Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1159

Kommenttia

5269

1. Äitienpäivähampurilainen on syöty

😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.
    Ikävä
    17
    332
  2. Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle

🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt
    Ikävä
    22
    330
  3. Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin

📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea
    Ikävä
    17
    329
  4. En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta

🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv
    Ikävä
    49
    329
  5. Nyt jysähti

😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom
    Ikävä
    3
    329
  6. Nyt tartteis teetå ja sympatiaa

😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd
    Ikävä
    27
    329
  7. Autokysely täällä jo on

😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu
    Ikävä
    11
    327
  8. Jotkut pilaa hyvät mansikat

😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä
    Ikävä
    11
    326
  9. Oi aikoja ... oi tapoja

😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste
    Ikävä
    58
    326
  10. Ajatuksia tälle päivälle

🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai
    Ikävä
    3
    324
  11. Runo nimeltä Suudelma

🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui
    Ikävä
    4
    322
  12. Jos kahvin kanssa ei ole pullaa

🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh
    Ikävä
    18
    321
  13. Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle

🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k
    Ikävä
    14
    321
  14. Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!

🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m
    Ikävä
    21
    321
  15. Poikamiesboksin siivous

🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pe
    Ikävä
    35
    320
  16. Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä

🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan
    Ikävä
    30
    320
  17. Kannattaa hankkia se mobiilivarmenne

🤔💰☕ niin pääsee eri palveluihin vaikka pankkivarmenne ei toimisi. Eikä nettihuijaritkaan pääse pankkitietoihin käsiksi
    Ikävä
    25
    314
  18. Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit

🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s
    Ikävä
    24
    313
  19. Jokohan tämä toimii?

🥰❤👍 pimeän päivän testi!
    Ikävä
    21
    313
  20. Lihansyöjämatoja Italian rannoilla

😳🪲🦠 lutikoita hotelleissa. Nyt kannattaa varoa lutikoiden kanssa, ettei tuo niitä matkatavaroissa Suomeen. Ne piilou
    Ikävä
    5
    312