Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1229

Kommenttia

5609

1. Keitin äsken joulupuuroa

😍🍲☕ laitoin siihen mantelin. Aika hyvä mahdollisuus löytää se kun yksin syö ❤. Mantelin löytäjä pääsee naimisiin 💍💍
    Ikävä
    9
    325
  2. Siitä on kamalan kauan

🇫🇮🤔☕4,5 miljardia vuotta, kun kahden mantereen kokoinen planeetta upposi maapallon sisään. Kuukin syntyi siinä hötäkä
    Ikävä
    17
    323
  3. En oikein tykkää tatuoinneista

🤔🚦☕ enkä sellaisista vaatteista missä lukee jotakin. Nykyisin voi tilailla netistä t-paitoja omilla kirjoituksilla tai
    Ikävä
    17
    322
  4. Pikkulinnut kerääntyvät jo sähkölangoille

🙄🦊🐑 lampaat ja lehmät söivät heinää pelloilla auringonlaskun aikaan. Kettu vaani hiiriä heinäpellolla. Kauriskin oli
    Ikävä
    33
    321
  5. Vasen korva soi ja oikeassa kuuluu jumputus

🤔👂📣 Vanhoissa uskomuksissa vasemman korvan soiminen on saattanut tarkoittaa, että joku ajattelee sinusta pahaa, kun t
    Ikävä
    23
    321
  6. Olen ostanut pienen termosmukin 1/3 litraa.

😋☕🍪 Jahka lumet sulavat, niin menen puistoon päiväkahville kuuntelemaan varpusten piipitystä.
    Ikävä
    44
    321
  7. Paheiden summa on vakio

🥰💻🐕‍🦺 Lopetin tupakoinnin syyskuussa 2013. Tilalle on tullut uusi pahe. Mulla on nimittäin paha tapa juuttua tikto
    Ikävä
    9
    319
  8. Life is like a box of chocolates

🤔🍫❤ you never know what you're gonna get. Yhtäkkiä voi ilmaantua suklaalevy ja suklaakeksiä työpöydälle. Noi kuher
    Ikävä
    14
    319
  9. Koivun oksaan korkealle teki peippo pesän

🥰🐦🎶 Tiri tiri teijaa lauloi kaiken kesän❤ Nyt ei peippo tai harmaasieppo voi enää vanhaan lintupönttöön tehdä pesä
    Ikävä
    6
    318
  10. Kesä tuli takaisin!

🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!
    Ikävä
    10
    317
  11. Liu lau laskiaista

🥰🛷❄ kivaa laskiaistiistaita. Tämä on viimeinen lihansyöntipäivä ennen paastonajan alkua. Useimmille varmaan laskiaispu
    Ikävä
    6
    316
  12. Täällä maalla kauppalistalla on asioita

🤔🛒🚽 mitä kaupungissa ei tule mieleenkään. Auton takaluukussa on nyt huussin kuiviketta ja kuorikatetta ulkohuussin sy
    Ikävä
    26
    316
  13. Kuka on mennyt muuttamaan ilman lupaa tätä palstaa?

🤔👻🫖 Tännehän on tullut anonyymeille numerot perään. Säilyyköhän tuo numero samalla kommentoijalla koko ketjun ajan va
    Ikävä
    23
    314
  14. Sen verran lämmintä palstalla ja kotona

🥵🕶🌞 ettäpäivä menee hiljaiselossa huilatessa!
    Ikävä
    32
    313
  15. Katsastuskonttorilla

🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. N
    Ikävä
    18
    312
  16. Mä tykkään kielistä

😋👅🍲Olenkin nyt hyvin kielitaitoinen. Kaupoilla käyn nyt vähän harvemmin kun on hiihtolomataudit liikkeellä, enkä hal
    Ikävä
    25
    312
  17. Oops! Nolot tilanteet vaivaavat täälläkin

🙄👙🍂 Poika kerran sanoi, että täällä on kivaa kun voi mennä alkkareissa vessaan. Liian myöhään huomasin, että naapuri
    Ikävä
    15
    311
  18. Senkin verenimijä!

😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M
    Ikävä
    18
    310
  19. Oulunkylän Urhossa kaksi

🥰🏢🐝 perheasuntoa vapaana. Vink!
    Ikävä
    8
    309
  20. Brittiläinen professori T

😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohel
    Ikävä
    11
    306