palstalutka
Entinen vanhapalstalainenpalaa, jolta paloi lopullisesti hermot "tunnista tärähtäneistä/rakeisista kuvista muurahaisen kokoiset linja-autot" -tunnisteisiin (jotka oli pakko "yrittää uudelleen" 3-5 kertaa).
En etsi palstan kautta seuraa, olen täällä vain kommentoimassa kaikkeen maan ja taivaan väliltä. Omaan vahvat mielipiteet ja erilaisen maailmankatsomuksen kuin valtaosa Sinkut-palstan vakkareista. Ne pitää vaan kestää.
Pärstä kuin petolinnun arse, kroppa edestä näppärä, mutta perse leveämpi kuin Kardashianilla.
Vastaus palstan yleisimpään kysymykseen: 10. Ja niille miehille jotka luulevat, että naisten luku pitäisi kertoa vähintään kymmenellä jotta saataisiin oikea määrä, vastaus on sitten noin 1.
Koska jumala päättää millaisia olemme, annoin nimimerkkini palstan kiistattoman jumalan näkemysten perusteella.
Aloituksia
54
Kommenttia
896
Muistaako kukaan tälläistä uutista?
Joskus ollessani teini-ikäinen kuului radiosta uutinen, jonka mukaan naiset olivat huolissaan siitä ettei "käyttämättömi2100Nallilla on kuulemma naiskavereita
Siksi ihmetyttää entisestään, miten hän voi olla niin naisvihamielinen. Eikö hän näe edes kaverinaisiaan ihmisinä? Jos e395"Juoksusi annan anteeksi sinulle"
Tuli tänään pohdittua että tiedättekö muita lauluja, jotka käsittelisivät sinkkupalstalla suosittuja aiheita tai käyttäi6491Rasismin ja mielipiteen/sananvapauden ero
Isäni ei liiemmin pidä mustista, mutta siitäkin huolimatta hän pitää Klu Klux Klanin toimintaa vääränä. Mielestäni sopiv1288Kymmenittäin suomalaisia lihavampia kansoja
Ettei palstan keskellä totuus unohtuisi: "Nauru (Average BMI: 32.5) Tonga (Average BMI: 31.9) Samoa (Average BMI: 31.7)1883Aidot hopeaketut
Silloin, kun telkkarista tuli se Cola-mainos "girls like silverfoxes" ajattelin että pelkkää toiveajattelua, sillä nuore082Profiilikuva
Mikä profiilikuva-toimintoa vaivaa? Olisin juuri saanut hyvän idean, söpön ja karvaisen (ps. atm:t, se ei näistä adjekti082Onko kukaan seurannut Friin rikosdokkareita?
Pistää ihan silmään, kuinka usein murhien, kaappausten tai/ja raiskausten takana on musta mies.378Sweet Dreams
Viimeyö muistutti minua siitä, että olisi se vaan ihanaa jos jotkut unet olisivat todellisuutta (tosin ei aina, koska to076Nykyisin jo lastenohjelmissa "rumia" pilkataan...
Useampi viikko sitten selailin tv:n kanavia, ja yhdeltä tuli Paavo Pesusieni. Täytyy sanoa, että tuli aikalainen "mitä h171Kerpeleen Telia
Siirtyykö teilläkin kaikki lukemanne suomi24:n ketjut automaattisesti sivulle "Hyvä Telian asiakas, onnittelut! Hyvä Tel1068Mitä autoja teidän taloyhtiössänne on?
Elikkäs minkämaalaisilla autoilla teidän naapurinne ( te) ajavat? Tuli aihe mieleen kun tässä jokin aika sitten panin2166Muut foorumit vs suomi24: Nainen on naiselle susi
Pakko sanoa että nyt on tullut mitta täyteen tietyistä muista foorumeista. Jopa siinä määrin, että tänne on lohduttavaa11963"Kaikki suomalaiset naiset haluaa turkkilaisen miehen"
Tein pari päivää sitten jotain poikkeuksellista ja katsoin jakson Alanyan sankareita, kun telkusta ei muutakaan tullut (1163Rakkautta koronan aikaan
Onko sitä? En nyt siis tarkoita jo naimisissa olevia/puolison kanssa yhdessä asuvia ihmisiä. Vaan onko korona vaikuttanu260Tälläinenkö olisi ATM:kin isänä?
https://www.seiska.fi/Hllwd/TI-jarkytti-fanit-Varmistaa-tyttarensa-neitsyyden-vuosittain/1147080 Tuli saman tien mielee256"Olet nuori, ja minä rakastan vain sinua"
"Olet nuori, ja minä rakastan vain sinua. Vanhenet, ja minä vain rakastan sinua. Olet vanha, ja vain minä rakastan sinua155Mutta missä on valkokauluspaita-Carl ja hänen lohikäärmeensä??
Se oli paljon mielenkiintoisempi trollihahmo kuin nämä iänikuiset Janicat ja Bicky Royalit tuttavineen. Varmaan osittain353Palstavitsejä
Mikä on pyöreä, vaalea, karvaton, femiininen ja pomppaa ruudullesi aina kun avaat palstan? (muutkin säveltämään palstan752Missä menee tutustumisvelvollisuuden raja?
Pisti vähän mietityttämään tänään kun mulla nyt netissä seuranhakuilmo on. Niin tänään tuli vastaus joltain tyypiltä jok6951