vähän samanlainen olo.

Olen vuoden aikana laihtunut 21,5kg. Viime syyskuun alussa painoin 91kg ja nyt 69,5kg (eilen ensimmäisen kerran neljään ja puoleen vuoteen vaaka näytti alle 70kg!!! :)). Ja olen siis 168cm pitkä. Ensimmäisenä tavoitteena mulla oli 68kg, se paino mistä olen aikoinaan alkanut lihomaan, mutta tässä laihdutuksen edetessä tavoitepaino on tippunut 65 kiloon. Vielä siis 4,5kg jäljellä.

Vanhempani pelkäävät, että laihdutukseni menee ns. yli, koska siskoni sairastui anoreksiaan 5 vuotta sitten (on jo toki parantunut). Eilen mieheni kysyi, kun kerroin että painan alle 70kg, että koskas lopetat.
    Ilmeisesti olen muiden mielestä jo ihan hyvän kokoinen, mutta en aijo lopettaa ennen kuin painan 65kg. Ja sen jälkeen aijon pitää painon alle 70 kilossa..tai ainakin kovasti yritän :)

Välillä kun katson peilistä, nään vain läskiä. Aikaisemmin oli sellainen olo, että reidet ja peppuni ovat vielä aivan liian isot. En tiedä mitä tapahtui, mutta nyt näen ne jo sentäs vähän pienempinä. Vatsaa minulta kyllä vielä löytyy. Ja se on siis aivan totta eikä vain minun kuvitelmaani :) Toki "notkoselkäkin" tekee vatsaa vielä isommaksi, mutta kuitenkin :)

Aikaisemmin kun painoin n. 72kg ja näin itseni aivan järkyttävän isona peilistä (mukamas), ajattelin, että osaankohan lopettaa ajoissa. Vieläkään en ole varma että osaan, mutta alle 65kg en halua..Se täytyy pitää mielessä.

Ja todellakin, sitä vain jotenkin sokeuttu omalle laihtumiselle, näkee itsensä vieläkin liiiian isona. Kai se aikanaan loppuu, ainakin toivon niin.
  4. Voi vitsi miten menny viiminen viikko! :(

Perjantaina mentiin vanhempieni luokse. Ei perjantai vielä mitään..vaikka silloin en kyl päässyt lenkille kun oli yläasteen luokkakokous :) Lauantaina piti käydä sukuloimassa..illalla terassilla (kesän eka kerta..ja luultavasti viiminen :)) vanhempien kanssa ja sitten vielä illalla grillattiin ja syötiin karkkia. Voi että sitä tuskaa. Kun olin lihat ja salaatit syönyt, tuntui että räjähdän! Oli kauan aikaa aivan hirvee olo! Ei enää ikinä niin paljon ruokaa/juomaa! Lauantainakaan en mennyt lenkille.

Sunnuntai oli muuten ok päivä, mutta tuli käytyä markkinoilla ja ostettua metrilakua :/ Sunnuntaina sentäs kävin lenkillä. :)

Maanantai oli muuten ok, mutta lenkille en taaskaan kerinnyt, koska kokosimme vaatekaappia niin pitkään :/ Ja eilen, eilenkään en käynyt lenkillä, koska olimme koko päivän autoilemassa. Kävimme ostamassa auton n. 200-250km päästä :) Mutta on se hiano! Aivan upee! :)

Olen siis yleensä käynyt ainakin viisi kertaa viikossa lenkillä. Viime viikollä kävin vain 4 kertaa! Ja tällä viikolla en ole käynyt vielä kertaakaan, tänään menen..ja joka päivä tästä eteenpäinkin...jos ei nyt sitten sada aivan kaatamalla tms.

Mutta siis:
    Tiedot
    Paino viime viikolla: 70,5kg.

Eli paino on silti pudonnut 500g! Mutta kyllähän se jo kauan aikaa olikin samassa! Nyt on vain tavoitteena että päästään alle 70kg!!!!

Keskiviikko terveisin Kirsikka :)
  5. Kiva, että tulit taas kirjoittelemaan, pikkupullero. Viime viikko..ja oikeestaan sitä edellinenkin viikko meni aika..no ei voi sanoa, että perseelleen, koska paino ei noussut, mutta ei ne (viikot) hyvinkään menny! Sen vuoksi, en viime viikolla jaksanut aloittaa uutta ketjua, eikä näköjään kukaan muukaan?!

Eli taas nämä:
    Tiedot
    Paino toissa viikolla: 71kg.
    Paino tänään: 70,5kg.

Eli nyt on silti puoli kiloa lähtenyt, vaikka onkin mennyt vähän huonosti.Viikonloppuna tuli käytyä särkänniemessäkin, ja syötyä poppareit, ranskalaisii, pehmistä ja ja ja.

Nyt taaaaas kerran pahaksi tavaksi on tullut, että aina kaupasta ostan jotain hyvää. En toki paljoa, mutta esim. yksi jim tms on pakko saada. Tänään taistelin itseäni vastaan enkä ostanut mitään!!! :) Nyt siis pyrin taas palaamaan ruotuun ja siihen, että vain kerran viikossa ostan jonkun suklaapatukan tms.
    Toki sen olen päättänyt, että kun paino on 68kg, niin syön sipsiä. Se minulle suotakoon?!

Hienoa on ajatella, että lopulliseen painotavoitteeseen on enää 5,5kg!!! Ja aikaahan mulla oli sinne tammikuun about puoleen väliin asti, silloin etelän matka kutsuu. Mutta toki olisi kiva jos pääsisin tavoitteeseen jo aikaisemmin.

Vaatteita olen taas tilannut..rahaa tämä laihdutus vie paljon! :) Uusi vaatekaappikin käytiin ostamassa, jotta saadaan kaikki vaatteet mahtumaan jonnekin...Toki säilytystila on ollut ongelma jo aikaisemminkin, mutta nyt sille asialle tehtiin jotain.
    Kävin tänään myös kysymässä, että mitä maksaa sormuksen pienentäminen. Kihlasormus kun alkaa olemaan niin iso, että voi tippua melkein koska vain. Vielä en jättänyt sormusta pienennettäväksi, koska oli hirveät jonot..olisin joutunut olemaan kauan ilman sormustani :/.

Nyt syömään iltapalaa...Hyvää elokuun ensimmäistä viikkoa kaikille! :)

-Kirsikka