Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Neiti yrittää olla huomaamaton

    🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk
    Ikävä
    5
    180
  2. Voihan hajuvesipullon nöpöpkkä sentään!

    🙄🧴🍕 Eläimellä oli silmien välissä herneen kokoinen punkki. Sen sain irroitettua hyvin punkkipihdeillä. Sitten kävi ni
    Ikävä
    3
    176
  3. Kaatosade lakkaa puoliltaöin

    🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma l
    Ikävä
    9
    175
  4. Täällä maalla sitä kehtaa tehdä kaikenlaista

    😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa
    Ikävä
    6
    174
  5. Kesän muotineule

    🥰🐝☕ Tämän kesän välttämätön mökkisomistus on neulottu ampiaispesä. telkkarissa sellainen tehtiin virkkaamalla, joten e
    Ikävä
    11
    172
  6. Elämäni biisi

    🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg
    Ikävä
    3
    172
  7. Tänään ulkopenkeillä

    😷☀️👍istuin katselemassa ostarilta ulos valuvia ihmisiä. Kävellessä ei oikein ehdi kuin katsella jalkoihin ettei talla
    Ikävä
    4
    171
  8. Rohkeana tyttönä

    🥰💉🩹 kävin leikkimässä neulatyynyä labrassa. Epä tarvitse sitten maalta tulla tänne sitä varten. En uskaltanut jättää
    Ikävä
    5
    170
  9. Pienessä yksiössä

    🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla
    Ikävä
    24
    168
  10. Tuli tuosta tunnistamisaloituksesta mieleen

    🙄📣🕶 Olishan se kiva, jos voisi miehelle kertoa omasta kasvojen tunnistusongelmasta. Olisi heti alussa pitänyt kert
    Ikävä
    2
    168
  11. Juhannus on jo lähellä

    🚣‍♂️🩳🏊‍♀️ uimavedet on harvinaisen lämpöisiä. Uimassa kannattaa olla kaveri mukana jos ei käy yleisellä rannalla mis
    Ikävä
    6
    167
  12. Kapealla mökkitiellä

    😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisink
    Ikävä
    4
    165
  13. Keitin tänään 10 minuuttia

    😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellais
    Ikävä
    10
    162
  14. Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?

    🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-
    Ikävä
    10
    162
  15. Hei päivää Espoon mies

    🥰👍☕ hyvin pyyhkii🧻 Paukkupakkasen keskellä on hyvä pysytellä enimmäkseen sisällä. Koskaan ei tiedä mitä käy vaikkapa
    Ikävä
    19
    161
  16. Se on mystistä miten

    🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita sil
    Ikävä
    8
    159
  17. Minä kyllä toivoin viileää säätä

    🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät sata
    Ikävä
    2
    158
  18. Huomenta Suomi

    🥰🇫🇮👍ja hyvää kesäistä sunnuntaita. Huomenta Suomessa haastateltava kehotti seuraamaan uutisia. Nykyisinhän uutisia
    Ikävä
    3
    157
  19. Naapurin kissalaumasta neljä on vähän niinkuin mun

    🥰🐈🥩 kun ne on duunattu mun ulkorakennuksen vintillä saunan savupiipun vieressä. Se vanhin emokissa on kivan näköinen,
    Ikävä
    5
    156
  20. Olen miettinyt sitäkin

    🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue
    Ikävä
    5
    155