SaaleminPastori-ko
Vapaa kuvaus
1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
186
Kommenttia
3831
Annetaan myötätuntoa ns rivivelluille
Jopa tähtiryhmälle, siitä huolimatta että he haukkuvat minua lakkaamatta. Mutta rakkaudesta se hevonenkin pohtii. Kukaa4139Teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa
Roomalaiskirje: 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. S2938Jeesus ja apostolit eivät olleet velluja, kun eivät hakeneet turvallisuudentunnetta
Matt 16:24 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ot738Pastori-ko: Ei kadotustuomiota, eli helvettiä
Niille jotka Kristuksessa ovat! Vl-puhujat! kun niin nielellään helvettiin ihmiset tuomitsette, samalla luette kadotustu737Kiitos CIA ja SYT vl-liikkeen alasajosta
On arvioitu jopa 30 % suomalaisista olleen parhaillaan jonkin lestadiolaissuunnan jäsen Suomessa. Nyt vanhoillislestadi437Jo syntilistanne takiakin olette hankkineet KIROUKSEN PÄÄLLENNE vellut!
Gal.3:10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon337"""Ollaan Jeesuksen aikaisessa uskossa", mutta ette tunnusta uskoanne Jeesukseen.
Te uskotte syntinne muka anteeksi, kun pitäisi uskoa Jeesukseen, muuta tietä ylösnousemukseen ja ikuiseen elämään ei ole1637Miksi Paavali ei pannut syntejään pois?
1.Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisi6736Varoitan teitä Pyhän Hengen pilkasta Lestadiolaiset!
Matt. 12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista5836Vl-puhujaksi ei ikinä voi valitaTotuudenjulistajaa!
2Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat i336Pyhä Henki on havaittavissa siinä kuka pystyy tunnustamaan Jeesuksen Herraksi!
1.Kor.12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirot1136Kiusaatko riskisynnyttäjä Herraa sinun Jumalaasi?
Tiedän, aihe on arka ja en missään nimessä halua halventaa äitejä. Toivon ettei kukaaan muukan ala tämän asian tiimoilta5135Koetellaan itsenne oletteko USKOSSA
2.Kor13:5 Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on tei1335Kuinka moni joutuisi nyt ampumaan itsensä salatelevision vuoksi?
Toisessa aloituksessa oli tämä huomiotta jätetty kysymys. Se oli aloituksessa jossa kerrottiin isän itsensäsurmaamisyrit4035Jesaja kirjoitti vl-uskontunnustuksen!
Jes. 28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus ku335Antoiko Jeesus todella manipulointivälineen vl-psykopaateille?
Ja sillä välineellä tarkoitan "Puhallusoppia", johon koko vl kultti pohjautuu. Tuo puhallusoppi, on kuin suoraan tunnis935SRK-vellut tuomitsevat itsensä HELVETTIIN!
Se on hyvin selvästi Raamatussa. Opetatte jo lapsenne tuomitsemaan. Minä en tuomitse, eikä tarvitsekaan, eikä minulla ol2534Älkää tuomitko Maria vellut!
Luukkaan evankeliumi: 6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekää434Venäjän oikeudenkäynnit ja hoitokokoukset
Yhteistä niille on että tuomio tiedetään etukäteen ja tietenkin syyllinen, tarvitsee keksiä vain syytteet. Hoitokokouks2134MC RAUHANYHDISTYS
Hoitokokoukset ovat ainoa järjestäytyneen rikollisuuden muoto rakkaassa isänmaassamme joka saa toimia vuosikymmenestä t2934