Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Suomen kesän ystäville

    🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa
    Ikävä
    32
    378
  2. Terveet ihmiset ovat Suomen hyvinvoinnin perusta

    🤔🩺💊 Ennalta ehkäisevä terveydenhoito on siksi tärkeää. Neuvolajärjestelmä toimii maillä hyvin, mutta siihen se huoleh
    Ikävä
    22
    378
  3. Tarjolla korkean paikan leiri

    🤔🪜🔥 kaipaamalleni miehelle (ilmainen). Kaksi palanutta kattolamppua pitäisi vaihtaa. Kohta tulee aika, kun räystäistä
    Ikävä
    20
    376
  4. Tuli vaan mieleen

    🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan
    Ikävä
    15
    371
  5. Poikamiesboksin siivous

    🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pe
    Ikävä
    35
    370
  6. Uskaltaako sitä enää Espoossa ajella

    😳🚗👎 kun siellä jo pyssyllä aletaan uhkailemaan jos töpeksii? Minä en ainakaan erota ilmapistoolia tai pistoolia toisi
    Ikävä
    10
    369
  7. Kävin eilen apteekissa

    😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on
    Ikävä
    36
    369
  8. Runo nimeltä Suudelma

    🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui
    Ikävä
    4
    369
  9. Jos kahvin kanssa ei ole pullaa

    🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh
    Ikävä
    18
    367
  10. Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä

    🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös s
    Ikävä
    23
    366
  11. Toi nostelijabotti on vasta keväässä 2023

    🙄🌷🦋 silloin en jaksanut olla kovinkaan optimistinen. Järkytyin niin paljon joulukuun tapahtumista. Sensijaan keväällä
    Ikävä
    8
    365
  12. Käväisen täällä katsomassa välillä

    👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asiallis
    Ikävä
    16
    364
  13. Hyvää miestenpäivää

    🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietu
    Ikävä
    35
    364
  14. 1952 oli hyvä vuosi

    😋🍲👍 Silloin näet kauppoihin tuli purkkihernekeitto. Tuo retkeilijöiden ja kotivaran kerääjien suosituin ruoka. No tu
    Ikävä
    34
    362
  15. Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit

    🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s
    Ikävä
    24
    361
  16. Elämäni biisi

    🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg
    Ikävä
    3
    361
  17. Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle

    🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt
    Ikävä
    22
    360
  18. Ajatuksia tälle päivälle

    🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai
    Ikävä
    3
    358
  19. En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta

    🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv
    Ikävä
    49
    357
  20. Voiko ihanammin päivän alkaa

    🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan s
    Ikävä
    14
    355