Tässä hyvä linkki

51

662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitäkin juttuja kuulee että tuolla kadulla jotkut tuntemattomat ihmiset voivat yrittää varastaa toisilta lemmikkejä. Mielestäni siihen tulee asennoitua kuin lapsikaappauksiin voimankäyttöineen päivineen.

• Lemmikki on yhtä lailla perheenjäsen. Kyllä se aiheuttaa tarvetta suojella omiaan.

• Anonyymi

Niin. Oletko polkenut ATM:n päälle? Oletko?

• En usko polkeneeni ketään. Joten vastaukseni; en ole.

Aivan ensiksi.. en edes käytä koko termiä koskaan. Koska koen sen ihmisyyttä ja yksilöllisyyttä halventavaksi.

Jos tarkoitat olenko harrastanut seksiä muun kuin " jännämiehen " kanssa. Vastaukseni on, että olen toteuttanut seksuaalisuuttani kiehtovien ihmisten kanssa. Välittämättä mistään statuksesta. Status ei minua kiihota. Aito ja oman arvonsa tunteva ihminen kiinnostaa. Kiltti ja kunnollinen. Luonteva.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

En usko polkeneeni ketään. Joten vastaukseni; en ole.

Aivan ensiksi.. en edes käytä koko termiä koskaan. Koska koen sen ihmisyyttä ja yksilöllisyyttä halventavaksi.

Jos tarkoitat olenko harrastanut seksiä muun kuin " jännämiehen " kanssa. Vastaukseni on, että olen toteuttanut seksuaalisuuttani kiehtovien ihmisten kanssa. Välittämättä mistään statuksesta. Status ei minua kiihota. Aito ja oman arvonsa tunteva ihminen kiinnostaa. Kiltti ja kunnollinen. Luonteva.

Koska valehtelu on rumaa anna ihmisten itse päättää.
        Lukekoon miten sinä alistat minua, en saa puolustaa sitä kynäniekkaa mitä kiusattiin tai Harmaaritaria.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18281548/hyvan-mielen-ketju#comment-126440910

Eiköhän ne tajua ettei koskaan kostaminen ole oikein mutta valehtelu on rumaa.

• valtakunta kirjoitti:

Koska valehtelu on rumaa anna ihmisten itse päättää.
        Lukekoon miten sinä alistat minua, en saa puolustaa sitä kynäniekkaa mitä kiusattiin tai Harmaaritaria.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18281548/hyvan-mielen-ketju#comment-126440910

Eiköhän ne tajua ettei koskaan kostaminen ole oikein mutta valehtelu on rumaa.

Kyseessä on polkea jo heikomassa olevaa.

• Pirpana on niin puhtoinen ja viaton. Tekisi mieli ottaa poskista kiinni ja muttuuttaa :D

• Tottakai se on omastaan mielestään puhtoinen. 🥰 käy lukemassa kuinka saa halvetavilla nimillä muita kutsua.

• Tule ihmeessä muttuuttamaan.. saatan vaikka pussata siitä sinua..:)

En ole viaton .. enkä puhtoinen. Valitsen. Niin valitsen mieluummin positiivisen ja hyvän.

Negaa on ihan liikaa. Aivan liikaa. Nyt kun MJ ei ole yltiöposeilemassa täällä, niin yritän tuoda omaa agendaani esiin.

Ystävällisyys ei ole keneltäkään pois. Silloin kun se on aitoa.

Tule ihmeessä muttuuttamaan.. saatan vaikka pussata siitä sinua..:)

En ole viaton .. enkä puhtoinen. Valitsen. Niin valitsen mieluummin positiivisen ja hyvän.

Negaa on ihan liikaa. Aivan liikaa. Nyt kun MJ ei ole yltiöposeilemassa täällä, niin yritän tuoda omaa agendaani esiin.

Ystävällisyys ei ole keneltäkään pois. Silloin kun se on aitoa.

Hui. Ei saa pelotella.

Minä tykkään negailla. Mutta se vaatii sen, että toinen on leikissä mukana. Jos toinen sanoo ettei se tunnu mukavalta, niin sitten en negaile heidän kanssaan.

• Palstakamu kirjoitti:

Hui. Ei saa pelotella.

