Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

186

Kommenttia

3831

1. Annetaan myötätuntoa ns rivivelluille

Jopa tähtiryhmälle, siitä huolimatta että he haukkuvat minua lakkaamatta. Mutta rakkaudesta se hevonenkin pohtii. Kukaa
    41
    39
  2. Teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa

Roomalaiskirje: 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. S
    29
    38
  3. Jeesus ja apostolit eivät olleet velluja, kun eivät hakeneet turvallisuudentunnetta

Matt 16:24 Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ot
    7
    38
  4. Pastori-ko: Ei kadotustuomiota, eli helvettiä

Niille jotka Kristuksessa ovat! Vl-puhujat! kun niin nielellään helvettiin ihmiset tuomitsette, samalla luette kadotustu
    7
    37
  5. Kiitos CIA ja SYT vl-liikkeen alasajosta

On arvioitu jopa 30 % suomalaisista olleen parhaillaan jonkin lestadiolaissuunnan jäsen Suomessa. Nyt vanhoillislestadi
    4
    37
  6. Jo syntilistanne takiakin olette hankkineet KIROUKSEN PÄÄLLENNE vellut!

Gal.3:10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon
    Lestadiolaisuus
    3
    37
  7. """Ollaan Jeesuksen aikaisessa uskossa", mutta ette tunnusta uskoanne Jeesukseen.

Te uskotte syntinne muka anteeksi, kun pitäisi uskoa Jeesukseen, muuta tietä ylösnousemukseen ja ikuiseen elämään ei ole
    16
    37
  8. Miksi Paavali ei pannut syntejään pois?

1.Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisi
    Yhteiskunta
    67
    36
  9. Varoitan teitä Pyhän Hengen pilkasta Lestadiolaiset!

Matt. 12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista
    58
    36
  10. Vl-puhujaksi ei ikinä voi valitaTotuudenjulistajaa!

2Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat i
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    36
  11. Pyhä Henki on havaittavissa siinä kuka pystyy tunnustamaan Jeesuksen Herraksi!

1.Kor.12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirot
    11
    36
  12. Kiusaatko riskisynnyttäjä Herraa sinun Jumalaasi?

Tiedän, aihe on arka ja en missään nimessä halua halventaa äitejä. Toivon ettei kukaaan muukan ala tämän asian tiimoilta
    51
    35
  13. Koetellaan itsenne oletteko USKOSSA

2.Kor13:5 Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on tei
    13
    35
  14. Kuinka moni joutuisi nyt ampumaan itsensä salatelevision vuoksi?

Toisessa aloituksessa oli tämä huomiotta jätetty kysymys. Se oli aloituksessa jossa kerrottiin isän itsensäsurmaamisyrit
    40
    35
  15. Jesaja kirjoitti vl-uskontunnustuksen!

Jes. 28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus ku
    3
    35
  16. Antoiko Jeesus todella manipulointivälineen vl-psykopaateille?

Ja sillä välineellä tarkoitan "Puhallusoppia", johon koko vl kultti pohjautuu. Tuo puhallusoppi, on kuin suoraan tunnis
    9
    35
  17. SRK-vellut tuomitsevat itsensä HELVETTIIN!

Se on hyvin selvästi Raamatussa. Opetatte jo lapsenne tuomitsemaan. Minä en tuomitse, eikä tarvitsekaan, eikä minulla ol
    25
    34
  18. Älkää tuomitko Maria vellut!

Luukkaan evankeliumi: 6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekää
    4
    34
  19. Venäjän oikeudenkäynnit ja hoitokokoukset

Yhteistä niille on että tuomio tiedetään etukäteen ja tietenkin syyllinen, tarvitsee keksiä vain syytteet. Hoitokokouks
    21
    34
  20. MC RAUHANYHDISTYS

Hoitokokoukset ovat ainoa järjestäytyneen rikollisuuden muoto rakkaassa isänmaassamme joka saa toimia vuosikymmenestä t
    29
    34