lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1097
Kommenttia
4927
Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä
🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan31306Leipominen on kullanarvoinen taito!
😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maist18303Runo nimeltä Suudelma
🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui4303Äitienpäivähampurilainen on syöty
😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.17300Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit
🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s24299Hommasin itselleni lahjan!
🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi22299- 21298
Jos kahvin kanssa ei ole pullaa
🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh18296Lihansyöjämatoja Italian rannoilla
😳🪲🦠 lutikoita hotelleissa. Nyt kannattaa varoa lutikoiden kanssa, ettei tuo niitä matkatavaroissa Suomeen. Ne piilou5294Kannattaa hankkia se mobiilivarmenne
🤔💰☕ niin pääsee eri palveluihin vaikka pankkivarmenne ei toimisi. Eikä nettihuijaritkaan pääse pankkitietoihin käsiksi25294- 29292
Kesän tuoksut ovat ihania
🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan23292Syksyn muotikatsaus
🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen12290Siitä on kamalan kauan
🇫🇮🤔☕4,5 miljardia vuotta, kun kahden mantereen kokoinen planeetta upposi maapallon sisään. Kuukin syntyi siinä hötäkä172891952 oli hyvä vuosi
😋🍲👍 Silloin näet kauppoihin tuli purkkihernekeitto. Tuo retkeilijöiden ja kotivaran kerääjien suosituin ruoka. No tu34289Kesä tuli takaisin!
🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!10288Keitin äsken joulupuuroa
😍🍲☕ laitoin siihen mantelin. Aika hyvä mahdollisuus löytää se kun yksin syö ❤. Mantelin löytäjä pääsee naimisiin 💍💍9288Täällä maalla kauppalistalla on asioita
🤔🛒🚽 mitä kaupungissa ei tule mieleenkään. Auton takaluukussa on nyt huussin kuiviketta ja kuorikatetta ulkohuussin sy26287Kello viiden tee
🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhr19287Life is like a box of chocolates
🤔🍫❤ you never know what you're gonna get. Yhtäkkiä voi ilmaantua suklaalevy ja suklaakeksiä työpöydälle. Noi kuher13287