Minä tykkään negailla. Mutta se vaatii sen, että toinen on leikissä mukana. Jos toinen sanoo ettei se tunnu mukavalta, niin sitten en negaile heidän kanssaan.

Eihän me negailla koskaan. Kiitos siitä. Mä olen kovin huono negailemaan ja se, miten olet minua kohdellut täällä palstalla .. tunnen olevani veroisesi. Mä tykkään sun tyylistä, mutta mulle olet aina ollut kiltti.

Se, kumpi on sua ominta itseäsi.. kevyt veetuilija vai asiallinen sinä, .. en tiedä. Ehkä molemmat. Mut mulle olet aina ollut asiallinen. Kiitos.

Eihän me negailla koskaan. Kiitos siitä. Mä olen kovin huono negailemaan ja se, miten olet minua kohdellut täällä palstalla .. tunnen olevani veroisesi. Mä tykkään sun tyylistä, mutta mulle olet aina ollut kiltti.

Se, kumpi on sua ominta itseäsi.. kevyt veetuilija vai asiallinen sinä, .. en tiedä. Ehkä molemmat. Mut mulle olet aina ollut asiallinen. Kiitos.

Minä olen molempia. Minussa on vahvana kaksi puolta. Lähtökohtaisesti kohtelen kaikkia kiltisti. Ja varsinkin jos aistin toisesta, että toinen haluaa vain hyvää toisille, saa se sydämeni sulamaan ja suojelemaan tätä yksilöä pahalta maailmalta. Mutta jos tapaan jonkun joka nauttii kettuilusta, minulla on hillittömän hauskaa. Pyrin kuitenkin aina kunnioittamaan toisten rajoja. Mutta aina minulla pienet pirunsarvet kasvavat 😈

• Palstakamu kirjoitti:

Minä olen molempia. Minussa on vahvana kaksi puolta. Lähtökohtaisesti kohtelen kaikkia kiltisti. Ja varsinkin jos aistin toisesta, että toinen haluaa vain hyvää toisille, saa se sydämeni sulamaan ja suojelemaan tätä yksilöä pahalta maailmalta. Mutta jos tapaan jonkun joka nauttii kettuilusta, minulla on hillittömän hauskaa. Pyrin kuitenkin aina kunnioittamaan toisten rajoja. Mutta aina minulla pienet pirunsarvet kasvavat 😈

Sinun kiltti luonteesi ei ole jäänyt minulta huomaamatta. Kuten sanoin, olet ollut minua kohtaan hyvin kiltti. Siksipä tykkäänkin niin kovin.

Olen kyllä huomannut lukiessani sinua, että sinulla on taipumusta leikkisään piruiluun. Sekin on toki viehättävää luettavaa. Moni vaan ottaa sinut turhan tosissaan.. noin niinkuin mielestäni.

Sinun kiltti luonteesi ei ole jäänyt minulta huomaamatta. Kuten sanoin, olet ollut minua kohtaan hyvin kiltti. Siksipä tykkäänkin niin kovin.

Olen kyllä huomannut lukiessani sinua, että sinulla on taipumusta leikkisään piruiluun. Sekin on toki viehättävää luettavaa. Moni vaan ottaa sinut turhan tosissaan.. noin niinkuin mielestäni.

Minulla on ehkä vähän autistinen huumorintaju, joten se ei välttämättä aukea kaikille :D

• Palstakamu kirjoitti:

Minulla on ehkä vähän autistinen huumorintaju, joten se ei välttämättä aukea kaikille :D

No .. poikani on autistinen ja ei ihan helpoimmasta päästä. Joten ehkä juttusi siksi "aukeavat" minulle helpommin.

Ymmärrän poikani autistisuuden kautta asiat yksinkertaisemmin ja suoraviivaisemmin. Ei asioita tarvitse ylitulkita. Asiat asioina.

• Palstakamu kirjoitti:

Jännä keskustelu

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18021746/xlinerin-oma-keskustelu#comment-123234718

Pikku-pirpana pitäneet aina yhtä xliner kanssa.
        https://aijaa.com/RJjvjC

No .. poikani on autistinen ja ei ihan helpoimmasta päästä. Joten ehkä juttusi siksi "aukeavat" minulle helpommin.

