Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En kiinnitä moisiin asioihin juurikaan huomiota. Minulle kerrotaan ikä, jos kyseistä henkilöä se sattuu itseään kiinnostamaan yleensä. Harvemmin olen kiinnostunut aiheesta.
Minä tunnen monenikäisiä ihmisiä ja se riittää. Ikä on kuin onkin vain numero. Toki se jotakin kertoo koetusta elämästä, mutta pääpiirteiltään en välitä koko asiasta.
Ja en todellakaan katso koskaan ihmistä miettien sitä minkä ikäinen hän on.
22.07.2023 17:50
No.. en todellakaan ole se, joka sinua tuomitsisi.
Olen aina ihmetellytkin, millä pyhällä hengellä sä oikein olet jaksanut kaikkea.
Sinä olet tärkeä. Muista se. Mimmi tarvitsee sinua. Vanhempasi myös.
Ja sinä tarvitset välillä omaa aikaa. Se on avain jaksamiseen. Et voi huolehtia kenestäkään, jos et huolehdi ensin itsestäsi. Ei kukaan muu voi tehdä sitä puolestasi.
Ota aikaa riippumatossa hyvän kirjan kanssa. Opettele pois syyllisyydestä. Kukaan ei ole täydellinen. Vaikka kuinka yrittäisitkin, et voi saavuttaa sitä, täydellisyyttä tarkoitan.
Hienoa kesän jatkoa sinulle. Ja muista.. sinä olet tärkeä.
21.07.2023 15:28
Kyllä, eletty elämä on onnistunut jos tuntee rakkauden. Se on kaiken elämisen arvoinen juttu.
Rakkaus tosiaan voi olla hyvinkin muutakin kuin sitä romanttista rakkautta. Ja rakkauteen ei tarvita kun tahto tuntea rakkautta. Se on sisäänrakennettuna meistä jokaiseen.
Niin moni narisee, ettei saa rakkautta..aivan turhaa, sillä rakkaus on meissä itsessämme. Se täytyy vain löytää. Se on taito, siinä missä vaikkapa kuunteleminen tai polkupyörällä ajaminen.
Valintakysymys perimmiltään.
21.07.2023 14:11
Aika monikin ehdollistaa rakkautensa. Jos et mua, niin en mäkään sua..
Oikea rakkaus ei kysy vastarakkautta. Se vaan on. Enkä nyt puhu pelkästä romanttisesta rakkaudesta, vaan rakkaudesta yleensä. Joku löytää rakkauden mitä erikoisimmista paikoista.
Se että rakastaa, on maallinen ihme.
Ja kyllä, rakkaus on ihan omassa vallassamme oleva asia. Se on valinta.
21.07.2023 13:48
Mielestäni elämä on oikein eletty jos oppii rakkauden sisällään. Ja toteuttaa sitä.
Rakkaus ei ole mitään mikä tulee ulkopuolelta. Se on täysin sisäsyntyistä. Se, että osaa rakastaa. Silloin on hyvä elämä.
Kaikki muu on turhaa.
21.07.2023 13:07
Kiitos. Ihan ok, mutta tykkään kyllä orginaalista enemmän.
Kuuntelin tuota sinun ensimmäistä linkitystäsi koko tämän illan. Oli oikein maukas. Kiitos siitäkin.
20.07.2023 21:39
Niin. En saa otetta ehkä kun sinulla pöhisee koko ajan. Minä kun olen sellainen hidas hämäläinen. Mutta hei.. minulla ei ole mitään kiirettäkään .. rakas veljeni.. meillä on kaikki aika maailmassa.
Tulet joku kerta pelastamaan kanssani maailmaa. Ei kiirettä.. tässä varmaankin ainakin parikymmentä vuotta aikaa.. ennenkuin madot syö minut.
Nyt tarvinnee minun käydä jo yöpuulle. Hyvää yötä.
20.07.2023 21:34
Maailmankaikkeuden ihanin biisi mielestäni.
https://youtu.be/A3yCcXgbKrE
Tutustuin tähän kun nuorena löysin vaarini tavaroista tämän singlenä paksuna vinyylinä.
Se oli vanha kuin mikä. Rakastuin alta aikayksikön.
20.07.2023 19:54
Höh.. sä luot ihan itse tuota -isi asennetta. Kaikki lähtee sinusta itsestäsi.
Sä haalit täytettä kuin hamsteri jyviä poskeensa. Täyttääksesi tyhjiön. Tyhjiön jonka sinä itse pelkäät kohdata. Itsesi. Minuutesi.
Jos pysähdyt tyhjiön reunalle ja katselet ja kuuntelet sitä. Makustelet sitä. Lopulta kyllä huomaat, että sehän on niin rikas ja täynnä kaikkea.
