Jotka haluaa normaalin suhteen jossa eksät ei pyöri nurkilla. Ja myös terve itsetuntoisia naisia. Kaikilla näyttää olevan jotain ongelmia mielenterveyden kanssa. No eipä tää maailma ole normaali enää muutenkaan mut luulis nyt ettei kaikki naiset ole järkeään menettänyt.
Missä on normaalit naiset
39
529
Vastaukset
Mikä nyt kenenkin mielestä on sitten sitä normaalia?
- Anonyymi
Epänormaalit on sinkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epänormaalit on sinkkuja.
Kuka sen sanoo. Sinäkö sen määrität?
- Anonyymi
Sinäkö sen normaalin määrität? Entä jos sinä olet epänormaali?
- Anonyymi
Katson itse olevani mielenterveydeltäni terve, vaikka masennuksesta kärsinkin. Mielestäni masennus on oire siitä, että on rankkaa elää näin sairaassa maailmassa. Ne jotka eivät mihinkään reagoi, ovat mielestäni tunnekylmiä NPC:eitä.
- Anonyymi
Mä en pelaa ihmissuhteilla, kun suhde katkeaa... se katkeaa lopullisesti. Mulla on sairauksia, mutt ei varsinaisesti masennusta. Tunnustan olevani väsynyt, mutt kaipa tämä tästä selvenee. Thyroxini annostakin nostettiin, mikä näyttää kohentavan mun tilaani, väsymys kaikkoaa hiljakseen. Jouluun mennessä mä luultavasti olen jo (lähes) terveenkirjoissa, fyysisesti.
Jos mulla on mielenterveysongelmia; mä itse en ainakaan sitä tunnista! Mutt aniharva varmaan sitä sairautta itsessään havaitsee, kyllä sen diagnoosin yleensä tekee työpaikkalääkäri ja psykiatri vahvistaa havainnon. Sieltä tulee myös ohjeet miten potilasta hoidetaan sekä lääkitys, jos siihen päädytään! Hyvin heikossa oleva itsetunto;.. niin potilas saattaa joutua sairaalahoitoon, varsinkin uuden lääkityksen alkuaikana.
Mun käsittääkseni mielenterveys ja masennus, saattavat kulkea myös käsikädessä.
En kuitenkaan halua ruveta väittelemään asiasta; mulla ei ole edes lääkärinkoulutusta! Sanotaan vaikka ett jonkinlainen mututuntuma, sen verran läheltä seurannut sairauksia.
Hyvää yötä!
trollikka
Onko jossain edes olemassa enää normaaleja ihmisiä?
Ja onko ikinä edes ollut🤔- Anonyymi
Ei ole. Jos ihminen on kovin normaali, niin se se vasta epänormaalia onkin. Hän kun ei ole lainkaan sellainen, kuin ihmiset yleensä ovat.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Jos ihminen on kovin normaali, niin se se vasta epänormaalia onkin. Hän kun ei ole lainkaan sellainen, kuin ihmiset yleensä ovat.
Nimenomaan☝️
- Anonyymi
Normaalista tulee mieleen hajuton ja mauton kiiltokuva.
xLiner
- Anonyymi
Eipä mies kelpaa edes niille naisille joilla mielenterveys aivan palasina . Puhumattakaan muista .
Terve itsetuntoisia? Mihin se liittyy?
Ihminen voi täysin tiedostaa itsensä, tuntea vahvuutensa ja heikkoutensa ja hänellä voi olla jopa hyvä omanarvontunto, mutta silti olla heikko itsetunto jonkin ominaisuuden suhteen. - En kutsuisi sellaista itsetuntoa sairaaksi tai mielenterveysongelmaksi, kuitenkaan.- Anonyymi
Jos kaikki nuo mainitsemasi asiat omaa, ei todellakaan voi olla heikki itsetunto, mutta tietty, kun vauvana lyödään jo kännykkä käteen ja äipät neuvoo somen salat, somen, joka on niin läpeensä valheellinen maailma, kun olla ja voi, mutta kun uskotaan. Ei pieniin päihin mahdu nuo valheet.