Ymmärrän poikani autistisuuden kautta asiat yksinkertaisemmin ja suoraviivaisemmin. Ei asioita tarvitse ylitulkita. Asiat asioina.

Se mitä moni ei ymmärrä, että vaivaudun ällyyttämään vain tyyppejä, joista tavalla tai toisella pidän. Sitten ne oikeasti ikävät tyypit kierrän kaukaa.

• Palstakamu kirjoitti:

Se mitä moni ei ymmärrä, että vaivaudun ällyyttämään vain tyyppejä, joista tavalla tai toisella pidän. Sitten ne oikeasti ikävät tyypit kierrän kaukaa.

Niin. Tuon olen huomannut. Olet hiljaa jos et vällää koko tyypistä.

• No toivottavasti minä en täällä anna kuvaa, että kaikki mahdollinen pitäisi osata ennakoida ja jos ei niin ähättelisin...

Toisaalta salaa toivon myös joidenkin hoksaamista, milloin voisin ähätellä..🤔

Sanotaan nyt vaikka Harmiksen Putinistisuus...🤔

Entäpäs jos se ei menekään niin selkeästi johonkin suuntaan, että voisi "ähätellä?

Ja mitä hyötyä "ähättelystä" kenellekkän lopulta on?

Ymmärrän pointin...

Mutta mikä vois olla lääke? 🤔

• Ei lyödä lyötyä. Siinä se. Antaa pahan ja negatiivisyyden olla. Keskittyy siihen mikä yhdistää, ei siihen mikä erottaa.

Ei lyödä lyötyä. Siinä se. Antaa pahan ja negatiivisyyden olla. Keskittyy siihen mikä yhdistää, ei siihen mikä erottaa.

Hyvä pointti...😃

• valtakunta kirjoitti:

Kunhan itse noudattaisi.
        https://aijaa.com/RJjvjC

Linukka ja pikkupirppis ei ookan pahoja....

Tuskin sinäkään...mut elät jossain eri sfääreissä...

• Disseisback kirjoitti:

Disukka .. kiitos, mutta anna olla. Hän tosiaan elää jossakin eri sfääreissä.
        Lupasin hänelle, etten kommentoi häntä, joten annan olla.
        Anna sääkin, ettei hää ala sinua vainoamaan.

• Disseisback kirjoitti:

Ei eiköhän tuokin tiedä kun on nähnyt näitä ja mitä jaksaa etsiä.

https://aijaa.com/nzKQbU

• Disseisback kirjoitti:

Kuvitteletko tälläin saa toimia☺️

https://aijaa.com/qO88So

Disukka .. kiitos, mutta anna olla. Hän tosiaan elää jossakin eri sfääreissä.
        Lupasin hänelle, etten kommentoi häntä, joten annan olla.
        Anna sääkin, ettei hää ala sinua vainoamaan.

On vainonnutkin joskus...

Mut annan olla...

• valtakunta kirjoitti:

Kuvitteletko tälläin saa toimia☺️

https://aijaa.com/qO88So

Mä oon nähnyt sun toimia täällä jo vuosia...

Surullista koko homma, mutta täällä kukaan ei voi sille mitään....

Ei ainakaan sinun kautta.

• Disseisback kirjoitti:

On vainonnutkin joskus...

Mut annan olla...

Kiitos. Jokainen täysjärkinen ymmärtää tilanteen selittämättäkin. Eli annetaan olla. Paree niin.

Kiitos. Jokainen täysjärkinen ymmärtää tilanteen selittämättäkin. Eli annetaan olla. Paree niin.

Sanan vielä sanoin.... ehkä se oli muille....
        🙄

• Disseisback kirjoitti:

Jännittävää tämä on hänestä vainoamista.🤔 aika jännä syyttää minua kun katson mitä hän kirjoittaa palstalla jukisesti.

Disseysback kannattaa muistaa tuo hänen käytös miten sinulle käy jos tulee erimielisyys. Minähän en ole loukkaantunut hänen käytöksestä alisti minua hyväksymään minun kiusaaminen kyllä hän näkee. Ja katsi tätä.

https://aijaa.com/MJucNr

Kun tajuttiin että olen oikea ihminen

https://aijaa.com/1eOdYl

https://aijaa.com/g7q4oB

Valttiksen....korjaan hänen mielenterveyden täden...valtakunnan kohdalla mä osaan miettiä muitakin, kuin ko. Tyyppiä...

