Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1236

Kommenttia

5623

1. Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!

🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n
    Ikävä
    21
    270
  2. Kukkakaali on niinkuin mies!

🤔🥦❤ Useat riipivät jo kaupassa pois päällyslehdet, vaikka ne ovat yhtä herkullisia kuin se valkoinen kukkaosa. J.Oliv
    Ikävä
    25
    269
  3. Ai pitiks tässä sanoa jotain?

🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy
    Ikävä
    5
    269
  4. Pienessä yksiössä

🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla
    Ikävä
    24
    269
  5. Hyvää helluntaita kaikille

😊🌺🌼 ylös, ulos ja lenkille! Palstailla ehtii talvipimeälläkin.
    Ikävä
    16
    268
  6. Kesän muotineule

🥰🐝☕ Tämän kesän välttämätön mökkisomistus on neulottu ampiaispesä. telkkarissa sellainen tehtiin virkkaamalla, joten e
    Ikävä
    11
    266
  7. Mulle olis tullut

🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.
    Ikävä
    14
    266
  8. Se on taas täysikuu tulossa

🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun
    Ikävä
    4
    266
  9. Naurattaa se Venäjän botti

😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan s
    Ikävä
    18
    266
  10. Hyvää itsenäisyyspäivää

🇫🇮🇫🇮🇫🇮 se olisi sitten linnailta tänään perinteitä noudattaen!
    Ikävä
    11
    265
  11. Aina ei käy kuin Strömsössä

🙄👙🧺 ei olekaan pyykit vielä kuivia. En jaksa stressata. Kyllä ne mökin rikkaruohot odottavat huomiseen. Ei niille kuk
    Ikävä
    14
    265
  12. Joskus tuntuu siltä

🤔🐭🍲 että muut sotkeutuvat asioihin, joihin he eivät kuulu millään tavalla. Tuo keittiön hiirikin on käynyt yöllä ruo
    Ikävä
    15
    264
  13. Oletteko huomanneet

🤔🥬☕ miten television mainoksissa nykyisin käytetään paljon lapsia. Toinen mikä ärsyttää on ne mainokset missä miehiä v
    Ikävä
    20
    263
  14. Maalla kun menee ulos

🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll
    Ikävä
    7
    263
  15. Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne

🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim
    Ikävä
    7
    262
  16. En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi hääpäivän

🥰💍🌟 pitäisi olla joku helposti muistettava numerosarja niinkuin esim. 24.02.2024. No ehkä karkauspäivä voisi olla hyv
    Ikävä
    12
    262
  17. Olen vaivautunut jos

🤔🌞☕ herätän liikaa huomiota. Nyt kävi vahingossa niin, että mun partsi erottuu muista parvekkeista. Mulla näet eilisen
    Ikävä
    4
    261
  18. Täyttelin kahden viikon dosetit

🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun
    Ikävä
    15
    261
  19. Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t
    Ikävä
    19
    261
  20. Hyrrr olipas kylmä yö

🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja p
    Ikävä
    21
    260