- Anonyymi
Epänormaalit palstailee joka ilta täällä.
- Anonyymi
Terveet ja normaalit naiset on kotona, perheittensä kanssa. Olen epänormaali, kun tulin juuri äitini luota ja yksin kotona. Itsetunnosta en tiedä, mutta kiputunto on tallella. Sairaskin taidan olla, kun on näin huono huumori. Parempaa palstailu iltaa teille, poistun takavasemmalle, potemaan selkäni mt-ongelmia.
- Anonyymi
Onnea kaikille niille joilla on tässä ulkonäkökeskeisessä, alastomuutta ja seksistisyyttä ihannoivassa maailmassa hyvä itsetunto. Sairas maailma.
Jokapuolellahan niitä on kun se "normaali" nyt vaan vaihtelee vähän jokaisen eri ihmisen kohdalla ja heidän omassa mielessä joten on aivan normaalia että ihmiset on erilaisia ja yksilöitä. Sieltä joukosta jokaisen vaan on yritettävä löytää ne itselle sopivat yksilöt ketkä kokee myös sinut sopivaksi ei se sen kumnallisempaa ole.🙂.
- Anonyymi
Oma elämä tasapainossa, itsetunto kunnossa, kiltti ja ystävällinen muille ja itselle, tuntee omat ja muiden rajat. Siinä teille lyhykäisyydessään terveen ihmisen määritelmä.
Mä olen ainakin epänormaali. 🙃 Epämääräisyydellään määrittelemätön.
Välillä miettinyt, onko mulla hyvä itsetunto vaiko en vain välitä. Joskus se on varmaan 90/10 joskus taas 10/90. I do what I want and love to do.- Anonyymi
Jos multa kysytään niin olen sitä mieltä että kaikilla viiraa jossain määrin jossain aiheessa.
- Anonyymi
Suomessa oli normaaleja naisia vielä joskus 2000-luvulla, 2010-luvulle tullessa normaalit naiset oli jo lähes tyystin kadonneet, vain joitain hassuja jäi tietyistä ikäluokista jäljelle. No nehän ei naisina kauaa yleensä sinkkuina pyörineet. 2020-luvulla ollaan Suomessa jo niin hullussa pisteessä että ei kyl ittee nappaa suominaiset enää pätkääkään. Feminismi sekoittanu niiden nupit tytönhupakoista vanhoihin ämmiin. Jotain muuta.
- Anonyymi
Lisäys: nykyisin ehkä max 1/10 naisista vielä suht koht normaaleita. Parikymppisestä (23) ylös päin harvenee ja roimasti. Ne alkaa olla sen jälkeen olla jo niin aivopestyjä feminismiin sun muuhun hömppään. Toisaalta noilla paikkeilla ylittävät valtaosa sitten sen parasta ennen -päiväyksenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: nykyisin ehkä max 1/10 naisista vielä suht koht normaaleita. Parikymppisestä (23) ylös päin harvenee ja roimasti. Ne alkaa olla sen jälkeen olla jo niin aivopestyjä feminismiin sun muuhun hömppään. Toisaalta noilla paikkeilla ylittävät valtaosa sitten sen parasta ennen -päiväyksenkin.
Niinpä, ja mä puolestani arvioin ett taas on yks misogynisti vastannut oman (vääristyneen) arvionsa feminismistä. Sinusta siis feminismiä on se ett naisella on terve itsetunto ja joidenkin miesten mielestä; tasa-arvoon naisen ei missään nimessä olisi pyrittävä!
Suksi kuuseen! Naiset pärjää liike-elämässäkin siinä missä miehetkin, vaikka totta puhuakseni; saadaan tehdä hitosti enemmän töitä sen asian eteen, mitä miehet!