Mutta en kaikkien kohdalla...

Koetan oikeasti pysyä lestissäni... mutta kun mun suora ja selkeä minä tuuppii koko ajan selkään...sanoin vaan, että täällä on pahaa ainesta, osoittamatta ketään, mut v.ttu oikeesti kun mieli tekis räjähtää...

Valtis...valtakunta kuitenkin on rehellisesti mitä on...mutta sitten on sellaista....jätettä...p.skaa, mitkä piiloutuu ja luivaroi...

Ei mitään ballseja, ei mitään suoraselkäisyyttä...pelkkää inininää...se käy luonnon päälle. Tai eikä käy...

Ei ikinä tule käymään niin, että taannun niiten tasolle... ei ikinä..😄

Mä en taivu sellaiseksi k.rväsi, mikä luihuaa kaiken taa piiloon. 😃

Juu...se on se juttu. 🙂

• Disseisback kirjoitti:

Valttiksen....korjaan hänen mielenterveyden täden...valtakunnan kohdalla mä osaan miettiä muitakin, kuin ko. Tyyppiä...

Koetan oikeasti pysyä lestissäni... mutta kun mun suora ja selkeä minä tuuppii koko ajan selkään...sanoin vaan, että täällä on pahaa ainesta, osoittamatta ketään, mut v.ttu oikeesti kun mieli tekis räjähtää...

Valtis...valtakunta kuitenkin on rehellisesti mitä on...mutta sitten on sellaista....jätettä...p.skaa, mitkä piiloutuu ja luivaroi...

Ei mitään ballseja, ei mitään suoraselkäisyyttä...pelkkää inininää...se käy luonnon päälle. Tai eikä käy...

Juu...se on se juttu. 🙂

Niin tuota on myös ollut palstalla. Luihuilua. Siitä ollaan samaa mieltä. Selkärangattomuutta. Puskista huutelua.

Niin tuota on myös ollut palstalla. Luihuilua. Siitä ollaan samaa mieltä. Selkärangattomuutta. Puskista huutelua.

Siitä pitää puhua ääneen... ei lähteä siihen muuten mukaan...🤔

Työntää normaalia sinkkujen arkea tuubiin ja lisäksi sitä, että muu jankutus on p.skaa...

Silleen tämä palsta "putsataan. 😃

• Disseisback kirjoitti:

Juu...se on se juttu. 🙂

Kiitos sinulle totuutta lauseella

”valtakunta kuitenkin on rehellisesti mitä on”

Minä rakastan rehellisyyttä varo etten rakastu sinuun
        https://tenor.com/fi/view/kristigocouple2024-gif-9838348728876622588

• Disseisback kirjoitti:

Juu...se on se juttu. 🙂

Saanko antaa sinulle suukon?

• valtakunta kirjoitti:

Saanko antaa sinulle suukon?

Et...

• Disseisback kirjoitti:

Et...

Minä olen rehellinen ja rehellisyydellä uskon ihmisten muuttuvan kun asioista voi puhua miten ne on ratkaista minä voin on olla joustamaton ja se on kantaa minua juurikin kun en alistu valheisiin, en puskailuun ja olen rehellinen. 🛡️🛡️🛡️ minulla on suoja.

Minusta ihmisten on omin silmin nähtävä että nykyään ei saa olla empatiaa ihmisiä kohtaan vaan niistäkin minua torutaan, syylistetään miten siitäkin kehdataan näin julkisesti toinen annetaa polkea maan rakoon ja ihmiset taputtaa päähän polkijaa.

Mikö kiltti hauva on kun teki likasen työn muut vaan toruu minua kun osoitan empatiaa kiusatuille, alistaa minua hyväksymään kiusaamiseni Minä jaan myötätuntoa toista ei saa harmitella ja ihmisen muutosta edes uskoa miksi meni alistumaan.

