Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä

🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös s
    Ikävä
    23
    345
  2. Kävin eilen apteekissa

😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on
    Ikävä
    36
    345
  3. Suomen kesän ystäville

🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa
    Ikävä
    31
    344
  4. Nyt tartteis teetå ja sympatiaa

😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd
    Ikävä
    27
    343
  5. Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle

🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt
    Ikävä
    22
    343
  6. Ranskassa kävijöitä?

🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alk
    Ikävä
    5
    339
  7. Voiko ihanammin päivän alkaa

🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan s
    Ikävä
    14
    338
  8. Nyt jysähti

😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom
    Ikävä
    3
    338
  9. Ajatuksia tälle päivälle

🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai
    Ikävä
    3
    337
  10. Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin

📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea
    Ikävä
    17
    337
  11. En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta

🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv
    Ikävä
    49
    336
  12. Runo nimeltä Suudelma

🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui
    Ikävä
    4
    334
  13. Oi aikoja ... oi tapoja

😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste
    Ikävä
    58
    334
  14. Jotkut pilaa hyvät mansikat

😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä
    Ikävä
    11
    333
  15. Autokysely täällä jo on

😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu
    Ikävä
    11
    331
  16. Elämäni biisi

🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg
    Ikävä
    3
    331
  17. Jos kahvin kanssa ei ole pullaa

🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh
    Ikävä
    18
    329
  18. Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä

🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan
    Ikävä
    30
    329
  19. Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle

🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k
    Ikävä
    14
    328
  20. Poikamiesboksin siivous

🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pe
    Ikävä
    35
    326