Koska naisilta puuttuu hyvin paljon se verkostautuminen, ei meillä ole oikeesti sitä "hyvä veli" kimppaa, saunailtoineen. Mutt odotahan; sitä ollaan jo rakentamassa, oppia otettu teiltä -> miten runnotaan asiat olkapäävoimin läpi, vaikka väkisin. Suomalainen nainen on graniitin lujaa tekoa ja päättäväinen.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ja mä puolestani arvioin ett taas on yks misogynisti vastannut oman (vääristyneen) arvionsa feminismistä. Sinusta siis feminismiä on se ett naisella on terve itsetunto ja joidenkin miesten mielestä; tasa-arvoon naisen ei missään nimessä olisi pyrittävä!
Suksi kuuseen! Naiset pärjää liike-elämässäkin siinä missä miehetkin, vaikka totta puhuakseni; saadaan tehdä hitosti enemmän töitä sen asian eteen, mitä miehet!
Koska naisilta puuttuu hyvin paljon se verkostautuminen, ei meillä ole oikeesti sitä "hyvä veli" kimppaa, saunailtoineen. Mutt odotahan; sitä ollaan jo rakentamassa, oppia otettu teiltä -> miten runnotaan asiat olkapäävoimin läpi, vaikka väkisin. Suomalainen nainen on graniitin lujaa tekoa ja päättäväinen.
trollikka"trollikka"
Eilen näin vastauksesi, vaan en vitsinyt edes vastata, kun ei vuodustasi tosissaan voinut ottaakaan.
- Anonyymi
Kokeile vaikka amishyhteisöä
- Anonyymi
Normi naisia ei ole. Kaikilla jotain itsetunto ongelmia koska ovat palvelleet ja paneskelleet jännämiesten kanssa vuosikausia.
- Anonyymi
Millainen on normaali suhde? Tietenkin on myös syytä pohtia millainen on normaali nainen? Entä löytyykö jostain muka sitten normaali mies? Tai onko nainen normaali, jos ei haluakaan sellaista normaaliksi määriteltävää miestä? No mutta ehkä pitää ensiksi määrittää se normaali mies ja normaali suhde ja sitten voin pohtia olenko normaali nainen. 🤔
Toinen pohtinisen arvoinen asia on tuo "terve itsetunto". Mitä se lopulta tarkoittaa? En taida itse olla koskaan tavannut yhtään ihmistä, jolla ei olisi epävarmuuksia. Poislukien ne pari, jotka mitä luultavimmin täyttäisivät prykopaatin määritelmän. Saako ihmisellä olla epävarmuuksia ja voiko hänellä silti olla "terve itsetunto"? Onko ihmisellä terve itsetunto vasta, jos hän ei näe itsessään mitään vikoja ja korjattavaa?- Anonyymi
Terveen itsetunnon omaava osaa (pystyy) myöntämään reilusti mitä on ja mitä ei ole. Ei esitä mitään eikä filmaa, jos ei kyse huumorista tai ole näyttelijä. Ei kadehdi mitä muilla on. Keskittyy omiin juttuihinsa ja katsoo mitä elossaan voisi ehkä tehdä paremmin, mitä ehostaa ja oppia. Ei tarvitse jonkun toisen/muiden nostatusta. On vaatimaton. Ei kehuskele itseään eikä tee aikaansaannoksistaan ja saavutuksistaan numeroa. Ei paina muita alas, vaan kannustaa ja tsemppaa positiivisessa mielessä, kaikkia jotka sitä selvästi tarvitsevat hetkellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveen itsetunnon omaava osaa (pystyy) myöntämään reilusti mitä on ja mitä ei ole. Ei esitä mitään eikä filmaa, jos ei kyse huumorista tai ole näyttelijä. Ei kadehdi mitä muilla on. Keskittyy omiin juttuihinsa ja katsoo mitä elossaan voisi ehkä tehdä paremmin, mitä ehostaa ja oppia. Ei tarvitse jonkun toisen/muiden nostatusta. On vaatimaton. Ei kehuskele itseään eikä tee aikaansaannoksistaan ja saavutuksistaan numeroa. Ei paina muita alas, vaan kannustaa ja tsemppaa positiivisessa mielessä, kaikkia jotka sitä selvästi tarvitsevat hetkellisesti.
Tuokin on niin tulkintakysymys, että mikä on reilua myöntämistä. Kukaanhan meistä ei oikeasti tiedä mitä siellä toisen päässä pyörii, vaikka ulos näyttäisi miltä.
