Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5657

  1. Makuasioista ei voi kiistellä

    🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän mei
    Ikävä
    15
    282
  2. Aina ei käy kuin Strömsössä

    🙄👙🧺 ei olekaan pyykit vielä kuivia. En jaksa stressata. Kyllä ne mökin rikkaruohot odottavat huomiseen. Ei niille kuk
    Ikävä
    14
    281
  3. Hei päivää Espoon mies

    🥰👍☕ hyvin pyyhkii🧻 Paukkupakkasen keskellä on hyvä pysytellä enimmäkseen sisällä. Koskaan ei tiedä mitä käy vaikkapa
    Ikävä
    19
    281
  4. Kesän muotineule

    🥰🐝☕ Tämän kesän välttämätön mökkisomistus on neulottu ampiaispesä. telkkarissa sellainen tehtiin virkkaamalla, joten e
    Ikävä
    11
    281
  5. Nyt tulee hiekkaa rattaisiin

    🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oo
    Ikävä
    12
    280
  6. Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

    🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t
    Ikävä
    19
    280
  7. Se on mystistä miten

    🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita sil
    Ikävä
    8
    279
  8. Tuli silmiinkatselusta mieleen

    🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla käänt
    Ikävä
    3
    277
  9. Joskus tuntuu siltä

    🤔🐭🍲 että muut sotkeutuvat asioihin, joihin he eivät kuulu millään tavalla. Tuo keittiön hiirikin on käynyt yöllä ruo
    Ikävä
    15
    277
  10. Ai pitiks tässä sanoa jotain?

    🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy
    Ikävä
    5
    277
  11. Kukkakaali on niinkuin mies!

    🤔🥦❤ Useat riipivät jo kaupassa pois päällyslehdet, vaikka ne ovat yhtä herkullisia kuin se valkoinen kukkaosa. J.Oliv
    Ikävä
    25
    276
  12. Hyvää helluntaita kaikille

    😊🌺🌼 ylös, ulos ja lenkille! Palstailla ehtii talvipimeälläkin.
    Ikävä
    16
    276
  13. Lounas aamiainen

    🤔 🍞 ☕ Labroista ikävämpiä on paastolabrat kun piikittelyn lisäksi pitää olla syömättä. Nyt alkaa päivä paistamaan kun
    Ikävä
    26
    276
  14. Hyvää lankalauantaita

    🤔 🐣 🐥 jotenkin en osaa toivottaa vielä hyvää pääsiäistä ennenkuin sen aika on. Sehän tarkoittaisi etten odottaisi enä
    Ikävä
    8
    275
  15. Pienessä yksiössä

    🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla
    Ikävä
    24
    275
  16. Hyrrr olipas kylmä yö

    🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja p
    Ikävä
    21
    274
  17. Maalla kun menee ulos

    🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll
    Ikävä
    7
    273
  18. Kohinasta huolimatta

    🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa.
    Ikävä
    18
    272
  19. Makuasioista ei voi kiistellä

    😷 🐟🥉 eilen menin hakemaan euron banaaneja. Katselin siinä samalla kaikkea muuta kun ostoslista oli niin lyhyt. Huoma
    Ikävä
    16
    272
  20. Se on taas täysikuu tulossa

    🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun
    Ikävä
    4
    271