Sä luot itsellesi asioita, tekemistä ja vastuuta. Kun oikeasti sun pitäisi pysähtyä ja opetella olemaan. Ihan vain olemaan.
Ja koska et osaa olla paikallasi, pysähdyksissä, niin poltat resurssejasi kiihtyvällä tahdilla. Ja sit törmäät -isi ongelmaan. Se on jo hälyttäva merkki väsymisestä.
Piiskaat itsesi loppuun.
Minulla oli nk. mustat vuodet, kun elin aikaa joka oli vaikeaa. Ajoin itseni aivan loppuun. Vain suoritin -isiä.
Mut hei.. se on asennoitumiskysymys. Tästähän minun piti sun kanssa jutella silloin kun olit täällä.
20.07.2023 19:31
Täh?!?
Palstan tehopakkausta laiskotuttaa???
Noh eiköhän sullekin sallita laiskottelua..
.. se on kuin onkin jokamiehen oikeus. Ja naisen.
20.07.2023 14:00
Noh.. laita hyvää musiikkia pikkuisen liian kovalle ja aloita. Kyllä se siitä...
20.07.2023 12:53
Niin.. nyt olet asian ytimessä.
19.07.2023 20:25
No tuo on sinun makusi ja mielesi mukaista.
Jos naisen hyväksytty mitta on hänen ruumiinsa, sama pätenee toisinkinpäin.. eikö?
18.07.2023 19:24
Noh. Minä toivotan sinulle hyvää syntymäpäivää.
18.07.2023 18:55
Katselin eilen pari jaksoa dokumenttia elämän synnystä maapallolla.. oli oikein makoisia.
Tänä aamuna heräsin hätkähtäen siihen tosiasiaan, että lähes kaikkia elämänmuotoja yhdistää siemen. Lisääntyminen tapahtuu siemenen kautta.
Tulin hetken pohdittuani siihen lopputulemaan, että olemme alieneita alkuperältämme.
Toki on hyvin mahdollista, että olemme jonkun lemmikkiprojekti, vähän niin kuin Minecraft..
Tai vain viljelysmaa myöhempää käyttöä varten.
Mistä noita voisi tietää.
Siitä olen kyllä nyt varma, että elämän ensimmäinen siemen ei syntynyt maapallolla.
18.07.2023 10:37
Kiitos. Kuulemma lämminsydämmisiä, järjestyksen ja suunitelmallisuuden vastustajia jotka elävät hetkessä. Eli haihattelijoita. Sellainen minä olen.
17.07.2023 21:25
Mikä nyt kenenkin mielestä on sitten sitä normaalia?
17.07.2023 20:09
Raju yleistys taas.. en ole koskaan suudellut naista.. en humalassa sen enempää kuin selvinpäinkään. Minä olen kyllä pussaillut naisten kanssa ja ne ovat tilanteita kun nainen tosiaankin on tullut pussaamaan minua.
Mutta ne ovat olleet ihan puhtaasti suukkoja ystävällisyyden eleenä. Ihan ilman seksuaalista merkitystä.
17.07.2023 17:17
Sain seikkailijan.. pitänee kutinsa, mitä tuota lueskelin.
17.07.2023 16:47
Njaa.. en tiedä varmaksi mitä koin..
Asuin emäntäkouluajoillani soluasunnossa sellaisessa parakissa. Kämmpäkaverillani oli sellaiset stereot pöydällään.. ne alkoi yhtäkkiä soimaan täysillä ja yritin kääntää volyyminäppäintä pienemmälle, eikä mitään tehoa. Oli yksin huoneessa ja verhot ikkunassa oli suljettuna.
Yritin sammuttaa stereot ja sekään ei auttanut. Ne vain pauhasivat täysillä. Lopulta vedin töpselin seinästä ja sekään ei auttanut. Ne stereot vaan pauhasivat jonkin aikaa. Ehkä noin kaksikymnentä sekuntia myöhemmin meteli loppui.
Olen ajatellut,että minulle tehtiin jonkinmoinen pila. Tiesin, että stereoissa oli kaukosäädin, mutta tuolloin .. vuonna 1990 ei ollut säädintä, joka olisi toiminut ilman suoraa kontaktia. Olin huoneessa yksin ja ainoasta ikkunasta oli verhot kiinni. Ja mikä olisi selittänyt sen, että stereot pauhasivat ainakin 20 sekuntia ilman virtaa..
Illalla sisareni kyllä soitti ja ilmoitti että rakas lemmikkini oli menehtynyt. Tosin en usko, että sillä oli mitään tekemistä asian kanssa.
En pelännyt, mutta koko juttu tuntui oudolta.
17.07.2023 16:15
370 / 799