Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Pitäskö sitä aina olla tip top

    💇‍♀️💅👄 kynnet lakattuna ja huulet punattuna? Eikö muka kuntosalille voi kävellä jumppahousuissa? Eihän voi olettaa,
    Ikävä
    1
    70
  2. Täällä jotkut näyttää miettivän

    🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe
    Ikävä
    44
    70
  3. Arjesta selviää hymyllä

    😀👍🌞sanotaan tuossa yhdessä mainoksessa. Se on totta, että hymyily saa ihmisen paremnalke tuulelle. Elimistöä voi hui
    Ikävä
    33
    70
  4. Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?

    🙂 👓 👜 Kyseli radiojuontaja ihmisiltä. Vastauksia oli kaikenlaisia. Oli jopa ensitreffit alttarilla parikin. Jos o
    Ikävä
    3
    69
  5. Nyt me kilisteltäisiin

    😍🎶👍 jis hän olisi täällä. Hänellä olisi lasissaan skumppaa ja mulla pommaccia! Tämäkin historiallinen tilanne piti yk
    Ikävä
    4
    69
  6. Tekstiviesteihin malleja miehille

    😷👍☕ Naisille lähetettävien tekstiviestien ei tarvitse olla kovinkaan monimutkaisia. Jossakin oli kerätty ehdotelma par
    Ikävä
    10
    69
  7. Onkohan mies huomannut, että olen

    🤔🏂☕ aika itsepäinen. Mun päätä ei helpolla saa käännettyä, jos olen jotakin päättänyt. Muutenkin olen vanhanaikkaisen
    Ikävä
    9
    69
  8. Hyvää vapunpäivää kaikille

    🥳🧃🎈 Hyvinhän se vietto on onnistunut täällä sinkkukamarissa. Illalla olin Tomin kanssa niin tiiviissä tunnelmissa mah
    Ikävä
    2
    69
  9. Just kun luulee

    🙄🔥☄että kaikki onnettomuudet on koettu niin tulee jotakin uutta mitä ei ole osannut kuvitella pahimmissa painajaisunis
    Ikävä
    6
    68
  10. Tänään voi laiskotella

    🤒 👓 👜 ihan rauhassa kun flunssa vaivaa. Aamulla oli niin kiire niistellä ja aivastella, etten meinannut päästä säng
    Ikävä
    17
    68
  11. Jahka on muuta asiaa

    😊👓👜 kirjastoon, niin täytynee lainata joku kirjakin samalla. Tälläkin viikolla olen käynyt siellä jo kolme kertaa. Ki
    Ikävä
    1
    68
  12. Outoja ongelmia

    🤔🐕👅 neidin suussa on paljon tikkejä. Yleensä koiralle laitetaan kauluri, ettei se saa nuoltua haavojaan. Suujuttuihi
    Ikävä
    5
    67
  13. Sadekausi alkamassa

    🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.co
    Ikävä
    0
    67
  14. Nyt alkaa olla viimeisetkin

    🤔🐭☕ hiirenpipanat pyyhitty ja ulkonakin on huoltoreiteille raivattu polut vyötärön mittaiseen heinikkoon. Tänään voisi
    Ikävä
    13
    66
  15. Nyt ei tartte juosta

    🤔🫘☕ kahvitarjousten perässä. Joulunaikaan kävin niin ahkerasti kaupoissa, että kahvia on vielä kaksi hyllyllistä. Kahv
    Ikävä
    22
    66
  16. Palstaa silmäiltyäni totean

    🤔🪣🧹 siivouksen lomasta ihmetteleväni miten tuo anonyymi ehtii joka aloitukseen kommentoimaan. Ne eivät sitten ole min
    Ikävä
    4
    66
  17. Linnunlaulu aamulla

    🤗🌞👍herätessä on aivan ihanaa kuunneltavaa. Eikä naakallakaan ole hassumpi ääni. Mutta eivätkö nuo penteleet osaa pitä
    Ikävä
    6
    66
  18. Nyt on omat akut ladattu

    😷👓👜 nukahdin sohvalle imuroimisen jälkeen. Mitenkähän saan nukuttua yöllä? Taidan näpertää pääsiäiskortteja 🐥🐣🐰🐇
    Ikävä
    2
    65
  19. Olisinpa minä tuollainen

    🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen
    Ikävä
    6
    65
  20. Ensimmäinen aamu vuonna 2023

    🤗👍☕Hyvää: Eläin oli yöllä ihan ok vaikka oli kova jytinä. Klo 17 lenkki loppui lyhyeen kun pommi paukahti. Kuono käänt
    Ikävä
    8
    65