Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1160

Kommenttia

5271

1. Voisit (mies) auttaa

🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois
    Ikävä
    7
    293
  2. Pikkulinnut kerääntyvät jo sähkölangoille

🙄🦊🐑 lampaat ja lehmät söivät heinää pelloilla auringonlaskun aikaan. Kettu vaani hiiriä heinäpellolla. Kauriskin oli
    Ikävä
    32
    291
  3. Joskus mietin miten hankalaa

🙄🚬☕ on kun polttaa tupakkaa ja toinen ei. Matkoillakin pitäisi olla parveke missä tupakoida. Tupakoinnin lopettamine
    Ikävä
    35
    290
  4. Nolojen tilanteiden nainen taas

🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että
    Ikävä
    7
    288
  5. Oulunkylän Urhossa kaksi

🥰🏢🐝 perheasuntoa vapaana. Vink!
    Ikävä
    7
    288
  6. Hyvää vaalipäivän ja laskiaispäivän aamua

🇫🇮🥶🧦 laittakaa lämmintä päälle äänestämään mennessä. Alle pitkät kalsarit tai merinovillaa. Itse äänestin onneksi jo
    Ikävä
    7
    287
  7. Tämä on vain pieni huomautus

🥰☕👍 siitä, ettei mun suhdeasioissa ole tapahtunut muutoksia. Enkä vakuuttele mitään tunteita avaruuteen anonyyminä.
    Ikävä
    6
    286
  8. Hiukan hellyyttä hän kaipaa

🤔🐕‍🦺❤ koiran tehtävä oli mun ulkoiluttamisen lisäksi tuoda itsensä mulle silitettäväksi aamuisin herättyäni. Ne pien
    Ikävä
    18
    284
  9. Oops! Nolot tilanteet vaivaavat täälläkin

🙄👙🍂 Poika kerran sanoi, että täällä on kivaa kun voi mennä alkkareissa vessaan. Liian myöhään huomasin, että naapuri
    Ikävä
    15
    284
  10. Voihan Pulmu

😍☕🧊 joskus oli Pulmu nimistä palasokeria. Saikohan se nimensä sanonnasta "puhdas kuin pulmunen"? Sanonta tarkoittaa vi
    Ikävä
    9
    283
  11. On se vaan niin ikävää

😥🐕 🕯 kun ystävät lähtevät. Lainattu kaunis muistovärssy: "Elämän matkalla, tassunjälkiä sydämessäni. Rakkauden hetket
    Ikävä
    11
    282
  12. Senkin verenimijä!

😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M
    Ikävä
    17
    281
  13. Syökää kotimaista kalaa

😋🐟🍲 Kalojen kohdalta ruokasuositukset ovat muuttuneet. Kalan syönti pari kertaa viikossa on taas terveellistä. Rajoit
    Ikävä
    21
    280
  14. Broidi oli semmoinen mäkkaiveri

🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulo
    Ikävä
    15
    280
  15. Paheiden summa on vakio

🥰💻🐕‍🦺 Lopetin tupakoinnin syyskuussa 2013. Tilalle on tullut uusi pahe. Mulla on nimittäin paha tapa juuttua tikto
    Ikävä
    9
    280
  16. Sinkkuilu tulee kalliiksi

🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt
    Ikävä
    14
    280
  17. No nytpä mulle selvisi

😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo
    Ikävä
    9
    280
  18. Niin söpöä

🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup
    Ikävä
    16
    278
  19. Eihän yksinolossa sinällään

🥰📻🎶 mitään vikaa ole, mutta kun tietää että siellä jossain hän ihana viettää aikaansa niin ikävä raapaisee sydämestä.
    Ikävä
    8
    278
  20. Ärsyttääköhän se

🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari
    Ikävä
    3
    278