Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14806
Hyviä lahjavinkkejä..
joululahjaksi. Eli tämä viikko aikaa keksiä ja toteuttaa joululahja tapailumiehelle.. Se ei saa olla kallis, sillä olemm143983Palstalaisena oleminen..
häpeä vai ei? Tulin miettineeksi asiaa kun laitoin tuon nuoruuskuvan profiiliini.. Entä jos joku tunnistaakin minut sii136971Oletko koskaan kyllästynyt kumppaniisi
Niin.. minulla hieman, siis hieman kyllästymisen merkkejä tapailukuppanini suhteen. Siis, sellainen hienoinen kyllästy113968Niin.. minua mietityttää..
eräs asia ja mielipiteitä haen ihan selkiydyttääkseni omaa päätäni. Siis.. minulla on miespuolinen työkaveri joka taval110949Identiteettikriisiä vai jotakin muuta?
Olen viettänyt kesälomaa kotonani tekemättä mitään järkevää. Seuralaisena minä itse. Ja tullut siihen lopputulemaan, e126943Lisääntyykö pahoinvointi palstalla?
Niin .. onko tosiaan niin, että sielun pahoinvointia sairastavien määrä on lisääntymään päin myös tääl Sinkkuloissa..?103943Ihan mielenkiinnosta..
.. teen tälläisen suppean gallupin. Eli sain työnantajalta bonarin.. tai meidän tehtaan työntekijät saivat. Ihan tuntu93936Jotain ihan muuta..
kuin palstalla räksyttävät rakit. Minulla on elämää pahempi flussa päällä, enkä todellakaan jaksaisi tehdä mitään aloi94928Maskiton vai maskilla?
Kävin tänään kaupassa hakemassa ruokaa itselleni. Luonnollisesti minulla oli maski naamalla. Minua katsottiin kuin spita127922Kuolemanpelosta..
on helppoa sanoa, ettei siitä kärsi. Eikä siitä vapautuminenkaan pyhimykseksi tee... Sinä hetkenä kun tajuat aidosti, e116872Sateiseen sunnuntaihin
hajatelmia tyhjästä. Muistan kuinka pahasti olin itse jokunen vuosi sitten läheisyyden tarpeessa, muutaman vuoden kuiva94868Yleinen sauna
Kylääni on tullut yleinen sauna. En ole koskaan käynyt yleisessä saunassa. Kiinnostaisi kokeilla. Onko muilla kokem54839Panetellaan Pirppistä..
oikein olan takaa! Tässä avaus jossa mieleltään epätasapainoiset ja harhaisuuteen taipuvaiset anonyymit saavat purkaa120834Riitely jälkipolven kanssa
Otin oikein kunnolla yhteen jälkikasvuni kanssa hetki sitten. Huudettiin ja ovet paukkuivat. Kunnon tuhti riita ihan tur129827Aiotko äänestää tulevissa vaaleissa?
Niin.. itse kuuluin nukkuvien puolueeseen viime eduskuntavaaleissa ja en ole katunut mitään niin paljon kuin sitä. Eli124827Hyvää sinkkutietosuuden päivää..
Eilen oli ystävän- ja rakastavaisten päivä. Tänään meidän sinkkujen päivä. Juhlikaamme sitä. Itse olen kokenut sinkkuu124825Olisi pitänyt..?
Kuinka elät elämääsi? Elätkö siten, että olet itsellesi rehellinen vai tuuditatko itsesi valheeseen? Moni varmaankin en67815Aliarvostetuin ammatti
Siis mikä on mielestäsi sellainen ammatti, jota aliarvostetaan. Mielestäni se on bussikuskin työ. He ovat enimmiltään m74810Nyt sitten rehellisesti..
noin niin kuin itselleen rehellisesti. Kuinka paljon ennakkoasenteet vaikuttavat sinuun.. palstalla ja myös sen ulkopu82808Lähteäkö vai jäädä, siinäpä kysymys..
.. niin olen monasti ennenkin altistanut elämääni palstalaisten suuren viisauden alle ja nyt on taas visainen pulma. Mi109801