Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Jumppailu on vaarallista

    🙄 🏋🤸 Yleensähän en tänne valittele kolotuksia. Nyt en kehtaa muualle valittaa. Tilasin netistä kuntoilukurssin. Oon n
    Ikävä
    0
    135
  2. Kivaa lauantaita kaikille

    🥱🕶👍 näyttää palsta toimivan satunnaisesti tänäänkin! Toimii yhtä hyvin kuin jonkun ministeripesti 😅
    Ikävä
    3
    135
  3. Nukkumalähiössä asioidessani

    🥱🚌💡 viikolla, tajusin että liikennejärjestelyt olivat muuttuneet. Jotakin olikin puuttunut täältäpäin 🚌. Muuten ympä
    Ikävä
    1
    134
  4. Kaakonkulman agentit

    🤔🍓☕ kertovat amerikkalaisten kaunottarien metelöivän ja sekoittavan ilmaa (chinook helikopterit). Toivottavasti kai
    Ikävä
    0
    133
  5. Naapurin auto ja räkättirastas

    🤔🐦🚘 kohtasivat tuossa tiellä mun kohdalla kohtalokkain seurauksin. Kun olin menossa kauppaan, siirsin vain pienen ruu
    Ikävä
    41
    131
  6. Unet ovat outoja

    🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian v
    Ikävä
    0
    131
  7. Hyvää Urpon nimipäivää

    🥰🧤👔 Urpon päivän mukaan kesäsään ennuste Urpo rukkaset riisuu urpon päivänä talven selkä taittui viimeistään ja väl
    Ikävä
    3
    130
  8. Netistä löytyy hyödyllistäkin tietoa

    🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löyty
    Ikävä
    2
    130
  9. Nälkäänhän sitä kuolisi

    🥰🌮☕ jos odottelisi yhteisiä lounashetkiä kaipaamani miehen kanssa. Piti turvautua (tango)kuninkaalliseen seuraan. Ist
    Ikävä
    2
    129
  10. Minä olen nyt vähän hiljainen

    🙄🏋️‍♀️💤 nukkunut huonosti ja touhunnut liikaa taas. Toivottavasti en nukahda kesken kirjoituksen 🥱 Hyvää yötä👍 päi
    Ikävä
    3
    127
  11. Tänään on oksasilppuripäivä

    🤔🪚☕ siinä saa sopivasti hyötyliikuntaa samalla. Ei tartte sen kummemmin jumppailla. Onneksi mulla on vielä tapaturmava
    Ikävä
    4
    127
  12. Tänään on sisäpäivä

    🥰☔🫶 vettä sataa kaatamalla ja on pimeä. Ei sentään niin paha tilanne ole, kuin Nykissä. Siellä viemäritkin tulvii kadu
    Ikävä
    4
    127
  13. Univelkoja makseltu

    😴🛏🥘 kannattaa näköjään käydä eilisessä paikassa lounaalla jos on nukkunut huonosti. Tällä viikolla jää myutenkin ruoa
    Ikävä
    2
    126
  14. Liput liehuu tänään

    🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä
    Ikävä
    2
    125
  15. Ihminen on sikäli yhteisöllinen

    🤔☕👍 luomus, että toisten ihmisten hyväksyntä tuntuu mukavalta -voimaannuttaa. Sukulaisten tapaaminen on siksi tärke
    Ikävä
    17
    124
  16. En tykkää nyt

    🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole
    Ikävä
    21
    124
  17. Korealaisten miesten aloittaman

    💄💋😅 meikkauksen ennustetaan leviävän maailmalla. Aika outoa minusta. Jos kaipauksen kohde innostuu tuosta hömpötykse
    Ikävä
    32
    124
  18. Romantiikka näyttää hävinneen täältä

    🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keitt
    Ikävä
    1
    124
  19. Hyvä ruoka

    🥰🧇🥛 parempi mieli. Joskus yksinkertainen on paras 🍅🥬 iltapalaksi perunapiirakoita jääsalaatin ja terttutomaatin kan
    Ikävä
    9
    123
  20. Rustailin eilen

    🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen osto
    Ikävä
    6
    122