lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1227
Kommenttia
5602
Kävin eilen apteekissa
😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on36360Suomen kesän ystäville
🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa32360Herkuttelu on vaarallista
😋🍵👎 Kannattaa syödä vain kotona puhtaista raaka-aineista tehtyjä pöperöitä. Ettei tarvitse lukea lehdestä syöneensä j29357En kyllä tajuu
🤔🚽🧻 Kirjoittelen pääsääntöisesti omissa aloituksissani ja yhdelle miehelle. Mikähän näissä houkuttelee kaikenmaailma22357Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä
🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös s233551952 oli hyvä vuosi
😋🍲👍 Silloin näet kauppoihin tuli purkkihernekeitto. Tuo retkeilijöiden ja kotivaran kerääjien suosituin ruoka. No tu34354Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle
🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt22354Käväisen täällä katsomassa välillä
👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asiallis16354Toi nostelijabotti on vasta keväässä 2023
🙄🌷🦋 silloin en jaksanut olla kovinkaan optimistinen. Järkytyin niin paljon joulukuun tapahtumista. Sensijaan keväällä8354Ajatuksia tälle päivälle
🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai3353Jos kahvin kanssa ei ole pullaa
🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh18352Voiko ihanammin päivän alkaa
🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan s14351Oi aikoja ... oi tapoja
😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste59351Poikamiesboksin siivous
🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava: - oma ämpäri 🪣 - wc ja talouspaperi - milrokuituliinat ja karhunkieli - pe35349Elämäni biisi
🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg3348Ranskassa kävijöitä?
🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alk5347Runo nimeltä Suudelma
🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui4347Nyt jysähti
😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom3346Jotkut pilaa hyvät mansikat
😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä11344Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin
📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea17344