Tehkää se

Minusta tärkeintä on oppia miten hyvä voittaa pahan eikä pääse ne valheiden keksijät vallassa johtoon olen monesti kääntänyt poskea kaikki pyytää vain alistumaan hyväksytää valheet. Minä olen sitä mieltä niin kauan kun valheet saa hyväksyntää, niin kauan leikitään tulella tästä valtiosta muuttuu diktatuuri mitä näkyi jo että sanavapautta ei anneta. Pitää olla mustaa ja valkoista mutta rauhaa ei sitten saa koskaa rakentaa.

Joustamaton voin olla, suomalaisena olen rehellisyyteni säilyttänyt.

• Disseisback kirjoitti:

Et...

Mutta tässä on suukko kaikkille jotka haluaa katsoa olen taas niin rakkautta täynnä ja älä disseisback katso ettet syytä minua seksuaaliseksi rikolliseksi, mutta pistän tämän tähän ja opetelkaa olemaan rehellisiä. Suukko kaikille halukkaille.
        https://tenor.com/fi/view/kiss-gif-gif-6331512521830838147

• Disseisback kirjoitti:

Et...

Ehkä vähän voin salaa toivoa, että katsot sen kuitenkin.
        Olen kiitollinen sinulle.

• Anonyymi

Siinäpä se aloituksessa sanottu. ”Pahan kierre” alkaa syyllistämisestä.

• No se oli kyllä siinä artikkelissa sanottuna, että kun joku aloittaa lyömään lyötyä, niin toinen pistää paremmaksi ja lyö kahta kovemmin. Kuin olisi kilpailu käynnissä kuka satuttaa pahiten.

Sitä se pahan kierre. :(

• Tässä pirpana alistaa/syylistää minua kun välitän muista ja harmittaa
        Xliner tulee syylistää kuinka pilasin taas ketjun yllättäin pirpanastakin luen kun tietää kuka on xliner nikin rekisteröitymisestä. Oikeasti tuollainen kertoo totuuden henkilöstä itsestää. Se totuus joka sattuu

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18281548/hyvan-mielen-ketju#comment-126442877

Elkää lähtekö kiusaamaan vaan oppikaan varomaan näitä henkilöitä joiden ei kuulu saada mitään kiitosta alistaa ja antaa toisen lyödä lyötyä.

• Anonyymi

tietokoneetkin laittavqt joa 3i 5qw45563 mitään tehdä säästävät sää sähköäkin

• Anonyymi

486 on jo aika vanha, kannattaisiko jo pentiumia harkita.

• Anonyymi

linkki kuin linja-aut5o noniin oku pienipyräinen sauto ei pääse

• Anonyymi

kauhu-prran ajo.. höyläsin jony näppylä otri tillää niin laskin vaanmenemään niin höylä leikaxi den pix j verr,,

• Laita laastari .. mutta puhdista haava ensin.

• Anonyymi

Täälläkin persujuntit lyövät lyötyä. Sitten nämä idarit ovat mielensäpahoittajien kärkeä.

Toivottavasti kaikki junttipellepersut kuolevat kitumalla ja lapset kuolevat nuorena.

>simiti<

• Anonyymi

Kato, kato, ehta stallari! Eikä järki ole yltänyt päähäsi edes nyt eläkeikäisenä ukkona.
        Vieläkös agit-prop eli komukkakomppi on suosiossasi?

Taistolaisuus ei ollut hetken mielen­häiriö vaan harkittu puolenvalinta

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010152708.html

Yksi hieno kommentti joltain lukijalta, spot on aloittajallekin:

"Milloin hämäläiset ja Tampere herää ? Lenin museon tavarat voi myös siirtää varastoon. Eihän tällaista tarvita Nato-Suomessa.

Tampereelta on turha sitä odottaa. Siellä on edelleen aktiivisia sukuja, jotka eivät ole unohtaneet vuoden 1918 tapahtumia. Mannerheimin patsas kymmenen kilometrin päässä keskustasta saa punaisen maalin päälleen muutaman vuoden välein."

Sellainen on tamperse, syöpäinen punakylä.

• Anonyymi

Miten niin hyvä linkki? Toihan johtaa ruttoisan punakylän julkaisuun enkä todellakaan jaa klikkausta siihen suuntaan, hyi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2291
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      268
      1911
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      884
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      838
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      827
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      779
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      765
    8. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      764
    9. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      757
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      733
    Aihe