lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1236
Kommenttia
5623
Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!
🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n21270Kukkakaali on niinkuin mies!
🤔🥦❤ Useat riipivät jo kaupassa pois päällyslehdet, vaikka ne ovat yhtä herkullisia kuin se valkoinen kukkaosa. J.Oliv25269Ai pitiks tässä sanoa jotain?
🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy5269Pienessä yksiössä
🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla24269- 16268
Kesän muotineule
🥰🐝☕ Tämän kesän välttämätön mökkisomistus on neulottu ampiaispesä. telkkarissa sellainen tehtiin virkkaamalla, joten e11266Mulle olis tullut
🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.14266Se on taas täysikuu tulossa
🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun4266Naurattaa se Venäjän botti
😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan s18266- 11265
Aina ei käy kuin Strömsössä
🙄👙🧺 ei olekaan pyykit vielä kuivia. En jaksa stressata. Kyllä ne mökin rikkaruohot odottavat huomiseen. Ei niille kuk14265Joskus tuntuu siltä
🤔🐭🍲 että muut sotkeutuvat asioihin, joihin he eivät kuulu millään tavalla. Tuo keittiön hiirikin on käynyt yöllä ruo15264Oletteko huomanneet
🤔🥬☕ miten television mainoksissa nykyisin käytetään paljon lapsia. Toinen mikä ärsyttää on ne mainokset missä miehiä v20263Maalla kun menee ulos
🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll7263Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne
🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim7262En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi hääpäivän
🥰💍🌟 pitäisi olla joku helposti muistettava numerosarja niinkuin esim. 24.02.2024. No ehkä karkauspäivä voisi olla hyv12262Olen vaivautunut jos
🤔🌞☕ herätän liikaa huomiota. Nyt kävi vahingossa niin, että mun partsi erottuu muista parvekkeista. Mulla näet eilisen4261Täyttelin kahden viikon dosetit
🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun15261Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa
🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t19261Hyrrr olipas kylmä yö
🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni. Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja p21260