lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Maalla kun menee ulos
🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll6251Aina ei käy kuin Strömsössä
🙄👙🧺 ei olekaan pyykit vielä kuivia. En jaksa stressata. Kyllä ne mökin rikkaruohot odottavat huomiseen. Ei niille kuk14250Joskus tuntuu siltä
🤔🐭🍲 että muut sotkeutuvat asioihin, joihin he eivät kuulu millään tavalla. Tuo keittiön hiirikin on käynyt yöllä ruo15250THL suosittelee välttämään
🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauanta4250Hyvää ystävänpäivää!
🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista ett15250Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä
🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c6249Olen vaivautunut jos
🤔🌞☕ herätän liikaa huomiota. Nyt kävi vahingossa niin, että mun partsi erottuu muista parvekkeista. Mulla näet eilisen4249Olis kiva kun olis luotettava
🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til17249Täyttelin kahden viikon dosetit
🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun15249Oletteko huomanneet
🤔🥬☕ miten television mainoksissa nykyisin käytetään paljon lapsia. Toinen mikä ärsyttää on ne mainokset missä miehiä v20249Monelle on jäänyt nurkkiin maskeja
😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan. A12248Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa
🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon10247Kielletyt tunteet
Yle dokumentissa iskelmä Suomi on hieno katsaus suomalaisen iskelmämusiikin historiaan. Ohjelma ei keskity pelkästään es4246Asiat on silloin huonosti
💇🪞🥸 Kun ei tunnista itseään peilistä. Tänään on sellainen päivä, että peilin ohi kulkiessani pitää tarkistaa onko sii7246Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa
🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.8245Hyrrr olipas kylmä yö
🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja p20245Pikkulinnut kertoivat kirjastossa
😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?23244Bar in every cell
😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli a15244Konstit on monet
🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu5244Onneksi en ole TAYKSin asiakas
🙄🛌🩺 olisi kauheata jos kaikilla potilailla olisi yhtäkkiä mun sukunimi. Toivottavasti vika on huomattu ennenkuin tyr10243