lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5654
Suomen kesän ystäville
🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa32378Terveet ihmiset ovat Suomen hyvinvoinnin perusta
🤔🩺💊 Ennalta ehkäisevä terveydenhoito on siksi tärkeää. Neuvolajärjestelmä toimii maillä hyvin, mutta siihen se huoleh22378Tarjolla korkean paikan leiri
🤔🪜🔥 kaipaamalleni miehelle (ilmainen). Kaksi palanutta kattolamppua pitäisi vaihtaa. Kohta tulee aika, kun räystäistä20376Tuli vaan mieleen
🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan15371Poikamiesboksin siivous
🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pe35370Uskaltaako sitä enää Espoossa ajella
😳🚗👎 kun siellä jo pyssyllä aletaan uhkailemaan jos töpeksii? Minä en ainakaan erota ilmapistoolia tai pistoolia toisi10369Kävin eilen apteekissa
😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on36369Runo nimeltä Suudelma
🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui4369Jos kahvin kanssa ei ole pullaa
🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh18367Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä
🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös s23366Toi nostelijabotti on vasta keväässä 2023
🙄🌷🦋 silloin en jaksanut olla kovinkaan optimistinen. Järkytyin niin paljon joulukuun tapahtumista. Sensijaan keväällä8365Käväisen täällä katsomassa välillä
👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asiallis16364Hyvää miestenpäivää
🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietu353641952 oli hyvä vuosi
😋🍲👍 Silloin näet kauppoihin tuli purkkihernekeitto. Tuo retkeilijöiden ja kotivaran kerääjien suosituin ruoka. No tu34362Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit
🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s24361Elämäni biisi
🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg3361Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle
🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt22360Ajatuksia tälle päivälle
🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai3358En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta
🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv49357Voiko ihanammin päivän alkaa
🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan s14355