Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14806

1. Hyviä lahjavinkkejä..

joululahjaksi. Eli tämä viikko aikaa keksiä ja toteuttaa joululahja tapailumiehelle.. Se ei saa olla kallis, sillä olemm
    Sinkut
    143
    983
  2. Palstalaisena oleminen..

häpeä vai ei? Tulin miettineeksi asiaa kun laitoin tuon nuoruuskuvan profiiliini.. Entä jos joku tunnistaakin minut sii
    Sinkut
    136
    971
  3. Oletko koskaan kyllästynyt kumppaniisi

Niin.. minulla hieman, siis hieman kyllästymisen merkkejä tapailukuppanini suhteen. Siis, sellainen hienoinen kyllästy
    Sinkut
    113
    968
  4. Niin.. minua mietityttää..

eräs asia ja mielipiteitä haen ihan selkiydyttääkseni omaa päätäni. Siis.. minulla on miespuolinen työkaveri joka taval
    Sinkut
    110
    949
  5. Identiteettikriisiä vai jotakin muuta?

Olen viettänyt kesälomaa kotonani tekemättä mitään järkevää. Seuralaisena minä itse. Ja tullut siihen lopputulemaan, e
    Sinkut
    126
    943
  6. Lisääntyykö pahoinvointi palstalla?

Niin .. onko tosiaan niin, että sielun pahoinvointia sairastavien määrä on lisääntymään päin myös tääl Sinkkuloissa..?
    Sinkut
    103
    943
  7. Ihan mielenkiinnosta..

.. teen tälläisen suppean gallupin. Eli sain työnantajalta bonarin.. tai meidän tehtaan työntekijät saivat. Ihan tuntu
    Sinkut
    93
    936
  8. Jotain ihan muuta..

kuin palstalla räksyttävät rakit. Minulla on elämää pahempi flussa päällä, enkä todellakaan jaksaisi tehdä mitään aloi
    Sinkut
    94
    928
  9. Maskiton vai maskilla?

Kävin tänään kaupassa hakemassa ruokaa itselleni. Luonnollisesti minulla oli maski naamalla. Minua katsottiin kuin spita
    Sinkut
    127
    922
  10. Kuolemanpelosta..

on helppoa sanoa, ettei siitä kärsi. Eikä siitä vapautuminenkaan pyhimykseksi tee... Sinä hetkenä kun tajuat aidosti, e
    Sinkut
    116
    872
  11. Sateiseen sunnuntaihin

hajatelmia tyhjästä. Muistan kuinka pahasti olin itse jokunen vuosi sitten läheisyyden tarpeessa, muutaman vuoden kuiva
    Sinkut
    94
    868
  12. Yleinen sauna

Kylääni on tullut yleinen sauna. En ole koskaan käynyt yleisessä saunassa. Kiinnostaisi kokeilla. Onko muilla kokem
    Sinkut
    54
    839
  13. Panetellaan Pirppistä..

oikein olan takaa! Tässä avaus jossa mieleltään epätasapainoiset ja harhaisuuteen taipuvaiset anonyymit saavat purkaa
    Sinkut
    120
    834
  14. Riitely jälkipolven kanssa

Otin oikein kunnolla yhteen jälkikasvuni kanssa hetki sitten. Huudettiin ja ovet paukkuivat. Kunnon tuhti riita ihan tur
    Sinkut
    129
    827
  15. Aiotko äänestää tulevissa vaaleissa?

Niin.. itse kuuluin nukkuvien puolueeseen viime eduskuntavaaleissa ja en ole katunut mitään niin paljon kuin sitä. Eli
    Sinkut
    124
    827
  16. Hyvää sinkkutietosuuden päivää..

Eilen oli ystävän- ja rakastavaisten päivä. Tänään meidän sinkkujen päivä. Juhlikaamme sitä. Itse olen kokenut sinkkuu
    Sinkut
    124
    825
  17. Olisi pitänyt..?

Kuinka elät elämääsi? Elätkö siten, että olet itsellesi rehellinen vai tuuditatko itsesi valheeseen? Moni varmaankin en
    Sinkut
    67
    815
  18. Aliarvostetuin ammatti

Siis mikä on mielestäsi sellainen ammatti, jota aliarvostetaan. Mielestäni se on bussikuskin työ. He ovat enimmiltään m
    Sinkut
    74
    810
  19. Nyt sitten rehellisesti..

noin niin kuin itselleen rehellisesti. Kuinka paljon ennakkoasenteet vaikuttavat sinuun.. palstalla ja myös sen ulkopu
    Sinkut
    82
    808
  20. Lähteäkö vai jäädä, siinäpä kysymys..

.. niin olen monasti ennenkin altistanut elämääni palstalaisten suuren viisauden alle ja nyt on taas visainen pulma. Mi
    Sinkut
    109
    801