Vapaa kuvaus

Entinen vanhapalstalainenpalaa, jolta paloi lopullisesti hermot "tunnista tärähtäneistä/rakeisista kuvista muurahaisen kokoiset linja-autot" -tunnisteisiin (jotka oli pakko "yrittää uudelleen" 3-5 kertaa).

En etsi palstan kautta seuraa, olen täällä vain kommentoimassa kaikkeen maan ja taivaan väliltä. Omaan vahvat mielipiteet ja erilaisen maailmankatsomuksen kuin valtaosa Sinkut-palstan vakkareista. Ne pitää vaan kestää.

Pärstä kuin petolinnun arse, kroppa edestä näppärä, mutta perse leveämpi kuin Kardashianilla.

Vastaus palstan yleisimpään kysymykseen: 10. Ja niille miehille jotka luulevat, että naisten luku pitäisi kertoa vähintään kymmenellä jotta saataisiin oikea määrä, vastaus on sitten noin 1.

Koska jumala päättää millaisia olemme, annoin nimimerkkini palstan kiistattoman jumalan näkemysten perusteella.

Aloituksia

54

Kommenttia

896

  1. Kilttien nörttimiesten aika on vasta tulossa, ei takanapäin

    Jokin aika sitten lukaisin artikkelin, jossa meinattiin että kilttien ja älykkäiden miesten geenit lisääntyvät tulevaisu
    Sinkut
    3
    79
  2. Profiilikuva

    Mikä profiilikuva-toimintoa vaivaa? Olisin juuri saanut hyvän idean, söpön ja karvaisen (ps. atm:t, se ei näistä adjekti
    Sinkut
    0
    73
  3. Miksi yhteiskunnassa lihavuus on "sallitumpaa" kuin kasvorumuus?

    Olen pannut merkille, että nyt kun kiloja on kertynyt, niin kukaan ei ole livenä kertaakaan huudellut siitä missään. Vas
    Sinkut
    9
    70
  4. Sweet Dreams

    Viimeyö muistutti minua siitä, että olisi se vaan ihanaa jos jotkut unet olisivat todellisuutta (tosin ei aina, koska to
    Sinkut
    0
    67
  5. Muistaako kukaan tälläistä uutista?

    Joskus ollessani teini-ikäinen kuului radiosta uutinen, jonka mukaan naiset olivat huolissaan siitä ettei "käyttämättömi
    Sinkut
    2
    63
  6. Rasismin ja mielipiteen/sananvapauden ero

    Isäni ei liiemmin pidä mustista, mutta siitäkin huolimatta hän pitää Klu Klux Klanin toimintaa vääränä. Mielestäni sopiv
    Sinkut
    12
    59
  7. Onko kukaan seurannut Friin rikosdokkareita?

    Pistää ihan silmään, kuinka usein murhien, kaappausten tai/ja raiskausten takana on musta mies.
    Sinkut
    3
    56
  8. Aidot hopeaketut

    Silloin, kun telkkarista tuli se Cola-mainos "girls like silverfoxes" ajattelin että pelkkää toiveajattelua, sillä nuore
    Sinkut
    0
    53
  9. Muut foorumit vs suomi24: Nainen on naiselle susi

    Pakko sanoa että nyt on tullut mitta täyteen tietyistä muista foorumeista. Jopa siinä määrin, että tänne on lohduttavaa
    Sinkut
    119
    52
  10. Kerpeleen Telia

    Siirtyykö teilläkin kaikki lukemanne suomi24:n ketjut automaattisesti sivulle "Hyvä Telian asiakas, onnittelut! Hyvä Tel
    Sinkut
    10
    45
  11. Nykyisin jo lastenohjelmissa "rumia" pilkataan...

    Useampi viikko sitten selailin tv:n kanavia, ja yhdeltä tuli Paavo Pesusieni. Täytyy sanoa, että tuli aikalainen "mitä h
    Sinkut
    1
    43
  12. Mutta missä on valkokauluspaita-Carl ja hänen lohikäärmeensä??

    Se oli paljon mielenkiintoisempi trollihahmo kuin nämä iänikuiset Janicat ja Bicky Royalit tuttavineen. Varmaan osittain
    Sinkut
    3
    42
  13. Mitä autoja teidän taloyhtiössänne on?

    Elikkäs minkämaalaisilla autoilla teidän naapurinne ( te) ajavat? Tuli aihe mieleen kun tässä jokin aika sitten panin
    Sinkut
    21
    42
  14. Kymmenittäin suomalaisia lihavampia kansoja

    Ettei palstan keskellä totuus unohtuisi: "Nauru (Average BMI: 32.5) Tonga (Average BMI: 31.9) Samoa (Average BMI: 31.7)
    Sinkut
    18
    40
  15. "Kaikki suomalaiset naiset haluaa turkkilaisen miehen"

    Tein pari päivää sitten jotain poikkeuksellista ja katsoin jakson Alanyan sankareita, kun telkusta ei muutakaan tullut (
    Sinkut
    11
    39
  16. "Olet nuori, ja minä rakastan vain sinua"

    "Olet nuori, ja minä rakastan vain sinua. Vanhenet, ja minä vain rakastan sinua. Olet vanha, ja vain minä rakastan sinua
    Sinkut
    1
    38
  17. Rakkautta koronan aikaan

    Onko sitä? En nyt siis tarkoita jo naimisissa olevia/puolison kanssa yhdessä asuvia ihmisiä. Vaan onko korona vaikuttanu
    Sinkut
    2
    37
  18. Missä menee tutustumisvelvollisuuden raja?

    Pisti vähän mietityttämään tänään kun mulla nyt netissä seuranhakuilmo on. Niin tänään tuli vastaus joltain tyypiltä jok
    Sinkut
    69
    37
  19. Tälläinenkö olisi ATM:kin isänä?

    https://www.seiska.fi/Hllwd/TI-jarkytti-fanit-Varmistaa-tyttarensa-neitsyyden-vuosittain/1147080 Tuli saman tien mielee
    Sinkut
    2
    37
  20. Olen viimeaikoina huomannut,

    että nimenomaan komeilla miehillä on vanhempia naisia. Jos nyt aloitetaan vaikkapa ihan julkkiksista: - Tom Cruisella
    Sinkut
    19
    28