Miksi muuten hyvän itsetunnon omaavan pitäisi olla vaatimaton? Onhan tuossa paljon tilaa välissä, että kehuskelee ja on vaatimaton. Minusta hyvä itsetuntoinen kyllä voi ihan reilusti sanoa, kun on hyvä jossain ja osaa jotakin. Kummallista, että pitäisi jotenkin olla asiaa ilmaisematta, jotta olisi hyvä itsetunto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai miten muiden kannustaminen ja tsemppaaminen liittyy hyvään itsetuntoon? Miksi muiden ihmisten ja heidän tekemistensä pitäisi kiinnostaa ja miten se liittyy itsetuntoon?
- Anonyymi
Varattuja. Tottahan tuollainen nainen löytää suhteen hyvinkin nopeasti heti aikuistuttuaan, kenellä se tapahtuu 16 vuotiaana kenellä kaksviitosena mutta ei tuollaisen naisen tarvi miettiä mistä itselleen mies löytää kun naisella ei ole pariutumisen estäviä asenteita, elämänkaavaa tai huonoja tapoja.
Koska tuollainen nainen on hyvä nainen niin keskivertomies onnistuu kyllä heidän rinnallaan oikein hyvin, nainenhan antaa kaikki syyt antaa paras itsestään. Täten siis tuollaisen naisen "vapautuminen" mistään syystä on myös epätodennäköistä.
Kuiva tuohi palaa parhaiten, taivas on sininen, hauki on kala ja hyvä nainen on suhteessa.- Anonyymi
Oletan, että halu olla suhteessa on sitten mielestäsi hyvän naisen ominaisuus. Minusta taas ihminen voi olla erinomaisen hyvä yksilö ja parisuhdemateriaaliakin, mutta olla silti haluamatta olla parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että halu olla suhteessa on sitten mielestäsi hyvän naisen ominaisuus. Minusta taas ihminen voi olla erinomaisen hyvä yksilö ja parisuhdemateriaaliakin, mutta olla silti haluamatta olla parisuhteessa.
Onko tuo sitten sellainen trans-parisuhdeihminen joka samaistuu ja kokee olevansa parisuhdemateriaalia sen kuitenkaan koskaan konkretisoitumatta oikeaksi suhteeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo sitten sellainen trans-parisuhdeihminen joka samaistuu ja kokee olevansa parisuhdemateriaalia sen kuitenkaan koskaan konkretisoitumatta oikeaksi suhteeksi?
Ja tämä ei oikeastaan ole vittuilua kuin 50%
Itse voisin luulotella että olen kovinkin hyvä parisuhteissa ja aivan ehtaa materiaalia ellei olisi takana niitä paria pitkää suhdetta jotka ovat kyllä osoittaneet että minulla on todellakin kipukohtani ja homma ei mene ihan silleen edes normaalien parisuhdeongelmakaavojen mukaisesti.
Minä haluaisin olla kovastikin parisuhdemateriaalia, mutta totuus on että minä olen itseni joka tarkoittaa liutaa ominaisuuksia jotka eivät tee hyvää parisuhteelle. Toisin väittäminen olisi valehtelemista - ennenkaikkea itselleen.
- Anonyymi
Musta se on ihmisoikeus, että pitää saada mulkkua seksikkään näköisiltä miehiltä.
Vihervassarifeministinainen. Kertoo jotakin sinusta, jos et niitä normaaleja naisia saa.
- Anonyymi
Tarkoitat siis näitä alasti rannoilla altiisti aurinkoa ottavia yli 342 kiloisia hahmoja?
- Anonyymi
Minä taidan terve ja melko tavallinenkin olla. Ikää 50, vähän sinkkuaikana päässyt kunto rapisemaan ja paino nousemaan. En ole tindereissä enkä kapakoissakaan ollut miestä etsimässä. Kukaan ei ole tullut ovikelloa pimpottelemaan ja pyytämään treffeille 😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323029Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712688Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641708Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591572
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051063Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022