Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Yleinen sauna

    Kylääni on tullut yleinen sauna. En ole koskaan käynyt yleisessä saunassa. Kiinnostaisi kokeilla. Onko muilla kokem
    Sinkut
    54
    1045
  2. Hyviä lahjavinkkejä..

    joululahjaksi. Eli tämä viikko aikaa keksiä ja toteuttaa joululahja tapailumiehelle.. Se ei saa olla kallis, sillä olemm
    Sinkut
    143
    1031
  3. Oletko tekijä?

    Kysmys pääsääntöisesti on suunnattu naisoletetuille.. Eli, kun jotakin pitää perinteisesti miesten hommiin liittyvää te
    Sinkut
    134
    1024
  4. Oletko koskaan kyllästynyt kumppaniisi

    Niin.. minulla hieman, siis hieman kyllästymisen merkkejä tapailukuppanini suhteen. Siis, sellainen hienoinen kyllästy
    Sinkut
    113
    1023
  5. Palstalaisena oleminen..

    häpeä vai ei? Tulin miettineeksi asiaa kun laitoin tuon nuoruuskuvan profiiliini.. Entä jos joku tunnistaakin minut sii
    Sinkut
    136
    1012
  6. Juomisesta..

    Luin tuossa jutun alkon myynnin laskusta ja siitä mitkä olivat myydyimpiä tuotteita. Kysmys tai minimuotoinen galluppi
    Sinkut
    125
    1000
  7. Lisääntyykö pahoinvointi palstalla?

    Niin .. onko tosiaan niin, että sielun pahoinvointia sairastavien määrä on lisääntymään päin myös tääl Sinkkuloissa..?
    Sinkut
    101
    979
  8. Niin.. minua mietityttää..

    eräs asia ja mielipiteitä haen ihan selkiydyttääkseni omaa päätäni. Siis.. minulla on miespuolinen työkaveri joka taval
    Sinkut
    110
    978
  9. Jotain ihan muuta..

    kuin palstalla räksyttävät rakit. Minulla on elämää pahempi flussa päällä, enkä todellakaan jaksaisi tehdä mitään aloi
    Sinkut
    94
    966
  10. Ihan mielenkiinnosta..

    .. teen tälläisen suppean gallupin. Eli sain työnantajalta bonarin.. tai meidän tehtaan työntekijät saivat. Ihan tuntu
    Sinkut
    93
    963
  11. Identiteettikriisiä vai jotakin muuta?

    Olen viettänyt kesälomaa kotonani tekemättä mitään järkevää. Seuralaisena minä itse. Ja tullut siihen lopputulemaan, e
    Sinkut
    126
    962
  12. Maskiton vai maskilla?

    Kävin tänään kaupassa hakemassa ruokaa itselleni. Luonnollisesti minulla oli maski naamalla. Minua katsottiin kuin spita
    Sinkut
    127
    950
  13. Kuolemanpelosta..

    on helppoa sanoa, ettei siitä kärsi. Eikä siitä vapautuminenkaan pyhimykseksi tee... Sinä hetkenä kun tajuat aidosti, e
    Sinkut
    117
    921
  14. Sateiseen sunnuntaihin

    hajatelmia tyhjästä. Muistan kuinka pahasti olin itse jokunen vuosi sitten läheisyyden tarpeessa, muutaman vuoden kuiva
    Sinkut
    95
    916
  15. Panetellaan Pirppistä..

    oikein olan takaa! Tässä avaus jossa mieleltään epätasapainoiset ja harhaisuuteen taipuvaiset anonyymit saavat purkaa
    Sinkut
    120
    888
  16. Lähteäkö vai jäädä, siinäpä kysymys..

    .. niin olen monasti ennenkin altistanut elämääni palstalaisten suuren viisauden alle ja nyt on taas visainen pulma. Mi
    Sinkut
    109
    868
  17. Aiotko äänestää tulevissa vaaleissa?

    Niin.. itse kuuluin nukkuvien puolueeseen viime eduskuntavaaleissa ja en ole katunut mitään niin paljon kuin sitä. Eli
    Sinkut
    119
    867
  18. Olisi pitänyt..?

    Kuinka elät elämääsi? Elätkö siten, että olet itsellesi rehellinen vai tuuditatko itsesi valheeseen? Moni varmaankin en
    Sinkut
    65
    864
  19. Tässä hyvä linkki

    Sattumalta törmäsin tähän.. Miettimisen paikka monelle täälläkin vaikuttavalle kirjoittajalle.. https://www.tamperel
    Sinkut
    51
    861
  20. Riitely jälkipolven kanssa

    Otin oikein kunnolla yhteen jälkikasvuni kanssa hetki sitten. Huudettiin ja ovet paukkuivat. Kunnon tuhti riita ihan tur
    Sinkut
    129
    851