SaaleminPastori-ko

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
Syön veriruokia!.
Aloituksia
213
Kommenttia
5012
Ylennätte synnin kun pitäisi ylentää Jeesus!
Sielunvihollisen kavaluus on ylentänyt synnin vl-uskon keskiöön Jeesuksen sijaan. Asiantila tuntuu aivan absurdilta, jo5465Te minun nimittelijät, - ei haittaa, ei haukku haavaa tee.
Raivoatte Korkeinta vastaan oikeasti. Herran Sana on voimallinen ja saa aikaan tunnonpiston teissä. Jesaja 55:10 Sillä965Miksi ette voi uskoa että syntinne ovat jo anteeksi annetut?
Jesaja: 55:1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tu4465Lestadian Lutherian people:Test your self,
1.cor. 12:3 Therefore I want you to know that no one who is speaking by the Spirit of God says, “Jesus be cursed,” and n765Miten usko puhdistetaan?
Usko, miten vellut sen käsittävät, on metafora, eli kielikuvia,jossa on mukana kiintiöjeesus, loitsussa, joka muka puhd5365Onko Rauhanyhdistys teurastamo, jossa Jeesus ristiinnaulitaan yhä uudelleen ja uudelleen?
Oikea evankeliumi on sanoma Ylösnousseesta, henkiin herätetystä Kristuksesta JONKA HAAVAT EIVÄT ENÄÄ VUODA VERTA !! Her4361Subjekti-objekti "uskomassa"?
Olen useampaan kertaan kysellyt velluilta mitä tuo äidinkieltämme raiskaava teonsana tarkoittaa, mutta olen saanut vasta3859Mitä sovituksen sana EI OLE!
"Haluan uskoa syntini anteeksi" ei todellakaan ole sitä, se on paholaisen kavala juoni. Todellinen Sovituksen Sana on s6059Tilasin Kalevan, suosittelen muillekin
Kaleva ei ole enää vuosiin kyyristellyt ja kumartanut epäjumala mammonaa vaan on uskaltanut tarttua maakuntaa vaivaavaan859Olisiko Lestadius sanonut Jeesukseen uskovia epäuskovaisiksi?
Riettaat tähtitytöt voisivat vastata tuohon kysymykseeni.3659Pelko voi johtaa kuuliaisuuteen pahuudelle!
Niin kävi natsisaksassakin. Room. 1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kate158Mitä mieltä olette nimimerkit "r" ja "w"?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16735510/raamatun-tie-taivaaseen-suomeksi-tekstitetty Vellujen kanta on selvä, sitä ei556SRK-vellut tuomitsevat itsensä HELVETTIIN!
Se on hyvin selvästi Raamatussa. Opetatte jo lapsenne tuomitsemaan. Minä en tuomitse, eikä tarvitsekaan, eikä minulla ol2555Melkisedek Saalemin kuningas!
Hebr. 7:1 Sillä tämä Melkisedek, Saalemin kuningas, Jumalan, Korkeimman, pappi, joka meni Aabrahamia vastaan, hänen pala055Koetellaan itsenne oletteko USKOSSA
2.Kor13:5 Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on tei1354Vieläkö kirkon yhteisvastuukeräys on kuolemansynti?
70-luvulla tämä oli niin suuri synti että siitä olisi joutunut suoraan hoitokokouksesta noitaroviolle. Onneksi suomen la1454Kiitos CIA ja SYT vl-liikkeen alasajosta
On arvioitu jopa 30 % suomalaisista olleen parhaillaan jonkin lestadiolaissuunnan jäsen Suomessa. Nyt vanhoillislestadi453Herra ei ole puolueellinen!
2Aikak. 19:7 Hallitkoon siis teitä Herran pelko. Ottakaa vaari siitä, mitä teette, sillä Herrassa, meidän Jumalassamme,653Vellu-laumasuoja rapautuu, kiitos Herralle!
Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopu052Jeesus olkoon Herra! Voitko sanoa sen?
Voit testata oman hengellisen tilasi kysymällä itseltäsi: ONKO JEESUS MINULLE HERRA? Jos oikein rohkea olet niin voit1851