lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1159
Kommenttia
5269
Äitienpäivähampurilainen on syöty
😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.17332Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle
🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt22330Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin
📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea17329En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta
🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv49329Nyt jysähti
😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom3329Nyt tartteis teetå ja sympatiaa
😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd27329Autokysely täällä jo on
😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu11327Jotkut pilaa hyvät mansikat
😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä11326Oi aikoja ... oi tapoja
😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste58326Ajatuksia tälle päivälle
🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai3324Runo nimeltä Suudelma
🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui4322Jos kahvin kanssa ei ole pullaa
🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh18321Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle
🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k14321Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!
🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m21321Poikamiesboksin siivous
🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pe35320Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä
🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan30320Kannattaa hankkia se mobiilivarmenne
🤔💰☕ niin pääsee eri palveluihin vaikka pankkivarmenne ei toimisi. Eikä nettihuijaritkaan pääse pankkitietoihin käsiksi25314Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit
🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s24313- 21313
Lihansyöjämatoja Italian rannoilla
😳🪲🦠 lutikoita hotelleissa. Nyt kannattaa varoa lutikoiden kanssa, ettei tuo niitä matkatavaroissa Suomeen. Ne piilou5312