Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4938

1. Älykkäät vuodetuotteet

🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla
    Ikävä
    17
    265
  2. Entiseen romanttiseen aikaan

🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na
    Ikävä
    17
    265
  3. Mulla on pieniä vaaleansinisiä pillereitä

🥰💊🧊 vaikka miten paljon. Tässä mietin, että söiskö taas pari niitä vai ei!😅
    Ikävä
    31
    265
  4. Syökää kotimaista kalaa

😋🐟🍲 Kalojen kohdalta ruokasuositukset ovat muuttuneet. Kalan syönti pari kertaa viikossa on taas terveellistä. Rajoit
    Ikävä
    21
    265
  5. Täällä mökillä ajatukset ovat keveitä

🥰☁🌻kuin makkarin ikkunasta näkyvät poutapilvet. Mietin tässä, että suhtautuisin uteliaalla hyväntahtoisuudella hänen p
    Ikävä
    6
    263
  6. Hiukan hellyyttä hän kaipaa

🤔🐕‍🦺❤ koiran tehtävä oli mun ulkoiluttamisen lisäksi tuoda itsensä mulle silitettäväksi aamuisin herättyäni. Ne pien
    Ikävä
    18
    263
  7. Maalla kun menee ulos

🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurist
    Ikävä
    10
    263
  8. En ole lukenut miesten lehtiä

🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E
    Ikävä
    15
    263
  9. Eihän yksinolossa sinällään

🥰📻🎶 mitään vikaa ole, mutta kun tietää että siellä jossain hän ihana viettää aikaansa niin ikävä raapaisee sydämestä.
    Ikävä
    8
    263
  10. Elämäni biisi

🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg
    Ikävä
    3
    263
  11. Miss märkä teepaita!

😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle
    Ikävä
    11
    261
  12. Koivun oksaan korkealle teki peippo pesän

🥰🐦🎶 Tiri tiri teijaa lauloi kaiken kesän❤ Nyt ei peippo tai harmaasieppo voi enää vanhaan lintupönttöön tehdä pesä
    Ikävä
    6
    261
  13. Mitähän varten käy niin

🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama
    Ikävä
    10
    260
  14. Liu lau laskiaista

🥰🛷❄ kivaa laskiaistiistaita. Tämä on viimeinen lihansyöntipäivä ennen paastonajan alkua. Useimmille varmaan laskiaispu
    Ikävä
    6
    259
  15. Jossakin vaiheessa ikäeron

🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me
    Ikävä
    6
    258
  16. Täällä on tänään pyykkipäivä!

🥰🧺👙Aurinkokin sopivasti paistaa. Pyykin voi kivasti pestä ulkona. Vaikka onhan täällä juokseva likavesi (adidaksilla
    Ikävä
    11
    257
  17. Ärsyttääköhän se

🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari
    Ikävä
    3
    257
  18. Se on mystistä miten

🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita sil
    Ikävä
    8
    256
  19. Tuli silmiinkatselusta mieleen

🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla käänt
    Ikävä
    3
    256
  20. Senkin verenimijä!

😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M
    Ikävä
    17
    256