Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4939

1. Farmi Suomi loppui

🤔🧑‍🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut
    Ikävä
    17
    221
  2. Tänään on kaunis syysilta

🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen pui
    Ikävä
    5
    220
  3. Siis kuka on siirtänyt

😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet
    Ikävä
    15
    219
  4. Olet kulta jota rakastan

🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa Oet aamu kesän lämpimän Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio h
    Ikävä
    9
    219
  5. Suomen euroviisubiisi

🤔🎶☕ on aina vaan kamalampi, mitä useammin sen kuulee. Kävin katsomassa sanat, kun ajattelin etten ehkä vaan ymmärrä mi
    Ikävä
    17
    219
  6. On se kauheata

🥵🧊🫖 kun ilmasto vain kylmenee. Pellossakin tänään vain +6 .
    Ikävä
    25
    218
  7. Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan

🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.
    Ikävä
    9
    218
  8. Hyvää yötä

🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa n
    Ikävä
    8
    218
  9. Nukkumiset meni taas sekaisin

🤔🕚🫖 kun kelloja käännettiin. Toivottavasti hän ei ala tiistaina ehdottelemaan mitään kun on aprillipäivä.
    Ikävä
    17
    217
  10. Jokos olette käyneet vaalikoneessa

😡💻🫖 kukahan sen ylen vaalikoneenkin on tehnyt. Se käski mun muuttaa johonkin Karijoelle. Kartasta katsoin sen sijaits
    Ikävä
    21
    216
  11. Ukonilma ja kaatosade

🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo
    Ikävä
    21
    216
  12. Ihana toi 6 kerroksen koira

🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun
    Ikävä
    4
    216
  13. Kulta minä en sitten soittele

🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se häv
    Ikävä
    2
    215
  14. Laitan kirjautuneena hyvän yön toivotuksen

😋🍿☕ ettei tarvitse niiden lukea, jotka katsovat asiakseen kommentoida ikävästi. Kevään tulo ja päivän pidentyminen sa
    Ikävä
    5
    215
  15. Ensi lumi on taas satanut!

☃️🙄👎 Säilyyköhän hanki vappuun asti? Ihmiset vaihdattavat talvirenkaita takaisin. Mä lainasin omaa autoa kun mökillekä
    Ikävä
    21
    215
  16. Ilmaista herkkua tarjolla metsässä

😋🍓🥧 Ihana vaniljan tuoksu leijailee keittiössä. Uunissa paistuu kaksi vadelmarahkapiirakkaa. Toinen on naapurin mummo
    Ikävä
    10
    215
  17. Monta kassillista turhaa tavaraa

😁🚿🪣 raahasin tänne. Retkisuihku on jäänyt kodin häkkivarastoon. Se maksaa vaan parikymppiä, joten periaatteessa voisi
    Ikävä
    8
    213
  18. Älkää kävelkö heikoilla jäillä

🤔☃️🚑 taas on jotakuta pelastettu jäistä isommalla porukalla. Aina saa olla vähän huolissaan ettei yhdelle tärkeälle t
    Ikävä
    13
    213
  19. Golffi kestää neljä päivää

🏌‍♂️🙄☕ jos harrastettais golffia voisin neuloa miehelle söpöt pussit mailan pään suojukseksi. Tai sit voitas alkaa har
    Ikävä
    19
    212
  20. Pakastin on täynnä vettä

🥵🌞🕶 en ole helleihminen, eikä ole tuo koirakaan. Jäädytän sille pakasterasioissa puolen litran kokoisia jääkönttejä.
    Ikävä
    1
    212