Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Yleinen sauna
Kylääni on tullut yleinen sauna. En ole koskaan käynyt yleisessä saunassa. Kiinnostaisi kokeilla. Onko muilla kokem541045Hyviä lahjavinkkejä..
joululahjaksi. Eli tämä viikko aikaa keksiä ja toteuttaa joululahja tapailumiehelle.. Se ei saa olla kallis, sillä olemm1431031Oletko tekijä?
Kysmys pääsääntöisesti on suunnattu naisoletetuille.. Eli, kun jotakin pitää perinteisesti miesten hommiin liittyvää te1341024Oletko koskaan kyllästynyt kumppaniisi
Niin.. minulla hieman, siis hieman kyllästymisen merkkejä tapailukuppanini suhteen. Siis, sellainen hienoinen kyllästy1131023Palstalaisena oleminen..
häpeä vai ei? Tulin miettineeksi asiaa kun laitoin tuon nuoruuskuvan profiiliini.. Entä jos joku tunnistaakin minut sii1361012Juomisesta..
Luin tuossa jutun alkon myynnin laskusta ja siitä mitkä olivat myydyimpiä tuotteita. Kysmys tai minimuotoinen galluppi1251000Lisääntyykö pahoinvointi palstalla?
Niin .. onko tosiaan niin, että sielun pahoinvointia sairastavien määrä on lisääntymään päin myös tääl Sinkkuloissa..?101979Niin.. minua mietityttää..
eräs asia ja mielipiteitä haen ihan selkiydyttääkseni omaa päätäni. Siis.. minulla on miespuolinen työkaveri joka taval110978Jotain ihan muuta..
kuin palstalla räksyttävät rakit. Minulla on elämää pahempi flussa päällä, enkä todellakaan jaksaisi tehdä mitään aloi94966Ihan mielenkiinnosta..
.. teen tälläisen suppean gallupin. Eli sain työnantajalta bonarin.. tai meidän tehtaan työntekijät saivat. Ihan tuntu93963Identiteettikriisiä vai jotakin muuta?
Olen viettänyt kesälomaa kotonani tekemättä mitään järkevää. Seuralaisena minä itse. Ja tullut siihen lopputulemaan, e126962Maskiton vai maskilla?
Kävin tänään kaupassa hakemassa ruokaa itselleni. Luonnollisesti minulla oli maski naamalla. Minua katsottiin kuin spita127950Kuolemanpelosta..
on helppoa sanoa, ettei siitä kärsi. Eikä siitä vapautuminenkaan pyhimykseksi tee... Sinä hetkenä kun tajuat aidosti, e117921Sateiseen sunnuntaihin
hajatelmia tyhjästä. Muistan kuinka pahasti olin itse jokunen vuosi sitten läheisyyden tarpeessa, muutaman vuoden kuiva95916Panetellaan Pirppistä..
oikein olan takaa! Tässä avaus jossa mieleltään epätasapainoiset ja harhaisuuteen taipuvaiset anonyymit saavat purkaa120888Lähteäkö vai jäädä, siinäpä kysymys..
.. niin olen monasti ennenkin altistanut elämääni palstalaisten suuren viisauden alle ja nyt on taas visainen pulma. Mi109868Aiotko äänestää tulevissa vaaleissa?
Niin.. itse kuuluin nukkuvien puolueeseen viime eduskuntavaaleissa ja en ole katunut mitään niin paljon kuin sitä. Eli119867Olisi pitänyt..?
Kuinka elät elämääsi? Elätkö siten, että olet itsellesi rehellinen vai tuuditatko itsesi valheeseen? Moni varmaankin en65864Tässä hyvä linkki
Sattumalta törmäsin tähän.. Miettimisen paikka monelle täälläkin vaikuttavalle kirjoittajalle.. https://www.tamperel51861Riitely jälkipolven kanssa
Otin oikein kunnolla yhteen jälkikasvuni kanssa hetki sitten. Huudettiin ja ovet paukkuivat. Kunnon tuhti riita ihan tur129851